بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

وضوی بی نماز!

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ب.ظ

موقع آن بود که بچه ها به خط مقدم بروند و از خجالت دشمن نابکار دربیایند. همه از خوشحالی در پوست نمی گنجیدند. جز عباس ریزه که چون ابر بهاری اشک می ریخت و مثل کنه چسبیده بود به فرمانده که تو رو جان فک و فامیلت مرا هم ببر، بابا درسته که قدم کوتاهه، اما برای خودم کسی هستم. اما فرمانده فقط می گفت: «نه! یکی باید بماند و از چادرها مراقبت کند. بمان بعداً می برمت!» عباس ریزه گفت: «تو این همه آدم من باید بمانم و سماق بمکم!»

وقتی دید نمی تواند دل فرمانده را نرم کند مظلومانه دست به آسمان بلند کرد و نالید: « ای خدا تو یک کاری کن. بابا منم بنده ات هستم!» چند لحظه ای مناجات کرد. حالا بچه ها دیگر دورادور حواس شان به او بود. عباس ریزه یک هو دستانش پایین آمد. رفت طرف منبع آب و وضو گرفت. همه حتی فرمانده تعجب کردند. عباس ریزه وضو ساخت و رفت به چادر. دل فرمانده لرزید. فکری شد که عباس حتماً رفته نماز بخواند و راز و نیاز کند. وسوسه رهایش نکرد. آرام و آهسته با سر قدم های بی صدا در حالیکه چند نفر دیگر هم همراهی اش می کردند به سوی چادر رفت. اما وقتی کناره چادر را کنار زده و دید که عباس ریزه دراز کشیده و خوابیده، غرق حیرت شد. پوتین هایش را کند و رفت تو.  فرمانده صدایش کرد: «هی عباس ریزه … خوابیدی؟  پس واسه چی وضو گرفتی؟»

عباس غلتید و رو برگرداند و با صدای خفه گفت: «خواستم حالش را بگیرم!» فرمانده با چشمانی گرد شده گفت: «حال کیو؟» عباس یک هو مثل اسپندی که روی آتش افتاده باشد از جا جهید و نعره زد: «حال خدا را. مگر او حال مرا نگرفته!؟ چند ماهه نماز شب می خوانم و دعا می کنم که بتوانم تو عملیات شرکت کنم. حالا که موقعش رسیده حالم را می گیرد و جا می مانم. منم تصمیم گرفتم وضو بگیرم و بعد بیایم بخوابم. یک به یک!»

فرمانده چند لحظه با حیرت به عباس نگاه کرد. بعد برگشت طرف بچه ها که به زور جلوی خنده شان را گرفته بودند و سرخ و سفید می شدند. یک هو فرمانده زد زیر خنده و گفت: «تو آدم نمی شوی. یا الله آماده شو برویم.» عباس شادمان پرید هوا و بعد رو به آسمان گفت: «خیلی نوکرتم خدا، الان که وقت رفتنه، اما اگر عمری ماند، تو خط مقدم نماز شکر می خوانم تا بدهکار نباشم!» بین خنده بچه ها عباس آماده شد و دوید به سوی ماشین هایی که آماده حرکت بودند و فریاد زد: «سلامتی خدای مهربان صلوات!»

*از کتاب: رفاقت به سبک تانک

بیـ... رنگـ... :

أَلشِّتـاءُ رَبیـعُ الْمُـؤمِنِ یَطُولُ فیهِ لَیْلُهُ فَیَسْتَعینُ بِهِ عَلى قِیامِهِ وَ یَقْصُرُ فیهِ نَهارُهُ فَیَسْتَعینُ بِهِ عَلى صِیامِهِ؛ 

«زمستان بهار مومن است؛

از روزهای کوتاهش برای روزه داری،

و از شبهای بلندش برای عبادت بهره میبرد.»

"رسول خدا صلی الله علیه و آله"

ديدگاه ها  (۹۶)

۱۴ دی ۹۲ ، ۰۰:۱۹ محمد کیوان

هواللطیف

 

اگر می خواهید مخاطبان به سوی شما جذب شوند،ابتدا به خودتان بپردازید!

روح خشک و سنگین و بی لطافت هیچگاه در امر تربیت موفق نمی شود

مهربانی و دلسوزی و رقت قلب را در خود بپرورید تا مردم بی آن که متوجه شوید،در اطراف شما جمع شوند (آل عمران/159 )

بسیار عالی
مشتاق مطالعه کتاب شدم

۱۴ دی ۹۲ ، ۱۲:۱۸ زهرا شــاهد
کجایند شور آفرینان عشق ....
جالب انگیزناک بود!
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۳:۰۵ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
ماه ربیع الاول مبارک باشه ...
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۵ علی اکبرمجنون الحسین
بسم رب عباس ریزه روحنافدا

سلام وادب محضر شما سرور گرامی و عطرباغ شهادت

مسرور شدم از این نوشته ی عروسی خوبان که عجب دنیایی وارونه ی دنیای این روزگار لجن زار آباد ما داشته اند!
هرچه می خوانم و می خوانم اغناء نمی شوم!
هرچند نسلم با نسلشان همدرد وخون آبه به جگراست!
امیدم شهادتی زیبا و نورانی برای شما عزیزست که این چنین زحمت
می کشید....
شاید باورتان نشود من از دل خود سخن می گویم!
با همه خطها خندیدم از همه زلالی که عباسها داشته اند!

التماس دعای عهد و فرج و فجر صادق شهادت انشاالله

لبیک یا حسین جان..لک لبیک....

سلام....

هدیه دادید،الان هدیه بگیرید...شرح حدیث مرحوم اقا مجتبی تهرانی ره

.............................................................................................
رُوِیَ عَن عَلِیِّ ابنِ مُوسی الِّرضا عَلَیهِما السَّلامُ قالَ:

یاعَلیُّ! اَحسِنوُا جِوارَ النِّعَمِ فَاِنَّها وَحشِیَّةٌ وَ مَا نَأَت عَن قَومٍ فَعَادَت اِلَیهِم[1]

 

ترجمه حدیث: علی بن شعیب می­گوید: بر ابی الحسن الرضا علیه السلام وارد شدم. حضرت به من فرمودند:

ای علی! مصاحبت نسبت به نعمت­ها را نیکو بدارید، چون نعمت­ها وحشی هستند و فرار می­کنند و این طور نیست که هر نعمتی اگر از دست قومی رفت، به سوی آنان برگردد.

 

شرح حدیث: انسان قدر نعمت­های الهی را بداند، زیرا همیشه در دست او نیست، بلکه مانند حیوانات وحشی یک مرتبه فرار کرده و از دست او می­رود. معلوم نیست که اگر نعمت­ها از دست انسان فرار کرد، دوباره آن را به چنگ می­آورد یا نه؟‌ اگر هم بتواند به چنگ آورد، با زحمت و مشقّت فراوان است. حالا صحبت در این است که انسان برای باقی ماندن نعمت­های الهی در دست خودش و چگونگی افزایش نعمت­ها یعنی بقا و ازدیاد نعمت­های الهی چه بکند؟ هر دو آنها ریشه در یک چیز دارد و آن هم شکر نعمت است.

 حضرت امام رضا علیه السلام فرمودند: نیکو بشمارید. چگونه؟ ‌شکر نعمت را به جا آورید و الّا آن نعمت­ها از دست فرار می­کند. پس تو قابل نبودی که این نعمت­ها را به تو بدهیم، زیرا بقا و ازدیاد نعمت، بستگی به شکر دارد.

شکر هم برسه قسم است: قلبی، لفظی و عملی. قلبی: یعنی بفهمی خدا به تو نعمت را داده است. لفظی: ستایش و حمد الهی را به جا آوری و عملی: در راه رضای خداوند مصرف کنی نه در راه حرام. یعنی از علم و مال و مقام و... به حدّ توان و استطاعت خود در راه خدمت به بندگان خداوند استفاده کنیم. خداوند در قرآن می فرماید: "لَئِن شَکَرتُم لَأزیِدَنَّکُم وَ لَئِن کَفَرتُم إنَّ عَذَابِی لَشَدیِدٌ [2]" اگر شکر کنید، برنعمت­های شما می­افزایم و اگر کفران کنید به عذاب شدید گرفتار می­کنم.

شرح حدیث....آقا مجتبی تهرانی ره



[1] بحار الانوار، جلد 75، صفحه 341

[2]سوره ابراهیم، آیه 7

 

۱۴ دی ۹۲ ، ۲۱:۳۸ یکرنگی شاید هم بی رنگی

سلام

امشب زیارت نامه عشاق امضا میشود

سلامی به همرزم عزیزم پایان ماه پر از مصیبت ودرد صفروورود بر بهار ماه ها ماه ربیع الاول را تبریک و تهنیت میگویم

۱۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۰۸ فدایی سید علی
رسول اکرم- صلّی الله علیه و آله- در وصیّت خود به امیرالمومنین علی- علیه السّلام- فرمود:
" یا علی! هر کس بر من، هر روز و هر شب صلوات فرستد، شفاعتم بر او واجب می شود؛ اگرچه گناهانش از گناهان بزرگ باشد. "
۱۵ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۹ محمد کیوان


سلام بزرگوار

 "بصری"

http://bayanbox.ir/id/2579281006155888050

http://bayanbox.ir/id/9039777878505392780

http://bayanbox.ir/id/7618965863348879337

http://bayanbox.ir/id/3899104205862383417

http://bayanbox.ir/id/1885386852425298269

http://bayanbox.ir/id/4747851563113601975

http://bayanbox.ir/id/7121016610167486295

http://bayanbox.ir/id/6295180952256936277

http://bayanbox.ir/id/6985681000879534349

http://bayanbox.ir/id/96970635572760069

http://bayanbox.ir/id/9007017116486393480

http://bayanbox.ir/id/8978024459981030679

http://bayanbox.ir/id/5961091420704429378

http://bayanbox.ir/id/6670890132334176652

http://bayanbox.ir/id/5607550062731587353

http://bayanbox.ir/id/8046390466319945517

http://bayanbox.ir/id/3431977031001409443

http://bayanbox.ir/id/1546830084972182932

http://bayanbox.ir/id/8522066853029279795

http://bayanbox.ir/id/7749931019126257538

http://bayanbox.ir/id/8659585461162394069

http://bayanbox.ir/id/2180439830149667546

http://bayanbox.ir/id/4567345908324769441

http://bayanbox.ir/id/4718576073140141300
۱۵ دی ۹۲ ، ۰۱:۵۴ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی روحنافدا

حساب و کتاب وجدان!

قیمت دین!



می گویند 30000 دینار طلا، رقمی بود که یزید به هر نفر از یاران تأثیرگذار حضرت در کوفه داد تا حسین - علیه السلام - را رها کنند و در واقع دینشان را خرید!

هر دینار چهار و نیم گرم، هر گرم طلا 87600 تومان. (قمیت طلا در تاریخ 92/9/30)


به پول امروز نزدیک به 11826000000 تومان (یازده میلیارد و هشتصد و بیست و شش میلیون تومان).

با حسین"روحنافدا"ماندن آسان نبوده است.. همچنین با مهدی"ارواحناله لک الفدا" بودن به این مفتی ها نیست!

التماس دعای عهد و فرج و فجرصادق شهادت انشاالله....

لبیک یا حسین جان...لک لبیک....
۱۵ دی ۹۲ ، ۰۷:۴۱ سید مرتضی
خیلی قشنگ بود . تشکر
منم مثل عباس ریزه میگم :
سلامتی خدای مهربان صلوات!...
سلام
خوبه که آدم با خدا رفاقت کنه. چقدر با صفا بودن این بزرگمردهای 8سال دفاع مقدس.

ما را فراموش نکنید در مناجاتهای یطول فیه لیلیتان.


این عکسی که از آقا مرتضی آوینی گذاشتید ما را معتاد کرده به زیبایی دیدن.
سلام بانو...
اینجا کجاست؟ 
اینجا جز قطعه ای از بهشت است...؟!
بوی بهشت میرسد بر مشامم اینجا....بوی آوینی...بوی منطقه...بوی لباس خاکی...
چیدمان وبلاگتان بی نظیر است. اینجا همه چیز عالی ست...سلیقه تان فوق العاده است...نوای سنگرتان دلمان را لرزاند...
از اینجا هرچه تعریف کنم کم است...

خدا به شما اجر دهد، با شهدا محشور شوید انشاء الله.
باز هم می آیم به اینجا.
خیلی التماس دعا....
یاعلی
۱۵ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۱ تـــا به تـــا

#قابل_تامل  

" شبث بن ربعى " ، شخصیتی رنگارنگ !!

..

مسلمان شد..

سپس از قیام کنندگان علیه عثمان شد

سپس از یاران علی (ع) شد

سپس از خوارج شد

سپس توبه کرد

سپس در کربلا جزء سپاه یزید بود

سپس بین یزید و امام حسین (ع) دو دل بود

سپس با مختار به خونخواهی حسین (ع) پرداخت

سپس رئیس شهربانى کوفه شد

سپس در کشتن مختار شرکت کرد

نهایتاً در حدود سال ۸۰ هجرى مُرد..

.

(خدا عاقبتمان را ختم به خیر کند !!)

۱۶ دی ۹۲ ، ۱۳:۰۷ خـــادم الــشــهدا
سلام .
خسته نباشید.
می خواستم بگم اگه زحمت نباشه کد این پلاک up سمت راست هست بهم بدید.صواب داره.

یا علی
خاطره ی زیبا و جالبی بود
شهادت روزیتون ان شاءالله ...
۱۸ دی ۹۲ ، ۰۱:۳۵ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی "اروحناله لک الفدا"..باسلام وادب محضر خواهران گرامی ام وبرادران بزرگوارم؛یک پیشنهاد!گرامییان درجنگ نابرابری که هرروزگسترده ترمی شودوحفظ سنگررزمندگی خود و اعلام هماهنگی و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب واطاعت ازاوامر معظم له؛پیشنهاد می گردد برای یاری رساندن به اهداف بلندامام وولی خود؛حتی المقدور به فراگیری زبانهای بیگانه بپردازیم ودرجنگ نرم که دوست ودشمن به بلاگهای ما وتمام اماکنی که ما می آئیم وفعالیت مینمائیم؛ورود وخروج دارند!با تمام قوا؛بلاگهای خود را پر محتواوعلمی نمائیدوخواهش می نمایددرحدمقدورات خودبلاگها را به دو زبان مجهز نمائیم.خواهشمنداست این پیام را در تمام سنگرهای دیگرنیز به گوش تمام سربازان جنگ نرم برسانیدتادشمن بداند باآگاهان روزگار سرکاردارد!
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۰:۳۰ خادم شهدا
سلام وبلاگ ثائر الزهرا (س) راه اندازی  شد
لطفا با نظرات خود ما را راهنمایی کنید
ممنون میشم ما رو لینک کنید
همه صحنه های جبهه برای ما درسه!
راستی بی رنگی اسم جالبیه به نظرم،
منو یاد" لا اله" میندازه برای رسیدن به "الا الله"
یعنی اول بی رنگ شو ،تا رنگ خدایی بگیری...
خلاصه اسم قشنگیه برای وبلاگتون، آفرین!
سلام....

من این حدیث آخری که گذاشتی رو خیلی دوست دارم....

کتاب هم که جای خود....
۱۹ دی ۹۲ ، ۰۲:۰۷ تـــا به تـــا
سلام

حدیث  امام صادق علیه‏ السلام :

گناهی که نعمت‏ها را تغییر مى ‏دهد، تجاوز به حقوق دیگران است. گناهى که پشیمانى مى‏ آورد، قتل است. گناهى که گرفتارى ایجاد مى ‏کند، ظلم است. گناهى که آبرو مى‏ بَرد، شرابخوارى است. گناهى که جلوى روزى را مى‏ گیرد، زناست. گناهى که مرگ را شتاب مى ‏بخشد، قطع رابطه با خویشان است. گناهى که مانع استجابت دعا مى‏ شود و زندگى را تیره و تار مى ‏کند، نافرمانى از پدر مادر است.
علل الشرایع ج 2، ص 584

سلام...
به خلیج فارس رأی دهید و منتشر کنید این لینک رو.
تا الان 53%درصد خلیج فارسه و 47درصد خلیج عربی.

http://www.persianorarabiangulf.com/index.php
۱۹ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۱ آهسته عاشق می شوم
صدا زد
سقف خانه می چکد...
دلم سوخت
وقتی گریه دیوار را
در شب شهادت تو
بد فهمیدند!
شهادت بابا تسلیت
امام زمانم.
" علی لاری زاده"
.
.
.

التماس نور و باران[گل]

اجرتون با ارباب ....

 

اللهم عجل لولیک الفرج

یاعلی

۲۰ دی ۹۲ ، ۱۴:۳۸ خانم چادری
سلام

منم برم وضو بگیرم...
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۲ محمد کیوان

*هوالسبحان*

 

خدایا یادم بده یاد بگیرم یادم باشد یادت باشم ...

 

فَاذْکُرُونی‏ أَذْکُرْکُمْ وَ اشْکُرُوا لی‏ وَ لا تَکْفُرُونِ(بقره / 152)

۲۰ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام

این کتاب خعلی باهاله ...
آدم دل ضعفه میگیره با خوندنش
خیلی دوسش دارم ... خیلی ...
این متنی هم که گذاشتی یک یک بود مثل همیشه 
:)
اجرکم عندالله 

خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام

این کتاب خعلی باهاله ...
آدم دل ضعفه میگیره با خوندنش
خیلی دوسش دارم ... خیلی ...
این متنی هم که گذاشتی یک یک بود مثل همیشه 
:)
اجرکم عندالله 

خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۸ راهی بسوی آسمان

سلام وبلاگ خوبی دارید .

موفق باشید .

منتظر حضور تان هستم .

یاعلی

۲۰ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۱ هیئت محبین اهل البیت (علیهم السلام) قم
هر فصل خزان پی اش بهاری دارد

این ماه خبر ز وصل یاری دارد

امشب پسر حضرت نرجس خاتون

در عرش خدا تاجگذاری دارد

التماس دعا

۲۰ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۹ سجاد مؤذنی
چشمتان روشن؛
امسال در مقطع اول ابتدایی تعداد دانش آموزان شیعه وسنی یکی شد.
چشمتان روشن!
تعداد اهل سنت ایران به 20 میلیون نفر رسید.
چشمتان روشن!
ضریب رشد جمعیتی اهل سنت 4 است و شیعییان 1.7
چشمتان روشن!
با همین فرمول رشد جمعیتی ، ظرف سالهایی نه چندان دور اکثریت ایران را اهل سنت تشکیل می دهند.
و باز چشمتان روشن!
که با تبلیغات گسترده شبکه های وهابی فارسی زبان به عنوان تنها تریبون اهل سنت در ایران به تدریج اهل سنت ایران از جهت فکری دارند کاملا وهابی می شوند، شاید باور نکنید که در سالیانی نه چندان دور؛ با این نمودار رشد جمعیتی و این آرایش رسانه ای وهابیون؛ بزرگترین کشور وهابی؛ ایران خواهد بود.
این امار بعد از سر شماری سال 90 به دست آمد و بعد از نامه مدیر حوزه علمیه اهل سنت پاکستان به سنی های ایران موجب حساسیت بیشتر نهادهای امنیتی شد... در نهایت این امار اخرین نتایج حاصل است....
مختصری از نامه مدیر حوزه علمیه پاکستان خطاب به اهل سنت ایران:
"شده نان شب نخورید اما در تولد نوزاد همت کنید.... آینده ایران از ان ماست!!!"
چندی پیش از یکی از منابع خبری معتبر شنیدم که یک طلبه ی وهابی، در روستایی در زاهدان توانسته بود در عرض یک سال، هزار نفر را وهابی کند! جالب است بدانید اهل تسنن، قانونی برای زندگی دارند با نام دو زن و 20 فرزند! یعنی هر نفر دو زن اختیار می کند و از هر زن سعی میکند 10 فرزند حاصل کند!
الا یا اهل العالم - وقت گذاشتن برای تبلیغ مذهب ناب شیعه، فقط برای طلبه تعریف نشده است. تک تک شما دغدغه مندان و جوانان ارزشی این مرز و بوم وظیفه دارید از اباحه گری ها و مستحبات کم کنید و به این مهم بپردازید.
چرا هنوز برای من تعریف نشده است که از خیلی تلویزیون تماشا کردن ها و یا حتی یک ساعت از وقت خوابم را صرف ترویج معارف ناب شیعی و انقلاب کنم و یا لااقل دور چند نوجوان و جوان را بگیرم و قدم به قدم همراهیشان کنم!؟
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۵ هیئت محبین اهل البیت (علیهم السلام) قم
امروز، خورشید مهربان تر از همیشه بیدار می شود. روز از شانه های تو آغاز می شود تا جهان، بزرگی ات را ببیند؛ چون بزرگی ابراهیم خلیل علیه السلام در برابر بتانی که فرو ریختند.
ملکوت را در دست هایت به تماشا می گذارند تا رسولان بی رسالت دنیازده، بهشت را پیچیده در قنوتت به تماشا بنشینند.
جهان، خلاصه ای از لبخند توست که امامتت را تمام آبشارها قیام می کنند و جنگل ها قامت می بندند.
*********************
" نهم ربیع الاول سالروز آغاز ولایت و امامت مولایمان مبارک بآد "
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۹:۱۰ سجاد عبدی

سلام سرباز...!

تاج گذاری سردارت مبارکت...!

ارادت

۲۱ دی ۹۲ ، ۱۹:۵۸ محمدمهدی
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی ...
چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی ...
خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن ...
خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی ...
برای ما که خسته ایم نه ؛ ولی ...
برای عده ای چه خوب شد نیامدی ....
تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام ...
دوباره صبح؛ ظهر؛ نه غروب شد نیامدی...
در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند ... ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار...سلام دوسا عزیز. آغازامامت گل سرسبدعالم هستی  بقیه الله الاعظم حضرت حجه بن الحسن امام زمان (عج) بر شما و تمام منتظرین ظهورش مبارک.
سلام ...
به روزم...
۲۲ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۷ محمدمهدی
سلام دوست عزیز عالی بود. جزاک الله خیرا. بامید حضورمجدد و نظرات زیبای شما
ممنون از نظرت ...
خیلی قشنگ بود
جمله های خودت بود؟
پاسخ:
خواهش میکنم، نظر لطف شماست.
بله، اگر خدا قبول کند.
۲۲ دی ۹۲ ، ۲۱:۱۰ سیف الدوله

سلام
با مباحث متنوع پیرامون بحث وهابیت بروزیم

سر بزنید خوشحال میشیم

۲۳ دی ۹۲ ، ۰۰:۱۲ سیف الدوله

سلام

از حضور شما سپاسگزارم

 

شما رو لینک کردم

در صورت امکان ما را با نام

تبیین عقاید خرافی وهابیت

لینک فرمایید

با تشکر

سلام
با مطلبی تحت عنوان( احضاریه دادگاهی برای علی اکبر دهخدا بعلت اشتباهاتی در لغت نامه اش) پذیرای  حضور گرمتون هستیم...
۲۳ دی ۹۲ ، ۲۲:۰۹ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

حتما حمایت خود  را در عرصه ی مبارزه ی سنگر به سنگر از بلاگ تازه تاسیس همرزم بااندیشه ی خود اعلام فرماید ....

به این آدرس مراجعه فرمائید....التماس دعای عهد و فرج و فجرصادق شهادت انشاالله ..لبیک یاحسین جان...لک لبیک.....

http://sandooghche.blog.ir/
ای معنی ناتظار یک لحظه بایست
دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست
یک لحظه بایست و یک جمله بگو
تکلبف دلی که عاشقش کردی چیست؟

یا صاحب الزمان ادرکنی ...
سلام
اشکانه رو خودتون خوندین؟
پاسخ:
سلام ِ خدا بر شما
بله خوانده ام.
سلام

بانو خدیجه را فراموش نکنیم...
 
http://elmepadideha.blog.ir/1392/10/24/10-%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%B9-%D8%A7%D9%84%D9%88%D8%A7%D9%84

اگر شرکت کنید ممنون میشم

با عرض سلام وتبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت

درخدمتم با مطلب گناهان کبیره

با دیدن وبلاگ شما فقط میتوان دعا کرد ان شاءالله شهید شوید.یاحق
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۳:۲۹ محمد مهدی بهروزی
لذت بدم. یه سوال چنین قالبی از کجا گیر آوردین؟؟
ممنون اگه جوابمو بدین
پاسخ:
خواهش میکنم.
قالب را از بلاگ دریافت کرده، و خود ویرایش اش نموده ام.
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۱ سیدعلی حسینی
کاش خدا انقد زود جواب منم میداد...
ولی بازم الحمدلله...
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۵ دیوانه کربلا

سلام  خیلی قشنگ و دل نشین بود

دوستی با خدا یعنی همین...

التماس دعا

روزی هزار بار دلت را شکسته ام
بیخود به انتظار وصالت نشسته ام
هربار این تویی که رسیدی و در زدی
هربار این منم که در خانه بسته ام

*اللهم عجل لولیک الفرج*

لطفا در نظر سنجی وب ما شرکت کنید...

۲۵ دی ۹۲ ، ۰۱:۳۵ محمد کیوان
هوالعزیز

انسان وارسته، همواره بر نمازش مراقبت و مداومت دارد(معراج/23)
 تکرار نماز در هر شبانه روز، براى آن است که هر روز گامى به خداوند نزدیک شویم.
کسى‏که از پله‏هاى نردبان بالا مى‏رود، در ظاهر، پاى او کارى تکرارى انجام مى‏دهد؛ ولى در واقع در هر حرکت گامى به جلو و رو به بالا مى‏گذارد.
« و نماز را برپا دار، که نماز (انسان را) از زشتیها و گناه بازمی‌دارد»(عنکبوت/45)
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۲:۵۱ سجاد عبدی
سلام
موزیک وب رو دوست دارم .....
دعام کن ...
ارادت الله
شهادت روزیتون ان شاءالله
۲۷ دی ۹۲ ، ۰۰:۱۳ محمد کیوان

هــوالــرب

 

براساس قرآن، مسلمان و مومن واقعی جز خدا را بندگی نمی کند."ولایشکر بعباده ربه احدا"(کهف، 110)

 و در انفاق از کسی توقع پاداش و تشکر ندارد"لانرید منکم جزاء و شکورا"(انسان، 9)

و در برخورد با مردم جز رضای خدا همه چیز را کنار می گذارد."قل الله ثم ذرهم" (انعام، 91)

 و در تجارت و کسب و کار از یاد خدا غافل نیست."رجال لاتلهیهم تجاره و لابیع عن ذکر الله"(نور، 37)

 

  سلام...عیدتان پیشاپیش مبارک
در وصف حضرت رسول گرامی
 اسلام صلوات الله علیه....

"امین" و "امن"  و "مومن"   آنقَدَر دنیا خطابت کرد

خدا طاقت نیاورد و سرانجام انتخابت کرد

برای هر سری از روشنایت سایه بان می خواست

که شب را پیش پایت سر برید و آفتابت کرد

حجازِ وحشیِ زیبا ندیده دل به حسن ات باخت

که بت ها را شکست و قبله ی دلها حسابت کرد

خدا از چشم زخم مردمان ترسید پس یک شب

تو را تا آسمان ها برد و مثل ماه قابت کرد

تو را از آسمان بارید مثل عشق بر دنیا

زمین را تشنه دید و در دل هر قطره آبت کرد

دوای درد دین و درد دنیا ، درد بی دردی

حضورت دردهای مرگ را حتی طبابت کرد

تو را از دورها هم می شود آموخت ای خورشید!

زمین گیرانه حتی با تو احساس قرابت کرد

که از این فاصله ، این سال های دوریِ نوری

همیشه پرتو مهرت به شب هامان اصابت کرد

هنوز از قله های ماذنه نور تو می روید

فقط باید دعا خواند و یقین در استجابت کرد
سودابه مهیجی

سلام . مطلب خوب بود. ظاهرا شما با شهید آوینی انس عجیبی دارید. وبلاگ خوبی دارید. فضای وبلاگ تون در عین بی رنگی خوش رنگه. موفق باشید
۲۸ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۷ محمد کیوان

هــوالهـادی

 

اگر برای بالاتر رفتن کوشا نباشی روزی برای بیشتر سقوط نکردن تلاش بیهوده خواهی کرد.

 

 استدراج و درجه درجه بطرف پستی و بدیها کشیدن کار شیطان است« فَإِنَّهُ یَأْمُرُ‌ بِالْفَحْشَاءِ وَالْمُنکَرِ‌ »(نور/21)

 

استدراک و گام بگام بطرف خوبیها کشیده شدن کار خداوند است.« مَّا أَصَابَکَ مِنْ حَسَنَةٍ فَمِنَ اللَّـهِ »(نساء/79)

 

سلام.
عیدتان مبارک و خجسته....
****
گل سرخ...
http://zareh.blog.ir/post/297

۲۸ دی ۹۲ ، ۱۲:۳۵ عباس الاسوند
سلام علیکم ولادت نور برشما مبارک...
میلاد نبی اکرم بهانه خلقت و قرآن ناطق ، امام صادق(ع) بر شما تبریک وتهنیت باد.
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۹ محمدصادق برجیان

بهار بی خزان، روی محمد

بهشت جاودان، کوی محمد

معطر ساخت گلزار جهان را

شمیم تار گیسوی محمد

.

.

.

میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) مبارک باد"

۲۸ دی ۹۲ ، ۲۳:۴۸ محمد کیوان

هــوالـسیــد

 

آفتابی از مشرق ازل برآید،به هر سینه ای که تابد،درِ سعادت و کرامت بر او گشاید، راز او معدنِ رازِ پادشاه گردد،به هر حالی که بُوَد و به هر کوئی که رود مقصدش درگاه حق بُوَد،

 پای عشقش همیشه در راه باشد، بر پیشانیش نشان اقبال بُوَد و در دیده یقینش نورِ اعتبارِ افعال ذوالجلال! بر رخسارش گُلِ نوال، و در مشامش نفحه های روضهء وصال !

بر سرش تاج وقار و در برش حُلّه افتقار!

بر ظاهرش کسوتِ عبودیت، و در باطنش نظرِ ربوبیت!

این است صفت پیغمبران و رسولان که خیار خلقتند و صفوت بشر،داعیان سرکوی شریعت،ساقیان چشمهء حقیقت

*خواجه عبدالله انصاری*


میــلاد

 پیامبر رحمت و برکت محمد مصطفی(ص)

 و پیشوا اهل ولا حضرت صـــادق(ع)

مبـــارک

چشام حال خوندن ندارن
گفتم شاید یه مطلب دوخطی چیزی باشه که نبود
عسکم من رو یاد اروند میندازه
اگه همون باشه
مال عید 86
۲۹ دی ۹۲ ، ۰۷:۵۸ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
تولد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)رو به شما همسنگر عزیزم تبریگ میگم 
میلاد مسعود خاتم الانبیاء حضرت محمد بن عبد الله ‌(صلی الله علیه و اله)
در سحرگاه روز جمعه هفدهم ربیع الاول سال عام الفیل خورشید تابناک رسالت از اُفق مکه طلوع کرد و با درخشش خود کائنات را جلوه‌ای دیگر بخشید.
آری ! خاتم رسولان آمد تا بشر را از اسارت نادانی و کفر برهاند و آنها را به سرچشمه‌های نور و سعادت رهنمون سازد؛ آن رسالتی را که انبیا هزاران سال با تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها بر دوش کشیدند، به نقطة کمال و اوج خود برساند.
نام گرامی آن حضرت را محمد و کنیه‌‌اش را ابوالقاسم نهادند. پدر گرامیشان حضرت عبدالله و مادر بزرگوارشان حضرت آمنه بنت‌وهب بود .
عیدتون مبارک[گل][گل][گل]
۲۹ دی ۹۲ ، ۰۷:۵۹ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
تولد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)رو به شما همسنگر عزیزم تبریگ میگم 
میلاد مسعود خاتم الانبیاء حضرت محمد بن عبد الله ‌(صلی الله علیه و اله)
در سحرگاه روز جمعه هفدهم ربیع الاول سال عام الفیل خورشید تابناک رسالت از اُفق مکه طلوع کرد و با درخشش خود کائنات را جلوه‌ای دیگر بخشید.
آری ! خاتم رسولان آمد تا بشر را از اسارت نادانی و کفر برهاند و آنها را به سرچشمه‌های نور و سعادت رهنمون سازد؛ آن رسالتی را که انبیا هزاران سال با تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها بر دوش کشیدند، به نقطة کمال و اوج خود برساند.
نام گرامی آن حضرت را محمد و کنیه‌‌اش را ابوالقاسم نهادند. پدر گرامیشان حضرت عبدالله و مادر بزرگوارشان حضرت آمنه بنت‌وهب بود .
عیدتون مبارک[گل][گل][گل]
۲۹ دی ۹۲ ، ۱۰:۴۷ ღ یـــاس ღ
جمله ‌ی پیغمبران از او خبر آورده‌اند
او ابوالقاسم محمد، انبیاء را زیور است

هر خطِّ قرآن بود تعریفی از رفتارِ او
او خودش تفسیرِ هر حرفِ کتابِ داور است

در مقام او فقط این جمله‌ را گویند و بس
حق که چون نوری ست، او نورِ خدا را پیکر است

گر چه دین های زیادی پیروانی داشتند
دین او اسلام و از ادیان دیگر سر تر است

از زمین و نه فلک آوای احمد می‌ رسد
از همه ارکان هستی یا محمّد می‌ رسد

ای احمدیان به نام احمد صلوات

    هر دم به هزار ساعت از دم صلوات

                                    از نور محمدی دلم مسرورست
           
                           پیوسته بگو تو بر محمد صلوات

   

  ***اللهم صلی علی محمد و آل محمد***

ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)بر شما مبارکباد

ای احمدیان به نام احمد صلوات

    هر دم به هزار ساعت از دم صلوات

                                    از نور محمدی دلم مسرورست
           
                           پیوسته بگو تو بر محمد صلوات

   

  ***اللهم صلی علی محمد و آل محمد***

ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)بر شما مبارکباد

۲۹ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۰ سید کمیل ...
هوالودود
خیلی جالب بود
یا علی
۲۹ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۷ سیدمحمود
سلام ایام مبارک
۲۹ دی ۹۲ ، ۲۱:۵۱ محمد کیوان

ـــهـوالعلیمـــ

قطع نظر از اجر و پاداش و استجابتی که بر دعا مترتب است،

دعا اگر از حد لقلقه زبان بگذرد و روح انسان به اهتزار درآید،یک روحانیت بسیار عالی دارد

مثل این است که انسان خود را غرق در نور ببیند.

انسان وقتی از غیر خدا چیزی می خواهد،احساس ذلت می کند و وقتی از خدا می خواهد،احساس عزت،

پس دعا هم طلب است و هم مطلوب

***

صدگفتار / صـ 130 / استاد شهید مرتضی مطهری

 

۳۰ دی ۹۲ ، ۰۲:۰۱ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی روحنافدا

باسلام وادب محضر شما بزرگوار گرامی

در راستای جهاد علمی وفرمان رهبر کبیر انقلاب رضوان الله تعالی علیه

و رهبر فرزانه ی انقلاب مبتنی بر آماده سازی تمام اقشار جامعه به علوم

بلاگی مختص به زبان انگلیسی به نام موسسه مجازی زبان انگلیسی شهید

بهشتی در همین راستا به یمن وبرکت این روز مبارک افتتاح گردید.

امیدوارم با لینک آدرس آن موسسه و انتشار آن به تمام عزیزان و ایرانیان

گرامی در سرزمین اسلامییان"از غنی و فقیر"؛ حمایت خود را از این موسسه عام

المنفه اعلام دارید.قبلا از محبت شما و یاری رساندن به این سرباز کوچک اسلام

از شما تشکر نموده و برایتان آرزوی توفیقات الهی را دارم.

و السلام علی عباد الله الصالحین

التماس دعای عهد وفرج مولایمان انشاالله

لبیک یا حسین جان..همان لبیک یا مهدی روحنافداست...

30/5/92

و موقوفه شهدا و حضرات آل الله ارواحناله لک الفدا

http://ghoghnoosekarbala3.blog.ir/
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۰:۱۸ مهدویت وانتظار

سلام علیکم

 

فقط یک کلام

شهدا شرمنده ایم....

 

           یا مهدی (عج)

 

۳۰ دی ۹۲ ، ۱۲:۲۷ سید رضا(خیال حرم)

تو خـــاتم عشــق هـــایی

و روزی با آمدنــت

تمام عشــق هــــا

منســـوخ خواهــند شــد...


سلام

بسیار زیبا بود.
بروز هستم....[گل]

سلام زیبا بود تشکر ان شاءالله شهید بشی
سلام خدا بر شما سید عزیز.
پست خوبی بود... توفیقاتتان روز افزون ان شاءالله.
مدتی بود که می خواستم از بلاگفا به بلاگ بروم، ولی نشد!
فایل پشتیبان را هم گرفتم ولی در اصل ، در نرم افزاربیان که دانلود می کنم مشکل دارم...
ممنون می شوم کمکم کنید.
یازهرا
وجودم را
از عروج شما دارم ....
 فقط شرمنده ایم ....

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۲۸ تـــا به تـــا
خدایا اگر دستبند تجمّل، نمی‌بست دست کمانگیر ما را
کسی تا قیامت نمی‌کرد پیدا، از آن گوشه کهکشان تیر ما را
ولی خسته بودیم و یاران همدل، به نانی گرفتند شمشیر ما را
ولی خسته بودیم و می‌برد توفان، تمام شکوه اساطیر ما را

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۶ عبدالمهدی

قسمتی از وصیت نامه شهید مهدی رضا قاسمخانی
ای کاش مادر روز عاشورا همراه حسین بن علی(ع)بودیم
آری که امروز هم عاشورایی وکربلایی برقرار است
که حسین زمان ندای.هل من ناصر ینصرنی.راسرداده است
ودر انتظار عباس ها وقاسم ها می باشد تا با نثار خونشان درخت نوپای اسلام را آبیاری کنند

یه سری به ماهم بزنید.یاعلی
چقد قشنگ بود
یک یک
خوش به حالش که یک یک بود
حساب کتابت که درست باشه حال خدا رو هم می تونی بگیره :)"این جمله صرفن یه شوخی است وگرنه ما همه جوره بدهکار خداییم "
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۵۱ دیــــــــــــدبـــــــانـــــــــــ
همسمنگر گرامی بسیار  زیبا و جالب و خواندنی بود!خدا قوت ادامه بدین

سلام و نور . . .
درست است...نرم افزار مهاجرت را که دانلود کردم نتوانستم آسمانه را به بلاگ ببرم.
ولی دیروز که دوباره به مدیریت وبلاگ بلاگ رفتم، فهمیدم که فعلا این مهاجرت ممکن نیست!
ممنونم... از وقتی که گذاشتید.
پیروز و سعادتمند باشید ان شاءالله.
یازهرا
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۳۳ محمد کیوان

هـوالــوکیل

 

براساس قرآن، انسان تنها موجودی است که خداوند ازروح خودش در او دمیده است

 «و نفخت فیه من روحی» (ص/72)

آری خدای مهربان به تو قدرت،‌ توانایی،‌ حکمت و عظمت داده‌است پس باور خود را تقویت کن زیرا قدرت تو به اندازه باور توست و به خدا اعتماد کن

«وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا» (احزاب/39)

 

 

 سلام عزیزم ای کاش همه رفاقتا اینطوری بود .

جالب بود ممنون.

۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۰۸ عباس الاسوند

سلام علیکم بسیار زیبا بود...

شهدا نوشت(او حاضر است...)

یاعلی

 

۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۴۶ سجاد مؤذنی
قرارداد ژنو
برگزاری موفق اجلاس ژنو و توافق کولاک ایران و چند بعلاوه چند ، که موجب شد به همه دور هم خوش بگذرد وتوافق برد - برد بدجور تحقق پیدا کند ، اخباری مبنی بر ادامه این روند در سایرحوزه ها هم شنیده میشود . کشور دوست و برادر آمریکا (استکبار جهانی سابق) اعلام کرده است که در نظر دارد با عنایت به توافق صورت گرفته در ژنو ، یکسری توافق های دیگر هم با ایران داشته باشد چون توافق قبلی خیلی حال داده است.
وزارت خارجه ایالات متحده به نمایندگی از ملت همیشه در صحنه آمریکا (یانکی های سابق) پیشنهاد برگزاری یک سری مذاکره فی مابین پیرامون مسابقات والیبال را مطرح کرده است.
این وزارت خارجه گفته که با توجه به شکست مفتضحانه تیم ملی والیبال آمریکا در برابر ایران موجی از خشم و ناراحتی مردم آمریکا را در برگرفته و آنها از دولت مردان خود خواسته اند تا با ایران به توافقی در این زمینه دست یابد . مردم آمریکا اعتقاد دارند که این باخت خاطره دوتائی 98 را زنده کرد!
در همین راستا قرار است بسته پیشنهادی زیر از سوی آمریکا به ایران تحویل داده شود و ایران هم فرصت دارد در مدت زمانی اندک نظر مثبت خود را اعلام کند .
متن بسته پیشنهادی مذکور بدین شرح است :
تعهدات آمریکا
کشور ابرقدرت بزرگ آمریکای کبیر بر اساس این توافق متعهد میشود زین پس در مسابقات والیبال ایران و آمریکا این اقدامات را انجام دهد:
در همه ست ها در زمین بازی حاضر شود.
تیم والیبال ایران را به رسمیت شناخته و از شلیک هرگونه گلوله به نقاطی از بدن بازیکنان ایرانی که خطر مرگ بالای 70 درصد ایجاد کند ، خودداری نماید.
هر کدام از بازیکنان آمریکا در هر ست فقط 5 فحش به بازیکنان ایران بدهند که تنها یکی از آنها شامل بستگان درجه یک بازیکنان ایرانی می شود!
بازیکنان آمریکا تمام تلاش خود را برای گرفتن سرویس های بازیکنان ایرانی به کار خواهند بست اما این موضوع موجب نمی شود که بازیکنان ایرانی پر رو شده و هی کاری کنند که بازیکنان آمریکا مجبور شوند همه تلاش شان را بکار ببندند.
الاخره بخشی از تلاش آنها باید باقی بماند یا نه؟
دولت آمریکا متعهد میشود 5 توپ والیبال اصل را برای تمرین در اختیار ایران قرار دهد.
دولت ایران میتواند در رده سنی نوجوانان و جوانان به پرورش والیبالیست بپردازد اما در رده بزرگسالان باید از اعضای تیم ملی چوگان و شمشیربازی برای مسابقات والیبال با آمریکا استفاده کند!
دولت آمریکا متعهد میشود 8 عدد تور والیبال در اختیار ایران بگذارد و ایران اجازه دارد فقط این تورها را تعمیر کند و حق ساخت تور جدید نخواهد داشت.
استفاده از تورهای ماهیگری بلا مانع است.
دولت آمریکا یک عدد تلمبه نیمه اتوماتیک برای باد کردن توپ های والیبال در اختیار ایران قرار می دهد.
تعهدات ایران
کشور ایران بر اساس این توافق متعهد می شود زین پس در مسابقات والیبال ایران و آمریکا این اقدامات را انجام دهد:
با سه نفر بازیکن درمیدان حاضر شود.
یکی از بازیکنان باید از ناحیه هر دو چشم ، یا دو بازیکن از ناحیه یک چشم نابینا باشند.
دولت آمریکا برای نشان دادن حسن نیت خود دخالتی در اینکه چشم راست یا چپ این بازیکنان نابینا باشد انجام نمی دهد.همچنین دولت آمریکا حاضر است در راستای اقدامات انسان دوستانه خود مقداری دارو که بدون درد چشمها را کور میکند در اختیار ایران قرار دهد!
دولت ایران متعهد می شود از بین علی پروین و فیروز کریمی یکی را برای هدایت تیم ملی والیبال خود انتخاب کند . در عوض دولت آمریکا اختیار استفاده از ولاسکو برای مربی گری در هر کدام از تیم های فوتبال را به خود ملت بزرگ ایران واگذار می کند.
تیم والیبال ایران حق ندارد سه سرویس را پشت سر هم بگیرد و سرویس های آمریکایی ها حداقل دو تا در میان باید بخوابند!
قد بازیکنان ایران نباید بیشتر از 150 سانتی متر باشد.
استفاده از هرگونه آب یا غذا توسط بازیکنان ایران در فاصله سه روز مانده به بازی ، دوپینگ حساب شده و بازیکن خاطی به استراحت اجباری در گوانتانامو محکوم می شود.
دولت ایران متعهد میشود اجازه هر گونه بازدید از پادگانهای نظامی خود را به دولت آمریکا بدهد. (این بند چون در توافق نامه هسته ای نیامده بود گفتیم اینجا بیاریم و مطمئنیم دولت ایران برای نشان دادن حسن نیست خود حتما آن را خواهد پذیرفت)
دولت آمریکا در پایان ، کمتر بودن تعداد تعهدات ایران نسبت به آمریکا را همچنان نشانه حسن نیت خود دانسته و اضافه کرده است دیگه چی میخواید ؟
سلام سید جان
قصد به روز کردن نداری؟
پاسخ:
سلام خدا بر شما
متاسفانه برای سیستم ام مشکلی پیش آمده است، انشاالله در اولین فرصت به روز خواهیم شد.
شهید آوینی ره:

سَر" آن است که در طریق وصال به باد رود و " جان" متاعی است که هم او بخشیده است تا به بهای آن لقایش را باز خریم، و سّر آن که خون مقتول عشق را ثارالله گفته اند نیز در همین جاست.
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۱۶ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی روحنافدا


باسلام و ادب....هدیه ی روز جمعه ....


فرازی از توقیعات مقدس حضرت بقیة‌الله"ارواحناله لک الفدا"

وَلَوْلا أَنَّ أَمْرَ اللّهِ لا یُغْلَبُ، وَسِرَّهُ لایَظْهَرُ وَلایُعْلَنُ، لَظَهَرَ لَکُمْ مِنْ حَقِّنا ما تَبْتَزُّ مِنْهُ عُقولُکُمْ،

وَیُزیلُ شُکُوکَکُمْ وَلکِنَّهُ ما شاءَ اللّهُ کانَ، وَلِکُلِّ أَجَل کِتابٌ، فَاتّقُوا اللّهَ وَسَلِّمُوا لَنا

وَرُدُّوا الأَمْرَ إِلَیْنا فَعَلَیْنَا الاِْصْدارُ کَما کَانَ مِنَّا الاِْیرادُ، وَلا تُحاوِلُوا کَشْفَ

ما غُطِّیَ عَنْکُمْ وَلا تَمیلُوا عَنِ الْیَمینِ وَتَعْدِلُوا إلَی الْیَسارِ،

وَاجْعَلُوا قَصْدَکُمْ إِلَیْنَا بِالْمَوَدَّةِ عَلَی السُّنَّةِ الْوَاضِحَةِ.

احتجاج،ج ۲،ص۴۶۷،بحارالانوار،ج۵۳،ص۱۷۹

امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشرف

اگر این نبود که نباید امر خدا نادیده گرفته شود و سرّ الهی آشکار و ابراز گردد،

حقّ ما آن گونه بر شما ظاهر می شد که عقلهایتان را بِرُباید و تردیدهایتان را برطرف کند؛
لیکن آنچه را که خداوند خواسته انجام می شود و برای هر سرآمدی، کتاب و نوشته ای است!
پس از خدا بترسید و تسلیم ما شوید و کار را به ما واگذارید و

بر ماست که شما را از سرچشمه،

سیراب بیرون آوریم چنان که ما شما را به سرچشمه بردیم!
برای کشف آنچه از شما پوشیده داشته شده کوشش مکنید، و از راه راست منحرف نشوید،

و به نادرستی نگرایید. و بر اساس سنّت آشکار الهی به وسیله محبّت و دوستی خود،

راه و مقصدتان را به سوی ما قرار دهید!


التماس دعای عهد و فرج مولایمان انشاالله



زنده باشید ان شاءالله . . .
سلام همسنگر و دوست عزیز 
دوست عزیز و وبلاگ نویس ارزشی
وبلاگ شما بسیار زیبا وپر محتوا و مخاطب پسند است. اما وبلاگ شما یک مشکل اساسی هم دارد
وبلاگ شما خوب است ولی بازدید کننده مطلوبی در حد وشأن وبلاگ پربار شما ندارد.
ما برای افزایش تعداد بازدید کنندگان و نظرات وبلاگ شما راه حل ایده عالی داریم
ما برای شما 3 نرم افزار بسیار قدرتمند با سرعت بالا را جهت دانلود قرار داده ایم تا این مشکل شما حل شود. نرم افزارهایی که کار کردن با آنها بسیار ساده  آسان است.
**شما تنها با 5/000 تومان می توانید آمار بازدیدکنندگان خود را به حد چشمگیری افزایش دهید و بازدید کنندگان همیشگی را به وب خود اختصاص دهید**
ما برای شما این 3 نرم افزار را در قالب یک فایل zip قرار داده ایم.
دوست عزیز توجه داشته باشید که در سایر سایت ها و وبلاگها هر کدام از این نرم افزارها را بصورت جداگانه و با قیمت بسیار گزافی در حال فروش هستند، اما ما برای شما وبلاگ نویس ارزشی این نرم افزارها بصورت یکجا و با قیمتی بسیار پائین قرار داده ایم
***به وبلاگ ما بیائید تا از جزئیات کامل این نرم افزارها و نحوه دانلود آنها با خبر شوید***
(دوست عزیز توجه داشته باشید که اگر جهت نظر گذاشتن در وبلاگ ما جهت پرسیدن سوالات خود با مشکل مواجه شدید و نتوانستید سوالات خود را مطرح کنید و نظر بگذارید.
شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره 09168362036 با ما تماس بگیرید و تمام سوالات خود را بپرسید)
منتظر تماس شما هستیم
التماس دعا...
سلام همسنگر و دوست عزیز 
دوست عزیز و وبلاگ نویس ارزشی
وبلاگ شما بسیار زیبا وپر محتوا و مخاطب پسند است. اما وبلاگ شما یک مشکل اساسی هم دارد
وبلاگ شما خوب است ولی بازدید کننده مطلوبی در حد وشأن وبلاگ پربار شما ندارد.
ما برای افزایش تعداد بازدید کنندگان و نظرات وبلاگ شما راه حل ایده عالی داریم
ما برای شما 3 نرم افزار بسیار قدرتمند با سرعت بالا را جهت دانلود قرار داده ایم تا این مشکل شما حل شود. نرم افزارهایی که کار کردن با آنها بسیار ساده  آسان است.
**شما تنها با 5/000 تومان می توانید آمار بازدیدکنندگان خود را به حد چشمگیری افزایش دهید و بازدید کنندگان همیشگی را به وب خود اختصاص دهید**
ما برای شما این 3 نرم افزار را در قالب یک فایل zip قرار داده ایم.
دوست عزیز توجه داشته باشید که در سایر سایت ها و وبلاگها هر کدام از این نرم افزارها را بصورت جداگانه و با قیمت بسیار گزافی در حال فروش هستند، اما ما برای شما وبلاگ نویس ارزشی این نرم افزارها بصورت یکجا و با قیمتی بسیار پائین قرار داده ایم
***به وبلاگ ما بیائید تا از جزئیات کامل این نرم افزارها و نحوه دانلود آنها با خبر شوید***
(دوست عزیز توجه داشته باشید که اگر جهت نظر گذاشتن در وبلاگ ما جهت پرسیدن سوالات خود با مشکل مواجه شدید و نتوانستید سوالات خود را مطرح کنید و نظر بگذارید.
شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره 09168362036 با ما تماس بگیرید و تمام سوالات خود را بپرسید)
منتظر تماس شما هستیم
التماس دعا...
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۰۵ علیرضا بیگدلی
 

با سلام

با مطلبی با عنوان :

طنز :اصطلاحات را بهتر یاد بگیریم ! (2) بروز هستم.

http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/11/03/estelahat123123222222

 

یاعلی(ع)

فرهنگ پرواز

۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۲۲ علیرضا بیگدلی
نوای وبت عالیه...
آدم هرچی گوش می کند بازم سیر نمیشه...
یاعلی (ع)

۰۶ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۲۸ مسجد شهدای درگاه
سلام
شما به مهمانی شهدا دعوت شده اید
به سایت ما سر بزنید و ما را از نظرات غافل نکنید
با تشکر
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۱۳ دلتنگی ابرها ...
سلام
خیلی وقت پیش خونده بودم یادآوریش چسبید متشکرم*
هدیه شما حکمت 73 نهج البلاغه : کسى که خود را رهبر مردم قرار داد ،باید پیش از آن که به تعلیم دیگران پردازد ، خود را بسازد ، و پیش از آن که به گفتار تربیت کند ، با کردار تعلیم دهد ، زیرا آن کس که خود را تعلیم دهد و ادب کند سزاوار تر به تعظیم است از آن که دیگرى را تعلیم دهد و ادب بیاموزد.
سر فرصت ان شاالله لینکتون میکنم

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">