بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

و برف می بارد این روز ها..

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۲۶ ق.ظ

.:بسم رب المهدی:.

حـاشیـ ـه:

 الحمدلله رب العالمین..

*تصاویر از مدیر وب

ديدگاه ها  (۶۵)

چه عکسایی گرفتی
 :))
دنیایی لذت بردیم از زمستان سفید...ممنون مهربان خدا :)
.
این آدرس:
talangorfestival.ir
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۲۲ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
الحمد لله رب العالمین....

سلام
عکس ها بسیار زیبا بودن.
رو سپیدمان کند، خدا
مثل روسپیدی زمین،
به برکت عروس مو سپید، برف ...
----
تصاویر زیبایی بود...
خدا رو شکر الحمدالله از این بارش رحمت الهی...
موفق باشید...
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۳ محمدصادق برجیان

من سر نمی نهم مگر اندر قــــدوم یــــار
من جان نمی دهم مگر اندر سرای دوست

کردی دل مرا ز فـــــــــــــــراق رخت کباب
انصاف خود بده که بود این سزای دوست!؟

مجنــــون اسیر عشــــق شد اما چو من نشد
ای کاش کس چو من نشود مبتلای دوست

.

.

.

"حضرت امام خمینی رحمه الله علیه"

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۴ محمدصادق برجیان
منطقه ی شما چه زود درختا سبز شدن؟!
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۵ جواد حیدری سی پی
چو طفل گمشده دور از خانه میپرسم
آهای رهگذرها کربلا کجاست ...

سلام
سایت ما بروز شده است
منتظر حضور گرمتان و نظرات امید دهندتان هستم
با تشکر فراوان
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۱۷ دیوانه کربلا
سلام علیکم
زیبا بود عزیز
این لطف خداس که تمامی ندارد وباشد که ما همیشه شکرگزار این لطف خدا باشیم
خدایا سپاسگزاریم...
التماس دعـــــا
یا زهرا

سلام آجی.

چقدر زیبا هستن..

خدایا شکرت..............

ما که چشممون برف نمیبینه چی بگیم..

 

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۱۲ معطر بهشتی
خدایا 
شکر از نعمتت...
به روزیم
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۱۸ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الجمیل

همان که بی بی دو عالم همه را جمیل دید!
در تمام دردها و رنجهایی که بر جان متحمل می شود!
زیبایی نهفته است !
و این برف نیز اگر با دردها نظاره گرش باشی غیر از زیبایی
خدا نخواهی دید ...
چرا که بسیاری مواقع انسان در نسیان خود و شادیهای
برگرفته از فتنه ها زیبایی های خدا را درک نمی کند ...
چون غافل از محبت است...
چون دل در گرو عالم دارد ...
نه در دست صاحب عالم...
همین است که زیبایی ها را برایت هزاران بار زیباتر نمود و جلوه
می دهد....
عکسها بسیار زیبا هستند ودستتان خسته نباشد وچشمی که
باعث رحمت شده است و این تصاویر را برای شکار و به تصویر کشیدن
در این عالم و پیام رساندن به بی خبری چون من ناچیز به نظاره
نشسته است...
سپاس از شما ... بسیار زیبا و دلنشین و گرم کننده بود
در عصر سرمای بی محبتی دنیا...
ماندن خوردن فنجانی قهوه یا چای در اوج یخبندان ...
لذتی روح بخش داشت...
باز هم سپاس...
همین که نور قدم سیادت گمنامی شما به بلاگ ققنوس کربلا
می رسد شکر خدا را داریم....
از آن ما نیست...همه اش برای اوست..برای مولاست...
قدومتان دائم مدام زاویه های خاص زمین....
کربلا و مدینه و طوس....
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۰ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

از همه زیباتر گل نرگس!!!!
در ابتدای تصاویر!!!
گل نرگس!!!
بمیرم برای آقایی که در این دینا از همه غریب تر است
و تنها سکوت خلاصه ی تمام اوست!
اللهم عجل لولیک الفرج ......
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۹ هم پای قاصدک
سلام و رحمة الله
حال و احوال خواهری عزیز؟
ببینم بلا اینجا حیاط خونتونه؟
پاسخ:
سلام جان ِ خواهر
ممنون و متشکر،الحمدلله.
بله..
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۲۸ احسن الحال
یا صاحب الزمان آجرک الله

بسم الله الرحمن الرحیم
در پی سلسله اقدامات دشمنان در توهین به مقدسات شیعه این بار نیز تیر دشمنان نام مقدس امام هادی (علیه السلام) رو نشانه رفته و با سرچ نام مقدس این امام و نام نقی تصاویر توهین آمیزی در گوگل بالا می آید.برای نشان دادن اعتراضمان به این عمل وقیحانه لطفا در وبلاگ هاتون تصاویری به نام مقدس این امام قرار دهید..

پوسترهای زیبا از امام هادی علیه السلام را با برچسبهادی #نقی , #naghi , #امام_نقی , #imam_naghi , #امام_نقی(ع) , #emam_naghi 

سلام بزرگوار بی زحمت پخش کنید.
یاعلی دعا گویتان هستیم
لینک زیر کمکتان خواهدکرد:http://www.askdin.com/thread18111.html

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۲۸ سفیـــر نـــور
چه عکسای خوشگلی:)
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۳ یه سرباز گمنام(ته برار)
سلام علیکم
خیلی زیبا بودند
سبحان الله
والحمد الله

یا علی
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۳۹ علی بابایی
سلام علیکم!!!!وب بسیار جالب و پر محتوای دارید.....خوشحال میشم به منم سر بزنید!!!من شمارو به همکاری دعوت میکنم اگه مایل بودین خبرم کنید!!!!با تبادل لینک موافقین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۲۱ یه سرباز گمنام(ته برار)
ان شا الله
عمل کردن اراده میخواهد
ان شا الله اراده رو خدا بهتون بده
یا علی
سلام
خسته نباشید.
وبلاگتون خیلی زیباست
ببخشید رشته شما چیه؟
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۵ تابی نهایت
سلام خواهری.عکسات زیبا بود.
یاد اون عزیزه جانبازی افتادم که توی برف و یخبندان کمین ضد انقلاب ها نشسته بود و از سوز سرما نیمی از صورتشون فلج شده بود...
مستحضر هستی که کیو میگم؟؟؟
پاسخ:
سلام عزیزدل
نظرت را که خواندم بغض عجیب گلویم را فشرد.
آری، میدانم...
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۲ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام

عالی بودن عکسا
خیلی باهاشون ارتباط برقرار کردم
مخصوصا نرگسای شهلا
سلام....ایام ولادت حضرتش برشما مبارک....

1*امام حسن عسکری علیه السلام می فرمایند:
«ما مِنْ بَلِیَّة إِلاّ وَ لِلّهِ فیها نِعْمَةٌ تُحیطُ بِها.»:
هیچ بلایى نیست، مگر این که در آن از طرف خدا نعمتى است.
*************
2*«حُبُّ الاَْبْرارِ لِلاَْبْرارِ ثَوابٌ لِلاَْبْرارِ، وَ حُبُّ الْفُجّارِ لِلاَْبْرارِ فَضیلَةٌ لِلاَْبْرارِ، وَ بُغْضُ الْفُجّارِ لِلاَْبْرارِ زَیْنٌ لِلاَْبْرارِ، وَ بُغْضُ الاَْبْرارِ لِلْفُجّارِ خِزْىٌ عَلَى الْفُجّارِ.»:
دوستى نیکان به نیکان، ثوابست براى نیکان. و دوستى بدان به نیکان، فضیلت است براى نیکان. و دشمنى بدان با نیکان، زینت است براى نیکان. و دشمنى نیکان با بدان، رسوایى است براى بدان.

سلام
الحمدلله برف زیادی بارید
چقدر فضا رو زیبا کرد ، در عکسهاتون پیداست

سلام

خدایا شکرت...

تصاویر زیبایی بود.

۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۰۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام
اول ممنون از حضورتون
دوم عکس های دلنشینی بود ممنون
:)
بسیار زیبا بود .. لذت بردمـ :)
از بس شما ماهی .. اتفاقا بابت شمعدانی ها کلی ذوق کردمـ :)
سلام
نباید ایستاد و مدام باید شکفت و حرکت کرد
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۴۲ رسول حق منش
به موج وبلاگی علیه فیلم توهین آمیز رستاخیز بپوندید.

سلام
کمپین اعتراض به سخنان دکتر روحانی

http://bisavadhaa.blogfa.com

 

سلام
کمپین اعتراض به سخنان دکتر روحانی

http://bisavadhaa.blogfa.com

 

۱۹ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُلْ حَسْبِیَ اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ

پس اگر (از سخنان خداوند) روى گردان شدند، بگو: خداوند مرا کافى است، هیچ معبودى جز او نیست، تنها بر او توکّل کرده‏ام و او پروردگار عرش بزرگ است.(توبه/129)

۱۹ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۵۸ باران نم نم...
سلام
ممنون از حضورتون در سرای بارانی...
من علاقه ی زیادی به آوینی دارم...علل الخصوص تن صداش در هنگام روایتِ روایت فتح...
عکسها بسیار زیبا...و تاثیرگذار!!!
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۳۱ ستاد فرهنگی

باسلام

توصیه های آقای قرائتی به خانمها

خانم محترم !
آقای محترم !

خانم محترم !
١) به شوهرت افتخار کن !

۲کسی را با او مقایسه نکن! )

۳اقتدار و غرور او را نشکن! )

۴زیبایی او را در عقل او جستجو کن! )

۵قناعت پیشه باش ! )

۶زیباییت را به رخ دیگران نکش! )

۷ناز کن اما متکبر نباش ! )

۸دلبری و فریبایی و طنازی پیشه کن ! )

۹احساسات زیبایت را با اندیشه ای متین همراه کن ! )

۱۰ لجبازی نکن که از چشم شوهرت می افتی ! )

۱۱ تمکین کن تا تاج سرش باشی )

۱۲ !پناهگاه شوهرت باش تا فقط به تو پناهنده بشه ! )

۱۳ زیبایی با سادگی و بی آلایشی برای تو آرامش بخش تر خواهد بود ! )

۱۴ هوس بازی نکن ولی زیبا دوست باش! )

۱۵ اگر آشپزی را خوب نمی دونی حتما یاد بگیر! )

۱۶ قبل از رانندگی سازندگی را بیاموز! )

۱۷ هیچگاه بدون آرایش مقابل شوهرت نشین ! )

۱۸ دهانت را مسواک وخوشبو کن! )

۱۹ بدنت هیچ وقت بوی عرق نده ! )

۲۰ لباست بوی غذا ندهد ! )

۲۱ موقع آشپزی از پیش ن بد استفاده کن ! )

۲۲ قبل از شوهرت چشم بر هم نگذار و پیش از او بیدار شو ! )

۲۳ موی تو یکی از دو زیبایی توست ، ازش مراقبت کن! )

۲۴ لبخند قشنگت را در هیچ شرایطی با اخم معاوضه نکن ! )

) ۲۵ توی رنج هات معناهای زیبا پیدا کن ! ٢۶ )

اگه شوهرت گفت : کسی غیر از من با و ت ازدواج نمی کرد ! بگو : پس خیلی باید از تو ممنون باشم

۲۷ !اگه بهت گفت : دوستت ندارم ! بهش بگو : عوضش من به تو افتخار می کنم! )

۲۸ اگه گفت :حوصله تو رو ندارم ! بهش بگو : منم غیر از تو کسی رو ندارم! )

۲۹ اگه گفت : از خانواده ات خوشم نمیاد ! بگو : عوضش من خانواده تو رو دوست دارم ! ٣٠ ) اگه )

عصبانی شد ! بگو : منو ببخش !

۳۱ گاهی برای مادرشوهرت هدیه بخر ! )

۳۲ در خواست هاتو با ناز و دلبری برآورده کن! )

۳۳ زورگو نباش ! )

۳۴ سختی کار شوهرت را درک کن! )

۳۵ او را در مردم داری کمک کن! )

۳۶ وقتی وارد خونه می شه , به پیشوازش برو ! دستشو بگیر ! بِزار روی صورتت! )

۳۷ هیچ وقت بهش نگو : تو بی عرضه ای ! )

۳۸ لباساشو براش اُتو کن که هر وقت خواست عوض کنه معطل نشه! )

۳۹ وقتی غذا رو سر سفره می ذاری به او بگو : نمی دونم خوشت میاد یا نه ؟ ! )

۴۰ لحظه به لحظه از خداوند کمک بگیر ! )
___________________________________________________________________________

آقای عزیز!

١) به همسرت بگو : دوستت دارم!

را فقط برای او هزینه کن « دوست داشتن » ۲واژه )

۳!همسر تو کریستاله ! مواظب باش او را نشکنی )

۴!کاری کن که به تو ایمان بیاره ! )

۵تو باید تکیه گاه خوبی براش باشی! )

۶از عشقت برای او هزینه کن ، نه فقط از ثروتت! )

۷زیبایی همسرت را ستایش کن! )

۸کارهایی که از توانش بیرونه , به او واگذار نکن ! )

۹او گل خوشبوی بهاری است ، پژمرده اش نکن! )

۱۰ انتظار نداشته باش همسرت مثل تو باشه ! )

۱۱ با بحث و جدل او را خسته نکن! )

۱۲ نسبت به همسرت همیشه وفادار باش! )

۱۳ اقتدار و صلابت را جایگزین خشونت کن! )

۱۴ همدردی و همدلی او را آرام می کنه ! )

۱۵ قبل از انتقاد ازش تعریف کن! )

۱۶ سربسرش نگذار )

۱۷ !اگه به او احترام بذاری , به زندگی امیدوار می شه! )

۱۸ اگه آزارش بِدی , از تو متنفر می شه! )

۱۹ از دست پختش تعریف کن ! )

۲۰ نیش او نوشه ، ناراحت نشو! )

۲۱ دل او را نشکن ! )

۲۲ مسخره اش نکن ! )

۲۳ حسادت او را با تحقیر برنیانگیز! )

۲۴ انگشتان ظریف و صدای نازکش می گویند : ” با من ستیز مکن ! ”

٢۵ ) هر وقت بهت شک کرد ، با صداقت و مهربانی مطمئنش کن!

۲۶ اگه گفت : تو منو دوست نداری ! «بگو به اندازه ی دنیا دوستت دارم»

٢٧ ) اگه گفت : من بدبختم که با تو ازدواج کردم ! بگو : عوضش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم!

۲۸ اگه گفت : دلم گرفته تو این خونه ! بگو : در اولین فرصت روی دوشم سوارت می کنم تو آسمونا می )

گردونمت !

۲۹ اگه گفت : تو خیلی بدی ! بگو : عوضش تو خیلی خوبی ! )

۳۰ اگه ناز کرد ! نازشو به قیمت گرون بخر ! )

۳۱ اگه گریه کرد ، خیلی دسپاچه نشو ! فقط نوازشش کن )

۳۲ !اگه گفت : از دست بچه ها خسته شدم ! بگو : بهت حق می دم ! تو خیلی صبوری ! ازت متشکرم ! )

۳۳ اگه اخم کرد ! بهش بگو : اخم نکن , زشت می شی ! )

۳۴ اگه باهات قهر کرد ! بگو : قهرت هم مثل مهرت قشنگه ! )

۳۵ اگه از مادر و خواهرت شکایت کرد ، فقط شنونده خوبی باش! )

۳۶ اگه گفت : من خواستگارای زیادی داشتم ! با لبخند بگو : پس من خیلی آدم خوش شانسی هستم )

که تو رو به چنگ آوردم

۳۷ اگه گفت : تو زشتی ! بگو عوضش تو خوشگلی! )

۳۸ اگه بازم گفت : زشتی ! بهش بگو : زیبایی مرد در عقل اونه! )

۳۹ اگه گفت : طلاق می خوام ! حتما به مشاور مراجعه کن ! )

۴۰ دلآرامی که داری دل در او بند! )

_____________________________________________________________________________
به سایت ما سربزنید …باعث مزید امتنان خواهد بود.لطفااین پیام را به دوستان وهمشهریان خود
ارسال فرمائید.
با نشانی تهران صندوق پستی ۵۸۶_۱۴۱۸۵ یا تماس با تلفن ۶۶۹۴۶۳۶۳ ارسال و اعلام نمایید.

باسلام و تبریک  ایام الله مبارک دهه فجر

ارزوی سلامتی برای شما دارم

زیر سایه اقامون

وهمراه شهدا باشید

این نامه رو بابا فقط بخونه ...
تولد دخترته ...
یازهرا سلام الله علیها
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۳۲ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی
سلام وادب ...
کلاس موسسه زبان از درس یک
به میمنت ایام ولادت با سعادت حضرت
اباالمهدی روحنافدا؛شروع به فعالیت نمود.
امیدواریم این سرباز کوچک اسلام را در این هدف والا
یاری نمائید وباعث گسترش این کلاسها گردید ان شاالله
لطفا از معرفی به کوچک وبزرگ ؛زن و مرد ؛پیر و جوان
دریغ نفرمائید.اجرتان با مولایمان صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه
الشریف ...
آدرس:

http://ghoghnoosekarbala3.blog.ir/

۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۳۱ سلمان جعفری
دعوتید:
یک روز با امام...
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۴۷ تـــا به تـــا
هرجا کم آوردی، حوصله نداشتی، گرفته بودی،
پول نداشتی، کار نداشتی ، باطریت تموم شد، 
تسبیح رو بردار
صد بار بگو استغفرالله ربی و اتوب علیه. آروم میشی
استغفار آثار فوق العاده زیادی دارد و فقط برای آمرزش گناه و توبه نیست .

۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
روی قبرم بنویسید که خواهر بودم
سالها منتظر روی برادر بودم
بنویسید گرفتار نباشم چه کنم؟
من اگر منتظر روی برادر نباشم چه کنم؟
روی قبرم بنویسید جدایی سخت است
اینهمه راه بیایم ،تو نیایی سخت است
..........
......
خدا رو شکر

سلام
احسنت
تصاویر زیبایی بود
وفات مظهر وفا و عشق، بانوی بهشت، حضرت فاطمه معصومه تسلیت باد.

 ای فاطمه ی ثانی!
هرکی زیارتت کنه ساکن جنت خداس
بی بی منم بهشتی کن بهشت من امام رضاس
مثل محرم می مونه حال وهوای ماتمت
از پیش تو سلام میدم به مادر بی حرمت
بسم الذی کلمته هی العیا
از در درآمدی و من از خود به در شدم
گویی کز این جهان به جهان دگر شدم
...
من چشم از او چگونه توانم نگاه داشت
کاول نظر به دیدن او دیده ور شدم
اللهم عجل لولیک الفرج وارزقنا شهادت فی سبیلک
امیدوارم  شما هم قدم به سنگر این حقیر  بگذارید
یا علی

۲۰ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۵۷ محمد کیوان

*هوالــجلیل*

بهره گیری و لذت از زندگی در حال و نیز آینده نگری از عوامل مهم موفقیت و آرامش در زندگی است. در اکنون زندگی کردن و آینده نگری باید در برگیرنده دنیا و آخرت باشد.

 «و در آنچه خدا به تو داده، سرای آخرت را بطلب و بهره ات را از دنیا فراموش مکن و همان گونه که خدا به تو نیکی کرده نیکی کن» (قصص/77)


۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۰۹ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی
باسلام و ادب...
تقدیم شمادر روز شهادت بانوی نور دو دیده؛حضرت فاطمه ثانی ؛معصومه ارواحناله لک الفدا.....باعرض تعزیت ایام.....

سخنان شهید بهشتی درباره سوءاستفاده از اعتقاد به امام زمان(عج) در دوران غیبت 


سخنرانی منتشر نشده‌ای از شهید دکتر سید محمد بهشتی پیرامون اعتقاد به امام زمان(عج)

مسئله امام زمان از مسائل مورد بحث است و درباره این موضوع چند مطلب هست

که زنده‌ترین آن‌ها مسئله زمامداری و رهبری امت در زمان غیبت است.

امیدوار هستم ما با اعتقاد به امام زمان یک عامل دیگر بر عوامل زنده ماندن اسلامی

و اجتماعی‌مان افزوده‌باشیم،

از حالت پژمردگی و خمودی به درآییم و حالت مردم زنده‌ای که - حتی خود را از نعمت

رهبر الهی بهره‌مند می‌دانند - به خود بگیریم،

اتفاقاً این جمله‌ای که عرض می‌کنم خیلی مربوط است به یک مطلبی که آقای پروفسور کُربَن -

استاد اسلام‌شناسی و سبک‌شناسی دانشگاه بردو در فرانسه گفته بود.

در یکی از سفرهایش به ایران ضمن بحث مفصلی که در نخستین جلسات آشنایی با آقای طباطبایی مطرح می‌کرد،

می‌گفت که اعتقاد به امام زمان یکی از مسائل بسیار زنده و ارزندة شیعه 12 امامی است برای اینکه

آن حالت مردگی که در ما مسیحیان و در پیروان ادیان یا حتی مذاهب دیگر اسلامی،

از نظر انقطاع ارتباط میان بشر و خدا وجود دارد،

از مجرای رهبران الهی، آن حالت در شما شیعه دوازده امامی وجود ندارد.

ما امیدوار هستیم که اعتقاد به امام زمان در ما آن اثر غلط نامطلوبی

را که در بسیاری از معتقدان به امام زمان داشته،

نداشته باشد و آن اثر نامطلوب عبارت است از این‌که کارها را خدا خودش درست می‌کند،

حالا هم که از خدا ندیدند امام زمان خودش درست می‌کند. این حالت اتکالی ناقص و غیر منطقی و بی‌دلیل

که هیچ‌گونه دلیل نقلی یا عقلی یا حتی اجتماعی، جز بی‌عاری و تنبلی و تماشاچی بودن آن را تأیید نمی‌کند،

از میان ما برود.

دو مطلب در این زمینه هست که باید از هم جدا بشوند: یکی؛ جلوگیری از هر گونه اصلاح به دلیل اعتقاد به امام زمان.

این حتماً غلط هست و یکی؛ طمع اصلاح کلی عالم و جهان، این هم غلط هست. آنچه صحیح است امید فراوان به اصلاحات نسبی است

که اتفاقاً‌ اگر همین منطق ضرورت اصطلاحات نسبی در افکار همة ما حکومت کند، گمان می‌کنم حالت تحرک و جنب‌وجوش

ما برای اصلاح و جلوگیری از هر نوع فساد منظم‌تر و صحیح‌تر و منطقی‌تر از آب دربیاید.

مهم‌ترین و عمده‌ترین مسئله‌ای که زن و مرد مسلمان باید به آن توجه کنند،

مسئله وظایف یک مسلمان در دوران غیبت کبری است.

مع‌الاسف از آنجا که ما در همه جا سعی کرده‌ایم، از اظهار ارادتمان به اهل بیت عصمت سلام‌الله علیه و اجمعین سوء استفاده کنیم.

از اعتقاد به امام زمان در دوران غیبت کبری غالباً سوء استفاده کردیم و چون این سوء استفاده‌ها خیلی متنوع و خیلی زیاد هست،

من از شرح آن‌ها می‌گذرم و فقط این را عرض می‌کنم:

این‌طور که مطالعات اسلامی روشن به من نشان می‌دهد که مسلمان معتقد به امام دوازدهم حق ندارد

در این دوران بسیار ممتد غیبت، ذره‌ای از کوشش و تلاش همه جانبه در راه اقامة آیین یکتاپرستی و برپاداشتن خداپرستی و عدل و داد

و عدالت در جامعه، برپاداشتن عدل اجتماعی و عدل اقتصادی و عدالت اخلاقی، برپاداشتن آداب و سُنن فضیلت و کمال انسانی

و اسلامی ذره‌ای شانه خالی کند و هر کس به هر عنوانی از عناوین حتی این جمله را بگوید که خود امام زمان می‌آید

که خودشان اصلاح ‌کنند و این جمله او ذره‌ای اثر سردی در کسی بگذارد، به طوری که از انواع وظایف سنگینی هر مسلمان در این راه دارد،

همان جا سرد شود باید صریحاً به او گفته شود که در این گفتن گناه کرده، استغفار کند و دیگر نگوید یا اگر می‌گوید،

طوری بگوید که این اثر منفی را نداشته باشد، و اعتقاد به امام در عموم، به ما نیروی فراوان دهد، نیروی بسیار،

به ما نشاط دهد، نشاط مردمی که پیوند الهی میان خودشان و خدا را بریده و منقطع نمی‌دانند.

الحمدلله کما هو اهله.

 

ممنونات.

التماس دعا

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۳۴ علی اکبر مجنون الحسین جان

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و ادب

حتماآموزشگاه مجازی  زبان شهید بهشتی را همراهی کنید...

به کوچکی کار نگاه نکنیم...به آنکه ما را یاری خواهد کرد اندیشه کنیم!

توصیه رسول خدا(ص) به بخشندگی و دلاوری

پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله فرمود: خداوند، بخشش را، گرچه به چند دانه خرما، و دلاورى را، گرچه به کشتن مارى باشد، دوست دارد.

 مسند الشهاب به نقل از عمران بن حصین:‌ رسول خدا صلی الله علیه و آله گوشه عمامه‏‌ام را گرفت و فرمود: اى عمران ! خداوند تبارک و تعالى، بخشش کردن را دوست مى‏‌دارد و سخت گرفتنِ بر خانواده را دشمن مى‏‌دارد.

پس ببخش و بخوران و چندان سخت مگیر که طلب(روزى) بر تو دشوار شود.

بدان‏که خداوند، دیده تیزبین به هنگام فرا رسیدن شهوت‏‌ها، و عقل کامل به هنگام فرود آمدن شبهات را دوست دارد.

همچنین خداوند، بخشش را، گرچه به چند دانه خرما، و دلاورى را، گر چه به کشتن مارى ، دوست دارد.

«مسندالشهاب2/ 152،حیاة الحیوان 1/ 257 ،کنزالعمّال 6/ 582»

 

 

متن حدیث:

أخَذَ رَسولُ اللّه‏ِ صلى‏ الله‏ علیه ‏و‏آله بِطَرَفِ عِمامَتی فَقالَ: یا عِمرانُ، إنَّ اللّه‏َ تَبارَکَ وتَعالى یُحِبُّ الإِنفاقَ، ویُبغِضُ الإِقتارَ؛ فَأَنفِق وأطعِم ، ولا تَصُرَّ صَرّا فَیَعَسُرَ عَلَیکَ الطَّلَبُ . وَاعلَم أنَّ اللّه‏َ یُحِبُّ البَصَرَ النّافِذَ عِندَ مَجیءِ الشَّهَواتِ ، وَالعَقلَ الکامِلَ عِندَ نُزولِ الشُّبُهاتِ ، ویُحِبُّ السَّماحَةَ ولَو عَلى تَمَراتٍ ، ویُحِبُّ الشَّجاعَةَ ولَو عَلى قَتلِ حَیَّةٍ.

 

Tell the Messenger of Allah ( PBUH) generosity and courage
Prophet PBUH said: God 's forgiveness , though several grains , dates , and Delaware , however, is to kill Mary loves .
 Musnad al-Shihabi quoted Imran bin Hasin : Prophet Muhammad PBUH corner of my turban and said : O Patch ! Elevated God , forgiveness, love , and hard to get the family 's enemies .
So forgive fumigation so that invoke Be Easy ( provision ) for thee be difficult .
Know that God has seen the arrival of lust sharp , and full of wisdom loves his doubts during landing .
Also , God 's forgiveness , though several grains , dates , and Delaware , although the killing Marie loves .
" Msndalshhab 2/152 , Life Alhyvan 1/257 , Knzalmal 6/582 »


۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۵۲ ₪بنـت الهـدی₪
زمستان است گلِ نرگس نمی آیی........
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۳ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین اروحناله لک الفدا
رزق ما را از ازل داد حسین روحی فدا....
کد ملی ؛سبد کالا چیست؟!!!
نان خور حضرت ارباب هستیم
احتیاجی به حسن آقا نیست!!!!
لبیک یا حسین جان..لک لبیک.....

سلام عزیز.

زیبا هستن.

الحمدالله رب العالمین.

خدا روزی ما هم کنه، إن شاءالله.

سلام...
:)
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۲۰ سید حسین هدایتی
در افق نگاه عشاق که بنگری همیشه به چیزی خیره اند...
آن خیره شدن ها، چیزی جز تصور عاشق از معشوق نیست...

«هر کسی را که دوست بداری، همه شبیه به آن می شوند...للحق»
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۲۶ در راه مانده...
سلام...

به به چه تصاویر زیبایی!

الحمدلله رب العالمیـــن.
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۳ محمدصادق برجیان

35 سال پیش؛

شد جهان منقلب از آمدن شاگردی،

وای بر حال عدو، گر برسد استادش!

.

.

"اللهم عجل لولیک الفرج"

سلام  جالب بود... موفق باشید
سلام علیکم
صبغه الله و من احسن من الله صبغه و نحن له عابدون ( بقره / 138 ) :


۲۳ بهمن ۹۲ ، ۰۴:۵۲ علی اکبر مجنون الحسین جان

بسم رب الزهرا ارواحناله لک الفدا

باسلام وادب...

یک پیشنهاد!

باکمال تواضع در برابر ساحت قدسی پروردگار عالم و مولانا اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا

و شما برادرعزیزم وخواهر گرامی ام ؛پیشنهاد می شود بافرارسیدن در ایام شهادت بی بی جان دوعالم

فاطمه زهرا روحنافدا و نگه داشتن پاس حرمت آن اولیا مخدره؛ تمامی بلاگهای خود را در ستون یا هدر آن ؛

به نام قدسی ملیکه پروردگارمتعال مزین نمائیم که در این ایام نشان دهنده عزاداری ما نیز در فضای مجازی و

این سنگر ولایی  باشد.تقاضامنداست این پیشنهاد را باکمال احترام ؛به لینکهای دیگر خود اطلاع دهید.

والسلام

من الله التوفیق

ان شاالله

مجنون الحسین جان

23/11/1392

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۴۲ علی اکبر مجنون الحسین جان
نصوح کیست و توبه نصوح چیست؟

اینکه توبه نصوح چیست؟ تفسیرهاى زیادى براى آن ذکر کرده اند تا آنجا که بعضى شماره تفسیرهاى آن را بالغ بر بیست و سه تفسیر دانسته اند ولى همه این تفسیرها تقریبا به یک حقیقت باز مى گردد، با شاخ و برگها و شرائط مختلف توبه است.

از جمله اینکه: "توبه نصوح" آن است که واجد چهار شرط باشد:

پشیمانى قلبى، استغفار زبانى، ترک گناه، و تصمیم بر ترک در آینده.

بعضى دیگر گفته اند: "توبه نصوح" آن است که واجد سه شرط باشد:

ترس از اینکه پذیرفته نشود، امید به اینکه پذیرفته شود، و ادامه اطاعت خدا.

یا اینکه" توبه نصوح" آن است که گناه خود را همواره در مقابل چشم خود ببینى و از آن شرمنده باشى! یا اینکه "توبه نصوح" آن است که مظالم را به صاحبانش بازگرداند، و از مظلومین حلیت بطلبد، و بر اطاعت خدا اصرار ورزد و مانند اینها که همگى شاخ و برگ یک واقعیت است و این توبه خالص و کامل است.

نصوح کیست؟

داستانی برای توبه نصوح در مثنوی معنوی آمده که با زبان نمادین چگونگی یک توبه واقعی را شرح می دهد اما شرح داستان:  

                    

شرح این توبه‌ی نصوح از من شنو             بگرویدستی، ولیک از نو گرو

بود مردی پیش از این، نامش نصوح             بُد ز دلاکی زن او را فتوح

نصوح مردی بود با هیئت و قیافه‌ی زنانه. او در حمام‌های زنان به کار مشغول بود و بخصوص دختر شاه را دلاکی می‌کرد و کسی هم به جنسیت حقیقی او پی نبرده بود. او سالیان متمادی بر این کار بود و از این راه هم امرار معاش می‌کرد و هم ارضای شهوت. گرچه چندین بار به حکم وجدان توبه کرده بود اما هر بار اخگر شهوت، او را به کام خود اندر می‌ساخت. روزی نصوح برای رهایی از این فعل قبیح نزد عارفی ربانی رفت و به او گفت مرا نیز دعا کن. آن عارف که مردی روشن‌بین بود، بی‌آنکه خواسته‌ی او را بپرسد بفراست دریافت که مشکل او چیست. به عبارت دیگر ضمیر او را خواند، ولی چیزی به رویش نیاورد. فقط تبسمی کرد و گفت إن شاالله توبه نصیبت می‌شود.

اى کسانى که ایمان آورده‏اید بسوى خدا توبه کنید، توبه‏اى خالص امید است (با این کار) پروردگارتان گناهان تان را ببخشد و شما را در باغ هایى از بهشت که نهرها از زیر درختانش جارى است وارد کند، در آن روزى که خداوند پیامبر و کسانى را که با او ایمان آوردند خوار نمى‏کند این در حالى است که نورشان پیشاپیش آنان و از سوى راست شان در حرکت است، و مى‏گویند: «پروردگارا! نور ما را کامل کن و ما را ببخش که تو بر هر چیز توانایى

دعای آن عارف به اجابت رسید و اسباب توبه‌ی نصوح بدین صورت فراهم شد:

روزی نصوح طبق روال همیشگی در حمام زنانه مشغول کار بود که ناگهان قیل و قالی بلند شد و در آن میان زنی جار زد که یکی از مرواریدهای گوشواره‌ی دختر شاه گم شده است. در حمام را ببندید و نگذارید کسی خارج شود تا جامه و بقچه‌ی حاضران وارسی شود.

بقچه‌ها را روی زمین ولو کردند و جامه‌ها را بدقت گشتند اما از دانه مروارید خبری نشد. ناچار گفتند همه باید کاملاً برهنه شوند و یکی یکی مورد بازدید قرار گیرند. نصوح با شنیدن این حرف بکلی خود را باخت و افتان به خلوت حمام رفت و در حالی که بدنش مثل بید می‌لرزید با تمام وجود و با دلی شکسته خدا را طلبید و گفت: خداوندا گرچه بارها توبه‌ام بشکستم، اما تو را به مقام ستاریتت این بار نیز فعل قبیحم بپوشان تا زین پس گرد هیچ گناهی نگردم.

نصوح آنقدر خدایا خدایا کرد که در و دیوار نیز با او همنوا شدند. در این اثنا نوبت وارسی نصوح رسید. زنی نام او را صدا زد. اما همینکه او نام خود را شنید از ترس، بند دلش پاره شد و بر کف حمام افتاد و از هوش رفت. در این فاصله زنی جار زد که مژده مژده مروارید پیدا شد. ناگهان در حمام ولوله‌ای افتاد. زنان دستک‌زنان شادمانی خود را از یافته‌شدن مروارید اعلام کردند. و نصوح نیز در فضایی آکنده از شادمانی به هوش آمد و دید که خطر از کنار گوشش گذشته است. زنانی که بدو ظنین بودند نزدش آمدند و عذرها خواستند. او در این واقعه عیاناً لطف و عنایت ربانی را مشاهده کرد. این بود که بر توبه‌اش ثابت‌قدم ماند و فوراً از آن کار کناره گرفت. چند روزی از غیبت او در حمام سپری نشده بود که دختر شاه او را به کار در حمام زنانه دعوت کرد، ولی نصوح جواب داد که دستم علیل شده و قادر به دلاکی و مشت و مال نیستم، و دیگر هم نرفت.( مثنوی معنوی، دفتر پنجم، بیت 2228 به بعد)

نصح (بر وزن فلس) به معنى خالص شدن و خالص کردن است. در اقرب الموارد آمده «نصحه نصحا و نصحا» یعنى او را پند داد و دوستى را بر وى خالص کرد.

پند دادن را از آن جهت نصح و نصیحت گویند که از روى خلوص نیّت و خیر خواهى محض است «وَ لا یَنْفَعُکُمْ نُصْحِی إِنْ أَرَدْتُ أَنْ أَنْصَحَ لَکُمْ ...» (1) نصیحت من به شما نفع نمی دهد اگر بخواهم پندتان دهم.

(نصح) «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا تُوبُوا إِلَى اللَّهِ تَوْبَةً نَصُوحاً ...» (2) نصوح به فتح اوّل به معنى فاعل و نصیحت کننده است توبه نصوح آن است که شخص را نصیحت می کند دیگر به گناه باز نگردد.

در صحاح و قاموس، توبه نصوح را توبه صادقه گفته است. راغب، توبه محکم نیز گفته است. به هر حال توبه نصوح آن است که عود بر گناه در آن نباشد.

در مجمع آمده که معاذ بن جبل گفت: یا رسول اللّه توبه نصوح چیست؟

فرمود: «أن یتوب التّائب ثمّ لا یرجع فى ذنب کما لا یعود اللبن الى الضرع» یعنى توبه کند بعد به گناه برنگردد چنان که شیر به پستان باز نمی گردد.

چون بنده اى توبه نصوح کند، خدا دوستش دارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بپوشاند.

در کافى از ابو الصباح کنانى نقل کرده که از حضرت صادق علیه السّلام از توبه نصوح پرسید فرمود: «یتوب العبد من الذنب ثمّ لا یعود فیه». (3)

«یَأَیهّا الَّذِینَ ءَامَنُواْ تُوبُواْ إِلىَ اللَّهِ تَوْبَةً نَّصُوحًا عَسىَ‏ رَبُّکُمْ أَن یُکَفِّرَ عَنکُمْ سَیّاتِکُمْ وَ یُدْخِلَکُمْ جَنَّاتٍ تجرِى مِن تحتِهَا الْأَنْهَارُ یَوْمَ لَا یخزِى اللَّهُ النَّبی وَ الَّذِینَ ءَامَنُواْ مَعَهُ نُورُهُمْ یَسْعَى‏ بَینْ أَیْدِیهِمْ وَ بِأَیْمَانهمْ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَتْمِمْ لَنَا نُورَنَا وَ اغْفِرْ لَنَا إِنَّکَ عَلىَ‏ کُلّ شىءٍ قَدِیرٌ» ؛

«اى کسانى که ایمان آورده‏اید بسوى خدا توبه کنید، توبه‏اى خالص امید است (با این کار) پروردگارتان گناهان تان را ببخشد و شما را در باغ هایى از بهشت که نهرها از زیر درختانش جارى است وارد کند، در آن روزى که خداوند پیامبر و کسانى را که با او ایمان آوردند خوار نمى‏کند این در حالى است که نورشان پیشاپیش آنان و از سوى راست شان در حرکت است، و مى‏گویند: «پروردگارا! نور ما را کامل کن و ما را ببخش که تو بر هر چیز توانایى!» (4)

و فی الکافی، عنه علیه السلام: "إذا تاب العبد توبة نصوحاً احبّه اللَّه فستر علیه فی الدنیا و الآخرة. قیل و کیف یستر علیه؟ قال: ینسی ملکیه ما کتبا علیه من الذنوب، و یوحی الى جوارحه اکتمی علیه ذنوبه، و یوحی الى بقاع الأرض اکتمی ما کان یعمل علیک من الذنوب، فیلقى اللَّه حین یلقاه و لیس یشهد علیه بشی‏ء من الذنوب"‏.

چون بنده اى توبه نصوح کند، خدا دوستش دارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بپوشاند.

راوى گوید: گفتم چگونه گناهانش را مى پوشاند؟

فرمود: آنچه را ازگناهان که دو فرشته موکل بر او نوشته اند از یادشان مى برد، و به اعضا و جوارحش دستور دهد که گناهانش را پنهان دارند، و به بقاع زمین نیز فرمان دهد که آنچه بر روى تو گناه کرده مخفى بدار، پس خدا را ملاقات نماید در حالى که هیچ گواهى نباشد که بر گناهان او شهادت دهد. (5) 

 پی نوشت ها :

(1) هود، 34

(2) تحریم، 8

(3) ر.ک: قاموس قرآن، ج ‏7، ص 71

(4) تحریم، 8

(5) تفسیر الصافی، ج ‏5، ص 197 

هدیه ای از طرف مادرسادات به تمام خوبان درگاه خداوند

متوسل به روح آسمانی مادرسادات ان شاالله برای فرج مولایمان

دعا کنیم....اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم...اللهم عجل لولیک الفرج

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۲ امیـــــد امیـــــد
شجاعت،بخشی از الفبای شهادت است! 
جهادتان مبارک ....
وبلاگتونو دوست دارم خیلی....
به روزیم...

سلام خواهر بزرگوارم....

وبلاگتون بسیار پر محتوا وزیباست...

وقالبش که دیگه حرف نداره...

انشاا... که عاقبت بخیر بشی خواهر گلم...

التماس دعا.....

یازهرا

در امتداد خزان، روزها زمستانی
و در غیاب شما، آفتاب زندانی
جسارت است ولی یک سوال می پرسم
چقدر در پس پرده حضور پنهانی؟
ببین برای شما جمعه ندبه می خوانند
نوادگان زمین خسته از پریشانی
چه وقت میرسد آقا نگاهتان باشد
برای شب زدگان آیت غزل خوانی؟
دوباره پنجره ها، زل زدن به غربت شهر
در انتظار شما ای طلوع پایانی


۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۱۵ امیـــــد امیـــــد
مثل همیشه استفاده کردم ....

السلام علیک حین ترکع و تسجد...
یـا اباصــالح المـهدی ادرکنـی
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج

به روزیم ...
۰۶ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۲۰ دلبستگی امام زمان عج........... به امام ره و شهداء
پروردگارا

پناهم باش تا مظلوم روزگار نباشم!

رهایم نکن تا اسیر دست روزگار نگردم!

یاورم باش تا محتاج روزگار نباشم!

بال و پرو باش تا که مصلوب این روزگار نگردم!

همدمم باش تا که تنهای روزگار نباشم!

کنارم بمان تا که بی کسی روزگار نگردم!

مهربانم بمان تا به دنبال روزگار نامهربان نباشم!

عاشقم بمان تا عاشق این روزگار پست و بی حیا نگردم!

و خدایم باش تا بنده این روزگار نباشم!

سلام بر آقای نرگس ها....

با سلام و عصر بخیر به روزم با مطلب عیوب پنهان

سلام
چقدر مطالبتون پرباره
قلمتون پایدار
دعوتید
یا حق

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">