بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

ببرم به حرم، ارباب..

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ

هرکه دارد هوس کرب و بلا مثل خودم

برود روضه و مانند گدا گریه کند...

 بیـ... رنگـ... :

+

ديدگاه ها  (۶۶)

۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۶ باید مراقب بود ...
منو این همه غم ...
ارباب ببرم ..

عالی ..
:((
۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۸:۵۲ خادمة الشهدا
نوکــــــــــــریت آبروم...
ارباب ارباب
کــــــــــــربلات آرزوم...
ارباب ارباب!

التماس دعا خواهری...
یاعلی



روضه‌ها فرصت خوبی است که ره گم نکنم


کسریِ سال مرا این دهه جبران کرده....



۰۷ آذر ۹۳ ، ۰۹:۰۹ ... حسینی ...

شام! ای پیچیده در حرارت عصیان!

محکم‏تر بزن این تازیانه‏ های پی در پی را که فردا از جای تازیانه‏ ها،

هزاران بهار جوانه خواهد زد. خرابه ‏هایت،

آرامگاه ملائکی‏ـست که بر دیواره‏ های ویرانِ شرم سر می‏ کوبند.

شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) تسلیت باد
بسم رب الرقیه(س)...
زخم هایم همه اش گشته مداوا مثلاً
چشم کم سوی من امشب شده بینا مثلاً
آمدی تا که تو همبازی دختر بشوی
باشد ای رأس حنا بسته تو بابا مثلاً…
…مثلاً خانه مان شهر مدینه است هنوز
و تو برگشته ای از مسجد و حالا مثلاً…
…کار من چیست ؟ نشستن به روی زانوی تو…
کار تو چیست ؟ بگو …شانه به موها مثلاً…
یا بیا مثل همان قصه که آن شب گفتی
تو نبی باشی و من ، ام ابیها مثلاً
جسم نیلی مرا حال ، تو تحویل بگیر
مثل آن شب که نبی فاطمه اش را مثلاً...
شهادت زهرای سه ساله حضرت رقیه(س) تسلیت
الهی بحق حضرت رقیه(س) کربلایی بشید
ممنونم از حضورتان . التماس دعا...
پاس و ویزا و بلیط نجف و... پیگیری
صاحب صبر ! بگو دست مرا می گیری
اربعین ؛ کرب و بلا ؛ کوله به دوش رفقا
کار روز و شب ما هم شده خود درگیری...
کربلا....
۰۷ آذر ۹۳ ، ۰۹:۵۰ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سخت است وقتی روضه وصف دختری باشد
حالا تصور کن به دستش هم، سری باشد

حالا تصور کن که آن سر، ماهِ خون رنگی
در هاله‌ای از گیسویی خاکستری باشد

دختر دلش پر می‌کشد، بابا که می‌آید،
موهای شانه کرده‌اش در معجری باشد

ای کاش می‌شد بر تنش پیراهنی زیبا ...
یا لااقل پیراهن سالم‌تری باشد

سخت است هم شیرین زبان‌ باشی و هم فکرت
پیش عموی تشنه‌ی آب آوری باشد

با آن‌همه چشم انتظاری باورش سخت است
سهمت از آغوش پدر تنها سری باشد

شلاق را گاهی تحمل می‌کند شانه
اما نه وقتی شانه‌های لاغری باشد

اما نه وقتی تازیانه دست ده نامرد
دور و برِ گم گشته‌ی بی‌یاوری باشد

خواهرتر از او کیست؟ او که، هر که آب آورد
چشمش به دنبال علی اصغری باشد

وای از دل زینب که باید روز و شب انگار
در پیش چشمش روضه‌های مادری باشد

وای از دل زینب که باید روضه‌اش امشب
«بابا ! مرا این بار با خود می‌بری؟» باشد

بابا ! مرا با خود ببر ، می‌ترسم آن بدمست
در فکر مهمانی و تشت دیگری باشد

باید بیایم با تو، در برگشت می‌ترسم
در راه خار و سنگ‌های بدتری باشد

باید بیایم با تو، آخر خسته شد عمه
شاید برای او شب راحت تری باشد؟

"قاسم صرافان"
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۲:۴۳ سلام بصیر
سلام بصیر
خدا قوت مومن
با دو پست در مورد اربعین به روز هستیم

http://salam3.blogfa.com/post/87
http://salam3.blogfa.com/post/88

یا علی
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۷ وبلاگ شمس

تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

کسی به فکر شما نیست راست می گویم
دعا برای تو بازیست راست می گویم

اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

من از سرودن شعر ظهور می ترسم
دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم

من از سیاهی شب های تار می گویم
من از خزان شدن این بهار می گویم

درون سینه ما عشق یخ زده آقا
ت تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
ب برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست

(سیدامیرحسین میرحسینی)
سلام
واقعا خسته نباشید خداقوت
...

یاحسین
انشالله کربلا

چه مداحیه دلنشینی...
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۰ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن
اول که ایشاالله همین اربعین کربلا باشید
دوم این مداح چه کسی است ؟
سایت دارند؟

تاحالا به میوه ها فکر کردید؟
دعوتید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
و واقعا در روضه هایت بوی حرم استشمام میشود...بوی خوشٍِ سیب
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۸:۲۴ آشنای غریب
:(
۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۸:۴۷ کریم بی حرم
سلام دوست عزیز
خدا قوت میگم بهتون برا وبلاگ خوب و قوی که داری
مطالبت فوق العاده ان
انشالله هر روز بهتر از روز قبل بشین
راستی شما رو به وبسایت کاملا مذهبی کریم بی حرم دعوت میکنم و درصورتی که تمایل به همکاری نیز دارین بهم خبر بدین
التماس دعا
یا حق
www.Karimebiharam.com
سخت است حرفت را نفهمند،




سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،




حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد




وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،




اشتباهی هم فهمیده اند...
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۵:۵۱ سلام بصیر
سلام بصیر

الهم ارزقنا زیاره الحسین (ع) فی الدنیا و شفاعته فی الاخره
۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۲ صــــــــــــراط
سلام خوب هستید انشالله ؟

به روزم

هفتم صفر شهادت است یا ولادت +سند










۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۰ منورالفکر
که نگین پادشاهی
دهد از کرم گدا را...

سلام

با مطلبی درباره جناب سلمان فارسی به مناسبت وفات ایشان بروزیم.

تشریف بیاورید

سلام
به کلبه ی ما سر بزنید اگه دوست داشتید لینک کنیم [گل]

سلام

ممنونم از حضورتون

 

التماس دعا

یاعلی

۱۲ آذر ۹۳ ، ۰۰:۴۳ منجی مهربان

حضرت‌ رضا( ع‌ ) همیشه‌ به‌ اصحاب‌ خود مى‌فرمود :" بر شما باد به‌ اسلحه‌پیامبران‌" گفته‌ شد : اسلحه‌ پیامبران‌ چیست‌ ؟ فرمود : دعا .

سلام بر شما دوستداران امام رئوف ، در حریم رضوی دعاگویتان بودم.

از شما دعوت می کنم در نخستین آزمون مهدویت؛ از طریق پورتال جامع مهدویت شرکت کنید.

با پُست های جدید بروزم.

...

دعا کنید دعوت بشیم

 

۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۵۹ منورالفکر
اربعین ارباب
برای ما
یک تمرین است
تمرین قیامت...
من و این همه غم ارباب ارباب
ببرم به حرم ارباب ارباب
۱۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۹ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
چه کنیم با بی توفیقی امان؟
.
.
.
جا مانده‌ایم و شرح دل ما خجالت است
زائر شدن، پیاده، یقینا سعادت است

ویزا، بلیط کرب و بلا مال خوب هاست
سهم چو من پیامک"هستم‌ به‌ یادت" است

یک اربعین غزل، به امید عنایتی...
این بغض من اگر چه خودش هم عنایت است!

انشا الله همگی باهم بریم کربلا خیلی ارزومه پیاده بر م کربلا

اسلام علیک یاابا عبدالله

۱۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۸ صــــــــــــراط
سلام تشکر از حضورتان ...

به روزم

تلاوت قرآن در مراسم تاج گذاری در انگلیس



موفق باشید




۱۵ آذر ۹۳ ، ۰۰:۴۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
هی حسرت ...

روزیتون ان شالله

سلام

 

 فرا رسیدن روز دانشجو را به شما صمیمانه تبریک می گویم....

 

 

 25 توصیه رهبری به دانشجویان....

 

http://zareh.blog.ir/post/636

 

۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۸:۵۸ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام

طرح 14 قدم پیاده روی نیابتی اربعین:
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۰۷ خانم چادری
روزیتون ان شالله

کربلا به رفتن نیست،
به شدن است؛
که اگر به رفتن بود،
شمر هم کربلایی است!


" شهید سید مرتضی آوینی "

با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی خوشحالم از نظر همراه پر از مهر و صمیمیت.از وب سایت زیباتون دین کردم و بسیار لذت بردم خدا قوت بر تو ای دوست عزیز و گرامی منتظر نظرات شما گرامی هستم.
گفتند: ضمایر رانام ببر
گفتم:
من
من
من
من
.
.
...
گفتند: پس بقیه چی شد؟
گفتم: رفتند زیارت آقایم حسین و (من) تنها ماندم
 امام صادق(ع) به یکی از اصحابشان می‌فرمایند: «کسی که به قصد زیارت امام حسین(ع) از منزلش خارج شود، خداوند بابت هر قدمی که برای زیارت اباعبدالله(ع) بر می‌دارد، یک حسنه برایش می‌نویسد و یک سیئه از او محو می‌کند. وقتی که به حرم می‌رسد، خداوند او را جزء صالحین برگزیده می‌نویسد. وقتی مناسک او تمام شد، خداوند نام او را جزء فائزین می‌نویسد. وقتی می‌خواهد بازگردد یک فرشتۀ الهی در مقابل او قرار می‌گیرد و می‌گوید: رسول خدا(ص) به شما سلام می رساند، و پیغام می دهد که عمل را از سرگیر که گذشته‌ات بخشیده شده؛

 مَنْ‏ خَرَجَ‏ مِنْ‏ مَنْزِلِهِ یُرِیدُ زِیَارَهَ قَبْرِ الْحُسَیْنِ بْنِ عَلِیٍّ ص إِنْ کَانَ مَاشِیاً کَتَبَ اللَّهُ لَهُ بِکُلِّ خُطْوَهٍ حَسَنَهً وَ مَحَى عَنْهُ سَیِّئَهً حَتَّى إِذَا صَارَ فِی الْحَائِرِ کَتَبَهُ اللَّهُ مِنَ الْمُصْلِحِینَ الْمُنْتَجَبِینَ [الْمُفْلِحینَ الْمُنْجِحِینَ‏] حَتَّى إِذَا قَضَى مَنَاسِکَهُ کَتَبَهُ اللَّهُ مِنَ الْفَائِزِینَ حَتَّى إِذَا أَرَادَ الِانْصِرَافَ أَتَاهُ مَلَکٌ فَقَالَ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ ص یُقْرِؤُکَ السَّلَامَ وَ یَقُولُ لَکَ اسْتَأْنِفِ الْعَمَلَ فَقَدْ غُفِرَ لَکَ مَا مَضَى»

(کامل الزیارات/ص۱۳۲)
دلنوشته یک شهید
به نقل از استاد مطهری
برای دیدن برخی رنگ ها وبعضی حرفها نمی توان دید یا اندیشید
باید از جایی که همیشه بوده ایم بلند شویم ....تا دلمان به نور ایمان آشنا گردد
سلام
:(
آن روزها که چشم تو را کم نداشتم
پیراهنی به رنگ محرّم نداشتم
 
هرگز نمی سرودمت، ای آبی زلال!
طبعی اگر به پاکی شبنم نداشتم
 
این روح شاعرانه ی زیبا پرست را
آن روزها که با تو نبودم، نداشتم
 
گر وا نبود پنچره ام رو به سوی تو
کاری به کار مردم عالم نداشتم
 
باور کن ـ ای رفیق!ـ اگر دوری ات نبود
میلی به این تغزّل پُر غم نداشتم
 
دیشب کسی نبود و برای گریستن
غیر از صفای آینه هم دم نداشتم
 
عمری گذشت و ساخته ام با نداشتن
ای دل! چه خوب بود تو را هم نداشتم
این اربعین نشد ، ولی یک روز میرسد
ویزای کربلای مرا مُهر می کنند...
اربعین حسینی تسلیت . التماس دعا
سلام خدا قوت 
واقعا عالیه واقعا 
ماشا الله 
لینکتون کردم
یاعلی
حسین من ...
۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۵ ღ یــــاس ღ

در سلام بر تو

دست را بر سینه می گذاریم

تا قلب از جایش کنده نشود!!!

علی لاری زاده

۲۲ آذر ۹۳ ، ۰۲:۰۱ ارادتمند پیمان فراست
گریه کردن+حسینی یاد گرفتن + حسینی فکر کردی +حسینی زندگی کردن+حسینی پرواز کردن ام آرزوست........از تو حرکت از ما برکت. یا زهرا
اربعین راه ندادی
بروم کــرب وبلا
خسته ام،دل زده ام
از همه،از خیلی ها
لا اقل رحم بکن
بر دل ما آقا جان
آخـــرماه روم
تا حرم لطف رضــــا
التماس دعا...

۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۰ چ ش م ا ن ت ظ ا ر

سلام

دعوتید به شعری فوق العاده زیبا....

از یکی از زوارِ کربلایِ معلی....

شرح حالی وصف زائرانِ پیاده روی اربعین....

از دست ندید....

بسیار زیباست....:

http://cheshmentezar313.blog.ir/post/58



۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۸ باز مانده
حال من حال جوانیست که چهل روز که در پی کسب جوازحرمتپیر شده است...

التماس دعا...
یاح س س ی ن
۲۳ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۵ منور الفکر
دعوتید به یک
"هی!"
بلند...
أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ

آگاه باشید که دل‏ها تنها به یاد خدا آرام میابد...
وبلاگتون واقعا عالیه
من لینکتون کردم
۲۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۵۲ منجی مهربان

سلام بر عزاداران حسینی، قبول باشه. ان شاالله روزی تان کربلا.

 با چندین دلنوشته بروزم : "خیالش هم قشنگه . . . من که اونجا بودم؛ در حسرت دیدار ماندم؛ تقدیم به حضرت رقیه(س)؛ خیلی خوشحال شدم "

تشریف بیارید.

۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۴ کمی بودن ...
باروضه یحسین نفس تازه می کنم 

وقتی هوای شهرنفس گیرمی شود
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۴۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:(
ارباب به شما محتاجم
به همین نفس زدن تو روضه ها محتاجم
۲۷ آذر ۹۳ ، ۰۳:۰۶ مجاهدین اسلام
انشالله شرایطی پیش بیاد همه مشتاقان تجربه کنند این حماسه عظیم را
۲۷ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۵ صــــــــــــراط
سلام

به روزم ...جذاب ترین بخش زندگی طلبگی


 امام حسن علیه‏ السلام :
مَن عَبَدَ اللّه‏َ عَبَّدَ اللّه‏ُ لَهُ کُلَّ شَى‏ءٍ؛
هر کس خدا را بندگى کند، خداوند همه چیز را بنده او گرداند.

تنبیه الخواطر ، ج 2 ، ص 108


رحلت پیامبر مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی صلوات الله علیهم تسلیت باد

یا علی
دوست هنرمند عزیز
با سلام و عرض ادب
از شما دعوت می شود تا کتاب دلنوشته های خود را در کشور آمریکا جهت عرضه جهانی منتشر نمایید.
به طور خلاصه شما می توانید با کمک امکان نشر جهانی آثار ارزشمند هنری فرهنگی، احساسات و افکار خود را در قالب
کتاب، موسیقی و فیلم در آمریکا و اروپا منتشر نموده و آنها را از طریق شبکه عرضه معتبر بین المللی مانند وب سایت آمازون به همه علاقه مندان در سراسر جهان معرفی نمایید.
در نهایت تقاضا داریم با لینک به ما این تسهیلات را با عنوان نشر جهانی کتاب موسیقی و فیلم ایرانی به دیگر دوستان فرهیخته خود نیز معرفی نمایید.

با احترام فراوان
آسان نشر
تسهیلات نشر جهانی آثار ارزشمند ایرانی

تقریبا هرروز به وبلاگ شما سری می زنم و این نوار متحرک بالا را می خوانم...

خداوند دست از دینش بر نمیدارد و ما از تو حسین جان
یاعلی بن موسی الرضا
این ایّام "بابُ الجوادتان"
عجیب شلوغ مـی شود...!
کاش غریبِ مدینه هم
برای دلش
یک "بابُ القاسم" داشت...
ایام شهادت آل الله تسلیت
در جوار حضرت رضا(ع) بیاد و دعاگویتان هستم
التماس دعا...
سلام

تسلیت ایام ...
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۲ سلام بصیر
  سلام بصیر
خدا قوت مومن
ممنون که در غیاب ما هم به وبلاگ ما سر می زدید
اگر خدا قبول کند نائب الزیاره دوستان بودیم
یا علی
سید گمنام با تبادل لینک موافقی؟؟؟
پس من لینکنون کردم
۰۲ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۰ خانم چادری
-    حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت(ع) بر شما مبارک باد.

     التماس دعا

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">