بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

این داستان واقعی است...!

پنجشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۳۰ ب.ظ

 امروز« 4/12/90 ، همزمان با اولین روز تبلیغات نامزد های مجلس نهم » کنار خیابان برای تاکسی ایستاده بودم. یک تاکسی معمولی با راننده ای معمولی تر از همیشه جلوی پایم نگه داشت. سوار شدم؛ پس از طی مسافتی به محل یکی از ستاد های انتخاباتی رسیدیم. یکی از نامزدهای انتخاباتی در حال سخنرانی بود. راننده ترمزی زد و لختی در جلوی ستاد ایستاد و بعد همزمان که راننده شروع به صحبت کرد پدال گاز را هم فشار داد و ماشین حرکت کرد...

راننده می گفت: این همان نامزدی است که در انتخابات مجلس ششم و در اوج قدرت دوم خرداد، به همراه نمایندگان فریب خورده مجلس فوق الذکر  به رهبر انقلاب نامه ی خیانت آمیزی از سر ترس نوشت. این نمایندگان بر آن بودند که جام زهر را بر رهبر بنوشانند و به آقا نوشته بودند که کشور را دو دستی تقدیم آمریکا کن... راننده ادامه داد: آقا، ما تو را انتخاب کرده بودیم که بروی و از حقوق مردم دفاع کنی نه این که چنین خیانتی را در حق رهبر روا داری.

در همین حین جوانی با تیپ و قیافه ی جوان های این روزگار، بخوانید -اجق وجق- سوار شد و راننده بدون اینکه از حضور این جوان ابایی بکند همچنان ادامه داد که: رهبر سنبل این ملت است، تو با رهبر چه کار داری؟!

باز ماشین به راه خودش ادامه داد...

و من که تاکنون خموش بودم، از بهت و حیرت یاد این جمله ی رهبر انقلاب افتادم که در سخنرانی عوام و خواصشان می فرمودند:«گاهی اوقات ممکن است یک وزیر این کشور بی بصیرت باشد اما یک راننده تاکسی بصیر و هشیار باشد...»

در همین لحظات به مقصد خود رسیدم و من خوشحال از این بصیرت عمیق در توده های مردم این کشور اسلامی، از ماشین پیاده شدم. باز ماشین به راه خود ادامه داد... 

تکمله:

آقای نماینده مجلس؛

بصیرت با تزریق آمپول و کپسول نمی شود، و اگر این کشور امام زمان تا کنون سر پا مانده، پس از لطف خدا و بصیرت رهبرانقلاب سه عامل دارد:

بصیرت

بصیرت

بصیرت

ديدگاه ها  (۹۶)

تا اینجای زندگی برای هر نظری احترام قائل بودم
اولین کسی هستی که هر کاری میکنم نمیتونم برای نظرت احترام قائل باشم
خدا برای دیدن سه چیز به ما داده
چشم
دل
عقل
حیفه فقط از چشم استفاده کنیم جوون ایرانی
پاسخ:
اینجا مجالی برای درنگ است، و بصیرت و نه هیچ چیز دیگر.
۰۴ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۴۲ رهجوی ولایت
سلام
اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
قشنگ بود ممنون از حضورتون
یامهدی
سلام
آره واقعا بصیرت رومیشه خیلی روشن تو عوام دید....
خدا نگه داره آقارو واسمون و این ملت بصیر رو
یاعلی
۰۴ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۲۴ فرمانده عملیات
سلام همسنگر.
خوبین؟
مطلب فوق العاده پر مغزییه.
موفق باشید.
درود بر مردم با بصیرت!
سلام.
ممنون که خبرم کردید.
زیبا نوشته بودید.
درود بر مردم با بصیرت ایران
سلام خواهرم
خیلی جالب بود واقعا بعضی چقدر قشنگ از رهبر و ملت شون دفاع میکنن.
جانم به فدای امام خامنه ای.
واقعا فقط بصیرت بصیرت بصیرت
خدا قوت
التماس دعا
یا حق
سلام برادر
وبتون عالیه
واقعا حال کردم..........
سلام....
بصیرت همین فقط...
دعایم کن
یاعلی مددی
۰۴ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۴۶ مصباح الهدی
سلام
چقدر جالب!!
نمردیم یک راننده ی درست و درمان به پستمان خورد! خدا حفظش کند واقعا که اینطور جانانه پای ولایت ایستاده و دفاع میکند و آگاهانه انتخاب میکند نه از روی بغض و کینه !
ما که هر وقت در تاکسی مینشینیم باید کلی حرص نوش جان کنیم تا به مقصد برسیم ...

بصیرت!

یادمان باشد!

ممنونم از دعوتتان
۰۴ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۵۶ پلاک های گم شده
کاش که آرمان های انقلاب و شهدا رو فراموش نکنند. و به هر چی میگن عمل

کنند...

توی ایران ما انسان های با بصیرت به حمدالله بسیارند.
سلام
ممنونم از دعوتتون
رهبرمون با بصیرته و هرکی که نشناختتش از نادونیه خودشه
ای کاش بعضی ها این موضوع رو درک میکردن...
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
فان حزب الله هم الغــــــالبون
.
.
وعده خدا حق است باشد که ما نیز بر حق بمانیم
انتخابات باید... هم پرشور و زنده و با نشاط باشد، هم آرام و متین باشد... اما تشنّج نباشد؛... این فضای مطلوب انتخابات است.

رهبر انقلاب

تاریخ: 13-11-78
salam
jaleb bod baram
khob negaresh kardid
eltemase doa
ya zahra
و چه بسا که در بعضی مقاطع عدم حضور و مسامحه گناهی باشد که در راس گناهان کبیره است...
کسی که بصیرت نداره...........خدا میگه...................
............................................بل هم اضل...................
سلااااااااام
ممنون از حضورتون

باخامنه ای کسی نگرددگمراه
اودرشب فتنه می درخشدچون ماه

درهرنفسم برای اومی خوانم
لاحول ولاقوه الابالله
یا علی
۰۵ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۱۴ رهجوی ولایت
سلام اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
وب خوب و پربازدیدی دارین
افتخار تبادل لینک می دین؟
اگه افتخار می دین تو قسمت نظرات وبلاگم،عنوان لینک و آدرستون رو وارد کنید تا سریعا لینکتون کنم.
یامهدی
سلام
مطالبات عالیه
به منم سر بزن
دوست داشتی منو هم لینک کن - با نام " فـــطـــــرس "
موفق باشی.
یا علی.
۰۵ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۱۴ یک شیعه با سلاح قلم
بصیرت....
یا مهدی(عج)
دستم تهی و نیست کلافی به بساطم
تا بر سر بازار خریدار تو باشم
تعجیل در فرج صلوات...
سلام
خیلی عالی و زیبا بود .
اینها رو باید به گوش کسانی برسونیم که خودشون رو به خواب زدن .
خدا قوت دستتون درد نکنه ،از خوندنش خیلی لذت بردم ...
بصیرت...
بصیرت...

.
ان تتقوا الله یجعل لکم فرقانا...
۰۵ اسفند ۹۰ ، ۱۵:۲۳ علیرضا محمدی
وقتی پای حضور و ایستادگی برسه جمعیتِ حق، خودشون رو نشون دادن همیشه ...
۰۵ اسفند ۹۰ ، ۱۶:۱۶ سوهان روح-فدائی
سلام گمنام
اینو میگن اخلاص
اونجائی که اون جوان سوار شد و هنوز اون راننده داشت ادامه میداد پر از درس بود
عالی
ممنون
یاعلی
ســلام .
احسنت مطلبی روکه فرمودید این چند وقته خیلی درگیرش هستم ...
انشاالـ... همه ی ما این بصیرت رو داشته باشیم و بتوانیم از عقاید و عشقمون دفاع کنیم .
باور می کنید خیلی ها حتی طاقت دیدن عکس زیبای آقارو ندارند ...
نمونه اش برخی از افرادی که تا وارد اتاقم میشن سریع عکس روی سیستم رو پاک میکنن!!...
کوته فکرند نمیدانند که در قلبمان جای دارد ...

اونی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی اونی که خودش رو به خواب زده نه!! این افراد هم با منطق نداشتشون خودشون رو به خواب زدند...
و امااا...
همسنگر به فرموده ی آقا و پیشوای مسلمین جهان " عظمت ملت ایران را حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد." با عزمی راسخ تر از قبل ایندفعه در سنگر انتخابات پرشور حاضر میشویم ...
با آرزوی ظهور صاحب و مولامون حضرت بقیه الله اعظم(عج) ...
در پناه بهترین یار و پشتیبان ...
پاسخ:
"خیلی ها" طرفدار حضرت آقا هستند.
خطاب به رسانه های جهانی و برخی نابخردان داخلی :

گذشته از حضورمان که اصلی اثبات شده است،
اشاره می کنیم به انتخاب اصلح و بهترین.
می دانید که اخلاق ملت ایران را!
خوبان را گلچین می کنند.
کلا عادت داریم به گلچین کردن استوره های انقلابی
و امتحان پس داده ها.
خیالتان تخت ...
چون ما هنوز یادمان نرفته ساکتین فتنه 88 را!
یادمان نرفته جام زهر نوشاندن ها را،
یادمان نرفته بصیرتی که مولایمان «سید علی» یادمان داده است
ما یادمان نرفته ساکتین فتنه ای که خود عاملین فتنه بودند
ملت ما باطن طرف را از پشت نقاب هم تشخیص می دهند،
کجای کارید؟!
یادمان نرفته است همان هایی که کینه توزانه
اهانت می کردند به مقام ولایت فقیه و ملت ایران
حالا شده اند دلسوز ملت!
می خواهند پشتیبان ملت باشند در مجلس خودشان
مجلسی که مال خود ملت است
امت ما را ساده نگیرید.
امت ما هوشیارند در انتخاب اصلح ترین ها



سلام همسنگر
با حضورتان سنگرم را منور کردید

..:: امت ما هوشیارند در انتخاب اصلح ترین ها ::..
"....اینی که من همیشه بر روی بصیرت تأکید کرده ام ، به خاطر اینست که یک ملت و جوانان یک کشور وقتی بصیرت دارند، آگاهانه حرکت می کنند و قدم بر می دارندهمه ی تیغهای دشمن در مقابل آنها کند می شود. بصیرت این است. بصیرت وقتی بود غبار آلودگی فتنه نمی تواند آنها را گمراه کند. ........... بیانات در 1388/7/15

واقعا مصداق بصیرت داشتن اینگونه میشه........
ممنون از مطلب خوبتون .
انشاءالله آنهایی که میخواهند به عنوان نمایندگان مردم شرکت کنند به سخنان آقا التزام داشته باشند. و ماهم با با بصیرت انتخاب کنیم.
به فرموده آقای بهجت:" باید دقت شود که مجلسیان در نهایت به نظر ولی فقیه برسند و نمایندگان ابتدا به نظرات ولی فقیه در زمینه های مختلف آشناشوند".
۰۵ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۱۹ شیعه مرتضی علی علیه السلام
سلام
وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم یه سری هم به ما بزنی
یا علی مدد
سلام
خیبری اهل نیه!
من الغریب الی الحبیب
چه لذت بخش است گذر نسیم یاد تو بر دلها و چه زیباست پرواز پرنده خاطره تو بر قلبها و چه شیرین است پیمودن اندیشه در جاده ی غیب ها بسوی تو.

چه روح می بخشد گام زدن در مسیر عرفان تو و چه جان می دهد ایمان به غیب تو.

خدای من! محبوب من! چه خوش است طعم عشق تو.

چه شوق آفرین است نگاه عاشقانه تو.
سلام ...
زیبا بود ...
در این تعریف عوام و خواص آقا یک راننده ی تریلی را با روحانی مقایسه می کنند ...
توی یه کتابی بود خوندم...

ممنون از حضورتون...
اعلم کسی است که علم بدست اوست...
سلام ...
به روزم...
بالاخره یک سری از کلیپ های صوتی و تصویری آقای احمدیان رو گذاشتم برای دانلود.
خیلی خیلی وقتمو گرفت.. آخه سرعتم اومده بود پایین. Adslیعنی حالا...
توی ستون کناری هم میتونید آن لاین ببینیدشون...
هر کلیپ رو چندین تا با چندتا حجم گذاشتم با کیفیتای مختلف...
امیدوارم مشکلی پیش نیاد دوست دارم ایشون رو بیشتر بشناسید...
نظرتون رو اعلام کنید ...
راستی یه درددل کوتاه هم نوشتم...بخونیدش...
-----------------------------------------------------------
سوال این پست:
اگه قالبم سنگینه بهم بگید....هست؟ نیست؟
اینترنتون پر سرعنه یا کم سرعت...؟؟
میخوام نظراتتون رو بدونم که بتون بهتر وبمو ارائه بدم...
ببخشید زیاد پر حرفی کرم ...

آدرس وبمو عوض کردم. با نام نشانه...
منو با این آدرس لینک کنید:http://neshanehh.blogfa.com/
و اگر لینکتون نکردم (با عرض پوزش البته) بفرمایید با چه اسمی لینکتون کنم...
بنده رو لینک بفرمایید...
سلام
مطلب فوق العاده ای بود خواهر ...
احسنت ...
منم با همچین راننده هایی برخورد داشتم ولی به طبع چون یک مرد هستم همیشه در بحثهای اینجوری شرکت میکنم و البته همیشه هستند عده ای که مخالف نظام و ارزشها هستن ، با اون ها هم بحث میکنم ، گاهی سکوت یعنی تائید ...

بله ، هستند افرادیکه عوام هستن و از خواص بیشتر بصیرت دارن ( مثل همین راننده ی عزیز که خدا حفظشون کنه ) اما خدا کمک کنه که همه ی مردم به این دیدگاه و بصیرت برسن و با یک برنامه موهن و دروغین از بی بی سی یا صدای آمریکا ، تحریک نشن و شروع به بازگو کردن اون مطالب توی هر جمعی کنن ... ( عقل و وجدان )
پاسخ:
البته سخنی نگفتم که ببینم مردم در این وضعیت یعنی انتخابات بعد از فتنه چه مواضعی را بر می گزینند. وگرنه در اکثر موارد ما وارد بحث می شویم.
بسیار زیبا بود...
سلام
انشاءالله بتونیم نمایندگان اصلح به مجلس بفرستیم.

بروزم و منتظر حضورتون.
۰۶ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۱۴ بیقرار شهادت
سلام
بسیار عالی و زیبا بود
و ممنون از حضورتون
۰۶ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۵۸ حســ(چریک)ـــن
ما دشمنان رهبرمان را حواله بر
دست جدای حضرت عباس داده ایم . . .
۰۶ اسفند ۹۰ ، ۱۳:۰۷ عشق یعنی یه پلاک
سلام
منم داشتم متنتون رو میخوندم داشتم ب حرف آقا فک میکردم که دیدم شما هم نوشتی. ولایت مدار و پایدار باشین
سلام رزمنده
ممنون از اینکه خبرم کردید
زیبا بود و پر نکته
انشا’ا...مردم با بصیرتوهوشیاری این دوره انتخابات رو هم پشت سر یزارن
خدا کمکمون کنه مدیون خون شهدا نباشیم
انتخاب من علیست...
۰۶ اسفند ۹۰ ، ۱۷:۳۲ سردار تنها
خیلی جالب و زیبا بود
.
.
.
با مطلب بوسه‌ای به رنگ خون به روز هستم..
منتظر نظرات خوبتون در مورد مطلب هستم
یا علی
سلام. فکر کنم اشتباه برداشت کردید!!... تازه فهمیدم مشکل کجاست ببخشید توی نظری که دادم منظور بدی نداشتم. کلمه "خیلی ها"!! اشتباه تایپ شده به جای "خنگ ها" . معذرت میخوام خواهشا اگراشکالی نداره اون نظر رو تصحیح کنید. اون شخصی هم که من مد نظرم بود متاسفانه چون پشتیبان داشت من نتونستم کاری از پیش ببرم.
بازهم بابت اشتباهم عذرخواهی میکنم..
...یاحق
سلام
ممنون از نگاه قشنگتون

بااشک هایم دروغ نمی گویند.منتظر نگاه قشنگتونم
سلام.
بله شما راست میگین بصیرت تنها عنصر برای مقابله با همه مسایل است.
اجرکم عندالله
۰۶ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۰۵ نقطه چین تا خدا
سلام
انشاالله مردم ایران همانند انتخاب قبلی خود یک بار دیگر با بصیرت تمام دست به خلق حماسه ای جدید بزنند.
۰۶ اسفند ۹۰ ، ۲۳:۲۴ سربازسیدالشهدا
سلام
خدا قوت...
عالی بود وتعجب برانگیز و...

التماس دعا...
یاحق
دلم گرم خداوندیست ، که…
با دستان من گندم برای یا کریم خانه می ریزد!

***
چه بخشنده خدای عاشقی دارم که…
می خواند مرا با آنکه میداند گنه کارم!

***
دلم گرم است میدانم…
بدون لطف او تنهای تنهایم….

***
برایت من خدا را آرزو دارم …!
بروزم
عجب مسیر زیباییه ، جاده ی اسالم به خلخال رو میگم
سلام
داستان جالبی بود.
ولی واقعا پیدا کردن نماینده با بصیرت مشکله...
الان همه نماینده ها حرف خوب می زنند...
حقا که تو از سلاله فاطمه ای / با خنده خود به درد ما خاتمه ای / زیباترین از این نام ندیدم به جهان / سید علی الحسینی الخامنه ای

اللهم احفظه و انصر ناصریه و اخذل خاذلیه
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۱:۱۴ خادم الشهداء
الحمدالله مردم با بصیرتی داریم ، بگذریم از یک عده که خود را به خواب زده اند

با افتخار لینک شدین ... یاعلی
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۱۲ سید کریم موسوی
سلام

**********

گر چه مهدی (عج) بود غایب ولی

سر خوشم بر نایبش سید علی


**********

نایب مهدی ولی داریم و بس

شیعیان سید علی داریم و بس


**********
برای سر افرازی میهن اسلامی ، با انتخاب نماینده اصلح ، در انتخابات حضور خواهم یافت و خدا رو شکر میکنم و میبالم که ، با رای خودم ، یکبار دیگه ، نماینده محبوبم رو به مجلس معرفی میکنم

زندگتان گلباران باد

سلام خواهر جونم
ممنون از حضور خوبت و شعر زیبات
دعا کن
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۲۱ یاس دردمند
بصیرت سرچشمه هم چیز است
مهم نیس کی باشی راننده تاکسی یا ...
مهم اینه بصیرت داشته باشی برای تشخیص درست
......................مطلبت عالی بود
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۴۱ منتظر بهار
قدری از بصیرت این به اصطلاح عام برای خواصمان آرزوست ...
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۶:۰۹ شرمنده شهدا
قلمتون مثل همیشه عالی
زیر سایه امام زمان و آقا به راهتون ( راه شهدا) ادامه بدید
یا زهرا مدد
سلام
وب قشنگی داری
موفق باشی
بصیرت یک کلام
سلام دوست عزیز
پست زیبایی بود.
استفاده کردم.
درود بر این راننده بصیر و فهمیده.درود بر این راننده ساده و بی پیله که با این که تحریم اقتصادی امریکا فشار را بر او وارد می نماید ولی می گوید باید با دشمن مبارزه کرد و سرخم نکرد و باید تاسف خورد به حال ان نماینده خود فروخته ای که ثروتش وجایش امن است ولی با این حال شب تا صبح خواب امریکا را می بیند و از ترس نمی داند چه کند.
موفق باشید.
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۹:۰۰ کاش حاج علی اینجا بود!
بصیرت در نایابی در برخی نمایندگان مجلس ماست
مجلس ششمی ها ننگی برای تاریخ کشور ماهستند که با هیچ رنگی پاک نمی شوند.
نماینده که ولی خود را نشناخت گیر ژول تبلیغات حوزه نمایندگیشه
نماینده ای که امام رو نشناخت چه گلی می تونه به سر این ملت بزنه
سلام دوست بزرگوار
شهید حیدر باقری : بدانید هر رای که شما به صندوق می ریزید، مشت محکمی است که به دهان ضد انقلاب و اربابان آمریکایی می زنید و یک قدم او را وادار به عقب نشینی می کنید.
12 اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم.
موفق باشید.
سلام.
همونطور که مستحضر هستیدهر روز با پوسترها یی در رابطه با انتخابات که حاوی گزیده سخنان امام راحل قدس سره و مقام معظم رهبری می باشد به روز هستم. با نشر این این پوستر ها بیایید در جنبش وبلاگی انتخابات سهیم شویم

از طرف وبلاگ میثاق با ولایت
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۲۱ مسیح کردستانی
انگار فرشتگان نشستندبه بام

نوری زافق هبوط می کردآن شام

پرشدهمه جاعطردل انگیزش،لیک

بر سنگ نوشتند"شهیدگمنام"
۰۸ اسفند ۹۰ ، ۰۰:۰۸ خورشید پاره پاره
باشد که در هر لباس و جایگاهی هستیم بصیرت و سرباز بودنمان را فراموش نکنیم
و
عشق به ولایت را به هیچ نفروشیم ...
میگویند که میهمان برکت میآورد با قدومش ...
آمدی و برکت گرفت خرابه ام به یمن قدومت زیبا نویس ...
باز هم برکت بده به خرابه ام با قدومت .

بی پایان
خرابه نشین.
۰۸ اسفند ۹۰ ، ۰۰:۵۲ سلمان آنلاین
در وبلاگ سلمان آنلاین بخوانید...


آیا «رأى اکثریت» معیار حقّ است؟

چرا «تمایلات اکثریت» با «حق» سازش ندارد؟


«قانون اکثر» و «رأى اکثریت»

«منطق عقل» و «منطق حواس»

«مطابقت تاریخى با عصر حاضر»


salmanonline313.blogfa.com/post-193.aspx
هووم ... ,
ای پدر عزیز! ای پاره دل من، یاد خاطره ی تو را جیره بندی کرده ام که مبادا تمام شوی. باور کن هر کجا که می روم تمام دل تنگی های تورا با خود می برم و در برابر افق خاطرات تو می نشینم و در حضور پنجره ی باز نگاهت برای تنهایی خود دست های اشک آلودم را تکان می دهم.

با نامه ای به بهشت از قلم پر از مهر "سیده زهرا" دختر *شهید حاج سید مجتبی علمدار*
به روز هستم و منتظر حضور سبز شما .
اگر حال خوشی دست داد منو فراموش نکنید ...
عشق = خامنه ای ....
ای آنکه در نگاهت حجمی زنور داری
کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟

چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی
ای آنکه در حجابت دریای نور داری

من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟
برعکس چشمهایم چشمی صبور داری

از پرده ها برون شد، سوز نهانی ما
کوک است ساز دلها، کی میل شور داری؟

در خواب دیده بودم، یک شب فروغ رویت
کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟

سلام
تشکر و سپاس فراوان از حضورتون ...
سلام دوست بزرگوار
شهید حسین پرستار:
بر طبق احکام و قوانین اسلام انتخاب کنید نه بر طبق رابطه، بیایید ضابطه را حاکم بر انتخابات کنیم.
شهید محمدصادق ترابى:
امروز ما اطاعت از فقیه را نباید فراموش کنیم که اطاعت از امام اطاعت از خدا و پیامبرش خواهد بود و کفران چنین نعمتى غضب خداوند را در پى خواهد داشت. بنابراین به تمام کسانى که در پى ضربه زدن به این آرمان و هدف مقدسند مى‏گوییم جنگتان تیشه‏ اى است بر ریشه خودتان. از امت مى‏خواهم از فرقه گرایى بپرهیزید و نماینده امام را به مانند امام بدانید و پیروى کنید.
12 اسفند به فرمان رهبر عزیزمان لبیک می گوییم .
موفق باشید
۰۸ اسفند ۹۰ ، ۱۹:۵۸ ***نمازگذار***
و سلام برترین سرآغاز است...........
خوشا به حال آنانی که نمازشان به خاطر "غذا"،"قضا" نمیشود و هنگام نمازخواندنشان سبد سبد "تبارک الله احسن الخالقین" می شکفد.....
امیدوارم حال نمازهایتان خوب خوب باشد
با آنکه به پای وبلاگ شما نمیرسیم اما کاش سرکی هم به وبلاگ من بزنید و با حضور سبزتان ما را نیز شاد کنید...........
به امید آنکه برایش نماز میخوانیم..........
این پدر سوخته دل را به تو دادم،شاید
یخ احساس مرا آب کنی تا داغم..
۰۹ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۲۵ کربلائی کمیل
خدایا ...
مفتخرم که ...
رنگ رضای تو خورده ام ؛
در نم سخای تو نشسته ام ...
--------------------------------------------------------------
سلام
از حضور گرمتان ممنونم ...
از قلم استوارتان مسرورم...
با مزاحم نگاه تان هستم ...
به سنگر خاکیم رونقی ببخش...
منتظرم گام های سبزت تمام قد ایستاده ام ...
-------------------------------------------------------------
شهادت نصیبتون ...
سلام
خدا قوت

با تشکر
بی رنگی سلام
دیگه سر نمی زنی
یعنی بچه یتیم دیگه تو این ابادی کسی را نداره .ارزش ها این همه امده پایین .که سر زدن این همه مشکل شده خبری نیست از امدنت.
یا میخواهی یک روز بیایی ما را ببندی به توپ، بابا ما طاقت این همه تازیانه را نداریم
سلام
یه مطلب گذاشتم و نظرت رو راجع به اون می خواستم ...
لطف کن بخونش و نظرت رو بگو ...
موفق باشی
سلام
۰۹ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۵۱ شیعه مرتضی علی علیه السلام
ای چشمه نور انشعاباتت کو /ای خانه ات اباد خراباتت کو/ در شهر نشانه ای ز تبلیغ تو نیست /ای عشق ستاد انتخاباتت کو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلامتی و ظهور مولا امام زمان صلوات


ممنون از حضور گرمتون باز هم منتظرم
یا علی مدد
با سلام شما
لینک شدید

اگه دلتون خواست ما رو هم لینک کنید
با تشکر

احمدی روشنم فدایی رهبرم
دخترم این آدرس خطی که سوار میشی و به مام بده
۱۰ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۲۳ کربلائی کمیل
سلام
خدا قوت ...
با افتخار خودمان را به شما پیوند زدیم ...
شهادت نصیبتون ...
۱۰ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۴۰ خورشید پاره پاره
آمده ام از سفر تا بگویم بی پایانی خون شهیدان را ...

بی پایان
خرابه نشین .
سلام
این آدرس وبلاگیه که تازه افتتاح شده
خوشحال می شم شما هم تشریف بیارید
http://ensaneabadi.parsiblog.com/
سلام دوست بزرگوار
وصیت شهید عباس جوشقانی:
دقت نمایید به چه کسی رای می دهید که اگر خطا کنید روز قیامت جوابگوی شهیدان خواهید بود.
فقط 2 روز دیگر مانده تا روز انتخابات
انشاالله با بصیرت انتخاب کنیم.
التماس دعا
بروزم
سلام نه من نظر خصوصی نمیذارم هیچ وقت
من نبودم
خداقوت برادر
امام صادق - علیه السّلام - فرمود: قرآن عهدنامه خدا به سوی خلقش است، پس سزاوار است که مسلمان به عهدنامه خدا نگاه کند ...
می خواهم لااقل برای یک بار هم که شده دستور العمل و عهد نامه ام با خدا را بخوانم ! که بدانم از خودم ... لااقل کمی ...
قرآن را باز می کنم
این بار فقط به زبان مادری و چشم دل ... می خواهم واژه واژه اش را نفس بکشم
فرصت کم است
تا شب امتحان وقتی نمانده ...
اگر برای رفوزه شدن در دنیا نیامده اید شما هم آستین همت بالا بزنید تا هر ماه فقط ترجمه ی یک جز از قرآن را با هم بخوانیم و بیاموزیم هر آن چه باید را...
از 15 اسفند تا 15 فروردین، یک ماه تمام فرصت داری فقط ترجمه ی یک جز از کلام الله را بخوانی و ره توشه ی سفر برداری برای زندگیت
سعادتی ست اگر همراه شوی و دیگران را هم همراه کنی
چشم به راهیم...
اگر مایل به خواندن ادامه ی ترجمه ی خود از ماه قبل هستید لطفا اعلام بفرمایید
ممنونم از تشریف فرمایی شما
لطفا معنی جز 2 رو تا جای ممکن با آرامش و تامل در حد فاصل زمانی نیمه اسفند تا نیمه فروردین به نیت جمعی بخوانید
بهار قرآنی مبارکتان
هر سوال یا مشکلی بود در خدمتم
و التماس دعا
۱۲ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۵۰ معصومه سادات
خیلی جالب بود.
کاش مردم همه به زودی این بصیرت رو پیدا کنن.
کاش دیگه کسی به رهبر بی احترامی نکنه.
کاش کمی مردم به خودشون بیان.
کاش دیگه وقتی تو خیابون راه میریم نشنویم کسی پشت سر رهبرمون بدگویی میکنه.
کاش.........
سلام
ممنون از دعوتتون
استفاده کردم
موفق باشید
۱۲ اسفند ۹۰ ، ۱۶:۰۵ رهجوی ولایت
سلام اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
شما می تونید به آدرس زیر برید و مطالب رو بصورت کامل مشاهده کنید.
اگه بازم مشکل داشت،دیگه مشکل از من نیست!!!!!!!!!
ان شاءالله هردو شهید شیم.
یامهدی
http://rahjoyanevelayat2.mihanblog.com/
۱۲ اسفند ۹۰ ، ۱۶:۲۲ چله های انتظار
سلام
قلمتان پر خیر و برکت ، خوب بود
موضوع چله پنجم از چهل چله برای خشنودی خدا و امام زمان (عج) ثبت شد .
برخوردتان با دیگران را چگونه ازیابی می کنید؟
اول سلام بعدش کلام .
سعی کنیم که سال جدید را با رفتار خوبی که از خودمان نشان میدهیم آغاز کنیم که همین عمل باعث رفع خیلی از مشکلات خواهد شد ان شاء الله .
علی لعنت الله علی قوم الفاسقین

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">