بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

حسرت به دل

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 همین بس که امسال هم

بدون دیدارت گذشت.

امیدوارم در این سال؛

خبری نه،

مردی در راه باشد...

بیـ... رنگـ... :

حــسیــن جـان
سائـل و سینه زنـی
سیب ، سحر ،سوره فجـر ،سـوز ِ دل
بهـر عـزایِ تو دمـادم داریم.
هفت سین ِ کرمت جور همیـشه آقا ؛
ما فقط یک "سفـر ِ کـرببلا " کم داریم...

 

ديدگاه ها  (۶۲)

و
مردانگی در مرامم باشد
آنقدر که به چشمان دل تنگ ِدلم باز آیی ...
۰۱ فروردين ۹۱ ، ۰۲:۲۲ تـخـریبـچـ ے
ღღღ________ܜܔܢ__ܜܔ . . المُستَعان بِکَ یا حضرت مــرد (علیہ السلام).

و چہ رنجی عظیم تر از اینکہ آقاﮮ بالا سرت نباشد

و در هجوم دلهره آور بی کسی،مومن بہ عشق بمانی...؟

بہ جاטּ ندبہ هایماטּ قسم

حساب دلتنگی ها و بی قراری ها و شوق فدایی ِ چشمانت شدטּ جدا،

جاده هاﮮ خاکی ماטּ تکرارﮮ و از حد گذشتہ اند!

❤. تصدُق قد و بالاﮮ حیدرﮮ تاטּ شوم 「حضرت دوران」 ...

تا نیفتاده ایم از نفس،

فکرﮮ بہ حال صراط هاﮮ صاف و مستقیمی کن

کہ دست نخورده مانده و راهـ بلد می خواهد... ღ________ܜܔܢ
............
سال نو پیشاپیش مبارک عزیز
.....
انشالله...
سلام اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
سلام دوست عزیز

با چند مطلب جدید به روزم.
هر روز عید یک مطلب جالب از جبهه ها توی وبلاگ نمایش داده میشه.
لطف کنید و هر روز به وبلاگ سر بزنید.
نمی تونم هر روز به وبتون بیام و ازتون دعوت کنم که به وبم بیاین.
پس لطف کنید خودتون به وب سر بزنید
مطمئن باشید مطالبی که ارسال میشن اینقدر ارزش دارن که یک دیقه وقت بذارین!!
یامهدی
بی تو اینجا همه در حبس ابد، تبعیدند
سالها، هجری و شمسی همه بی خورشیدند
سیرتقویم جلالی به جمال توخوش است
فصلها راهمه با فاصله ات سنجیدند
تو بیایی همه ی ساعتها، ثانیه ها
از همین روز همین لحظه همین دم عیدند
اللهم عجل لولیک الفرج

عیدتون مبارک...
صفای بهار به گل همیشه بهارش ست و بس !

سال نو مبارک !

"یا علی"
سلام
الهی آمین...
سلام دوست گرانی
ممنون که سرزدید
سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید
انشاا...
دعام کن زیاد خواهری زیااااد
سلام
امسال لحظه ی تحویل سال ،حال عجیبی داشتم...
همش ذهنم پیش امام زمان بود...
بغض عجیبی ...

یا زهرا سلام الله علیها
سلامـ .

.

.

.
حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تو ،
حتما قشنگ می شود امسال حال تو
با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل....
فرخنده باد روز و شب و ماه و سال تو
سلام
عید شما و تمام شهدا هم مبارک
راستی الان دیدم یاد عید پارسال افتادم که اونجا بودم
ممنون ک ب من سر زدین
بازم سربزنید
سلام
سال نو مبارک
اللهم عجل لولیک الفرج
salam khaste nabashi sale noe shoma ham mobarak ishallah ke sale khobi dashte bashi
سلام دوست عزیز
وب خوبی دارید.
من به زیارت شهدا رفتم در شلمچه.
برایم بسیار دعاکن.
که بی تاب ظهور حضرت عج.
سلام
وبلاگ جالب داری..
عید شما مبارک عزیزم.
واقعا ما هرچی داریم از شهدا داریم.
سلام باریکلا
افرین خوشمان امد همسنگر
اجرت با اقا
راستی مایل با لینک هستی منو با اسم منجی عالم لینک خبر کن
و بگو با چه اسمی لینکت کنم
یا علی
۰۳ فروردين ۹۱ ، ۰۰:۴۰ ریحانه سادات
بسم رب الشهدا
سلام برشما بزرگوار
سال نو مبارک انشالله
بروزم با تحویل سال ومزار شهدا
منتظر حضورتون هستم انشالله
یاحق
وبلاگ جالبی دارید
ممنون

سلام
عیدتان مبارک .
سلام

با افتخار لینک شدی

بازم سر بزن خوشحل میشم
یا علی
سلام
خیلی عالی بود
بروزم با مطلبی در رابطه با انقلاب بحرین.
۰۴ فروردين ۹۱ ، ۱۲:۱۳ تـخـریبـچـ ے
: به تقــــــویم ها اعتبـــــاری نیست...! اگرخـــودت متحول شدی...
نــــوروزت مبارک
ای تدبیرکننده روز و شب، ای تغییردهنده حال ها! یاری مان کن تا با سلاح عشق و صداقت و ایمان، به بهترین حال ها دست یابیم. وقتی غبار تیرگی و کینه را از روح و جانمان تکانده باشیم، در دل های آفتابی مان هفت سین سلام و سادگی گسترده خواهد بود.

و من در انتظار بهاری بزرگ ترم؛ بهاری که سالمان را فقط یک فصلی نمی کند؛ «چهار فصلمان بهار می شود»

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و نصر ...

التماس دعا
و بی تو چه سخت گذشت....

عید مبارک
۰۴ فروردين ۹۱ ، ۱۵:۱۰ گروهی ازمحبان
سلام
مطلبتون جالب بود.
التماس دعا
یاعلی
سلام
یه روز خوب میـــــــــــاد
سلام
امیدوارم سال پربرکتی همراه با دیدار مولا داشته باشید
عیدتون بهار
بهارتون زیبا
یاعلی
با سلام.
وبلاگتون بسیار پر محتواست
انشاا... امسال سفر کربلا براتون قسمت میشه.
اگه مایل باشین میخوام لینکتون کنم
۰۴ فروردين ۹۱ ، ۲۰:۲۸ ●ـــــــ ـ ــام●
گفتم فراموشم نکن ، گفتی تو در یادی مگر

گفتم که ویرانم مکن ، گفتی تو آبادی مگر

گفتم بدون در دام تو من زندگی را چون کنم

گفتی که از پیشم برو ، از من تو آزادی دگر

گفتم که بی تو ، غم شده در باورم در خاطرم

گفتی که از روز ازل ، آیا تو دل شادی مگر

گفتم بیا با دل بساز ، با روح من شو همنوا

گفتی که از من نشنوی ، آهنگ دمسازی دگر

گفتم که جز تو نشنوم ، صوت و نوای بهتری

گفتی سخن کوتاه کن ، باشد تو را سازی دگر
۰۴ فروردين ۹۱ ، ۲۰:۳۳ ●ـــــــ ـ ــام●
بهتر نیست به جای شهادت دست ناتوانی بگیری دل غریبی شاد کنی و به غم نشسته ای شاد کنی؟
چرا خودت به بهشت میفروشی؟
بهشت همین نزدیکیهاست ولی ما کوریم و نمیبینیم
پاسخ:
به عبارت دیگر هر دو احدی الحسنین است.
بسم رب الشهدا و الصدیقین
امام خامنه ای: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست
سلام همسنگر گرامی
وبلاگ قسیم به مدد الهی در دنیای مجازی همراه با کاروان های راهیان نور مسابقه ی وبلاگنویسان و فعالان عرصه فضای مجازی را برگزار می نماید
مهلت ارسال آثار تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۱
هر چه می خواهد دل تنگت بگو … درد و دل با شهـــداء

شادی ارواح طیبه ی شهدا و امام راحل صلوات فراموش نشود

اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم

در ضمن اگر برایتان مقدور بود اطلاعیه برگزاری مسابقه توسط وبلاگ قسیم را در وبلاگ خود قرار داده یا به دیگر همسنگران خود اطلاع دهید ما منتظر حمایت و حضور گرم شما هستیم شما همسگر عزیز هستیم

اللهم الرزقنی توفیق الشهاده فی سبیل الله

به امید زیارت حرم یار – وبلاگ قسیم
http://www.ghasim.blogfa.com
eydeton ba takhir mobarak ...yadam raft tabrik begam .ozr mikham
eltemase doa
ya zahra
سلام

قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت!
جوهر از شیشه ذات!
کاغذ از صفحه دل!
نور از شمع حیات!
تا بنویسم همه جا!
هر روزتان نوروز
نوروزتان پیروز


خوش آن روز که براید به یک کرشمه دوکار!
یکی ظهور امام (عج) و یکی شروع بهار

اللهم عجل لولیک الفرج.... آمین
یادتان بودم...
۰۶ فروردين ۹۱ ، ۱۰:۴۲ هم پای قاصدک
ان شاءالله راهی می شوید..
۰۶ فروردين ۹۱ ، ۱۳:۵۹ تـخـریبـچـ ے
►►►► السلام علیکِ ایتها الصدیقة الشهیدة ◄◄◄◄

مـ ـادر هـر کـاری کـنـد اهـل خـانـــ ه هـم یـاد مـیـگـیـرنـد ...

مـثـلا اگــر شـ ـهـیـد شـ ـود ...

یـا فـاطـ ـمــ ه زهـ ـرا (س) ...
ــــــــــــــــــ
به روزم
۰۶ فروردين ۹۱ ، ۱۶:۴۳ هم پای قاصدک
با افتخار لینک شدید.
سلام خدمت شما
ممنونم
جاتون خالی خیلی خیلی خوش گذشت و برا همتون دعا کردم
التماس دعا
سلام دوست بزرگوار
انشاالله در پناه خداوند متعال و اهلبیت سال خوبی را شروع کرده باشید.
از لحظه ای که وارد شهر "رضا (ع)" شدم
فهمیده ام نگاه رئوفش مرا گرفت
یادم نمی رود که ز الطاف مرقدش
هر بار قلب مرده من هم شفا گرفت
دوست عزیز موفق باشید و پیروز.
التماس دعا
۰۷ فروردين ۹۱ ، ۱۵:۵۶ من یک مسلمانم
خدا کند بر آید به یک کرشمه دوکار ***یکی ظهور نگار و یکی شروع بهار
سلام عیدبرشما مبارک


یا علی فدایی سید علی
۰۷ فروردين ۹۱ ، ۲۱:۱۶ فرمانده عملیات
فَقالَ لَها وَ لِلْأَرْضِ ائْتِیا طَوْعاً أَوْ کَرْهاً قالَتا أَتَیْنا طائِعِینَ:
" خداوند به آسمان و زمین فرمود از روى اطاعت یا کراهت به فرمان من آئید، آنها گفتند ما از در اطاعت مى‏آئیم" (سوره فصلت آیه 11) ...
۰۷ فروردين ۹۱ ، ۲۱:۱۹ فرمانده عملیات
سلام همسنگر.
یکی از سنتهای رایج، در ایام نوروز، سفرهایی است که خانواده ها برای آن از مدتها پیش، برنامه ریزی و انجام میدند.در قرآن کریم و احادیث اهل بیت(ع) نیز مشاهده میکنیم که بسیار سفارش شده، تا انسانها در زمین بگردند و اندیشه کنند!
دقت در زندگی اطرافیان و گذشتگان، درسهای بسیاری رو بدنبال داره، که باعث بالارفتن سطح معرفتی ما خواهد شد.یکی از این دستورات، که در قرآن کریم به آن اشاره شده آیه 9 از سوره روم هست که خداوند در آن با لحنی توبیخی می فرماید:
(أَوَلَمْ یسِیرُوا فِی الْأَرْضِ فَینْظُرُوا کَیفَ کَانَ عَاقِبَةُ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ؛ آیا در زمین گردش نکردند تا ببینند عاقبت کسانی که قبل از آنان بودند چگونه بود؟!)
۰۷ فروردين ۹۱ ، ۲۲:۰۰ دختران باباعطا
سلام بزرگوار
ممنونم از حضورتون
سال نو مبارک
انشاءالله سالی سرشار از خیر و برکت در پیش رو داشته باشید و سال ظهور حضرت باشد انشاءالله
یاعلی
سلام
سال تولید ملی وحمایت از کار وسرمایه ایرانی رو بهتون تبریک میگم
انشالله بتونیم در جهت پیشبرد اهداف وسخنان رهبر عزیزمون قدم برداریم .
موفق باشین.
به روز هستم
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
وبلاگ معنوی قشنگی دارید
من شمارو لینک کردم
دوست داشتید با اسم رد پای خیس بارون لینکم کنید
یا حق
سلام دوست بزرگوار
میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها بر شما مبارک باد.
اگر زینب نمی آمد چه می شد
بهار کربلا کامل نمی شد
پیامبر اکرم(ص) می فرمایند:
کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش ‏کند، خواه نیاز او برآورده شود یا نه، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان ‏پاک می ‏گردد.
در جهان مهر حقیقت زینب(س) است
مشعل صبح هدایت زینب(س) است
مقام معظم رهبری فرموده اند:
هر حرکت انسانى یک پرستار براى بیمار، یک حسنه است و کمکى است به انسانى محتاج کمک، آن هم در شرایطى حساس. پرستارى، در کنار طبابت و هم‏وزن طبابت است.
موفق باشید و سربلند
۰۸ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۲۸ انجمن تخصصی دانشجویان
با سلام دوست عزیز از وبلاگ شما دیدن کردم و مطالب شما رو هم دیدم وبلاگ بسیار خوبی دارید. امیدوارم به وب سایت من هم سر بزنید. و از مطالب مفید آنها بتوانید استفاده کنید از دیدن شما در انجمن خودم بسیار خوشحال خواهم شد.
می توانید در انجمنهای تخصصی ما ثبت نام کنید مطلب بفرستید و یا اگر سوالی دارید بپرسید تا جواب داده شود و اگر چیزی می خواهید که در توان ما باشد به آن عمل می کنیم و اگر جواب سوالی را می دانید به آن پاسخ بگویید و به معلومات ما بیفزائید.
اگر هم توانایی مدیریت هر کدام از بخشهای سایت را دارید به ما بگویید تا ابزار مدیریت ان بخش را در اختیار شما قرار بدهیم و از کنار هم بودن لذت ببریم
بر آن هستیم که در آینده ای نزدیک یک تیم بزرگ از متخصصان را در سایت دور هم جمع کنیم و سیستمهای طراحی وب سایت را در ایران گسترش بدهیم امیدوارم که شما نیز به جمع ما بپیوندید در روزهای آینده شاهد گردآوری بزرگترین تیم ایرانی خواهید بود.

.................::::::::::::::::::جذب مدیر فعال برای همه بخشهای انجمن:::::::::::::::::: .................
از کاربران عزیز و گرانقدری که تمایل به مدیریت بخشهای انجمن را دارند درخواست می شود که موضوع را با ما در میان بگذارند تا ابزارهای مدیریت انجمن ها برای آنها فعال شود. اگر سوالی دارید می توانید در انجمن های تخصصی ذکر کنید تا در اولین فرصت توسط مدیران و یا کاربران سایت به ان پاسخ داده شود. اگر هم جواب سوالی را می دانید خوشحال خواهیم شد که به آن پاسخ دهید و ما را نیز از دانش خود بی نیاز نفرمائید.
سایت ما تشکیل شده است از:
انجمن تخصصی دانشجویان
http://www.pnufa.com/

باشگاه خبری دانشجویان پیام نور با در اختیار داشتن چند هزار پایان نامه و مقالات عملی
http://www.pnublog.com

با تشکر بسیار فراوان
با افتحار لینک شدید
۰۸ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۳۴ خادم الرضا(ع)
سلام
با افتخار تمام لینک شدید
بما سر بزن
مارو با (بسیجی)لینک کن
یاعلی(ع)با سید علی
سلام
چرا آپ نمیکنید؟
سلام

گلها همه با اذن تو برخواسته اند
از بهر ظهور تو خود آراسته اند
مردم همه در لحظه ی تحویل بی شک
اول فرج تو از خدا خواسته اند
یاعلی
۰۹ فروردين ۹۱ ، ۰۹:۱۰ محب مادر ( س )
سلام علیکم
فاطمه ( س ) عمری اگر کوتاه داشت
چون تو زینب دختری بر جا گذاشت .
میلادش مبارک . برای شادی روح حضرت زینب سلام الله علیها صلوات .
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
+ گاه گاهی دل من میگیرد ! بیشتر وقت غروب ...... آن زمانی که خدا نیز پر از تنهایی است و اذان در پیش است ! من وضو خواهم ساخت ..... از خدا خواهم خواست که تو تنها نشوی و دلت پر ز خوشی های دمادم باشد !
بسم رب الزینب...
نامت همیشه حرمت نام امام داشت
مثل حسین لفظ علیه السلام داشت
اصلاً شما برادر و خواهر کبوترید
دلبستگی بین شما عشق نام داشت...
التماس دعای مخصوص...
من آدم عشقم، نفسم عشق، سرم عشق

با تو بپرم چندی اگر، بال و پرم! عشق!

من آمده‌ام طی کنم این چند نفس را

در راه هواخواهی تو، راهبرم! عشق!

احسنت به شما توی این زمونه ای که کمتر کسی سراغ اینجور چیزا میره باید به شما برای این وبلاگ بسیار زیبا هزاران بار احسنت گفت/انصافاً ازاون وبایی که آدم صفحش رو که باز می کنه آرامش وجود می گیره/ از گناهای خودش پشیمون می شه وهزاران حس دیگر/امیدوارم همیشه موفق وسربلند باشید واین راه را ادامه دهید.
سلام
من ساسان هستم
وبلاگ جالبی داری
به منم سر بزن
من با پیچ رنک 1 آماده ی تبادل لینک با شما هستم
اگر مایل بودی بیا نظر بده ونظرتو در باره ی تبادل لینک بده تا اگر خواستی تبادل لینک کنیم
فعلا بایی
۱۰ فروردين ۹۱ ، ۱۲:۵۰ دل گرفته ی ترانه
باغبانی پیرم که به غیر از گل ها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است آدم خوب کم است
عده ای بیخبرند عده ای کور و کرند و گروهی پکرند
وعده ای نیز خرند...
دلم از این همه بد میگیرد
وچه خوب...آدمی میمیرد!
۱۶ فروردين ۹۱ ، ۱۲:۲۳ آهسته عاشق می شوم
خدا در همین نزدیکی است،

و این پیام بهار است...

سلام ممنون از حضورت

پست زیبایی بود


واقعأ صدای شهید آوینی دلرباست.
سلام
وب قشنگ وزیبای دارید
که سراسر ما را به خاطرات کسی می اندازد که برای همه عزیز است و گرامی خاک قدمش سرچشم ما و چشم فرش قدمش.
شما را لینک کردم اگر خواستید مرا بنام .
safaydel
http://safaydel.blogfa.com لینک کنید متشکرم.

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">