بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

[ ]

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۰۴ ب.ظ

ساعت اختراع عجیبی ست؛

هر لحظه،

نبودنت را به رخ ام می کشد...

بیـ... رنگـ... :

یَابْنَ الصِّراطِ الْمُسْتَقیمِ، یَابْنَ النَّبَأِ الْعَظیمِ، یَابْنَ مَنْ هُوَ فى أُمِّ الْکِتابِ لَدَى اللَّهِ عَلِىٌّ حَکیمٌ، یَابْنَ الْآیاتِ وَالْبَیِّناتِ، یَابْنَ الدَّلائِلِ الظّاهِراتِ، یَابْنَ الْبَراهینِ الْواضِحاتِ الْباهِراتِ، یَابْنَ الْحُجَجِ الْبالِغاتِ، یَابْنَ النِّعَمِ السّابِغاتِ، یَابْنَ طه وَالْمُحْکَماتِ...

«اى فرزند صراط مستقیم خدا؛ اى فرزند خبر عظیم؛ اى فرزند کسى که در امّ الکتاب (علم حق) نزد خدا على و حکیم است؛ اى فرزند حجّتهاى واضح الهى؛ اى فرزند ادلّه روشن حق؛ اى فرزند برهانهاى واضح و آشکار خدا؛ اى فرزند حجّتهاى بالغه الهى؛ اى فرزند نعمتهاى عام الهى؛ اى فرزند طه و محکمات قرآن»

چقدر جمعه بخوانم، دعای آمدنت را؛

دلم گرفت از نیامدنت...  

 

ديدگاه ها  (۷۴)

سلام..
دل من هم گرفته....
دلم عجیب امام میخواهد..
خدایا!برسان ما را به او......

حس غریبی است وقتی که همه روزها را به یادش باشی!حتی وسط هفته نه فقط جمعه ها!
بماند......
دوباره صحبت یک انتظار می آید

و باز ثانیه ها می کنند تحقیرم


- ... !
سلام.
۲۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۵:۰۸ علیرضا محمدی
زمان زاییده ی فراق است ...
پاسخ:
و فراق می سوزاند منتظر را...
لیت شعری...
یا زهرا...
سلام
با موضوع مسابقات یورو ویژن آپم خواهشا به دوستان هم اطلاع رسانی کنید.
یا زهرا...
مانده ام با غم هجران چه کنم ؟
عمر بگذشت و ندیدم رخ یارم چه کنم؟
چشم آلوده کجا دیدی دلدار کجا!!
چشم دیدار رخ دوست ندارم چه کنم؟
سلام بزرگوار
امید که فرج مولایمون هر چه زودتر برسد.
منتظر نگاه و نظرات گرمتان هستم.
یا علی مدد
جانم فدای امام زمان (عج) باد.
کی می شود که امام زمان (عج) ظهور کند وعدالت جهان را پر کند.
آری براستی که امام زمان(عج) منجی عالم بشریت است.
امام زمان (عج) ظهور کن که جهان دارد بیدار می شود.
یاصاحب الزمان.
سلام

وبلاگ جالب و پر محتوایی دارید 0خوشحال میشم به منم سر بزنید

اگر با تبادل لینک موافق هستید خبرم کنید
ممنون

موفق باشید
۲۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۵۳ فرمانده عملیات
سلام همسنگر ولایی.
با جریان صهیونیستی توهین به مقدسات چه باید کرد؟
منتظر حضور حماسیتون هستم
روم نمیشه بگم اللهم عجل لولیک الفرج....
آخه من که پرم از گناه...وقتی بیاد برم بگم آقا چندمنه؟؟؟؟.........
دیگه روم نمیشه.......
هر هفته میگویند تعجیل در فرجش صلوات!
کاش این هفته بگویند به افتخار حضورش صلوات..
سلام...
السلام علیک یا بقیه الله
سلام

۲۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۲:۵۶ مخلص حمار عمار
سلام محتاجیم به دعا . دشمن هست دشمن داریم دشمن در کمین هست او دشمن هست آن دشمن هست وی دشمن هست همه دشمن هستند ای خدا دشمن دشمن ای برادر من می خواهم شهید بشوم ولی نمی دانم چطور انشالله که همگی شهید بشیم همه مردم دنیا اشتباه میکنند فقط ما ایرانیان دلاور و مسلمان اصیل و نژاد برتر آریایی هستیم که خوب را از بد تشخیص میدهیم حقا که خدا در آفریدن ما ایرانیان بی همتا اشتباه نکرده ولی گویا استغفرالله در آفریدن مردمان غیر سرزمین پارس اشتباه کرده همه آنان کافرند و خونشان حلال انشالله که خونشان را خواهیم ریخت به امید خدا ای شهادت کجایی که مرا دریاب . التماس دعا . محتاجیم به دعا . نصر من الله و فتح القریب .
پاسخ:
خَریَّت دیر زمانی است که مُد شده...
دارد زمان آمدنت دیر می شود

دارد جوان سینه زنت پیر می شود ..
با آمدنت دل مرا دریا کن
این سوخته را جزیره خضرا کن
آقا! تو مگر نه اینکه دنبال منی
من گم شده ام،بیا مرا پیدا کن

التماس دعا خواهر خوب من
مهدی جان! خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست؟...
کتاب کمی دیرتر رو خوندی؟ اگه نه حتمن بخونش
سلام خدا بر بی رنگی جان خان خودمان. ببخش عزیزم که دیر اومدم. انقدر مشغله درسی داشتم که وضعیتم اسف ناک شده بود
ببخش منو
۲۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۳:۴۸ من یک مسلمانم
اَلسَّلامُ عَلَیْکُمْ یا اَهْلَ بَیْتِ النُّبُوَّهِ

وَ مَنْ حارَبَکُمْ مُشْرِکٌ
وَ مَنْ رَدَّ عَلَیْکُمْ فى اَسْفَلِ دَرَک مِنَالْجَحیمِ

سلام بر آن امام هُمام و لعنت خدا بر دشمنان آن حضرت...
بر دشمنان امام مظلوم ِمان لعن بفرستید
گرچه من تجربه‌ای از نرسیدن‌هایم
کوشش رود به دریا شدنش می ارزد

پاسخ:
کوشش بیهوده به از خفتگی...
من این اختراع را دوست دارم ...چون ثانیه هاش من رو به امام زمانم نزدیک تر میکنه . ..
۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۰:۴۱ آسمانی های زمین
آمدن به اینجا جز کارهای روزانه من است .
التماس دعا
۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۲:۲۸ گریه های امپراتور
تا دل شود بهار دعای فرج بخوان....
ساعت ِشنی ِدلم در غمت ، صحرا شد
آقا بگو این بغض ِ سنگین را
چه باید کرد !؟
.
.
...
به پاس ِ کدامین توشه ی سبزم ،
آمدنت را چشم انتظار باشم ؟ ......
ممنون از حضور قشنگتان
کشتی نساز ای نوح ،باران نخواهد آمد.... بر سفره یی که نان نیست مهمان نخواهد آمد.... رفتی کلاس اول این جمله را عوض کن ....آن مرد تا نیاید باران نخواهد آمد /.............. اللهم عجل لولیک الفرج ....
بروزیم...
۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۳۸ عشق یعنی شهید گمنام
سلام دوست خوبم
خدا قوت
وبلاگ خوبی داری
ممنون از حضورت
بازم به ما سربزن
۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۴۱ عشق یعنی شهید گمنام
سلام خدا قوت
وبلاگ خوبی داری ممنون از حضورت
بازم پیش ما بیا
سلام دوست عزیز
از مطلب زیبایی که نوشته بودید استفاده کردم.انشاالله بزودی شاهد ظهور نازنین مولایمان حضرت مهدی سلام الله علیه باشیم واز وجودش بیشتر بهره مند شویم.
اللهم عجل لولیک الفرج.(دوست عزیز در ادامه مطلب شما نیز وارد شدم ولی مطلبی نوشته نبود)
موفق باشید.
۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۱۶ فرمانده عملیات
سلام همسنگر ولایی.
درخواست محبت الهی در مناجات اولیاء خدای

پیامبر گرامی اسلام (صلوات الله علیه و آله) در مقام مناجات این گونه بیان می دارند:
”اَللَهُمَّ اجْعَلْ حُبَّکَ اَحَبُّ الْاَشْیَاءِ اِلَیَّ وَ اقْطَعُ عَنِی حَاجَاتِ الدُّنْیَا بِالشُّوقِ اِلَی لِقَائِکَ.“ پروردگارا! محبت به خودت را از دوست داشتنی ترین چیزها برایم قرار ده و حاجات دنیا را از من به شوق ملاقاتت قطع کن.
امام سجاد (علیه السلام) در حال مناجات با خدای تعالی می فرمایند:
”اَللَهُمَّ اِنِّی اِسْئَلُکَ اَنْ تَمْلَأَ قَلْبِی حُبّاً لَکَ، وَ خَشْیَةً مِنْکَ، وَ تَصْدیِقاً لَکَ، وَ ایِمَاناً بِکَ، وَ فَرَقاً مِنْکَ، وَ شَوْقاً اِلَیْکَ.“
خدایا! من از تو درخواست دارم که دلم را مملو از محبتت کنی و خشیت از خودت را به من عنایت فرمایی و این که تو را تصدیق کرده و به تو ایمان آورم و ... با شوق تو روی آورم. و نیز آمده:
”اَللَهُمَّ اِنِی اِسْئَلُکَ حُبَّکَ وَ حُبَّ مَنْ یُحِبُّکَ، وَ الْعَمَلَ الَّذِی یَبْلُغُنِی حُبُّکَ، اَللَهُمَّ اجْعَلْ حُبَّکَ اَحَبُّ اِلَیَّ مِنْ نَفْسِی وَ اَهْلِی وَ مِنَ الْمَاءِ الْبَارِدِ.“
پروردگارا! من از تو درخواست محبتت را دارم و محبت کسی که تو را دوست دارد می طلبم. از تو عملی را می خواهم که مرا به محبت تو برساند. پروردگارا! محبتت را محبوب تر از جان، اهل و عیال و آب خنک بر من قرار ده.
سلام
موفق باشید
یاعلی
سلام

۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۰:۳۷ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جلفا
سلام
خیلی متشکر که به ما سر زدید
من باید فرود آیم ،
نباید بنشینم ،
سال هاست ، از آن لحظه که پر بر اندامم رویید
و از آشیان ، از بام خانه پرواز کردم
همچنان می پرم. هرگز ننشسته ام ،
و دیگر سری نیز به سوی زمین و به شواد پلید شهرها
و بام های کوتاه خانه ها بر نگرداندم ،
چشم به زمین ندوختم ،
پروازی رو به آسمان ،
در راه افلاک
و هر لحظه دورتر و بالاتر از زمین
و هر لحظه نزدیک تر به خدا !

التماس دعا....
سلام
امام علی(علیه السلام):
اگر با این شمشیرم بر بینى مؤمن بزنم
که مرا دشمن بدارد
با من دشمنى نمى کند
و
اگر همه دنیا را به منافق بدهم
تا مرا دوست بدارد
هیچگاه دوستم نخواهد داشت.
موفق باشید انشالله
سلام...
دل من هر روز از نیامدنش میگیرد..هر لحظه...
سلام ...

امان ز لحظه ی غفلت که شاهدم هستی
خدا خیر بده به اون کسیکه این جمله رو سر زبونا انداخت ...

بخدا گناه نکردن خیلی آسون تر از گناه کردنه ، فقط فکر کنیم که الان اونی که عاشقشیم ، همه ی افراد رو رها کرده و تنها داره به ما نگاه میکنه ... همین
سلام
خیلی وبلاگتون با ارزش و ارزشمنده !
موفق باشید و پایدار !

قرار بود اینجا بهار باشد و نیست
زمانه با من و تو سازگار باشد و نیست
قرار بود اگر آسمان فرو ریزد
قرار دیدنمان برقرار باشد و ...
۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۲:۰۹ عشق یعنی ی پلاک
دلم به وسعت دنیا گرفته آقا جان

از این زمانه از اینجا گرفته آقا جان

سیاه شد همه دنیا ز غیبتت مولا

جهان ز تیرکی ابرها گرفته آقا جان

بیا بگیر حق آن هلال ماهی که

زغربتش همه دلها گرفته آقا جان

در این سرای پر از ظلم کجاست ماوایت؟

دلم برای همانجا گرفته آقا جان

ز بس بدی فزون گشت و خون به دلها شد

درون سینه نفس ها گرفته آقا جان

به ذره ذره ی اشکم به آن خدای قسم

دلم به وسعت دنیا گرفته آقا جان
بقیه الله خیر لکم ان کنتم مومنین


باز این دل غمدیده گرفته ست بهانه
واندرطلبت می رود او خانه به خانه
هر باغ گلی دیده زروی تو بپرسد
هر جا که رود در پی آثار ونشانه
ای صاحب این عصر بگو پس تو کجایی
ظلمت زده وکفر سراپای زمانه
هر منتظری سوخته از هجر تو یارا
بازآ که شد اشکم همه از دیده روانه
گر با منی ای یار به اشکم تو وفا کن
از عشق تو دارد به دلم شعله زبانه
ای قلبه امکان همه پرده بینداز
جانا غزل آمدنت گشته ترانه
پروانه صفت دم نزدم سوزم وسازم
تا آن گل رویت زده امید جوانه
هنگام دعا دور حرم بلکه تو باشی
با مهر وجودت بشوم شانه به شانه
((دلداه )) که پیراست سحر بلکه نماند
او را نظری کن به دعا های شبانه

آپم

**المهدی طاووس اهل الجنه**
دلم به وسعت دنیا گرفته آقا جان..

خیلی زیبا بود.........
خدا خیر بده به نویسنده اش و شما...
.
.
.

آقا جان خیلی شرمندتونم . . .
شرمنده . . .
۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۳:۵۹ پرچم داران اهل بیت
به نام ایزد یکتا
با سلام

بسه دیگه باید این تابو رو شکست تو در گاه امام حسین پول و ثروت وقدرت جایی نداره

که متاسفانه جاش دادیم.

به روزیم تشریف بیاورید
اگر با مطلب موافقید آن را منتشر نمائید البته نه متن بنده ی حقیر را که شاید دوست نداشته باشید بلکه موضوع را نشر دهید.
درود خدا بر شما
۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۴:۳۴ خداحافظ رفیق
سلام خاهری!!
خوبی؟!
قدر این معرفتت رو بدون ما که هنوز اندر خم یک کوچه ایم...
یک هفته گذشت و خبر از یار نیامد
بر زخم دل فاطمه غمخوار نیامد
چند رو دگر مانده که با ناله بگوییم
" ای اهل حرم میر و علمدار نیامد"
.
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
ذهن پاک تو ناطق وحی است
نوک کلک تو منشی سحر است





ارادت همچنان باقیست...
به روزم با پوستر امام هادی علیه السلام
گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید
گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید
گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز
گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید
گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم
گفتا که شب رو است او از راه دیگر آید
گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد
گفتا اگر بدانی هم اوت رهبر آید
گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد
گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید
گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت
گفتا تو بندگی کن کو بنده پرور آید
گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد
گفتا مگوی با کس تا وقت آن درآید
گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد
گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید
سلام...خداقوت....این بقیه الله...
"محمد نگاهی به صورت پیرمردانداخت و گفت :شما فقط یک ماه اینجا را برای من نگهدار............"
به روزم
یاعلی
۲۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۲:۴۰ عشق یعنی شهید گمنام
سلام
به وبلاگ بنده حقیر حتما سر بزنید
با پست شاهین نجفی از دار فانی آویزان شد به سلامتی به روزم
سلام
خوب بود دلم گرفت...
شاید انتظارمان از روی عادت است که نمی آید
و فقط شده یه لفظ که تکرار می شود
باید دلهامان آماده باشد
یا حق
سلاخی زار گریست ..
به قناری کوچک دل بسته بود..
!!
مرسی
واقعا به یه چیزی مثل این احتیاج داشتم
جز بهترین هدیه هایی بود که گیرم اومد
واقعا ممنونم
«سمیه» را یادت هست؟! همو که جاهلیت زمانه اش، اسلام آوردن او را تاب نیاورد و شکنجه های اعراب جاهلی آغاز شد. از او خواستند اقرار به وحدانیت خدا و شهادتین زیبایی که او را مسلمان کرده بود باز پس بگیرد! از او خواستند پیامبری رسول رحمت را انکار کند!! «سمیه» در زیر شکنجه ها شهید شد اما تسلیم نشد .

سلام .با یادی از سمیه کردستان به روز هستم ...
۲۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۴:۱۸ عشق یعنی ی پلاک
برای آمدنت انتظار کافی نیست / دعا و اشک و دلی بی قرار کافی نیست، تمامی هر چه شراب است غیر چشمانت / برای مستی چشمی خمار کافی نیست

اللهم عجل لولیک الفرج

آپمممممم
مهدی جان دیگه گریه نکن...
آب میشم وقتی گریه میکنی برای من...
به کلبه حقیر سری بزنید
(هر کس با من موافقه امشب بره استغفار کنه)و یا.....
۲۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۱:۲۴ قطعه اصحاب شهدا
در سرى نیست که سوداى سرکوى تو نیست / دل سودا زده را جز هوس روى تو نیست

سینه غم زده‏اى نیست که بى‏روى و ریا / هدف تیر کمانخانه ابروى تو نیست . . .


تعجیل در فرج آقا صلوات
_________________________________________________
با " خاطرات دیار عاشقی " منتظر حضور سبز شما هستیم .
سلام همسنگر
به روز هستم
با مطلبی پیرامون
ای غرب و عربستان؛ بحرین فلسطین نیست....
سلام دوست عزیز
وب زیبایی دارید
در حدیثی از امام موسی کاظم(ع)هست که می فرمایند:خوشا به حال شیعیان ما که در غیبت قائم (عج)بر محبت و ولایت ما و بیزارى از دشمنان ما پایدار ماندند، خوشا به حال آنها و باز هم خوشا به حال آنها، آنها به خدا قسم در درجه ما و در کنار ما در روز قیامت اند
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام...
چقدر جمعه بخوانم دعای امدنت را ...ای خدا کی می شود که ما مولایمان را زیارت کنیم ..ای مولای ما این استفرت بک النوی ...اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
خیلی متن زیبایی بود آفرین
انتظار یعنی امید امید به ظهور منتظر هر جمعه چشم براه ندای آسمانی اش: الا یا اهل العالم انا بقیه الله...
اللهم عجل لولیک الفرج
۳۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۱۴ خداحافظ رفیق
سلام خواهری جان!!خوبی؟؟
ما با اجازه با بروبچ اومدیم یه کپی گرفتیم از عکست و رفتیم پیست کردیم تو وبمان
بحل!!
۳۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۳۴ فرمانده عملیات
سلام همسنگر.
قُلْ لِلْمُؤْمِنینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِکَ أَزْکى‏ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما یَصْنَعُون: به مردان با ایمان بگو: «دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند، که این براى آنان پاکیزه‏تر است، زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است.
پس مواظب با ارزش ترین اعضاء و جوارح خود یعنی چشمانت باش و اگر برای مدتی چشمان پاک و معصوم شما به سرقت رفته سریعا و همین امروز چشم های خود را پس بگیر,و گرنه به زودی نوبت به سرقت بقیه اعضاء و جوارح تو فرا می رسد.
به یزید لعنت میفرستیم
زیارت عاشورا میخونیم
روضه امام حسین میریم
اما واسه امام زمانمون چیکار کردیم؟
چقدر حمایتش کردیم ؟
چند تا سیلی به صورتش زدیم با گناهانمون؟
چقدر دلش رو شکستیم
وقتی فراموشش میکنیم؟
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین
اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا داعیَ اللهِ وَ ربّانیَّ آیاتِه
اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا بابَ اللهِ وَ دیّانَ دینِه
۱۸ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۵۸ عاشق کربلای حسین
سلام سید دلم گرفته بود دعا کن شهید بشم
ای خدا...
۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۲:۱۹ بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل
سلام.
مطلب زیبای شما در وبلاگ ما (با ذکر منبع) بازنشر گردید.
با تشکر
http://basijtabari.rzb.ir/post/1222

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">