بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

ضرب آهنگ های اسپیکر...

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۱ ب.ظ

گرچه "زندگی زیباست، اما شهادت از آن زیباتر است" دیگر از اسپیکر های شما پخش نمی شود، اما ضرب آهنگ های روایت فتح  ِ سیّد ِ شهید، همه ی ما را به بلندای آسمان شهدا عروج می دهد...

همین آهنگ و ضرب آهنگ بود که سیّد مرتضی را به خاک های گرم جنوب می کشاند.

ضرب آهنگی که خواب و خوراک را از این سیّد ِ مظلوم گرفته بود و دغدغه ای که سبب شده بود تا او زن و فرزند را بدرود گوید.

آری این نوا به قدری تامل برانگیز و تاثیر گذار است که گویی ناقوس دنگ را بر تارَک روح و جان انسان فرو میکوبد. دستان خود را قدری جلو می برم و ولوم اسپیکر را قدری زیاد میکنم، هر چه وسعت صدا بیشتر می گردد، حجم حیرت و تامل نیز افزون میگردد.

واقعا آوینی از خاک های گرم فکه چه می خواست و از رمل های شرهانی چه سوالی داشت؟و با دوربین خود چه می گفت؟ و با عینک خود به چه مناظری نظر می انداخت؟ آوینی واقعا در حسینیه ی همّت به دنبال چه بود، که ما اصلا به دنبالش نیستیم و در دوکوهه به چه می اندیشید که ما به آن نمی اندیشیم؟و در شلمچه و طلائیه چه ها میدید و از شهدا چه ها می خواست؟که ما چنان نمی اندیشیم،و نمیبینیم و نمیخواهیم!

غفلت بیت الغزل انسان های عصر مدرن است و آوینی ویرانگر غفلت انسان مدرن و دشمن سر سخت غلبه ی تفکر ماشین بر انسان بود. آوینی به دنبال تعالی روح بود و این تعالی را ولو در بشاگرد و یا در پس خاکریز ها و یا از پیرمرد های بسیجی محققانه جستجو می کرد. تعالی ای که شاید مسئله ی انسان مدرن نبود، دوچندان مسئله ی اصلی آوینی بود.

اگر چه آوینی در سال های جنگ از بعثت دوباره ی انسان سخن میگفت، و عرصه ی جنگ را عرصه ی بروز کرامت های ذاتی انسان می شمرد، ولی گوییا پس از جنگ این روند و خط سیر دچار وقفه و نقصان شده است.

ضرب آهنگ ها را می شنوی؟

جان انسان را تکان می دهد این آهنگ،

و نفس ها را به شماره می اندازد. چنان که تفکرات سیدمرتضی در جمیع مسائل انقلاب اسلامی با سایرین تفاوت های بنیادین داشت و جان انسان را به تفکر و تعمق و تامل وا می دارد.

والسلام

ديدگاه ها  (۷۵)

میشنوم صدای ضرب را . . .
۰۸ تیر ۹۱ ، ۱۸:۱۵ فرمانده عملیات
سلام همسنگر.
در جاده انقلاب روی یکی از تابلو ها نوشته شده بود ,جاده لغزنده است ,دشمنان مشغول کارند ,با احتیاط برانید,سبقت ممنوع ,دیر رسیدن به پست و مقام بهتر از هرگز نرسیدن به امام است ,حداکثر سرعت بیشتر از ولی فقیه نباشد ,اگر پشتیبان ولایت فقیه نیستید لااقل کمربند دشمن را نبندید,با دنده لج حرکت نکنید ,با وضو وارد شوید این جاده مطهر به خون شهداست .
نیاز نیست انسان بزرگی باشیم ...

" انسان بودن " خود ، نهایت بزرگی است .

می توان ساده بود ولی انسان بود

به همین سادگی .....
سلام
ممنون از اینکه از تفکرات سید شهید هم باز گفتید...
ضرب آهنگ ها من و تو را بسوی فطرت الهیمان بازگشت می دهند...
۰۸ تیر ۹۱ ، ۱۹:۱۴ سایت تفریحی سیستان
سلام

درخواست تبادل لینک با وبلاگ شما رو دارم

اگه موافق بودی لطفا سایت ما رو با نام :سایت تفریحی سیستان
آدرس:30stan.ir
لینک کن

و خبر بده تا ما هم وبلاگ شما رو سریعا لینک کنیم
سلام خواهری
هی!کجان واقعا این مردااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟/کجان مردم ایران دهه ی 50-60؟؟؟؟
خواهری دلم از شهرم گرفته!دلم از خودم گرفته.....دلم گرفتههههه!!!!
خوش مینویسی....مثل همیشه ...این دل ما یجوری میشه میخونه دست خطاتو...دلی مینویسی که به دل میشینه....
خدا حفظت کنه در صراط المستقیم انشالله

اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یا زهرا سلام الله علیها
۰۸ تیر ۹۱ ، ۱۹:۲۱ - خط ِ تیره -
و امروز چقدر جای آوینی ها خالی ست ...
۰۸ تیر ۹۱ ، ۲۰:۴۷ منتظر بهار
و هنوز باید یاد گرفت از آوینی...
۰۸ تیر ۹۱ ، ۲۱:۴۴ بسم ِ هو ..
سید مرتضی ِ قصه ها یادت ب ِ خیر ..
۰۸ تیر ۹۱ ، ۲۱:۴۷ بسم ِ هو ..
دنیا مشتش را باز کرد،
شهدا "گل" بودند و ما "پوچ".

خدا آنها را برد و زمان ما را…
چه دیده ها که دوخته به در شده و نیامدی
چه عمرها ز دوری تو سر شده و نیامدی
چه روزها که تا به شب نام توبرده شد به لب
چه چشمها که از غم تو تر شده و نیامدی
شنیده بودم از کسی که با بهار می رسی
ببین که از بهار هم خبر شد و نیامدی
بیا ببین در این جهان امام خوب و مهربان
اسیر فتنه ی زمان بشر شد و نیامدی
تمام غصه ام همین شده که گویم این چنین
و امشبم بدون تو سحر شد و نیامدی
صبا به یار آشنا بگو که شاعر شما
ز دوری رخ تو خونجگر شد و نیامدی
از این زمانه خسته ام بیا که دلشکسته ام
به حق مادری که منتظر شد و نیامدی
سلام
وبلاگ بسیار جالبی داشتین
اگه افتخار بدین با هم تبادل لوکو یا لینک داشته باشیم
اگه خواستید با نام.جنبش اسلامی سایبری۩۞۩
لینک کنید بعد بگید با چ نامی لینکتون کنم؟؟؟؟
این کد لوگوی ماست


خدا توفیقات روز افزون نصیبتون کنه
من نمیشنوم آخر اسپیکر کامپیوترم خراب است و با لپ تاپ هم تا اطلاع ثانوی نمیتوانم به نت وصل شوم!
این روند دچار وقفه نشده است...
با شتاب تر حرکت می کند...
فقط محکوم به ستر است... همین و بس...
گنجی که نمایان باشد، گنج نیست... باید گنج را یافت... آن گاه که سر باز کرد عزیز می گردد... ورنه در زیر تلی از خاک نهفته می ماند تا روز موعود...

"یکبار هم که شده صادق باش..." عنوان مطلبی است پیرامون...
سلام
بابت تاخییر شرمندم منو ببخشید
استفاده کردیم
شبیه شعله ی آتش ، شبیه کوره ی داغ ،

تنم میان تبی ، گر گرفته میسوزد ،

غمی درون دلم ، نشسته چون کوهی ،

که میشکند ، قامتم ز سنگینی

و اشک بی رنگی ، درون چشم ترم

سوزشی به پا کرده ، گلویم از بغضی ،

گرفته و سر درد ، رها نمیکندم

کجاست مرهم دردم ؟

کجاست ناجی من ؟
-----------------------

اللهــــــــــــــــــــــم عجل لولیک الفرج

سلام .از تاخیر بسیار زیادم عذر خواهی می کنم کمی با کمبود وقت مواجه شدم .خدا به شما جزای خیر بده که اینقدر قوی و فعال کار می کنید .با امام زمان عج محشور بشید ...
مطلبتون خیلی قشنگ بود .خدا قوت .
سلام .وبلاگ بسیار زیبا وپر محتوایی دارید.شما با افتخار در وبلاگ ما لینک شدید .لطفا وبلاگ مارو لینک کنید وخبر دهید.باتشکر.
www.rahbaram110.blogfa.com
۰۹ تیر ۹۱ ، ۱۵:۱۱ علیرضا محمدی
و نفس ها را به شماره می اندازد...
سلام
با مطلبی پیرامون حکمت بروزم
حکمت آن سرّنگشوده الهی است....
۰۹ تیر ۹۱ ، ۱۶:۱۱ مهموم یا کربلایی
((آجرک الله یا صاحب الزمان))


سلام حضرت دوست

باخبری بد و حزن آور بروزیم.

قدم رنجه فرمائید.
۰۹ تیر ۹۱ ، ۱۸:۱۳ سریاز حضرت ماه
بد نیست به این سایت سر بزنید...به مطالبتون مربوط میشه

http://omghedid.blogfa.com/

من که خیلی استفاده کردم.

یاعلی
التماس دعا
چه عکس های قشنگی
شهید همت،شهید خرازی
یا حق
۰۹ تیر ۹۱ ، ۲۱:۵۸ من یک مسلمانم
یارب جمعه است عطا برهمه ده / برماتم و اندوه همه خاتمه ده /پایان غم همه ، ظهور مهدیست / تعجیل فرج به مهدی فاطمه ده

اللهم عجل لولیک الفرج

بروزم....
تعالـی باید یافت و چگونه یافتنش .. شاید این چیزی بود که آوینی به دنبالش بود ..

ضرب آهنگ ها .. گوش باید سپرد .

+ التماس دعا .
۰۹ تیر ۹۱ ، ۲۳:۳۸ خداحافظ رفیق
من یکی از کسانی هستم که با نوای آسمانی این سید شهید جان دوباره گرفتم.
دعای مادر پناهت باشد ساداتم
من دوباره برگشتم
۰۹ تیر ۹۱ ، ۲۳:۴۰ حتی بیشتر
- اینکه تو جان ِ دلی را همه می دانند حضرت ِ حق..
۱۰ تیر ۹۱ ، ۰۷:۴۴ آسمانی های زمین
سلام
واقعا زیبا نوشتید .
راستی عکس ها را که عوض کردید یاد یکی از دوستان شمالی خودم افتادم . اهل سیاهکل بود و عاشق حاج حسین خرازی .
پیشاپیش روز جوان مبارک بر شما .
قلبم میانه تنگه چزابه اسیر است
پایم میانه قتله گاهه فکه گیر است
دونستنه احکامش ضرر نداره
شاید بعد از مجردی بدرد خورد
۱۰ تیر ۹۱ ، ۱۵:۰۸ حامد قربان زاده
سلام
ممنون که سر زدید
خوشحال شدم
ایام بر شما هم مبارک

ان شاء الله روزی را در تقویم ببینیم که بنویسند : «تعطیل : سالروز ظهور امام زمان»
موفق باشید
قربان زاده
با تیک تاک عقربه وقتش رسید و شد
قلبش، سرش، زمین و زمانش دچار درد

...

سلام سادات جان
فعالیت بیش از 200 شبکه ماهواره ای مبتذل و مروج بی حجابی و فحشا،تصویب بودجه های کلان ،برگزاری کنفرانس ها و همایش های مداوم تشکیل اتاق های فکر در کمپانی ها وسازمان های جاسوسی آشکار ونهان وابسته به سران فاسد صهیونیستی و مافیای قدرت و ثروت جهانی ،تلاش برای منع حجاب در مراکزآموزشی برخی کشورها، فعالیت هزاران سایت مخرب و ضد دین و...

دلیل این حجم وسیع تبیلغات و تلاش ها برای مقابله با حجاب و گشترش بی حجابی

چیست ؟

چرا برای مقابله با یک چادر چندین هزار تومانی بودجه های چندین میلیارد دلاری تعیین

می شود؟

دلیل وحشت دشمنان از پیراهن و چادر سیاه من و تو چیست؟

با نگاهی کوتاه به مواضع و فعالیت های دولت های فاسد و جاسوسان وابسته به آن ها از گذشته (دوره ناصرالدین شاه)تا به امروز می توان به این نتیجه رسید که ترس دشمن از هویت ،آزادی ،عفت و سلامت روحی و جسمی و راه و مکتبی... است که حجاب بروی زن و مرد مسلمان می گشاید .
۱۰ تیر ۹۱ ، ۱۸:۲۸ فرمانده عملیات
سلام همسنگر.
نقش و جایگاه حجت خدا
قال الصادق(ع): لایصلح الناس الا بامام و لا تصلح الارض الا بذلک.
امام صادق(ع) فرمود: مردم صالح و آراسته نمی گردند، مگر به واسطه امام (حجت خدا) و زمین نیز جز به برکت او اصلاح نمی شود. (1)
ــــــــــــــــــــــــــــــ
1- بحارالانوار، ج23، ص22
سلام وبلاگ درست کردم باز!!!
تشریف بیارین!!!
۱۰ تیر ۹۱ ، ۱۹:۱۶ طاووس بهشتی
سلام .

شهید سیدمرتضی آوینی :

ای شهید ! ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود برنشسته ای ، دستی برآر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را از این منجلاب بیرون کش .

روحش شاد
۱۰ تیر ۹۱ ، ۱۹:۵۰ پیام بسیج
ساده ترین کار جهان اینست که خودت باشی

ودشوار ترین کار جهان اینست که کسی باشی که دیگران می خواهند





سلام
هنوز هم ضرب آهنگ نفس های شهید آوینی در وجودمان منعکس است .
۱۰ تیر ۹۱ ، ۲۰:۰۹ هم پای قاصدک
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

مشتاقی و مهجوری دور از تو چنانم کرد کز دست بخواهد شد پایاب شکیبایی
عرض ارادت و دلتنگی
اسعد الله ایامکم سعیدا
سلام.
ولادت شبیه ترینِ مردم به رسول خدا بر شما مبارک.
مطلبتون عالی بود.

با "ابن روز ها" بروز هستم.
تشریف بیاورید.
۱۱ تیر ۹۱ ، ۰۰:۴۵ مصباح الهدی
سلام خواهری
روز جوان بر شما مبارک ان شاالله جوونی مون در راه بندگی خدا خرج بشه...

متنت هم عالی بود عزیزم
یا زهرا سلام الله علیها
التماس دعا
۱۱ تیر ۹۱ ، ۰۱:۴۴ من الغریب الی الحبیب
سلام ورحمة!!!!
شاید که بخون برسرخاکم بنویسند
این بود که بادوست بسربرد وفایی
درپناه حق!!!
۱۱ تیر ۹۱ ، ۱۰:۵۳ منتظر بهار
جوون
روزت مبارک !
دنیا مشتش را باز کرد..

شهدا "گل" بودند ..

و ما "پوچ"..

آنهارا خدا برد و زمان مارا...

التماس دعا
خیلی دوست داشتم که میدیدم مستند های شهید آوینی رو تا بیشتر با کاراشون آشنا شم اما متاسفانه هنوز موفق نشدم
پاسخ:
مستند هایش در سایت شهید آوینی موجود است؛ 
www.aviny.com
سلام خواهری
روزت مبارک و عیدت هم همین طور:)
دلمون تنگ شده هااا براتون:)
موفق باشی انشالله

التماس دعای فرج وظهور یار
التماس دعای شهادت
اللهم عجل لولیک الفرج
یا حق
۱۱ تیر ۹۱ ، ۱۷:۰۲ راهِ عشق..
واقعا جان انسان را تکان میدهد این آهنگ..!
سلام خواهری
چشم....چشم....
هی!به قول خودت دلت رو بسپار دست خودش...
اشکال نداره...خدا ببخشه
موفق باشی خواهرم انشالله


التماس دعای فرج و ظهور یار
التماس دعای شهادت
یا زهرا سلام الله علیها

اللهم عجل لولیک الفرج
۱۱ تیر ۹۱ ، ۲۰:۲۶ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
چراغ راه
ضرورت امام شناسی
قال الباقر(ع): لوان الامام رفع من الارض، لماجت الارض باهلها کما یموج البحر باهله.
امام باقر(ع) فرمود: اگر امام (حجت خدا) از روی زمین برداشته شود، اهل زمین گرفتار امواج و اضطراب و پریشانی می گردند، همان گونه که اهل دریا دچار امواج و طوفان می شوند. (1)
1- کمال الدین، باب 21 ح 9
۱۱ تیر ۹۱ ، ۲۱:۰۹ خیلی دور خیلی نزدیک
به روزم
دلم ر ا فرستاده ام تا شهیدان/ نمیدانم آیا قبولش کنند/ پلی ساختم از همه قولها/ نیاید که روز ی خرابش کنم/صفا داده اند بر من بی صفا/ نیاید که روزی رهایش کنم/من از خاک فکه دلم پرگرفت/ که در کربلا چشم خود وا کنم/ چه شد ان همه وعد های قرار/ نشد نفس خود را فنایش کنم/ چه درسی گرفتم ز درس شهید؟/ فقط دیده ام عکس او تا که قابش کنم/ و ومن تا خدا رفته ام در شلمچه/ که چشم کویر وصل دریا کنم/ اسیران خاکیم در این زمین/ نشد ارزوی پریدن کنم/
شادی روح شهدا صلوات
سلام
منظورتون از ضرب آهنگ درست متوجه نشدم؟؟؟
اگر رسم بر این است که صبر را جز در برابر رنج نمی بخشند
و رضای او نیز در صبر است
پس این سر ما و تیغ جفای تو
سید مرتضی آوینی

ماشاالله زود زود آپ می شین!!!
دعا کنین ما هم از این توفیقا پیدا کنیم.
یا علی
۱۲ تیر ۹۱ ، ۰۹:۳۲ سید مرتضی
سید مرتضی یعنی جنون کشاندن دل بیچاره...
سلام دوست عزیز
متن رو خوندم
خیلی جالب بود
"غفلت بیت الغزل انسان های عصر مدرن است و آوینی ویرانگر غفلت انسان مدرن و دشمن سر سخت غلبه ی تفکر ماشین بر انسان بود. آوینی به دنبال تعالی روح بود "

فراخوان اولین وبلاگ خاطرات حافظان و حامیان قران کریم
ثبت خاطرات قرآنی شما (چی شد حافظ قرآن شدم؟)

التماس دعا
یا علی
یک فراخوان برای یک ختم قرآن دسته جمعی ممنون می شم به وبلاگ من سر بزنین برای سلامتی یکی از جانباز های شیمیایی کشور عزیزمون ایران
http://aftabealamtab.mihanblog.com/
سلام
با توجه به این که من خواهش کرده بودم شماره جزء نگین و فقط تعدادش را بگین
همه یک را انتخاب کردین
منم با اجازتون جزء4 را براتون نوشتم شرمنده
این جشن ها برای من آقا نمی شود...


سلام

جشن بزرگ تولد امام عصر در کانون فرهنگی هنری حضرت قاسم بن الحسن(علیه السلام)

تشریف بیاورید
این جشن ها برای من آقا نمی شود...


سلام

جشن بزرگ تولد امام عصر در کانون فرهنگی هنری حضرت قاسم بن الحسن(علیه السلام)

تشریف بیاورید
حالا بیا برویم
برویم پای هر پنجره
روی هر دیوار و
بر سنگ هر دامنه
خطی از خوابِ دوستت‌دارمِ تنهایی را
برای مردمان ساده بنویسیم
مردمان ساده‌ی بی‌نصیبِ من
هوای تازه می‌‌خواهند!
ترانه‌ی روشن، تبسم بی‌سبب و
اندکی حقیقتِ نزدیک به زندگی

سید علی صالحی
۱۳ تیر ۹۱ ، ۱۶:۳۷ حجــــــــاب آسمانی ترین راه
- سوگند به هر چهارده آیه نور سوگند به زخم‌های سرشار غرور

آخر شب سرد ما سحر می‌گردد مهدی به میان شیعه برمی‌گردد
این روزها اصلن حال خوشی ندارم بانو
دعایم کن...
کر شده ام
نمیشنوم....خدایا...دلم...عقلم...گوش هایم کر شده اند ازسکوت
سلام
با پوچ نوشتهایم بروزم
منتظر لبیکتان
یاعلی
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۱:۴۹ بره اهوی امام رضا
السلام علیک یا ابا صالح المهدی:

هریک از شما باید به آنچه که او را به دوستى ما نزدیک مى سازد,
عمل کند واز آنچه که خـوشایند ما نبـوده وخشـم ما در آن است, دورى گزیند,
زیرا خـداوند به طور ناگهانى انسان را مى گیرد, در وقتى که توبه برایـش سودى ندارد
وپشیمانى او را از کیفـر مـا به خـاطـر گنـاهـش نجـات نمـى دهــد.


بحارالانوار,ج 53,ص 176.
میلاد منجی عالم بر شما مبارک.
السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه

کسی چه می داند؟ شاید آن شادترین لحظه ما در راه است...
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۳:۳۲ هم پای قاصدک
برخیز که حجت خدا می آید

رحمت ز حریم کبریا می آید

از گلشن عسگری گذر کن که سحر

بوی گل نرگس از فضا می آید.

*میلاد مولای مهربانی و امید زندگانی، تبریک و تهنیت*
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۵:۳۶ هم پای قاصدک
با سلام ای آقا
شبتان مهتابی
روز میلاد شما در پیش است
عرض تبریک آقا
و کمی بی تابی
ای نفس ها به فدای کف نعلین شما
اندکی تند قدم بردارید....
میلاد منجی عالم رو بهت تبریک میگم...
ایشالله که همه امشب نهایته استفاده رو ببریم .. التماس دعای زیاد ..

...طلوع می کند آن آفتاب پنهانی
زسمت مشرق جغرافیای عرفانی

دوباره پلک دلم می پرد نشانه چیست
شنیده ام که می آید کسی به مهمانی

کسی که سبز تر از هزار بار بهار
کسی شگفت کسی آن چنان که می دانی...


"قیصر"
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۶:۰۲ راه فاطمی
ای وارث تاج و تخت محمود بیا مرآت پاک معبود بیا
خلق آرزوی بهشت موعود میکنند والله تویی بهشت موعود بیا

عید میلاد امام عصر (عج) بر شما مبارک
هدیه به مادر امام زمان (ع) 5 تا صلوات بفرست
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۶:۱۳ راه فاطمی
بیا موعود هنگام قیام است جهان مجروح یک جو التیام است
زمان لبریز شوق و انتظار است
زمین بر رجعتت امیدوار است
بیا امشب شب قدر است ما را
علمدار تو در صدر است مارا

میلاد آخرین گل باغ احمدی بر شما مبارک هدیه به مادر امام عصر (عج(5 تا صلوات بفرستید
مهدی ما از تولد تا ظهور تنها،یگانه و غریب خواهد بود.
امام حسن مجتبی می فرماید:
هرکس خدا را بشناسد، (در عمل و گفتار) او را دوست دار میشود و کسى که دنیا را بشناسد آن را رها خواهد کرد.

سلام
وبلاگ زیبایی دارید در صورت تمایل به کریم بقیع هم سری بزنید.
التماس دعا
یاعلی
آقا اجازه! این دو سه خط را خودت بخوان!
قبل از هجوم سرزنش و حرف دیگران

آقا اجازه! پشت به من کرده قلبتان
دیگر نمی دهد به دلم روی خوش نشان!

قصدم گلایه نیست، اجازه! نه به خدا!
اصلا به این نوشته بگویید «داستان»

من خسته ام از آتش و از خاک، از زمین
از احتمال فاجعه، از آخرالزمان!

آقا اجازه! سنگ شدم، مانده در کویر
باران بیار و باز بباران از آسمان

اهل بهشت یا که جهنم؟ خودت بگو!
آقا اجازه! ما که نه در این و نه در آن!

«یک پای در جهنم و یک پای در بهشت»
یا زیر دستهای نجیب تو در امان!

آقا اجازه!............................
.......................................!

باشد! صبور می شوم اما تو لااقل
دستی برای من بده از دورها تکان...

آقا اجازه! خسته‌ام از این همه فریب
از های و هوی مردم این شهر نانجیب

آقا اجازه! پنجره‌ها سنگ گشته‌اند
دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب

آقا اجازه! باز به من طعنه می‌زنند
عاشق ندیده‌های پر از نفرت رقیب

«شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می‌کنند
«فرهاد»های کینه پرست پر از فریب

آقا اجازه! «گندم» و «حوا» بهانه بود
«آدم» نمی‌شویم! بیا: ماجرای «سیب»!

باشد! سکوت می‌کنم اما خودت ببین ... !
آقا اجازه! منتظرند اینهمه غریب ....
.
آیت الله وحیدخراسانی فرمودند:اعمال زیر را درشب نیمه شعبان انجام دهیدو دیگران را آگاه کنید
1-قرائت سوره یس و هدیه آن به امام عصر
2-قرائت زیارت آل یس
3-دعای فرج رأس ساعت 11شب
لطفا نشر دهید
منتظر حضور سبزتان
یازهـــرا
التماس دعا
۲۱ تیر ۹۱ ، ۱۵:۴۰ پیام بسیج
کسی را تحقیر مکن، شاید محبوب خدا باشد؛

دلی را نشکن، شاید خانه خدا باشد؛

از کمکی دریغ مکن، شاید کلید بهشت باشد؛

سر نماز اول وقت حاضر شو، شاید آخرین دیدارت با خدا در زمین باشد.
سلام وبلاگتون زیباست
به حقیر هم سری بزنید
یازهرا
جمکرانی
یادگاری برای شما :
سر امام عشق بر بالای نی رمزی است بین خدا و عشاق که این است بهاء دیدار!!
سید شهیدان اهل قلم آقا سَیِّد مرتضی آوینی

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">