بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

دینداری، آن هم از نوع اسلامی اش، دیگر ممنوع!

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۵۵ ب.ظ

بسم الله..

صدای ممتد کولر های گازی و اسپیلت، به گوش می رسد. ساعت سه و پانزده دقیقه ی بعد از ظهر است.. اینجا هوا به شدت شرجی ست، رطوبتی نسبتا شدید... کسی جرات نمی کند در این گرما پا از خانه بیرون گذارد، که مبادا ترک بردارد چینی ِخنکای روز ِ تابستانیش! آخر آفتاب سوزان ِ سوزان است، و بیرون رفتن تشنگی شدیدی را نیز به دنبال دارد.

یخ در بهشت است آری ... و دنیا هم سجن(زندان) مومن!(حدیث) مردم در خانه زیر کولر نشسته اند و یخچال ها را هم از یک هفته قبل، برای ماه رمضان پر کرده اند اما نمیدانند اسلام و دینداری و مسلمان بودن «به همین سادگی» بدست نیامده، آنقدر ابوذرها شکنجه شده اند و آنقدر شهید و اسیر و جانباز داده شده که مبادا حتی تیری کوچک بر اندام نهال اسلام نوپا بنشیند.

ماه رمضان است، ماه مهمانی خدا...همه مسلمانان مهمانیم در این ماه، اما مسلمانان میانمار چه؟ کدام مهمانی؟ کدام اسلام؟ کدام روزه؟ کدام رمضان؟ مگر مردم میانمار آزاد نیستند، بروند و به همان بودایی که دارند بچسبند دیگر، مگر مخشان تاب برداشته آنجا که امربه معروف و گشت ارشاد و خدا پیغمبر و امام که نیست که... چرا دیندارند؟ مگر شهید داده اند؟ مگر وصیت نامه های زیادی مانده که خواهرم حجاب تو رنگین تر از خون من است؟! مگر امام خمینی داشتند که این جور پای اسلامشان مانده اند؟ مردم ما تا هواپیمای مسافربری از مرزمان به مرز ارمنستان و یا ترکیه و... هرجا که رد شد دیگر روسری های سنگین چند تنی شان را که بسیار سخت بود نگهداریش و گوشت تنشان از این بابت آب می شد به کناری نهاده و به کمال حیوانیت مدرن خود نزدیک می شوند. راستی میانماری ها چرا دیندارند؟

روزه گرفتن در گرما سخت است، حجاب چادر هم سخت است در مملکتی مثل ایران که آزادی تا حلقوممان هست. اما روزه گرفتن و دینداری و حجاب داشتن در اروپا فرانسه ممنوع است و با آن برخورد قانونی می شود، و رسانه های کفر اسلام را چنان بد معرفی کردند که این واژه با تروریسم هم معنا شده.

آری در ترکیه حجاب ممنوع شد و دانشجویان دختر نمی توانند با حجاب راهی دانشگاه شوند چرا مردم ترکیه در نظام لائیک بدنبال حجابند؟ آری اسلام و دینداری سخت است.

در کشور آذربایجان حجاب ممنوع شد، مردم ریختند به خیابان ها و اعتراض کردند به ممنوعیت قانون حجاب و حکومت الهام خان یا الهام خانم پا پس کشید. راستی چرا مردم آذربایجان که آزادند از قیود و حدود الهی اعتراض کردند؟خب بی حجابی که خیلی مزه دارد!؟

اسلام دین سهل و آسانی است، این ترجمه حدیثی است که قبلاً خوانده بودم. اسلام دین محبت است.بله باید دانست که «در» همیشه بر یک پاشنه نمی چرخد. خونها ریخت تا ما نهال اسلام را این طور که در کشورمان بارور است مشاهده کنیم. اگر قدر این اسلام را ندانیم خدا حاکمانی چون کمونیست ها و اسرائیلی ها را بر سر مسلمانان حاکم می کند که با دعای ما هم به کنار نخواهند رفت. ببین در میانمار چه می گذرد... مسلمانان میانمار به عذاب الیم حاکمان آن دچارند، اما به چه جرمی؟ به جرم دینداری؟

آری؛ دینداری، آن هم از نوع اسلامی اش، دیگر ممنوع!

ديدگاه ها  (۱۱۵)

این یک سوال است
به دلخواه پاسخ دهید
این یک امارگیری است
شماچراوب نویس شده اید

باتشکربی نهایت کرم وب
امیدوارم بیاین
۰۵ مرداد ۹۱ ، ۲۲:۳۹ مصباح الهدی
سلام عزیز ِ خواهر
پستت آکنده از درد بود... دردی بنام مظلومیت ِ اسلام ناب محمدی (ص)
کاش قدر اسلام و دینداری آزادانه مان را در کشور اسلامی مان بدانیم و درک کنیم که چه نعمت بزرگی را در آغوش گرفته ایم و کفران نعمت میکنیم!!

خدایا ببخشمان از این همه ناسپاسی...
التماس دعا
یا زهرا سلام الله علیها
سلام

احسنت ، طیب الله...
انقدر کلامتون زیبا بود که جای نظری جز تایید نیست...
حق نگهدارتون
یاعلی
۰۶ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۴۶ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
سلام
مطلب فوق العاده بی نظیری بود...
درادامه صحبتهای مصباح الهدی(نظر دوم) می گویم:
از درد سخن گفتن و از درد شنیدن/با مردم بی درد ندانی که چه دردی است.
یا علی مدد
سلام بزرگوار...
التماس دعا
۰۶ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۰۰ احسن الحال
سلام همسنگر
"دینداری از نوع اسلامی اش دیگر ممنوع..."
برای فرجش بسیار دعاکنیم،فقط اوست که میتواند دینداری از نوع اسلامی اش را رواج دهد...
اللهم عجل علی ظهور مولانا صاحب الزمان
خدایا!

تو خود شاهدی که خلق تو را در سرتاسر عالم به بند کشیده اند و با انواع حیله های شیطانی بر آنها به ناحق حاکم شده اند و اکنون که بنده ای از بندگان تو و فرزندی از فرزندان پیامبر بزرگ تو برای برقراری حاکمیت قوانین تو با رهبری امت مسلمان ایران قیام نموده و چنین امتی را یکپارچه و یک صدا برای برافرازی پرچم "لااله الا الله" به حرکت درآورده ،

گرگان و کفتاران تاریخ به این انقلاب و امت اسلامی حمله ور شده اند ،پس به رزمندگان ما توانایی و قدرت رویارویی با حملات این درندگان تاریخ عطا فرما تا با پیروزی به لشکریان کفر صدامی باب فتح قدس را بگشایند و ضربه نهایی را بر پیکر جباران و ستمگران فرود آورند ،زیرا تمام مستضعفان و در بندان به اسارت کشیده شدگان چشم امید به این انقلاب دوخته اند.....

خدایا!

از تو می خواهم اگر در راه تو و به دست دشمنان تو کشته شدم ،مرا به عنوان شهید در راهت بپذیری ؛زیرا که گناهانم زیاد است و طاعاتم اندک.
متشکرم دوست عزیز
مثل همیشه عالی نوشتی و حق مطلب رو ادا کردی.
سلام لطفا در نظر سنجی وبلاگ بنده شرکت نمایید.
نظرات شما برای ما ارزشمنده
التماس دعا
raazi70.blogfa.com
سلام. این روزها چقدر از این نوع پست ها در وبلاگ ها می خوانم.
همیشه بر مسلمین سخت گرفتند از صدر اسلام تا حالا ولی این فجایع چیز دیگری است.
کاش منهم می توانستم 1 پست برای مردم میانمار بگذارم.نمی دانم چه بنویسم وقتی فقط کمی شنیده ام و اطلاعاتم اندک است...کاش می توانستم
به روزم.
التماس دعا...
۰۶ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۲۲ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
روزی شخصی یهودی به محضر مبارک رسول خدا شرفیاب شد واز آن حضرت از مسائلی پرسش کرد .
بعد از سوال ازعلت واجب شدن روزه ؛ از حضرت پرسید : پاداش شخص روزه دار چیست ؟
حضرت فرمود ند :
(مَا مِنْ‏ مُؤْمِنٍ‏ یَصُومُ‏ شَهْرَ رَمَضَانَ‏ احْتِسَاباً إِلَّا أَوْجَبَ اللَّهُ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى لَهُ سَبْعَ خِصَالٍ أَوَّلُهَا یَذُوبُ الْحَرَامُ فِی جَسَدِهِ وَ الثَّانِیَةُ یَقْرُبُ مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ الثَّالِثَةُ یَکُونُ قَدْ کَفَّرَ خَطِیئَةَ آدَمَ أَبِیهِ ع وَ الرَّابِعَةُ یُهَوِّنُ اللَّهُ عَلَیْهِ سَکَرَاتِ الْمَوْتِ وَ الْخَامِسَةُ أَمَانٌ مِنَ الْجُوعِ وَ الْعَطَشِ یَوْمَ الْقِیَامَةِ وَ السَّادِسَةُ یُعْطِیهِ اللَّهُ بَرَاءَةً مِنَ النَّارِ وَ السَّابِعَةُ یُطْعِمُهُ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ مِنْ طَیِّبَاتِ الْجَنَّةِ) .
هرکس ماه مبارک رمضان را به حساب خداوند متعال روزه بگیرد خداوند هم هفت خصلت برای او واحب می کند
اول اینکه حرام را از بدنش ذوب میکند
دوم اینکه او را به رحمت خود نزدیک می کند
سوم اینکه خطای پدرش حضرت آدم علیه السلام را می پوشاند
چهارم اینکه سکرات مرگ را براو آسان منماید
پنجم اینکه او را از گرسنگی وتشنگی روز قیامت در امان می دارد
ششم اینکه برائت از آتش را به او عطا منماید
وهفتم اینکه از طیبات بهشت براو می خوراند .
« من لا یحضره الفقیه ج‏2 باب علة فرض الصیام »
در پایان , از خداوند متعال مسألت دارم که ما را به اون درجه از عبودیت برساند که روزه مان , روزه خواص الخواص باشد.
ما راهم از دعای خیرتان محروم نفرمایید.
بسم رب النور...
سلام
فانوس خانمان را با خاطرات مقام معظم رهبری روشن کرده ایم
خوش حال میشویم مهمان خانمان شوید
منتظریم
یاعلی
۰۶ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۰۰ قطعه اصحاب شهدا
داستان روزه گرفتن و مسلمانی ما هم عالمی دارد.
اینکه از مسلمانی ما فقط مانده همین نماز خواندن و روزه گرفتن!

خیلی بد بین نیستم ولی خداییش کمی زندگیمان را مرور کنیم.

ماه رمضان با همه مبارکییش شروع می شود.

من و تو هم سحرها برای آنکه بتوانیم بیش از 15 ساعت روزه داری و گرسنگی را تحمل کنیم خوب می خوریم.....
ادامه مطلب را در وبلاگ قطعه اصحاب شهدا مطالعه کنید .
منتظر حضور سبز شما هستم
۰۶ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۳۷ منتظر بهار
آنقدر آزادی است این جا که مردمان در خیابان روزه خواری میکنند !!!
به کدام مکتب است این به کدام ملت است این. که کشند عاشقی را که تو عاشقم چرایی؟

سلام ...

قدر خیلی چیزها رو نمیدونیم مث ماهی که قدر آب رو نمیدونه
باید به مصیبتی دچار بشیم تا قدر عافیت رو بدونیم ...

التماس دعا برای بیماری عزیز در این شب ها وروزهای عزیز ...
۰۷ مرداد ۹۱ ، ۰۱:۵۸ گمنام گنهکار
بابا شما بازم ترکوندید که
شما باید میرفتی مدیرعامل استقلال میشدی و جای حاج فتل بمب میترکوندی
التماس دعا
تشنه ام ...
یک جرعه وجدان سراغ داری ...
۰۷ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۰۱ یاس دردمند
بنامش
دعایمون میکنید
سلام به دوست خوبم
عالی بود ینی عالیاااا
ای خدا مردم میانمار رو نجات بده!
اللهم عجل الولیک الفرج
التماس دعای ویژه
۰۷ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۵۶ تپش آرمان ها
سلام
خدا قوت
ما که اومدیم
شما هم سری به وبلاگ ما بزنید خوشحال میشم
یا علی
۰۷ مرداد ۹۱ ، ۲۲:۱۶ هر روز یک خاطره
سلام علیکم. با مطلبی تحت عنوان: انهایی که خود طالب گمنامی بودند

+ نوای وب
مهمان شهدا شوید
سلام

======================
زندگی زیباست،
اما شهادت از آن زیباتر است؛
سلامت تن زیباست،
اما پرنده‌ی عشق،
تن را قفسی می‌بیند
که در باغ نهاده باشند.

"شهید مرتضی آوینی"
======================
با آرزوی ظهور آقا.........
دلمان برای مولایمان تنگ شده...حال آنکه نمیدانیم حجاب میان ما و او را خودمان ایجاد کرده ایم...بروزیم و شما دعوتید
ای کاش یه خورده به مردان بی غیرت و زنان بی حیای ما بر بخورد...
ای کاش...
آنقدر بعضی ها تعطیل اند که هیچ از احکام خدا نمیدانند
وقتی اسم میانمار به گوششان می رسد گمان میکنن... بی خیال...
۰۸ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۵۰ دختری با چادر مشکی
سلام.
وقتی آدم میبینه مسلمونهای جهان چقدر مظلومن و چقدر ظلم در حق مسلمونها میشه میخواد از غصه دق کنه... چرا باید مسلمانان میانمار به ناحق کشته بشن و بدتر اینکه مجامع جهانی و حتی مسلمونهای کشورهای دیگه سکوت کنند؟

اللهم عجل لنا ولیک...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
سلام بزرگوار
فقط می توانم سکوت کنم..............
دعامون کنید.
یا علی مدد
۰۸ مرداد ۹۱ ، ۱۵:۰۶ ارتش سایبری ولایت
سلام
سومین مقاله از سلسله مقالات انتقادی با موضوع (مدیریت حوزه های علمیه)در وبلاگ ارتش سایبری ولایت.
لطفا پس از مطالعه نظر خود را برای ما بنویسید.
(ارتش سایبری ولایت)
۰۸ مرداد ۹۱ ، ۱۵:۲۵ پرچم داران اهل بیت
به نام ایزد یکتا

فرعون وقتی غرق می شد فریاد می زد موسی موسی ولی موسی کمکی از دستش بر نمی آمد در همین لحظه از جانب خداوند ندارسید که ای موسی اگر فرعون یکبار به جای موسی موسی گفتن مرا صدا می زد دستش را می گرفتیم.

شروعی دوباره.....

تشریف بیاورید

نماز و روزه هاتان قبول حق.
۰۸ مرداد ۹۱ ، ۱۶:۱۸ خادم الرضا(ع)
سلام
بروزم
التماس دعا
سلام.
طیب الله انفسکم...
۰۸ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۴۳ اماده ی جهاد
سلام دوست عزیز
وبلاگ جامع و پویایی دارید بهتون تبریک میگم
مطلبه مفیدی بود استفاده کردم
خوش حال میشم به من هم سری بزنید و نظر دادن فراموشتان نشه موفق باشید یاحق
چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم
جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم
روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا
کی شود با رطب وصل تو افطار کنم..
نماز وروزه هاتون قبول.من طرح ختم قرآن در ماه رمضان رو در وبلاگم گذاشتم.اگر تمایل به تلاوت قرآن دارید در وبلاگم نظر بذارید.خوشحال میشم همکاری کنید.منتظرتون هستم .راستی اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید.
یا علی
سلام دوست بزرگوار .
با ارزوی قبولی طاعات وعبادات شما.
مطالب جالبی داری من شما را با افتخار لینک کردم اگر دوست
داشتی وبلاگ من لینک کن
یاعلی
بسم رب الرمضان
سلام
ما باز هم به روزیم با مطلب«میخواستم شمع باشم»
منتظر حضور پرمهر و نظرات سازندتون هستیم
یاعلی
سلام
خیلی خوب نوشتی دختر..
میدونی چیه ما نا شکریم! اره ما ناشکریم! ما همه چیز خیلی راحت در اختیارمون قرار گرفته ! قبول دای اینو واقعا؟! امام خمینی برا نسل ماها چه ها کرد و ما نفهمیدیم ! شهدا برای ما چه ها کردند و ما نفهمیدیم! ما فقط آماده اومدیم نشستیم پای این سفره از این آرامش و آزادی داریم استفاده میکنم بعدم میزنیم زیر همه ی این کاسه کوزه ها و بلند میشیم میریم...

ما همه چی داریم اما...
اگه ما هم مثله فرانسه، مثله سوریه ،و مثله حیلی جاهای دیگه واسه اسلاممون ..واسه دینمون...واسه حجابمون میجنگیدیم..دیگه اینقدرررر راحت از دستشون نمیددایم..
آی که خیلی دلم بدرد اومد از خوندنه نوشتت...
باورت میشه گاهی وقتا آرزو میکردم کاش اینحا هم یه خبری میشد تا ما هم از این خواب در میومدیم و برای نگهداشتن همه ی این ارزش هامون یه کم تلاش میکردیم...

منو ببخش..
۰۹ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۰۳ احسن الحال
سلام
با مطلبی تحت عنوان"در د و دل با شهدا به سبک خودم" بروزم.
یازهرا(س)
سلام دوست عزیز

طاعات و عباداتتون قبول باشه

با یه مطلب دیگه از اندیشه های اخلاقی امام علی (علیه السلام) بحث صداقت در خدمت شما هستم



علی (علیه السلام) فرمود: «اَرْبَعٌ مَنْ اُعطِیهُنَّ فَقَدْ اُعطی خَیرَ الدُّنیا و الاخرِهِ، صِدْقُ حَدیثٍ وَ‌ اَداءُ اَمانَهٍ وَ عِفَّهُ بَطْنٍ وَ حُسْنُ خلقٍ» چهارچیز است،‌که به هر کس بخشیده شده باشد، به تحقیق خیر دنیا و آخرت به او بخشیده شده است: راستگویی، اداکردن امانت، نگهداری شکم (از حرام و مشتبه) و خوش اخلاقی.


التماس دعا
سلام عزیزدل خاله! چطوری؟ طاعات خودت قبول باشه انشاالله
دیشب خیلی جات خالی بود حرم حضرت معصومه
افطاری هم مهمون بانو بودیم...
۰۹ مرداد ۹۱ ، ۱۵:۴۹ هر روز یک خاطره
سلام علیکم. با مطلبی تحت عنوان:

گنجشکی که نشانی «چهل و هشت» شهید را آورده بود

+ نوای وب مهمان شهدا شوید.
۰۹ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۴۵ سراب زندگی
وقتی میان نفس وهوس جنگ میشود
قلبم به چشم بر هم زدنی سنگ میشود
آقا ببخش بس که دلم گرم زندگیست
کمتر دلم برای شما تنگ میشود
وب قشنگی دارید دوست عزیز
سلام

خیلی خوب بود

نماز و روزتوتن هم قبول التماس دعا
۰۹ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۲۲ هر روز یک خاطره
سلام علیکم.

ای کاش بعد از اذان مغرب و نماز ، به جای اینکه انقدر به فکر افطار روزه بدنمان باشیم به فکر افطار روزه روحمان نیز باشیم.
سلام...
نماز و روزتون قبول....
نمیدونم ولی حس میکنم این زمان نزدیک ظهور همه چیز سخت تر میشه مثل گرما و حجاب،،،،روزه و تابستون و....تا ادمهای ناب بمانند و آقاو.....
همین
دعایم کن
یاعلی مددی
سلام .
چقدر قلمتون زیباست ... چقدر مطالبتون رو دوست دارم ...
مرسی که افتخار دادین و بهم سر زدین و چه زیبا تعبیر کردین خواستن چادر رو !!!
با افتخار لینک شدید و به جمع دوستانم پیوستید ...
یا علی ...
سلام:
خبر از کاندیداهای 92 داری؟؟؟بیا وبم پشیمون نمیشی!
مایلم با شما تبادل لینک کنم"در صورت تمایل به وبم سر بزنید و اعلام کنید"

*یاعلی*
۱۰ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۱۹ گم کرده نام
تخریب چی کسی است که اول نفس خود را تخریب کند...
سلام. ممنونم از حضور و نظرتون.
گم کرده نام.
التماس دعای فرج
بیا این مطلبئو نگاه کن حتما
درباره اینه چرا نام حضرت مهدی تو قران نیست
استفاده خواهی کردی
وبلاگتت خیلی زیبا وجالبه
۱۰ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۴۱ آسمانی های زمین
خدا قوت
روزه تون قبول
ممنون که گاهگاهی سر می زنی به ما .
۱۰ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۰۹ خداحافظ رفیق
به جرم اینکه در آینده بشریت حکمرانی روی زمین قرار است به آنها واگذار شود...
وعده الهی حق است
دعا کن سادات خانم
۱۰ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۰۱ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
چراغ راه
روزه واقعی
قال الامام علی(ع) «لیس الصوم الامساک عن المأکل و المشرب، الصوم الامساک عن کل ما یکرهه الله سبحانه».
امام علی(ع) فرمود: روزه امساک از خوردن و آشامیدن نیست بلکه روزه خودداری از تمامی چیزهایی است که خداوند سبحان آنها را بد می داند. 1
1- نهج البلاغه ابن ابی الحدید، ج 20، ص 299
از مرگ نمی ترسم

من فقط نگرانم

که در شلوغی آن دنیا

مادرم را پیدا نکنم ...
۱۱ مرداد ۹۱ ، ۰۶:۵۲ میناگر عشق(فلق)
درد را از هر طرف که بخوانی همان درد است....
کاش این روزها ذره ای بصیرت و بینایی را خدا چاشنی افطار هایمان به ما هدیه میکرد...
عالی بود
بسیار عالی....
۱۱ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۵۵ هر روز یک خاطره
سلام علیکم
با مطلبی تحت عنوان: خاطراتی از تفحص شهدا مهمان شهدا شوید

+نوای وب
۱۱ مرداد ۹۱ ، ۱۵:۰۹ سربازسیدالشهدا
بسم رب الزهرا(س)

سلام
خداقوت...
بامطلبی باعنوان "اعجوبه جنگ به روایت همسرش"بروزم.
منتظر نظرات خوبتون هستم.

التماس دعا...یازهرا
دل نوشته ای نذر شهید سید حسین علم الهدی...
شما دعوتید به خاندنش...
انسانها ناگهان شکسته و پیر نمی شوند
این ماییم که دیر به دیر نگاهشان می کنیم

خدایا به دوستانمان معرفت عطا کن...
سلام. به روزم.
۱۱ مرداد ۹۱ ، ۲۲:۱۹ شمع های سوخته
سلام.......
دوست دارید با من در یه خونه ای رو بزنید؟
دعا کنید
سلام آبجی خانم گل

با یه پست در مورد المپیک و اتفاقات حوالیش بروز هستم.. دلم میخواد تو هم بخونیش ...
منتظرتم..
۱۲ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۲۱ پرچم داران اهل بیت
به نام ایزد یکتا
با سلام
یک لوگوی تبریک ولادت امام حسن (ع)
عکس و آخرین مولودیها از مداحان بر جسته کشور عیدی ما در ایام ولادت امام حسن (ع)
15 رمضان ولادت امام حسن (ع) مبارکباد.
ضمنا اگر مایل به تبادل لوگو هستید لوگوی وبلاگ ما در وبلاگتان قرار دهید و به ما اعلام کنید تا ما هم با افتخار لوگوی شما را قرار دهیم.
یا کریم اهل بیت
بیایید به یاد دوست وبلاگیمان فاتحه ای بخوانیم
۱۲ مرداد ۹۱ ، ۱۶:۳۱ فرمانده عملیات
سلام همسنگر.
راه های مبارزه با شیطان
در اینجا اکتفا می کنیم به داستانی از تفسیر کشف الاسرار
نقل میکند که رسول خدا (ص) آن مهتر عالم و سیّد ولد آدم؛ فرمودند : وقتى آن سر اشقیا، مهجور مملکت، ابلیس را در حالت ضعف و درماندگی دیدم ؛ از او پرسیدم که ای دشمن خدا این ضعف ونحافت تو از چیست ؟
گفت ای محمد : این ضعف و گداختگی من از چهار چیز است :
که هر گاه از آن چهار چیز یکى روى نماید چنان گداخته شوم که نمک در آب گدازد، و شمع در آتش
یکى : آواز اسب غازیان در صف جهاد با کافران.
دوم : آواز مؤذنان در وقت اذان.
سوم : کسب کردن حلال بشرط شریعت و مقتضى ایمان .
چهارم : گفتار بنده مؤمن که گوید: اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم
(کشف الاسرارج3_ص831)
سلامـ ..

اسلامـ دین محبت است .. کاش همه ی مسلمانان مصداق بارز این حدیث باشند ..

انشاالله ..

.. به امید راحتی برای مردمان میانمار به یاری حق ..
۱۲ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۰۱ همسرآقاسید
سلام
خبر ارسال شده در مورد سرباز گمنام صحت ندارد و ایشون در سلامت کامل هستن
یا علی
۱۳ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۰۰ تپش آرمان ها
یوسف زهرا!

آه می کشم تو را، با تمام انتظار
پر شکوفه کن مرا، ای کرامت بهار
در رهت به انتظار، صف به صف نشسته اند
کاروانی از شهید، کاروانی از بهار
نوگل نرگس،بیا!از سفری دور،به دوری قرن ها «انتظار»بیا و کوله بار رنج و محنت را از دوش ملت های مظلوم برزمین بنه! عالم در انتظار ارمغان عدالت و بندگی و طراوت و پاکی است که تنها از دستان خدایی تو لبریز خواهد شد.
سلام .به بهترین کلاس عمرتون دعوت شدید . منتظر حضور گرمتون هستم .التماس دعا . یا مهدی ادرکنی ...
۱۳ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۱۸ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
سلام
میلاد کریم آل الله بر شما مبارک باد.
یا علی مدد
۱۳ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۲۵ من یک مسلمانم
خواهش نکرده اهل کرم لطف می‌کنند
این جا به التماس گدا احتیاج نیست

اصلاً پی معالجه ی این جگر مباش
"بیمار عشق را به دوا احتیاج نیست"…

میلاد کریم اهل بیت مبارک باشه
دعا بفرمایید
۱۳ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۳۹ نقطه چین تا خدا
روزه داران به رهش جان و دل ایثار کنید
امشب از جام تولای وی افطار کنید
میلاد کریم اهل بیت امام حسن مبارک.
سلام اپم ومنتظر حظورتون.
کوچه ای را بود نامش معرفت

ساکنینش بامرام از هر جهت

گرچه بن بست بود مثل قلب من

آخرین خانه تو بودی خوب من . . .
با سلام
طاعات قبول .بسیار عالی و پر محتواست .
پیروز و موفق باشید .
التماس دعا .
یا علی .
۱۳ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۰۶ هر روز یک خاطره
با مطلبی تحت عنوان : مناجاتهای شهید چمران مهمان شهدا شوید.
کریم کاری بجز جود و کرم نداره ...
آقام تو مدینست ولی حرم نداره ..
میلادش مبارک .
یا قاسم بن حسن (ع)..
کربلا قبله عالمین (ع)...
۱۳ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۰۷ مصباح الهدی
ای ماه آسمانیِ ماه خدا! حسن
خورشید، مستمند تو از ابتدا حسن
روز نخست نقش جمال تو را کشید
نقاش حسن با قلم ابتدا حسن

سلام خواهری
لحظه ی افطار دعا برای آقا ... و بعدشم برای من هم دعا کن عزیزم
ولادت امام حسن علیه السلام بر شما مبارک
ممنون
سلام
با مطلبی تحت عنوان فرهنگ مصرف گرایی بروزم
بازدید بفرمایید ممنون میشم
raazi70.blogfa.com
۱۳ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۳۲ دعوتی از بلوغ
با سلام
آپ جدید بلوغ رو وقت کردین بخونین. عزیزی به اسم" آرام " برامون نامه فرستاده با این تیتر :
"من حجاب دارم ولی معشوق من ،حجاب را دوست ندارد ، شما بگویید چه کنم ؟ "
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
ممنون که به وبم سر زدین
قلم بسیار زیبایی دارین...اجرتون باآقا امام زمان(عج)

تابستان،عطش،رمضان،روزه،حجاب،چادر...
ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقامو فلا خوف علیهم ولاهم یحزنون...
گرما دوست داشتنی است وقتی دوست داشته باشی به حرف خدایت گوش بکنی...
هوا ممنونم که گرم میشوی...
این روزها بیشتر میفهمم لذت حجاب را،لذت بندگی را...

اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی
با اجازه لینکتون میکنم...
۱۴ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۵۷ آهسته عاشق می شوم
مبارک باشه تولد اماممون...
التماس دعا
۱۴ مرداد ۹۱ ، ۰۱:۴۶ انتظار موعود

ای شیعــــــــه، زمــــــان فخـــــــــر و عــــــــزت آمــــــــد

چــــون یوســـــــف اهــــــل بیــــــت عصمــــــت آمــــــــد

او سبـــــط محمـــــــد اســـــت و فـــرزنـــــــد علـــــــــی

یعنـــــــی کـــــــــــه کریـــــــــم آل عتـــــــــرت آمـــــــــد

سالــروز شکفتـــن اولیــن گــل خوشبــوی بوستان فاطمـــی مبـــارک بـــاد
۱۴ مرداد ۹۱ ، ۰۱:۴۶ آهسته عاشق می شوم
مبارک باشه تولد اماممون...
التماس دعا
بــارهــا تمــام زنــدگے اتــ را بــا مــردم تقسیــم ڪــردے•Ж•

امــشبــ بــا مــا تقسیــم کــטּ•Ж•

مهربــانے ڪریمــانــ ه َت (!) ~> ♥ را •Ж•

☂میــلاد کریــم اهــل بیــت مبــارک☂


❤الــتــماســ دعــا...یــامــهــدے❤
از درد سخن گفتن واز درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه سخت است
قیامت هفتاد نام دارد ، یکی از نام‌های روز قیامت یوم تباد است . روزی که همه از هم می‌پرسند . الان هم مشابهش هست . بعضی‌ها به بعضی‌ها می‌گویند فلان کار را نکن ، ولی آنها می‌کنند . بعد به او می‌گویند دیدی گفتیم نکن ! موقعی که جهنمی‌ها دارند از جلوی بهشتی‌ها رد می‌شوند یا بهشتی‌ها را می‌بینند ، می‌گویند : «آیا امکان دارد یک مقدار از آن آب خنک به ما بدهید ؟ » « أَنْ أَفِیضُواْ عَلَیْنَا مِنَ الْمَاء» (1)

روحیه مؤمنین و متدینین این‌جوری است ، یعنی مهربان‌اند . نگاه می‌کنند ؛ دلشان می‌خواهد کمک کنند ،

ولی پیام می‌آید که : « إِنَّ اللّهَ حَرَّمَهُمَا عَلَى الْکَافِرِینَ» (1)

خدا برای کافران حرام کرده است.

(1) قرآن کریم ، سوره اعراف ، آیه ۵۰



سلام
نماز و روزه هاتون قبول انشاالله ...



آیا کسی هست که با من هم ناله شود تا برای مهدی و در فراق مهدی ، ناله شدید کنیم ؟
سلام
طاعات مقبول
عیدتون مبارک
عکس شهید خرازی قالبتون خیلی خوشگله :)
سلام
ممنون
جالب و زیبا بود؟
یادتون نره به ماهم سر بزنی نظر هم بدین
یاعلی
۱۴ مرداد ۹۱ ، ۲۲:۲۵ گمنام مثل پدرم
دو مـــرتبه در طـول زندگیِ مبـارکش، تمـامیِ امـوالش را به فقــرا بخشید
و سه مرتبه نیز، اموالش را بـه دو نیم قسمت کـرد و نیمی را به فقرا بخشید

سلام
میلاد کریم اهل بیت برشما مبارک..
چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم / جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم

روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا / کی شود با رطب وصل تو افطار کنم . . .

خدایا کمکمان کن که در این ماه رمضان
تمرین کنیم ترک هرآنچه که درک دوران ظهور را به تأخیر می اندازد . . .

سلام همسنگر.
طاعات و عبادات مقبول درگاه حق.ممنون از حضورتون.شما رو لینک کردم
۱۵ مرداد ۹۱ ، ۰۲:۳۴ خادم الرضا(ع)
سلام
خسته نباشی
بروزم
التماس دعا
لبیک یا خامنه ای
تنها درد است که شده همدم لحظه هایمان از دیدن اینهمه بی .....نمی دانم چه اسمی شایسته تر می باشد برای این افراد هرچه خواستی جای نقطه ها بگذار.
خدا به داد دلهامان برسد.
۱۵ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۵۵ سربازسیدالشهدا
بسم رب الزهرا(س)

سلام
خداقوت...
بامطلب "رمضان در میانمار" بروزم.
منتظر فریادهای ظلم ستیزانه تک تک سربازان سایبری هستم.

التماس دعا...یازهرا
سلام.
الحمدلله که هنوز امثال شمایی هستند.
موفق باشید.
با اجازه لینکتون کردم. البته تازه واردم.
ببخشید.
میتونم چند لحظه وقتتونو بگیرم؟
تو وبلاگم!
زمانی مصاحبه گری از معلم صداقت و صمیمیت دکتر علی شریعتی پرسید :
به نظر شما چه لباسی را به زن امروز بپوشانیم ؟
دکتر علی شریعتی در جواب گفتند : نمیخواهد لباسی بدوزید و بر تن زن امروز نمائید .
فکر زن را اصلاح کنید او خود تصمیم میگیرد که چه لباسی برازنده اوست"
---------------------------------
سلام.وب بسیارپرمحتوایی دارید.به ماهم سربزنید.
درضمن اگه باتبادل لینک موافقیدبگیدشماروباچه اسمی لینک کنم؟؟
سلام.باتشکر.باافتخارلینک شدید.
۱۵ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۱۳ آهسته عاشق می شوم
لک صُمنا...
تو مپندار که کربلا شهری است در میان شهر ها
...
خداوند کربلاییتان کند
همانند دلتان
تورا دارم چه غم دارم ...
از این دنیا من چه کم دارم یا ابا عبد الله ..
یا زینب سلام الله علیه ...
یا قاسم ادرکنا ..
"الف...
.
بر گردن عشق ساده ام
که انگشترش نخی ست
گلوبند زمردین شعر مرا
باور نمی کند کسی
لعنت به شعر و من
...
سلام و درود
این بار نیز خانه ی ما با یک رویای جدید و یک ضیافت دیگر میزبان شماست. نمی دانم این میهمانی ها تکراری شده اند یا هنوز دوست داشتنی هستند. این بار اما با دو سفره افطار؛ یک آیه قرآن العزیز؛ یک رباعی از شیخ شیراز؛ چند سطر دست و پا شکسته از بهنام؛ چند تابلو بر در و دیوار خانه مان و یک غزل شخصی و یکی دو مطلب دیگر میزبان افکار روشن و چشمان خوش بینتان هستم. امید که ردپای عبورتان و گرمای حضورتان روشنا بخش اندرونی خانه مان باشد.
۱۶ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۵۶ تپش آرمان ها
از کتاب‌های درسی آن سال‌ها
عکس صفحه اولشان یادم است
که امیدش
به ما دبستانی‌ها بود
حالا بزرگ شده‌ایم آقا !
حال امیدتان چطور است ؟
(شاعر:محمد مهدی سیار)

سلام همسنگر
خدا قوت
بسم رب الحسین...
من کرب بلا میخوام...
کلام زیبایی دارید....
التماس دعا...
۱۶ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۵۸ ولایت رهبری
بسم رب الزهرا(س)

سلام:

بامطلبی به عنوان آسمانی ها از دریچه ی دوربین قسمت هفتم بروزم.

منتظر حضور گرمتون در محفل بسیجیان و رهروان شهدا هستیم.

التماس دعا

یازهرا(س)
سلام

منتظر حضورتان هستم...
تــــا که لطف ِ تـو مهیّـــــا نشــــود
گِـره از کــــار ِ د ِلـــــم وا نشـــــود
سلام
و این تیری است که از طرف دشمن ...
عطر خوشبو با طعم مرگ
منتظر نظرات درمانی شما هستیم
قدر عافیت و نمی دونیم!:(
۱۷ مرداد ۹۱ ، ۰۱:۴۱ مجنون الزهرا (س)
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم و رحمت الله

در راستای ترویج و آشنا سازی عموم مردم با مسئله ی مهدویت و مسائل پیرامون آن

طرحی را تحت عنوان "ستاد پیامکی انصار المهدی (عج) "

را با توکل به ذات اقدس الهی و استعانت از بارگاه ملکوتی قطب عالم امکان مولایمان

حضرت ولی عصر (عج) راه اندازی کردیم.از دوستان و علاقه مندان به دریافت پیامک

در زمینه های مهدویت ، انتظار ، حکومت سیاسی قبل از ظهور ،

آداب و وظایف منتظران ، شعر انتظار، نشانه های ظهور ، ولایت ، تربیت مهدوی و........

درخواست میشود شماره ی تلفن همراه خود همراه با نام خود را در قسمت نظرات ثبت نمایند و یا به شماره ی 09354863585 پیامک دهند.

اطلاعات افراد محفوظ می ماند. این طرح کاملا رایگان است.

باشد که قدمی کوچک در جهت ظهور و خروج مولایمان از غریبی و غربت برداشته

باشیم.عزیزان ثبت نام کننده در این طرح پیامک را فقط از شماره تلفن

09354863585
و با نام ستاد پیامکی انصارالمهدی (عج) پیامک دریافت خواهند کرد...

جهت ثبت نام به وبلاگ ما به آدرس hefa.mihanblog.com مراجعه نمایید.
التماس دعا

یا علی..
محتاجیم به دعا...
سلام
مطلبتون عالی بود...

ممنون که سر زدید..
سلام
مطلبتون خیلی جالب بود
وقت کردی یه سری بزنید خوشحال میشیم

کلام زیبای امیر تقدیم به شما:

انقدر به فکر اصلاح خویش باشید که فرصتی برای انتقاد ازدیگران نداشته باشد!!


این شبا ملتمس دعاییم
یا علی مدد
تو این شبا که دیگه وقتی نمونده تا بانگ آخرین اذان گوشمان را بنوازد،ازتون می خوام دعام کنین!!!
وبلاگتون قشنگه،به ما هم سری بزنین ونظر بدین!!
کاش وقت داشتم می نشستم همه ی وبلاگتون رو زیرورو می کردم.ولی حیف....
یاعلی!!!

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">