بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

حرم ِ عشق

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۵۵ ب.ظ


 کربلا را دل تنگم...

هنوز شوق تو بارانی از غزل دارد

نسیم یک سبد آیینه در بغل دارد

خوشا به حال خیالی که در حرم مانده

و هر چه خاطره دارد از آن محل دارد

به یاد چایی شیرین کربلایی ها

لبم حلاوت "احلی من العسل" دارد

چه ساختار قشنگی شکسته است خدا

درون قالب شش گوشه یک غزل دارد

بگو چه شد که من اینقدر دوستت دارم؟

بگو محبت ما ریشه در ازل دارد

غلامتان به من آموخت در میانه ی خون

که روسیاهی ما نیز راه حل دارد.

"سید حمید رضا برقعی"

ديدگاه ها  (۱۱۰)

۲۴ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۰۶ منتظر بهار
ک ر ب ل ا
...
حدیث ِ عشق ِتو دیوانه کرده عالم را ...
یاحسین..
برا منم دعا کنید ....
دلم عجیب شکسته ...
دلم رفتن بی برگشت میخواد...

السلام علیک یا ابا عبدالله..
یاعلی
۲۴ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۴۷ هر روز یک خاطره
علاقه خاصی هم به حضرت فاطمه زهرا (س) داشت هم به سادات و فرزندان ایشان . عجیب هم احترام سیدی را نگه می داشت . یادم نمی آید توی سنگر ، چادر ، خانه یا جای دیگری با هم رفته باشیم و او زودتر از من وارد شده باشد. حتی سعی می کرد جلوتر از من قدم برندارد . یک بار با هم می خواستیم برویم جلسه . پشت در اتاق که رسیدیم طبق معمول مرا فرستاد جلو ،

گفت : بفرما . نرفتم تو .

بهش گفتم : اول شما برو !

لبخندی زد و گفت : تو که می دونی من جلوتر از سید جایی وارد نمی شم .

به اعتراض گفتم :حاج آقا ، اینجا دیگه خوبیت نداره من اول برم !

گفت برای چی ؟

گفتم : ناسلامتی شما فرمانده هستی ؛ اینجا هم که جبهه است و بالاخره باید ابهت و پرستیژ فرماندهی حفظ بشه . مکثی کردم و زود ادامه دادم : اینکه من جلوتر برم پرستیژ شما را پایین می یاره .

خندید و گفت : این پرستیژی که می خواد با بی احترامی به سادات باشه ، می خوام اصلاً نباشه !
سلام
اللهم ارزقنی زیاره الحسین
اللهم ارزقنی شفاعه الحسین

یک شب دلم بهانه کرب و بلا گرفت
قلبم شکست و دور و برش را خدا گرفت
پس پا شدم به نیت روضه ،که ناگهان
دیدم بهشت آمد و دست مرا گرفت
ای زائری که می روی آهسته تر برو!
شوق غم حسین ، مرا هم فرا گرفت
اذن دخول خواندم و وارد شدم ولی
دیدم بهشت ، گوشه ای ازعرش جا گرفت
در مجلسی که جای رسولان وحی بود
هر کس نشست خلوت غار حرا گرفت
روضه شروع شد ؛ همه ی عرش گریه کرد
حتی خدا دلش زغم کربلا گرفت
بالای عرش منبری از نور چیده شد
اقراء؛ که هر که خواند دلش ارتقا گرفت
از بین شاعران درش محتشم که خواند
از دست های سبز پیمبر عبا گرفت
شاعر نوشت بیتی و از دست مادری
یک شب برای هیئت خود کربلا گرفت
آن سرکه روی دامن معراج جای داشت
آخر چه شد که جا به سر نیزه ها گرفت

یاعلــــــــــــــــــــــی
۲۴ مرداد ۹۱ ، ۲۲:۵۳ سلامی از بلوغ
سلام
بلوغ رو وقت داشتین سری بزنین . عنوان مطلب جدید:
اینجا مجهز به دوربین تصویربرداری است . مواظب باشید .
۲۴ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۰۳ هر روز یک خاطره
یادم رفت بنویسم اون فرمانده شهید برونسی بود.

شادی روحش صلوات
در هوس دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد
نگهم خواب ندارد
قلمم گوشه دفتر غزل ناب ندارد /همه گویند به انگشت اشاره
مگراین عاشق دیوانه ای دلسوخته ارباب ندارد ؟
تو کجایی ؟
شده ام باز هوایی چه شود جمعه این هفته بیایی ؟
جهت سلامتی منتقم الزهرا (س) صلوات
انشا الله محرم 91 وعده ما کربلا
یا قاسم ادرکنا ....
۲۴ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۴۵ احسن الحال
اللهم الرزقنی "بندگی"
اللهم الرزقنی"شهادت"
اللهم الرزقنی "کربلا......."
......................................................
دعا کنید در دوراهی بمانیم...
آن هم فقط در بین الحرمین...
یازهرا(س)
التماس دعا
کربلا...
کربلا...
اللهم ارزقنا...
ساداتم حال و هوای دلت ابریست...دعایم کن در این هوای بارانی ات
گنه از جانبِ ما نیست اگر مجنونیم
گوشه ی ِ چشم ِ تو نگذاشت که عاقل باشیم ...
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۰۵:۳۵ پلاک های گم شده
با سلام/ ضمن آرزوی قبولی طاعات با پست

(( فرزند روح الله خمینی همچون زهرا (س) غریب خفته در خاک)) به روز هستم.
مرا می کشی حسین ..
سلام همسنگر عزیز
وبلاگ ارزشمند و آموزنده ای دارید واقعا بهتون تبریک میگم مطالب عطرآگینی بود استفاده کردیم حتما هروقت به روز شدید من هم خبر کنید راستی خوش حال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید نظرفراموشتون نشه یاحق
بارالها...............برایم بالا رفتن از پله های ایمان را با عنایتت اسان کن . از گناهم در ارام پیمودنشان بگذر . گر هنگام امدن بسویت لغزشی داشتم تو دستم گیر که انسانم و لغزش پذیر . بارالها...فانوس روشنت را در مسیرم همواره روشن نگه دارکه بی نور ایمانت من در تاریکی و درماندگیم .
باشه منو نبر حسین به کربلا حق داری آقا
باشه دیگه دور میشم از جلو چشات حق داری آقا...
باسلام و آرزوی قبولی طاعات وعبادات
شعر زیبایی بود
از بیت: بگو چه شد که من اینقدر دوستت دارم بگو محبت ما ریشه در ازل دارد
خیلی لذت بردم
التماس دعا
سلام بزرگوار

زیبا نگاشتید...

از کربلا هر چه بپرسند جز "نتوان گفت"
نتوان گفت....
اللهم الرزقنا......
التماس دعای خیر
غزه محک است عیارتان پیدا شد.

وقت عمل است، شعارتان پیدا شد؟

امروز میان کوفه و کرب و بلا

با امر ولی، تبارتان پیدا شد
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۲۹ من یک مسلمانم
حسین آرام جانم / حسین روح و روانم
کربلا دلم تنگه برات ، پس کی منو میطلبی

یا حسین خیلی دلم تنگه برات.......
دارو ندارم به فدای حسین ع

التماس دعا...
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۴۲ گمنام گنهکار
کربلا کعبه دلهاست خدا می داند
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۵۰ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
"کل ارض کربلا" و اگر چنین است:

"لا یمکن الفرار من حکومتک"
دلم شکسته از خودم ....
دلم شکسته از منی که طلبیده هم نمیشود...

مرا ببر و نیاور ..
همین..

الهم الرزقنا...
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۵۱ علیرضا محمدی
کربلا
یک افق است ...
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۱۶:۴۵ مصباح الهدی
حسیـــــن، آرامـــــ ِ جــــــانــــــم
.
.
.
السلام علی الحسین
و علی علی بن الحسین
و علی اولاد الحسین
و علی اصحاب الحسین
...
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۱۶:۵۶ خادم الرضا(ع)
سلام
خدا قوت
عبادات قبول
(مسابقات رقص خیابانی در پارک ها)
بروزم
لبیک یا خامنه ای
سلام
غفلتم...بیدارشو...
فقط 80 ساعت دیگر فرصت باقیست....
سفره را ئارند جمع میکنند...

شمانیز دعوتید
منتظر حضور شماهستم
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۰۴ عشق یعنی یه پلاک
خدایا . . .
تو خودت گفتی هر که عاشق من باشد عاشقش خواهم بود
و هرکه را عاشقش باشم شهیدش خواهم کرد
و خون بهای شهادتش را نیز خود خواهم پرداخت.
خدایا . . .
من عاشق توام!


اپمممم
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۲۳ مقتدر مظلوم
سلام همسنگر
وب پر محتوا و زیبایی داری
برای شرکت در دایرکتوری حامیان ولایت و تبادل لینک 6 گانه ، 6 وبلاگ زیر را لینک کرده
و سپس در قسمت نظرات هر وبلاگ اطلاع دهید تا وبلاگ زیباتون در دایرکتوری و 6 وبلاگ ثبت گردد.

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم
http://leader-khameneie.blogfa.com/#

ولایت سیّد علی
http://velayatkhamenei.blogfa.com/

بسیجی بی ادعا
http://basijweb.blogfa.com/

حامی رهبر
http://leadersponsor.blogfa.com/#

انفجار نور
http://enfejarnoor.blogfa.com/

پایگاه اطلاع رسانی استقامت
http://esteghamat.blogfa.com/

.::::::::نکته:::::::.
برای لینک شدن در سایر وبلاگها باید در قسمت نظرات هر وبلاگ اعلام کنید تا لینک شوید در دیگر وبلاگها



اللهم ارزقنی توفیق الشهادة فی سبیلک
در پناه خداوند منان

۲۵ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۲۷ سلامی از بلوغ
سلام
بلوغ رو وقت داشتین سری بزنین . عنوان مطلب جدید:
اینجا مجهز به دوربین تصویربرداری است . مواظب باشید.
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۱۷ جنبش مرصوص
سلام
می تونم بپرسم این قاب را از کجا آوردید؟؟
شبیه این قاب را یه بزرگواری برای ما درست کرد و به ما هدیه داد!
شمـــــا نکنه؟؟؟؟؟
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۲۸ جنبش مرصوص
سلام
نکند شما همان گم نامی بودید که با این قاب یه قاب وب به نام مبشران برای ما طراحی کرده
آدرس آن وب: http://mobasheran-s.blogfa.com/
وقت کردید یه نگاه به قابش بندازید
اول فکر کردم تمام آن را طراحی کرده اند
اما الان دیدم آن بزرگوار گم نام فقط هدر وب را برای ما طراحی کرده
نظرتون را در مورد اون وب به ما بگید
30 نویسنده از 29 شهر کشور داریم که همه دانش آموزان دختر نخبه دبیرستانی هستند
قلم بعضی از آنها خیلی عالیه مثل مبشر 1
نظرتون رو در مورد مرصوص هم بگویید
یا علی
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۵۹ محب الزهرا سلام الله علیها
سلام - طاعات قبول حق
با "فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی" به روزم.
تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
خوشحال میشیم.
درپناه چادر خاکی مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها باشید
التماس دعا
سلام
================

(حدیث 2) حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند:

من اصعد الی الله خالص عبادته اهبط الله عزوجل الیه افضل مصلحته
کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ برترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد.

(بحار الانوار ، ج 70، ص 249 )
=========
خسته نباشید
خیلی پست مفید و زیبایی بود
سپاس فراوان
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۰۶:۰۱ پرچم داران اهل بیت
به نام ایزد یکتا
باسلام
-لوگوی ابراز همدردی با مردم آذربایجان شرقی
-عکسهای جدید ویژه ی روز قدس

در وبلاگ فرهنگی پرچم داران اهل بیت.

منتظریم...
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۲۸ بزم روضـــ ه
سلام...
..............
ای که حاجت طلبی تو از "حسین" دقت کن:
پرچم شاه به سوی حرم"عبــــــاس"است...

واسه کرب و بلایی شدن من هم
دعــــــآ،التــــــماس...
القدس ای قدس!

بکیت... حتی انتهت الدموع چندان گریستم که اشکهایم خشکید

صلیت... حتی ذابت الشموع چندان نیایش کردم که شمع ها آب شد

رکعت... حتی ملّنی الرکوع چندان به رکوع رفتم که طاقتی در من نماند

سألت عن محمد، فیک... در تو،از محمد پرسیدم...

و عن یسوع... و از مسیح...

یاقدس یا مدینة تفوح أنبیاء ای شهری که بوی پیامبران می دهی

یا أقصر الدروب بین الأرض و السماء ای کوتاهترین پل میان زمین و آسمان

یا قدس یا منارة الشرائع ای قدس ای مناره آیینها

یا طفلة جمیلة محروقة الأصابع ای دخترک زیبای انگشت سوخته

حزینة عیناک، یا مدینة البتول چشمانت غمبار است ای شهر زهرای بتول

یا واحة ظلیلة مر بها الرسول ای سایه سار سبزی که بر آن گذر کرده است رسول

حزینة حجارة الشوارع غمگین است سنگهای خیابانهایت

حزینة مآذن الجوامع و گلدسته های مساجدت

یا بلدی ای میهنم

یا بلد السلام والزیتون ای سرزمین صلح و زیتون
-----------------------------------------------------------------
سلام.آپ جدیدم حتمابیا.
امام خمینی فرمودند :«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن را برافراشته کند. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم.»
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۵۸ فرمانده عملیات
سلام همسنگر.
پیام روز قدس/
مقام معظم رهبری : روز قدس، روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضد استکبار و غاصبان سرزمین اسلامى است. پیام روز قدس، محو اسرائیل از منطقه است. پیام روز قدس این است که مسلمانان تا نابودى اسرائیل دست از مبارزه و جهاد برنمی دارند و آماده هر نوع قربانى هستند.
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۰۸ هر روز یک خاطره
سلام علیکم.

سالروز بازگشت ازادگان به میهن اسلامی را گرامی میداریم.

با خاطره ای از اسارت این عزیزان به روز هستم

+ نوای وب

+ التماس دعا
سلام دوستم.
دعام کن
سلام...خداقوت...کربلا...چه می کنی با دل....کربلایی شدید برای ما هم دعا کنید..
"آن جمله را هیچ وقت فراموش نمی کنم. روی دست آن شهید با خودکار نوشته شده بود: "مادر، من از تشنگی شهید شدم...."
به روزم
یاعلی
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۰۲:۴۱ ولایت رهبری
بسم رب الزهرا

سلام خدمت شما بزرگوار

مصیبت زلزله در شمال غرب کشور به تمامی هموطنان خصوصا”بازماندگان این حادثه تلخ

تسلیت و برای درگذشتگان آمرزش و برای مجروحان شفا از درگاه ایزد منان خواستاریم.

هر نظر شما دل گرمی برای زلزله زدگان و تسلیت برای بازماندگان ای فاجعه ی بزرگ هست

پس منتظر حضور گرمتون در محفل بسیجیان و رهروان شهدا

التماس دعا

یازهرا(س)
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۰۶:۳۱ آهسته عاشق می شوم
اقا...
تو در ازای اشک به من کربلا بده،
من در ازای کربلا گریه می کنم...
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۰۱ شمع های سوخته
سلام.....
روز قدس بر شما مبارک
دعا کنید
آبرو شهید آوینی رو هم بردین
پاسخ:
چگونه، که فقط شما فهمیدید؟
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۳۰ دختر باران
سلام وب زیبایی دارید پایدار باشید
سلام وب زیبایی دارید با افتخار لینک شدید
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۳۵ نقطه چین تا خدا
اللهم رزقنا کربلا.
وای منم خیلی دلم تنگ شده برا کربلا یعنی میشه یه بار دیگه برم کربلا.
اپم ومنتظر حضورتون.
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۴۳ آسمان هفتم
سلام



خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین)


پیشاپیش به شما تبریک می گم عید فطر را









۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۵۵ جنبش مرصوص
سلام
با بررسی یه شبهه اعتقادی و کلامی در مورد زلزله آذربایجان به روز هستیم
خوشحال می شیم تشریف بیارید
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۰۰ آسمانی های زمین
سلام
اگر نیومدم نبودم
دعا کنید .
حالمان بس ناجوانمردانه بد است.
التماس دعای شدید
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۱۴ خادم الرضا(ع)
سلام
عبادات قبول
با 2 پست جدید
بروزم
التماس دعا
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۰۷ پرچم داران اهل بیت
به نام ایزد یکتا
سلام

لوگوی تبریک عید سعید فطر عیدی ما به شما.

منتظرتونم.
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۵۲ شمع های سوخته
سلام.....
خوشا به حال خیالی که در حرم مانده
عالیییییییییی
دعا کنید
با وداع ماه خوبان می شود عید بهاران
برشما بادا مبارک عاشقان و روزه داران
۲۸ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۲۲ احسن الحال
سلام
با مطلبی به نام"آلزایمرِِبعد از ماه رمضان" آپم...
چون طفل که از خوردن داروست پریشان / با دوسـت پریشانم و بی دوسـت پریشان
خاکستری
قهوه ای
صورتی
نارنجی
بنفش
فیروزه ای
نقره ای
مسی
سیاه
زرد
سبز
آبی
این رنگ پاشی ادامه پیدا کند راه به خرابه می برد ...
طلایی
قرمز
نیلی
....
و اکنون زمان بی رنگی فرا رسید .
پاسخ:
صبغة الله و من احسن من الله صبغة..
۲۸ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۳۰ سربازسیدالشهدا
بسم رب الزهرا(س)

سلام
خداقوت...
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد.
بروزم.

التماس دعا...یازهرا
۲۸ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۵۸ آهسته عاشق می شوم
از ان زمان که در بند توأم آزادم...
خدایا! به تو پناه می‏بریم از چشم‏هایی که دوباره گمت کنند

و از دست‏هایی که رهایت سازند.

تو را به هر آنچه خوب است،

برای روز مبادایمان بمان که بی‏تو پوچ خواهیم بود.

خدایا! خوی رمضانی‏مان را از ما مگیر

با آرزوی استجابت نیایش های خالصانه و

مهر قبولی دعاهای شبانه و اجر طاعت و اطاعت و تهذیب نفس،
عید سعید فطر پیشاپیش بر شما مبارک
قول می دهم زنده نگه دارم ...

عیدتون مبارک ..
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۰۴:۴۵ دل نوشته های من
سلام
عیدتون مبارکـــــــــــــ...
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۰۴:۵۵ آهسته عاشق می شوم
فطر، جشن تولد ملکوتی توست، پاک شدنت مبارک
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۰۹:۳۵ شمع های سوخته
سلام.....
چیست دلچسب ترین عیدی این شهر الله؟
یک سحر وقت اذان صحن اباعبدالله
انشاالله...
دعا کنید
سلام وادب ممنون از حضورهای متوالیتان عید برشما مبارک.
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۲۸ هر روز یک خاطره
سلام علیکم.

عید فطر بر همه مبارک
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۴۶ هر روز یک خاطره
با مطلبی تحت عنوان :

شهیدی که برنامه امتحانی فرزندش را بعد از شهادتش امضاء کرد

مهمان شهدا شوید
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۳۰ مصباح الهدی
عید بر دل ِ مهربانت مبارک
دیشب جایتان خالی بود...
روضه ....
بعدش وداع با ماه رمضان ...

دعاگو هستم
یا علی
عید بندگی ات مبارک عزیز خواهر
التماس دعا
۳۰ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۲۷ پایگاه مذهبی علمدار علیه السلام
فرازی از مناجات و وداع امام سجاد علیه السلام با ماه مبارک رمضان:
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا.....
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها ....
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی...
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.
عید سعید فطر روز چیدن میوه های استجابت و بازگشت انسان به سرشت پاک را به شما تبریک عرض می نماییم
ما منتظرانیم تا صبح ظهورش....................
۳۰ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۱۹ منتظر بهار
سلام بانو

عیدتون مبارک

ان شاءالله عیدیتون سفر کربلا باشه :)
ک ر ب ل ا
زود رفت ماه خدا خیلی زود...
التماس دعا خواهر جونی
۳۰ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۳۸ بزم روضـــ ه
سلام بانو ...
دلــَ م محرم میخواهد...
روضـــ ه می خوانی برایش...؟
پاسخ:

سلام عزیز دل

روضه و روضه‌خوان نیاز نیست؛
فقط کافیست دختر ِ بابا باشی...

سلام همسنگر عزیز
وبلاگ ارزشمند و آموزنده ای دارید واقعا بهتون تبریک میگم
مطالب عطرآگینی بود استفاده کردیم
حتما هروقت به روز شدید من هم خبر کنید راستی خوش حال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید
نظرفراموشتون نشه یاحق
عید شوما مبااااارک
سرخی پرچم تو مرا می کشد حسین........

مرا ببر...

و نیار..

بر دلم ترسم بماند ـآرزوی کربلا...
۳۰ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۰۱ آسمان هفتم
سلام باران عشق می بارد امشب


زیـنـت فقر ، پاکدامنـﮯ اسـتــ

✸ زیـنـت بـﮯ ‏نیازے ، شکر اسـتــ

✸ زیـنـت بلا و سختـﮯ ، صبر اسـتــ

✸ زیـنـت سخن ، فصاحت اسـتــ

✸ زیـنـت روایت ، حفظ کردن آن اسـتــ

✸ زیـنـت علم ، تواضع اسـتــ

✸ زیـنـت عقل ، ادب اسـتــ

✸ زیـنـت بزرگوار ، خوشرویـﮯ اسـتــ

✸ زیـنـت نیکوکارے ، منّت نگذاشتن اسـتــ

✸ زیـنـت نماز ، خشوع و توجـﮧ قلبـﮯ اسـتــ

✸ زیـنـت قناعت ، انفاقِ بیش از وظیفـﮧ اسـتــ

✸ زیـنـت ورع ، ترک خواستـﮧ هاسـتـــ

آپم


۳۰ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۲۴ من یک مسلمانم
فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان:
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا...
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها...
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی...
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک

سلام عید برشما مبارک باشه
۳۰ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۵۰ پایگاه شهدای روستای تیکدر(وهاب)
بر تو ای آفتاب حیات

تا ظهور تبسمت صلوات

یا علی
۳۱ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۰۸ أَحْـــــــــــلاَمــ
عیدبرشمامبارک...
بیــــ...رنگــــــ...تان،زیباترینــ رنگیست که دیده ام...
حسین من، بیا و این دل شکسته را بخر
حسین من، مسافر جامانده را با خود ببر ...
امام رضا (ع) می فرماید :



بخیل را آسایشى نیست و حسود را خوشى و لذتى نیست



و زمامدار را وفایى نیست و دروغگو را مروت و مردانگى نیست
۳۱ مرداد ۹۱ ، ۰۸:۲۷ آهسته عاشق می شوم
سلام صبح مبارک...
یک روز به فرج نزدیکتر شدیم مبارکمان باد...
کس نیست که افتاده آن زلف دو تا نیست
در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست
چون چشم تو دل می برد از گوشه نشینان
دنبال تـو بودن گلـه از جانب مـا نیست ...
نه آن که لحظه ای فکر کنی سرد است

که من

در تهاجم کولاک

یکجا تمام هیمه های جهان را

انبار کرده ام

در پشت خانه ام

و در تفکر یک باغ آتشم

به تنهایی

من هیمه ام

بشکن مرا

برای اجاق سردت

آتشم بزن...

و گرم کن هوای سرد روزگارت را
السلام ای وادی کربلا
السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
السلام ای کشته های بی کفن

شعر زیبایی بود

التماس دعا
سلام.
کربلا دیدن و برگشتن سخت است...یا ندیدن؟
ندیده عاشق بودن سخت است...یا دیدن و غم هجران؟
ندیده ام ...
دعا.
هم سنگر گرامی بروز هستم منتظر حضور شما و باقی دوستان
با مطبی پیرامون بستنی قیفی...
۳۱ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۲۰ دلداده به ارباب
سکوت زیبا ترین حرف است وقتی نمیدانی چه بگویی...
خود آ ....
...
مثل همیشه عالی


اشاره هایی بهم شده

آقا فقط اجازه شما مونده ...بطلب
۰۱ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۱۱ محترق الحسین
سلام
به روز ایم با سگ کوی حسین...

دوست داریم از نظراتتون استفاده کنیم
عرق کهنه ی شیراز مرا مست نکرد
چایی روضه ی ارباب زمین گیرم کرد
۰۱ شهریور ۹۱ ، ۱۱:۰۰ دلداده به ارباب
خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمت // نگا نکن به جرم من نگا بکن به کرمت
۰۱ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۴۰ ساندیس خور نظام
سلام
ببخشید بابت تاخیر
لینک شدید
۰۱ شهریور ۹۱ ، ۱۷:۰۶ ارتش سایبری ولایت
به نام خدا

ارتش سایبری ولایت در نظر دارد در تمام نقاط کشور گروه هایی تشکیل دهد.

به همین منظور از تمامی ولاییانی که آماده ی شرکت در این گروه ها و یا قبول کردن مسوولیت گروهی در هر یک از شهر های کشور اند٬ دعوت به عمل می آوریم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ای میل:taha_8084@yahoo.com

آی دی(یاهو مسنجر):taha_8084

لطفا به دیگر دوستان اطلاع دهید.
ارتش سایبری ولایت.
سلام و ممنون از حضورتون...

کربلایی باشید....
۰۱ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۵۷ راضیم به رضایش
سلام همسنگر
با مطلبی تحت عنوان جنبش کشور‏های غیر متعهد یا عدم تعهد (نم) چیه؟؟؟؟ بروزم
لطفا مطالعه نمایید و حقیر رو از نظرات ارزشمندتون مستفیذ فرمایید.
التماس دعا...
غریبی سخت مرا دلگیر داره
فلک بر گردنم زنجیر داره
فلک از گردنم زنجر بردار
که غربت خاک دامنگیر داره...
۰۶ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۰۴ در حسرت کربلا
حسن ....
ارباب بی نظیر من ....
حسین آنت نعم الامیر من ...
حسرت کربلایت میکشد آخر گدا را
سلام
خیلی وبت زیباست
دلم هوای کربلا کرد
سلام
کد آهنگتو لطف میکنی؟
ممنون
باز این چه شورش است که در جان واژه هاست
شاعر شکست خورده ی طوفان واژه هاست

زیارت با معرفت نصیب همتون
قربون اباعبدالله برم که هنوزم با داشتن حرم،بازم غریبه!
۰۹ شهریور ۹۱ ، ۰۱:۵۴ مصطفی (مدیر وبلاگ با بهشت حاج عبدالرضا
یا اباعبدالله
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی
چون هر روز دو تا مطلب جدید میذارم
چنان بساز...............
آقا نگاهت سوی آهوهاست ، می دانم

دستان پاکت مثل من تنهاست ، می دانم

آقا اگر تو بر نمی گردی، دلیل آن

در چشم های پر گناه ماست، می دانم

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">