بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

کبوترانه...

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۵ ب.ظ

 

عطـر حـرم بزن به دلم یار را بگو

امشب تمام نـیـت من یک زیـارت است...

 

بیـ... رنگـ... :

به هوای حرمت

کبوتر می‌شود گاهی دلم

پر می‌زند ...

 

بنـــد  دخیـــل بســته‌ام تــا جـای پـای تـو

زرد  و غریـب مانـده‌ام، دور از هوای تو

رفتــــم درون یـــک شـــب پاییـــزی بلنـــد

زنــده نــمی‌شــود تنـم جـز بـا دعای تو

هـــر  شـــب کبوتـــر دلـــم پــرواز می‌کنـد

تــا  انتهــای غربــت و ســقف طلا ی تـو

بــا ایـن هـمه غریبی و غربت چه ساده شد

ورد قشــــنگ آشــــنایی مبتلای تـــو

بـی‌شـک تمام لحظه ها، سبزند و با شکوه

وقتــی که ذهـن می‌رسـد تا انتهای تو

هـر شـب تمام واژه ها، گنجشک می‌شوند

پــرواز می‌کننـد از اینجـا تـا سرای تو

لــب‌هــای پـر تـرک و این دستان مستجاب

بغــض گلـو، گل می‌کند هر شب برای تو

قرنـی است مهتاب از تنم بیرون نشسته بود

دیشـب  شکسته شد قرُق، پیش خدای تو

دســـتم نـــمی‌رســـید آقـــا دل را گره زدم

تنهــا بـه شـعر سـاده‌ای از ردپـای تو

                                                              "صغری سپهوند"

ديدگاه ها  (۱۷۶)

ساقی امشب راحت جان می دهد
هر چه خواهی از کرم آن میدهد
گردش چرخ فلک بر کام ماست
حاجتت شاه خراسان می دهد

سلام بزرگوار
میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس،
شاه انیس النفوس، برشماتبریک و تهنیت باد.
التماس دعا
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۰۱ عشق ک ر ب ل ا
التماس دعا خواهر خوبم
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۰۷ علیرضا محمدی
بدون بودن تو
نارِندَم ار بخــواهم کاین شب، سحر شود
بالم شکسته بود و هوایی نداشتم
از دست روزگار رهایی نداشتم

بیهوده نیست عاشق گنبد طلا شدم
مشهد اگر نبود که جایی نداشتم


سلام .

عیدتان ، عیـــــد !
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۳۰ شمع های سوخته
سلام....
شعر خوبی بود
هـــر شـــب کبوتـــر دلـــم پــرواز می‌کنـد
تــا انتهــای غربــت و ســقف طلا ی تـو

خوشحال میشم وقتی آپ میشی خبرم کنی
دعا کن
چقدر دلمان هوای حرمش را دارد ...
+عیدت مبارک بانو
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۵۹ زهره & ضحی
سلام
بهترین شادباش ها تقدیم به شما، بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع).
کاش کبوتری بودم جلد حریم ت ..
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۴:۴۲ أَحْـــــــــــلاَمــ
شرمنده امـ.. که همت آهو نداشتم ..

"عیدتون مبارک .

التماس دعا"
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۴:۵۶ محمد صفابخش
الهم صل علی محمد و ال محمد و عجل الفرجهم‎
رسول خدا صلی الله علیه و اله وسلم فرمود :

در مقابل صد صلوات، خدا صد حاجت را براورده کند

با صدای بلند صلوات فرستادن، نفاق را بر طرف می سازد.

صلوات فرستادن موجب پاکیزه شدن عمل هاست.

هر کس یک مرتبه صلوات بفرستد، خدا در عافیت را بر او می گشاید.

صلوات فرستادن فقر را بر طرف می نماید.

هر گاه چیزی از یاد انسان برود و آدمی آن را فراموش کند، صلوات موجب میشود آن را به خاطر آرد.

صلوات دشمن دیرین و همیشه در کمین یعنی ابلیس را ذلیل و خوار می نماید.

اللهم صلی علی نبینا محمد و علی آله و صحبه و سلم تسلیما کثیرا‎

التماس دعا
یازهرا
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۵:۰۸ فدایی گل زهرا
سلام و تبریک روز میلادبر شما
کبوتر صحن و سراتم...
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۵:۱۸ افسرجوان جنگ نرم
سلام
ولادتو بهت تبریک میگم
لینکت میکنم
به امید شهادت
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۵:۱۹ فرزند خاک
سلام خواهرم....
دلم برای حرمش تنگ است....تنگ....
دعایم کن
یاعلی مددی
حریمت قبله ی جانم/ بود حب تو ایمانم
تو را هر لحظه می خوانم/ رضا جانم، رضا جانم
منم مست ولای تو/ گدایم من گدای تو
نهادم سر به پای تو/ رضا جانم، رضا جانم
سلام
ولادت اقام علی بن موسی الرضا هم بر شما مبارک باد
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۵:۵۸ سید مرتضی
میلاد امام رضا بر شما مبارک
صدای زمینتونم خیلی قشنگه
در ضمن من مشهدیم و حرم از پنجرمون دیده میشه می دونم سلام دارید اونو به آقا می رسونم.
اگر افتخار اینو بدید که لینکم کنید خوشحال می شم
اگر تمایل ندارید فقط بازدید و نظر شما موجب امتنان منه.
موفق باشید
در سجده به پای تو هزاران آدم
جارو کش تو هزاران مریم
محتاج دعای تو هزاران خاتم
ای شاه
گدای تو هزاران حاتم
من نیز یکی از این هزاران توام
یا امام رضا ع
سلام خواهر بزرگوارم
تبریک عرض می کنم میلاد آقا علی بن موسی الرضا ع رو خدمت مولامون مهدی علیه السلام و شما بزرگوار
در این شب عزیز التماس دعای خیر
یا علی مدد
رفتــــم درون یـــک شـــب پاییـــزی بلنـــد

زنــده نــمی‌شــود تنـم جـز بـا دعای تو
یا امام رضا علیه السلام

سلام.
عیدتان مبارک...
با افتخار لینک شدید...
در پناه ولی نعمتمان پاینده باشید...
سلام
دهه کرامت رو به شما تبریک وتهنیت عرض می کنم
سلام
حال خوبه
حجاب ما ها و اونا
به نظرت چطوره برای جدید ترین مطلبم
هم سنگریتو تنها نزاریا.
السلام علیک یا ابا عبد الله
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۷:۰۹ فرمانده عملیات
سلام همسنگر ولایی
منتظر حضورتون هستم
سه ویژگى برجسته مؤمن
لا یَکُونُ الْمُؤْمِنُ مُؤْمِنًا حَتّى تَکُونَ فیهِ ثَلاثُ خِصال:1ـ سُنَّةٌ مِنْ رَبِّهِ. 2ـ وَ سُنَّةٌ مِنْ نَبِیِّهِ. 3ـ وَ سُنَّةٌ مِنْ وَلِیِّهِ. فَأَمَّا السُّنَّةُ مِنْ رَبِّهِ فَکِتْمانُ سِرِّهِ. وَ أَمَّا السُّنَّةُ مِنْ نَبِیِّهِ فَمُداراةُ النّاسِ. وَ أَمَّا السُّنَّةُ مِنْ وَلِیِّهِ فَالصَّبْرُ فِى الْبَأْساءِ وَ الضَّرّاءِ.
مؤمن، مؤمن واقعى نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتى از پروردگارش و سنّتى از پیامبرش و سنّتى از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتارى با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستى و پریشان حالى است.
2- پاداش نیکى پنهانى و سزاى افشا کننده بدى
« أَلْمُسْتَتِرُ بِالْحَسَنَةِ یَعْدِلُ سَبْعینَ حَسَنَةً، وَ الْمُذیعُ بِالسَّیِّئَةِ مَخْذُولٌ، وَالْمُسْتَتِرُ بِالسَّیِّئَةِ مَغْفُورٌ لَهُ ».
پنهان کننده کار نیک [پاداشش] برابر هفتاد حسنه است، و آشکارکننده کار بد سرافکنده است، و پنهان کننده کار بد آمرزیده است.
3- نظافت
« مِنْ أَخْلاقِ الأَنْبِیاءِ التَّنَظُّفُ ».
از اخلاق پیامبران، نظافت و پاکیزگى است.
سلام
خدا قوت
ما از دوستان خوبمان حمایت می کنیم.
خدایا مگر چقدر تحمل داریم که حتی به نبی خدا که روح پر فتوحش در آسمان بی کران توست باز احانت می کنند ما فدایش شویم و خود را قربانی این مضحک کافرین می کنیم و حق را می ستانیم
موفق باشید
خدا نگهدار.
یادمان باشد پرنده آفرینش هروز بهتر از دیروز
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۷:۳۳ هیئت حضرت موسی بن جعفر اصفهان
ولادت امام رضا بر شما مبارکباد
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۷:۳۹ شوق دیدار
سلام ستاره درخشان
تو روشن ترین راهنما در تاریکی ها و سرگردانی ها هستی.
در زندگی تو را نشان راه میکنم
اللهم عجل لولیک الفرج

میلاد امام رئوف مبارک
صلوات خاصه امام رضا (ع)

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ.

ترجمه:خدایا رحمت فرست بر علی بن موسی الرضا امام با تقوا و پاک و حجت تو بر هر که روی زمین است و هر که زیر خاک، رحمت بسیار و تمام با برکت و پیوسته و پیاپی و دنبال هم چنان بهترین رحمتی که بر یکی از اولیائت فرستادی.


التماس دعا
لطفا برای هفت نفر بفرستید قطع نشود انشاالله حاجت رواشویدوآقا خوشنود
یاعلی مدد
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۹:۴۹ منتظر مولا
کاش اینجا بودین و در حرم آقا مثل یک کبوتر پر می کشیدین
جایتان واقعا خالی است
دعا گوی همه شما هستم
التماس دعا
۰۶ مهر ۹۱ ، ۲۰:۰۷ محمد صفابخش
هرجا دلی شکست به اینجا بیاورید*اینجا بهشت شهر خدا،‏شهر مشهد است
حدیث اخلاقی از امام رضا علیه السلام :
لا یَکُونُ الْمُؤْمِنُ مُؤْمِنًا حَتّى تَکُونَ فیهِ ثَلاثُ خِصال:1ـ سُنَّةٌ مِنْ رَبِّهِ. 2ـ وَ سُنَّةٌ مِنْ نَبِیِّهِ. 3ـ وَ سُنَّةٌ مِنْ وَلِیِّهِ. فَأَمَّا السُّنَّةُ مِنْ رَبِّهِ فَکِتْمانُ سِرِّهِ. وَ أَمَّا السُّنَّةُ مِنْ نَبِیِّهِ فَمُداراةُ النّاسِ. وَ أَمَّا السُّنَّةُ مِنْ وَلِیِّهِ فَالصَّبْرُ فِى الْبَأْساءِ وَ الضَّرّاءِ.
مؤمن، مؤمن واقعى نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتى از پروردگارش و سنّتى از پیامبرش و سنّتى از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتارى با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستى و پریشان حالى است.

پیشاپیش میلاد امام رضا بر شما و خانواده محترم مبارک باد
کاش من یک بچه آهو می شدم
می دویدم روز و شب در دشتها
توی کوه و دشت و صحرا روز و شب
می دویدم تا که می دیدم تو را

بهترین شادباش ها تقدیم به شما،
بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)
این جمعه عهد بستم که در گوشه جادهی انتظار گل نرگس بکارم و به سجاده ی صبر سجده ی شکیبایی گذارم.
اللهم عجل الولیک الفرج
التماس دعا:ایمان ابراهیم پور
صلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى إِمَامِ الْمُؤْمِنِینَ وَ وَارِثِ الْمُرْسَلِینَ وَ حُجَّةِ رَبِّ الْعَالَمِینَ

به صفای قدم شاه خراسان صلوات ...
۰۶ مهر ۹۱ ، ۲۰:۳۶ عروج تا خدا
سلام
این مولودی جون ادم رو تازه میکنه
اخ خدا
میشه امشب عیدی ما دیدار چهره ماه مولامون باشه....میشه شناختشون باشه...
اخ خدا
17 ساله نرفتم مشهد...
باشه صبر میکنم
صبر میکنم
نوکر به حرف اقاشه...انشالله نوکر باشم...
التماس دعای فرج
یاعلی
سزد که بر سر خورشید سایه اندازیم
کنون که سایه‌ی شمس‌الشموس بر سر ماست ...

سلام بزرگوار

میلاد امام نازنینمان، حضرت علی بن موسی الرضا علیهما السلام، مبارک ...

امید که در دو دنیا، دستمان در دست مهربانش باشد ...

التماس دعا ...
۰۶ مهر ۹۱ ، ۲۱:۴۷ جلسه دعای ندبه منتظران مهدی(عج) . مشهدمق
در کودکـى دستم به دست مـادرم بود / وقتى به درگاهت رضاجان مـى رسیدم

آواى هر گلدسته ات را گرم و پرشور / با گوش جـان از بیکرانها مـى شنیدم

آن روز هم چون روزهاى خوب دیگر / شور طوافت در دل من شعله ور بود

گرم و سبکبال و رها، بى تاب بى تـاب / گویى مرا شوق حریمت بال و پر بود

مادر تمام غصه ها را با تو مـى گفت / از رنج جانسوز و غم و درد نهـانش

مى شد که نقش غم زلوح سینه اش / خواند از گـریـه آرام و اشک دیـدگـانش

همچون کبوتر شاد و بى آرام و خرسند / بر گرد بام روضـه ات پرواز کردم

تـا بیکـران آسمـانهـا نـور دیـدم / وقتى که چشم خـویشتن را باز کردم

سلام همسنگر

هم اکنون از حرم مطهر بر می گردم،جای شما و همه همسنگرها خالی بود...در جوار

حرم باصفای نورانی امام رضا علیه السلام،نائب الزیاره شما هستم.

تشریف بیارید مشهد،در خدمتتان هستیم ان شاء الله.نوکری بچه ولایی ها افتخار

ماست.

عید تون هم مبارک. ضمنا لینک شدید . . .رنجبر
۰۶ مهر ۹۱ ، ۲۱:۵۵ اهالی ابادی انتظار
السَّـ‗_‗ـلامُ عَلیـ‗_‗ـک یـ‗_‗ـا عَلـ‗_‗ـی بـ‗_‗ـن مـ‗_‗ـو سـَ‗_‗ـی الـ‗_‗ـرضـ‗‗ـا

یارب زتومن ثواب حج میخواهم/ برمهدى فاطمه فرج مبخواهم

برپرده کعبه دست من گر نرسد/پابوسى ثامن الحجج میخواهم
سلام.خداقوت...!
عیدتون مبارک.به منم سر بزنید...
حق، معرفت به هر نگاهم داده
در حلقه ی عشق خویش راهم داده
اینها همه علتش فقط یک چیز است
ایرانی ام و رضا پناهم داده
سلام ولادت با سعادت امام هشتم را به پیشگاه مقدس امام زمان(عج) وهمه مسلمین جهان تبریک میگم...
۰۶ مهر ۹۱ ، ۲۳:۱۵ محفل خرد و حکمت
با عرض سلام
میلاد با سعادت امام رضا(ع) را خدمت شما تبریک عرض می کنم. ان شاءالله مورد شفاعت ایشان قرار گیریم.
۰۷ مهر ۹۱ ، ۰۰:۴۸ مراسم هفتگی دعای ندبه مراغه
باعرض شاد باش بمناسبت میلاد آقاامام رضا(ع)و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای شما، لذا از حضرتعالی درخواست بعمل می آید تا مارا در صورت صلاحدیدباعنوان"مراسم دعای ندبه مراغه"لینک کنیدو ما را از نظرات ارزشمند خود بهره مند سازید.
امیدواریم در روزهای آتی شاهد مطالب غنی در وبلاگمان باشد
اجرتان با آقا امام زمان
التماس دعا
۰۷ مهر ۹۱ ، ۰۱:۱۴ حیات خلوت دلم
به نام خدا

میلاد با سعادت امام هشتم رو به شما تبریک میگم
سلام علیکم

آقا جان؛
دلم،
نه هوای ِ گنبد ِ طلایی تان را،
نه هوای صحن و رواق های تان را،
نه هوای مسجد ِ گوهر شادتان را،
نه هوای ِ نقاره خانه تان را،
که هوای ِ خود ِخودتان را کرده است...
آنجا، که بگویم: "السلام علیک یا علی ابن موسی، ایها الرضا"
و شما،بشنوید و جوابم را بدهید!
که، انت تسمعُ کلامی، و ترّدُ سلامی...
اُطلبنی ...

سلام بزرگوار
وبلاگ جالبی دارید
اگرمایل هستید با پای دل برید پابوس امام رضا علیه السلام به وبلاگ ما سربزنید
بروزم
عیدشماهم مبارک

التماس دعا
یاامام رضاع
۰۷ مهر ۹۱ ، ۰۵:۲۴ عرفان ناب
عید شما مبارک
با سلام و احترام
امام رضا (ع)می فرمایند : به خداوند گمان نیک ببر ،زیرا خدای عز و جل می فرماید :من نزد گمان بنده مومن خویشم ،اگر گمان او به من نیک باشد مطابق آن گمان با او رفتار می کنم و اگر بد باشد نیز مطابق همان گمان بد ،با او عمل می کنم.(کافی،2 /372)میلاد اقای رئوفم،سلطان مهربان قلب ایرانیان،فرزندی پارسای از تبار فاطمه زهرا، علی بن موسی الرضا را بر همه دوستداران حضرتش تبریک عرض می نمایم.
بروزم و منتظر نظرات مهربانتان با
محبت به روایت ضامن رافت
در ادامه مطلب با قسمتی از خاطرات زندگیم با عنوان یادم هست یاد شما هم هست...در خدمتم
اللهم عجل لفرج مولانا امام زماننا و احفظ قائدنا امام الخامنه ای
التماس دعا با حاجاتی روا...
۰۷ مهر ۹۱ ، ۰۹:۱۷ انجمن دبیرستان جابرعلی اباد
ممنون.باتبادل لینک موافقید
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۰:۲۲ عاشق مهدی
با سلام
سلام بر توی ای ملکوت خدا در سرزمین مهر
سلام بر توای رئوف ال عبا یا ابااحسن یا علی ابن موسی رضا علیه السلام
وبلاگ زیبای دارید
من علاقه زیادی به شهید آوینی دارم
شما تا کنون مزار ایشان رفتید
التماس دعا
سلام
وبلاگت خیلی خوبه
من یکی از طرفدارای وبلاگ شما هستم مطالبت خیلی عالیه
من شمارو تو دوستان لینک میکنم
شما هم اگه خواستی من رو تو همسنگرات قرار بده
باز هم از مطالبت ممنونم
یاعلی
سلام
وبلاگ عالی دارین
من شما رو لینک کردم
شما هم اگه قابل دونستین لینک کنید
در ضمن میشه کد قالب وبلاگتنو به من بدین؟
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۵:۳۴ خادم الشهدا
سلام اشعار زیبایی بود واقعا لذت بردم
انشاالله حضرت بطلبند و به زودی عازم شویم
ای پسر فاطمه، نور هدی
سبزترین باغ بهار خدا
با تو دل از غصه رها می شود
پاکتر از آینه ها می شود
ای گل گلزار خدا، یا رضا
آینه ی قبله نما یا رضا
عیدتان مبارک
توی این عالم هستی که همه رو به فناست*** به خدا یه دل دارم اونم مال امام رضاست.
سلام عید شما مبارک
انشاءالله به زوی زائرش باشیم
نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند
مردم صدای آمدنت را شنیده اند
زیباتر از همیشه شده آستان تو
آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند
...
ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارک
عیدتون مبارک

عالی بود

موفق باشید.
سلام
پس میشه برای وبلاگ منم یک قالب طراحی کنید؟
هزینش هرچی باشه میدم
ممنون میشم خواهشا قبول کنید
چون سلیقه شما عالیه
با سلام
خیلی وبلاگ جالبی دارید
خواستم تشکری کرده باشم و به شما بگویم که نکنه از این کارهای ارزشی خسته بشوید.
اگر هم توانستید وبلاگتان را به وبسایت تبدیل نمایید .
ان شاءالله عوض از خدا می گیرید.
با تشکر
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۸:۲۲ داغدار حادثه کربلا
سلام
وبلاگتون عالیه
نظرتون در مورد تبادل لینک چیه ؟
بازم بهم سر بزنین خوشحالم میکنین
یا علی
۰۷ مهر ۹۱ ، ۲۲:۲۱ سلامی از بلوغ
با سلام

با فیلتر شدن وبلاگ بلوغ در بلاگفا

سایت بلوغ راهی به سوی آسمان به آدرس



www.blugh.ir

راه اندازی شد.
سلام و نور
همراهی تان باعث افتخار است
قدمتان بر دیده
لطفا معنی جز 2 کلام الله را در حدفاصل 15 مهرتا 15 آبان ماه تلاوت بفرمایید
لطف کریمان اهل بیت و لبخند رضایت امام الرئوف نصیبتان

التماس دعا
سلام و نور
بزرگوار عذرخواهی می کنم جز یک انتخاب شده
جز 2 رو تلاوت می فرمایید ؟
اگر چیزی را با گوشهایت نشنیدی

یا آن را با چشم هایت ندیدی....

آن را با ذهن کوچکت ابداع نکن...

و با دهان بزرگت به اشتراک نگذار!!
مصطفى را در تو مى بینم ظهور
مرتضى را در تو مى بینم چو نور
اوصیا را در تو مى بینم کمال
اولیاء را در تو مى بینم جمال
آنچه در آن جملگى بودى نهان
جملگى از حضرتت آرى عیان
اللّهم عجّل لولیک الفرج
سلام دوست عزیز
۰۸ مهر ۹۱ ، ۱۱:۵۶ شمع های سوخته
سلام.....
میلاد اماممون مبارک
فقط اسلامی.....
دعا کن
سلام.
وبلاگ پرمحتوایی داری .
خدابچه مسلمونهارادراه اهداف اسلام یثاری کناد
خوشحال می شوم به وبلاگم سری بزنید
۰۸ مهر ۹۱ ، ۱۵:۲۵ قاصدک خدا
هیـــــچ گاه

به خاطـــــر "هیـــــچ کـــــس"

دســـــت از "ارزشــــهایت" نکـــــش...

چــــون زمانــــی که از یادش بری

تــــو مــــی مانـــی و یـــک

" مـــن" بــــــی ارزش...
۰۸ مهر ۹۱ ، ۱۶:۱۲ در انتظار مهدی
با این پست جدیدتان به یاد این شعر که در دوران دبستان آن را می خواندیم افتادم :

غرق نور است و طلا گنبد زرد رضا / بوی گل بوی گلاب می رسد از همه جا
مثل یک خورشیداست می درخشد ازدور/شده از این خورشید شهر مشهد پر نور
چشم ها خیره به اوست قلبها غرق دعاست/برلب پیر و جوان همه یا رضا رضاست
ای خدا کاش که من یک کبوتر بودم/روی این گنبد زرد شاد می آسودم
می زدم بال و پری دور تا دور حرم / از دلم پر می زد ماتم غصه و غم

یا علی
خدا نگهدار
سلام
خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم
سلام.
اگه می شه بیشتر مطلب بذارید.
۰۸ مهر ۹۱ ، ۱۹:۳۹ عاشق مهدی(عج)
عشق یعنی اشک توبه در قنوت،
خواندنش با نام غفار الذنوب
عشق یعنی چشمها هم در رکوع،
شرمگین از نام ستار العیوب
عشق یعنی سر سجود و دل سجود،
ذکر یارب یارب از عمق وجود
سلام وب خوبی دارد
التماس دعا:ظهور..شهادت
۰۸ مهر ۹۱ ، ۲۰:۳۱ خواهران بسیجی
هم وبت خوشگله
هم شعرت
انشاالله در این راه همواره موفق باشی
سلام
ممنون
تبریک با تاخیر.
یاعلی
۰۸ مهر ۹۱ ، ۲۱:۰۸ هر روز یک خاطره
سلام علیکم.

با مطلبی تحت عنوانه:

شهید خرازی به روایت شهید آوینی

مهمان شهدا شوید

+ نوای وبلاگ
سلام و خسته نباشید
وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
خدا بهتون اجر و جزای خیر بده
موفق باشید انشالله
۰۸ مهر ۹۱ ، ۲۱:۴۶ تازه وارد
یا ضامن آهو
۰۸ مهر ۹۱ ، ۲۲:۱۱ منتظر موعود
سلامی به دستای پینه بسته ی جوانان دهستان کلاته اسد که خالصانه جهاد می کنند ...

مانده ام چگونه این همه دلاوری هاتان را به تصویر بکشم ...

اصلا بعید است در توانمان باشد از کارهای شما گفتن و نوشتن ...

شماها که هر روز عرصه ی جدیدی از اعمال خداپسندانه تان را به عرصه ی ظهور می رسانید ...

بی شک پاداشتان همان لبخند رضایتی است که بر لبان مردمان سرزمینتان نقش می بندد ...
سلام وبلاگ جالبی داری موفق باشید
سلام.خسته نباشید.
اللهم عجّل لولیک الفرج
یک چشم زدن غافل ازآن شاه نباشیم
شاید که نگاهی کند آگاه نباشیم
سلام
ممنون از گذر و نظرتان
در پناه قرآن و اهل بیت علیهم السلام محفوظ باشید
۰۹ مهر ۹۱ ، ۰۹:۴۸ زندگی برای او زندگی به یاد او
میشود ارام رفت میشود کاری کرد که رضا باشد او ای سبکبال درین راه شگفت تو این دلواپسی ادم ها من جا مانده بسی محتاجم
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۰:۴۲ سید مرتضی
ممنونم که سالهاست مرا در گوشه ای از گوهرشادت جا دادی...
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۰:۵۹ زین الدین
بصیرت یعنی
ان که در عاشورا بر سینه حسین نشست
جانباز صفین بود
سلام
وبلاگ خوبی داری
سلام .
وبلاگ خوبی دارین.
من شما رو لینک کردم اگر خواستین منو با عنوان۞کانون فرهنگی مذهبی محـبـیـن 14مـعـصـوم۞لینک کنید.
باسلام. انشالله این نیتتان برآورده شده باشد.
انشالله هر روز به روزم.با نقدهاتون مارو در ارائه مطالب بهتر یاری رسانید
یاحق
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۴:۳۱ یه بنده خدا
سلام و درود بر شما

ایام به کام
موید باشید

برای فرج صلوات
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۴:۳۱ خادم الرضا(ع)
سلام
خداقوت ببخشید از این غیبت طولانی که داشتم
یه ذره سرم شلوغ شده بود
شرمنده
انشاءالله دوباره کار و شروع میکنم
منتظر حضورتون هستم
التماس دعا
یاعلی(ع) با سیدعلی
سلام

وبلاگ خیلی خیلی زیبایی دارید من شما را با نام "" بی رنگی"" لینک کردم.
اگر خواستید می توانید من را هم لینک کنید.
سلام
من از این قالب خوشم اومده لطفا بفروشین به من
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۷:۵۳ خادم امام
هرقبله گهی قبله نمایی دارد
هردل که شکست ره به جایی دارد
هرچند بود قبله ما کعبه ولی
ایوان رضا عجب صفایی دارد
با تشکر و عرض تبریک ممنون از لطف
شما وب شما بسیار پربار و به روز است
موفق باشید زیرسایه مولا
التماس دعا
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۹:۲۷ آهسته عاشق می شوم
السلام علیک یا حضرت عشق
سلام علیکم.
دعوتی
یامَن اِسمُهُ دَوا وَ ذِکرُهُ شَفاء
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۹:۳۷ خداحافظ رفیق
سلام و عرض ادب سادات خانوم!!
عید شما مبارک
حلال کنید دیر خدمت میرسیم
۰۹ مهر ۹۱ ، ۲۰:۱۷ مجنون حسینم مدیون ابالفضل
سلام خدا قوت وب جالب داری
به امید توفیقات روز افزون شما
۰۹ مهر ۹۱ ، ۲۰:۴۸ مــریــم گلیـــ
من سفر خواهم کرد...

کوله بارم همه غم، جاده ای نیست که مرا ببرد تا فردا ...

چه کنم با که بگویم که چه تنها شده ام.

شب به لالایی مهتاب فروخفته و تو بی خبر دورشدی درنفس ثانیه ها ...

بی هدف در دل تاریکی افسونگر غم میروم‌‍ ...

اشک فشان منتظر تا که تو برگردی از آن روزن دور...

من سفر خواهم کرد...

و تو میدانی که شبی وحشت سنگین سکوت

به صدا ی من و تو می شکند...

من از این شب پر حادثه ، این شهر سیاه...

با دلی خسته و سرد عاقبت میگذرم ...

عاقبت روز و شبی یا سحری...

من سفر خواهم کرد...
۰۹ مهر ۹۱ ، ۲۲:۳۸ هیئت عاشقان حسینی نراق
بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا

سلام اگر موافق باشید ما هم لینک کنید.
۰۹ مهر ۹۱ ، ۲۲:۴۸ دختران باباعطا
سلام علیکم

ممنونم از حضورتون و پیام بسیار زیباتون
عذرخواهی می کنم که به دلیل مشغله ی زیاد, با تأخیر زیاد خدمت می رسم.
در سفر معنوی عتبات نایب الزیاره بودم
میلاد امام رضا و دهه کرامت را تبریک عرض می کنم

به روز هستم به مناسبت سالگرد شهادت عمواکبرم. لطفا تشریف بیارید

التماس دعا
سلام .
ای همراه امید وارم همیشه سلامت باشید . از اینکه به ما سر زدین کمال تشکر را دارم .
بی رنگی رو در وبلاگم توقسمت " لینک دوستان " قرار دادم امید وارم موفق باشید .
سلام علیکم.
با افتخار لینک شدید.
خدا قوت.
پایگاه مقاومت شهید بامروت
یا مهدی ادرکنی
سلام
به منم سر بزن
اگه میشه کد مداحی حاج محمود رو برام بفرست
۱۰ مهر ۹۱ ، ۱۵:۱۳ پرچم داران اهل بیت
به نام ایزد یکتا

وبلاگ ما برای حضور در نمایشگاه رسانه های دیجیتال مورد تائید قرار گرفته است.

جهت اطلاع از روز حضور ما یک پیامک حاوی نام وبلاگتان به شماره 09127386119

ارسال نمائید.

با تشکر
سلام و خسته نباشید.
بدینوسیله از شما دوست عزیز جهت بازدید از پایگاه ضد فرقه جعلی بهائیت، دعوت به عمل می آید.
در صورت تمایل ما را لینک کنید و خبر دهید تا با افتخار شما را لینک کنیم.
موفق و پیروز باشید.
ضد فرقه جعلی بهائیت
اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرَجهُم

با عرض ادب و احترام
دوست عزیز وبلاگ جذاب و آموزنده ای دارید، بسیار بهره مند شدم.
ضمن تشکر از حضور گرمتان، بنده با افتخار وبلاگ شما را لینک نمودم، جنابعالی هم در صورت تمایل، حقیر را با عنوان (سخن عشق درحکمتانه ) لینک فرمایید.

مولا علی(ع) می فرماید: خداوند دوست دارد که مردم درباره هم خوب فکر کنند و خیرخواه یکدیگر باشند. غررالحکم ،ص212 و 271
التماس دعا، یا علی...
وبلاگتون رو تو پیوندهام قرار دادم . حلال کنید
۱۰ مهر ۹۱ ، ۱۹:۳۶ زهره & ضحی
سلام
به ما هم سر بزن، با پست مرنج و مرنجان آپیم.
سلام اینم ایمیل mohammad5ever@yahoo.vom
سایت "گنجینه مذهبی" افتتاح شد.
دانلود نرم افزار های مذهبی، مجموعه تصاویر مذهبی، مقالات مذهبی و...
به سایت ما بیایید و نظرات خود را اعلام کنید.
گنجینه مذهبی منتظر شماست.
www.mjjz.ir
۱۰ مهر ۹۱ ، ۲۱:۴۸ ارحم الرحماء
سلام
+ نوای وب ...
دلمان برد ...
سلام

وبلاگ خوبی دارید.

نظر تون درباره ی تبادل لینک چیه؟

یاعلی
۱۰ مهر ۹۱ ، ۲۲:۲۰ هر روز یک خاطره
سلام علیکم

بامطلبی جدید از شهدا بروز هستم

مهمان شهدا شوید
در آرزوی نور خدا زندگی کنیم
بی‌شیله پیله با شهدا زندگی کنیم
مایی که مدعی «حسین دوستی» شدیم
باید به عشق کرب‌وبلا زندگی کنیم
سلام. با زندگی شهید محمد حسین قاسمی به روزم. کلیک رنجه نمائید
دیگه نمیدونم از چی بنویسم............

از خاندان هاشمی...........یا قایق سهراب........

شاید از زنانگی پسران شهرم.........

بیایید منتظرم

راستی............سلام
۱۱ مهر ۹۱ ، ۱۵:۱۰ کبوتر بقیع
سلام ,ما دوباره آمدیم یعنی دوباره دارم وبم رو راه میندازم و منتظرتم.ایشالا اگه قابل باشم میخوام راجع به شهدا بنویسم...البته هنوز شروع نشده ها فعلا فقط نیت کردیم...
یا زهرا...
۱۱ مهر ۹۱ ، ۱۶:۰۳ گروه پلاک8/محسن(128)
صبح محشر هر کسی دنبال یاری می دود
یار ما باشد اگر شاه خراسان، بهتر است


با مطلب "در را که باز می کنم بوی دلار می آید از آنسوی کوچه ..."
منتظر شما هستیم
ܓ✿یا امام رضا(ع)ܓ✿
به مشبک ضریحت دلــــ♥ ـــم گره خورده...
اللهم ارزقنا زیاره الحسین فی الدنیا و شفاعه الحسین فی الاخره
به روضیه ی شمیم نینوا، رقیه ی نازدونه در حسینیه ی دلم دعوتتون میکنم.
جسارتم رو بخشیده و منت گذاشته و قدم رنجه بفرمایین!
عاقبت به حسین ع باشید
مهربانی و رأفتش را همین چند روز پیش،
باقلبم،
حـــــــس کردم....

از این جا تا آقا تنها یک دلِ شکسته است...
و من چفدر دلم شکست...

سلام خدابرخواهرم.
لطف کنید آدرس وبلاگم رادر پیوندهاتان جایگزین کنید.
یاحق
سلام خواهری من
با خیسی خاطراتم منتظرتم
۱۲ مهر ۹۱ ، ۰۹:۴۵ آسمانی های زمین
تعجب کردم . فکر کردم به تاریخ پیوستم .
خوشحالم که دوباره هستید .
وبلاگ عالی و خوبی دارید انشا’الله موید باشید
۱۲ مهر ۹۱ ، ۱۳:۴۵ عاشق مهدی
با سلام
شما که جواب ما رو ندادین
ولی از وبتون خیلی خوشم میاد
یه جورایی با روحیاتم سازگاره
التماس دعا
۱۲ مهر ۹۱ ، ۱۴:۵۳ هر روز یک خاطره
سلام

مستند آخرین روزهای زمستان که راجع به زندگی سردار
حسن باقری(غلامحسین افشردی ) است که از شبکه یک در روز جمعه ساعت 8:05 و تکرار آن در روز سه شنبه ساعت 23:05 دقیقه پخش میشود. از دست ندید.
۱۲ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۲ سرباز کوچولو
سلام بی رنگی
ممنون ار حضور فعالت در وبلاگ حضرت مسلم
شرمنده کردی...من هر پنج شنبه آپم حتما سر بزن...
اگه مایل بودی تبادل لینک کنی هم خبرم کن لطفا
بعدش یک درخواست...لطفا ادامه مطلب پست ثابت وبلاگ رو بخون در رابطه با نویسندگی نظر بده...منتظرتم
۱۲ مهر ۹۱ ، ۱۸:۳۲ هیئت مکتب الزهرا(س)غرب تهران
سلام باعشق برعاشقات ولایت تشنگان شهادت
خیلی باسلیقه ای
بهت تبریک میگم
ایشالله پیش ما بیای وبلاگ خودتونه
یاعلی
شهادت مزدِ خوبان است...
شهیدسید مرتضی آوینی
_____

سلامِ خدابرشما.
بروز هستم.تشریف بیاورید...
هرچند یه کم دیر اما میلاد سراسر نور امام رضا علیه السلام مبارک
اى مه زیبا تو ما را شاد کن
آى و عالم را ز عدل آباد کن
با غم هجر تو من شادم کنون
تا رخ زیبا ز غیب آرى برون
اللّهمّ عجّل لولیک الفرج
۱۳ مهر ۹۱ ، ۰۸:۰۰ زینت زن= حفظ حجاب
امام جواد (علیه السلام)

هر چشمی روز قیامت گریان است ، جز سه چشم :

چشمی که در راه خدا شب را بیدار باشد


چشمی که از ترس خدا گریان شود


و چشمی که از محرمات الهی و گناهان بسته شود.



کافی ، ج 2 ، ص (80)
بی شک مهمترین و حساس ترین انتخاب و تصمیم در زندگی هر فردی تصمیم ازدواج و انتخاب همسر است.

ولی

همانگونه که این پیوند زیبا می تواند آرامش و خوشبختی را به ما هدیه دهد یک انتخاب اشتباه و نابجا نیز می تواندبه همان اندازه آرامش و خوشبختی را از ما سلب کند.

بنابرین برای داشتن یک انتخاب مناسب و ساختن یک زندگی موفق نیازمند تجارب و الگوهایی هستیم که یکی از کامل ترین این الگوها زندگی ائمه و معصومین خصوصا زندگی امیر مومنان علی (ع)است که با ایمان و توکل برخدا و ساده زیستی ،صبر،محبت و رضایت و..نمونه یک زندگی الهی را به مومنان هدیه کردند.

ولی...
۱۳ مهر ۹۱ ، ۱۴:۳۴ من یک مسلمانم
آقا شروع من تویی به نام اسمت
مولا ... تمومه آدما غلام اسمت
وقتی کشیدی دستتو رو سرم
شدم گدای دور حرم
تو می دونی که من یه رو سیاهم
عشقم... همه ی دلخوشیم همینه
یه روز چشام اینو ببینه...
عزیز فاطمه دادی پناهم
بمیرم آقا کفن نداری
چرا تو سر در بدن نداری
تو زینت اهل آسمونی
حالا چرا پیرهن نداری

سلام بهم سر بزنید نظر یادتون نره

یا علی فدایی سید علی
۱۳ مهر ۹۱ ، ۱۸:۱۵ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
سلام و نور...
از یکشنبه ۱۶مهر ماه تا شب اول بی قراری می شود چهل روز... چهل روز تا آغاز پریشانی ما. چهل روز تا بی قراری اهل حرم...چهل روز تا وا عطشای اهل خیام...

اگر دلتان کربلایی است. اگر اعتقاد دارید که "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" بسم الله...

از یکشنبه تا شب اول محرم هر شب بعد از نماز مغرب و عشا زیارت عاشورای ارباب را زمزمه می کنیم...به این امید که در عرصه گاه محشر جرعه نوش زلال شفاعتش باشیم...
میدونی چندتا مطلب اپ کردمو نبودی؟
الانم نمیخای بیای؟
۱۳ مهر ۹۱ ، ۲۱:۰۹ هر روز یک خاطره
سلام علیکم.

با برگی از خاطرات کتاب پایی که جا ماند
مهمان شهدا شوید
+ نوای وب
و "قاف" حرف آخر عشق است....
سلام


ولادت امام مهربانی ، ولی نعمت ما ایرانی ها امام رضا (علیه السلام) رو تبریک عرض میکنم



کرامات امام رضا (علیه السلام) به روایت اهل سنت


به روزم

التماس دعا

۱۴ مهر ۹۱ ، ۲۲:۱۴ فرزند خاک
جای سید مرتضی و دکتر چمران خیلی خالیست...
۱۵ مهر ۹۱ ، ۱۰:۰۰ منتظر بهار
تازگی خیلی کم مینویسی رفیق !
۱۵ مهر ۹۱ ، ۱۳:۰۱ گروه پلاک 8/محسن(128)
با مطلبی با عنوان"وداع فرزند و پدر"منتظر حضور شما هستیم(عکسهایی تکان دهنده از وداع شهید با فرزندانش)
باز این دلم هوای میخانه کرده ساقی
بوی شراب نابش دیوانه کرده ساقی
...
باز دلم هوای مشهد الرضا دارد...
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۳۱ عاشق مهدی
با سلام
برادر یا خواهر شهدایی
منتظر حضورتون هستم
التماس دعا
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۴:۲۱ علی تاران
سلام و رحمت
التماس دعای کسب معرفت و لیاقت جهت امر فرج پسر حضرت مادر و سلامتی مرهم شیعیان حضرت رهبر...
یا الله...
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۹:۵۳ زهره & ضحی
سلام
با پست آرامش آپیم.
سلام همسنگر
خدا قوت خسته نباشید

بازم که نیستید

به روزم
بسیار خواندنی و زیبا
یاعلی
۱۶ مهر ۹۱ ، ۲۲:۰۰ هر روز یک خاطره
سلام علیکم

با مطلبی از شهدا
مهمان شهدا شوید
خدایا ! به من زیستنی عطا کن که در لحظه

مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت

نخورم ومردنی عطا کن که بر بیهودگیش سوگوار نباشم


خدایا محیط زندگی ام طوری آماده ساز تا همه بتوانند از حقایق

دینت بهره برده و مقلد طوطی صفت نباشند
وب سایت با محتوایی داری که با ذکر شهدا آن را معطر نمودی ... خدا آبروت نگهداره ..
چنانچه صلاح ببینید با لینگ کردن با سایت قرآنی ما مقداری از این عطرها را نیز به مریدان قرآنی هدیه کنید
بمان تا کاری کنی نه کاری کنیم تا بمانیم.

((دکتر شریعتی ))
سلام بروزم دوست داشتید بیایید
یا علی مدد
۱۸ مهر ۹۱ ، ۱۴:۰۵ عاشق مهدی
با سلام
دنیا زیباست و لی زیبایی ظاهر را چه سود
ممنون که جواب دادین
اگر دوست داشتید جواب بدید
نگفتن مزار سید اهل قلم رازیارت کردین یا خیر
التماس دعا
۱۸ مهر ۹۱ ، ۱۷:۳۱ من یک مسلمانم
این یک عملیات واقعی است
«با توجه به اهمیت موضوع، لطفاً با دقت مطالعه فرموده و در صورت اشتراک نظر، به هر نحوی که صلاح می‏دانید، محتوای این پست را هرچند با قلم و بیان خودتان، در حد توان بازنشر دهید.»
ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ
عملیات رسانه‏ای افسران جوان جنگ نرم در خلال سفر استانی رهبر انقلاب اسلامی....
اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرَجهُم

سلام همسنگر و دوست والامقام
هرچند خیلی دیر خدمت رسیدم اما تبریک این عید بزرگ را از حقیر بپذیر.
زائری بارانی ام آقا به دادم میرسی؟
بی پناهم خسته ام تنها بدادم میرسی؟

اجرت با حق - یا علی...
سلام
خدا قوت
در روز زیارت مخصوص امام رضا(ع) اگر رفتی زیارت یاد ما هم باش
یا علی مددی
تقصیر ماست غیبت طولانی شما،بغض گلو گرفته پنهانی شما،بر شوره زارمعصیتم گریه می کنید،جانم فدای دیده بارانی شما،پرونده ام برای شمادردسرشده،وضع بدم دلیل پریشانی شما،آیاحقیقت است که اصلا شبیه نیست،رفتارما به رسم مسلمانی شما؟یا فارس الحجاز برایم دعاکنید،درمانده است نوکر ایرانی شما

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
بیایید به ان سوی نگاه ها
با عشق یعنی خود ندیدن
به روزم
با سلام .
افتخار اشنایی با وبلاگ زیباتون نصیبم شد.
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و از نظراتتون ما را بهره مند نمایید .
یا علی
سلام خواهر خوبم
موید باشی عزیزم
۲۰ مهر ۹۱ ، ۰۰:۱۱ خداحافظ رفیق
سلام
امروز که روز زیارتی آقا بود دل همه ما چسبیده بود به ضریح امام رضا
خوبی سادات خانم؟
تمام ِ حاجت ِ مجنون ،
اشاره لیلاست ...
شهدا همه اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا هستند و راه آن‌ها عشق و اطاعت است و وفاداری. شهید سیدمرتضی آوینی

سلام با زندگی‌نامه شهیده مرضیه عذباشی به‌روزم. منتظر نظرات ارزشمندتون هستم
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۳:۰۷ زهره & ضحی
سلام
با پست یاد آپیم.
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۲ دیوونه کربلا
سلامو
وب زیبا و پر محتوایی داری.
به منم سر بزن.
منتظر نظرت هستم.
راستی با تبادل لینک موافقی؟
اگه دوست داری بگو لینکت کنم
یا علی...
سلام
زنده باشی با این وبلاگی که ساختی خدا قوت
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم ساقی دل لینک کن و بگو با چه اسمی شما رو لینک کنم
در پناه ایزد مننان باشید
چه شعر قشنگی.............منو به حال و هوای حرم برد!!!
یا امام رضا بطلب همه مونو تا بیایم به پابوست بخدا دلتنگیم ..........گریه در حرم مطهر شما ما را سبک می کند و لحظه ای مارا از اندیشه گناه رهایی می دهد همه روسیاهیم .....................تو که بزرگی ، ببخش و واسطه بین ما و خدا باش تا خدا نیز از ما بگذرد
آمین
سلام
به امیدهمکاری بیشتر
درپناه حق
یاعلـــی
سلام دوست مهربان من چه دوره ای هستیم چرا حقیقت را نمی توان شناخت
.
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۰:۱۹ مجید دشتی
این که خورشید ز شرق می آید
چون تو در مشرق خراسانی
از تو اذن حضور می خواهد
ای که در کائنات سلطانی
..,..
ممنون که اومدی
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۰:۵۳ فاطمه(یاس)
آن حالتی خوش است که مستانه بگذرد
یعنی به زیر منت پیمانه بگذرد
روزیِ ما به دست کریمان آشناست
کفر است پای سفره بیگانه بگذرد
من از اشکی که می ریزد به چشم یار می ترسم
از آن روزی که اربابم شود بیمار می ترسم
رها کن صحبت یعقوب و دوری غم فرزند
من از گرداندن یوسف سر بازار می ترسم
همه گویند این جمعه بیا اما درنگی کن
از اینکه باز عاشورا شود تکرار می ترسم
احسنت ، دست مریضا ، عالی بود
امیدوارم مورد قبول زهرای اطهر قرار بگیرد
جهت اطلاع شما ما نیز سایت قرآنی داریم ، ما شما را لینگ می کنیم چنانچه صلاح دانستید مارا در سایت خود لینک کنید
www.navidsaba.blogfa.com
http://www.navidsaba.blogfa.com
بیا که خسته اند جمعه های انتطارمان

بیا که جمعه هم گذشت دیر شد قرارمان

تمام روزنامه های شنبه تیتر می زنند

تو آمدی و سبز شد ترنم بهارمان . . .

.
سلام
محتاج دعاییم
یاامام رضاع
عالی بود.
از اینک به وبلاگ ما سری زدی خیلی خوشحال شدیم و وقتی که مطالب وبلاگ شما را خواندم خیلی خوشحال تر
فقط این نکته را بهت می گم تنها دل خوشی ما در این دنیا فقط به فرزند زهرا (س) مقام معظم رهبری هست وبس.
کبوترانه دلم بی قرار گنبد شد....

التماس دعا...

(زیر این کامنت...خیلی یواش نوشته التماس دعا...شاید آن قدر تکراری شده باشد که ته این کامنت ها به چشم نیاید...اگر نگاهتان رویش گیر کرد...دعا بفرمایید لطفا من حقیر را...من هم اگر لایق باشم انشالله دعاتون میکنم.قبول؟)
فاطمه جان؛ بسته خدا عقد تو را با علی

فاطمه شد چشم و چراغ خانه ات یا علی . . .

سالروز پیوند آسمانیشان مبارک
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۲۶ کانون قران دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
وب خیلی خیلی قشنگی دارید.
خدا قوت
سلام بر شما عزیز
خسته نباشید. بسیار از مشاهده مطالبتان خرسند شدم.
موفق و پایدار باشید.

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">