بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

ارباب ِ کبوتر ها...

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۴۰ ب.ظ

 

جمعه..

صبح،

حرکت به سمت مشهد الرضا،

پابوس عموی رئوف، انشاالله...

بیـ... رنگـ... :

باران گرفت و نذر زیارت قبول شد؛

هفت آسمان ز شوق زیارت ملول شد،

رفت و به آسمان وسعت دریا قیام کرد..

آرام محو خواندن اذن دخول شد...

حـاشیـ ـه:

لحظه های وصال در خود

گریه های بی امان دارند...

با زمزمی به وسعت چشم تر آمدم
تا محضر زلالترین کوثر آمدم
قسمت نشد که بال و پری دست و پا کنم
اما به شوق دیدن تو با سر آمدم
گفتند زائر حرمت زائر خداست
مُحرم تر از همیشه بر این باور آمدم
اینک مدینه النبی ام مشهد الرضاست
با نام تو به محضر پیغمبر آمدم
از حس و حال روشن معراج پُر شدم
وقتی به خاکبوسی «بالاسر» آمدم
حسی کبوترانه گرفته ست جان من
«پایین پای» تو شده هفت آسمان من
در این حریم قدسی سر تا سر آینه
روشن شده به نور تو چشمم هر آینه
گرد و غبار صحن تو را می خرد به جان
همواره بوده است بر این باور آینه
پر می کشد از این همه قلب شکسته آه
سر می زند از این همه چشم تر آینه
عکس ضریح توست که در قاب چشم هاست
یا عکسی از بهشت نشسته بر آینه
گم کرده دارم، آمده ام با نگاه تو
پیدا کنم تمام خودم را در آینه
لبریز روشنی است تمام رواقها
آیینگی ست جان کلام رواقها
شب های گریه تا به سحر حرف می زنم
با واژه واژه خون جگر حرف می زنم
شمعم که گریه میکنم و گریه می کنم
با قطره قطره آتش تر حرف می زنم
روح لطیف تو شده سنگ صبور من
گویی که با نسیم سحر حرف می زنم
گاهی کنار پنجره های ضریح تو
گاهی در آستانه ی در حرف می زنم
شبهای بارگاه تو را درک کرده ام
از «لیله الرغائب» اگر حرف می زنم
بر لب رسیده از قفس سینه آه من
حرف دل است روی زبان نگاه من

روی تو را ستاره ی اشراق خوانده اند
خوی تو را «مکارم الاخلاق» خوانده اند
دست تورا که خالق لطف و کرامت است
روزی رسان انفس و آفاق خوانده اند
باران مهربانی بی وقفه ی تو را
شان نزول سوره ی انفاق خوانده اند
در مذهب نگاه تو غم حرف اول است
چشم تو را پیمبر عشاق خوانده اند
هفت آسمان و رحمت «شمس الشموسی» ات
ذرات خاک و لطف «انیس النفوسی» ات

                                                                        "سیدمحمد جواد شرافت" 

ديدگاه ها  (۱۴۲)

۲۶ مهر ۹۱ ، ۲۰:۴۴ فرزند خاک
باران گرفت و...
با التماس التماس دعا....
زیارت زیارت همه آرزومه...
یاعلی مددی
۲۶ مهر ۹۱ ، ۲۰:۵۱ بسم ِ هو ..
مشهدت ضرب المثل های مرا تغییر داد
هر که بامش بیش برف نه، کبوتر بیشتر !

سلام خواهری،
دعا کن من هم راهی شوم ..
خوش ب حالت عزیزم
خیلی خیلی دعام کن
...
۲۶ مهر ۹۱ ، ۲۱:۳۰ ارحم الرحماء
سلام خواهری
خوبید شما؟
خوش ب ِ سعادتتون توی این ماه عزیز ، زیارت ِ عزیزترین گوارای وجودتان ...

دلم گیر ِ حرمه، از شهریور که برگشتیم دلم اونجا مونده ...
اگه یادت موند سلام این حقیر رو هم به آقا برسون
۲۶ مهر ۹۱ ، ۲۱:۳۹ من یک مسلمانم
سلام آجی
التماس دعا ، خیلی که دلم بارونیه
۲۶ مهر ۹۱ ، ۲۱:۴۳ عشق ک ر ب ل ا
سلام دوستی
قبول
برامون دعا کن
برا دوستم که تازه زندگی متاهلی رو داره شروع میکنه
دعا کن
ما محتاج دعاییم...
شکایت نکنید...
یاعلی
سلام همرزم

از شما دعوت می شود به حلقه های 40 نفره منتظران برای دعا و روزه ی همگانی در روز پنج شنبه 4 آبان 1391 مصادف با روز عرفه (روز نیایش و تضرع)؛ با نیت تعجیل در ظهور امام زمان (عج) به آقا بپیوندید. برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ زبر مراجعه فرمایید. در صورت تمایل، حضور خودتان را با معرفی نام تان در بخش نظرات اعلام بفرمایید .

☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼
http://albeyatolellah.blogfa.com

انشاالله امام زمان (ع) شما را در صف سربازان و منتظران حقیقی خویش قرار دهد.
به امید آمادگی دلها برای ظهور ... انشاء الله

یا مهدی (عج)
۲۶ مهر ۹۱ ، ۲۲:۳۳ خواهران بسیجی
تو رو خدا از امام رضا بخواید مارم بطلبه
این بغض ها جای خودش آقا برای من
اشک روان تا ناودان چانه بنویسید ...
۲۷ مهر ۹۱ ، ۱۰:۳۳ هم پای قاصدک
دو هفته ای ست که ظرف نباتمان خالی ست
و آه می کشم و حسرت خراسان را..
۲۷ مهر ۹۱ ، ۱۲:۲۸ علیرضا محمدی
چشمی که از ضریح تو لبریز می شود
سرشار از بهشت دلاویز می شود ...
۲۷ مهر ۹۱ ، ۱۲:۳۳ نقطه چین تا خدا
سلام همسنگر عزیز
برای من هم خیلی دعا کن.
انشالله اقا امام رضا همه ی ما رو دعوت کنه.

قربون کبوترای حرمت امام رضا
قربون این همه لطف و کرمت امام رضا
ای مهربانتراز بهار
قلبهای خسته را بهاری کن که در فراق تو دل شکسته و یخ بسته مانده ایم.
شکوفه بی طراوت ظهور سبز نیست. ......بیا.... اللهم عجل لولیک الفرج.

و سلام بردلهایی که در کلاس انتظار غیبت نکرده اند.
۲۷ مهر ۹۱ ، ۱۵:۳۵ محمد مهدی
سلام،لطفاوبلاگ این بنده ی حقیر رو هم با نام{نیلوفرانه} لینک کنین.ممنون
دوست دارم که یک شب جمعه/ صبح گردد به رسم خوش عهدی
ناگهان بشنوم زسمت حجاز/ نغمه ی دلخوش انا المهدی
۲۷ مهر ۹۱ ، ۱۷:۳۵ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
سلام و نور...
خوش به سعادتتان که به پابوسی سلطان اباالحسن می روید. بچه های کانون ابوترابی از شما التماس دعا دارند...
با مطلبی در رابطه با حجه الوداع پیامبر به روزم...اگر فرصت کردید بخوانید و نظری بدهید...
یا علی مدد
لطف کن ای دوست از رخ پرده بگشا ناز کم کن

دل تمنائی ز دلبر غیر دیداری ندارد
سلام
خوش به سعادتتون
سلام این حقیر رو هم به امام رضا-ع- برسونین
۲۸ مهر ۹۱ ، ۰۰:۱۵ هر روز یک خاطره
دل از دلش ربوده و دلتنگ یک نگاه/ این سائلی که آمده پابوسی رضا(ع)

ما را هم دعا کنید
اگر یادتان بود و باران گرفت دعایی به حال بیابان کنید
ملتمس دعا
۲۸ مهر ۹۱ ، ۱۰:۱۰ عاشق مهدی
با سلام
توجه نکرده بودم
لوگوی کربلا
صحبتهای آقا سید مرتضی است
التماس دعا
پاسخ:
لوگوی کربلا حرف های آقای بقائی است..
۲۸ مهر ۹۱ ، ۱۱:۲۶ احسن الحال
سلام خواهرخوبم....
دلم شدید هوای حرمش را دارد.....
این روزها دلمان بدجور می طلبد هوای حریمش را.....
اگر هنوز نرفته اید التماس دعا.....
اگر هم رفته اید : سفرتان بی خطر....
زیارتتان قبول....
سلام

ای دل به علی نگر خدا را بشناس
وز روی علی رمز ولا را بشناس
خواهی که مقام عشق را بشناسی
برخیز و علی مرتضی را بشناس

شعر از: حمید سبزواری

التماس دعا
۲۸ مهر ۹۱ ، ۱۸:۱۱ آینده سبز
سلام نخسته
منتظر شما هستیم با نظرات سازنده شما
التماس دعا

خوشا بحالتون.
۲۸ مهر ۹۱ ، ۱۹:۰۸ موسسه نورالحکمت
سلام
التماس دعا
۲۸ مهر ۹۱ ، ۱۹:۵۹ هیئت محبان امام حسن مجتبی(ع)شهرستان نکا
mohebane-emamhassan.blogfa.comباعنوان هیئت محبان امام حسن مجتبی(ع)شهرستان نکابروزم در صورت تمایل لینکم کنید و بگید با چه عنوانی لینکتون کنم
۲۸ مهر ۹۱ ، ۲۱:۰۶ اسلام صدا
یک نفر مخلصانه در ایران گفت: "والکاظمین الغیظ"
یک نفر در برزیل مسلمان شد...
۲۸ مهر ۹۱ ، ۲۱:۵۰ اشکان نوروزی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
حقیر اشکان نوروزی طلبه حوزه علمیه هستم و وبلاگی رو برای بروز رسانی تقریر درسهای هفتگی حوزه ام البته دروسی که بکار عموم می اید در وبلاگ قرار می دهم همچنین منبرهایی که حقیر می روم و حلقه های صالحین تمامی این مطالب دینی را در وبلاگ بطور هفتگی بروز می کنم بنابراین اگر تمایل به تبادل لینک دارید ما را با نام (طلبه) لینک کنید سپس به ما اطلاع دهید که ما شما را با چه نامی لینک کنیم واگر دوست داشتید تبادل لوگو نیز می کنیم.منتظرتان هستم
www.shiaa.blogfa.com
۲۹ مهر ۹۱ ، ۰۰:۰۴ فاطمه مجاور
به به خوش به حالتان من که هر چه نذری میگم قبول نمیکنه نمیدونم احساس میکنم انگار از خدا دور شدم
التماس دعاهای فراوان دارم حتما حتما یادم کنید که ایمانم بیشتر و بیشتر شه
با خاطرات بقیع به روزم با نظراتتون مزین کنید
محتاج یک نگاه توام یا علی بن موسی الرضا
دل خوش به مهربانی توام یا علی بن موسی الرضا
دستم بگیر که دلم پاره پاره است
مست غرور کبوتران توام یا علی بن موسی الرضا
اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرَجهُم

با عرض ادب و احترام
دوست عزیز مطلب پستی که زدی جذاب و آموزنده بود، بسیار بهره مند شدم.
وقت کردی سری هم به حقیر بزن.
فعلا... یا علی... التماس دعا
۲۹ مهر ۹۱ ، ۱۱:۰۴ به همین سادگی
ملتمسم به دعایت
۲۹ مهر ۹۱ ، ۱۵:۲۰ حکایت دل عاشق
سلام.
التماس دعا سلام مخصوص مارو آقا برسونید
۲۹ مهر ۹۱ ، ۲۱:۵۸ اهالی ابادی انتظار
خدایا : رحمتی کن تا ایمان ، نام ونان برایم نیاورد ، قوتم بخش تا نانم را؛ وحتی نامم را در خطر ایمانم افکنم.
تا از آنها باشم که پول دنیا می گیرند وبرای دین کار می کنند ؛ نه آنها که پول دین می گیرند وبرای دنیا کارمی کنند...
دکتر شریعتی
۳۰ مهر ۹۱ ، ۰۲:۰۴ جوانان انصارالحسینی
بسم رب الحسین

بوی محرم که میاد

عشق ابالفضل وحسین



توی دلم زنده میشه

بهشت بین الحرمین
.
با سلام
منتظر حضورتان در وبلاگ هیئتمون هستیم
و همچنین اماده تبادل لینک
یاحق

هیئت جوانان انصارالحسین(ع) روستای حیدرکلا شهرستان فریدونکنار
harh.mihanblog.com
برای سرودنت
به شرقی‌ترین نگاه تو گره می‌خورم
یک آسمان سبز می‌شود
و یک زمین که قرن‌هاست گرم نگاه توست
کلمات، مغرور گفتن از تو می‌شوند
و استعاره‌های دستچین، طلایی طلایی می‌درخشند
رنگ‌های سفید و آبی را ترکیب می‌کنم
و بال و آسمان را هم
دفتر خاطرات ضریحت
پر است از سوال و جواب‌های بی‌شمار
و من این همه را در کدامین توسل اندازه بگیرم
و من این همه را در راز کدامین گره محکم کنم
و من این همه را در کدامین استعاذه بگریم
برای سرودنت اما
رضایت تو کافی‌ست ...
خدایا...................

اگر چه دیر آمده ایم، ولی آمده ایم

به زلال اشکهای بندگان صالحت

در صحرای عرفات قسم،

ما دورافتادگان از حریم

عشق و عرفان را

بپذیر........


.
۳۰ مهر ۹۱ ، ۱۰:۱۳ فردین صمدی
سلام
وبلاگ قشنگی دارید زیارتتون قبول باشه.
شهید زین الدین .در زمان غیبت منتظر واقعی کسی است که منتظر شهادت باشد.
ممنون ک به وبلاگم سر زدید اگه دوس داشتید لینکم کنید.
انشا الله موفق وموید باشید.یا حق.
از کوی تو بیرون نرود پای خیالم چه برانی، چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاکم بکشانی نه من آنم که برنجم، نه تو آنی که برانی...
کنار سفره که بودیم حرف مشهد شـد

وزید بوی خراسان و ناگـهان رد شد

دوباره یـاد غریب آشـنا و شـوق حرم

و سیل اشک که پشت پلکها سد شد

و دخترم که به دل حسرت زیارت داشت

درست هم نظر مرتضـی و احمـد شد

دو سـال هست که تو قـول داده ای بابا

بـرای مـا که نـرفتیم واقعـآ بـد شد

تمام بودنـم آوار شـد و یـک لحظــه


زمان برای عبور از خـودش مردد شد

دو روز بـعد بلیـط و شـروع یک پروار

کبوترانـه دلـم بـی قـرار گنبـد شد

قطار تهران،مشهد درست ساعت هشت

و ایستگاه که سرشار بـوق ممتد شد

و چند ساعت دیـگر به صحـن آزادی

نگاه منتظرم گـرم رفـت و آمـد شد

با بسیجی بودن یا حزب اللهی بودن
به روزم
دوستی با دوستان سعادتمند هم سعادتی ست...

خوشا به سعادتت..

توقع دعا که زیاد است اما زیارتت قبول ان شاءالله..
سایت بسیار زیبایی دارید
مطالب آن نیز دلنشین است از اینکه این حقیر رو قابل دانسته و به وبلاگم سری زدید ممنون
التماس دعا
۰۱ آبان ۹۱ ، ۱۱:۵۷ عشق یعنی ی پلاک
سلام
زیارتتون قبول باشه
۰۱ آبان ۹۱ ، ۱۲:۴۳ دوستدارشهدا
سلام بر خادمین شهداء
منتظر نگاه های شما هستم.
موفق باشید و التماس دعا همچنان
یا حسن
منو که نطلبید
التماس دعا
۰۱ آبان ۹۱ ، ۱۲:۵۷ پرچم داران اهل بیت
به نام عشق اول و آخر

سه شنبه دوم آبان 1391 مصادفست با هفتم ذی الحجه سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)
لوگویی تهیه شده است
لطفا آن را جهت ترویج فرهنگ غنی شیعه در وبلاگهایتان قرار دهید.

منتظرتونیم...
۰۱ آبان ۹۱ ، ۱۲:۵۷ پرچم داران اهل بیت
به نام عشق اول و آخر

سه شنبه دوم آبان 1391 مصادفست با هفتم ذی الحجه سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)
لوگویی تهیه شده است
لطفا آن را جهت ترویج فرهنگ غنی شیعه در وبلاگهایتان قرار دهید.

منتظرتونیم...
لحظه های وصال در خود

گریه های بی امان دارند...



چه شد که من این چنین عاشقت شدم
۰۱ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۷ خداحافظ رفیق
سلام سادات خانوم!!
چقدر خوشبحالته الحمدلله
مارو هم بدعا
سلام
خیلی عالی بود .
چند روز پیش به دیدار اما خامنه ای رفته بودیم.
در وبم گذاشتم بخونش.
ى کاش بر قبرت حرم سازیم امامم
بر گنبدش پرچم بیافرازیم امامم
آییم پابوس و تو را زوّار گردیم
ما بى کسان هم لایق دیدار گردیم

شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بر دوست داران آن حضرت تسلیت باد.
۰۲ آبان ۹۱ ، ۰۰:۳۹ مجذوب الحسین (ع)
دلم پر میزند امشب براى حضرت بـاقر (ع) /
که گویم شرحى از وصفُ ثناى حضرت باقر (ع)

ندیــده دیده ى گیتى به علـم و دانش و تقــوا /
کسى را برتر و اعلم به جــاى حضرت باقر (ع)

ز بهر رفع حـــاجات و نیـاز خویش گردیده /
سلاطین جهــان یکسر گــداى حضرت بــاقر (ع)

زبان ازوصف او لکن، قلم از مدح او عاجز /
که جزحق کس نمى ‏داند بهاى حضرت باقر (ع)

نزاید مــادر گیتى ز بهر خـدمت مردم /
به جود و بخشش و لطف و سخاى حضرت بــاقر (ع)

به ذرات جهان یکسر بود او هادى و رهبر /
که جــان عــالمى گردد فــــداى حضرت بـاقر (ع)

برو کسب فضیلت کن چو مــردان خدا اى دل /
ز بحــر دانش بى منتهــاى حضرت بــاقر (ع)

اگر گردد شفیع ما به نزد خــالق یکتــا /
بهر هر دردى شفــا بخشد دعـــاى حضرت بــاقر (ع)

ز انـدوه و غـم و محنـت بود آسوده و راحت /
به زیر ســایه و تحت لـــواى حضرت بـاقـر (ع)



شهادت امام محمد باقـر (ع) را به ساحت مقدس حضرت مهدی (عج) و به محضر

ذاکر بـا اخلاص اهل بیت (ع) آسید جـواد ذاکـر عـزیـزم و خدمت شما دوست خوبم

و خدمت خانواده محترمتان تسلیت عرض میکنم ... التماس دعا
۰۲ آبان ۹۱ ، ۰۵:۳۲ رضا فقیهیان (کلب الحسین)
باسلام من ازطریق بخش نظرات یکی ازدوستانم باشما آشناشدم
وبلاگتون رنگ وبوی شهدا میده ازسیدمجتبی علمدار هم یادبفرمایید
دراینجاشعری رابه شهداتقدیم میکنم به وب من هم سربزنید(مصابیح الدجی)


آری این است...

این است بغض شکسته دل ما

کجایند مردان بی ادعا

آنانکه کنند خاک رابه نظر کیمیا

آنانکه چکمه هاشان بوسه گاه اولیاء

آنانکه سجده گاهشان ضریح فرشتگان

آنانکه در بازار آبله های پایشان

کشمکش میان فرشتگان واولیاء

آنانکه کشف راشهود

وشهودراکشف کرده اند

آنانکه اگرمقطع الاعضاء

قالو:لاحول ولاقوةالابالله

آنانکه اگرقطعتموا یمینی

انی احامی ابدا ان دینی

آنانکه به هنگام شهادت برلب

السلام السلام والسلام

آنانکه به هنگام قیامت آرام

معیارحساب وهرکتاب والسلام...
۰۲ آبان ۹۱ ، ۰۸:۵۸ ذی القربی/شمسیان
سلام.
شهادت امام باقر ع رو تسلیت میگم.
با مطلب جدید در خدمتم.
سلام
وبلاگ قشنگی داری
مطالب قشنگی داره خوش حال میشم تبادل لینک کنیم
یا علی
۰۳ آبان ۹۱ ، ۰۹:۳۹ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
سلام و نور
عرفه آمد و افسوس که نگشتم عرفاتی
عبد آلوده و پستم چه صفاتی چه صفاتی
با مطلبی راجع به فصل بندگی و نیایش به روزم و منتظر نظراتتان.
یا حق
خداونددر طول سال توقف گاه های زیادی ،برای هدفش و هدفمان،قرار داده است.

چه هدفی؟

معرفت به خود؛

به خالق.

شناخت خود،اینکه قیمت جان چقدر است و به چه بهائی می ارزد.

بشناسیم و به جنس شناس بفروشیم.

این عرفان و معرفت به کل هستی است.
انشاالله در موقف عرفه به ارزش وجودی خود آگاه شویم و آن را به گناه آلوده نکنیم
۰۳ آبان ۹۱ ، ۲۱:۴۰ من یک مسلمانم
خدایا!
مرا به که وا می‌گذاری؟
آیا به خویشاوندی که پیوند خویشاوندی را خواهد گسست؟
یا به بیگانه که بر من بر آشفتد؟
یا به کسانی که مرا به استضعاف و استثمار کشانند؟
در صورتی که تو پروردگار من و مالک سرنوشت منی؟

فرازی از دعای امام حسین علیه السلام در روز عرفه

التماس دعا
۰۳ آبان ۹۱ ، ۲۱:۵۲ گلبرگ مغرور
عرفه یعنی مردم! بدانید کعبه ای که شما دور آن می گردید خود به گرد حسین فاطمه می گردد عرفه یعنی مردم! بدانید که شیطان گاهی وقت ها با اعمال پر از ثوابی چون حج شما را از وظیفه تان غافل می کند.
عرفه یعنی مردم! حواستان باشد یک وقت اسیر ظواهر دین نشوید
عرفه یعنی مردم! به خدا قسم حسین باطن دین است، به خدا قسم دین بدون حسین بی معناست... عرفه یعنی  مردم! هیچ حواستان هست که تنها 20 روز تا محرم باقیست...؟
۰۴ آبان ۹۱ ، ۰۱:۵۷ آهسته عاشق می شوم
خداوند در نگاه تو نشسته است.

"بیداری تو طلوع خداوند است"
.
.
.
التماس نور
واقعا
اون روز حرم چقد قشنگ بود
چقد پر احساس بود
شب بود
شبه شهادت
ساعت 12شب
جای دوستان خالی
اللهم عجل لولیک الفرج

شرح دعای عرفه، خون دلِ خونِ خداست
فلسفه ی وجودی اش، غم تمام انبیاست
بر دل حکومت می کند هر جمله اش دانی چرا؟
چون عرفه ورودِ به، محرم و کربلاست...

یاحسین(ع)
التماس دعااا
۰۴ آبان ۹۱ ، ۱۷:۲۹ بابک الماسیان
سلام همسنگر.
خدا قوت.
عید قربان پیشاپیش مبارک.
التماس دعا…
عید قریان، پرشکوه ترین ایثار و زیباترین جلوه تعبد در برابر معبود بی همتا،
هزاران بار بر شما مبارک باد.
۰۴ آبان ۹۱ ، ۲۱:۰۶ سرباز ولایت
سلام علیک
البته که چنین است و برای همین است که اقا فرمودند جوان ها باید اقسرجنگ نرم باشند
یاعلی
.. خوش به سعادتت ..

پیش آقا می روی .. خیلی دعا کن .. خیلی دل تنگمـ ..

به به .. شعر آقای شرافت خیلی چسبید ..
۰۵ آبان ۹۱ ، ۰۳:۱۴ آهسته عاشق می شوم
الهی مقدر فرما آنچه در این عید ذبح میشود،منیت من باشد به پای ربانیت تو
عیدتان عید باد
.
.
.
التماس نور
با سلام خدمت شما دوست گرامی

ارتباط اهلبیت (علیه السلام ) با دستگاه خلافت

شیعه معتقد است که اهل بیعت و در راس ایشان

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام )با خلفا

(مخصوصا چند نفر اول ) ارتباط خوبی نداشته اند و بلکه

بین ایشان عداوت و دشمنی بوده است در حالی که

این ادعایی بیش نیست و در واقع خرافه ای از خرافات

شیعه است
در پاسخ باید گفت :..................................

منتظر حضور گرمتان هستیم
یا علی مدد
عیدبرشما مبارک
عید کسانی که گذشتند و قربانی کردند
سلام و عرض ارادت
به نام*بی رنگی* لینکتون کردم
موفق باشید.
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۳:۵۴ ارحم الرحماء
عید قربان، یادآور زیباترین نمونه تعبد انسان در برابر خداوند متعال است

سلام علیکم
عیدت مبارک خواهری جانم
امیدوارم هر چه در عرفه از خدا خواستی بنا به مصلحت حضرت حق به شما داده بشه عزیزم...
ان شاالله کربلا...

محتاج ِ دعای خیرت
سلام
وبلاگ شما رو با افتخار لینک کردیم، شما هم اگه خواستید ما رو با اسم "دیوان عشق" لینک کنید.
سلام


عیدتون هم مبارک...
وچه رنگی زیباتر از صبغه الله
چرا که بیرنگی نیز جاماندن از صبغه الله است
سلام
خوشحال می شم نظرتون رو درباره وبم بدونم
وبلاگ زیبا و مفیدی دارید خسته نباشید اگر مایل بودید تبادل لینک داشته باشیم اطلاع بدید
وبلاگ منتظران ظهور
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۷:۳۱ منتظران مهدی(عج)
سلام
واقعا پست خیلی قشنگی هست
عاشق امام رضا هستم همین الانم که دارم نظر میدم آهنگی در مورد امام رضا گوش میدم
التماس دعا
سلام .
بسیار عالی .
امیدواریم همیشه بنده ی خوب خدا باشیم.
در اینصورت از فضل و رحمتش به ما عنایت خواهد کرد.
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۷:۵۱ دلتنگ شش گوشه
ممنون...
عید بر شما هم مبارک باشه...
یاعلی
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۰۰ بابک الماسیان
سلام و تشکر از جمله ی زیبا تون
سلام
عید قربان بر شما مبارک
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۲۲ دل نوشته هایی به خدا
لحظه های وصال در خود
گریه های بی امان دارند...
.................
ممنون دوست بزرگوار
این عید بزرگ به شما هم مبارک باشه
وبتون خیلی دلنشین و آرامش بخشه
سلام
زیارتتون قبول
منم چهارشنبه از زیارت برگشتم.
رفتن زیبا و برگشتن و دل کندن از امام رضا خیلی سخته...
عید قربان بر شما مبارک


ای صبا ازمن به اسماعیل قربانی بگو
زنده برگشتن زکوی یار شرط عشق نیست
عاشق دلداده آن باشد که در کوی حبیب
تن به خاک و سر به نیزه سوی محبوبش رود
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۳ منتظران ظهور
سلام:
انشاالله که از ادامه دهندگان راه امام وخون شهداباشید.
موفق وموئید باشید.
باسلام عرض ادب و تبریک عید سعید قربان
این روزها چه روزهای با عظمتی است؛ موسی به طور می رود و فاطمه به خانه علی، ابراهیم با اسماعیل به قربانگاه، محمد با علی به غدیر و حسین با تمام هستیش به کربلا!
سلام.
عیدشما مبارک باد.
با این عکسی که گذاشتید خیلی حال کردم.
موفق باشید .
یاعلی مدد.
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۹:۲۰ محمدفروهر
سلام
من عرفه نفسه فقط عرف ربه
کسی که خود را شناخت خدای خود را شناخته است،در وجود انسان دنیای عظیمی از لطایف وپیچیدگی ها وجود داردکه انسان با آگاهی از آن به وحدانیت وقدرت لایزال پروردگار عالم اعتراف می کند وپی به وجود او میبرد.
سلام

اگر مرد رهی بسم الله:
http://shokraneyeman.blogfa.com
۰۵ آبان ۹۱ ، ۲۱:۰۲ بچه مسلمون
سلام
عیدشما مبارک
یاعلی !موفق باشید
سلام
عیدتون مبارک
سلام....
پر پروانه شکستن هنر انسان نیست گر شکستیم زغفلت،من و مایی نکنیم


یادمان باشد سر سجاده ی عـشق جـز بـــرای دل مـحبوب دعـایی ـنکنیم

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شـد طلب عـشق زهـر بی سروپایی نکنیم

یادمان باشداگر شاخه گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نـوایی نـکنیم
یاعلی...
سلام علیکم
سعادت می خواهد امام طلبیدن
خوشحالم که باز عکس شهدا رو در وبلاگی دیدم
عید بر شما هم مبارک
یاعلی
۰۵ آبان ۹۱ ، ۲۲:۱۹ بچه حزب اللهی
سلام
ما شما رو لینک میکنیم
اگه مایل بودین لینکمون کنید
یاعلی
سلام...
با افتخار لینک شدید...
مسجد حضرت سیّدالشّهداء ع بیدستان
سلام...
با افتخار لینک شدید...http://seidshohadabidestan.blogfa.com
یاد دارم در غروبی سرد وسرد/میگذشت از کوچه ما دوره گرد

داد میزد کهنه قالی میخرم/دست دوم جنس عالی میخرم

کاسه و ظرف سفالی میخرم/گر نداری کوزه خالی میخرم

اشک در چشمان بابا حلقه بست/عاقبت آهی کشید و بغضش شکست

اول ماه است و نان در سفره نیست/ای خدا شکرت ولی این زندگیست؟

بوی نان تازه هوش از سرش برده بود!/اتفاقاً مادرم هم روزه بود

خواهرم بی روسری بیرون دوید/گفت آقا سفره خالی می خرید

.
.
یا علی بدعایی دست مسکینان و یتیمان را بگیر...

یاعلی مدد
۰۵ آبان ۹۱ ، ۲۲:۳۳ محب امام زمان
هو الرئوف

سلام

عید شما مبارک.
موفق باشید.
۰۵ آبان ۹۱ ، ۲۳:۱۸ بچه های بی پلاک
سلام.
مابه شماسرزدیم و شما رو هم لینک کردیم .
درصورت امکان شماهم لینک کنید.
ایشالا شهیده شید.
یاعلی
۰۵ آبان ۹۱ ، ۲۳:۲۰ انصاری نیا
با عرض سلام.
عید قربان، پر شکوه ترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا بر شما مبارک باد.
موفق و پیروز باشید
التماس دعا
۰۶ آبان ۹۱ ، ۰۰:۲۱ غریبه آشنا دوست
بنام خدای ابراهیم ع و اسماعیل ع

السلام علیک یا صاحب الزمان عج

سلام
عید قربان بر شما و خانواده محترم مبارک
پایدار باشین

==================
امام صادق علیه السلام:
مَن رَجَعَ مِن مَکَّةَ وَ هُوَ یَنوِى الحَجَّ مِن قابِلٍ زیدَ فى عُمرِهِ ؛

هر کس از مکّه بر گردد و تصمیم داشته باشد که سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزوده مى‏شود.

کافى، ج 4، ص 281، ح 3

رسول اکرم صلى الله علیه و آله :
اَمّا عَلامَةُ التّائِبِ فَاَربَعَةٌ: اَلنَّصیحَةُ لِلّهِ فى عَمَلِهِ وَ تَرکُ الباطِلِ وَ لُزومُ الحَقِّ وَ الحِرصُ عَلَى الخَیرِ ؛
نشانه توبه کننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها کردن باطل، پایبندى به حق و حریص بودن بر کار خیر.

(تحف العقول، ص 20)

رسول اکرم صلى الله علیه و آله :
لا تَمَنَّوا هَلاکَ شَبابِکُم وَ اِن کانَ فیهِم غَرامٌ ، فَاِنَّهُم عَلى ما کانَ فیهِم عَلى خِلالٍ ، اِمّا اَن یَتوبوا فَیَـتوبَ اللّه‏ُ عَلَیهِم ، وَ اِمّا اَن تُردیَهُمُ الفاتُ ، اِمّا عَدُوّا فَیُقاتِلوهُ ، وَ اِمّا حَریقا فَیُطفِئوهُ وَ اِمّا ماءً فَیَسُدُّوهُ ؛

نابودى جوانانتان را آرزو نکنید ، گرچه بدى‏هاى بسیار در آنان باشد، زیرا آنان با آن بدى‏ها چند دسته‏اند : یا توبه مى‏کنند و خداوند هم توبه آنان را مى‏پذیرد و یا این‏که آفت‏ها ، آنان را از پاى درمى آورد و یا با دشمنى مى‏جنگند، یا آتش‏سوزى را، خاموش مى‏نمایند و یا سیلى را سد مى‏کنند.

(حلیة الأولیاء، ج 5، ص 119)

پیامبر صلى الله‏ علیه ‏و ‏آله :
اَبَى اللّه‏ُ لِصاحِبِ الْخُلْقِ السَّیِّى‏ءِ بِالتَّوبَةِ. فَقیلَ: یا رَسول اللّه‏ِ، وَ کَیْفَ ذلِکَ؟ قالَ: لاَِنـَّهُ اِذا تابَ مِنْ ذَنـْبٍ وَقَعَ فى اَعْظَمَ مِنَ الذَّنـْبِ الّذى تابَ مِنْهُ؛

خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذیرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون هرگاه از گناهى توبه کند در ورطه گناهى بدتر از آن که توبه کرده است مى‏افتد.

(بحارالأنوار، ج 73، ص 299، ح 12)

================
ای عزیزان به شما هدیه زیـــــــــزدان آمد

عید فرخنـــــــده ی نورانی قربـــــــــان آمد

حاجیان سعی شما شد به حقیقت مقبول

رحمت واسعــــه ی حضــرت ســـبحان آمد . . .

به امید ظهور حق یا حق
دانی که هجر چونست

درد فراق دیدن

نادیده دلبری را

از غیر او بریدن....
اشکمان جاریست یامولا


دستمان خالیست یامولا

زائرت یک نگاه می خواهد

یک نگه کافیست یا مولا

گرچه من بنده ی بدم اما

لطفتان باقیست یا مولا

ضامن آهوان که چیزی نیست

کارت آقاییست یا مولا

مرحم زخم بی کسان جهان

زخممان کاریست یا مولا

مرقدت را چه دوست می دارم

مرقدت عالیست یامولا

بهترین جایمان درون حرم

صحن آزادیست یامولا...


التماس دعا...........
۰۶ آبان ۹۱ ، ۰۴:۴۳ محمد جواد از نزدیکیهای حرم امام رضا
((((((((((شب های گریه تا به سحر حرف می زنم)))))))))

این قسمتش خیلی به دلم نشست

بسیار ممنون
سلام
خدا قوت
بیا و از نظرات ارزشمندت بهره مندم کن
ضریح ، اشک ، دخیل ،آه یک گدا یعنی....

نگاه ،عشق ، تمنای کربلا ، یعنی...

دو چشم خیس ،دو دست ،این دل ،این دعا ،یعنی

شتاب نور ، صدا ، حضرت رضا ، یعنی

دوباره صحنه یک صحن ویک گدا ، یعنی

دوباره معنی یک بام و دو هوا ، یعنی

دلی شکسته ، قسم ، عشق ، کربلا ، یعنی

سخاوت و کرم حضرت رضا یعنی...

سلام بزرگوار
قبول باشه ان شاالله
سلام من روسیاه رو هم به آقا برسونید ....
التماس دعــــا
سلام.
وبلاگ بسیار خوبی دارید
مطالب جالبی نوشتید.
محتاج دعا.
۰۶ آبان ۹۱ ، ۱۳:۳۸ نگین آفرینش
سلام
زیباست
یا مهدی
۰۶ آبان ۹۱ ، ۱۴:۲۲ گمنام(دیده بان بصیرت)
سلام دوست بزرگوار
بسیار عالی بود.وقت کردی سنگر ما هم سر بزن و خواستی تو این میدان جهاد،همسنگر ما باش.یازهرا"س"
به نام او
باسلام؛در صورت تمایل با بنده تبادل لینک کنید،پس ازلینک کردن بنده به بنده خبر دهید با چه عنوانی
شما را لینک کنم.
آدرس: http://abd313.blogfa.com
عنوان:العبد
یاعلی
۰۶ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۹ آفتاب مهربانی
سلام
لحظه های وصال در خود

گریه های بی امان دارند...

خیلی دلنشین بود .

نمی دانم اگر اهل بیت ع را نداشتیم چه می کردیم؟

از حضورتان در بوی سیب ممنونم.
بسم رب الحیدر
با عرض سلام و ادب و احترام
و تبریک پیشاپیش عیدالله الاکبر، عید غدیر
به شما دوست عزیز و عاشق اهل بیت(ع)
بنده مدیر وبلاگهای غریبستان(شاعر) و کربلایی امین خدایی(مداح) هستم
اگر مایل به تبادل لینک با هر کدام از لینکها باشید لطفا خبر بدید و نیز ما را این چنین لینک فرمایید:
غریبســــــــتان(شاعر اهل بیت) http://gharibestan59.blogfa.com/
کربلایی امین خدایی(مداح اهل بیت) http://khodayi-madahi.blogfa.com/
منتظر پاسختان هستیم
یا علی مدد
التماس دعای فرج
سلام
عالیست


۰۶ آبان ۹۱ ، ۲۳:۰۶ خادم الائمه
ای کاش امام زمان ما با لباسی غیر از لباس روحانیت بیاید ...

چون این لباس دیگر آبرویی ندارد
عزیزم با این که نمیشناسمت اما دعا میکنم صفای باطنت همیشگی باشد و عاقبت
به خیر شوی عید تو هم مبارک
سلام
وبتون عالی است.
برای ما نیز دعا کنید
و من الله توفیق.........اجرکم عند الله
سلام
دهه ولایت تهنیت باد
یا علی مدد
۰۷ آبان ۹۱ ، ۱۰:۱۷ از برکات حج
انشاالله زیارتشون با معرفت در دنیا و شفاعتشون با محبت در آخرت نصیب همه ی عاشقان اهل بیت بشه.
۰۷ آبان ۹۱ ، ۲۰:۵۴ ریــحــانــه
سلام.
چقدر عالی بود، خصوصا عکس!
زیارت قبول! :)
عید قربان گذشته و عید غدیر در پیش هم مبارک!
یا علی ...
سلام التماس دعا

خوشابحالشان

ما را به یک کلاف نخ آقا قبول کن
یـا ایّهـا العــزیز! أبانـا! قــبول کن

آهی در این بساط به غیر از امید نیست
یـا نـاامیدمــان ننـمـا یـا، قـبـول کن . . .

اللهم عجل لولیک الفرج
۰۸ آبان ۹۱ ، ۰۸:۱۲ هم پای قاصدک
سلام
۰۸ آبان ۹۱ ، ۰۸:۱۳ هم پای قاصدک
التماس دعای خیلی زیاد..مخصوص
سلام
وبتون عالیه
حتما اگه رفتید پابوس امام رضا برای ما هم دعا کنید.
خیلی وقته که دلم هوای حرم کرده.
التماس دعا
۰۸ آبان ۹۱ ، ۱۰:۰۸ خادم الحسین (ع)
گیله مرد میگفت : وارد دوره ی آخر الزمان شدیم و دوره ، دوره ی الک شدنه

وای بر ما ؛ اگر خودمون رو از باد و هوای نفس پر کرده باشیم ...

اگر از این الکها رد نشویم ؛ به یقین رد می شویم ...

و به یاد داشته باشیم : اینجا هیچکس الکی الکی از هیچ الکی رد نمی شود ...

ایمان می خواهد ...

۰۸ آبان ۹۱ ، ۱۲:۵۲ خادم الحسین
سلام
ممنون از اینکه در وبلاگ ما حضور پیدا کردید...با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟
۰۸ آبان ۹۱ ، ۱۳:۱۱ طناز از بلوغ
سلام بلوغ رو این دفعه طناز آپ کرده . حتما بخونین .
منشوری به نظر میاد . تا نظر شما چی باشه؟ . عنوانش هست:
چی کار کنم با دخترخاله ام؟
سلام
خوبی؟
وبلاگت محشره
واقعا لذت بردم
به منم سر بزن
دوست داشتی منو با اسم فطـــــرس لینک کن
ممنون میشم
دوست داشتی منو با اسم فطــــــرس لینک کن
راستی یادت نره نظراتت رو حتما تو هر پست برام یادگار بذار
ممنون
موفق باشی
منتظرتم
یا علی.
با سلام
کم پید ا هستین دیگه جواب نمی دین
از پست قبلیتون استفاده بردم
منتظرتون هستم
التماس دعا
۰۸ آبان ۹۱ ، ۱۵:۰۱ کانون بشری
فناوری پهپاد آخرین تکنولوژی ایران نیست

وزیر دفاع گفت: مسلما فناوری پهپادی که اخیرا نیروی مقاومت لبنان بر فراز رژیم اشغالگر قدس به پرواز درآورد و چشمان دشمنان را خیره کرد، آخرین فناوری ایران نبود.

سردار وحیدی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر هواپیماهای بدون سرنشینی را با فناوری بسیار پیشرفته تر از پهپادی در اختیار دارد که اخیرا از سوی حزب الله بر آسمان اسرائیل به پرواز درآمد.
وی خاطر نشان کرد: قدرت نمایی حزب الله با پرواز هواپیمای بدون سرنشین بر فراز آسمان اسرائیل هیمنه و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و ضربه محکمی را به آنان وارد کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: رژیم صهیونیستی بر روی سیستم پدافند هوایی و گنبد آهنی اش بسیار تبلیغات کرده بود اما این پهپاد آنان را رسوا کرد و آبروی شان را برد چون آنها با انجام عملیات روانی بر روی قدرت نظامی شان به کشورهای مختلف تجاوز می کنند و زمانی که این از درون متلاشی شود قدرتشان کاملا به لحاظ روانی شکسته خواهد شد.

شایان ذکر است این پهباد که به نام ایوب ماندگار شد توانست از سامانه دفاع موشکی «گنبد آهنین» که در سرتاسر مرز نوار غزه مستقر شده بدون شناسایی عبور کند و ضمن پرواز بر فراز مهمترین پایگاه‌های نظامی و هسته ای اسرائیل عملیات شناسایی خود را انجام دهد.

boshrapnu.blogfa.com
سلام دوست خوبم...
شما با افتخار لینک شدید...
منتظر حضورتون هستم...
التماس دعا
یا علی...
۰۸ آبان ۹۱ ، ۱۶:۱۷ ظهور نزدیک است
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
اگه مایل به تبادل لینک هستید بهم پیام بدین ممنون
ظهور نزدیک است-بانک مقالات مهدویت : amir0007.blogfa.com
راستی اگه براتون مقدوره بنر وبلاگمو بدم برام تو وبلاگتون قرار بدین
ممنون می شم
منتظر جوابتون هستم
بازم ممنونم
اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرَجهُم

با عرض ادب و احترام
دوست عزیز از پستی که داشتید بسیار بهره مند شدم. اما همسنگر گرامی چرا دیر به دیر به روز می کنی؟؟؟
با پست (ردپای شیعه، فرق میان نبی و امام) به روزیم، حضورتان در وبلاگ حقیر افتخاری خواهد بود.

انّ علیّا و شیعتّهُ هُمُ الفائزونَ یومَ القیامهِ
علی و شیعیان او همان رستگاران در روز رستخیزند.
الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة أمیر المؤمنین علی بن أبی طالب علیه السلام

سلام
به روزم :«جدید ترین شبهه وهابیت درباره غدیر و مساله امامت+پاسخ»
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۳:۵۷ انجمن دبیرستان جابرعلی اباد
سلام.
لینک شدید.
لطفا لینک کنید .
منتظرم
الهی! اهدنا صراط المستقیم.
آمین.
مطالبتون خیلی قشنگه.
۱۲ آبان ۹۱ ، ۱۶:۰۲ رویای صورتی
واقعا وبلاگ قشنگی داری
۱۲ آبان ۹۱ ، ۲۲:۳۵ مجذوب الحسین (ع)
من خراباتیم ، ثاراللهیم / سنی ها بترکید ، ولی اللهیم ...


امام رضا(ع) فرمودند:

عید غدیر روز تبریک و تهنیت است ، هر یک به دیگرى تبریک بگوید ، هر وقت مؤمنى

بـرادرش را ملاقات کرد ، چنین بگوید : «حمد و ستـایش خـدایى را که به ما توفیق

چنگ زدن به ولایت امیرمؤمنان و پیشوایان عطا کرد»

آرى عید غدیر روز لبخند زدن به چهره مردم با ایمان است ...


علی در عرش بالا بی نظیر است / علی بر عالم و آدم امیر است ...

به عشق او همی من مینویسم / چه عیدی بهتر از عید غدیر است ...


فرا رسیدن عید ولایت، عید غدیر خم، زیباترین تاج گذاری هستی را به محضر حضرت

ولی عصر (عج) و فرا رسیدن عید سادات را به محضر سیدالذاکرین ، ذاکر با اخلاص

اهل بیت (ع) آسید جواد ذاکر و خدمت شما و خدمت خانواده ی محترمتان تبریک و

تهنیت عرض میکنم ... /// عیدتون مبارک ///


" سادات عزیز و آسید جواد عزیز عیدتان مبارک "
روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشویی اندوه روزگاران
خوشحالم کن
۱۸ آبان ۹۱ ، ۰۰:۱۱ گروه انصار حزب الله
سلام علیکم.

دوست گرامی خسته نباشید.

اپدیت جدید گروه انصار حزب الله(گزارش یک طرح)

منتظر قدم و نظر شما و تمامی میهمانان وب شما هستیم.

پ.ن:از انجایی که نظر ها درباره این طرح متفاوت است در صورت به وجود امدن بحث

با ارامش و احترام طرف مقابل به بحث کردن بپردازید.

متشکر

یا زهرا.
سلام. من از اینکه کم سر میزنم شرمنده ام. شما سر بزنین. بخدا سرم شلوغه....مطالبتون بیستن..........منتظر حضور
۲۱ آبان ۹۱ ، ۱۳:۳۳ منتظر منجی
با سلام
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین شهید
کم پیدا هستین
منت بگذارید منتظر تون هستم
التماس دعا
۲۶ دی ۹۱ ، ۲۳:۲۵ مبشرات ظهور
دوستان عزیز

ظهور امام زمان (ع) نزدیک است انشاالله, و شکی در آن نیست؛ و در این عصر ظهور با سه وبلاگ مرتبط با ظهور امام زمان (ع), یعنی

☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼

http://albeyatolellah.blogfa.com

اخــبــار ظـهــور ◄◄◄

http://albeyatolelah.blogfa.com

۞ مبشرات ظهـور امام مهدی ۞

http://zohoor-mahdi.blogfa.com

در تلاش جهت استقبال از ظهور امام زمان حضرت ولی عصر (عج) و تبلیغ برای آمادگی سایر شیعیان در رسیدن به سطح آمادگی یک منتظر واقعی, اقداماتی را بعنوان راهبرد برشمرده و پیرامون آنان فعالیتهایی صورت گرفته که در پست های وبلاگ مندرج است.

از شما دعوت می شود به وبلاگ های ما سری بزنید و نظر کارشناسانه تان را برای بهتر شدن وبلاگ ها به ما ارائه کنید

عزت تان مستدام زیر سایه و پرچم مولانا امام زمان (ع)

یا مهدی

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">