بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

محرم، اشک، حسین، شیعه؛ ادبیات ماست...

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۱۳ ب.ظ

السلام علیک یا وتر الموتور


محرم مجالی برای ایستادن و نشستن است، محرم زمان اندیشیدن بر صبر و بصیرت حسینی است، محرم هنگام درنگ در عزت حسین است. حسین علیه السلام اوج تفکر انسانی یک شیعه است. فرهنگ شیعه بی حسین بی ارزش و اعتبار است.

محرم، اشک، حسین و شیعه، ادبیات ماست.

حسین فریاد دوری از فساد و عبور از انحراف و همرنگ نشدن با جماعت رسوای این روزگار است. ما همواره به تفکر حسین علیه السلام نیازمندیم. آنجایی که انحراف دامن نخبگان جامعه را فرا می گیرد. ما به اندیشه بی ریای حسین بن علی محتاجیم، آندم که برخی بر بیت المال مسلمین دست درازی می کنند. ما کجا در میان این نخبگان بخوانید "نپختگان" که هزاری ادعایشان می شود، می توانیم ذره ای از اخلاص حسینی و یارانش چون مسلم بن عقیل ها را بیابیم...

ای برادر! ای مسئول؛

کربلا  و حسین علیه السلام آنجایی است که تو می خواهی به بیت المال محرومین حکومت علی(امام خامنه ای) تجاوز کنی. بی کسی و بی یاوری در آن عرصه ای است که تو علی را چنان تنها گذاری که نیزه های بی وفایی در عصر فتنه بر جان بی جان علی ما، که حسین زمان است، بنشیند.

بگذریم، کجا بودیم...

آری در کربلا بودیم. حسین بی یار است. کوفیان او را تنها گذاشته اند. بصیرت دُرّ نایابی ست در کوفه مگر نه؟.. ای برادر! باید با نگاهی دیگر به حسین علیه السلام و زینب سلام الله علیها نگریست و انتظارات ایشان از نسل حاضر را دوباره بازخوانی نمود.

و اینک این زینب است که تنها، ایستاده و امیدوار است بر امید الهی، به یاد حسین... و حسین علیه السلام در این میدان امیدش به عباس ها، اکبر ها و قاسم هاست... ای برادر؛ نشود که مسئولیت و پُست،سبب آن شود که چون عمرسعد شویم و گندم و جو را بر حسین بن علی و علی زمان(امام خامنه ای) ترجیح دهیم...

...اما چشم زینب نگران فرداست، فردای این شب، فردای این اجتماع؛ زینب نگران حجاب دختران ماست. آری، زینب سلام الله علیها در چادر خود در کربلا است، پس چرا دختران و خواهران ما بی چادر هستند؟ زینب سلام الله علیها نگران آن است که چرا دختران این جامعه اسلامی برای به دوش کشیدن یک متر چادر سیاه که پوشاننده عورت ایشان که تن ایشان است، هزار دلیل و برهان میخواهند؛ اما برای بدحجابی های لجام گسیخته امروز اجتماع، و برای آرایش های گوناگونی که هرکدام در حکم پاره پاره کردن آیات کتاب الهی و آتش زدن قرآن است، به کمترین بسنده می کنند.

ای برادر! قرآن پاره کردن، فقط پاره کردن ورق های آن نیست، همانطور که قرآن به سر کردن در شب قدر، تنها چسباندن کاغذ قرآن به سر نیست. ای خواهرِ من؛ امروز این آرایش تو در اجتماع، در حکم آلایش توست، حرامی است که دل زینب سلام الله علیها را می لرزاند. گریه بر حسین علیه السلام خوب است، کاش محرم فرصتی بود تا قدری بر وضع و حال نامناسب خودمان می گریستیم. چگونه هم مسجد می رویم، هم در اجتماع آرایش می کنیم و هم اگر مجلس لا اُبالی گری همچون جشن عروسی های این روزها شد، می رقصیم و... این چه مسلمانی است، از که الگو می گیریم؟ اگر حسین علیه السلام الگوی ماست؛ اگر زینب سلام الله علیها، قاسم و اکبر، الگو های ما هستند، پس چرا ما به ایشان مانند نیستیم؟ آن روز در کربلا عباس و هاشمیان؛ بصیرت داشتند اما نخبگان ِ نخبه نمای ما در عصر فتنه به تعبیر رهبر انقلاب، سقوط کرده و بی بصیرتی نمودند.

در صحرای کربلای امروز ما، اگرچه فتنه ها خاموش شده اند، اما فتنه های بسیاری نیز در راه است که علی را بلرزاند و من و تو را بترساند، اما در این میان و به قول سیّد مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم: "در عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمی شود. و به طور قطع عاشورایی دیگر، صحرای کربلایی دیگر، حسینی دیگر و... برای صفحات کتاب تاریخ رقم خواهد خورد. و اینک تکلیف من تو دراین صحرا و با این یاران بی بصیرت چیست؟ آیا فریب خوردن از غربیان پر مدعا، و فریفته شدن در برابر خواهشهای نفس... و یا عمل نمودن به تکلیف در برابر خداوند و گوش به فرمان رهبر بودن و مرضیّ امام زمان عجل الله عمل نمودن است.

پس این تو و این اجتماع امروز، این تو و این حسین، این تو و این هم زینب...

به خود آی؟!!

بیـ... رنگـ... :

*ماه ِ جنون؛

بوی خون،

 می‌آید ...

*شبگرد 

ديدگاه ها  (۱۳۸)

و پیام عاشورا در این پستــــ ــِــ ـــشما به قلم امروز دیده می شه...
علی نگهدارتون...
یاحسیــــــــن
۲۲ آبان ۹۱ ، ۰۷:۳۹ علیرضا محمدی
دل پریشانم ...
۲۲ آبان ۹۱ ، ۰۸:۱۵ کربلائیــــــــ کمیـــل
قافله در راه است؛

می گویند که گناهکاران را نمی پذیرند؛

آری!!!

اما پشیمانان را ...
*****
سلام ...
خدا قوت...
شال عزا و پیراهن مشکی محیا کنید...
محرم در راه است...
التماس دعا...
شهادت نصیبتون ...
باسلام
لطف فرمایید زیر سخنان قید فرمایید که از شهید بزرگوار آوینی میباشند
تا بعدا نسبت کپی بردار به شما روا ندارند
قصد جسارت ندارم فقط لازم دیدم تذکر بدم
۲۲ آبان ۹۱ ، ۱۲:۵۷ یا صاحب الزمان ادرکنی
اگر چه روز من و روزگار می گذرد / دلم خوش است که با یاد یار می گذرد

چقدر خاطره انگیز و شاد و رویایی است / قطار عمر که در انتظار می گذرد . . .

منتظر نظراتتان هستیم.

اللهم عجل لولیک الفرج
تنها امید من شفاعت آقا امام حسین است .
سلام بر خواهر عاشوراییم
خدایا ما را عاشورایی گردان
بحق الحسین
۲۲ آبان ۹۱ ، ۲۱:۴۳ ذی القربی/شمسیان
سلام.
حسین جان دست من گیر که این دست همان است که من سالها ازغم هجران توبرسرزده ام.
بامطلبی از امام خامنه ای در خدمتم.
۲۲ آبان ۹۱ ، ۲۲:۰۷ دیانت وسیاست
ارباب صدای قدمت می اید
هنگامه ی اوج ماتمت می اید..........السلام علیک یاثارالله

واقعا وبلاگتون عالیه.
اگر وقتی بودبه من هم سربزنید
سلام...

زیبا ودل انگیز عاشورای دیروز و امروز را به تصویر می کشید....

یا علی

یاحق
سلام...
حق!
کاش این محرم عاشورائی شویم....
ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم.....
دعایم کن
یاعلی مددی
۲۳ آبان ۹۱ ، ۰۰:۱۶ ما با ولایت زنده ایم
ذی الحجه گذر کرد ولی یار نیامد...../

آن شمع دل افروز شب تار نیامد...../

چند روز دگر مانده که با ناله بگوییم...../

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...../

یا حق...../

اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرَجهُم
التماس دعا
سلام علیکم …
انشا الله ۵ محرم عازم کربلام حلال کنید…
انشا الله نایب الزیارة همتون هستم ..
کربلا قبله عالمین ..
بسم الله بپوشید پیرهن مشکیا رو …
یا زینب سلام الله علیها …
السلام علی الباکین للحسین علیه السلام

" محرم هنگام درنگ در عزت حسین است."

عاقبت بخیر و پاینده باشید...

یاعلــی
همه ما به تعداد سالهای عمر خویش روزها و شب های محرم را تجربه کرده ایم و در عزای امام حسین(ع) و اهل بیت با وفایش گریسته ایم.

بیاییم محرم امسال به حال خود بگرییم آری بحال خود.....
۲۳ آبان ۹۱ ، ۱۰:۲۳ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
سلام و نور...
افتاد لرزه ای به دلم ناگهان به دست
وقتی رسید قافله واژگان به دست
دست دعای کودک و باران نیامده است
دیدند خیره شد قمر کاروان به دست
خورشید راه آبی مشکش به انتظار:
مشکت فدای سرت کهکشان به دست
رفت و هراس سیلی دشمن به چهره ماند
دیگر عوض شده نگه کودکان به دست
خواهم که زنده نباشم دمی دگر
وقتی که می رسد سخن روضه خوان به دست
۲۳ آبان ۹۱ ، ۱۱:۴۰ پایگاه مذهبی علمدار علیه السلام
ارباب صدای قدمت می آید

هنگامه ی اوج ماتمت می آید

جانم به فدای جان معصومت باد

چند روز دگر محرّمت می آید



...........عالی بود
انشاالله موفق باشی
ویژه محرم الحرام بروزیم
..........
ما منتظرانیم تا صبح ظهورش...
دوش آگهی زیار سفر کرده داد باد
من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد.
التماس دعا
۲۳ آبان ۹۱ ، ۱۶:۲۳ صاحب دلان 313
بسم رب الحسین(ع)

نه خواب بود نه رویا....فقط کابوس...

یا شاید خواب صحرا و اشک و آب و آه و تشنگی .... فقط تشنگی...

خواب کسی را دیدم که با ناکسی جنگید و با لشکری از جنس تاریکی و....



سلام .... زیباست وبتون...

عنوان مطلب: خواب پریشان

کاری به تقویم شمسی و هجری و میلادی ندارم...

به تقویم دل من تمام روزها عاشوراست....پس دیر شروع کرده ام...

وقت داشتید ، بیاید و ببینید و بخونید و تعبیر کنید این خواب رو....

منتظرم....التماس دعای فرج.
۲۳ آبان ۹۱ ، ۱۷:۰۸ قرآن و اعجاز
سلام !!!دوست عزیز خوبید
مطلبی در مورد قرآن و محرم گذاشتم !!!امیدوارم خوشتون بیاد!!!
همین جا از شما دعوت می کنم...
یا حسین شهید
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

از مطلب پست خوبتان بهره بردم اجرتان با حضرت آقا ....

به امید دیدار شما همسنگر گرامی
سلام
مطالبتون واقعا عالی بود
اگر دوست داشتین خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم
۲۳ آبان ۹۱ ، ۲۰:۲۶ دیانت وسیاست
سلام
ممنون از حضورتون ...من شمارولینک کردم
۲۳ آبان ۹۱ ، ۲۰:۲۶ دیانت وسیاست
سلام
ممنون از حضورتون ...من شمارولینک کردم
آیا می دانی
یکی از اهداف امام حسین (علیه السلام) مبارزه با منکر بود. پس منکرات را

از زندگیمان دور کنیم و با چشمی که بر آن حضرت گریسته ایم، به نامحرم

ننگریم.
۲۴ آبان ۹۱ ، ۰۸:۵۷ حسرت کربلا
آب را گل نکنید شاید از دور , علمدار حسین/ مشک طفلان بر دوش/ زخم و خون بر اندام / میرسد تا که از این آب روان / پر کند مشک تهی / ببرد جرعه آبی برساند به حرم / تا علی اصغر بی شیر رباب/ نفسش تازه شود و بخوابد آرام

سلام ... مطلبتون تاثیر گذار بود .. خدا کند که زینبی وار زندگی کنیم ...
۲۴ آبان ۹۱ ، ۱۱:۵۹ دیوانگان حسین(ع)
با عرض سلام و ادب...
با پست جدید( معرفت یعنی این...) منتظر حضور سبز و نظرات سازنده یشما بزرگوار...
یا حسین...
۲۴ آبان ۹۱ ، ۱۲:۵۳ عبدالزهـــرا
صلی الله علیک یا اباعبدالله....
نفس بکش...
نفس های عمیق و پشت سرهم...
حالا خوب بو بکش...بو بکش...

بوی خاک می آید...
بوی خون می آید...
بوی عطر حسین می آید...

بوی محرم...

خوب گوش کن!
چه می شنوی؟

صدای آه...
صدای گریه...
صدای مناجات های عاشقانه...
صدای شکر..

صدای پای محرم...

چشم هایت را بگشا!
خوب نگاه کن!

چه میبینی؟...

خوب نگاه کن!
۲۴ آبان ۹۱ ، ۱۸:۱۷ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
سوالی بی جواب از نگارنده نامه ای به خدا / علم بهتر است یا ثروت؟
علم بهتر است یا ثروت؟ این موضوع قدیمی و کلیشه ای انشا، دیگر برای بسیاری از آقازادگان و یا خانواده های شان جذابیت ندارد. لابد معلوم است که ثروت بهتر است! ثابت شده است و ثابت کرده اند که ثروت بهتر است.
این روزها موضوع انشا عوض شده است. حالا موضوع این است: «نامه ای به خدا»! شاید هم نامه ای به خدای پا برهنگان و مستضعفان! نامه ای به خدای خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان! نامه ای به خدای تمام آنان که از جان مایه گذاشتند تا آقازادگانی ببرند و بخورند و از دوبی تا لندن، دلار ریخت و پاش کنند!
سلام
هرچیروکه بیشترازهمه میخوای3بارتکرارکن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیکردم واقعاقبول میشه اگرپاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته که خوشحال میشی
التماس دعا...
۲۴ آبان ۹۱ ، ۲۰:۱۶ کبووتررها
دلم خــیـلــی گرفته خیـــلـــی گرفته
آدم ها فراموش نمیکنند !
فقط ، دیگر "ساکت"میشوند ...!
هـمـیــن!!!
۲۵ آبان ۹۱ ، ۱۴:۱۵ طلبه ی منتظر
پرسیدم:ازحلال ماه، چراقامتت خم است؟ آهی کشیدوگفت:که ماه محرم است.گفتم: که چیست محرم؟باناله گفت:ماه عزای اشرف اولادآدم است
فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد
التماس دعا
یازهرا
3 صلوات هدیه به سالار شهیدان
۲۵ آبان ۹۱ ، ۱۴:۵۰ دختران باباعطا
سلام علیکم
مطلب بسیار مهمی بود. خدا کنه نام ما در زمره عاشوراییان و ولایتمداران ثبت بشه
روزگار بسیار سختیست

نوای وبلاگتون بسیار زیباست
التماس دعا و به روزم
۲۵ آبان ۹۱ ، ۱۵:۰۴ هفتصدو هفتاد و هفتمین منتظر
باز باران با ترانه

می خورد بر بام خانه...

یادم آرد کربلا را...

دشت پر شور بلا را...

گردش یک ظهر غمگین

گرم و خونین

لرزش طفلان نالان

زیر تیغ و نیزه ها را

با صدای گریه های کودکانه

وندرین صحرای سوزان

می دود طفلی سه ساله

پر ز ناله

دل شکسته

پای خسته

باز باران قطره قطره...

می چکد از چوب محمل،آخ باران!

کی بباری بر تن عطشان یاران؟!

تر کنند از آن گلو را...

آخ باران!

آخ باران...
با سلام
انشالله دراین محرم همه ما حسینی باشم وحسینی بمونیم وعزادارای واقعی باشیم .کمتر به دنیا وتعلقات دنیوی بپردازیم بشینم همراه با صاحب عزای واقعی صاحب الزمان گریه وناله کنیم .
التماس دعای زیاد
برا همه دعا کنین
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
وبلاگ پرمحتوایی دارید.خداقوت.
به ماهم سربزنید تادر صورت تمایل تبادل لینک کنیم.
یاحق.
آه،
از آهـِ زینـــــــــ ــــــب...
۲۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۳۷ روایات و حکایات اخلاقی
التماس دعا
۲۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۴ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
ممنون ازحضورتون
هر کس برای بزم عزا کار می کند

مُزدش بُوَد دست کسی که قدش خم است

شکر خدا که حضرت زهرا مرا خرید

لطف و عطای او به گدایش دمادم است

دریای چشممان چقدر موج می زند

یعنی بساط گریه ی ما هم فراهم است

شکر خدا که از غم ارباب بی کفن

چشمم شبیه چشمه ی جوشان زمزم است

آقا قسم به نام تو ما با شما خوشیم

بی تو برای ما همه عالم جهنّم است

گریه برای داغ تو رزق حلال ماست

این اشک ها به زخم عمیق تو مرهم است

بزم تو را به عالم و آدم نمی دهیم

هیئت برای ما به خدا عرش اعظم است

شش گوشه ی حریم تو بیت الحرام ماست

یعنی به داغ اعظم تو سینه مَحرم است

هر کس که دید گوشه ای از روضه های تو

گر خون چکد ز چشم ترش باز هم کم است
۲۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۵ زمزمه باران
سلام
ممنون از حضورتون..
خیلی محتاج دعاتونم...
التماس دعا
یازهرا
۲۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۵ نخل ها ایستاده میمیرند
این خبر را برسانید به کنعانیان بوی پیراهن خونین کس می آید...یا حسین

تشریف بیارین
۲۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۶ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
پرسیدم از هلال چرا قامتت خم است
آهی کشید و گفت که ماه محرم است
گفتم که چیست محرم به ناله گفت
ماه عزای اشرف اولاد آدم است

فرارسیدن ایام غم و اندوه آل الله بر شما تسلیت باد.
التماس دعا
۲۵ آبان ۹۱ ، ۱۹:۰۴ حسرت کربلا
سلام ... خدا قوت
وبلاگ خیلی زیبایی دارین این افتخار رو به بنده حقیر میدین که با شما تبادل لینک داشته باشم ؟
من از قبل شما رو با افتخار لینک کرده بودم و به وبلاگتون سر میزدم
به وبلاگ منم سر بزنید منتظر نظراتتون هستم

یا حسین ...
۲۵ آبان ۹۱ ، ۱۹:۰۴ حسرت کربلا
سلام ... خدا قوت
وبلاگ خیلی زیبایی دارین این افتخار رو به بنده حقیر میدین که با شما تبادل لینک داشته باشم ؟
من از قبل شما رو با افتخار لینک کرده بودم و به وبلاگتون سر میزدم
به وبلاگ منم سر بزنید منتظر نظراتتون هستم

یا حسین ...
۲۵ آبان ۹۱ ، ۲۰:۵۱ مهدویت وانتظار
سلام

السلام علیک یا ابا عبدالله

محرم تسلیت
التماس دعا
۲۵ آبان ۹۱ ، ۲۱:۲۸ اطلاع رسانی بلوغ
سلام
قسمت آخر چت بلوغ با دختر دانشجو را در سایت بلوغ راهی بسوی آسمان بخوانید
عنوانش هست “چرا حجاب اختیاری نیست”
محرم آمد و این دل هنوز محرم نیست
هنوز قلب من آماده محرم نیست
در عرش، مجلس غم ارباب عالم است
مشکی بپوش ای دل شیدا محرم است ...
۲۵ آبان ۹۱ ، ۲۱:۵۷ شمع های سوخته
سلام.....
گرگها صف کشیده اند اینجا
آهوان را ره فراری نیست
می روی و به خیمه می تازند
پس مپرسم چرا وقاری نیست!
التماس دعا
آقا سلام برغزل اشک ماتمت
بر مسجد و حسینیه و روضه و دمت

چندی گذشت در غم هجران اشک تو
پرمی کشید دل به هوای محرّمت
اندازه ی ِ تمام ِ نفس های ِ خسته ات مادر "

به من نفس بده تا برای ِ حسینت نوکــــری کنم ...


سلام و رحمت الله

ایام تسلیت

دعا ...
کرامات امام حسین (ع)
http://pilgrim133.blogfa.com/post/86
۲۶ آبان ۹۱ ، ۰۹:۵۵ هم پای قاصدک
مشک برداشت که سیراب کند دریا را

رفت تا تشنگی اش آب کند دریا را

آب روشن شد و عکس قمر افتاد درآب

ماه می خواست که مهتاب کند دریا را

کوفه شد، علقمه شق القمری دیگر دید

ماه افتاد که محراب کند دریا را

تا خجالت بکشد،سرخ شود چهرهء آب

زخم می خورد که خوناب کند دریا را

ناگهان موج برآمد که رسید اقیانوس

تا در آغوش خودش خواب کند دریا را

آب مهریهء گل بود والا خورشید

در توان داشت که مرداب کند دریا را

****

روی دست تو ندیده است کسی دریا دل

چون خدا خواست که نایاب کند دریا را

شعر از حمید رضا برقعی
السلام علی الحسین*وعلی علی بن الحسین*وعلی اولاد الحسین*وعلی الاصحاب الحسین*وعلی العباس الحسین
سلام
فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین را تسلیت عرض میکنم
مَحرم‌انِ مُحَرَم، مُحرِم شوید ... !
از محرم شدو دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست
باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست
آب در این تشنگی از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست
قاسم ولیلا همه در خون شدند این چه غمی بود که دنیا شکست
محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسین است

ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت باد
در چشم باد, لاله گل پرپرش خوش است
خورشید, روز واقعه خاکسترش خوش است
از باغ‌ها شنیده‌ام این را که عطر یاس
گاهی نه پشت پنجره, لای درَش خوش است
دریا همیشه حاصل امواج کوچک است
یعنی علی به بودن با اصغرش خوش است
در راه عشق دل نه فقط سر سپرده‌ باش!
حتی حسین پیش خدا بی‌سرش خوش است
جایی که ماه همسفر آب می‌شود
دل‌ها به آب نه که به آب‌آورش خوش است
جایی که پیش‌مرگ پدر می‌شود پسر
اولاد هم نبیره‌ی پیغمبرش خوش است
عالم شبیه آن لب و دندان ندیده‌است
لبخند هم میانه‌ی تشت زرَش خوش است!
این خون سرخ اوست که تاریخ زنده‌ است
این شاهنامه نیست ولی آخرش خوش است:
اندوه سال‌های پسر را گریستن
سر بر سپید پیرهن مادرش خوش است
از ماه‌های سال, محرّم که محشر است!
از «روز»های سال ولی «محشر»ش خوش است
۲۶ آبان ۹۱ ، ۱۵:۵۷ کانون فرهنگی هنری مشفقین مصلی اردبیل
باسلام
حلول محرم الحرام را تسلیت عرض می کنم.
چند تا پست ویژه داشتیم که بازدیدش خالی از لطف نیست.مخصوصا "" سردار غلامعسگر کریمیان"".
۲۶ آبان ۹۱ ، ۱۶:۳۱ خداحافظ رفیق
التماس دعا
توصیه: (کتاب آفتاب در حجاب)و در این ایام مطالعه کنید. سید مهدی شجاعی
آری در کربلا بودیم..حسین بی یار است.کوفیان او را تنها گذاشته اند.
سلام
ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان،امام حسین (ع) با مطلب جدیدی به روزم
امام حسین(ع) فرمودند:
لا تقولوا باَلسنَتکم ما ینقُص عَن قَدَرَکم
چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد

التماس دعا .
کاش مَحرم مُحرم شویم ..

سلام خواهری
۲۷ آبان ۹۱ ، ۰۱:۵۷ منتظران ظهور
سلام از مطالب ویلاگتون استفاده کردیم
مطالبی در مورد امام زمان (عج)و محرم تا عاشورا هر روز چند مطلب قرار میدیم انشا الله مورد استفاده قرار بگیره خوشحال میشیم سر بزنید
یه جائیه تو دنیا همه براش می میرن
تموم حاجتا رو همه از می گیرن
بین دو نهر آبه ، یه سرزمین خشکه
شمیم باغ و لاله اش خوشبو ز عط مُشکه
شبای جمعه زهرا زائر این زمینه
سینه زن حسینه ، یل ام البنینه ...
۲۷ آبان ۹۱ ، ۱۲:۴۵ نورالثقلین
پرسیدم:ازهلال ماه، چراقامتت خم است؟ آهی کشیدوگفت:که ماه محرم است.گفتم: که چیست محرم؟باناله گفت:ماه عزای اشرف اولادآدم است
به شما بزرگواران خداقوت و خسته نباشید عرض می کنم.
امیدوارم با الگو گرفتن از زینب(س) در اشاعه فرهنگ اهل بیت علیهم السلام که قرآن ناطق هستند همواره در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) موفق وموید باشید.
وبرای خودم وهمه برادران مومن و انقلابی در شرایط کنونی الگو قراردادن حضرت ابالفضل العباس که الگوی بصیرت و وفاداری و ولایت پذیری هستند را واجب می دانم.
امیدوارم در ایام ماه محرم علاوه بر شور حسینی شعور حسینی مان نیز افزون گردد.
التماس دعا
نظر"نیو" خواننده آمریکایی در مورد اسلام
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7222
با سلام

از شما همرزم گرامی درخواست می شود تا با نشان دادن عمق ارادت و پیروی تان از امام عصر، حضرت صاحب الزمان (عج) با امضا ذیل بیعت نامه با آن امام عزیز، همنوا و همدل با یاران حماسه آفرین سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) در شب عاشورا در این حرکت عظیم به خیل سپاهیان مهدی فاطمه (عج) بپیوندید.

در انتظار حضور و عزم جزم شما هستیم.

یا مهدی
سلام
با مطلب « شب دوم، زنجیر زنان عباسیه مسجد قائمیه، آقلار انبیا حسینم » میزبان خوبان هستم.
http://delneveshtehayemilad.blogfa.com

بهم سر بزنید
جـــــان مولانـــــا و سعـــــدی و لســـــان الغیـــــب ها
جـــــان عطـــــار و نظـــــامی، شـــــاعران خـــــاک ما

بـــــاد قربـــــان آن شـــــاعر که از جـــــانش ســـــرود
بر مشـــــامم می رســـــد هر لحظـــــه بـــــوی کربـــــلا ...
... ایامـ تسلیت ..
۲۸ آبان ۹۱ ، ۰۰:۲۷ حسرت کربلا
ای که حاجت طلبی تو از حسین دقت کن
پرچم شاه به سوی حرم عباس است

النماس دعا
احسنت ، احسنت ، احسنت
با موضوع مشابه به روزم..
"کل یوم عاشورا..."
منتظر نظرتون هستم
یاعلی
۲۸ آبان ۹۱ ، ۰۴:۵۷ آهسته عاشق می شوم
آب ِ نطلبیده همیشه مراد نیست ! ...

گاهی باید بنوشی و

قربانی شوی .........

در دَم . . .

.

.

.

دعا را بــــــــــــــ التماس می خواهم.
سلام.
چه جالب آهنگ وبلاگتون با من یکی هست.
کلا کریمی خیلی مداح خوبی هست.
ولی خوب من این نوحه اش روخیلی دوست دارم.
السلام علیک یا ابا عبدالله

دیباچه عشق و عاشقی باز شود
دل‌ها همه آماده پرواز شود
با بوی محرم الحرام تو حسین
ایام عزا و غصه آغاز شود

بهره فراوان از مطلبتان بردم....این ایام بر شما تسلیت باد
دوست عزیز... انشاالله که ما را فراموش نکردید!!!
۲۸ آبان ۹۱ ، ۱۶:۳۲ عبدالزهـــرا
بسم رب الحسین

...

کل یوم عاشورا
کل ارض کربــلا

...

آیا دشمن نمی داند ما که هستیم؟
ما فرزندان آن امامی هستیم که گفت:
مرا از مرگ می ترسانی یابن الطلقاء؟
به خدا سوگند کشته شدن عادت ما و شهادت کرامت ماست. این اسرائیل که دارای سلاح هسته ای و قوی ترین نیروی هوایی منطقه است، به خدا سوگند از لانه عنکبوت سست تر است....

...

غزه در آتش و خون است....وظیفه ی امروز ما مسلمانان چیست؟؟؟؟

آیا زمان آن نرسیده است که به خود آییم و قیام کنیم؟؟؟؟

یا للمسلمین..........The Struggle For a Free Palestine


اللهم عجل لولیک الفرج...

صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین....
۲۸ آبان ۹۱ ، ۱۶:۳۳ آن طرف تر از زمین...
سلام بر حسین...
۲۸ آبان ۹۱ ، ۱۷:۲۲ عبدالزهـــرا
راستی

با افتخار لینک شدید....

التماس دعا
۲۸ آبان ۹۱ ، ۲۰:۱۶ پایگاه شهید چمران
شهادت سید وسالار شهدا بر شما تسلیت
شنیده ام پیامبر بر گلوی حسین بوسه می زد...او می دانست که این گلو....

یاحسین...
در بین الحرمین دل با یک یا حسین کربلایی شویم..
یا حسین...
التماس دعا!
حسینی که شدی "التماس دعای من"یادت نرود...

متشکرم از حضورتون در کلبه ی یاسی ترین یاس
۲۹ آبان ۹۱ ، ۰۳:۴۰ آهسته عاشق می شوم
دست من و تو نیست اگر عاشقش شدیم ..... خیلی حسین (ع) زحمت مارا کشیده است.
.
.
.
کارم از دعا رد است،
معجزه می خواهم.
التماس معجزه
نوحه وبتون رو عوض کردید؟؟!
حسین عشق منی هست اما اولش یک چیز دیگه میگه؟! نشنیده بودم؟! چه قدر تیکه اولش قشنگ هست. می دونید از کجا می تونم دانلود کنم؟!
پاسخ:
از قسمت نــوا.
کاش به خودمان بیاییم...


یا حسین
سلام

ایام محرم رو بهتون تسلیت میگم

با یه شعر از خودم به نام رقیه (س) آپ هستم
اومدم دعوتتون کنم که بیاین و نظرتونو در مورد شعرم بگید

ممنون

خدانگهدار
باسلام
اهل کوفه نبودن یعنی اینکه بدانیم تا حسین(ع) نیامده،ولی امر مسلم بن عقیل است.
بروزم با
شاعر شکست خورده طوفان واژه هاست
۲۹ آبان ۹۱ ، ۱۱:۱۶ خادم الحسین
گل
سوارِ گمشده را از میان راه گرفتی

چه ساده صید خودت را به یک نگاه گرفتی

شبیه کشتی نوحی، نه! مهربان تر از اویی

که حرِّ بد شده را هم تو در پناه گرفتی

چنان به سینه فشردی مرا که جز تو اگر بود

حسین فاطمه! می‌گفتم اشتباه گرفتی

من آمدم که تو را با سپاه و تیر بگیرم

مرا به تیر نگاهی تو بی سپاه گرفتی

بگو چرا نشوم آب که دست یخ‌زده‌ام را

دویدی و نرسیده به خیمه‌گاه گرفتی

چنان تبسم گرمی نشانده‌ای به لبانت

که از دل نگرانم مجال آه گرفتی

رسید زخم سرم تا به دستمال سفیدت

تو شرم را هم از این صورت سیاه گرفتی


التماس دعا...
از ته دلم تقدیمش میکنم :

گل
سلام
با در بین کدامین لشگر هستی ،لشگر حق یا باطل..
به روز هستم
حسین علیه السلام اوج تفکر انسانی یک شیعه است!!!

الهی من لی غیرک!!!

تمنای دعا
۲۹ آبان ۹۱ ، ۱۶:۵۶ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
دلی در خون نشسته دوست داری
بگو قلبی شکسته دوست داری
تو را ای عشق بی سر دوست دارم
مرا با دست بسته دوست داری
سلام استاد
ممنون از حضورتان و سپاس که قلم رنجه فرمودید ... اجرتان با حضرت آفتاب به خون تپیده ...
برای آدم شدنم دعا کنید که «ساحت عشق‌ورزی‌ام» خیلی بی‌سامان شده ...
یا حق ...
سلام
همه دردها را یک جا انداختید به جانمان! آه ...
الگو ؟ این ملت بیشتر الگوهایی را انگار میپسندند که درد را فراموششان دهد غافلشان کند ... از خودشان ... از خدایشان ... از امامشان ... از فردایشان !

التماس دعا در این شبها
بعد از مدتها دوست محترم سلام

الحق و والنصاف که مطالبتون عالی بود

با مطلبی در مورد عاشورا در زادگاهم و...به روز هستم خوشحال میشم قدم رنجه کنید و به من سر بزنید
۳۰ آبان ۹۱ ، ۰۲:۵۸ آهسته عاشق می شوم
دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش؟؟؟
یعنی که خدا هم عزادار حسین است...
.
.
.
التماس نور
۳۰ آبان ۹۱ ، ۱۳:۰۹ منتظر منجی
با سلام
خواهش می کنم عزیزم
التماس دعا در این شبهای نورانی
یاحسین علیه السلام
۳۰ آبان ۹۱ ، ۱۵:۴۲ آسمون کریمه
شب ششـــــم محرم ، بنـــــام یادگار امام حسن علیه السلام

حضرت قــــــــاسم


با اشعار دهه ی اول محرم....در خدمتیم
۰۱ آذر ۹۱ ، ۰۴:۱۲ آهسته عاشق می شوم
ایستاد کنار ِ کوه
اشک می ریخت و می گفت .

با گره های ِ پیشانی اش ،

بن ِ دندان هایش ،

رگ ِ گردنش،

بند بند ِ انگشتهایش

شهادت می داد

که خدا هست. *




* ... اشهد یا الهی...باساریر صفحه جبینی و منابت اضراسی

و بلوع فارع حبائل عنقی و اطراف اناملی/دعای امام حسین - علیه السلام - در روز عرفه

.
.
.
التماس نور
می رسد هر دم به گوشم این صدا
قال مولا : کل ارض کربلا
کیست در میدان فداکاری کند ؟
این حسین عصر را یاری کند ؟
باید از حالا بسیجی تر شویم
بیقرار و بی دل و بی سر شویم
غرق ایمان ، غرقِ در پاکی شویم
مثل مردان خدا خاکی شویم
جانم به فدایت حسین
بمیرم که امروزه حسین نداریم که شهید احیای حدود الهی گردد
یاحسین
۰۱ آذر ۹۱ ، ۱۱:۴۹ پویان مهر-اینجامقرلاله ها
یازینب(س)
شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما
*بی حسین(ع)* شدن تو بود

وشرمنده تر آنکه تو بی حسین شدی و
ما *حسینی*نشدیم.

السلام علی المظلوم الشهید*حسین(ع)*

************
سلام
باپستی ویژه ی محرم بروزم.
یاحق
درراه عشق دل نه فقط،سرسپرده باش حتی حسین پیش خدا بی سرش خوش است
روزی مردی ثروتمند در اتومبیل جدیدو گرانقیمت خود با سرعت فراوان از خیابان کم رفت و آمدی می گذشت . ناگهان از بین دو اتومبیل پارک شده در کنار خیابان، یک پسر بچه پاره آجری به سمت او پرتاب کرد. پاره آجر به اتومبیل او برخورد کرد.مرد پایش را روی ترمز گذاشت و سریع پیاده شد و دید که اتومبیلش صدمه زیادی دیده است.


به طرف پسرک رفت و او را سرزنش کرد.پسرک گریان با تلاش فراوان بالاخره توانست توجه مرد را به سمت پیاده رو ، جائی که برادر فلجشاز روی صندلی چرخ دار به زمین افتاده بود،جلب کرد.پسرک گفت: اینجا خیابان خلوتی است و به ندرت کسی از آن عبور میکند.

برادر بزرگم از روی صندلی چرخ دارش به زمین افتاده و من زور کافی برای بلند کردنش ندارم. برای اینکه شما را متوقف کنم ناچار شدم از این پاره آجر استفاده کنم.

مرد بسیار متاثر شد و از پسر عذر خواهی کرد. برادر پسرک را بلند کرد و روی صندلی نشاند و سوار اتومبیل گران قیمتش شد و به آرامی به راهش ادامه داد.

*در زندگی چنان با سرعت حرکت نکنید که دیگران مجبور شوند برای جلب توجه شما پاره آجر به طرفتان پرتاب کنند !

خدا در روح ما زمزمه می کند و با قلب ما حرف می زند.اما بعضی اوقات زمانی که ما وقت نداریم گوش کنیم ، او مجبور می شود که پاره آجری به سمت ما پرتاب کند.این انتخاب خودمان است که گوش کنیم یا نه
.. خواهری التماس دعا این شبا و روزا ..
من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا الله علیه و منهم...


بعضی هایشان هم هستند
که
شش ماهشان بیشتر نیست...
سلام علیکم
گریه بر سیدالشهدا(ع) علاوه بر اینکه چشم را نورانی می کند، باطن را هم نورانی می گرداند، پس بدانیم که اعمال ما سازنده فرداست و بر اساس اعمال خود جایگاه خود را مشخص می سازیم منتهای امروز متوجه نمی شویم و موقع مرگ که پرده ها کنار می رود متوجه می شویم.

دشمنان اهل بیت (ع) همواره در صدد کمرنگ کردن مکتب خونین عاشورای حسینی هستند، امیدوارم همه ی خوبان با زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا در این مسیر آگاه و هوشیار باشند، جهت اطلاع شما بزرگوار، الفاتح با مطلب در رابطه غزه مقاوم بروز گردید، از زحمات جنابعالی برای مطالعه مطالب خوبتان تشکر می کنم، محتاج دعای جمله خوبانم
آن قدر سوگــــــ می بارد از در و دیوار عالم که شاید تنها بتوان سر بر شانه ی غم گذاشت و گریست در باران خون و ایمان

غروب عاشورا تا اربعین را کنار چله نشینی و تنهایی بانو زینب ٬ چله نشین زیارت عاشوراییم تا بگوییم هر چه نبودیم ... هر چه نیستیم ...همان قدر و بیشترش شرمساریم ...

چراغ هایمان خاموشند

هر که می خواهد برود راهش باز است

اما

اگر می مانید

اگر همراهید

بسم الله ...
۰۲ آذر ۹۱ ، ۰۰:۴۹ آسمون کریمه
السلام علی الرضیع الصغـــــیر
بجز حسین مرا ملجأ و پناهی نیست
دراین عقیده یقین دارم اشتباهی نیست
ملتمس دعا...
۰۲ آذر ۹۱ ، ۰۴:۰۳ آهسته عاشق می شوم
هیچ کس هم که نداند
خودم که می دانم
دوای دردهای من تویی...
.
.
.
التماس نور
هر کس کربلا را عشق می‌ورزد ...

هر آنکه عاشورا بیقرارش می‌کند و کوثر زلال اشک را در دیدگانش می‌جوشاند،

باید با قصه شگفت و عظیم عاشورا ، آشناتر و مانوس‌تر گردد.

باید فاصله خویش با کربلا را اندازه بگیرد.

از خویش بپرسد بر لب فرات زندگی تاکنون چند بار به خاطر دیگران از خویش گذشته است !؟؟؟

چند بار عباس‌وار یاد عطش دیگران او را از فرات داشته‌ها دور داشته !؟؟؟

چند بار برای خدا تا مرز عطش و مرگ ، بی‌هیچ بیقراری گام زده است و در طوفان سختی و

مصیبت و بلا، شکیبا مانده و با دادن همه سرمایه‌ها در غربت و عطش فریاد کشیده است که:

" الهی رضا بقضائک تسلیما لامرک لا معبود سواک
۰۲ آذر ۹۱ ، ۰۹:۱۴ محمدحیدری
سلام داداش عزادار:

آنگاه که می شنویم و می خوانیم ابلیس لعین 6 هزار سال نماز خوانده و به کمالاتی رسیده و منبری فرشتگان شده، ترس بر انداممان می افتد که نکند ما هم همچون او روزی از روزهای بزرگیمان جاده خاکی را بر صراط مستقیم ترجیح دهیم . . .

این ترس شب و روز براندام و افکارمان باقی است و آزار می رساند بر اعتقاد و ایمان . . .

اما . . .

اما ، محرم تمامی این ترس را با مصادیقش از بین برده و حتی در افکارم حبطش کرده .

واقعه ای جانسوز و جانگداز . . .

طرفی از میدان ، نمازگذاران واقعی خدا.

آن سوی دیگر، نماز خوانان ریاکار که از واقعیت بویی نبردند و نمازی دارند با نیت شیطانی . . .

سمتی از میدان، امام شناسان ولایی که نماز را از امامشان آموخته اند و بدون تحریف به پایش می دارند . . .

این طرف تر، پایین تر از حیوانات، صف کشیده اند در جماعت نماز . . .

کدام نماز؟

نمازی که ابلیس می خواند .

نمازی که ابوسفیان و فرزندانشان اختراع کرده بودند.

نمازی که منافقان خیبر و حنین خواندند.

نمازی که کلهم اجمعین از منافقان اسلام به جا ماند و بس.

آری ای جوان شیعه به گوش باش که هر نمازی ملاک نیست . . .

نمازی که خودشناسی، امام شناسی و خداشناسی را به ثمر نگذارد، نماز نیست.

نمازی که سرکشی به بار آورد، نماز نیست.

نمازی که دعوت به تبعیت از . . . کند، نماز نیست.

بنگر بدان جا که مهدی مولا،یگانه منجی بشریت عجل الله، می نگرد نه بدان جا که منافق و مشرک می نگرد.
۰۲ آذر ۹۱ ، ۱۱:۰۷ نخــ ـلــ هــا ایـــ ـــســتاده مے میرند
شهری به آتش میکشم گر تو لبت را تر کنی
من چون گلی در دست تو کاش مرا پرپر کنی
بر رشته های معجر زهرا قسم سید علی
خنجر به حنجر میزنم گر تو هوای سر کنی


آپم منتظر حضورتون
ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة
امام حسین (علیه السلام) فرمود: گریستن از خشیت خدا، رهایی از آتش دوزخ است

سلام ....
از مطالب وبلاگت بسیار بهره مند شدم. به شما سوگوار محترم، تسلیت می گویم این ایام حزن و ماتم را.....

یا علی...
۰۲ آذر ۹۱ ، ۱۹:۱۸ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
امام حسین(ع) و جوانان عاشورایی
حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی در واقعه عاشورا و در لشکر امام حسین(ع) جوانانی حضور داشتند که در راه خدا و در رکاب ولی خود با کفار مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.
عقیق: در واقعه عاشورا و در لشکر امام حسین(ع) جوانانی حضور داشتند که در راه خدا و در رکاب ولی خود با کفار مبارزه کردند و به شهادت رسیدند. در اینجا به طور مختصر به معرفی این جوانان عاشورایی پرداخته ایم:
به به چقدر خوبه این روزای حسینی و محرم که وقتی میای به کامنتای وبلاگ نگا کنی

میبینی همه از حسین گفتنو کربلا
ایام عزاداری تسلیت میگم
۰۲ آذر ۹۱ ، ۲۳:۰۹ پیلگریم133
خدایا به ما بصیرت عباسی بده...
به ما ولایت پذیری عباسی بده....
به ما عمل به حرف رهبری مانند عباس بده...
یا ابولفضل العباس کربلا نسیب ما بگردان........
۰۲ آذر ۹۱ ، ۲۳:۱۰ پیلگریم133
حواسمان باشد در این زمانه کار عباسی کنیم.
http://pilgrim133.blogfa.com/post/87
۰۳ آذر ۹۱ ، ۰۰:۲۱ ثمره حکمت
سلام
با افتخار لینکتان کردیم.تغییرات در راه است.منتظرتان هستیم.
التماس دعا.گروه 97
۰۳ آذر ۹۱ ، ۱۱:۱۳ پیام بسیج
زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور

و زندگی کردن

حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان



با عرض سلام و آرزوی قبولی عزاداری ها
۰۳ آذر ۹۱ ، ۱۵:۳۵ زهره & ضحی
ابر و مه و خورشید و فلک گریان است
دریا به خروش آمده و توفان است
با سوز و گداز نوحه می خواند باد
زنجیر زن دسته ی ما باران است

شاعر: جلیل صفربیگی

سلام گمنام عزیز. التماس دعا.
خدارو شکر محرمتو دیدم دوباره آقا جون
نمردمو دیدم که چشام بارون میباره آقا جون
ایام بر شما تسلیت
عشق یعنی یک خمینی سادگی
عشق یعنی با علی دلدادگی

عشق یعنی لافتی الا علی
عشق یعنی رهبرم سید علی
............................
منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم/شاد و پیروز باشید.
خیل دشمن، که تو را سنگ زدند
با لگد بر بدنت چنگ زدند
روی تل بودم و من می دیدم
انس و شمر و سنان، آه ، هماهنگ زدند
۱۶ آذر ۹۱ ، ۱۳:۴۵ محمد مهدی
خدا دارم،نبی دارم،علی دارم،حسین دارم
چه غم دارم؟
سلام علیک
رسول خدا صل الله علیه و آله فرمود: خدای تعالی را به‌خاطر نعمت‌های بی‌اندازه‌اش دوست بدارید، و مرا چون دوست خدا هستم دوست بدارید، و اهل بیت مرا به‌خاطر محبت من دوست بدارید.
سپس فرمود: خود را با محبت ولایت امتحان کنید، اگر از همه وجود آنها را دوست داشتید شما مومن و حلال زاده خواهید بود و الا از مادرتان بپرسید که ...
یا حق
یا علی
اللهم عجل لولیک الفرج
بسم الله الحی
با عرض سلام
ممنون از حضور شما .پستهای بسیار خواندنی دارید موفق باشید
۰۴ دی ۹۱ ، ۲۰:۳۱ مـحافظان قرآن
سلام خدا قوت انگار بصورت اشتباهی لینک ما رو حذف کردید !!
منتظریم که دوباره لینکمون کنید
esteghamat.blogfa.com
leadersponsor.blogfa.com
basijweb.blogfa.com
enfejarnoor.blogfa.com

یا علی
آیه آیه همه جا عطر جنان می آید
وقتی از حُسن تو صحبت به میان می آید

جبرئیلی که به آیات خدا مانوس است
بشنود مدح تو را با هیجان می آید

می رسی مثل مسیحا و به جسم کعبه
با نفس های الهی تو جان می آید

بسکه در هر نفست جاذبه‌ی توحیدی است
ریگ هم در کف دستت به زبان می آید

هر چه بت بود به صورت روی خاک افتاده‌ ست
قبله‌ی عزت و ایمان به جهان می آید

با قدوم تو برای همه‌ی اهل زمین
از سماوات خدا برگ امان می آید

نور توحیدی تو در همه جا پیچیده ست
از فراسوی جهان عطر اذان می آید

سلام به روزم خوشحال میشم سر بزنید
امروز، عاشقانه به جهان می نگرم که دست ساز توست و آنچه را محبوب لمس کرده باشد، بویی خوش خواهد گرفت. چرا رنجیده باشم و راضی به رضای تو نباشم؛ که مصایب نیز پلکان هفت خوان گسترده توست. طعم تسلیم را چشیده­ام و می دانم مهر تو، آن سوی پوسته های تلخ پیش آمدها، هسته شیرین نوازش و رحمانیت تو را جا داده است، خضوعم را بپذیر و رکوعم را باور کن. گرچه مرغ حواسم از شاخه ای به شاخه دیگر می پرد، ضعف مرا در تمرکز پذیرش رابطه با خود بیامرز که جز تو پناهی

چه غصه ها که برایم نخورده ای آقا


.

حساب زخم دلت را شمرده ای آقا...؟


.

همیشه نسبت مولا و بنده این بوده


.

که جای من ز خجالت تو مرده ای آقا....



ندارم. یا مهدی ادرکنی
.
سلام.
التماس دعا
ممنونم
موفق و پایدار باشید
اسلام را عاشورا بیمه کرد و عاشورا را اربعین.

نه دی از زبان یامین پور
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7561


سلام
وب خوبی داری
بردم تو حس
لینکت می کنم
حال و هوای دوران دانشگاه بهم دست داد
خدا خیرت بده
موفق باشی
خدا نگهدار

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">