بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

مسئله حجاب

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۷ ب.ظ

می گفت:«باید افتخار کنی که در فضای غیر دینی طاغوت،حجابت را رعایت می کنی!»

یک کارتن کتاب مسئله حجاب استاد مطهری را خرید و گذاشت خانه. گفت:«حالا باید روی دوستانت هم کار کنی.»

کتاب ها را یواشکی به بعضی از دوستانم دادم تا بخوانند. هشت نفر از هم کلاسی هایم تصمیم گرفتند که حجابشان را درست کنند! یکی‌شان دختر رئیس کلانتری بود. 1مدیر فهمید، صدایم زد و گفت: «اگر دختر ِدرس خوانی نبودی، همین الان از مدرسه بیرونت می کردم.»

*شمسی کلانتری،خواهر ِ شهید کلانتری.

 

بیـ... رنگـ..:

تمام ـ ظلمت ـ جهان

نمی تواند

روشنایی ِ یک شمع را


خاموش کند.

ديدگاه ها  (۱۸۵)

۲۵ دی ۹۱ ، ۱۲:۲۷ سید مرتضی
مردان با غیرت زنان با حجاب دارند....
سلام...ممنون ازحضورت....اگه لایق میدونیدبنده رولوگوی منو بزاریدبه سایتتون.......ولینک کنیدومن هم شمارولینک میکنم...ممنون
۲۵ دی ۹۱ ، ۱۷:۴۲ معراج شقایق
چقدر زیبا بود.
مخصوصا یادداشت آخر پست

خیلی تاثیر گذار بود...
سلام سایتتون بسیار بسیار مفیده.
در صورت تمایل ما را با همین مشخصات لینک کنید سپس در وبلاگمان به ما خبر دهید تا ما هم شما را لینک کنیم.
مشخصات:
عنوان:نور
آدرس:www.noure.blogfa.com
زیبابیندیش...
زیبابنگر...
زیبازندگی کن...
تادیگران تورازیبابخاطربسپارند.[گل]
سلام وبت جالب بود
به منم ی سربزن
سلام وب جالب بود
به منم ی سربزن
۲۵ دی ۹۱ ، ۲۰:۱۷ ماهمه رهسپاریم
باسلام تمایل لینکین

اگه میشه منو بانام"ماهمه رهسپاریم"لینک کرده وخبرمان کنید
۲۵ دی ۹۱ ، ۲۱:۲۶ کمیل داودی
سلام
وبلاگ خیلی خوب و جالبی دارید
بهتون تبریک میگم و امیدوارم همچنان در عرصه جنگ نرم موفق باشید
۲۵ دی ۹۱ ، ۲۱:۴۶ کمیل داودی
سلام مجدد
یه پیشنهاد ، حتما یه سر به سایت جنبش دانشجویی حیا بزن 
همرزمای خوبی هستن....
شهید نظر میکند به وجه الله
امام خامنه ای



۲۶ دی ۹۱ ، ۰۳:۰۵ آهسته عاشق می شوم

زن

حجاب حوصله بر غریزه ی غیظ...

۲۶ دی ۹۱ ، ۱۰:۴۶ جلسه دعای ندبه منتظران مهدی(عج) . مشهدمقدس

شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهند

 

ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم

 

غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . . .

 

 

سلام همسنگر

 

ممنون که به ما سرزدید... خدا قوت

۲۶ دی ۹۱ ، ۲۲:۰۱ عمار حضرت آقا !

آب را گل نکنید . . .

شاید از دور علمدار حسین، مشک طفلان بر دوش، زخم و خون بر اندام،‌
می رسد تا که از این آب روان، پر کند مشک تهی، ببرد جرعه آبی برساند به حرم،
تا علی اصغر بی شیر رباب، نفسش تازه شود و بخوابد آرام . . .

آب را گل نکنید . . .

که عزیزان حسین، همگی خیره به راهند که ساقی آید،
و به انگشت کرم،‌ گره کور عطش بگشاید . . .

آب را گل نکنید . . .

‌که در این نزدیکی،‌عابدی تشنه لب و بیمار است، در تب و گریه اسیر . . .

آب را گل نکنید . . .

که بود مهریه مادرشان، نه همین آب که هر جای دگر، رود و نهری جاریست،
مهر زهرای بتول است، از این است که من میگویم،

‌آب را گل نکنید . . .

 

سلام و خسته نباشید .بسیار لذت بردم !

اگر مایل به تبادل لینک هستید بندرو با اسم عمار حضرت آقا لینک کنید .

با اجازه شما لینک شدید .

۲۶ دی ۹۱ ، ۲۳:۲۸ اخــبــار ظـهــور ◄◄◄
دوستان عزیز

ظهور امام زمان (ع) نزدیک است انشاالله, و شکی در آن نیست؛ و در این عصر ظهور با سه وبلاگ مرتبط با ظهور امام زمان (ع), یعنی

☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼

http://albeyatolellah.blogfa.com

اخــبــار ظـهــور ◄◄◄

http://albeyatolelah.blogfa.com

۞ مبشرات ظهـور امام مهدی ۞

http://zohoor-mahdi.blogfa.com

در تلاش جهت استقبال از ظهور امام زمان حضرت ولی عصر (عج) و تبلیغ برای آمادگی سایر شیعیان در رسیدن به سطح آمادگی یک منتظر واقعی, اقداماتی را بعنوان راهبرد برشمرده و پیرامون آنان فعالیتهایی صورت گرفته که در پست های وبلاگ مندرج است.

از شما دعوت می شود به وبلاگ های ما سری بزنید و نظر کارشناسانه تان را برای بهتر شدن وبلاگ ها به ما ارائه کنید

عزت تان مستدام زیر سایه و پرچم مولانا امام زمان (ع)

یا مهدی

هرشهیدی کربلایی دارد

خاک آن کربلا تشنه خون اوست خون شهید جاذنه خاک راخواهد شکست وظلمت راخواهددریدومعبری از نورخواهدگشودوروحش را از آن به سفری خواهدبردکه برای پیمودن آن هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد.

شهید سید مرتضی آوینی

التماس دعا

۲۷ دی ۹۱ ، ۱۷:۱۶ آسمانی های زمین
سلام خیلی خوشحالم که دوباره برگشتید . چندین بار اومدم ولی وبتون باز نمی شد . خیلی خوشحالم که دوباره اومدید .خیلی ...
رخت زیبای آسمانی را خواهرم با غرور بر سر کن
نه خجالت بکش نه غمگین باش چادرت ارزش است باور کن...
زیبا بود
۲۷ دی ۹۱ ، ۲۱:۵۹ محمد امین
سلام جالب بود
برای همکاری با ما برخورداری از مزایای بی نظیر اون به آدرس زیر مراجعه کنید:
http://emamemonjy.blogfa.com/post-255.aspx
برای تبادل لینک و لوگو به آدرس زیر بیایید:
http://emamemonjy.blogfa.com/post-55.aspx
۲۷ دی ۹۱ ، ۲۲:۵۴ مستغاث (عرفان قرآنی)
قربان مهربانی و لطف و صفای تو
سلام 
احسنت به شما
وبلاگ بسیار با ارزشی دارین
موفق و پیروز باشید
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۰:۳۵ بیت العبّاس
سلام سید
ممنونم که ذره پروری کردی به این حقیر سر زدی 

 انصافا سایت پر محتوا و زیبایی داری 

لینکتون کردم  بازم منتظر حضورت هستم 

[یا رب الحسین ، بحق الحسین ، اشف صدر الحسین ، بظهور الحجة]
یه دوست خوب می گفت : آدما مثل کتابن ، تا وقتی تموم نشدن جذابن ، پس سعی کن خودتو جلوی دیگران ورق نزنی تا زود تموم نشی ، چون وقتی تموم بشی میرن سراغ یکی دیگه
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۰:۵۹ محسن جمشیدی کوهساری

بسیار زیبا و جای تامل

سلام علیکم.
درود بر شما دوست مومن.

۲۸ دی ۹۱ ، ۲۱:۲۵ محمدحیدری
سلام

تنها خداست که با یاد کردنش اثبات میکند
دوست فقط اوست

خیلی ممنون از حضورتون در وبلاگ صدایار
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۱:۲۷ سعید قنبری
زیبا بود . تشکر...
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۱:۴۹ سرباز گمنام امام زمان ( عج )
سلام برادر ، ممنون بخاطر شعر قشنگتون ، وبتون رو دیدم و پست اولتون رو خوندم خیلی قشنگ بود و وب پر محتوایی دارین، در پناه یوسف زهرا باشید و خدانگهدار
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۱:۵۸ ذاکرعاشورایی110
با سلام و عرض تسلیت وفات حضرت سکینه بنت الحسین ع از حضور عاشورایی شما تشکر می کنم
رخت ِ زیبای آسمانی را                       خواهرم با غرور بر سر کن

نه خجالت بکش نه غمگین باش            چادرت ارزش است ، باور کن

بویِ زهرا(س)و مریم(س)و هاجر(س)      از پَر ِ چادرت سرازیر است

بشکند آن قلم که بنویسد:                   "دِمُدِه گشت و دست و پا گیر" است............................


ادامه در وبلاگ. یا علی

۲۸ دی ۹۱ ، ۲۲:۰۲ یک معلم ساده

سلام. . .



شهدا


شمع 


محفل 


بشریت اند. . . 


تمام ـ ظلمت ـ جهان

نمی تواند

روشنایی ِ یک شمع را

خاموش کند.


والله متم نوره. . .

سلام

احسنت به مطلب و وبلاگ و همچنین مدیر وبلاگ

 

یا حق

۲۸ دی ۹۱ ، ۲۲:۲۰ دختران باباعطا
سلام علیکم
خدا به ما توفیق بده هم اهل عمل باشیم و هم اثر گذار

با یه مطلب جدید تحت عنوان "خاطرات سومار 2" به روزم و منتظر حضورتون
زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. (امام خامنه ای) قد ر خودتو بدون
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۲:۳۱ آسمون کریمه
خواهرم!!!!1سیاهی چادرت....سپید ترین رنگ خداییست
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۲:۳۲ آسمون کریمه
کاش یکی از سایت بیان برای ما دعوتنامه میفرستاد!!!!!!
افرین به مسئله خوبی اشاره کردی
خیلی قشنگ بود.مخصوصا عکس وتوصیه شهید جعفرزاده ..
اجرکم عندالله
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۲:۴۳ هیئت چهارده معصوم ع مشهد مقدس
باسلام
خیلی زیبا بود
قابل ذکر است که آدرس شما لینک شد.
یاحق
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۲:۴۳ دختری از جنس باران

سلام ممنون از حضورتون دروبلاگم..

انشالله خود خانوم فاطمه زهرا کمکمون کنن هم ظاهرمون هم اخلاقمون هرچه بیشتر به ایشون شبیه بشه...وخودشون توی دنیا و آخرت دستمون رو بگیرن...بازم بهم سر بزنین ..درضمن وبلاگتون عالیه.

سلام

بارالها...

یاریمان کن تا مرواریدی بمانیم در صدف حجابهایمان...

آمین

بزرگ همت هایی که رفتند و...
روزگار غریبی شده! مردمی دارند میانمان زندگی میکنند که با افتخار و جسارت! از بی حجابی و طاغوتی گری های خانوادگی شان تعریف میکنند...
دلم همت بزرگ میخواهد برای به پا خواستن...
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۳:۳۸ احمدگنجی فرد
سلام،از دیدن شعر زیبایی که برایم گذاشته بودین و وبلاگتون خیلی خوشحالم.با اجازه تون شمارو لینک کردم. زنده باشین
سلام علیک
خداقوت ...
۲۹ دی ۹۱ ، ۰۱:۲۵ دل شکسته
التماس دعا
۲۹ دی ۹۱ ، ۰۴:۵۴ آهسته عاشق می شوم

در بند تو بودم آزادم کردی

خواب بودم بیدارم کردی

دیوانه ات شدم به زنجیر عشقت کشیدیَم    

عزیز آخر از عشق تو چه بگویم؟؟؟
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج[گل]

۲۹ دی ۹۱ ، ۱۱:۱۷ همینطوره؟!
سلام.
...
۲۹ دی ۹۱ ، ۱۲:۵۰ هو العشق
[لبخند]
۲۹ دی ۹۱ ، ۱۴:۵۲ سربازسیدالشهدا
بسم رب الزهرا(س)

گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن
گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن
گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم
گفتم که دیدار تو باشد آرزویم
گفتا که در کوی عمل کن جستجویم
گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عهد بندگی با حق وفا کن
گفتم به مهدی بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقوا کسب عز و آبرو کن
گفتم ز حق دارم تمنای سکینه
گفتا بشوی از دل غبار حقد و کینه
گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلی را با ستم از خود مرنجان
گفتم به جان مادرت من را دعا کن
گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن
گفتم ز هجران تو قلبی تنگ دارم
گفتا ز قول بی عمل من ننگ دارم
گفتم دلم از بند غم آزاد گردان
گفتا که دل با یاد حق آباد گردان
گفتم که از هجران رویت بی قرارم
گفتا که روز وصل را در انتظارم

منتظر حضورتون هستم...

التماس دعا...یازهرا
سلام و درود...
وب خیلی خوبی دارید
خسته نباشید
التماس دعا
۲۹ دی ۹۱ ، ۲۰:۱۵ علی سلیمانی
سلام
یک دنیا ممنون
اگه مطلبی در وبی که قراره بسازم قرارگرفت که مورد رضایت خدا بود....شما هم درثوابش شریک خواهید بود
یاعلی
۲۹ دی ۹۱ ، ۲۰:۵۴ مبشر صبح

میان خاک سر از آسمان درآوردیم!

چقدر قمری بی آشیان درآوردیم!

وجب وجب تن این خاک مرده را کندیم!

چقدر خاطره نیمه جان درآوردیم!

به حیرتیم کای خاک پیر با برکت!

چقدر از دل سنگت جوان درآوردیم!

چقدر خیره به دنبال ارغوان گشتیم!

زخاک تیره ولی استخوان درآوردیم!!!

۲۹ دی ۹۱ ، ۲۱:۴۰ مهدویت وانتظار

سلام علیکم

ای مردان شرم نمی کنید یا غیرت نمی ورزید که همسران شما به بازارها می روند ودوشادوش مردان حرکت می کنند خدا بی غیرتان را لعنت کند(چراکه بد حجابی زنان نشانه از بی عرضگی مردان است.)   ((به گفته ی حضرت علی (ع) ))

به ما هم یه سری بزنید

 

۳۰ دی ۹۱ ، ۰۸:۱۲ جبارزاده (نجمه)

ننگ برمادرانی که دخترانی آنچنان به خیابان می فرستند ...

نگو نمیتونم وگوش بحرفم نمیده ... بایدم نده ....... تربیتش نکردی که ..

خمیرتانرمه بهرفرم وشکلی درمیاد اما .... وقتی خشک شد دیگه کاری ازدستت برنمیاد ... بشین ودست پختت روتماشاکن تو آتشی که برافروختی هم خودت وهم فرزند دلبندت راخواهی سوزاند .......... تبریز یک مادر

 

۳۰ دی ۹۱ ، ۲۰:۳۵ سیدِ جامانده
ممنون از پست ِ قشنگت ...
سلام
خوشحال می شم اگه به وبم سر بزنی...
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۵۷ هم عهدان منتظر

دو روز تا روز اسلام باقی است. امام علی علیه السلام: و یوم الاسلام: نهم ربیع الاول، روزاسلام است.

بحار الانوار،مجلسی،ج95، ص 353

ارسال به دیگر دوستان

۰۱ بهمن ۹۱ ، ۰۴:۲۲ آهسته عاشق می شوم
شهادت عشق است...
.
.
.
دعامون کنید در لحظه دعا[گل]

سلام خواهر بزرگوارم

ممنون از حضور و ابراز لطف شما

خدا همه مرضا رو شفای عاجل و کامل کرامت کته ان شاالله

این مطلب هم مثل سایر مطالبتون زیبا و خواندنی بود...

رب جلی نگه دارتون ان شاالله

التماس دعای خیر

با علی مدد

آرامش چیست ؟
نگاه به گذشته و شکر خدا
نگاه به اینده و اعتماد به خدا
نگاه به اطراف و جستجوی خدا
نگاه به درون و دیدن خدا
لحظه هایت سر شار از بوی خدا . . .

سلام وبلاگ زیبایی دارید خوشحال میشم به منم سری بزنید
اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید[گل]
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۱۲ بنـتـ الـهـدی
احسنت!
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۴۵ مهم نیست...
سلام....
اگه او بخواهد...
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۰۳ فاطمه سادات حسینی

جاده انقلاب!!!

در جاده انقلاب روی یکی از تابلو ها نوشته

شده بود ,جاده لغزنده است ,دشمنان

مشغول کارند ,با احتیاط برانید,سبقت

ممنوع ,دیر رسیدن به پست و مقام بهتر از

هرگز نرسیدن به امام است ,حداکثر

سرعت بیشتر از ولی فقیه نباشد,اگر

پشتیبان ولایت فقیه نیستید لااقل کمربند

دشمن را نبندید,با دنده لج حرکت نکنید ,با

وضو وارد شوید این جاده مطهر به خون

شهداست.

۰۱ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۵ خسرو زارعی
هزار و صد و هفتاد و سه سال است که مهدی(عج) “امام” شده است،
و منتظر است که منتظرانش “به خود بیایند” تا او بیاید…
.: عید تاجگذاری زیباترین، عادلترین، مهربانترین و تنهاترین شاه عالم مبارک باد :.
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۰۴:۰۴ آهسته عاشق می شوم
سالروز آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم،امام زمان (عج) بر منتظران موعود مبارک باد [گل]
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۵۹ نیما عتیقی
خیلی قشنگ بود ... ! سید جان ... ! واقعا آدم باید از این چیز ها درس بگیره ... ! هم از خواهر و هم از برادر ... !
سر خوش آن عیدی که آن بانی نور

از کنار کعبه بنماید ظهور


قلب ها را مهر هم عهدی زند

از حرم بانگ اناالمهدی زند 


آغاز امامت حضرت مهدی مبارک

تمام ظلمت ِ جهان ..

یاد مصطفی چمران رو برام زنده کرد ..

خوشتر ان باشد که سر دلبران          گفته آید در حدیث دیگران



سلام خدا بهت توفیق بده 

خوشحال میشم سر بزنی 
با مطلب مهدی آل محمد در ادیان ابراهیمی نتظر قدوم شما هستیم
یا علی
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۲۵ مصطفی روحی
سلام
کاش آنانی که بدحجاب بهستند بفهمند که انسانیت خود را زیر پا میگذارند ... کاش فقط همین را می فهمیدند .
آخرین اظهارات شگفت آور خاتمی :
با " خاتم اصلاح طلبان " درباره همین موضوع بروزم ...

خدایا!
به من بفهمان بدون تو چه می شوم
اما
هرگز نشانم نده...

عجب دعای نابی است... ممنونم
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۳۳ محمد صفابخش
سلام
به شیطان گفتم: «لعنت بر شیطان»! لبخند زد. پرسیدم: «چرا می خندی؟» پاسخ داد:«از حماقت تو خنده ام می گیرد» پرسیدم: «مگر چه کرده ام؟» گفت: «مرا لعنت می کنی در حالی که هیچ بدی در حق تو نکرده ام» با تعجب پرسیدم: «پس چرا زمین می خورم؟!» جواب داد: «نفس تو مانند اسبی است که آن را رام نکرده ای. نفس تو هنوز وحشی است؛ تو را زمین می زند.» پرسیدم: «پس تو چه کاره ای؟» پاسخ داد: «هر وقت سواری آموختی، برای رم دادن اسب تو خواهم آمد؛ فعلاً برو سواری بیاموز...
التماس دعا
یازهرا
تبریک
زیبا بود

سلام

.....

سلام قولا من رب الرخیم

سلام خدابر شماکه نوشته هاتون معنویه

۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۱۰ منتظران ظهور
امام على سلام الله علیه :
أفضَلُ العِبادَةِ العَفافُ؛
برترین عبادت، پاکدامنى است
نهج الدعا (با ترجمه فارسی): ح 51

دست مریزاد مومن

احسنت...

خدا قوت

سلام  اجرت با زهرا س
حشرت با شهدا
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۴۱ خادم المهدی(عج)

با سلام وادای تحیت

هده از زیستن اینست رفیق ...؛

              من شدم خلق که چون مهدی زهرا(عج) باشم

وبلاگ بسیار خوبی دارید، موفق باشید

یا علی _ التماس دعا

۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۰۶ عرشیان کربلا
باافتخارتمام لینکتون کردم.منتظر نظراتتون هستم
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۰۷ عرشیان کربلا
باافتخارتمام لینک شدید
سلام خواهر متشکرم که بهمون سر زدید با تبادل لینک موافقید؟؟؟

پرسیدم چطور بهتر زندگی کنم؟

با کمی مکث جواب داد:

گذشته‌ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر

با اعتماد زمان حال را بگذران

و بدون ترس برای آینده آماده شو

ایمان را نگهدار

و ترس را به گوشه‌ای انداز

شک‌هایت را باور نکن

و هیچ‌گاه به باورهایت شک نکن...

سلام

خسته نباشید

خیلی ممنون از حضورتون

امیدوارم همیشه موفق باشید

شهادت نصیبتان

سلام! 
ممنون از تشریف فرماییتون!
لینک شدید

سلام

ممنون  سر زدی

 

به پیوندهای وبلاگ اضافه شدید

 

سلام.
ما هم در زمینه ی حجاب کار می کنیم.

ایشالله که شما هم موفق باشید.
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۰۸ ریسمان الهی

سلام...

مطلب خیلی خیلی جالبی بود...

چی میشد همه رعایت می کردند.

۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۱۲ مهر و تسبیج

سلام...

بدون اغراق می گم،وبلاگتون عالی بود.

من تا اخر ارشیوتون رفتم و تمام بی رنگی ها و حاشیه هاتون رو خوندم چون خیلی خیلی قشنگ بودن.

و اون 4 تا متن کوتاهی که کناره های وبلاگتون نوشتید.

پس حالا که وبلاگتون اینقدر عالیه و خودتونم اهل سنگرید به وبلاگ اصلیه منم سر بزنید:

valfajr-hasht.blogfa.com

یا حسین...

سلام

حال شما ؟

از اینکه لحظاتی میهمانم بودی خوشحال شدم .

فضای وبلاگت پر از عطر و بوی ارزشهاست.

به امید اینکه کل این دنیای مجازی بستری برای نشر

ارزشهای انسانی و معنوی باشه

درودبرشما
سلام من شما رو لینک کردم شما هم اگه خواستید لینک کنید یا حق موفق باشید
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۱۳ حسین قاسمی
سلام بسیار جالب بود
اگه با تبادل لینک موافق بودید اطلاع دهید
التماس دعا:ظهور
الگوی جاوید هر انسان مومن...رستن از هوا وهوس این دنیاست....
ومن این الگو را دوست دارم....
به یاد شعری افتادم...که معلم راهنمایی زمزمه می کرد....
در جوانی پاک بودن شیوه ی پیغمبریست...گرنه...هرگبری به پیری میشود پرهیزکار...
شدیدا موافقم""
آری...این راه زندگی من است...
فکر کنم...داییم..شهید داوودی هم خوشحال بشه
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۱۶ خیمه انتظار
آخر ِگمنامی فناست؛
و ما در این سیاره پر رنج،
روز به روز به دنبال نام و نشان های متعدد از سر غفلتیم،
شهدا رسته از نام و نشانند
و علایق دنیا را سه طلاقه کرده اند
تابه ساکنان حرم ستر و عفاف بپیوندند.
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۵۳ گـــروه فـــــرهنگی شـــهید دلاور

گفت:که چیه؟هی جانباز جانباز شهید شهید!

میخواستن نرن !کسی مجبورشون نکرده بود که!

گفتم:چرا اتفاقا!مجبورشون میکرد!

گفت کــــــــــی؟

گفتم :همونی که تونداریش!

گفت:من ندارم ؟!چی رو ؟

گفتم :غــــیـــرت

 

 

[گل]شــــادی روح امـــــام و شــهـــــدا صـــــلـــــــوات[گل]

[گل] ‎اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ‎ [گل]

سلام وب زیبا و پر محتوایی دارید امید وارم موفق باشید
امام خامنه ای
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
اولین و اصلی‌ترین نقطه در مبانی امام و نظرات امام، مسئله‌ی اسلام ناب محمدی است؛ یعنی اسلام ظلم‌ستیز، اسلام عدالتخواه، اسلام مجاهد، اسلام طرف‌دار محرومان، اسلام مدافع حقوق پابرهنگان و رنج‌دیدگان و مستضعفان. در مقابل این اسلام، امام اصطلاح «اسلام آمریکائی» را در فرهنگ سیاسی ما وارد کرد.اسلام آمریکائی یعنی اسلام تشریفاتی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل ظلم، در مقابل زیاده‌خواهی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل دست‌اندازی به حقوق مظلومان، اسلام کمک به زورگویان، اسلام کمک به اقویا، اسلامی که با همه‌ی این‌ها می‌سازد. این اسلام را امام نام‌گذاری کرد: اسلام آمریکائی.

۰۳ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۲۹ فرهاد ( مدیر وبلاگ استحکام ایمان )

با سلام

از حضورتان در وبلاگم ممنونم . سنگر شما را لینک کردم . شما هم اگر دوست داشتید وبلاگم را با نام استحکام ایمان لینک کنید و سپس اطلاع دهید .

ای شیعه ترا چه غم ز طوفان بلا

جایی که سفینةالنجات است حسین

خدانگهدار

۰۳ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۴۴ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
سلام دوست خوش ذوق
وب عالی ومفیدی داری
خسته نباشی/خداقوت بزرگوار
به ما هم سر بزنید منتظر نظراتتون هستیم که هرچه باشد شاخه گلی هست برای من
شدیدا التماس دعاداریم
ممنونم
یازهرا
با سلام و خسته نباشید خدمت شما.

از حضور شما به وبلاگ من بسیار خوشحال شدم.وبلاگ من حس تازه ای گرفت.اگر میخواهید این حس تازگی را همه تجربه کنند.خواهشمند است مرا لینک داده و را در جریان به گزارید.
زیبا یود

سلام.ممنون از اینکه به وبلاگم سرزدین.

من شمارو با اسم "بی رنگ" لینک میکنم.

یاعلی

۰۴ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۳۴ آهسته عاشق می شوم
آبی آسمان نشین مهربان من
به اندازه یک خواب ساده
به قدر یک لبخند
برای من وقت داری؟؟؟
سلام علیکم
آدم وقتی تو این وبلاگها یا سایتها عکس رهبر یا اسم شهدا رامی بینه روحش شاد می شه
انشاالله در پناه الله باشید
خداوندا آنگونه زنده ام بدار که نرنجد کسی از زنده بودنم و آنگونه بمیرانم که شاد نشود دلی از رفتنم.
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۴۷ سید ابراهیم

سلام

ممنون از حضورتون

من چون نسبت به سایت شما  علاقه مندم گاهاً از مطالبتون استفاده می کنم حلال بفرمایید.

خوشحال میشم بازم سر بزنید و البته اگه لینک کنید...

یا علی مدد

سلام
خوشحال شدم که این قدر فعال هستید
افرین داره
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۵۸ کانون مداحان محمودآباد-مازندران
باسلام وخسته نباشیدخدمت شمابزرگوار، الهی که ازشفاعت شهداوامام شهدابهرمندگردید.بیائیم دست به دست هم دهیم ومسیرآمدن امام زمان (عج)را هموارسازیم وزیادوقط نداریم شاید زمان آن رسیده که داوطلبانه دوباره روی مین ها رویم بایدجلوی حرکت سریع دشمن راگرفت .تادیرنشده......... .
سلام
روح شهیدان شاد علی الخصوص شهد مهدی و حمید باکری ، شهید جهان آرا و همت و کلانتری و راهشان پر رهرو
خدایا :
دستم را بگیر
ولی نه...
مگر نه اینکه تو خدایی؟!
دست برای انسانهاست که مادی هستند...
تو قلبم را بگیر در دستانت تا آرامش یابم!
اسلام علیک یا فاطمه الزهرا

سلام

خدا قوت ، خدا اجرت بده ، نوشته خیلی زیبایی هستش

یا علی
التماس دعا
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۰۴ بای ذنب قتلت ای شهید؟

سلام متشکرم که بهم سر می زنید. شما لینک شدید

از مطالب وبلاگتون استفاده کردم

موفق باشید

۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۴۳ محمدرضا عباسی چاشتخوارانی
سلام ؛

به جای موفقیت در چیزی که از آن نفرت دارم، ترجیح می دهم در چیزی شکست بخورم که از آن لذت می برم
دورد بر شما
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۳۹ هیئت انصار العباس بروجرد

سایت خوبی دارید.

شهدا تنها کسانی هستنددر این زمانه می توانند کمکمان کنند.

 

۰۴ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۲۶ آزاده یاسینی

سلام علیکم

 

من هم کتاب حجاب شهید مطهری رو خوندم.عالیه.

 

پستت خوب بود.

با سلام

مطلب شما در سایت "نقل قول" درج گردید:
http://birangi.blog.ir/1391/10/25/%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%84%D9%87%20%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8#comments

منتظر مطالب خوب شما هستیم

با لینک ما،"نقل قول" را به دوستان خود معرفی کنید
سپاس
اگر مایل باشید با هم تبادل لینک کنیم؟
همین سیاه بلند...
همین سیاه سپید...
سلام
مطلب خوبی بود
پیشنهاد می کنم این لینک رو ببینید: http://www.hijab-haya.blogfa.com/post/3

سلام همسنگرگرامی

همه مابایدبدانیم حجاب محدودیت نیست مصونیت است

التماس دعا

سلام من به روزم لطفا سر بزنین
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۳۴ http://saghiidel.blogfa.com/
حفظ چادر زخم ها را مرحم است / دست رد بر سینه نامحرم است
حفظ چادر التیام دردهاست / سد محکم در بر نامردهاست
با سلام
وب زیبا و قشنگی دارید بسیار گیرا و جالب بود واقعاً استفاده کردم .برایتان آرزوی موفقیتهای روزافزون از خدای متعال دارم.التماس دعا یاعلی
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۲۹ مستغاث (عرفان قرآنی)

تو ای عشق و ای بهار دل من

تو بود و نبودم

۰۴ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۰۰ مستغاث (عرفان قرآنی)

ای که دادند مرا مژده باز آمدنت قاصدی گو که سلامی بفرستد ز مَنَت

در ره مصر نشینم مه کنعانی من تا صبا یک خبر آرد به من از پیرهنت

۰۴ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۰۷ محمد طلبه ای از ...
قلم سید لطف بی نظیری دارد
موفق باشید
سلام وبلاگ جالبی داری
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۲۶ دل نوشته هایی به خدا
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون
حجاب باید باشه و در الزامش هیچ شکی نیست
اما من حجاب را در پوشش چادر سیاه به هیچ عنوان نمیبینم
پاسخ:
سلام علیکم
معیار حجاب در سیره ی اهل بیت و حضرت زهرا سلام الله علیها است و سخن و اعتقاد ما قطعا ملاک و معیار عمل در این زمینه نخواهد بود.

یه دعا : خدایا یه خواهش دارم همه مریض ها رو شفا بده

۰۵ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۵۵ آهسته عاشق می شوم

خدایا همه گرفتارند...

نخل‌ها تشنه‌ی شط العرب زمزم تست

تشنگی بر لب تب سوخته‌ی علقم تست

خیمه در آن طرف سدره بر افراشته‌ای

هشتمین باغ جنان منتظر مقدم تست

می‌وزد از نفس گرم صبا عطر بهشت

باد خود زنده‌ی جاوید مسیحا دم تست

ای که با زخمه‌ی زخمت شده هستی به سماع

کربلا پرده‌ای از سمفونی اعظم تست

لاله‌ها از دل گودال سر آورده برون

دشت‌ها پر شفق از تابش جام جم تست

کیست این تشنه‌ی سودا زده‌ی بحر به دوش؟

که دو دست قلمش سبزترین پرچم تست

ای سفر کرده! پس از کوچ غریبانه‌ی تو

زینب در به درت آینه‌دار غم تست

ای که در خاتم انگشتری‌ات نقش وجود!

کربلا شعله‌ای از شعشعه‌ی خاتم تست

سلام و احترام

مطلب زیبایی بود...


سلام ....
به ما گفتن نمیشه داخل قالب از کدهای جاوا استفاده کرد....
شما چجوری استفاده کردی ؟
همون صوت وبلاگ که گذاشتی یا همون کد عکس شهید آوینی .
لطفا برام توضیح بده ....
ممنون ....
پاسخ:
سلام بر شما
باید بسته ی اختیاری خریداری کنید تا امکانات برای شما فعال شود.
بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست گرانقدر
از زحمات شما برای آگاهی مردم در زمینه مهدویت بسیار سپاسگذارم

ما یک تیم 30نفره هستیم که در زمینه خدا شناسی و دشمن شناسی در فضاهای سایبری فعالیت میکنیم 

اگر مایل بودید تبادل لینک کنید  وبلاگ مارا www.mahdaviat1.blogfa.com با نام " مهدویت و دجال" لینک کنید و خبر دهید تا شمارا با چه نامی لینک کنم

اگر مایل بودید وب سایت مارا نیز میتوانید با نام رازهای شیطان پرستان لینک کنید
www.razhayesheitanparastan.com

با تشکر فراوان خدمت شما برادر/خواهر گرانقدر 

اللهم عجل لولیک فرج
یا الله

یادم باشد  . . .

چادر  مرا به خدایی که دوستش دارم

و مرا دوست دارد خواهد رساند

۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۵۶ سادات بانو

بی بی جان!

شکر خدا که سایه ی تو بر سر من است

چادر حجاب نیست فقط،یادگار توست ...

۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۰۱ محمد فلاحزاده
ممنون از این که تو وبلاگم نظر دادین.اما موندم چرا نامتونو نوشتین گمنام.
پاسخ:

آخر ِگمنامی فناست؛ و مادر این سیاره پر رنج، روز به روز به دنبال نام و نشان های متعدد از سر غفلتیم، شهدا رسته از نام و نشانند و علایق دنیا را سه طلاقه کرده اند تابه ساکنان حرم ستر و عفاف بپیوندند.

۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۰۲ پایگاه مقاومت بسیج14 معصوم(ع)

سلام، سایت خیلی مفیدی دارید، از مطالب استفاده کامل کردیم

لطفا در صورت امکان وبلاگ این پایگاه مقاومت را با عنوان "پایگاه بسیج14معصوم(ع)" لینک نمایید.

سایت شما نیز با عنوان"بی رنگی" لینک شد.

با تشکر

سلام  مطالب جالبی بود دستتون درد نکنه موفق باشید

تقدیم به تمام خانم های ایرانی:

 

« صدف حجاب »               

دخترم...

گنج شرف ،                                                                                                                                                                             

معدن الماس حیا ،                                        

موجب عزت زهرا (س... )

بشنو حرف پدر :

زیور و زینت دین باش

تو با حفظ حجاب...

فاش و بی پرده بگویم که حجاب :

صدف گوهر زیبای زن است...              

شعر از : محمد نظام دوست 

از تمامی خواهرانم می‌خواهم که حجاب –این لباس رزم- را حافظ باشند.می‌خواهم هر زمان که آنها را می‌بینم به وجودشان افتخار کنم، و می‌خواهم زمانی که آنها را می‌بینم آن ‌چنان پوشیده ظاهر و باطن باشند که باعث خشم دشمن و خوشحالی دوستان شوند، و البته اینها همه باید برای خدا باشد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید احمد عظیمی‌جوزانی
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۱۰ فاطمه زهرا
شهدا
چه عارفانه خدایی شدید …و چه جاهلانه باختیم…

درعرصه جنگ بر جهان تاختیم
در جبهه نرم قافیه را باختیم

سلام وبلاگتون بسیار عالیست با افتخار لینک شدید

زیبایی در گمنامیست در حالی که هستی نیستی تو و خدایت بدانی و این بس چقدر زیباست

برانگیخته میشوی بدانند کیستی ولی بعد رهایش می کنی چون او که باید بداند میداند و این ما را بس

سلام خداخیرتون بده خدائیش دمتون گرم عاشق وبتون شدم خیلی زیباست ومطالب خوبی گذاشتین...موفق باشین یاعلی در پناه حق
سلام خسته نباشیدمطالب ومحتوای وبتون بسیار جالبه موفق باشید
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۳۶ شهدای پایگاه منتظران مهدی

سلام دوست عزیز

مفتخر شدیم از اینکه به وب ما آمدید

ازین کارها بازهم بکنید،سپاس

لینکتان هم کردیم رفیق

۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۰۱ مجاهدت و تدبیر
سلام
از مطالب وب شما بسیار لذت بردم
ان شاالله با تلاش و همت، توفیق اثر گذاری داشته باشیم
چشم به راه شما در مجاهدت و تدبیر هستیم
سلام با افتخار لینک شدید. به وبلاگ های گروه پژوهشی ما هم سری بزنید و در صورت تمایل لینک کنید. basirateansar.blogfa.com

۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۱۲ چهارسوی تبلیغات
باسلام،برای اینکه بازدید وبلاگ یا وبسایتتون بیشتر بشه وکاربران بیشتری بتوانند با شما آشنا بشن به سایت چهارسوی تبلیغات سربزنید و وبلاگ یا وبسایت خودتونو به صورت رایگان در قسمت پایگاه های اینترنتی به ثبت برسونید.
ضمنا شما میتوانید مشاغل خود را نیز در این سایت به صورت رایگان به ثبت برسونید.www.4ads.ir،info@4ads.ir
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۰۰ محمدرضا رشیدی

با سلام،

ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) خدمت شما همرزم گرامی، با اجازه شما در وبلاگ اینجانب لینک شدید. متشکرم از اینکه از وبلاگ بنده دیدن کردید.

در پناه حضرت فاطمه زهرا (س) موفق و پیروز باشید.

گمنام زیاددیدم اماچیزی که نظرم رو جلب کرد سید گمنام بود...

دعوتید

سلام
من افتخار می کنم که حجاب برتر را انتخاب کرده ام.زیبا بود
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۴۴ مهران شجاعی
میلاد خاتم انبیا محمد مصطفی(ص)مبارک باد.
ممنون از اینکه به ما سری زدید.وبلاگ جالب و مطالب  قابل تامل دارید.پیروز باشید.التماس دعا

سلام

ما هم میتوانیم هم سنگر شما باشیم؟!

۰۵ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۰۲ انجمن اسلامی دبیرستان شاهدابوذرغفاری نیشابور
سلام
موفق باشین
مـــاهم عاشق سید گمنامیم !
ولی او اگر گمنام هم باشد ، خوشنام است و خوش آوازه . ما هم مراقی خودمان باشیم که نکند به نام و نشان آن سید بی حرمتی شود .
یا علی
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۲۰ خانه قرآنی کودک و نوجوان عبد الله بن حسن
می گویند سیاهی چادرم ، چشم را می زند؛ چشم آدم های حریص و هرزه را ،چشم را که هیچ ؛ خبر ندارند تازگی ها دل را هم می زند ؛ دل آدم های مریض و بیمار دل را ؛ از شما چه پنهان چادرم دست و پا گیر هم هست ؛ دست و پای بی بند و باری را می بندد ؛ چادر برای کسانی است که ... نمی خواهند عزت آخرتشان را به بهای ناچیز لبخند های هرزه بفروشند! چــــــادرم سند بندگی و عبودیتم را امضا می کند...
سلام دانشجوی دکترا هستم و بارها به خاطر چادرم ...... ولی میدانم خداوند با صابرین است.در راه معشوق باید زخمها را به تن خرید...التماس دعا

وبلاگ تون بسیار ارزشمنده . اجرتون با سید الشهدا. التماس دعا

سلام
شما رو لینک کردم
اگه خواستین منو "وبلاگ نور؛ قرآن و حدیث" لینک کنین[گل]

 

آفرین سردار...

من آرزومه فرهگمون امام زمانی شه..

سید جان سلام

امام ساد فرمودند :خدایا دوست بدار انها را که دوستشان داریم ولی خودشان نمیدانند

از اینکه به وبلاگ ما سرزدید ممنون

با شهدا باشید

دعاکنید از هم رزمان اقا باشیم

با سلام
.
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
.
.
فی مَشارِقِ الاَْرْضِ وَ مَغارِبِها سَهْلِها وَ جَبَلِها وَ بَرِّها وَ بَحْرِها...
باید ایستادُ
انتظار فرجت را...
در مقابل همه ی دنیا فریاد زد!!
اللهم عجل لولیک الفرج
در پناه قرآن و اهل بیت
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۵۵ سربازسیدالشهدا
بسم رب الزهرا(س)

سلام علیکم
خداقوت...
« پایداری، همان‌شجاعت است و بهترین یاور آدمی در برابر روزگار...»
با "درمکتب امام عاشقان(1)" بروزم.
منتظرحضورگرمتون و نظرات سازنده تون هستم...

التماس عا...یازهرا

با سلام

 به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل

سلام.وبتون زیباست.اگه وقت کردید به ماهم سری بزنید.
احسنتم
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۰۴ ریسمان الهی

سلام...

امام صادق علیه السلام:
دوستداران ما کسانى اند که در برابر فرمان ما تسلیم بوده، و از آثار ما پیروى و در همه امور به ما اقتدا کنند.

khodaya be dashtehayat shokr ke dashtehayat nemat

mamnoon

۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۵۲ آوای تلاوت
شما رو لینک کردم
التماس دعا
سلام دوست عزیز!
مطلب فوق العاده ای بود، اجرتان با صاحب الزمان!
یا علی!
رزمنده ای که در فضای سایبر میجنگی !

برای فشردن کلید های کامپیوتر وضو بگیر و با نیت قربت الی الله مطلب بنویس .

بدون که تو مصداق و ما رمیت اذ رمیت ... هستی .

شما در شبهای تاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور می کنید.

مراقب باشید، به شهدا تمسک کنید بصیرتتون را بالا ببرید که ترکش نخورید.

رابطه خودتونو با خدا زیاد کنید.

با اهل بیت یکی بشید و در این راه گوش به فرمان انها باشید."

حاج حسین یکتا
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۰۲:۴۲ احمد باوی زاده
حرفی نیست

آرزویم برایت این است:درمیان مردمی که می دوندبرای زنده بودن،آرام قدم برداری.

برا ی زندگی کردن به کسی اعتمادکه بتواندسه چیزرادرتوتشخیص دهد:

اندوه پنهان شده درلبخندت را.عشق پنهان شده درعصبانیتت را.ومعنای حقیقی سکوتت را.....

.

.سلام دوست عزیز،به پیوندوبم خوش آمدی.. 

سلام پیامهایی که بقیه افرادبازدیدکننده برای شما فرستاده بودن رو خوندم اما یه احساسی بهم میگه ما همه شبیهه مردم کوفه شدیم برای فهمیدن حرفم شایدلازم باشه یه بار دیگه پیامهارو چک کنین...................................................................

سلام
تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا(س)

دخترک رو به من کرد و گفت:واقعا شما بچه بسیجی ها

از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد ؟؟؟

گفتم:بله


گفت:اگه آره، پس چرا پسرایی که از ماها خوششون میاد
از کنار ما که میگذرند محو ما میشن،

ولی همین خود تو و امثال تو از چندمتری یه دخترچادری که رد

میشید فقط سر پایین میندازید و ردمیشید

گفتم:آره راست میگی، سر پایین انداختن کمه! باید زانو زد


گفت:ببخشید متوجه نمیشم؟


گفتم:برای تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا(س) باید زانو زد
حقا که سر پایین انداختن کمه آره تو راست میگی...
سلام.

وقتی چشمهایت را به روی حرام های خدا می بندی، خدا ستاره هایش را در چشم هایت روشن می کند.
وقتی مروارید زیبایی هایت را به صدف حیا و عفاف می سپاری،خدا دریا دریا تو را آبی می کند.
وقتی با آهنگ نجابت و وقار پنجره دلت را به سمت زندگی امروز می گشایی، پروانه های صداقت و راستی روی گلهای نجیب زندگی ات می نشیند.

ممنون از وبلاگ زیباتون
۳۰ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۳۳ امید مجاهد
سلام
تشکر که سر زدید . بعضی از مطالب رو خوندم ولذت بردم .
.
.
.
.
شهدا دلبسته ایم !
و در این دلبستگی
هم شرمندگی هست
هم وابستگی هست
و هم تمام صفاتی که گفتنش ایجاب میکند سر به زیر باشی در برابر علمداران نور .
من الله توفیق
سلام
قشنگ بود
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۵۱ منتظر طلوع آفتاب
سلام
برای زیبایی حجاب باید مطلبی رو عرض کنم
اگر عاشقی به خاطر علاقه معشوقه خود لباسی بپوشد فقط به خاطر اینکه او آن لباس را دوست دارد همه او را عاشق با خرد و زیرکی می دانند چرا که با این کار خود را در نظر معشوقش محبوب می کند و کدامین عاشق نمی خواهد در نظر معشوع خود محبوب شود؟
برای حجاب همین بس که معشوقه ما یعنی خدا این نوع پوشش را دوست دارد و با این کار پیش او محبوب می شویم و صد البته حجاب هم برای آقاین وجود دارد و هم خانم ها و فقط نوعش فرق دارد
امروزه کمتر به حجاب آقایان توجه میشه طوری که بعضی از آقایان بیان می کنند که حجاب فقط مخصوص خانم هاست!!! اما واقعا پوشیدن یک شلوار فاق کوتاه و تنگ به همراه پیراهن کوتاه در حالی که کمر شخص بیرون میزنه در شان یک مرد متشخص است؟!

خدایا مردان و زنان ما را با حجاب و عفیف بگردان
اللهم عجل لولیک الفرج
بااجازه کپی

با سلام خدمت مدیر محترم

لطفا  در صورت امکان لینک سایت مارا با عنوان دانلود پرسشنامه در سایت خود قرار دهید . عنوان و سایت خود را نیز جهت لینک کردن شما اعلام فرمائید.

http://por3shname.ir

 

از همکاری شما سپاسگذارم

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">