بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

شرایط استجابت یا موانع استجابت دعا

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۵۳ ب.ظ

شیوه دعا کردن و مقدماتی که در استجابت مؤثر است:
1- معرفت و شناخت ؛ نخستین شرط استجابت دعا، شناخت کسی است که انسان او را می خواند. به همین جهت قرآن در آموزش شیوة دعا کردن می فرماید «اعوا ربکم تضرعا و خفیة»؛(8) پروردگار خود را به زاری و پنهانی بخوانید یعنی بدانید کسی را که می خوانید، «رب» شماست، آفرینش رشد و تعالی و پرورش شما در دست قدرت اوست.
بهترین دعا آن است که با ربوبیت آغاز گردد. نگاهی به شیوة دعا کردن انبیا و اولیای الهی در قرآن نشان می دهد که آنان دعای خود را با «ربی» یا «ربنا» آغاز می کردند، زیرا این واژه انسان را متوجه می سازد با مبدأیی ارتباط برقرار ساخته است که از نخستین لحظات وجود تا آخر عمر او و بعد از آن انسان را غرق در الطاف ربوبی خویش می سازد.
2- دعا باید با اخلاص و از صمیم قلب و با حال تضرع و تواضع باشد. تنها با زبان دعا نکند، بلکه روح دعا باید در جان و در تمام ذرات وجود آدمی رسوخ کند.
امام صادق(ع) می فرماید: «خداوند دعایی را که از دل غافل و بی خبر برخیزد، مستجاب نمی کند».
3- دعا باید در حالت بیم و امید باشد.
نه آن چنان از اعمال خود راضی باشید که گمان کنید هیچ نقطة تاریکی در زندگی شما نیست و هیچ گناهی مرتکب نشده اید و نه آن چنان مأیوس باشید که خود را شایستة عفو و بخشش خدا و اجابت دعا ندانید.
از خود راضی بودن و ندیدن عیب های خویش، ضمن این که جهل مرکب و عامل مهمی برای عقب گرد انسانی و سقوط اخلاقی است، باعث می شود که انسان به جای عیوب خویش، عیب های دیگران را ببیند؛ یعنی به بیماری که شیطان مبتلا بود «انا خیر منه؛ من از آدم بهترم» مبتلا شود.
چنان که «یأس و نامیدی» هم از دام ها و حربه های شیطان است. شایسته است انسان با دو بال «بیم و امید» حرکت کند آیة «ادعو ربکم خوفا و طمعا» (9) پیامبرش این است که با بیم و امید خدا را بخوانید.
4-خدا را در پنهانی خواندن، دعا را زودتر به اجابت می رساند «ادعوا ربکم تضرعا و خفیة»؛(10) بخوانید پروردگارتان را در حال تضرع و در پنهانی» دعا در خلوت با تمرکز فکر و حضور قلب همراه است و به اخلاص نزدیکتر و از ریا و خودنمایی دور است. به همین جهت دعا در نیمه های شب و در نماز شب، آن هنگام که همگی در خواب راحت به سر می برند، زودتر مستجاب می گردد. پیامبر اکرم(ص) می فرماید:
«خیر الدعا الخفیّ، بهترین دعا آن است که پنهانی (و از روی اخلاص) صورت گیرد».
5- تطهیر مال و ثروت و خانه و زندگی از مالی که از راه غصب، ظلم، رشوه، ربا، دزدی، غش در معامله و فریب پیدا کرده یا مالی که خمس یا زکات و انفاقات آن پرداخت نشده است.
6- اجتناب از خوردن غذای شبه ناک و تطهیر لقمة خود و افراد تحت تکفل از حرام.
7- عدم غفلت از مبارزه با فساد و امر به معروف و نهی از منکر، بی اعتنایی در مقابل فسادهای اخلاقی و اجتماعی و اباحه گری و نادیده گرفته شدن ارزش های دینی: موجب عدم استجابت دعا می گردد. پیامبر اکرم(ص) فرمود: «باید امر به معروف و نهی از منکر کنید. در غیر این صورت خداوند انسان ها شرور ( و کسانی که تعهداتی دینی و اخلاقی ) بر نیکان شما مسلط می کند و هر چه بکنید، مستجاب نمی شود».
8- عمل به پیمان های الهی
نظیر سؤال شما را روزی مردی از امیرالمؤمنین(ع) پرسید و گفت: مگر خداوند نمی فرماید «ادعونی استجب لکم؛ مرا بخوانید ا اجابت کنم شما را » پس چرا ما هر چه دعا می کنیم، مستجاب نمی شود؟!
حضرت فرمود :« چون دل های شما در هشت مورد خیانت و بی وفایی کرد. آن را اصلاح کنید تا دعایتان مستجاب گردد:
1- خدا را شناختید، ولی حقش را آن گونه که به شما واجب بود، ادا نکردید.
2- به پیامبر خدا ایمان آوردید، آن گاه با سنت و روش او مخالفت کردید و دین و شریعت او را در مقام عمل از بین بردید.
3- کتاب خدا (قرآن) را که بر شما فرود آمد خواندید، ولی به آن عمل نکردید. گفتید «سمعنا و اطعنا ؛ به گوش و دل می پذیریم» ولی در عمل با آن به مخالفت برخاستید.
4- گفتید: خدایا! ما از آتش دوزخ می ترسیم، ولی پیوسته به واسطة گناهان و معاصی خود، به سوی دوزخ شتاب می کنید.
5- گفتید: ما راغب و علاقه مند بهشتیم، ولی مدام کارهایی انجام می دهید که شما را از بهشت دور می سازد.
6- نعمت خدای خود را خوردید، ولی سپاس گزاری نکردید.

7- خداوند شما را به دشمنی باشیطان فرمان داد و فرمود : «ان الشیطان لکم عدوا فاتخذوه عدوّا؛ شیطان دشمن شما است او را دشمن خود بدانید» ولی به زبان با او دشمنی کردید و در عمل به دوستی برخاستید.(13)
8-عیب های مردم را برابر دیدگانتان قرار دادید و عیب های خود را پشت انداختید و آن را نادیده » گرفتید. در نتیجه پشت سر کسی می گویید و ملامت می کنید که خود به آن ملامت سزاوارترید».
بعد فرمود: «با این وضع چه دعایی از شما مستجاب گردد . درصورتی که شما درهای دعا و راه های آن را بسته اید؟ پس راه تقوا پیشه کنید و از خدا بترسید. کارهایتان را اصلاح کنید و امر به معروف و نهی از منکر کنید تا خدا دعایتان را مستجاب کند».
کیفیت شروع دعا
1- دعا باید با حمد و ثنای الهی همراه باشد. جهت آموزش شیوة دعا کردن، دعای فرشتگانی را که حاملان عرش خدا هستند و فرشتگانی که گرداگرد آن قرار دارند، توصیف نموده است. آنان ابتدا «تسبیح و حمد» خدا را می گویند و ایمان خود را اظهار و ابراز می دارند. سپس برای مؤمنان استغفار می کنند. آنان می گویند : پروردگارا رحمت و علم تو همه چیز را فرا گرفته. تو از گناهان بندگانت با خبری و نسبت به آنان رحیمی . آنان را که توبه کرده اند و از راه تو می روند، ببخش و بیامرز و از عذاب دوزخ نگاه دار...»
چنان که ملاحظه فرمودید؛ دعا را با تسبیح و تحمید خدا و اظهار ایمان به او و با کلمة طیبیه «ربنا» آغاز نمودند و از مقام رحمت و علم بی پایانش که از صفات جمال و جلال او است، مدد خواستند سپس در حق دیگران دعا نمودند تا خدا دعا را در حق شان نیز مستجاب گرداند.
2- دعا را ذکر صلوات بر محمد و آل محمد باید شروع نمود، زیرا صلوات درخواست سلام و درود از خداوند برای پیامبر اسلام و اهل بیت طاهرین اوست که سلام خالق هستی و همة خلایق پاک بر آنان باد این دعا قطعا مستجاب است. وقتی در ابتدا و انتهای دعا ذکر صلوات قرار گرفت، خداوند به خاطر اول و آخر دعا، آن چه را که در وسط قرار گرفته، اجابت خواهد کرد.
3-تطهیر قلب و روح: از کثافات و کدورت های گناهان، به وسیلة اعتراف به گناه و توبه در پیشگاه خداوند.
4- در پایان، دعا را با تمسک به صفات او به اتمام برسانید، مثلا بگویید، برحمتک یا ارحم الرحمین.
سبحانک الله لا اله انت وحدک لا شرک و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
برخی موانع استجابت دعا
1-گناه: گناهان سه گونه اثر می گذارند:
الف – توفیق دعا کردن را سلب می کنند.
ب – حالت تضرع و تواضع و توبه و انا به و اشک و گریه را می گیرند و نمی گذارند بنده با حضور قلب، توجه اش به سوی خدا متمرکز گردد و مجذوب نفحت رحمانی او شود.
ج – در صورت خواندن دعا، دعایش مستجاب نمی گردد.
علی(ع) می فرماید: «المعصیه تمنع الاجابه (16) با گناه از اجابت دعا جلوگیری می کنند» در دعای کمیل، شبهای جمعه دقت نمایید، آن جا که می خوانید : « اللهم اغفرلی الذنوب التی تجس الدعا و... خدایا گناهانی که مانع استجابت دعای من شده اند بیامرز.

2-ترک دعا در هنگام خوشی ها : خداوند به حضرت داود (ع) وحی فرمود: مرا در روزهای خوش و آسایش یاد کن تا من دعای تو را در ایام گرفتاری و سختی اجابت کنم.

 3- نافرمانی و رنجاندن والدین.

4- تأخیر انداختن نمازهای واجب از اول وقت.
5- در گفتار ، بد زبان بودن.
6- نسبت به افراد مؤمن سوء ظن داشتن و بد طینت بودن.

7- با برادران یا خواهران مؤمن، دو رویی و منافقانه برخورد کردن.
8 - ترحم نکردن به افراد ضعیف.. 

ديدگاه ها  (۱۶۷)

سلام آبجی سادات جانم
واقعا عالی بود...خیلی از سوال هایی که تو ذهنم بود رو، این مطلب جواب داد.

دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد...
التماس دعا...

محمد کافرینش هست خاکش/ هزاران آفرین بر جان پاکش

چراغ افروز چشم اهل بینش/ طراز کار گاه آفرینش

سرو سرهنگ میدان وفا را/ سپه سالار و سر خیل انبیا را

ریاحین بخش باغ صبحگاهی/ کلید مخزن گنج الهی

عید بر شما مبارک

سلام
ما مایل به تبادل لینک و لوگو با شما هستیم:
http://emamemonji.ir/post-55.aspx
هچنین اگر افتخار بدین و به جمع نویسندگان ما بپیوندید بسیار خوشحال می شویم:
http://emamemonji.ir/post-255.aspx
در ضمن برای آگاهی از آخرین اخبار ما در خبرنامه عضو شوید:
http://emamemonji.ir/page/khabar

سلام بر شورآفرینان میدان عشق
علمداران میدان وفا
آنان که شرف را معنا کردند
و سلام بر سید گمنام.........

هرگز از تأخیر اجابت دعا نا امید مباش، زیرا بخشش الهی باندازه نیّت است، گاه، در اجابت دعا تأخیر می‏شود تا پاداش درخواست کننده بیشتر و جزای آرزومند کامل‏تر شود، گاهی درخواست می‏کنی امّا پاسخ داده نمی‏شود، زیرا بهتر از آنچه خواستی به زودی یا در وقت مشخّص، به تو خواهد بخشید، یا به جهت اعطاء بهتر از آنچه خواستی، دعا به اجابت نمی‏رسد، زیرا چه بسا خواسته‏هایی داری که اگر داده شود مایه هلاکت دین تو خواهد بود،
(نامه امیر المؤمنین علیه السلام به امام حسن علیه السلام)
ای یوسف زهرا !
جهانی در انتظار توست و تو در انتظار آنی که ما به خویش بازگردیم ....
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام

دوستی برام  نوشته که: شکیبا باش خدا همواره بیدار است . . .


او عاشق صدای توست . . .


دوباره صدایش کن . .

موفق باشید.

۱۰ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۰۰ گروه فرهنگی صدای صبحان
مطلب فوق العاده ای بود
ممنون
 
این جمله رو قبول دارم ولی بعضی وقتا دیگه تحمل صبر کردن ندارم ...
پاسخ:
فاصبر 
ان وعدالله حق..

سلام

انشاءالله خدا هر دعایی که عاقبتش خیره اجابت کنه نه هر کاری که ما فکر میکنیم خوبه

ممنون از اینکه بهم سر زدین

 

سلام مرسی بهم سر زدین....

اما سید دلم گرفته خیلی وقته از خدا یه چیزی میخوام بهم نمیده..گاهی منتشو میکشم اما گاهی هم ناراحت میشم کاش شما ازش بخوایین واسم....مرسی...

پاسخ:
سلام بر شما
حتما حکمتی دارد که دعایتان مستجاب نمی شود.
بسپاریدش به خدا..
انشاالله هرچیز به صلاحتان است برایتان پیش بیاید.
خدا را خوانده ام و از او سپاسگزارم که بسیاری از آنها را اجابت کرده است. اما دیرگاهی است که خواسته ای دارم که امیدوارم هرچه زودتر مثل همیشه لطف بی دریغش را شامل حالم گرداند.
الهی آمین
الهم اغفر لی الذنوب التی تحبس الدعا
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۰۶ کربلایی میثم اسلامی
سلام
اونجا که گفتی دعا به تاخیر میوفته به دلایل....
زیبا و پر معنی بود.
موفق باشی.
با تبادل لینگ موافقید؟؟
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۰۹ منتظران ظهور
سلام دوست بزرگوار و ارزشی ما...................................


ممنونیم از ابراز لطف شما...........................

راستی سیدی از لینک منتظران ظهور چه خبر؟




الهی ، دربسته نیست ، ما دست و پا بسته ایم...

 

الهی ؛ فرزانه تر از دیوانه ی تو کیست؟

 

الهی ؛ تو پاک آفریدی ما آلوده کردیم...

 

الهی ؛ اگر چه درویشم ولی داراتر از من کیست، که تو دارایی منی...

 

الهی ؛ اگر ستار العیوب نبودی ما از رسوایی چه میکردیم...




یامهدی مدد

منتظران ظهور

۱۰ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۲۱ فاطمه(یاس)
امیدوارم خدا دعاهای قشنگمونو مستجاب کنه
آمــــیــــن

سلام

مطلب خوبی بود

سرعت وب شما خیلی پایینه

تا باز میشه من دق می کنم

به هر حال ممنون از مطلبی که گذاشته بودید و کاملش رو اینجا مطالعه کردم

موفق باشید

دوا بده ،درد بده،هرچی دارم ازم بگیر به من یه کربلا بده ،میگم عاشقم خوب میدونم نالایقم .......................
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۴۵ فرهاد ( مدیر وبلاگ استحکام ایمان )

سلام

متن خوبی بود . عالی

ما که فقط دعا می کنیم . نمی دونستیم که اول و آخرش باید صلوات داد . می بینم مستجاب نمی شه . دستتون درد نکنه . اینجوریش رو هم امتحان می کنم ببینم چی می شه .

تا حضوری دیگر خدا نگهدار

سلام
مطلبتونا خوندم دلم آروم گرفت ممنون

برای ظهووور آقا امام زمان خیلی دعا کنید

اللهم عجل الولیک الفرج
سلام هم سپاهی مطالبتــــــــون واقعا مفیده..واسه همینی با اجازتون لینکتون کردم... خوشحال میشم ما رو هم لایق بدونید
یا حق
و در این دعاها یادمان باشد مبادا مصلحت را به خدا یادآوری کنیم
که خداوند مهربان می داند چه خوب است و چه بد
و کی باید اجابت شود...
ممنونم از یادآوری و تذکرتان....
التماس دعا
سلام
فقط میخواستم از شما تشکر کنم
همین
اما...
حیف
که هرچی میریم نمیرسیم!
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۱۴ شیعیان منتظر
مطلب جالب وقشنگی بود....

تشکر
سلام سید

از اینکه به وبلاگم سرزدی ممنون وبلاگتو که دیدم ناخداگاه جذبش شدم چون به شهید آوینی خیلی علاقه دارم امیدوارم همیشه در این راه پر توان باشید
راستی آرزو میکنم هیچ یک از دعاهات برآورده نشه تا نیروی روحی و ایمانتان زیاده زیاد بشه---->شوخی کردم جدی نگیری

یا علی

 السلام علی المهدی

 
السلام علی المهدی
اللهم  صل  علی محمد و اله الطاهرین

سلام

دعای خالصانه کردین مارو هم فراموش نکنین

سلام دوست عزیز ممنون از مطلب قشنگتون......
حاجت روا انشالله :)

در سلسله مباحثی با عنوان « چند مسئله » قصد داریم تا یکسری از مبانی فقیه قرآنی را مورد بررسی قرار دهیم . در این مطلب اولین شماره این مباحث را برای دانلود قرار خواهیم داد .

موضوعات مطرح شده در این شماره ازقبیل : نقد جناب آقای حسن زاده آملی . نقد شهادت ثالثه . ولایت فقیه . سجده . سن حجاب دختران . وضوی قرآنی . سیادت . نقد آب کُر . نقد فلسفه مرسوم . نقد احادیثی جعلی منتسب به حضرت امام حسین علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها . از خوانندگان این مقاله در خواست دارم نظرات خود را بعد از مطالعه برای ما بفرستند .

۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۱۸ نیما عتیقی
عالی بود سید جان ... /.
حرف نداشت مثل خودت ... /.
البته بنده که شما رو نمیشناسم ولی ندیده قضاوت می کنم ... /.

سلام خسته نباشید خیلی عالی بود مطالبتون خیلی قشنگ.امیدوارم آدمهای زیادی به این وبلاگ سر بزنن و از مطالب خوبتون استفاده کنند

یا علی

احسنت. مطلب بسیار خوب و کاملی بود.
یادمان باشد قبل و بعد از هر دعایمان صلوات بفرستیم. خدا بخشنده تر از آن است که اول و آخر دعایی را اجابت کند و میانه را رها...
(صلوات تنها دعاییست که اجابت آن حتمی است)

با اجازه شما این مطلب در وبلاگ مثل سیب بازنشر داده شد.
لینک بازنشر
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۲۴ عبدالمهدی
بسم الله.....*

سلام دهه فجر برشما دوستان خوبم مبارک.....*

یاعلی.....*
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۵۴ گـــروه فـــــرهنگی شـــهید دلاور

در سی و یک شهریور سال پنجاه و نه همه باور کردن که جنگ شروع شد، چون صدای بمب‌ و موشک و گلوله اومد، دشمن هم اومد. همه باورشون شد که جنگ شروع شده اما آیا همه جبهه رفتن؟{نرفتن}همه فرمان خمینی کبیر رهبر و دیده بان بیدار انقلاب رو شنیدن که همون روز اول جنگ فرمود: جنگ در راس امور است ایا همه به جبهه رفتن؟؟جنگ رو همه باور کردن اما همه جبهه نرفتن، اگه رفته بودن که جنگ هشت سال طول نمی‌کشید اخرش هم جام زهر نوشیده نمی شد.... الانم باور داریم جنگ شروع شده اما آیا حضرت عباسی همه‌مون توی این جنگ هستیم؟ چرا ﻟﺒﺎس ﺧﺎﻛﻲ ﻫﻨﻮز ﺑﻪ دل ﻫﺎﻣﻮن و ﺑﻪ ﺗﻨﻤﻮن ﻧﻜﺮدﻳﻢ؟؟ چرا ﻓﺎﻧﻮﺳﻘﻪ ﻫﺎ رو ﻧﺒﺴﺘﻴﻢ؟؟ چرا ﺑﻨﺪ ﺣﻤﺎﻳﻞﻧﺒﺴﺘﻴﻢ؟؟ چرا ﭘﺎی ﻣﻴﺪون ﻧﻴﺴﺘﻴﻢ؟؟ بله همه میدونیم و میفهمیم که درس و کسب علم واﺟﺒﻪ در نتیجه ﺟﻬﺎد ﻋﻠﻤﻲ هم واﺟﺒﻪ، دادن ذکات علم هم واجبه ،پس کجان رفقایی که حرف از چند نوع مدرک تحصیلی و تخصص میزنن؟؟ چرا جبهه رو خالی گذاشتی اخوی؟؟ این سنگر که هنوز یکی در میون خالیه!! ‫ﻣﺸﻜﻞ ﻣﺎ اﻻن دوﺗﺎ ﭼﻴﺰه؛ ﺣﻞ ﺑﺸﻪ ﻫﻤﻪﭼﻴﺰﺣﻠﻪ، یک ﺑﺎور ﺟﻨﮓ،دوم ﺑﻮدن در ﺟﻨﮓ،واﻟــﺴـــﻼم! ﺑﺎور ﻛﺮدﻳﻢ جنگه؟؟ ﻫﺮ ﻛﻪ دارد ﻫﻮس ﻛﺮب و ﺑﻼ ﺑﺴﻢ ﷲ! اما ﺑﻮدن ﺗﻮ ﺟﻨﮓ یعنی دﻳﮕﻪﺧﻮﻧﻪ ای ﻧﻴﺴﺖ، زﻧﺪﮔﻲای ﻧﻴﺴﺖ، اﺳﺘﺮاﺣﺘﻲ ﻧﻴﺴﺖ، ﻧﺎز و ﻛﺮﺷﻤﻪای ﻧﻴﺴﺖ، ﻗﻬﺮ و اﺧﻢ و دﻋﻮاﻳﻲ ﻧﻴﺴﺖ. ﻫﻤﻪ دارﻳﻢ ﻣﻲ رﻳﻢ ﺳﻤﺖ ﻣﺄﻣﻮرﻳﺖ اﻟﻬﻲ،  اﮔﻪ اﻳﻦ ﺑﺎور ﺑﺸﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺣﻞﻣﻴﺸﻪ، ‫ﺑﭽﻪﻫﺎ ﺧﺪا ﻛﻤﻚ ﻣﻲ کنه!رفقا ﺧﺪا ﻣﺪد میکنه ﻫﺮ کسی که ﺧﺪا رو ﻳﺎری ﻛﺮد،بچه ها خدا یاری میکنه هر کس که ولی خدا رو یاری کرد.

سلام....ممنون از مطلبتون.......واقعا وبتون قشنگ و زیباست.....

۱۲ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۲۷ یه پله تا خدا
سلام. تشکر از نوشته خوبتون.موفق باشید.
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۱۱ خادم الحسین(ع)
خدایا ظهور مولایمان را نزدیک بگردان.
و اللهم عجل لولیک الفرج
salam mersy az vebe zybaton age ba tabadol link movafeghid be man besarin
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۴۶ بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی ساری

سلام علیکم

از حضورتان ممنون.منتظر نظرات سازنده شما هستم.

وبلاگ جامع و خوبی دارید.

یا علی

۱۲ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۳۸ خسرو زارعی
با سلام 
با مطلب دیدگاه امام, درباره قلمرو اختیارات رهبری به روزم 
منتظر نظرات شما عزیز می باشم [گل]
خیلی قشنگ بود راستی به وبلاگ راستی به وبلاگ زیر سر بزن جالبه
سلام با افتخار لینک شدید.
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۴۳ عارفانه ها1

سلام وبلاگ با محتوایی داری

آگاهی زیستن با بال است

۱۲ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۵۶ سرباز گمنام
سلام
در دعایم از تو ای خدای من ،خواهم آنچه را که تو برایم میخواهی.
که تو بهترین را برایم همیشه کنار میگذاری.

سلام . نمیشناسمتون اما خیلی قریب بود حزن غریب موسیقی وبلاگ. متون بامعنا و دینی خوبی بود کاش منهم معرفتی به اندازه ی شما در دین داشتم.

سلام همرزم گرامی. خوشحال میشم سری به وب من بزنید و در نظرسنجی شرکت کنید. ممنون
۱۳ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۲۱ هادی تیشه وردائم

سلام

ممنونم که دعوتم کردی.

حاجی میخوام آهنگ مداحی یا دفاع مقدس بذارم یا قالب وبلاگم رو جایگزین قالب فعلی کنم. چکارکنم؟

قالب قبلی ام این بوده    http://www.einolhosein.blogfa.com/

 لطفا راهنمایی ام کن

۱۳ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۴۵ فرهاد ( مدیر وبلاگ استحکام ایمان )

با سلام
دهه فجر بر شما مبارک باد .
چند بیتی از یک سروده ام را تقدیمتان می کنم :
خورشید ولایت
آنکس که در سیمای او شور حسینی بود
مرد یقین ، روح خدا نامش خمینی بود
...
آزاد مردی از تبار همّت و ایثار
جنگید با تبعیض و استبداد و استعمار
...
بیست و دوی بهمن تجلی یافت پیروزی
یعنی بهاران شد زمستان در چنین روزی

بقیه ی شعر را در وبلاگم مطالعه بفرمایید .
خدانگهدار [گل][بدرود][بدرود]  

لبخند خدا

تکیه اش بر دیوار و با تنهاییش سر می کرد، دلش خیلی گرفته بود و تنهایی امانش نمیداد.

طاقتش تمام شد و شروع به بد گفتن از خدا کرد، آنقدر گله کرد و بد گفت که خستگی وجودش را فرا گرفت

انگار باید در تنهایی خود می سوخت و می ساخت. سر بر زانوهایش گذاشت و دل به تنهاییش سپرد.

احساس اینکه هیچکس دردش را نمی فهمد سخت آزارش می داد و در ذهنش حرفهایش را مرور می کرد

در میان این افکار، ناگهان! گرمی دستانی را بر شانه هایش حس کرد که با لطافت و مهربانی صدایش می زد:

ای عزیزترینم از چه دردمندی؟ و از چه دلت گرفته ؟!

مهربانم بگو، هر آنچه را که بر دلت سنگینی می کند بگو..

صدایش خیلی آشنا بود گویی که بارها این صدا را شنیده است، نگاهش را به نگاهش گره زد، باورش نمی شد، انگار تمام عمر در کنارش بود و تمام عمر، او بود که دردهایش را تسکین میداد..

بغض امانش را بریده بود، دگر طاقت نیاورد، سر بر شانه هایش انداخت و تا می توانست گریه کرد و در آغوش گرمش آرام گرفت.

گذشت...

انگار زندگی جدیدی را آغاز کرده و دوباره امید و نشاط در زندگیش جاری شده.

زندگی را آغاز کرد و فراموش کرد آنکه را که همیشه فراموش می کرد.

و خدا در حالی که خیسی اشکها را بر شانه هایش حس می کرد همچنان به او لبخند میزد.

از حضور سبزتون در وبلاگم مسرور و خوشحال شدم

۱۳ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۰۴ وحید برومند
با سلام ...........
واقعا پست قشنگی گذاشتی.....
با داستانی از شهدا،ف20 نکته از امام خامنه ای در مورد سبک زندگی؛ بیانات در مورد دهه فجر، دانلود آهنگ های دهه فجر و کلیپ های مختلف بروزم......
منتظر قدوم سرسبز و نظرات مفیدتون هستیم......
یا علی

سلام ..

انشاالله همیشه در پناه دعای حجت باشیم ..

التماس دعا خانوم ..

سلام ...از پیام بسیار زیباتون ممنون در جوابش ....

کاش از یاد نبریم که انسان تبسم خداوند است ...

 

۱۳ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۰۵ منتظر مهدی صاحب الزمان
سلام خدمت شما
قبل از دیدن مطلب شما همون موقع یک آرزوم خبر استجاب نشدنش اومد
یک لحظه ناراحت شدم ولی مطلب شمارو خوندم امیدوار شدم
خسته نباشین
(راستی اگه خواهان تبادل لینک شدین خبر بدین)
التماس دعا
۱۳ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۳۵ خسرو زارعی
برای حرفهای راستی که میزنیم وقتی که برای ثابت کردن درستی مطلب خدارا قسم میخوریم باور نمیکنند.. وقتی جان بی ارزش خود را به زبان می آوریم باور میکنند!!!.
ما چه کرده ایم با خود و ارزش هایمان!!!.
خدایا تو ببخش
سلام ممنون که سرزدید و شرمنده از این که دیر سر زدم
امیدوارم موفق باشید
ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید

۱۳ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۴۰ وچه لذتی ست در گمنامی
سلام..
چند باری به وبلاگتان سر زدیم ولی متاسفانه بالا نمی آمد.
عکس هایی که سمت راست وبلاگتان گذاشتید با متن های مربوط به آنها فوق العاده ست.انشاالله موفق باشید.
برای نزدیک ترین دوستانتان آرزوی شهادت کنید.شهید علمدار
ما رو از این دعابی نصیب نگذارید.یا الله
سلام شما را لینک کردم ممنون از زحمات شما
سلام

بیا بیا که شمیم بهار می‏آید
دل رمیده ما را قرار می‏آید
سر از افق بدر آورد صبح آزادی
سرود فتح و ظفر زین دیار می‏آید
دهه شکوهمند فجر مبارک باد

http://ta-hamishe.blog.ir

وبلاگ دختر خالمه یه سر بزن خواهری

التماس دعا

یا زهرا

بی قرار که باشیم ......
........خدا قرار ما می شود...
۱۳ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۱۴ زبرالحدید
سلام
یا زهرا
 از مطالب خوبتان لذت برده و استفاده کردیم .
لینک شما را در وبلاگمون گذاشتیم.
در پناه حضرت حق
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۰۲:۲۰ آهسته عاشق می شوم

ها می خندید؟ می دانم...

می خندید اگر دوباره ببیند این مدعی دوستی با شما ذره ای هم به فکر شما نیست.

چرا؟؟؟

خب ساده است... بغض من که بغض زنده بودن است، نگاه من که نگاه عافیت طلبی است، نوشته هایم که شعر است و عشق نیست، عشق است و درد نیست سوز نیست...

http://ziyafatname.blogfa.com/post/503

۱۴ بهمن ۹۱ ، ۰۲:۴۲ عشاق المهدی
اللّهــم صلّ علــی محمّــد و آل محمّــد و عجّــل فرجــــهم "
با سلام
خیلی ممنون که به وب این حقیر سر زدید
وب پرمحتوای دارید با افتخار لینک شدید
اگه دوست داشتید بنده را با اسم کرامات و معجزات ائمه  لینک کنید
یا علی
اللّهــم صلّ علــی محمّــد و آل محمّــد و عجّــل فرجــــهم
الهی از تو بگیرد هر آنچه را که خدا را از تو میگیرد!...
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۰۴ جابر رضاپور
سلام
قشنگ بود
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۵۷ نیما عتیقی
خدایا فرج آقا امام زمان را برسان ... /.
سلام و عرض ادب
ممنون از مطالب خوب و مفیدتان
موفق باشید
یاعلی

سلام دوست خوبم

مطلب بسیار زیبا و دلنشینی بود.

دعای آخرتان هم عالی بود.

خدا ان شاالله دعای حضرت رو برای همه ما به اجابت برسونه

اللهم عجل لولیک الفرج

استفاده کردم استاد
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۳۹ دهستان کلاته اسد
یادش بخیر با سنگ و ... یه خونه کوچیک برا خودمون درست می کردیم ...
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۲۵ سربازسیدالشهدا
بسم رب الزهرا(س)

سلام علیکم

از نهضت قاطعانه روح الله
شددست ستمگران زایران کوتاه
بادست تهی و این همه پیروزی
لاحول و لاقوت الا بالله

فرا رسیدن دهه فجر،دهه نور و رحمت مبارکباد.
بروزم ومنتظر حضورفجرآفرینتان...

التماس دعا...یازهرا
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۳۴ اینه زندگی

        بامن زمزمه کن...

اللهم عجل لولیک فرج...

اللهم عجل لولیک فرج...

اللهم عجل لولیک فرج...

وب بسیار خوبی داری

۱۵ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۱۸ سیدِ جامانده

با خوندن پستت یه آرامش عجیبی گرفتم ... نمیدونم چرا آخه بنده ی مومن نیستم اما دلم آروم گرفت

۱۵ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۰۳ خادم الحسین

جواب من تو یک کلام(www.rahel20.blogfa.com(

بیایید کاری کنیم!!!

***

خانه ی دل را برای حضرتش جارو کنیم/از هوس بقض و غذب دوری کنیم

***

بر ورود حضرت مهدی سلام/بر دل ناپاک این محفل به نام

 

ممنون که به وبلاگم سر زدی و نظر دادی[گل]

+++

http://snd1.tebyan.net/1391/10/saaheb_javadi-naghavian-borghaee_M_115714.mp3

 

***

سلام دوست خوبم

این یک موج اینترنتی برای اعتراض به وضعیت صدا و سیما و مطالبه آرمانهای انقلاب است.

با ما همراه شوید.

****

 

۱۵ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۰۰ عبدالمهدی
مولا جان!!در انتظار شما کاسه صبرمان که هیچ...صبر کاسه هایمان هم لبریز شد

سلام خدایا اگر لایقم من را به ولیم برسان اگر نیستم مرا بمیران چون دیگر طاقت

انتظارش را ندارم................................/

یا بقیه الله(عج).................................../
۱۵ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۲۲ خادم حجره مجازی
با سلام

ما شما را به بازدید از وبلاگ پاسخ به شبهات (حجره مجازی)دعوت میکنیم

این وبلاگ توسط طلاب و با هدف پاسخ به شبهات راه اندازی شده است لطفا سوالات خود را با ما در میان بگذارید
این افتخار ماست که به سوالات شما پاسخ بدهیم
ما جرات شنیدن حرف های شما را داریم
[گل]
۱۵ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۴۷ هادی تیشه وردائم

سلام

سیدجان برای نوشتن در بیان چکار کنم؟ چطوری ملب بنویسم؟ لطفا راهنمایی ام کن. خدا خیرت بده. منتظرتم

سلام. 
سئوال از محضر حضرت آیت الله امجد حفظهم الله :
اینکه سیروسلوک به همراه استاد می تواند باشد را توضیح دهید؟
{...} تو چه میفهمی استاد کیه!!!{... ادامه...}
یا علی.
۱۶ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۱۵ منصوره.الف
موفق باشید.
 وبلاگ مفیدی است ، اما بیشتر از همه از جمله شهید اوینی در لوگوی وبلاگ تحت تاثیر قرار گرفتم  . در تفسیر موتو قبل ان تموتو . التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرَجهُم

سلام ممنون از حضوری که داشتید
مطلب بسیار جالب و پرباری بود... یعنی برایم تازگی داشت... واقعا زیبا بود. اجرکم عندالله

امام علی (علیه السلام) می فرماید:
لا تَستَبطیِء إجابَةَ دُعائِکَ وَ قَد سَدَدتَ طَریقَهُ بالذُّنوبِ
اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.غررالحکم و دررالکلم ح 10329

یا علی ... التماس دعا
عزتتان زیاد
۱۶ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۲۳ حامی حاج عبدالرضا هلالی(مهدیه)

سلام. وبسایت بسیار زیبایی دارید.

مطالبتون فوق العاده و خاص بودن.

ممنون از این که به ما سر زدید.

باعلی.یاعلی

۱۶ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۵۵ ܔ گروه سایبری مهندس میرزابیگی | تعجیلܔ
  چه نوایی. احسنت.

با سلام خدمت شما نویسنده ارزشی, خوش ذوق و بابصیرت.

خوشحالیم از وبلاگی به وبلاگ شما ارزشی نویس رسیدیم.

اینقد مطالبتون زیباست که دوسداریم باهاتون در 12 وبگاه پربازدید با رنک بالای 2 و 3 خودمون, تبادل لینک داشته باشیم.

خوشحال میشیم افتخار بدید.

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل]

درصورت موافقت لطف کنید به آدرس :

http://directory.blogfa.com

"دایرکتوری بزرگ افسرانـــ ارزشی" تشریف آورده و 12پایگاه لیست شده را لینک و سپس اعلام کنید تا ضمن درج در دایرکتوری, در صفحه اول هر 12 پایگاه لینک گردید.

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل]

1- نماز برقراری ارتباط با الله وبریدن از الهه هاست .
2- نماز سکوی اعتلا وعروج انسان است .
3- نماز معیار حق جویی وشکوفایی جوانه های وجود وپیمان تسلیم است
4- نمازپیام مکتب ستون دین وقله ی بالندگی است .
5- نماز درس خاک طبعی وفروتنی وبریدن از منیت هاست .
6- نماز کلاس درس وکتاب هستی است .
7- نماز صف آرایی در کرانه ی هستی ودیدن نادیدنی هاست .
8- نماز نیاز همیشه ی انسان به شکفتن است .
9- نماز سکینه ی روح وآرامش خاطر ووقار ظاهر است .
10- نماز کشش عاشقان ومحبوب خاشعان ومهر معبود است .
11- نماز منشور سفیران حق و وفای عهد رشد یافتگان وپیام آمران به معروف وناهیان از منکر ومصلحان زمین است .
12- نماز قربانی کردن هوسها و زدودن زشتی ها و نفی انحصار طلبی ها و سد کژرویها وعامل خویشتن داری ها ورهبر نیکیهاوزیباییهاست.
13- نماز صیقل وجود وآیینه حق است .
14- نماز بانگ برپایی تعظیم ارزشها وتکریم انسانهاست .
15- نماز ترسیم کننده ی طریق فلاح ونقطه ی اوج صیرورت انسان است .
16- نماز چراغ هر خانه وکاشانه وزینت هر شهر ودیار وعطر حیات است .
17- نماز درس توحید ورمز اخلاص وراز عبودیت است .
18- نماز پرفروزترین ستاره ی آسمان احکام اسلامی است .
19- نماز نوید بخش سلامت جسم وبهداشت روان وطهارت روح است .
20- نماز چشمه ی جوشان معرفت است .
یامهدی
اللهم صل علی محمد و آل محمد
مطمئنم این دعا همین الان مستجاب شد!
۱۶ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۰۴ همسفرانتظار

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام

با این نوشته ها خیلی صفا کردم،یاعلی،موفق باشی،خداپشت و پناهت.

۱۶ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۵۵ مفقود الاثر
دهه فجر بر شما همسنکر عزیز تهنیت باد...../

یا حق...../
خدا قوت......

شهادت را نه در جنگ، در مبارزه
می دهندما هنوز شهادتی بی درد
می طلبیم غافل که شهادت را جز
به اهل درد نمی دهند . . .

http://noon-valghalam68.blogfa.com/
با کسب اجازه!!
شما را لینک نمودم....
برام خیلی عزیزی
۱۶ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۵۵ بگذارباران بگرید

ای آقای خوبیهامولاجان:

به ایمانم وسعتی عطاکنم که تمام چشمه های عشق ورزیم به سمت تو جاری شود.

۱۶ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۳۱ پ مثل پلاک
سلام با تشکر از بازدیدتان به لیست همسنگران ما پیوستید
۱۶ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۷ عبدالمهدی
سلام (چقدر خنده داره؟؟) تو موضوعات وبلاگم هست برید بخونید جالبه؟؟؟
۱۷ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۴۲ فرهاد ( مدیر وبلاگ استحکام ایمان )

با سلام

شاید به خیر گشت دعای من و شما

با ماست عاشقانه ، خدای من و شما

موفق باشید

سلام . وبلاگتون زیباست . مأجور باشید. من هم دو وبلاگ دارم در این سایت . یکیش قرآنیه بنام مشکوة و یکی هم همین که خدمتتون رسیدم. من شما را لینک کردم و بیشتر سر میزنم. خوشحال میشم شما هم به بنده سر بزنید.      التماس دعا

چــه دلمـــان بخواهــد ،

چـه دلمـــان نخواهــد ،

" خـــدا " یکــــ وقتــــــ هایــی ،

خــودش نمی خواهــــد ،

مــا چیــزی را کــه ، دلمـــان می خواهــد ، را داشتــه باشیمـــــ ....

سلام داداش

 

دوست داشتی بیا به سنگر ما سر بزن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یا  علی

۱۷ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۰۳ شکیبا رویای عبور

امام سجاد علیه السلام می فرماید: «دعای مؤمن یکی از سه فایده را دارد: 1-یا برای او ذخیره می گردد. 2-یا در دنیا برآورده می شود. 3-یا بلایی را که می خواست به او برسد،‌ از وی می گرداند»امام سجاد علیه السلام می فرماید: «دعای مؤمن یکی از سه فایده را دارد: 1-یا برای او ذخیره می گردد. 2-یا در دنیا برآورده می شود. 3-یا بلایی را که می خواست به او برسد،‌ از وی می گرداند»

مطلب قابل تاملی بود

سلام

ممنونم

۱۷ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۴۸ محمدرضا عباسی چاشتخوارانی
سلام ؛

زندگی هدیه ایست از طرف خدا به ما و نحوه ی زندگی کردن هدیه ایست از طرف ما به خدا پس سعی کنیم بهترین هدیه را به خدا بدهیم

بسیار مطالب جالبی دارید استفاده بردم

از مطلبت توسایتم استفاده میکنم البته با اجازه

۱۷ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۴۱ سعیدقریبی
سلام
وبلاگ خوبی داری
اجرت با مادر سادات فاطمه زهرا(س)
به رسم احترام سری زدیم
۱۷ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۲۸ غریبه ی اشنا
سلام
عالی بود

یامهدی
سلام
شعار های مغرضانه ...
سلام

به امید دیدار روی مهدی(عج) صلوات
سلام...
ممنونم....
چشم...
دعایم کن
یاعلی مددی
سلام وبلاگ زیبایی داری من شما را لینک کردم شما هم مرا لینک کن
سلام وبتون عالیه به من هم سربزنید.متشکرم

حرفای شهید آوینی دیوانه م کرد.....

این مرد کی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه آرامشی داره صداش....................

پاسخ:
سید مرتضی فقط سید مرتضاست...
۱۷ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۳۲ هیئت ائمه بقیع اصفهان

سلام وبلاگ خوشکلی داری

بازم به ما سر بزنید

۱۷ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۴۹ پ مثل پلاک
سلام سید ممنونم از لطف و توجه شما از کمکتون ممنونم لطف میکنین راهنماییم کنین... یا زهرا س
۱۷ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۰۰ سربازسیدالشهدا
بسم رب الزهرا(س)

سلام علیکم
بالاترین مرحله دانش و کمال معرفت در کلام امام حسین(ع) همان است که آدمی از خدا بترسد.
با « مکتب عاشورایی عشاق روح الله » بروزم.
منتظر حضور انقلابیتون هستم...

التماس دعا...یازهرا

بسم رب الحسین

ممنو که سر زدی...

التماس دعا...

یاعلی

۱۷ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۲ افسر امروز
سلام خواهر سیده! به امید استجابت دعای فرج..
ملتمس دعا.یاعلی علیه السلام
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۰۲ ارادتمند آقا
سلام
من با افتخار شما رو لینک کردم
برام مایه افتخاره لینک هم باشیم
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۴۷ راوی انتظار

بـاز هـوای سحرم آرزوست / خلوت و مـژگان تـرم آرزوست

شکوه ی غربت نبرم این زمـان / دست تو و روی تو ام آرزوست

با سلام خدمت شما دوست اهل بیت

امروز خیلی حالم گرفته بود با خواندن مطلب شما حس تازه ای در من پیدا شد امیدوارم در سایه سار آقا ولی عصر (عج) موفق باشید خیلی تازه شدم دوست عزیز ..فوق العادست

میخوام شما رو لینک کنم اجازه دارم ..

منتظرم

چه وبلاگ زیبایی
انشالله خدا بیشتر کمکت کنه
واقا هم خوشحال شدک هم یکم حسودیم شد.
ممنون که به وبلاگ ما سر زدین.
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۲۵ زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر
فـکـر کـن ...

چـنـد چـفــیـه ،

خـونـی شـد ،

تــا ،

چـــادری ، خـاکـــی نـشـود ...


۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۲۲ پیدای پنهان
سلام خیلی ممنون که سر زدین
انشا الله دعای همه مون زود بگیره و آقا بیاد
یا مهدی
زندگی زیباست
اما
شــهادت زیباتر ...

رفتی سبد سبد، گل پرپر بیاوری
مرهم برای زخم کبوتر بیاوری

ردّ هزار چلچله را پرکشیده ای
تا از شب طلائیه سر در بیاوری

کنج کدام خاطره جامانده غربتت
رفتی نشانی از غم مادر بیاوری

این قطعه خاک، بوی ملائک گرفته است
ای کاش هدیه؛ تربت سنگر بیاوری

مشتی هنوز دل به غنائم سپرده اند
می شد ولی غنیمت بهتر بیاوری

می شد که در مسیر رهایی شکوفه داد
بوی بهشت، از دل معبر بیاوری

از پشت خاکریز، نه از پشت میزها
شمعی به یاد غیرت حیدر بیاوری

زخمی ترین نشانه ی پرواز در تو بود
رفتی که تا دو بال سبک تر بیاوری

ای شهر، شهر گمشده در هیچ و پوچ ها!
باید دوباره حجله ی دیگر بیاوری

۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۵۷ مهدی(شبزده)

سلام.

یه جایی نوشته بودی "اما بنده دشمن خدا وقتی دعا می کند، خداوند بر فرشته موکل ... "

این سوال برام پیش اومد که مگر دشمن خدا هم بنده دارد؟یا اینکه بنده ی دشمن ,دعایش را پیش خدا میبرد؟

به نظر من همه بنده ی خدا هستند و  بنده ای که دعایش را پیش خدا میبرد ,دیگه دشمن خدا نیست! فکر کنم دشمنی و بندگی باهم در تضاد باشند.

ممنون از حضور گرمت.

پاسخ:
سلام
این جمله درست است.
منتهی شما درست نخوانده اید اش.
منظور این است که: بنده ای که دشمن ِ خداست، وقتی دعا می کند...
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۴۸ هیئت مبارکه امام هادی (علیه السلام )
سلام ممنون هستیم از این که به ما سرزدین.
مطلبتون جالب بود.و سعی میکنیم این هفته در هیئت بیانش کنیم.
بازم به ما سر بزنید.
امیدواریم که خدا امثال شما هارو که یاد شهدا رو زنده نگه داشتید حفظ کنه.
هیئت مبارکه امام هادی(علیه السلام )
پیروان ولایت تا شهادت
التماس دعا
سلام دوست عزیز

خوبید؟ خوشید؟

دهه فجر را بهتون تبریک میگیم

با صدای شهید اوینی دلم اروم میگیره

راستی خوشحال میشیم اگه به بلاگ ما سری بزنید و از نظراتتان استفاده کنیم

موفق باشید

[گل]

انشالله که در مسیر، سنگریزه ها و احیانا سنگها را با  تفکرو تدبیر از سر راه برداریم
چراکه انسانیم و باید به کمال شایسته خود که خداگونه شدن است برسیم
و این با بندگی و عبادت حاصل میشود
عبادتی که فقط برای قرب باشد
عبادت و بندگی ای که به ما تقوا و پرهیز از گناه دهد
و اینگونه تمام زندگی انسان عبادت میشود
و تمام جوانب زندگی رنگ خدا میگیرد و چه رنگ زیبایی است
که اگر بچشیم بهشت را در دنیا تجربه کردیم

 

۱۹ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۵۶ کربلائیــــــــ کمیـــل فاطمیــــــــ
سلام 
خدا قوت...

صریح
شفاف 
و بی پرده ...

... و چه دست تنهایی مولای من ...

شهادت نصیبتون ...
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۳۴ منترالمهدی
سلام از اینکه سر زدید ممنون
من شما رو لینک میکنم شما هم اگه دوست داشتید لینک کنید. مطلبتون هم جالب بود.
من حامی دینم و علی رهبر من
بی حب علی کجا شود باور من
از دامن او دست نخواهم برداشت
حتی که جدا شود سر از پیکر من
یاعلی... التماس دعا... 


« منطق ما ؛ منطق امام حسین (ع) است , اگر دشمن این حقیقت را دریابد , هرگز لحظه ای منتظر خستگی ما نخواهد ماند . » شهید آوینی
سلام
ممنون از حضور شما
مطالب وبلاگتون واقعا عالی بود ، البته چندتا پستی که من دیدم

من افتخار میکنم ؛ آری خدا کند
جانم فدای حضرت سید علی شود

سلام خیلی زیبا بود

۲۰ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۲۲ منتظر غریب

و اذا قیل لهم انفقوا مما رزقکم الله قال الذین کفروا للذین آمنوا انطعم من لو یشاء الله اطعمه ان انتم الا فی ضلال مبین...

 

دم شما گرم.

یا علی

تجلیگه خود کرد خدا دیده مارا
دراین درآیید و ببینید خدارا
خدا در دل سودازدگان است
مجوئید زمین را.مبوئید سما را
منتظر! کدام دست نامبارک ،همه ی سهم من و تو از انتظار را یک زانوی بغل گرفته پشت پنجره ی آدینه ها قرار داد؟بپا خیز.نفس هایت را با ایمان و تقوا جلا ده .که این دو تنها ی تنها، تو را تا روز موعود"سراپا انتظار" خواهند برد.
سلام.......ممنون ....چه جمله زیبایی بود......
التماس دعا.....
یاعلی
هوالمحبوب
با سلام واحترام وبلاگ بسیار زیبایی دارید انشالله که قبول باشه
درباره قالب وبلاگ هم اگه نشر علم کنید و راهنمایی ممنون میشم
یا علی مدد
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۳۴ علی اکبر دولابی
سلام
خدا قوت
ممنون از حضورتون
این مطلب برای من خیلی آموزنده بود وجواب خیلی سوال هامو داد
انشاالله موفق باشین
یا علی مدد
در این دهه ی فجر باید به عمق تفکر الهی انقلاب اسلامی برسیم تفکری که هنوز غرب به آن نرسیده است وبه همین دلیل در تحلیلهایشان دچار اشتباه می شوند !
انقلاب ما بازگشت به عهد قدسی و فطری بشریت است واین یعنی نقطه مقابل تفکر غربی ..
دو چیز رو باید دقیق بشناسیم یکی بطن انقلاب اسلامی ودیگری تفکر فلسفی غرب.
به گفته ی سید ما آوینی : جنگ ما با غرب در واقع جهاد علمی است ودر این مبارزه برای شناخت غرب بایدبا فلسفه آن آشنا شویم چرا که غرب با فلسفه بنیان گشته است !
وقت زیادی نداریم ومهمترین کار تشکیل یک جبهه متحد بین خودمونه .باید متشکلانه عمل کنیم وبا برنامه جلو بریم..
ممنون از حضورتان وبلاگ زیبایی دارید

وعده ی دیدار ما راهپیمایی 22 بهمن 91
شقیعه ی روز جزا یا زهرا
بگذارید شبکه بهایی BBCهرچه میخواهد ضد کشورمان تبلیغ کند.
بگذارید آمریکا هرچه میخواهد تحریم کند.
بگذارید شبکه های خبری ایران را از ماهواره حدف کنند.
بگذارید هرچه میخواهند دانشمندان هسته ایران را ترور کنند.
...
ولی ما ایرانی هستیم و زیر بار زور نخواهیم رفت.
میدانم همه داریم سختی میکشیم ولی با حضور خود در 22بهمن به دشمن نشان میدهیم ما شکست نمیخوریم.دینِ ما دین حسین(ع)که دنیای خود را برای دینش داد...
هرچقد منافقان پارس کنند ما حضور خواهیم داشت.
سلام
وبلاگتون حرف نداره، منم عاشق آوینی هستم.فقط کمی وبتون سنگینه.
ما خاورمیانه نیستیم!
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7773
سلام
سایت زیبایی دارید. خداوند توفیق تان دهد. از اینکه به ما سرزدید متشکریم. از توبه اگر مطلبی بود بنویسید. انشاالله خدا اجر و پاداشی بزرگ به شما عنایت فرماید.
منتظر هستیم.
در پناه حق
یا علی مدد
سلام.ممنونم که به نوشته های من سری زدی
بست زیبایی گذاشتید.شاید سر کلام نورانی الدعا مخ العباده در این باشد که عبودیت در درک افتقار عبد و شناخت عظمت و حکمت خداوندی باشد که همه عالم نیازمند اوست.و چون دعا تجلی این معناست پس دعا مخ عبادت است.
خوشحال میشم دوباره بهم سربزنید.با دعای توفیق
بسم رب الحسین(ع)

خدا قوت...شافع محشرتون سیّد گمنام
راز یک زندگی زیبا این است:

که امروز با خدا گام برداری و برای فردا به او اعتماد داشته باشی . . .

سلام خدمت شما دوست عزیز
بابت حضور و مطلب بسیار بسیار خوبی که برام گذاشتین بی نهایت ازتون سپاسگذارم..
از سخنان این شهید بزرگوار بینهایت خوشم می آد...
براتون آرزوی موفقیت دارم
یا علی
در پناه امام عصر عجل الله...........
زندگی،یک نعمت است.
امروز هرگاه خواستید کلمه ای ناخوشایند به زبان آورید،
به کسانی فکر کنید که قادر به تکلّم نیستند.

قبل از اینکه بخواهید از مزّه ی غذای تان شکایت کنید،
به کسی فکر کنید که اصلاً چیزی برای خوردن ندارد.

قبل از اینکه از همسرتان شکایت کنید،
به کسی فکر کنید که برای داشتن یک همدم،
به درگاه خدا زاری می کند.

نه شرم وحیا, نه عار داریم از تو
اما گله بیشمار داریم از تو
ما منتظر تو نیستیم آقا جان
تنها همه " انتظار " داریم از تو


به یاد غربت مولام!
سلام
دعوتید به وبلاگ ما
نظر فراوش نشه لطفا
یا علی مدد

پروردگارا : داده هایت ، نداده هایت و گرفته هایت را شکر می گوییم
چون داده هایت نعمت ، نداده هایت حکمت و گرفته هایت امتحان است.
همه مداد رنگی ها مشغول بودند
به جز مداد سفید
هیچ کس به اون کار نمیداد
همه میگفتند تو به هیچ دردی نمیخوری
یک شب که مداد رنگی ها توی سیاهی کاغذ گم شده بودند
مداد سفید تا صبح کار کرد
ماه کشید مهتاب کشید و آنقدر ستاره کشید
که کوچک و کوچک و کوچکتر شد
و صبح توی جعبه مداد رنگی جای خالی اون دیگه با هیچ رنگی پر نشد
شهادت متاعی است که جان می طلبد واحرار را از اغیار جدا می سازد
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۳۴ نوکر اهل بیت (ع)
سلام بر شما
ان شاالله توفیق این رو داشته باشیم که با اعمالی صالح شرایط استجابت دعا رو پیدا کنیم و به درگاه خدای تعالی دست به دعا برداریم و موجبات رضایت خدا و اهل بیت (ع) رو فراهم آوریم. و ان شاالله اولین دعای همه ما فرج آقامون باشه.
ممنون از مطالب مفید شما
اللهم عجل لولیک الفرج
در پناه حق
موفق باشید
التماس دعا
یا علی مدد
جالب بود دوست عزیز موفق باشی
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۱۲ یه پله تا خدا
سلام دوست عزیز.ممنون.بروزم.
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۴۳ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
سلام دوست خوش ذوق
وب عالی ومفیدی داری
خسته نباشی/خداقوت بزرگوار
به ما هم سر بزنید منتظر نظراتتون هستیم که هرچه باشد شاخه گلی هست برای من
شدیدا التماس دعاداریم
ممنونم
یازهرا
چه کسی تهدید واقعی برای صلح جهانی است؟
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7898
سلام مطالبتون جالب بود موفق باشید
لینکتون کردم
http://entezaremahtab.blogfa.com/
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۰۴:۴۳ آهسته عاشق می شوم
هو المحبوب

و
همین
که عظمت در نگاه تو باشد
گاهی کافی است

سلام
نگاه ِ تان همیشه آسمانی
۰۹ اسفند ۹۱ ، ۰۰:۳۰ آهسته عاشق می شوم
اگر آمرزیدنت نبود...
تمام بودنم هیچ میشد...
.
.
.
التماس نور[گل]
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۹:۲۰ سیدعلی حسینی
بسم الله النور

دعا و تضرع در محضر خداوند
همیشه دعا کنید، نگویید خدا قضا و قدرش را مشخص کرده است اگر بخواهد می دهد و نخواهد نمی دهد، نه اینجور نیست گاهی خدا مقدر داشته اما گفته اگر دعا کردی اگر خواستی من هم می دهم، اما اگر لب بستی نمی دهم؛ خدا را بخوان، نگو کار گذشته است اینجور نیست ؛خدا درجاتی برای اشخصاص مقدر کرده است و آن هم به شرط خواستن است اگر می خواهی می دهم و نمی خواهی نمی دهم پس باید دعا کرد.
بنده ای که دهان خود را بسته و گدایی نمی کند خدا به او نمی دهد، باید خدا خدا کنید خدا را صدا کنید خدا هم دوست دارد بنده اش بگوید یا الله؛ مسلما هیچ یا الله ای بی جواب نمی ماند پس دعا کنید و خدا هم اجابت می کند اگر اعتنا نکنید به شما نمی دهد پس دعا لازم است.
ما مخلوق هستیم باید عرض حاجت کنیم گدایی خدا عزت است اصلا این گدایی فن خاصی دارد یک آدابی دارد: دل سوخته، چشم گریان و مضطر میخواهد و این ها شرط دارد باید غذایت و کارت پاک باشد تا دعایت استجاب شود بعدش هم باید امر به معروف و نهی از منکر نمود باید این دو رکن اساسی نیز در زندگی یتان باشد تا دعاهایتان به اجابت برسد.
آیت الله ضیاء آبادی

یاعلی

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">