بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

بلیط ِ بی برگشت

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۱۴ ب.ظ

من فقط

یک بلیط رفت

" مشهد " می خواهم
     حتی الامکان بی برگشت...

                                                "حمید رضا شکارسری"

بیـ... رنگـ... :

گویند؛ کنار پنجره اش

آب شود فولاد،

دل من که...

ديدگاه ها  (۷۸)

ای حرمت ملجأ درماندگان/دور مران از در و راهم بده...
التماس دعا
وقتی بساط گریه مهیا نمیشود
وقتی که بغض بین گلو جا نمیشود
وقتی که از خجالت ارباب چشم تو
حتی گشوده بهر تماشا نمیشود
یک راه مانده بهر تو آن هم زیارت است
مشهد برو که کار تو اینجا نمیشود...
-------------
ان شاء ا... حق مادر
بزودی مسافر کوی امام مهربانی خواهی شد...
آمین...
۰۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۴:۱۶ علیرضا محمدی
مولا ز گدای در خود روی مگردان
دستم ز کرم گیر که از پای فتادم ...
سرمایهی محبت زهراست دین من/من دین خویش را به دو عالم نمیدهم
در سایه ی رضاییم و همسایه ی رضا/این سایه را به سایه ی طوبی نمیدهم
سلام
من مشهدم
برات دعا میکنم
تو هم برام دعا کن
حرف دلمو زدی...

آخ دختر ..اشکمو در اوردی ..اینقدر دلم براش تنگ شده ....
اگه داری میری یاد ماروهم بکن رفیق
سلام و نور
ممنون از حضورتان
ان شا الله روزی شه زیارت امام رضا علیه السلام
۰۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۲۳ نقطه چین تا خدا
وای منم میخوام
دلم پر میزنه واسه مشهد رفتن
اگه همچین بلیطی پیدا کردی بلیطی که برگشت نداشته باشه برا منم بگیر.
قربون کبوترای حرمت امام رضا
قربون این همه لطف و کرمت امام رضا
میشه کنج حرمت گوشه قلب من بشه
میشه قلب منو مثل.............
دلم واقعا تنگ امام رضاست...
سلام خواهری
ما هم زائر امام رضا داریم بت گفته بودم...اومدن
۰۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۳۶ فرمانده عملیات
بسم الله

سلام علیکم

عاقبت از بند غم شد خسته جان فاطمه

پرگرفت از آشیان مرغ روان فاطمه

گر بسوزد عالمى از این مصیبت نى عجب

سوخته یکسر زآتش کین آشیان فاطمه

وامصیبت بعد مرگ احمد ختمى مآب

دادن جان بود هردم آرمان فاطمه

آسمان شد نیلگون چون دید نیلى روى او

خُرد شد از ضربت در استخوان فاطمه

محسن شش ماهه اش در راه داور شد شهید

ریخت خون در ماتمش از دیدگان فاطمه

نیمه ی شب بهر تدفینش مهیّا شد على

عاقبت شد در دل صحرا مکان فاطمه

منع کرد از ناله طفلان را ولى ناگه ز دل

ناله ها زد همسر والانشان فاطمه

اى فلک ترسم شوى وارون که افکندى شرر

از غم مرگش به جان کودکان فاطمه

نیست «مردانى» نشان از تربت پاکش ولى

مهدى (عج) مى آید کند پیدا نشان فاطمه
۰۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۰۹ قصه ی دل غصه ها
سلام
فوق العاده قشنگ بود
به منم سر بزن خوشحال میشم
آخ..............
ای کاش بی برگشت...
من دست خالی آمدم دست من و دامان تو

سر تا به پا درد و غمم درد من و درمان تو

تو هرچه خوبی من بدم بیهوده بر هر در زدم

آخر به این در آمدم باشم کنار خوان تو

من از هر در رانده ام من رانده ی وا مانده ام

یا خوانده یا نا خوانده ام اکنون منم مهمان تو

پای من از ره خسته شد بال و پرم بشکسته شد

هر در به رویم بسته شد جز درگه احسان تو

گفتم منم در می زنم گفتی به تو سر می زنم

من هم مکرر می زنم کو عهد و کو پیمان تو ؟

من خدمتی ننموده ام دانم بسی آلوده ام

اما به عمری بوده ام چون خار در بستان تو...
دل من مدتهاست در حسرت نشستن در صحن انقلاب روبروی ایوان مطلای امام رئوفم و خاندن امین الله، می سوزد... 7 ماه دوری... واقعن دارم خفه می شم
چه دعای قشنگی...
۰۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۰:۰۶ کاش مےشد خدا را بوسید...
صبح خاهد شد
و به این کاسه آب
آسمان هجرت خاهد کرد...
۰۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۰:۲۲ عشق یعنی ی پلاک
آخیییییییییییییییی چه نوشته ناراحت کننده ای .
سلام
آبجی گرفتی واسه مام بگیر!!!
علی علی
همه جا دکان رنگ است

همه رنگ میفروشند

دل من به شیشه سوزد

همه سنگ میفروشند


با افتخار از جنابعالی بابت بازدید از وب بانوی بی حرم و تبادل لینک دعوت میشود
۰۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۲:۰۸ آسمانی های زمین
چه زیبا !!!!
یا امام رضا (ع) بدجوری این روزها دلم هواتو کرده .
دعا کنید به زودی طلبیده بشیم . البته قراره دانشگاه ببره ولی اون تاریخ من نمی تونم برم .
اما به دعوت معتقدم . مثل همین بهمن ماه که روز حرکت طلبیده شدم به طرز معجزه آسایی .خیلی هم خوش گذشت .
التماس دعا
ای همه دلها حرمت یا رضا چشم براه عطا وکرمت یا رضا


آقا گناهانم را نبین چشم ودل عاشقم را مرهمی بنه که تشنه دیدار توام

زیبا بود
التماس دعا
۰۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۲:۳۸ با شهدا تا شهادت
از حرم دل تا حرم رضوی پلی بساز برای رسیدن به بقیع
اقا دعوتم نمیکنی غمی نیست نظرت را بر مگردان
توروخدا انقدر دلمو آتیش نزن....
وای خواهری گفتی
دلم لک زده
ان شاءالله اگر خدا بخواهد چند وقت دیگر زائر امام رضایم
زائری بارانی ام آقا به دادم می رسی..

۱۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۱:۰۹ امام را دعا کنید
قربون کبوترای حرمت امام رضا
سلام و درود بر شما دوست بزرگوار

به یک جشن تولد دعوت هستید


منتظر قدوم مبارک شما
بسم الله ...
سلام بر بی رنگی ...
شرمنده ام از این همه تاخیر ...

راستی ،
اوضاع و احوال ...

خوب هستید ، خوش میگذره ؟

--» السلام علیک یا غریب الغربا
---- » السلام علیک یا معین الضعفاء ِ و الفقرا
------- » السلام علیک یا شمس الشموس یا سلطان طوس
---------- » السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیک آلاف تهیّة و الثّنا
------------- » السلام علیـــک و علی آبائـــک المطهرین و ابنائــــــــــــک المنتجبین ،
---------------- » السلام علیکم جمیعا و رحمة الله و برکاته ...

خدا کنه اول نصیب شما بشه و انشاالله وقتی رفتید دعا کنید تا نصیب منم بشه ... خیلی وقته که نرفتم پابوس ....

التماس دعا خواهر
به هوای حرمش میگذرد ایامم

کوه دردم که کند نام رضا ارامم

التماس دعـــــــــــــــــا خیلی خیلیییییییییی
سلام
واقعا هم ....
اذن دخول حرم تو یا ابولفضله
جانم و مالم و خانواده ام فدای مولا ابالفضل علیه السلام
سلام دوست عزیز.
منم عاشق امام رضام...آخه آقامون خیلی رئوفه...عاشق رافتشم.
برحاشیه برگ شقایق بنویسید
گل تاب فشار در و دیوار ندارد
دار و ندارم یا علی بن موسی الرضا...باغ و بهارم یا علی بن موسی الرضا...
یا زهرا...
مگر می شود پهلوی فاطمه بود و شکسته نبود؟؟؟
۱۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۰۷ سرباز سید علی
...و آن جا که حرمت پرچم به رنگ خون عزای فاطمیون شکسته میشود
مهدی جان کجایی؟
بیاکه با حضورت توانیم انتقام سیلی را که صورت همه ما را نیلی کرده است را بگیریم
دوست سایبری عزیز سلام
دلمان از این همه بی معرفتی خون هست
لطفا مطلب جدیدرو که در واقع حرف دل چند نفر بچه شیعه هست رو بخونید ...
منتظر نظراتتون هستیم
باعلی...یاعلی..........التماس دعا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
سلام دوست عزیز
پست زیبایی بود.
خدا انشاالله به همین زودی توفیق زیارت حرم این امام رئوف و ولی نعمت مان را نصیبمان کند.
موفق باشید.
۱۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۰:۲۲ خداحافظ رفیق
امام رضا میفرمایند:امام همچون پدری مهربان و برادری وفادار است...
منم دلم لک زده برای دیدار پدر عزیز ومهربانم
السلام علیک یا امام رضا(ع)
سلام
گنبد و منبد نمی خوام باصفا
سی ساله پای سفره ی این اقا
منتظر یه ژتون غذایوم...

ما هم بروزیم
به ما سر بزن
با مطلبی تحت عنوان هل تعلمون؟!؟
بروزیم منتظر نظرت هستم
سلام
خیلی دلمون روهوایی کردین
امیدوارم دعوت ماروهم بپذیرید ومنت بذارید به سوال ماجواب منطقی بدین خوشحال میشم
سلام
نمیدونید وقتی کلیک کردم پستتون دیدم چه حالی شدم
دلتنگه آقا امام رضام

منتظرم منتظر یه نظر آقا
دعا بفرمایید
سلام
خسته نباشید
پرمعــــــــــــنا بود

التماس دعا
سلام بزرگوار
کوتاه اما پر از معنا بود
بروزم
یا علی مدد
۱۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۱:۵۸ آسمانی های زمین
ممنون دوست عزیز
سلام برادر
لینک شدید
سلام دوست بزرگوار و عزیز

آخرین ارسالی شمارا خواندم . مثل همیشه زیبا بود

با تشکر از حضور محترم و نظرهای ارزشمند شما در ارسالی های گذشته وبلاگم ، به روزم با این مطلب :

چهار اصل رهایی بخش انسان


منتظرم و صمیمانه ترین درود هایم را پذیرا باشید .
سلام...
ممنونم...............................
این صدای اقا مرتضی خیلی ارامش بخشه توی وبت.....
بروزم بیا لطفا....
دعام کن
یاعلی مددی
۱۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۴:۲۹ قطعه اصحاب شهدا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ( ع )
با " کوچکترین معلم جهان دختری 5 ساله " منتظر حضور سبزتان هستیم .
یا علی
آهـ ... ام
کبوتر می شود تا گنبد ِ تو ...
سلام
من یه بلاگی دارم که در اون سرگذشتم رو روایت می کنم
سری بزنید
شاید برایتان جالب باشد
حرفهایی هایی دارم که گفته نشده
سرگذشتیم
www.sargozashtim.blogfa.com
موفق و پیروز باشید
یا حق
السلام علیک یا غریب الغربا
سلام
وبلاگ تون بسیار شیک و جالب بود خیلی باهاش حال کردم ممنون میشم به ما هم سربزنی
با تشکر
سلام دوست بزرگوار
عزاداری هایتان قبول حق
روزی مرد نادانی همراه حضرت عیسی(ع) بود. مرد استخوان هایی را در سوراخ دید و به حضرت گفت:" تو می توانی مرده را زنده کنی، راز آن را به من یاد بده تا کار خیری کرده و با آن به این استخوان ها جان بدهم." حضرت عیسی(ع) فرمود: " نفس و گفتارت شایسته چنین کاری نیست. باید عمری را در پاکی به سر ببری تا در درگاه خداوند امین به حساب بیایی." مرد جواب داد: " اگر من از اسرار باخبر نیستم، تو اسرار را بخوان تا استخوان ها زنده شوند." حضرت عیسی با شنیدن این حرف رو به درگاه خداوند کرد و گفت:" خدایا راز این کار چیست و این مرد نادان از این کار چه می خواهد؟" به حضرت ندا رسید که انسان نادان همیشه به دنبال بدبختی است و از این کار رنج و سختی بدست می آورد. حضرت عیسی(ع) نام خداوند را بر استخوان ها خواند و آنها به اذن الهی زنده شدند. آن استخوان ها متعلق به شیری بود. شیر زنده شد و به مرد حمله کرد و او را کشت. مرد طعمه آن شیر بود و او بدون دست پیدا کردن به طعمه اش مرده بود، اما مرد نادان از سر ابلهی او را زنده کرد تا به روزی خود برسد.
انشاالله از زمره افراد نادان نباشیم
موفق باشید و سربلند
التماس دعا
سلامـ ...

دلـ ِ ما را بردید پیش حرمـ آقا ...
خوش آمدید ...

هر لحظه ... خوش به سعادت شما .
سلام...
خیلی دلم برای امام رضا (ع) تنگ شده...

یازهرا
التماس دعا
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۱:۰۹ امام را دعا کنید
من را همیشه خواندی و نشناختم تو را

از غصه ها رهاندی و نشناختم تو را

این بنده‌ی اسیر معاصی و نفس را

از درگهت نراندی و نشناختم تو را

بی یاد تو گذشت همه عمر من ولی

با من همیشه ماندی و نشناختم تو را

بر خان رحمت و کرم و استجابتت

عمری مرا نشاندی و نشناختم تو را

شب های جمعه تو نمک اشک و روضه را

بر جان من چشاندی و نشناختم تو را

با رأفت و بزرگی و آقائیت مرا

تا کربلا رساندی و نشناختم تو را
---------------------------------بروزم-------------------
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۲:۲۴ کوچه سرگردانی
دل قوی دار سحر نزدیک است
اللهم انا نسئلک منازل الشهدا
یابن الحسن در آستان فیض شما بین نوکران هر کس مطیع هست پسندیده می شود......
http://yelooneh.mihanblog.com/
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۹:۱۰ آسمانی های زمین
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
با احترام دعوتید
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۰:۳۳ دختری درانتظار مهدی
باز هم آدینه ای آمد ولی مهدی کجاست؟
یک نفر می گفت مهدی جمعه ها در کربلاست
روبه سوی کربلا کردم فریادش زدم باز هم ندبه ای ازهجر مولا دم زدم
آمد از سوی ندایی ای اهل انتظار!اندکی دیگر صبوری میرسد از ره نگار...

سلام علیکم
با مطلبی در مورد «پرچمِ قیامِ حضرت» در خدمتتون هستم
خوشحال میشم قدم رنج کنید و تشریف بیارید
مهدوی باشید
یا ضامن آهو
سلام.
یا ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام
سلام
شلیک به مغز متفکر
مطهری مَظهر اندیشیدن بود،
اشک امام در نبود مطهری، پرده از حجم عظیم فاجعه ی از دست دادن متفکری بود که می توانست بنیاد علم و معرفت را با آراء خود دگرگون کند.
به ما هم سر بزنید
سلام مجدد
چه زیبا بود...
راه حرمت را برای ما ضعیفان هم بگشا
تاکه بیاییم دست های خود را گره بزنیم به شبکه های ضریحت...
یا امام رضا
تشکر
باز هم بیا
http://yelooneh.mihanblog.com/
وبلاگ خوبی داری
آفرین
http://yelooneh.mihanblog.com/
سلام...خداقوت...خیلی زیبا بود...یا ضامن آهو...دستمون رو بگیر...
"پس از پایان یافتن حضور و غیاب، معلم تکه گچی را برداشت و به سراغ تخته سیاه رفت و با خط زیبای خود موضوع انشاء را نوشت: «شهادت»........."
به روزم
یاعلی
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۳۸ فرمانده عملیات
قالَ رَبِّ بِما أَغْوَیْتَنی‏ لَأُزَیِّنَنَّ لَهُمْ فِی الْأَرْضِ وَ لَأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعین‏ .(حجر _39)
ابلیس گفت: اى پروردگار من، چون مرا نا امید کردى، در روى زمین بدیها را در نظرشان بیارایم و همگان را گمراه کنم‏.
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۳۹ فرمانده عملیات
آنچه اصول و مبنای هدایت بشر را سامان بخشیده است , شناخت «مبدأ» و «معاد»، و «راه» و «راهنما» است . ولى امر هدایت هرگز بدون شناسایى «موانع، چالش‏ها و دشمنان» کامل نمى‏ شود؛ زیرا پیمودن راه سعادت و رسیدن به مقام قرب و جایگاه بى‏ همتاى خلیفةاللّهى براى بیش‏تر جهانیان بدون شناخت چالش‏ها و موانع , با دشوارى‏ هاى زیادی مواجه است . بلکه ناممکن است؛ بدین‏ روى بخش مهمّى از کتاب‏هاى آسمانى و آموزه ‏هاى وحیانى، به «دشمن‏ شناسى» و «آسیب یابى» اختصاص یافته است.
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۳۹ فرمانده عملیات
ضرورت دشمن‏ شناسى برای انسانها آن‏گاه آشکارتر مى‏ شود که توجّه کنیم وجود انسان ، چند ساحتى بوده ، و ممکن است در صورت غفلت یا تغافل ، دشمن از برخى تمایلات درونى و لایه‏ هاى وجودش به صورت ابزارى خطرناک در تهاجم برضدّ خود وى استفاده کند.
با موضوع " نگاهی به زندگی استاد شهید آیت الله مطهری "

منتظر حضور سبزتان هستیم .

عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۰:۵۵ من یک مسلمانم
سلام
یا علی بن موسی الرضا مرا دریاب
دلم تنگه بخدا آقا
التماس دعا
در حرم آقا به یادتون بودیم
خرداد ماه قراره که برم البته اگه بطلبن اقا

هنورم به بابا نگفتم


اللهم الرزقنا جهادفی سبیلک
تشکرحضور
بنویس که هرچه نامه دادم نرسید / بنویس که یک نفر به دادم نرسید
بنویس قرار من و او هفته بعد / این جمعه که هرچه ایستادم نرسید . . .

سلام.
وبلاگ بسیار عالی داشتین.
ممنون که به ما هم سر زدین.
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام خدمت دوست عزیز و ممنون از حضور سبزتان .
مشتاق تبادل لینک و نظراتیم اگه مایل باشید با نام ضریح گمشده لینک بفرمایید خبرم کنید تا افتخار لینک شما نیز شامل حال ما شود.
راستی میخوایم از نظرات تون و قلم رساتون نیز استفاده کنیم.
منتظریم
التماس دعا
سلام..
ممنون که آدرس وبتون رو گذاشتین...
من از خوندن مطالبش غرق لذت شدم...
خیلی اینجا رو دوست دارم..و التماس دعا دارم...
و براتون آرزوی شهادت میکنم..
با اجازتون شما رو لینک میکنم..که راحت تر بهتون سر بزنم..
سپاسگذارم
ما مشهدیم.
به نیابت همه تون 2رکعت نماز میرم توسحن زیر آسمون میخونم

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">