بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

زیارتی از جنس طلا...

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۵۰ ب.ظ

امتحانات تمام شده و دلم جایی می خواهد دور از هیاهو. بعد از این روز های پر مشغله یک زیارت جانانه می خواهم که بچسبد به دلم. زیارتی از جنس طلا، از جنس آقا امام رضا.  زیارتی پر از یاکریم، با دلی گرفته و بغض کرده! زیارتی با صدای سلام علی آل یاسین... گنبد و مناره و گلدسته حوض و زائر، همگی تو را می خواهند از ته دل. زیارتی که در آن خودم و خودت باشیم..بی آلایش و آرایش، بی دعوت و بی مقدمه. و بنشینم روبه روی گنبدت و آن صدای دعا بیاید که:"بسم الله الرحمن الرحیم. سلام علی آل یاسین.. السلام علیک یا داعی الله و ربانی آیاته..." و نم  ِ باران، نم نم بیاید و تو را نوید دهد. دلم امشب یک جایی همین جاهاست، بین رواق و حجره بین بالاسر و پایین سر، و جلوی ضریحت یا علی ابن موسی الرضا.

 بیـ... رنگـ... :

از بس دلم شکسته برای زیارتت؛

با اشک شوق گرم وضوی جبیره ام..

یاد غروب های زیارت هنوز هم،

گاهی پی دو جرعه ی جامع کبیره ام...

+

ديدگاه ها  (۵۵)

سلام خاهری.
امتحانات تموم شده؟ خوشا به سعادتت!
تو این حال قشنگت منم دعا کن که بسی محتاجم
السلام علی علی بن موسی
السلام علی موسی بن جعفر
السلام علی علی النقی الهادی
السلام علی صاحب العصر و الزمان
سلام
زیبابود.
خدا قوت
۲۵ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۴۰ یاس دردمند
مثل دل من
این روزها هوای زیارت بیقرارم کرده
سلام به شما دوست عزیز
اومدم که از شما دعوت کنم تا به وبسایت ما بیای وکلی وسایل جالب و دیدنی ببینی...منتظر حضورت هستم.بای >>اگه میخوای به کسی هدیه بدی حتما تو وبسایت ما میتونی هدیتو انتخاب کنی
مثل مـن ... هوای زیارت دیوانه می کند آدمـ را ..

التماس دعا ..
۲۵ خرداد ۹۱ ، ۲۳:۴۸ مصباح الهدی
سلام علیکم خواهر
با خودم عهد کردم اگر این بار دعوت شدم جامعه کبیره ای در جوار آقا بخوانم...

ان شاالله بزودی دعوت شوی عزیزدل
التماس دعا به بلندای معرفتت
۲۶ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۱۰ بسیجی عاشق
امشب نفهمیدم که چه شد که سر از حرم اخت الرضا(ع) در اوردیم...
اخر غروب پنجشنبه میکشد ما را...



التماس دعا
یازهرا(س)
به به دیگه آپ میکنی خبرنمیدی؟!!
باشه .خوش بحالتون امتحاناتون تموم شده. واس ما که هنو شروع نشده
دعا کن
امام رضا...آی گفتی...هییییی
دعا کن دعاااااااا
به روزم . . .
آقای ِ مهربان ِ من و یاکریم ها
ای یاد ِتو پناه ِ دلم از قدیم ها

ای آخرین امید ِ دل ِ بی قرار ِ من
دست ِ مرا بگیر در انبوه ِ بیم ها
.
.
...
آقا قرار شاه و گدا هست یادتان / مشهد ؛ حرم ؛ ورودی باب الجوادتان...

بخوان مرا مولا... بخوان...
سلام خواهری
دیشب اومدم و خوندم این پستت رو ولی دلم گرفت انگشتم نتونست بنویسه...
۲۶ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۲۵ هفتصد و هفتاد و هفتمین منتظر
سلام...ممنون از دعوتتون!
ما رو هم هوایی کردین!

"اللهم صَلِ علی علیِّ بن مُوسی الرضا و المرتضی
الاِمامِ التّقیِّ النّقیِّ و حُجَتِکَ علی مَن فَوقَ الاَرضِ و
مَن تَحت الثّری الصّدیقِ الشهیدِ صلوهً کَثیرةً تآمّةً زاکِیةً
مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً کَافضَلِ ما صَلَّیتَ عَلی اَحَدٍ مِن اولِیائِکَ."

مارا به دعا کاش فراموش نسازند
رندان سحرخیز که صاحب نظرانند...
۲۶ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۲۶ هفتصد و هفتاد و هفتمین منتظر
⇜خدا ڪند ڪـہ بیایے ⇝

✓گــفتہ اند: "◥محبتــ ◣ امآم زمـآن ڪــیمیآئی استــ ڪـہ مس وجود رآ طلآ مـے ڪند .
ا ڪسیر اعظم است ڪـہ آتش بـہ جآن آدم مـے اندآزد."
راست گــفتہ اند ! دگرگونتـــ مے سآزد ، زیر و رویت مے ڪند ؛ حتے بدے هایت به خوبے ها تبدیل مے شود .

فــدآے اشــڪ هایتـ☂ــ ڪـہ بر اثر گنآهـآטּ 【مـטּ 】 مـے ریز ے ببـــخش { منتظــ ر} بــے لیاقتــتــ رآ...

◄◄◄آهآے قاصـ☀ــدڪ ؛ قصہ ے ایـטּ همہ انتظآر رآ بہ ڪجآ مے بری!!!
زیارتت
ای کاش...
یاعلی
سلام
چقد خوب که امتحاناتت تموم شده!خدا قوت
ما که نهضت ادامه داره...
ایشالا به زودی آقا میطلبن شما رو..
ما رو یادتون نره
۲۶ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۳۹ قطعه اصحاب شهدا
خداوندا نمی دانم ...

در این دنیای وانفسا !

کدامین تکیه گه را تکیه گاه خویشتن سازم

نمیدانم ...
نمی دانم خداوندا ...
در این وادی که عالم سر خوش است و دلخوش است و جای خوش دارد...
کدامین حالت و حال و دل عالم نصیب خویشتن سازم ...
نمی دانم خداوندا ...
به جان لاله های پاک و والایت نمی دانم
دگر سیرم خداوندا...
دگر گیجم خداوندا...
خداوندا تو راهم ده...
پناهم ده ...
امیدم ده خداوندا ...
که دیگر نا امیدم من و میدانم که نومیدی ز درگاهت گناهی بس ستمبار است ...

و لیکن من نمیدانم دگر پایان پایانم ...
____________________________________
سلام...
منم دلم لک زده واسه حرم آقا
انشالله قسمت همه بشه
به روزم
۲۶ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۳۴ مصباح الهدی
امشب شب عزای امام عالمین است

دل را هوای قبر غریب کاظمین است

باب الحوائج امشب حاجت روا گردیده

مهدی به یاد جدش، صاحب عزا گردیده


آجرک الله یا بقیة الله
تعزیت
۲۶ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۰۸ فاطمه ی خدا
من خیلی وقت نیست که اومدم اما دلم بازم زیارت میخواد.امام این دفعه با خانواده.رفتی یا نرفتی دعاکن.
ان شاءالله به زودی زیارت با معرفت نصیبت بشه.
تسلیتـ!
۲۷ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۲۰ علیرضا محمدی
الحمد لله الذی اشهدنا مشهد اولیائه فی رجب ...
۲۷ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۱۱ من یک مسلمانم
امشب شب عزای امام عالمین است
دل را هوای قبر غریب کاظمین است
باب الحوائج امشب حاجت روا گردیده
مهدی به یاد جدش، صاحب عزا گردیده
خدایا! به حق تن رنجور موسی بن جعفر، فرج مهدی منتظَر را برسان.
شهادت امام موسی کاظم(ع) تسلیت
شاید هوای سرد بهانه ایست

تا تو با حجاب شوی!

دردانه ی پروردگارت...

آری...

خدا گاهی دلش برای حجاب تو تنگ میشود.

هوای سرد و بارانی مجبورت کرده با حجاب شوی!

ای کاش از نگاه نامحرم هم سردت می شد...

آخ حجاب چه کیفی داره

نمی دانید ; واقعا نمی دانید ; چه لذتی دارد وقتی سیاهی چادرم ، دل مردهایی که چشمشان به دنبال خوش رنگترین زن هاست را میزند.
نمی دانید ; واقعا نمی دانید ; چه لذتی دارد وقتی در خیابان و دانشگاه و … را می روید و صد قافله دل کثیف، همراه شما نیست.


نمی دانید چقدر لذت بخش است که...
سلام..

غروب غریبانه هفتمین خورشید آسمان ولایت تسلیت باد....
...
یازهرا
التماس دعا
سلام بزرگوار.
دلم هوای دل نوشت هایت را کرده بود...دلت که بارانی بود یادی از ما کن...
یا زهرا...
دلم را بسته ام ب ِ ضریحت،
ب ِ خدا هر چه می کنم باز نمی شود ..
سلام چه خوب که امتحاناتت تموم شده وفرصت آماده شدن برای رمضان رو داری!
وشایدهم من تنگ نظرم!
چرانشه با امتحان آماده رمضان شد؟
مگه همه زندگی امتحان نیست؟
اصلا شاید همین هم امتحان باشه!!!!!!!!
به کلبه درویشی ما هم سری بزنید مستاجرش منم!صاحب خانه کس دیگری است!
سلام و درود بزرگوار

از حرا آیات رحمن و رحیم آمد پدید
با نخستین حرف،قرآن کریم آمد پدید

صوت «اقراء باسم ربک» می رسد بر گوش جان
یا که از غار «حرا» خلق عظیم آمد پدید

منتظر قدوم پر مهر شما در کلبه درویشانه، منور بفرمائید
۲۸ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۰۹ آسمانی های زمین
اتفاقا به خدا همین چند روز توی حال و هوای خودم دلم برای امام رضا تنگ شد و یه سلام از ته دل دادم و می دونم که :
بعد منزل نبود در سفر روحانی
یادم اومد چند سال پیش یه روز توی طرح معنوی طرح ولایت که شهرکرد برگزار شد اون جمعیت هشتصد نفری بعد از نماز ظهر با نوای قشنگ حاج آقا فقیهی راهی حرم امام رضا شدند . یه سلامی دادیم که فک می کنم شاید این زیارت به عنوان بهترین زیارت توی پرونده من ثبت شد .
قربون صحن و گنبد و گلدسته هاتم .
گـــرد و غبـــار جاروی جـــاروکشاتم .
۲۸ خرداد ۹۱ ، ۱۷:۱۵ مصباح الهدی
ای نام تو جانبخش تر از آب حیات
محتاج تو خلقی به حیات و به ممات

از بعثت انبیاء و ارسال رسل
مقصود تو بودی، به جمالت صلوات


سلام خواهر گلم
عیدت مبارک
ان شاالله زیارت مدینه بزودی زود نصیبت شود

دعا بفرمایید
سلام
بسیارعالی.
با: هر خون که ریخت... بروز هستم
و مگراینکه تو قصه خون را ندانی... و ندانی که خون چه اسراری دارد و ننه علی ها کیستند و دعایشان چه ها که نمی کند؟؟ خون که ریخت حقایق عالم به صف کشیده می شوند تا خبیثان رسوا و پلید ها از لابلای غبار پیدا شوند.
....
بیان سدید دکتر فکّ غربیها را به آسفالت این روزهای منطقه از بغداد تا مسکو تقریب داده است
باز بروز هستم.
التماس دعا
زیارتی از جنس نور ...
نصیب دلت ....
۲۸ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۴۰ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
بعثت ، غدیر و مهدویت
به نظر می‌رسد دین اسلام از میان ادیان دیگر دارای سه مرحله اساسی، مرحله آغاز، مرحله کمال و مرحله پیروزی است. اولین مرحله با «بعثت» پیامبر اعظم(ص) شروع شد و در حدود 23سال طول کشید. مرحله دوم نیز با «ولایت» حضرت علی(ع) شروع شده و تا ظهور حضرت حجت(عج) ادامه می‌یابد. بالاخره مرحله سوم با «ظهور امام عصر» آغاز می‌شود و در دوران حکومت ایشان به پیروزی نهایی می‌رسد.
عیدتون مبارک
۲۹ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۰۲ طاووس بهشتی
سلام .

بت و بتخانه همه ذکر خدا می گویند
سخن از اقرأ و از غار حرا می گویند
حمد حق ، مدح رسول دو سرا می گویند
خلق عالم همه تبریک به ما می گویند

مبعث آخرین فرستاده خدا ، محمد مصطفی (ص) بر شما مبارکباد .
۲۹ خرداد ۹۱ ، ۰۱:۴۶ به همین سادگی
قشنگترین مطلبی بود که تو وبلاگتون خوندم واقعا حالمو عوض کرد
ممنون
سلام
با دغدغه ی امروزم و عیدی از رسول بروزم
سلام

ممنون از حضورتون...

ای پادشاه خوبان عشقت به سینه دارم

در قاب سینه خود عکس مدینه دارم

دارم ولایت تو در دل محبت تو

سرمست جام عشقم در روز بعثت تو...

عیدتون مبارک
روزگاری بود میوه اش فتنه ، خوراکش مردار ، زندگی اش آلوده ، سایه های ترس شانه های بردگان را می لرزاند . تازیانه ستم ، عاطفه را از چهره ها می سترد . تاریکی ، در اعماق تن انسان زوزه می کشید و دخترکان بی گناه ، در خاک سرد زنده به گور می شدند . و در این هنگام بود که محمد (ص) بر چکاد کوه نور ایستاد و زمین در زیر پاهای او استوار گردید .
بعثت رسول اکرم مبارک باد .ببخشید من دیر به دیر آپ میشم . امتحانامه
۲۹ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۳۶ نقطه ی رهایی
آن روز
بگشوده بال و پر
با سر به سوی وادی خون رفتی
گفتی:
دیگر به خانه باز نمی‌گردم
امروز من به پای خودم رفتم
فردا
شاید مرا به شهر بیارند
بر روی دست‌ها
اما
حتی تو را به شهر نیاوردند
گفتند:
چیزی از او بجای نمانده ست
جز
راه ناتمام

سلام دوست عزیز

به روزم

منتظرحضورسبزتون هستم

التماس دعا...
سلام سیده بانو
عیدت مبارک
به روزم و منتظر حضور بابرکتت..
یاعلی
۲۹ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۴۹ خداحافظ رفیق
سلام بر سادات بانو جان!
عید شما مبارک و تمام شدن امتحانات هم مبارک!
انشا الله امام رضا دلتنگت میشوند و میطلبند شما رو
خوشابحالت که امتحانات تموم شده ... امتحانای ما تازه از 10 تیر شروع میشه!

آخ گفتی زیارت امام رضا نمیدونی چقدررررررررر دلم هوای زیارت امام رضا رو کرده ... کاش بطلبه .. کاشـــــــــــــــــ...
۲۹ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۵۹ قطعه اصحاب شهدا
سلام دوست عزیز
ضمن تیریک عید مبعث بر شما بزرگوار
به مناسبت 29 خرداد با مطلبی تحت عنوان " چند پله چند جمله " بروزم و منتظر حضور سبز و نظرات سازنده شما هستم .
یا علی
۲۹ خرداد ۹۱ ، ۲۳:۱۹ هر روز یک خاطره
اوج گرمای اهواز بود. بلند شد دریچه کولر اتاقشو بستو گفت: به یاد بسیجی هاییکه زیر افتاب گرم می جنگند.( شهید حسن باقری)
شادی روح شهدا اجماعا صلوات
اومدم حاضری بزنم تو دفتر رفاقت که نگی بی معرفتم!
سلام ایام به کام
مسیح ما حسین!
۳۰ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۱۴ گلبرگ مغرور
سلام
اپیم اجی
پسره تو فیس بوک نوشته:"کاش زن گرفتن،مثل ایرانسل بود.

یکی می گرفتی،یکی همبهت جایزه می دادن."

یکی نیست بهش بگه آخه ،تو از پس شارژ همون اولیشم برنمیای،

حالا دنبال جایزش هم هستی....
سلام و ممنون از متن زیباتون
ماه رجب ماه زیارتی آقا امام رضا علیه السلام است انشالله روزی همه مشتاقان باشه
ای حرمت ملجأ دردمانگان
دور مران از در و راهم بده
لایق وصل تو که من نیستم
اذن به یک لحظه نگاهم بده
التماس دعا
سلام خواهر.
انشا’ا...به همین زودی زودتر از آنچه فکر میکنی دعوت شوی.
وای بااینکه تازه آمده ام اما چقدر تشنه تر شدم برا دیدن گنبد طلایت برای آرام نگاه کردن واشک ریختن برای با دل سخن گفتن
وای دلم...
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
۳۱ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۰۵ فرمانده عملیات
سلام همسنگر.
چرا صالحی با وزیرخارجه انگلیس دیدار کرد؟
حجت الاسلام کمیل باقرزاده گفت: دیدار صالحی با وزیر امورخارجه انگلیس ویلیام هیگ با توجه به اقدامات این کشور در ایران جای تعجب دارد.
عکس حرم رو دیدیم خیلی دلم هوایی شد
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اشکم رو در آوردی
دلم تنگ شد واسه بهشت این دنیا
زیرزمین
نزدیک ترین مکان به قبر ایشون
واقعا بهشته
تو دنیا قشنگتر از اونجا جایی ندیدم
فضاش منو دیوونه میکنه
نیمه شعبان اونجا بودم و با گریه ترکش کردم
سلام و خداقوت ...

میگن یه وقتایی خدا همین جوری برا ادم رزق و روزی میده...مثلا روزی امروز من آشنایی با این ... نمیدونم چی بگم بهش...اما حسینیت خیلی قشنگه...خوشبحال دلت آجی

اجازه دارم مطالبت رو توی انجمن های ختلف بذارم؟؟ البته اونجام خیلی های دیگه هستند که مطالب رو جاهای دیگه کپی میکنن...

اگه اجازه هست بهم بگید ...با ادرس وبلاگتون یا نه!!

اگه هم اجازه ندارم که هیچ همینکه خدا اینجوری بغیر حساب بهم روزی میده شکرش!!!
پاسخ:
سلام و رحمت خدا
لطف دارید عزیز دل..

بله خواهش میکنم.

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">