بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

خاطره ای از یک شهید...

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۴۹ ب.ظ

هفته ای دو بار توی یکی از سنگرها که از همه دنج تر و تمیز تر بود، کلاس انتقاد را تشکیل می دادیم.حسن و جواد بیش تر از همه ی ما انتقاد می کردند.

علی گفت: مگر خودتان هیچ ایرادی ندارید که این همه از دیگران ایراد می گیرید؟

حسن گفت: خب، این کلاس را برای همین گذاشته شده که ایرادهای هم دیگر را بگوییم.

من گفتم: تا جایی که من می دانم، انتقاد به معنی نقد و بررسی است.یعنی می شود نکات مثبت هم دیگر را هم بگوییم و یاد بگیریم.

عباس گفت: بابا، بیایید کلاس را شروع کنیم.

یک نفر پرده ی سنگر را کنار زد و آمد تو.

-اجازه هست؟
حاج مهدی وحیدی بود..
-سلام حاج مهدی، بفرمایید.
بعد از مکه رفتنش ، به آقا مهدی، حاج مهدی می گفتیم.

گفت: شنیده ام یک کلاس جالب تشکیل داده اید، می شود من هم توی کلاستان شرکت کنم؟ همه یک صدا گفتند: چرا که نه، حتما بفرمایید. همان دم در نشست.. مرتضی گفت: حاج مهدی! نظرت را درباره ی کلاس عجیب و غریب ما بگو، فکر می کنم خوشت بیاید. خندید.

-فکر کنم جالب باشد.

چشم هایش می درخشید.

سریع گفت: می شود انتقادها را از من شروع کنید؟ عیب و ایرادهایم را بگویید، دوست دارم اشتباهاتم را بدانم و اصلاح کنم.

به صورت هم دیگر نگاه کردیم. معلوم بود هر کدام توی ذهنمان دنبال این می گردیم که چه انتقادی می توانیم از او بکنیم. اما انگار ایراد گرفتن از کارهای او بیش تر شبیه شوخی بود.

گفتم: حاج مهدی، کم لطفی می کنید.

مرتضی گفت: ما از شما جز خوبی چیزی ندیده ایم. مهربان و وظیفه شناس هستید، اهل مطالعه هستید؛ بارها دیده ام که نهج البلاغه و قرآن و کتاب های استاد مطهری و آقای دستغیب را می خوانید.

حاج مهدی گفت: تعارفات را کنار بگذراید، اگر زمانی کسی را اذیت کرده ام، همین الان بگوید.

بچه ها شروع کردند به زمزمه کردن.

عباس گفت: راستش حاج مهدی، ببخشیدها، شما خیلی سخت گیرید، آدم از شما می ترسد.

-سخت گیری ام را ببخشید. باور کنید فقط به خاطر این است که کارها درست پیش برود. جنگ و جبهه شوخی بردار نیست، می دانید که.

جواد گفت: همیشه گفته اند حرف راست را از بچه بشنو، عباس راست می گوید.

و سرش را دزدید. حاج مهدی خندید، همه مان خندیدیم.

عنایت گفت: یک ایراد دیگر هم دارید. خیلی عبادت می کنید؛ گاهی دلم برایتان می سوزد. روزها این همه کار و شب ها به جای استراحت، می روید روی خاک ها نماز می خوانید. گاهی هم به حالتان غبطه می خورم.

حاج مهدی چیزی نگفت. سرش را پایین انداخت و صورتش سرخ شد.

وقتی کار و ماموریتی نداشتیم، عنایت عادت داشت می رفت و توی دشت گشت می زد. بارها از او شنیده بودم که می گفت حاج مهدی را توی یک جای دور و پرت از سنگرها، در حال عبادت دیده است.

عباس گفت: این که ایراد نیست، خیلی هم خوب است. 

بیـ... رنگـ... :

و من این روز ها؛

سفر کرده ام به کتابی که،

گرا یَش 270 درجه است...

ديدگاه ها  (۲۶۴)

۱۲ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۵۲ من یک مسلمانم
اهل بهشت حسرت هیچ لحظه‌ای از عمر خود را نمی‌خورند، مگر لحظاتی که در دنیا به غفلت گذرانیده، و به یاد پروردگار متعال نبوده‌اند.(آیت ا... حق شناس(ره)
آه ...

چقدر فاصله حس می کنم ازین من ِ نوعی تا آنها ،

نگاهی به ما کنید ... از پا فتاده ایم !
کجایند مردان بی ادعا !!!

سلام
دلم تنگ ِ ان روزها شد ...
سلام
وب خوبی داری
من اپم خوشحال میشم پیشم بیای
راستی نظر یادت نره
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۰۹ ارحــــم الرحــــماء
این روزها همه دلشان سفر میخواهد!
سفـــــر بــــه درونـــــــ

خدایا بحق عزیزترین هایت از من بگذر که خسته ام و در راه مانده...
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۱۴ عشق ک ر ب ل ا
شهدا دعا فقط دعا...
یا مهدی عج
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۲۰ گمنام گنهکار
دلم تنگ شهیدان است امشب
زیبا بود...
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۰۱:۳۶ دل نوشته های من
سلام
من چقدر بین عمل و حرفم فاصله است
این ها چطور مخلص شدند؟
سفر به گرای 270 درجه.....
اجرتون با شهدا..
به جهت عرض لبیکــ اومدم...
یاعلی
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۰۲:۳۹ امیر قافله عشق
انتخاب با توست
میتونی بگی:
(صبح بخیر خدا جون)
میتونیم بگی:
(خدا بخیر کنه صبح شده)
شهیدان را شهیدان می شناسند ...
التماس دعا ...
با سلام خدمت شما.
میگم خوش به حال شهدا برای این یک رنگی و صداقت و صفاشون خدا کنه ما هم اینجوری باشیم.
زیر سایه امام عصر(عج) موفق باشید.
ما بی شهدا به هیچ جایی نرسیم..
فوق العاده بود...

التماس دعا
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۳۶ ابراهیم مسلمی بیرامی
زمانه عجیبی است !!! مردم امام گذشته را عاشقند ولی امام عصر را نه!!میدانید چرا
امام گذشته را هر جور بخواهند تفسیر میکنند اما امام عصر را باید فرمان ببرند!!
و کوفیان این چنین رقم زدند عاشورا را...
التماس دعا
لیلای من تنگ دلم ...

کاشکی کربلات حسین جان میون کشور مابود حرم تو و ابالفضل کنار امامرضا بود

دل هوائی ام زده به سیم آخر دوباره
مرغ دل خسته ی من هوای شش گوشه داره


سلام مومن
خداقوت,وبلاگ پرمحتوایی دارید پاینده باشید.
به روزم با این حقیر هم ناله میشوی
یاعلی
چقدر دلتنگ شهدام
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۰۵ نقطه چین تا خدا
با وفا باشی خیانت میکنند
بیوفایی کن وفایت میکنند
مهربانی کر چه خوب است ولی
مهربان باشی رهایت میکنند.
سلام .خاطره ی بسیار جابی بود.ممنون.
شهدا یارتان.
سلام بزرگوار
ممنون از اینکه قدم رنجه فرمودید ...
التماس دعا
هنوز فرصت نکردم کتاب سفر به گرای 270 درجه رو بخونم...
ممنون از پستت عزیزکم
در میان هر سیب دانه محدودیست
در دل هر دانه سیب ها نامحدود
چیستانیست عجیب
دانه باشیم،نه سیب

اشکالی نداره
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۳۶ یکی مثل تو...
سلام .
واقعا لذت بردم.
لینکتون کردم.
ما هم یه وب زشتی داریم.
اگه دوست داشتید بهم سر بزنید و به اسم معجزه عشق لینکم کنید.
بله همینطوره
سعی میکنیم رعایت شود
سپاسگذارم
ولی میشه بپرسم چرا با این همه تاخیر،دلیل خاصی داشت؟؟
************
روضه خون مادر زینبه...
خیلی سوزناکه
۱۳ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۵۵ تا بهشت راهی نیست...
بسم الله
سفر به گرای 270 درجه...عجب کتابی بود...

شهید مسعود آخوندی :
"استاد ٍ دانشگاه ٍ جبهه امام است و فارغ التحصیلان آن شهدا ... "
وبلاگ "تک پسر" به مدد سید الشهدا (ع) به نام شهید مسعود آخوندی چند روزیه که راه اندازی شده. حضور شما انشاالله که به گرمتر شدن این محفل کمک میکنه.

یاعلی
سلام دوست عزیز.
مااشتیاق داریم که با وبلاگ شما تبادل لینک داشته باشیم. البته وبلاگ ما به نام‌آشناییِ وبلاگ شما نیست. ولی این تبادل لینک نوعی هم‌بستگی در فضای مجازی بین ما (وبلاگ نویسان مذهبی/ارزشی) ایجاد می‌کنه و باعث تشکیل شبکه‌ای از وبلاگ‌های مذهبی/ارزشی می‌شه.
اگر تمایل داشتید، وبلاگ ما را با نام «قرارگاه اسلامی باد» لینک کنید. شما نیز با نام «بی رنگی» به لیست «دوستان ما» در وبلاگ ما اضافه شدید.
و من الله توفیق.
سلام همسنگر
زیبا بود وقابل تامل...
سر نمی زنید به ما؟
گفتاری چند ازحضرت محمدبن عبدالله صلوات الله واله وسلم
نماز غیرواجب کسی که به دلخواه درجایی که مردم اورا نبینند بخواند برابر بیست وپنج نماز است که دربرابردیده مردم بخواند
نمازنشسته نیمی ازنماز ایستاده است
نمازشبروزی رافراوان وصورت رانورانی ورفتار واخلاق رانیکومیگرداند
نماز زن درتنهایی بیست وپنج بار ازنماز جماعت برتراست
وقت نماز مغرب همان ساعتی است که خداوند حضرت ادم رابخشید
نماز ترازو است هرکه به ان وفادارباشدبه حق خود برسد
نماز مسواک زده برترازهفتادنماز مسواک نزده است
نماز اساس دین است وزبان مهمتر است صدقه کناه رانابود میکندوزبان مهمتراستوروزه سپری درمقابل اتش است وزبان مهم تراست جهادشرافت وعظمت است وزبان مهم تراست (زیرا زبان میتواند اثراین ارزشهاراازبین ببرد)
غررالفصاحه ص373(حرف ص)
سلام سیده بانو
خوبی آبجی؟
احوالات؟
واقعا ممنونات که به وب ما سر میزنی
خیلی مخلصیم
بیادتم
التماس خاص دعا
علی علی
گاهی با همه بدی هام دلم میلرزه
سلام دوست عزیز

وبلاگ خیلی پر محتوایی داری

التماس دعا

یا علی
دانم که تو از منتظرانت گله داری
سوگند به اشکی که تو در نافله داری
با یک نگه خود مس ما را تو طلا کن
آن دیده که روی تو ببیند تو عطا کن.
سلام بزرگوار
نگاه منتظر،منتظر نگاه شماست.
دانم که تو از منتظرانت گله داری
سوگند به اشکی که تو در نافله داری
با یک نگه خود مس ما را تو طلا کن
آن دیده که روی تو ببیند تو عطا کن.
سلام بزرگوار
نگاه منتظر،منتظر نگاه شماست.
موفق و مهدوی باشید.
اللهم عجل لولیک الفرج
دعایم کنید...به شدت محتاجم...
۱۴ شهریور ۹۱ ، ۱۴:۴۵ دختر ایرانی
سلام.
السلام علیک یا ابا القاسم ابن السبط المنتجب المجتبی
من زار عبدالعظیم بری کمن زار الحسین بکربلا
با سوالی در مورد زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی منتظر شما همسنگران هستم.
۱۴ شهریور ۹۱ ، ۱۴:۴۶ دختر ایرانی
سلام.
السلام علیک یا ابا القاسم ابن السبط المنتجب المجتبی
من زار عبدالعظیم بری کمن زار الحسین بکربلا
با سوالی در مورد زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی منتظر شما همسنگران هستم.
چو در رویت بخندد گل

مشو در دامش ای بلبل

که بر گل اعتمادی نیست گر حسن جهان دارد....
سلام دوست عزیز



با یه مطلب دیگه اندیشه های اخلاقی امام حسن مجتبی (علیه السلام)1به روزم



قالَ الإمامُ الْحَسَنُ الْمُجتبى عَلَیْهِ السَّلام :

مَنْ عَرَفَ اللّهَ أحَبَّهُ، وَ مَنْ عَرَفَ الدُّنْیا زَهِدَ فیها.

امام حسن مجتبی (علیه السلام) فرمود:

هرکس خدا را بشناسد، (در عمل و گفتار) او را دوست دارد و کسى که دنیا را بشناسد آن را رها خواهد کرد.

کلمه الإمام الحسن (علیه السلام): ص 140. به نقل از سایت اندیشه قم


التماس دعا



سلام بر شما
شهدا را یاد می کنیم با ذکر یک صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم الرزقنا.....
۱۴ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۳۵ عبدالزهــــرا
بسم الله


......

سلام بر شما

چقدر دردناک و جانکاه است........

من هم چند سطری قلم زده ام از مردان بزرگ آن روزها.....

منتظر قدوم سبزتان هستم

التماس دعا
یا زهـــــــــرا
۱۴ شهریور ۹۱ ، ۱۷:۳۵ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
عزت نفس و آزادگی
قال الامام علی(ع): واکرم نفسک عن کل دنیه و ان ساقتک الی الرغائب، فانک لن تعتاض بما تبذل من نفسک عوضا، ولاتکن عبد غیرک و قدجعلک الله حرا.
امام علی(ع) فرمود: ای فرزندم! نفس خود را ازهر پستی بازدار، هر چند تو را به اهدافت رساند. زیرا تو نمی توانی به اندازه عزت و آبرویی که از دست می دهی بهایی به دست آوری. پس بنده برده دیگری مباش که خدا تو را آزاد آفرید.(1)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1- نهج البلاغه، نامه 31
سلام
خیلی حرف نداشت
از دیو و دد ملولم و انسانم آروزست
میگم گرفتی مارو سادات؟
ادامه مطلب که همون مطلب پستته
۱۴ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۲۹ علیرضا محمدی
کاش بیشتر میفهمیدم ...
سلام دوستان بسیجی اپم و منتظر حضورتون حتما تشریف بیارید یا علی التماس دعا
۱۴ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۳۹ هر روز یک خاطره
سلام علیکم.

با مطلبی تحت عنوانه توبه نامه یک شهید نوجوان
مهمان شهدا شوید
۱۴ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۴۱ هر روز یک خاطره
آی شهیدا یه عمره دل من تنگه براتون

بی خوابی ، عبادت
خدایا عنایت
که باشیم شبیه
شهیدان راهت
سلام
الهی لاتکلنی الا نفسی طرفه عین ابدا
شقایق های در خون تپیده امام دستی برارید ومارا از منجلاب گناه برگشید که شما ید الله هستید آری شما کبوتران حریم آسمان وحدت اید که جز شما کسی توان پرواز در آن آسمان را ندارد ای مرغان خوش الحان ملکوت نغمه ای بسرایید که دلهایمان سخت مدهوش الحان شماست....

یاعلی
سلام
خواستم پیشنهاد بدم برای اینکه بازدیدکننده های وبلاگتو زیاد تر کنی می تونی از سیستم های رایگان افزایش بازدید و افزایش رتبه گوگل استفاده کنی

من 2 تا سایت معرفی می کنم امیدوارم به دردت بخوره
اولیش سایت تبلیغاتی ydc هست که بیشتر از 20 هزار تا کاربر داره و می تونی از طریقش با سایتهای دیگه تبادل لینک داشته باشی
آدرسش هم اینه : http://ads.ydc.ir

دومیش هم سایت وب مستر پلاس هست که یه سایته که به صورت رایگان می تونه پلاس گوگل و لایک فیسبوک سایتتو به چند هزار تا برسونی که این توی رتبه سایتت توی گوگل خیلی تاثیر داره
آدرس این سایت هم اینه :
http://webmasterplus.ir
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۵۸ گلبرگ مغرور
خدا کند به دلت مهر این غلام افتد
به رنگ سرخ شهادت در اوری ما را
سلام
بروزیمم
منتطر حمایت شما هم هستم..
زائران ایرانی را آزاد کنید ..[گل ]
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۲۶ دختر ایرانی
حاج مهدی چیزی نگفت. سرش را پایین انداخت و صورتش سرخ شد........
سلام.
خیلی خوب بود
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۲۷ دختر ایرانی
ماه آسمان ری
افق فضل و شرف را قمری پیدا شد
یا که در طور ولایت شجری پیدا شد
باز از بحر ولایت گهری پیدا شد
نخل سرسبز ولا را ثمری پیدا شد
درسماوات و زمین جشن عظیم است امشب
عید میلاد کریم ابن کریم است امشب
در ریاض علوی سرو روان این پسر است
نجل مولای کریمان جهان این پسر است
بهترین زاده ابناء جهان این پسر است
فخر دین ، قبله دل ، کعبة جان ، این پسر است
اهل فضل و شرف و علم زعیمش خوانند
خیل عبّاد همه عبد عظیمش خوانند
صاحبان کرم و جود کریمش خوانند
آیت رحمت رحمان و رحیمش خوانند
قامتش سرو و لبش کوثر و رویش ماه است
زائر مرقد او زائر ثارالله است
حرمش کعبه آمال دل آگاه است
حَسنی حُسنش بر خلق چراغ راه است
خاص و عامند ز هر سوی رهین کرمش
دل صد قافله سر گرم طواف حرمش
بال جبرئیل زده سایه به بام و درتان
این شما ، این حرم زادة پیغمبرتان
یا حجاز است و بُوَد کعبه جاویدانش
جان من ، جان همه خلق جهان قربانش

دوست دارم که شب و روز ز لطف وکرمش
پر زند مرغ دلم یکسره سوی حرمش
آیه وحی در این خانه کتابت دارد
زیر این قبّه دعا کن که اجابت دارد
زائر او به خدا فیض قرابت دارد
درو دیوار حرم نقش نجابت دارد
ماه صد انجمن اینجاست خدا می داند
آفتاب حسن اینجاست خدا می داند
خاک درگاه تو بر درد دل خسته شفاست
سر به خاک حرمت گر نگذاریم جفاست
ای گل باغ حسن عطر تو بر روح صفاست
کرم و جود تو بر ما به عیان و به خفاست
حُسن پیدای حَسن سرّ نهان حسنی
بلکه جانان همه خلق و تو جان حسنی
تو به باغ دل ما سرو روان حسنی
نخل طاها و گل عطر فشان حسنی
ما به خاک حرمت روی نیاز آوردیم
حاجت خویش به درگاه تو بازآوردیم
عصمت فاطمه و عزّت حیدر داری
تو مقام از سخن مدح فراتر داری
تو عطا و کرم آل پیمبر داری
ز حسین و ز حسن جلوه دیگر داری
جان به قربان تو ای سیّد پاکیزه سرشت
شهرری ازتو بهشت است بهشت است بهشت
تو که سایه به سر خلق دو عالم فکنی
چه شود گر نگهی جانب «میثم» فکنی
غلامرضا سازگار(میثم)
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۲۷ دختر ایرانی
سلام.ممنون از حضورتون.اما نظرتون رو در مورد سوال نفرمودید.
سلام
باید با وضو وارد این صحرا شد.
موفق باشید
ما کجا..............؟
اینان کجا.............؟
دولت مردانه مارا ببین !!!
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۵۸ ابراهیم مسلمی بیرامی
سلام با شعری در رثای امام حسین(ع) در خدمت شما هستیم
منتظریم التماس دعا
سلام
با توجه به تهاجمات فرهنگی از همه سو و همچنین دغدغه مقام معظم رهبری از این موضوع، همه بیاییم تنها سایت برون مرزی در ایران (جام نیوز) که داره با رسانه های خارجی مبارزه میکنه رو برای مردم بیشتر اطلاع رسانی کنیم تا جوانان پاک مملکت مون از رسانه های خارجی اطلاع و نگاه درستی داشته باشند و گول حرف ها و مطالب فتنه انگیز و بی منطق آنها رو نخورند.
همه چیز از ماهواره؛ شبکه بی بی سی، من و تو، فارسی وان و ... و همچنین داغ ترین و خفن ترین مطالب سیاسی، ورزشی، حوادث و ... رو اونجا میتونید ببینید.
امیدوارم خوشتون بیاد.
آدرس سایت: جام نیوز www.jamnews.ir
یا علی
سـ ـلام

خاطـ ـره ای زیبــ ـا و پـ ـرمعـ ـنا گذاشتـ ـه بـ ودی

مــــا نیـ ـز به روزیـ ـم بـانـــــــ ـو:)
سلام
حک شده روی دلم ، پیر خراسانی فقط
جان فدا کردن بر آن ، دلدار نورانی فقط
امر او امر خدا ، چــون نائب المهدی بُوَد
در اطاعت از ولـــی ، کالای ایرانی فقط
سلام همسنگر عزیز
بروز هستم با
انقلابی که ما نگه داشتیم
با آبروی نظام اسلامی یه قل دو قل بازی نکنیم.
منتظر نظرات سازنده شما هستم.
سلام
با افتخار لینک شدید.
غبار آمدنت را ندیده قطره ی اشکی
اشاره ای به ظهورت نکرده دست دعایی
بیا عصاره حیدر، بیا چکیده ی زهرا
بیا که بوی رسولی ، بیا که نور خدایی
شب غریبی مان می شودبه یاد تو روشن
تویی که در همه شبها چراغ خانه مایی
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون، باز هم قدم رنجه کنید.
اللّهم عجّل لولیک الفرج
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۴۴ گمنام مثل پدرم
دست به دامن خدا که می شوم،....
چیزی آهسته درون من به صدا می آید
که نترس
از باختن تا سختن فاصلهای نیست

ما معتقدیم دین راستین با سیاست صحیح با هم پیوندی ناگسستنی‏ دارند و مکمل یکدیگر در پیدایش جامعه ایده‏ آل الهی است. دین‏ منهای سیاست،هم چون درخت ‏بی‏ آب است، و سیاست ‏بدون دین همانند آب بی‏ درخت می‏باشد
منتظر نظر شما عزیز می باشم
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۱۴ جنجال یک سکوت
چقدر قشنگ بود
چه حس دست نخورده ای داشت ...
با این ستارگان میشود راه را پیدا کرد. حضرت ماه
سلام
سربزن
۱۵ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۵۹ دختر خیالاتی
سلام..
ممنون از حضور سبزتون ..
چقدر خوبه که اینجا .. توی این دنیای مجازی .. از شهدا مینویسی ..از خدا ..
واقعا خوش به حالت ..
روح سبکی داری
یاد ِ پادگان زین الدین افتادم، من هم در تاریکی بود دل م می خواست بروم یک گوشه دنج در روشنایی که هیچ کس نبود دخترکی داشت قرآن می خواند، می ترسیدم ام همه هواسم به پرچم قرمزهای ِ محوطه ای بود که دخترک داشت قرآن می خواند حس می کردم اگر می رفتم یک چیز خاص می دیدم !
مگر نه اینک ِ هنوز صدای ِ یازهرا های ِ شان ..
هیچ !
سلام.
با یک اطلاعیه اپ هستم
منتظرم سر بزنید.
یا علی مدد
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۰۲ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
سلام و ارادت...
مطلبی بسیار جالب بود... شیران روز و زاهدان شب همینانند...
با مولایشان علی محشور شوند...ان شاالله
به روزم و منتظر نظراتتان...
به نام حضرت دوست

روزگار ما با روزگار شما فرق هایی دارد ...
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۴۵ یک شیعه با سلاح قلم
اللهم عجل لولیک الفرج....
امـام صـادق (ع ) فـرمـود: مؤ من را سزاوار است که داراى هشت خصلت باشد:
1- هنگام شدائد بـا وقـار بـاشـد، 2- هـنـگـام بـلا شـکـیبا باشد، 3- در فراوانى نعمت سپاسگزار باشد، 4- به آنـچه خدا روزیش کرده قانع و خرسند باشد، 5- به دشمنانش ستم نکند، 6- بارش را بر دوسـتـانش نیفکند (بخاطر دوستانش متحمل گناه نشود)، 7- بدنش از او در رنج و مشقت باشد (از بـسـیارى عبادت و قضاء حوائج مردم )،۸- مردم از ناحیه او در آسایش باشند، همانا علم دوسـت مـؤ مـن اسـت و بـردبـارى و زیرش و عقل امیر سپاهش (یعنى اعضاء و جوارحش بفرمان عقلش رفتار کنند) و مدارا برادرش و احسان پدرش ‍ باشد.
اصول کافى ج : 3 ص : 78
امـیـرالمـؤ مـنـیـن علیه السلام فـرمـود:
ایـمـان چـهـار پـایـه دارد:
1ـ توکل بر خدا .
2- واگذار کردن امر به خدا.
3ـ راضى بودن به قضاى خداى .
4- تسلیم بودن بامر خداى عزّوجلّ.
اصول کافى ج : 3 ص :
سوختم...باران بزن شاید تو خاموشم کنی...شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی...بزن باران ، من سراپای وجودم آتش است...پس بزن باران ، بزن شاید تو خاموشم کنی...
شهدای مهربون!
عزیزین خیلی دوسشون دارم وقتی هم به مزار شون میرم احساس خوب قدم زدن تو بهشت بهم دست می ده و بوی خوشش به مشامم میاد وهمیشه واسه ی خوبی هاشون رشادت هاشون گریه می کنم
اگه موافقید شما رو لینک میکنم
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۰۹ محمد امین حیدری
انسان یک تذکر در هر 24 ساعت به خودش بدهد بد نیست. بهترین موقع بعد از پایان نماز وقتی سر به سجده می گذارید مروری به اعمال از صبح تا شب خود بیندازید
شهید ابراهیم همّت

سلام
بروزم
منتظرم.
مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن

نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن

زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست

بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...
عالی بود عزیزم
مطالب نابی داری.
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۷:۰۳ ستاره تاریک
قلبت را به هیچ کس نسپار
این روزها ازسپرده اش هم
بهره می خواهند
سلام وب زیبایی دارین
به منم سربزنین.
وبلاگ خیلی جالبی داری اگر دوست داشتی تا باهم تبادل لینک کنیم
بهم خبر بده
باتشگر
در مصرف خود صرفه جویی کنیم!!!

بجز در راه محمد(ص) وآلش

و شهید و راهش...
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۷:۳۰ محمد صفابخش
سلام
اگه از وبلاگم خوشتان آمد به اسم*یازدهمین دلشکسته*لینک کنید
و بگید که به چه اسمی لینکتون کنم
التماس دعا
یازهرا
خیلی زیباست
وبلاگتون واقعا مسحور کننده
حرف هایی از جنس دل ...
عالیــه
سلام دوست عزیز

وبلاگتان واقعا زیباست
موفق باشید
لینک شدید
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۳۵ علی رضا(عمار)
سلام
خوب هستید شما؟
از نظر دهی شما ممنونم من شما رو لینک کردم
اگر خواستید ما رو هم لینک کنید و به من خبر دهید
ای کاش شهدا ما را دریابند تا روز قیامت برایمان روز حسرت نباشد
موفق باشید
سی نفر یار نداری که پریشان نشوی
دم به دم ابر پر از اشکِ بهاران نشوی
از نگاه دل غفلت زده پنهان نشوی
خانه بر دوش ترین یار بیابان نشوی
سلام
آرزوی داشتن یادگاری شهدای گمنام چنان دردلم سنگینی میکنه که نمیدونم چرا به تو گفتم من حتی وسایلای جبهه ایی پدر بزرگمو هم نتونستم بیابم
میبینی وقتی اون پلاک رو سیم رودیدم دلم لرزید
کاش ماهم کد افتخاری همچون شهادت رابه سینه داشتیم/اللهم عجل لولیک الفرج
ما رو از دعای خیرتان بی نصیب نفرمایید
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
توبارفتن به پشت ابر ایام
غروب جمعه رادلگیرکردی.....

باتشکر از نظر شما
تعجیل درظهور آقا ومولایمان که صدالبته نزدیک است صلواتی هدیه فرمائید
وقتی میان نفس و هوس جنگ میشود
شیطان دوباره دست به نیرنگ میشود
نقشه کشیده است ، مرا دشمنت کند
با لشکر گناه هماهنگ میشود
دارد حنای توبه و شرمی که داشتم
پیشت عزیز فاطمه بی رنگ میشود
با هر گناه فاصله میگیرم از شما
کم کم وجب وجب ، دو سه فرسنگ میشود
اشکم چه شد؟ به جان تو باور نداشتم
روزی دلم ز فرط حسد سنگ میشود
آقا ببخش ، بسکه سر گرم زندگیست
کمتر دلم برای شما تنگ میشود

سلام
دوست داشتی تبادل لینک کنیم
وبلاگتون عالیه .
با لینک موافقی؟
من با اجازه لینکتون کردم.
با سلام و عرض ادب

خاطره زیبایی بود...

یاد و خاطره همه شهیدان و مردان خدا گرامی باد...
مردان بی ادعایی که زیباگونه رفتند تا ما رسم زندگی بیاموزیم
شهید شدند تا شاهدی برای زندگی بیابیم
و همین ها یعنی می شود مردانه زندگی کرد
با سختی ها نبرد کرد
تا انسان زندگی را نبازد ...
بعد از شهدا چه کردیم؟!؟!؟!؟!
سلام.
با تبادل لینک موافقید؟
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۴۱ جانثار مهدی - عجّل الله فرجه
سلام

بسیار زیبا بود ممنونم .


یا مهدی مدد - عجّل الله فرجه
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۰۶ هشتمین مراد
سلام و ادب و احترام
خیلی تشکر از حضور سبز شما

باز هم به ما سر بزنید

اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الذُّنُوبَ الَّتِی تَهْتِکُ الْعِصَمَ
سلام همسنگر خدا قوت
خیلی وب زیبایی داری
به تمامی پست هات نمیشه نمره داد
با آرزوی موفقیت اگر مایل به تبادل لینک هستید من در خدمتم
دوباره سلام یادم رفت بگم
من دوتا وب دارم این آدرس وب دومم:
http://www.madahansavadkouh.blogfa.com/
یا علی
ما چه کردیم بعد شهدا؟!
چه زیبا و صمیمی

خداخیرتون بده دلنشین بود.
یادگاری زیبایی از وبتون نصیبم شد

التماس دعا

یاعلی مدد
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۲۲ هر چی مهربونتر باشی بیشتر بهت ظلم میکنن.
الهی تو در دنیا گناه من را پوشانده ای و من در آخرت به

این پوشش محتاج ترم، تو در دنیا بر بدی های من

پرده افکنده ای و من در آخرت به این پرده نیازمندترم،

تو در اینجا آبروی مرا حفظ کرده ای و در آنجا آبرو

کارسازتر است، تو در میان بندگان خوب خودت

مرا رسوا نکرده ای و من در مقابل شاهدان قیامت

می ترسم از رسوایی، رسوایم نکن. ( مناجات شعبانیه)

سلام

یا علی
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۳۷ گروه مدافعان جنگ نرم
سلام
با تشکر فراوان از حظور شما همسنگر گرامی
سنگر خوبی دارید
انشا الله بتوانیم به نوعی در برابر جنگ نرم دفاع کنیم
الهم عجل ولیک الفرج
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۴۶ عصر روشنگری
باورم در فکه مدفونم نمود کربلا ذکری که مجنونم نمود
و من الله توفیق
سلام
بروزم با " به فکر او هستیم یا...؟"
حکایت جالبیست...سعی کنید حتما بخونیدش...
یاعلی
به گمانم شما نیز از عاشقان سرزمین نورید
نور سرزمین نور دل مرا روشنایی عجیبی بخشید
با عطر حضورتان در وبلاگ من از هدفتان برای این وبلاگ بنویسید
و مارانیز راهنمایی بفرمایید
مچکرم
شهدا سرور مان
من خاک پای همه ی شهدام
سلام.
ممنون که به ما سر زدید.
ما وبلاگ بسیار زیبا و پربارتونو با کمال افتخار لینک کردیم
سلام.
یا الله
ما هم حاجی هستیم
اگر اجازه دهید سر کلاستان بشینیم
به وب ما سر بزنید یکی از دوستان ما باشید
از ما انتقاد کنید
موفق باشید
سلام
شهدا گمنامان دنیا و اشنایان اخرت هستند
یا علی مدد
وبلاگ خوبی داری
به ما سر بزنید
شما وبتون قشنگ
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۳۱ اهالی ابادی انتظار
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
اگر موافق تبادل لینک بودین بهم اطلاع بدین
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۵۲ حکایت دل عاشق
سلام
ممنون بابت این مطلب زیبا .
میشه از خاطرات شهیدان یا رزمنده ها بیشتر مطلب بذارید؟
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۳۴ محب امیر المومنین
یا حیدر مدد
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۴۲ دغدغه های خط خطی یک خبرنگار
کجایید ای مردان خدایی؟
سلام
از وبلاگت دیدن کردم جالب بود و با اجازت لینکت کردم
ایشاالله با شهدا مهشور بشی
خوشحال میشم باز ببینمت
یا حق
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۱:۵۱ تارنمای اختصاصی جاویدقلیزاده
دوستانم همه ازدستم رفت دل به هر پاکدلی بستم رفت
حال تنها وغریبم چه کنم این جهان داده فریبم چه کنم

سلام
خیلی از این بازدید لذت بردم
به خودم گفتم چه شد که شهدا به این فیض نائل شدند یکیش همین یک رنگی شهداست عمری ازشهدا شنیدیم ودیدم و...
ولی هنوز نتوانستم یک رنگی را درخودم تقویت و ریا را ازخود دورکنم
خدایا به شهدایت قسم اخلاص در گفتار و کردار عطایم فرما
التماس دعا
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۱:۵۸ تارنمای اختصاصی جاویدقلیزاده
راستی یادم رفت ازحضورتون تشکرکنم
جهت ترویج فرهنگ تشیع و جهاد و شهادت با اجازه لینک شدید
سلام
من با افتخار لینکت کردم ممنون میشم منو جزو دوستای خودت قرار بدی
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۸:۰۱ صادق(تدبر در قران )
سلام
از خاطره زیبا لذت بردم و از خودم خجالت کشیدم
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۰۹ فرمانده عملیات
سلام همسنگر ولایی
نفع بردن از من در زمان غیبتم مانند نفع بردن از خورشید هنگام پنهان شدنش در
پشت ابرهاست و همانا من ایمنی بخش اهل زمین هستم ، همچنانکه ستارگان ایمنی
بخش اهل آسمانند .
(بحار الأنوار ، ج 53، ص 181.)
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۴۱ هیت مذهبی تشنگان فرات
رفتندیاران چابک سواران پیمانه تردیدبشکستندواین قفل
سرمشق از آن کشته بی سرگرفتند
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۵۷ دعوتی از بلوغ
سلام و وقت بخیر
چرا برا شروع هر کار خوبی فردا فردا میکنیم؟
آپ جدید بلوغ رو با عنوان زیر بخوانید .
کفتر بازی بلوغی ۴ ( تسویف دام موثر شیطان )
سلام همسنگر گرامی
در صورت تمایل برای تبادل لینک اطلاع دهید.
از وب پرمحتوایی که دارید بسیار استفاده کردم.
حتما اطلاع دهید تا لینک شما هم در وب ما قرار گیرد.
یاعلی
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۵۳ أَحْـــــــــــلاَمــ
"عنایت گفت: یک ایراد دیگر هم دارید. خیلی عبادت می کنید؛ گاهی دلم برایتان می سوزد. روزها این همه کار و شب ها به جای استراحت، می روید روی خاک ها نماز می خوانید. گاهی هم به حالتان غبطه می خورم." ..

چه روزهـــــــای پراز"نور" ی ..

سفرتان به این کتاب،سلامت باد .. ممنون از این پست خوب ..
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۵۶ أَحْـــــــــــلاَمــ
این روزها که می گذرد هر روز
احساس می کنم که کسی در باد
فریاد می زند ..
احساس می کنم که مرا
از عمق جاده های مه آلود
یک آشنای دور صدا می زند ..
آهنگ آشنای صدای او
مثل عبور نور
مثل عبور نوروز
مثل صدای آمدن روز است
آن روز ناگزیر که می آید ..
روزی که آسمان
در حسرت ستاره نباشد
روزی که آرزوی چنین روزی
محتاج استعاره نباشد
ای روز آفتابی
ای مثل چشم های خدا آبی
ای روزِ آمدن
ای مثل روز، آمدنت روشن
این روزها که می گذرد هر روز
در انتظار آمدنت هستم
اما با من بگو
که آیا من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

-مرحوم قیصر امین پور-
سلام
آمدم
دیدم
خواندم

باز می آیم
سلام بی رنگ...
باید بگم وب خیلی پرمحتوایی داری آهنگشم خیلی آرامش بخشه و آدمو به یاد جبهه
و خالص بودن برادرای بسیجی میندازه....
خدا قوت مومن...

اللهم عجل لولیک الفرج
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۱:۳۲ نوکر اهل بیت (ع)
سلام بر شما.
خدا کنه پاسداران خوبی برای خون شهدای گرانقدرمان باشیم و مدیون اون عزیزان نمیریم.
اللهم عجل لولیک الفرج
در پناه حق
موفق باشید
التماس دعا
یا علی مدد
با سلام

منتظرم
التماس دعا
خدایا ...

اگـــــــر علـــــــم بهــــــــتــــــــر اســت از ثـــروت

چـــــــــرا سرنوشـــت ما را رقـــم زدی نه قــــلـــم؟؟؟؟
سلام

خدا قوتتون بده

همیشه به وبم بیاین که خیلی خیلی خوشحال میشم

وبلاگتون بسیار زیباست و باسلیقه و پرمحتوا

استفاده ها خواهم کرد ان شاء الله
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۰۰ پرتال فرهنگی ولی عصر (عج)
سلام دوست عزیز.
ببخشید اگه یه کم دیر سر زدم .
خوشحال میشم باز هم به ما سر بزنی

اللهم عجل لولیک الفرج
سپیده خواهد آمد
یاس نرگس خواهد آمد
گر تکانی بدهیم بر دلمان
مهدی صاحب زمان، خواهد آمد
هر آنچه دارم از اموالتان امام زمان

دلم همیشه به دنبالتان امام زمان

برای من همه ی عمر بی شما مرگ است

خوشم ، دلم شده پامالتان امام زمان

برای رفتن تا بیکران فقط کافیست

گرفتن پری از بالتان امام زمان

تفألی چو به حافظ زدم ، فقط دیدم

پر است حافظم از فالتان امام زمان

و چرخه ی دو جهان با نگاهِ ناز شماست

ملک به حیرت از افعالتان امام زمان

و زنده ام که همیشه گره زدم خود را

فقط به یک نخی از شالتان امام زمان

شاعر جواد دیندار

اللهم عجل لولیک الفرج
تفاوت مرجع تقلید و ولیّ فقیه

پرسشی که در این‌جا ممکن است به ذهن خطور کند این است که بین تعیین «مرجع تقلید» و تعیین «ولیّ فقیه» چه تفاوتی وجود دارد که باعث می‌شود ما در مورد آنها به دو صورت عمل کنیم؟
منتظر نظرات شما می باشم
خوشا به حالشون
اللهم ارزقنا

راستی پروفایلت دیوانه کننده است عالـیـه
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۱۱ ره یافتگان وصال
سلام
امیدوارم حالتان خوب باشد
وب جالبی دارد
امیدوارم درتمام طول زندگی موفق وموید باشین.
راستی منتظر نظرات سبزتان هستم ...
واسه همینه که 20 سال بعد از شهادتشون هنوز هم وقتی یه کوچولو سر بچرخونی همه جا نه اسم و عکسشون که خودشون رو می بینی
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۳۱ هدیه معصومه
سلام
زیبا بود
شهدا شمع محفل بشریتند...
ای کاش مرور کنیم دوباره ... اخلاص و یکرنگی شهدا ...
ای کاش لحظه ای با شهدا باشیم...
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۴۸ ولایت رهبری
بسم رب الزهرا(س)

سلام خدمت شما بزرگوار:

با مطلبی به عنوان آسمانی ها از دریچه ی دوربین قسمت پایانی در خدمتیم.

منتظر نظرات سازندتون در محفل بسیجیان و رهروان شهدا هستیم

التماس دعا

یازهرا
سلام
مطلب بسیار زیبای بود .
خوش به حال اونهایی که با شهادت رفتند ...
خداوندا ، نمی توانیم از تو چیزی بخواهیم ، که تو نیازهای ما را می دانی ، پیش از آنکه در ما پدیدار شود .
ین جمعه هم از دیدن رویت خبری نیست

دیگر نفسم هم، نفسِ معتبری نیست

رد می شود این جمعه و تا لحظه آخر

از آمدن سبز تو اما اثری نیست

ای شاه کلیدِ همه قفلِ قفسها

مرغان قفس را تو نباشی که پری نیست …

اللهم عجل لولیک الفرج...
سلام همسنگرگرامی
انشا’الله درمسیر نشرارزشهای اسلامی موفق باشید
التماس دعا
سلام
سعی کنید آمار بازدید غلط درسایتتون نزنین
چون مصداق دروغگویی است
پاسخ:
شما هم سعی کنید ندانسته از پیش قضاوت نکنید و بر اساس قضاوتتان به دیگران توهین نکنید، چون گناه است.
اغلب ما برای کارهایمان دلیل خاصی نداریم و غالبا اسیر تبلیغات و جو حاکم بر جامعه و اطرافیان می شویم .

برای مثال

در بسیاری از امور روزانه مثلا خرید کالا و اجناس از خرید لباس گرفته تا لوازم آرایشی و...به جای توجه به کیفیت و هویت و مصرف انرژی و هزینه و.. تحت تاثیر تبلیغات رسانه ها وشبکه های ماهواره ای و.. محصول مورد نظر را...
مسیر مستقیم جاده رو اونا رفتن...
بزرگ ترین عیب آنکه چیزی را در خود داری، بر دیگران عیب بشماری ! حضرت علی(ع)



با مردم آنگونه معاشرت کنید، که اگر مردید بر شما اشک ریزند، و اگر زنده ماندید، با اشتیاق سوی شما آیند.حضرت علی(ع)



اگر بر دشمنت دست یافتی، بخشیدن او را شکرانة پیروزی قرار ده. حضرت علی(ع)



ناتوان ترین مردم کسی است که در دوست یابی ناتوان است، و از او ناتوان تر آن که دوستان خود را از دست بدهد. حضرت علی(ع)



چون نشانه های نعمت پروردگار آشکار شد، با ناسپاسی نعمت ها را از خود دور نسازید. حضرت علی(ع)



از کفارة گناهان بزرگ، به فریاد مردم رسیدن، و آرام کردن مصیبت دیدگان است. حضرت علی(ع)



ای فرزند آدم ! زمانی که خدا را می بینی که انواع نعمت ها را به تو می رساند تو در حالی که معصیت کاری، بترس.حضرت علی(ع)



بخشنده باش اما زیاده روی نکن، در زندگی حسابگر باش اما سخت گیر مباش. حضرت علی(ع)



عمل مستحب انسان را به خدا نزدیک نمی گرداند اگر به واجب زیان رساند. حضرت علی(ع)



خوشا به حال کسی که به یاد معاد باشد، برای حسابرسی قیامت کار کند، با قناعت زندگی کند، و از خدا راضی باشد.حضرت علی(ع)



گناهی که تو را پشیمان کند بهتر از کار نیکی است که تو را به خود پسندی وا دارد. حضرت علی(ع)



هیچ ثروتی چون عقل، و هیچ فقری چون نادانی نیست. هیچ ارثی چون ادب، و هیچ پشتیبانی چون مشورت نیست. حضرت علی(ع)



ثروت، ریشة شهوت هاست. حضرت علی(ع)



از بخشش اندک شرم مدار که محروم کردن، از آن کمتر است. حضرت علی(ع)



ارزش هر کس به مقدار دانایی و تخصص اوست. حضرت علی(ع)



بی ارزش ترین دانش، دانشی است که بر سر زبان است، و برترین علم، علمی است که در اعضا و جوارح آشکار است. حضرت علی(ع)



عفت ورزیدن زینت فقر و شکر گذاری زینت بی نیازی است.حضرت علی(ع)



خوابیدن همراه با یقین، برتر از نماز گذاردن با شک و تردید است. حضرت علی(ع)
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۲۶ در انتظار مهدی
به سوی جبهه می رفت ونگاهش سوی مادربود/
وداعی کرد طولانی که گویی بار آخر بود

و او می رفت آهسته به سوی خاکریز عشق/
وجبهه از حضور او پر از احساس باور بود

دو چشمش خیس از اشک و دلش لبریز از احساس/
میان جمع بود اما دل او جای دیگر بود

عجب حال عجیبی داشت آن شب در دل سنگر
و او آماده پرواز مثل یک کبوتر بود

زمان حمله نزدیک و همه آماده رفتن/
نوای کاروان آن شب پر از الله اکبر بود

چپیه روی دوش او به سر سربند یا حیدر/
و او در کارزار جنگ چو سربازی دلاور بود

زمین دریایی از خون شد،زمرگ لاله های سرخ/
و او مانند یک ماهی به شط خون شناور بود

که ناگه ترکشی خورد و تبسم کرد و پرپر شد/
از او در ذهن من باقی، همان لبخند آخر بود

سلام
وبلاگتان بسیار عالی است
موفق و پیروز باشید
یا علی
خدا نگهدار
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۳۲ محب الشعائر الله
سلام علیکم و رحمة الله ولعن الله اعدا
وقت کردم ان شاءالله لینکتون می کنم
یاعلی مدد
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۳۸ پرتال فرهنگی ولی عصر (عج)
به نام خدا
پرتال فرهنگی ولی عصر (عج) تقدیم می کند ....
داستان ها و کرامات امام زمان (عج)
اخبار و وقایع مهم
سخنرانی های مقام معظم رهبری (مد ظله )
منتظر حضور شما و نظرات ازرنده شما هستیم ....

اللهم عجل لولیک الفرج
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۵۶ هشتمین مراد
دلم..ایمانم..و همه باورم را به مشبک های ضریحت ..که پنجره های آسمان اند ..گره زده ام.. یا علی ابن موسی الرضا(ع)..
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۳۷ فائزه السادات
سلام و درود برشما

وبلاگ خوبی دارید و از خواندنش چیزهای زیادی آموختم
موفق باشید
درپناه حق!
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۰۱ منتظران مهدی(عج)
واقعا زیباست اجرتون با شهدا وامام شهدا

برای ظهور آقامون دعا کنید
التماس دعا
سلام دوست عزیز
وب شما خیلی عالیست
اجر شما ارباب شهدا _من باشما لینک شدم
شما هم اگر لینک شوید ممنونم
حق نگهدار
سلام
وب بسیار زیبایی دارید
خوشحال میشم با هم در صورت تمایل تبادل لینک داشته باشیم
ممنون.با آرزوی موفقیت
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۳۹ یار دوازدهم
روی تو را ز چشمه نور آفریده اند
لعل تو از شراب طهور آفریده اند
خورشید هم به روشنی طلعت تو نیست
آیینه تو را ز بلور آفریده اند
پنهان مکن جمال خوداز عاشقان خویش
خورشید را برای ظهور آفریده اند
جهت سلامتی وظهور حضرتش صلوات.
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۴۲ خادم الحسین(ع)
تقدیم شما
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۵۸ منتظران ظهور
باسلام و درود به ارواح پاک طیبه شهدا. و با درود وسلام فروان خدمت ارباب و مولایمان صاحب الزمان ادرکنی. گلی گم کرده ام در باغ هستی بیا صاحب زمان آن گل تو هستی. باز هم این جمعه آمد و خبر از مولایمان نشد... چرا؟ آخر چرا یا صاحب الزمان آیا لیاقت دیدار تو با من نیست.نمی دانم نمی دانم... بی شک ایراد در خود من است. پس یا صاحب الزمان لیاقت بنده ی خوب خدا شدن برای آمادگی ظهورت را از خدا برایم بطلب...
سلام
لحظه ای غافل از آن شاه نباشید
شاید که نگاهی کند آگاه نباشید...
سلام

اگه افتخار بدید با شما تبادل لینک داشته باشم
وب خیلی قشنگی دارید

من عمر تباه کردم ، اما توبه / من نامه سیاه کردم ، اما توبه

در محضر دیدگانت ای صاحب عصر / صد بار گناه کردم ، اما توبه . . .
التماس دعا
سلام علیکم"
یه کتاب رو خدمتتون معرفی می کنم به نام سیزده ساله های جنگ حتما بخونید و مطالبی رو از این کتاب در وبلاگ قرار بدید.
اشک انسان رو .............
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۳۱ شمع های سوخته
سلام....
دلم سوخته از آه نفسهای غریبت
آقا جان آجرک الله
باشد که این دل ما هم در گرای 270 درجه گم شود
دعا کن
تشنگی شرط شهادت است؛ و تشنه کامی زینت آن...
زیبا گفته ...
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۵۵ بنده ای از بندگان خدا
سلام
وبلاگتون عالیه، خیلیم دلنشینه.
برای ما هم دعا کنید.
دلم تنگ شهیدان است امشب...



شهادت قسمت ما می شد ای کاش...
اللهم الرزقنا توفیق الشهادت
تعجیل در امر فرج 5 صلوات
سلام دوست عزیز
خیلی زیبا بود.
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۰۳ هیئت محبین الرقیه (س)شهرستان امیدیه
شهدا شرمنده ایم...
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۰۶ جستجوگر معرفت
شهیدان مدال آورترین در مسابقه خداوند هستن
مسابقه 1 ایمان
2 یقین
3 اطاعت
4 صداقت
5 صبوری
6 عبادت
7 تقوا
8 اخلاص ...

از وبلاگ قشنگت تشکر میکنم
سلام دوست قدیمی


واقعأ ایرادات شهدا چه بودن ایرادات ما چه هستند


بدا به حال من
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۰۷:۱۷ کلبه خودمونی
با توام ای دشت بی پایان سوار ما چه شد
یکه تاز جاده های انتظار ما چه شد؟
آشنای” لا فتی الا علی” اینجا کجاست؟
صاحب” لا سیف الا ذوالفقار “ما چه شد؟
التماس دعا
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۰۷:۳۳ کلبه خودمونی
خوشبختی ما در سه جمله است تجربه از دیروز، استفاده از امروز، امید به فردا ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم:حسرت دیروز، اتلاف امروز، ترس از فردا
وبلاگ دل نشینی داری دوست عزیز
شما رو لینک کردم.
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۰۷:۳۴ محمدرضا عباسی چاشتخوارانی
سلام و آرزوی سلامتی ؛

آرامش آن است که بدانی در هر گام،دست تو در دست خداست.لحظه هایت آرام...
دوست عزیز. از اینکه وبلاگ بنده را تورق کردید بی نهایت سپاسگزارم. وب خوبی داری و ما رو به یاد گذشته های نچندان نور که با شهدا و خاطراتشون مانوس بودیم بردی . التماس دعا
علیزاده
18/06/91
با سلام
به امید روزی که در یک صبح جمعه با صدای انا المهدی -مهدی زهرا روز خود را آغاز کنیم
با رزمندگان سردشت
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۰۸:۲۸ مجمع قاریان قرآن منطقه سلطانیه
سلام
خداقوت!
خاطره خوبی بود
وب خوبی دارین
عاشق امام مهدی که میخواد از کانال امام خامنه ای به ایشون برسه ارزشمندترین انسانه...
یا علی
سلام. ای کاش ما هم ایرادهامون این جوری بود!!!
سلام
وبلاگ بسیار با ارزشی دارید
لینک شدید
در وبم ختم قرآن گذاشتم خوشحال میشم شرکت کنید
دوست من سلام
دمتان گرم و شیرین ...... شعر زیبا و جالبی بود .
وبلاگ خوبی دارید با محتوای دلنشین و جذاب .
برایتان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم .
درود و دوصد بدرود .
ارادتمند شما : پسترین ایزدی
صبر پیشه کنید و صبر، تسلیم نشدن در مقابل باطل و ناحق نیست بلکه استواری و ایستادگی در برابر ناملایمات و سختی‌هاست. صبر، (مقاومت) در مقابل گرفتاریها، مبارزه سرسخت با مشکلات زندگی، مبارزه با هوای نفسانی و اجرای دستورهای امام و مبارزه با منافقین داخلی است که خود نیز یک جبهه داخلی هستند.
شهید عباس کریمی

سلام .با حضورتون شوق شهادت رو متبرک کنید ...
دقت کن گرای 270 لو رفته و دیدگاهش سوخته است
قدم نهادی ، سر کشیدم
سلام و درود
....بسیار زیبا بود
عاقبت بخیر باشیــــــــــــــد
سلام.
منمنون از حظورت .
اگر مایلی باهم تبادل لینک کنیم؟
چطوره؟
سلام

زیبا بود


التماس دعا
با سلام

ای کاش صداقت ما هم به خود بی رنگی را میگرفت ای کاش نگاه ما به دیگران رنگ ، بی رنگی را می گرفت در طول تمام زندگی اگر به هرگوشه ایی از اوج ترقی را نگاه بندازیم د رانتهای جواب و کوچه سعادت به خون شهدا می رسیم اما امروز همه نگاهها و همه آن صداقت ها را به رنگ سیاه خلاصه کرده ایم .

ای صاحب الزمان کی می آیی کی !!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


درپناه حق گلهای نرگس یاعلی .
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۱۱:۴۰ جانثار سید علی
سلام ، وبلاگ خوبی داریید . شمار رو لینک کردم . اگه افتخار مدید من هم لینک کنید.
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۱۱:۴۳ کودکان منتظر
سلام
ببخشید چند وقت نبودم
آپم و منتظر نظرات شما
اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام مطلب خیلی خوبی بود.
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۳۸ سایت تخخصی حاج مهدی سلحشور
سلام
ممنون از حضورتون + نظر
شما لینک شدید پس شما هم...
سلام دوست عزیز با افتخار لینک شدید

لطفاً لینک ما را در وبلاگ خود قرار دهید

پایگاه مقاومت شهید مدنی ساری
Madanisari.tk
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام...

جالب بود

موفق باشید
انصاف همین نیست که از آن همه خوبی
برکوچه بگیریم فقط نام شما را


دل م تنگ است ..
سلام ممنونم از حضور گرمت زیبا و جالب بود بازهم بهم سربزن خوشحال میشم
سلام کار زیبا ودلچسبی داری ممنون بهم سر زدی میخاهیم یادواره بگیریم برا شهدا اگر طرح ونظر خاصی تو امور فرهنگی که برا جوونای امروز بدرد بخوره داریداستفاده میکنیم ایشاالله در راه خدابعد از کلی خدمت به اسلام تیکه تیکه بشی وفدایی آقا یاعلی یازهرا یا حسین یامهدی
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۳۸ حاج بهزاد حسنی
سلام علیکم
وبلاگ بسیار دارید
امید آن دارم همیشه در این راه باشید.
ما رو هم دعا کنید و با تشکر از حضور نورانیتان در وبلاگ بنده.
اگه دوست داشتید بیا تبادل لینک.
یا علی.
سلام برشما.

مطلب خوبی بود.
کاش ماهم به آن اندازه پاک شویم.
شهادت روزیتان...
سلام
پست خیلی قشنگی بود.
به ما هم سر بزن، آپیم.
سلام
بی تعارف می گم واقعا لذت بردم
خیلی از حال و فضای وبت خوشم اومد
موفق باشی دوست من
سلام.
ممنون از اینکه وبلاگ قشنگتون رو بهم معرفی کردین.
توفیقتان روزافزون
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۱۵ منتظر باران
سلام،وبت عالیه
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو بانام بهار موعود بلینک وخبرم کن.
خیلی التماس دعا
یا علی
عمرکرد اسلام راآشکار

بیاراست گیتی را چوبادبهار

(فردوسی)

از عمر عالمی منوّر شد

همه آفاق پر زمنبر شد

(سنایی غزنوی)
آسمان فرصت پرواز بلند است است ولی
قصه اینجاست چه اندازه کبوتر باشی...
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۱۴ لاله های عاشورایی
سلام علیکم.
با متن جدید به روزیم و منتظر حضور سبزتان:
نه تنها صدام به گندم ری دست نیافت، بلکه خرمای بغداد را هم از دست داد.
یا علی
سلام

شما و دیدگاه تون به همفکری با یک دانشجوی امام صادقی دعوتید

سلام
دلم میخواد کتاب سفر به گرای 270 درجه رو بخونم ..از خیلی ها تعریفش رو شنیدم ...راستی الان قصد خوندن کتاب حکایت زمستان ..سعید عاکف رو دارم....جالبه....
اللهم عجل لولیک الفرج بحق المضطر
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۱۹ نوای انتظار حضرت مهدی
آن روز که ما را ز گل خام سرشتند

در مدرسه عشق شما نام نوشتند

چون روز ازل نام مرا شیعه نهادند

جز عشق تو مـهدی دگرم هیچ ندادند

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا فرج آقامون رو برسان

الهی آمین

با سلام و خسته نباشید

ممنون که بهم سر میزنی و نظر میدی

واقعا عالیه ، خدا خیرت بده

موفق و پیروز باشی

التماس دعا

نوای انتظار
سلام وب بسیار زیبایی دارید لذت بردم
من شما را لینک کردم
به امید دیدار
۱۸ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۵۱ هر روز یک خاطره
سلام علیکم.

با مطلبی تحت عنوانه:

یک نامه و دو شهید؛ آیا این پول حلال است

مهمان شهدا شوید
شهادت تنها مزد ِ خوبان است .
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۰۱:۵۵ درمدار انتظار
سلام با مطلبی تحت عنوان درد نامه به روز هستم ومنتظر حضورگرم شما در وبلاگم اظهار نظر شما در مورد مطلب برای ما بسیار مورد اهمیت وقابل احترام میباشد
ما مایل به ارتباط بیشتر با شما هستیم
سید احمد هاشمی
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۰۳:۱۳ دختری همنام مادر پهــــلو شکســـته
بسم رب الشهـــدآ و الصدیقـــن...

سلـــآم علی اهل تقوی...

سفارش شهیدان:

اگر پـــآ بــر ســـر و سینــه ی مـــآ میگـــــ ــذارید بگـــــذارید...

امــــــآ مـــراقب باشـــید پـــــآ بر خونمـــ ــــآن نگـــــــذارید...

عملکـــــرد مـــــــآن چگـــونه است؟ آیــــــــا...


چشمـــــآن هزاران شهــــــــید به اعمــآلمــآن دوخته شده است...
با سلام خدمت شما.
دستتون درد نکنه قشنگ بود خدا کنه ما هم اینقدر تواضع داشته باشیم .

امام صادق(ع): هر کس خوشحال می شود که از یار ان مهدی(عج)باشد باید اخلاق خوش و خوبی داشته باشد و در زندگی با تقوا رندگی کند.
با یک سوال اساسی و بسیار مهم در خدمتم.
مطلب جالبی بود
اللهم رزقنا توفیق شهاده فی سبیله
یاعلی
در پناه حق
منتظران را به لب آمد نفس مهدی زهرا به به فریاد رس/ما همه موریم سلیمان تو باش ما همه جسمیم بیا جان تو باش
چند سخن کوتاه
با برادر خود با چهره ای گشاده برخورد کن و تنگ خلقی مکن که تنگ خلقی تو را ازاین سرای وآن سرای باز دارد.
مومن خوشرو و بذله گو است و منافق بدخو و خشم جو. تلخ روئی و گرفتگی رخسار باعث جلب دشمنی مردم و دوری از پروردگار است.
بدانید که ملاک کار شما دین است .مایه حفظ شما تقواست. زینت شما ادب است و آنچه مایه حفظ آبروی شما می شود بردباری است.
همواره در حلم و بردباری مانند زمین باش که زیر پای همگان است و در سخاوت بسان آب روان باش که عموم از آن بهره مندند و در رحم و مروت مانند خورشید باش که بر نیک و بد می تابد.
خداوند به خاطر شایستگی مرد مومن فرزند او و نوهاش را هم اصلاح می کند و خاندان و اطرافیانش را حفظ می فرماید پس آنها پیوسته بخاطر آن مومن نزد خداوند در حفظ و نگهداری هستند.
کمک به نیازمندان بصورت صحیح. نیکی به پدر و مادر. و انجام هر کار خیر دیگری بدبختی را به سعادت تبدیل و عمر را طولانی و از خطرات جلوگیری می کند.
همنشینی با مردگان دل را می میراند. عرض شد: مرادتان از مردگان چیست! فرمود: توانگران و خوشگذران عیاش.
توبه بنده در میان دو توبه خدا قرار گرفته است٬ ابتدا خداوند به انسان عنایت می کند و به او توفیق توبهمی دهد سپس انسان نوبه و استغفار می کند و بعد از آن باز خداوند عنایت فرموده توبه او را می پذیرد.
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۴۶ نقطه تسلیم ... شراب طهور ...
سلام دوست بسیار بزرگوار ... خدا قوت ...

تا ، کسی رخ ننماید زکسی دل نبرد
دلبر ما دل ما برد و به ما رخ ننمود ...

از مطالبتون فیض بردم ... دست خدا همراه شما ... یا علی .
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۱۱:۰۲ شمع های سوخته
سلام....
تا حالا به حاج آقای ما سلام کردین؟
دعا کن
سلام وب قشنگی دارید من لینکتون کردم خوشحال میشم شماهم همین کارو کنید
سلام دوست عزیز
خدا قوت
اگه امکان داره مطالبت برای نمایش در وبلاگ ما هم بفرست
سلام
خاطره ی زیبایی بود
موفق باشید.
یاعلی!
سلام

با افتخار لینک شدید ..
همرزم

از شما دعوت می شود به حلقه های 40 نفره منتظران برای دعا و روزه ی همگانی در روز چهارشنبه 22 شهریور 91 مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع)؛ با نیت تعجیل در ظهور امام زمان (عج) به آقا بپیوندید. برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ زبر مراجعه فرمایید. در صورت تمایل، حضور خودتان رو در بخش نظرات اعلام بفرمایید .

☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼
http://albeyatolellah.blogfa.com/

انشاالله امام زمان (ع) شما را در صف سربازان و منتظران حقیقی خویش قرار دهد.

به امید آمادگی دلها برای ظهور ... انشاء الله
سلام
با تاخیر اپم
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۴۰ قطره های باران
سلام
وبلاگ خوبی دارین.
مطلب جالبی بود.
موفق باشین.
۲۰ شهریور ۹۱ ، ۰۳:۳۳ عشاق المهدی
با سلام
خیلی ممنون که به وب این حقیر سر زدید
وب جالب وپر محتوای دارید
با افتخار لینک شدید
اگه دوست داشتید بنده را با اسم کرامات ائمه لینک کنید
یا علی
سلام علیکم
با اجازتون لینکتون کردم اگه دوست داشتی لینکم کن
مهدویت وانتظار

السلام علی المهدی
ای دلا از نگارخودگله معنی ندارد
بین معشوق وعاشق فاصله معنی ندارد
فاصله روی سیاه ماست
پرده غیبت گناه ماست
سلام
لینک شدید قابل دیدید لینکم کنید
یامهدی
۲۰ شهریور ۹۱ ، ۱۱:۱۷ محترق الحسین
سلام
قلب من از پنجه ی گمنام چه ها می کشد

دعوتید به تماشای چند عکس نوشته...
التماس دعا
و ما نیز تصمیم بگیریم به یکدیگر خیلی هنرمندانه معایب را هدیه کنیم...
۲۰ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۰۵ من یک مسلمانم
روزها را میگذارم کنار فصل ها را میشمارم

نبودنت انگار فصل ها طول کشیده است دلدار من آفتاب غروب نمی کرد

وشبم به صبح نمی کشید نبودنت را با تمام وجود حس کردم فاصله و فصل ها شاهد هستند

که من دوریت را چگونه حس کرده ام شکستم هر روز با بی کسی هایم نمی دانم نگاهم می‌کردی یا خیر …!
با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل
۲۰ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۳۵ گروه تواشیح معراج النبی شهرستان بابل
سلام:
ای عشق تورا زعمق جان میخواهم/از لعل لبت آب دهان میخواهم
یک عمر زلیخا ز خدا یوسف خواست/من مهدی صاحب الزمان میخواهم.(صلوات)
.
.
.
وبلاگ زیبا وپر محتوایی دارید خوشحال میشیم تبادل لینک داشته باشیم:
www.merajonabi.blogfa.comخبرمون کنید منتظریم:
باسلام
منتظر حضورتون هستم
التماس دعای فرج
با سلام
منتظرم
التماس دعا
دوست داشتی بیا
۲۰ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۴۶ هیئت حر رامسر
سلام خدا خیرت بده
۲۰ شهریور ۹۱ ، ۱۷:۳۸ فرمانده عملیات
قدام جدید علیرضا و آرمیتا/عکس
۲۰ شهریور ۹۱ ، ۱۷:۴۱ سیدمجتبی جوادی
سلام لطفا منو با توجه به وبلاگم برای رضایت حضرت صاحب الا مر لینک کنید.
اگر نگاه کردید وخوشتون نیومد لینک نکنید اشکال نداره ولی انتقادتون از وبلاگ بنویسید...
اگر هم لینک کردید در قسمت نظرات بنویسید تا من هم شما رو لینک کنم.
یازهرا
• SHAHIDJAVADI.mihanblog.com
۲۰ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۲۱ عاشق مهدی(عج)
سلام بسیار زیبابود
التماس دعا:ظهورشهادت
۲۱ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۲۲ هیئت روضة العباس (علیه السلام)
بوی عطر یاس دارد جمعه ها
وعده دیدار دارد جمعه ها
جمعه ها بر عاشقان آیینه است
وعده گاه عاشقان آدینه است.

اللهم عجل لولیک الفرج

موفق وسربلند باشید
اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما غلبه نخواهد کرد؛
و اگر دست از یاری شما بردارد، کیست که بعد از " او " شما را یاری کند؟!
و مؤمنان " باید " ، " تنها " بر خداوند توکّل کنند...

سوره مبارکه آل عمران/آیه 160
بسم الله الرّحمن الرّحیم

امام صادق (ع):

مَن عَرَفَ اللهَ خافَ اللهَ و مَن خافَ اللهَ سَخَت نَفسَهُ عَنِ الدُّنیا

هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز می ماند. (جهاد النفس، ص 83)

با سلام وادب با تشکر از بازدید شما

اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی
در نظر کسانی که پرواز را نمیدانند،
هر چقدر اوج بگیری کوچکتر به نظر میرسی.
سلام

اگه دلت خواست خبر بده همدیگرو لینک کنیم.
منتظرم،
یا حق.
۲۱ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۳۳ راز آن سالها
سلام دوست گمنام
خیلی خوشحالم که با وبلاگی آشنا شدم که بوی شهید و شهادت میده
اگه مایل بودید تبادل لینک کنیم
یا حسین(ع)
۲۱ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۳۶ گروه مدافعان جنگ نرم
سلام و تسلیت خدمت شما همسنگر عزیز

یاحق
۲۱ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۰۲ ولایت رهبری
بسم رب الزهرا(س)

سلام خدمت شما بزرگوار:

با مطلبی به عنوان آسمانی ها از دریچه ی دوربین قسمت پایانی در خدمتیم.

منتظر نظرات سازندتون در محفل بسیجیان و رهروان شهدا هستیم

التماس دعا

یازهرا
۲۱ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۲۴ نیلوفر عباس زاده
سلام اگه مایل به تبادل لینک هستی منرو با اسم ... کتاب اسمانی ... بلینک بعد با هر اسمی که خواستی میلینکمت ...
دوست عزیز با افتخار لینک شدید
سلام
اجرکم عندالله
امام صادق (ع):
دوستان خدا آنانند که هنگامیکه مشاهده کنند،
حرامهای پروردگار را مردم حلال می شمارند،
مانند پلنگ زخم خورده غضبناک شوند
شهادت مظلومانه قرآن ناطق، امام صادق (ع) بر شما تسلیت باد
می رود قصه ما سوی سرانجام آرام

دفتر قصه ورق می خورد آرام آرام

می نویسم که شب تار سحر می گردد

یک نفر مانده ازین قوم که برمی گردد...
سلامی به گرمی افتاب دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارید
خوشحال میشم افتخاربدیدبه وبلاگ ماسربزنید
التماس دعای فرج
۲۲ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۴۶ دیوانگان حسین
سلام.
خسته نباشید .
شهادت امام صادق(ع) را به شما تسلیت میگم.
مطلبتون عالی بود .
لذت بردم.
اجرتون با امام مظلوممان امام صادق
یاحق
سلام
خیلی زیبا بود
منو یاد عزیزانم که در جبهه از دستشون دادم میندازه
ممنون
با سلام
تشکر و بلاگ زیبایی دارید
یک خواهشی داشتم
امکانش هست متن لوگوی یاحسین کنار وبلاگ رو برام بفرستین که در رابطه با کربلا ست
خیلی زیباست
التماس دعای فرج
التماس دعا
ماکه فیض بردیم
وب گاه بسیار عالی دارید موفق باشید
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۹ پایگاه جـامع دنیای نیاز به نـماز
خیـــلی خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی زیبا بـود.
۰۳ دی ۹۲ ، ۱۱:۲۶ مدیر وبلاگ سفینه النور
سلام،وبتون عالیست.خداقوت
در رابطه با عملیاتهای شهید وحیدی و عکسهای این شهید مطلب بیشتری بگذارید.

به وب ما هم سری بزنید و خبر دهید که مطلبی از این شهید گذاشته اید.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۴۴ خادم العباس
سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارید به ما هم سر بزنید نظر هم بزارید
سلام علیکم.اجرکم عندالله. اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">