بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

مزاحمی که آشناست...

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۴۸ ب.ظ

دو و چهار و سه ، چهار.... منزل ِ خداست؟

الو، سلام این منم مزاحمی که آشناست..

هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است؛

ولی هنوز پشت خط ، در انتظار ِ یک صداست...

شما که گفته اید پاسخ  سلام واجب است؛

به ما که می رسد حساب ِ بنده هایتان جداست؟

الو؛ دوباره قطع و وصل ِ تلفنم شروع شد!

خرابی از دل  ِ من است یا که عیب سیم هاست؟!

چرا صدایتان نمی رسد کمی بلند تر...

صدای من چطور؟ خوب و واضح و رساست؟

اگر اجازه می دهی، برایت درد و دل کنم؛

شنیده ام که گریه بر تمام درد ها دواست؛

دل  ِ مرا بسوی خود بخوان که تا سبک شوم

پناهگاه  ِاین دل  ِشکسته خانه شماست؛

خدایا مرا ببخش ، باز هم مزاحمت شدم

دوباره زنگ می زنم؛ دوباره تا خدا خداست...

حـاشیـ ـه:

*هر وقت در زندگیت گیری پیش آمد و راه بندان شد، بدان خدا کرده است؛

زود برو با او خلوت کن و بگو با من چکار داشتی که راهم را بستی؟

هر کس که گرفتارست، در واقع گرفته ی یارست.

*غصه، گریه، خنده؛ هر چه را داری به خدا نشان بده.

سر جانماز چرا خنده ات را به خدا نشان نمی دهی و فقط اخم و غصه ات را ارائه میدهی؟

*همان وقتی که زانوی غم در بغل گرفته اید و خود را ازهمه محرومتر میبینید لطف حق بالای سر شماست و فرج نزدیک است.

دوستان ِ اهل بیت وقتی درابتلائات دنیا می افتند، گناهانشان پاک میشود.

* "حاج آقا دولابی"

 

بیـ... رنگـ... :

سوختن
بهای ِ قرب است و چنین 
سوختنی را 
جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق 
نمی دهند.آن که آتشی بر دل ندارد 
کجا می تواند

بال در آتش بگشاید..

"شهید سیّد مرتضی آوینی" 

ديدگاه ها  (۱۱۱)

سلام و نور
بسیار زیبا و با مفهوم
با خواندنش حقیقتا آرام شدم....آرام
التماس دعا
یا علی مدد
راستی ممنون از اینکه من رو لینک کردین...
در خوان خداوند همیشه چهار طاق باز است و ماهم همیشه دعوتیم
وای بر غایبین
چرا بیشتر تلاش نمی کنند حاضرین این خوان
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۱۶:۴۳ پرچم داران اهل بیت
به نام ایزد یکتا
با سلام
البته منظور حاج آقا دولابی ابتئالاتی که دست ما نبوده وگرنه جایی که میشده پیشگیری کرد مثلا یکی بگه چون مرض قند گرفتم از پا افتادم پس خدا گرفتارم کرده
یا یکی که ولخرجی می کنه به فقر دچار می شه اونوقت بگه خدا منو داره امتحان می کنه یا گناهامو می بخشه نه اینطوری نیست خدا از قبل راهو مشخص کرده ما پیشگیری نکردیم تقصیر خودمونه مثلا می فرماید میانه رو باش تا به فقر دچار نشوی. یا در جایی دیگر می فرماید هروقت گرسنه شدی غذا بخورو هنوز سیر نشده دست از اون بکش تا به هیچ مرضی دچار نشی. خیلیا بودن که اهل عمل بودن و کمتر دچار ابتئالات شدن.
سلام.واقعن شعر زیبایی بود.
مشکل ما اینه که فقط مواقع گرفتاری به یاد خدا می افتیم. مومنین واقعی طبق آیه قرآن در همه حال ، نشسته و بر پهلو خابیده و خلاصه در همه دقایق عمرشون به یاد خدا هستند.
--------------------------------------
بروزم
"بیایید سیب زمینی نباشیم" شما هم دعوتید
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۲۳ عشق یعنی یه پلاک
خیلی زیبا بود. پستتون.



صبغة الله و من احسن من الله صبغة

منم ی پست جدید گذاشتم مقایسه تامل برانگیز دوتا عکس
خدا همیشه نزدیک است
این مائیم که فاصله میگیریم از او...
وای بر دل غافل!

متن بسیار زیبایی بود خواهری
سلامت باشی در پناه حق
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۱۸:۰۵ بیقرار شهادت
سلام همسنگر
بسیار زیبا
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۱۸:۱۶ نقطه چین تا خدا
وای واقعا عالی بود
به نظر من تازه خیلی موقع ها خدا خودش به ما زنگ میزنه ولی به اشتباه بر نمیداریم.
با اجازه از این مطلب در وبلاگم استفاده کنم واقعا عالی بود.
در حریم فاطمیّه مرغ دل پر می زند / ناله از مظلومی زهرای اطهر می زند . . .
سلام.
برای دریافت کد نوا و مداحی برای ایام فاطمیه
و دانلود فاطمیه91 طاهری

تشریف بیارید
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۲۰:۲۳ هم پای قاصدک
بیا یک شب بپرس از خود
چرا دور از خدا ماندم ..
به راستی چه باید نوشت...
منی که همیشه مزاحم خدا میشوم و وقتش را میگیرم
که ای کاش این وقت گرفتن به جایی برسد...
هر وقت کارش دارم این آشنا را خداشناس میشوم...
و هر زمان کار و بار زندگیم سکه بود بی خیال خدا...
راستی با این همه که سرت شلوغه کی وقت میکنی
با خدا فقط چند لحظه خلوت کنی...
خواهشاً نگو که من اهل خلوت نیستم...
اهل خلوت هستی منتها با غیر خدا...
----------
زیبا یود برای منی که زندگیم دنیایی ست...
میتونم بگم این یکی از زیباترین پست هایی بود که تا بحال خونده بودم..
واقعا ممنونم ازتون!
موفق باشید..
×یا علی!
تا حالا این مدلی به بن بستای زندگیم نگاه نکرده بودم ...
چقدر کمک کرد دیدم باز بشه ...
ولی این جور وقتا شروع میکنیم به گلایه تو کاملا میگی برعکس عمل کن ...
جالبه و قابل تامل ...
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۲۱:۳۰ فرمانده عملیات
سلام همسنگر ولایی.
افرین به ابتکار عمل
سرباز ولایت
سلام
بسیار زیبا بود
احسنت
التماس دعا
سلام برشما
خیلی زیبا ست
التماس دعا

بسیار زیبا بود
بسیار زیبا بود
ممنون از حضورتون
محتاجم به دعای خیر شما علی یار و نگهدارتون
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۲۳:۰۲ تـخـریبـچـ ے
گاهی اونقدر خدا زود به خواسته مون جواب میده که باورمون نمیشه از طرف اون بوده
اینجاست که میگیم عجب شانسی آوردم . . .
ــــــــــــ
سلام
خیلی عالی بود
من شمرنده که دیر به دیر میام:(
سلام دوست من ! مطالب تاثیرگذاری گذاشتین !
خوشحال میشم ب منم سر بزنین
عالی بود
ممنونم
سلام همسنگر
با افتخار لینک شدید
شاید از دایل آپ استفاده می کنید که منجر به دیر باز شدن میشه
اما بازم چشم من رسیدگی می کنم به وبلاگ تا ببینم چرا برای شما اینطور میشه
التماس دعا
سلام مجدد.باشه رسیدگی می کنم.از قالب فک نمیکنم باشه.خودِ قالب که خیلی سبکه.اما احتمال داره از حجم برخی تصاویر باشه که برای شما باز نمیشه.با این قالب برای خودم اصلا مشکل ایجاد نکرده.
التماس دعا.
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۲۳:۴۷ سوهان روح-فدائی
سلام همسنگری
عالی قلم زدی قسمت اول رو دست مریزاد
یاعلی
سلام خواهری
چطوری؟
دلم تنگ شده بود هم واسه قلمت هم واسه بوی جنوب که از اینجا میاد.
من تازه برگشتم و منتظر نگاتم
یاعلی
۲۴ فروردين ۹۱ ، ۰۷:۳۳ گمشده در هیاهو
سلام ممنون که اومدید
وبلاگ خیلی معنوی دارید . التماس دعا
منتظر حضور بعدی شما هستم .
سلام خیلیییییییییییییییییی قشنگ بود
قشنگ بود خیلی...تو فکر متنتم
خدا قوت خواهری
سلام.خیلی زیبا بود .ممنون
سلام.
ممنون از حضور و اظهار لطفتون
سلام خواهر
ممنونم بابت تذکرتون ...
قلمتان استوار ... مطلب پر مفهومی بود ...
التماس دعا
۲۴ فروردين ۹۱ ، ۱۴:۳۶ معصومه سادات
این پستتان فوق العاده بود.
فقط همین.
۲۴ فروردين ۹۱ ، ۱۴:۵۲ کربلایی میثم سلحشور
سلام
ممنون که بهم سر زدید
وبلاگتون خوبه
برای آمدنت کدام سند تاریخ را باید واسطه کرد ،

دستهای بسته حیدر

یا پهلوی شکسته مادر

••••••••••••••••••••••
سالهاست که مطلب می نوشتم به عشق یا زهــــــرایــت . بر سینه زدم به عشق یا زهـــرایـــت .
چیزی نگفتم ! فقط یک سوال داشتم !
خـــدایا قبر مخفی مادرم زهـــــــــرا کجاست ...؟
تا اینکه جوابم را در کنار پیکر آن هشت شهدا گمنامی یافتم که در اروند کنار پشت پیراهنشان نوشتند آمدیم تا انتقام سیلی زهــــرا بگیریم.
در جوابم گفتند:
این قدر پی قبر من مظلومه نگردید
هرجا دلتان می شکند قبر من آنجاست
حکایت عجیبیست حکایت عاشقان زهـــــرا که با چه عشقی رفتند و با چه شوری جنگیدند و شهید شدند
با مطالب جدید ایام فاطمیه منتظر حضور شما در این وب هستیم
سلام
بسیار زیبا بود
در حقیقت مالک اصلی خداست
این امانت بهر روزی دست ماست

چرا شکفته نباشم خدا سبب ساز است
دری که بنده ببندد در دگر باز است

خوندمتون ، مطالبتون زیبا بود، خیلی وقت بود گریه نکرده بودم...
موفق باشید
سلام ......
وقت کردی یه سری بزن .
ضرر نمیکنی......
اگرم دوست داشتی لینکم کن با نام محفل69
لینک کردی خبرم کن لینکت کنم
یاهووووووووعلی ابن موسی الرضا(علیه السلام)......
سلام
حضرت فاطمه زهرا (س):
پدرم در زمان حیاتش به من فرمود: هـر که بـر مـن و تـو تا سه روز تحیت و سلام بفرستد، بهشت بر او واجب گـردد. (بهجه، ج 1، ص 267)
خیلی قشنگ بود
سلام
چقدر این قسمت مضاف آپت به دلم نشست
ممنون
سلام خواهر خوبم
این اشتباه دوم بود
خدا سومیش رو بخیر کنه
خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم
با اجازه و افتخار لینکتون می کنم
یا علی
گرفتاری زیاده
نوشتید گرفتار یعنی گرفتار یار
اما گاهی ما از زیر گرفتاری یار فرار میکنیم گرفتار هزاران غیر یار میشیم
اگه این بی رنگ های آخر کار خودتونه باید بگم عالیه...

مطلب هاتونم خیلی خوبه
خوشحال میشم به منم یه سر بزنی

من شما رو لینک کردم
سلام.
وبلاگتان عالی ست.
از اخلاص پر رنگ است...
ان شاءالله ثابت قد باشید.
لینکتان کردم.
سلام بزرگوار
به قول یک بزرگی هر گاه به دوراهی رسیدی دلت رو بردار برو محضر و وکالت بده به خدا که خدایا تو وکیل ما هرچه کردی ما راضی هستیم
ای کاش همیشه وکیلمان خدا باشه و ما هم به تصمیمش راضی
یا علی مدد
سلام
خلوت .خلوتخانه.
سوختن را دیگر آوینی نگفت بلکه نشان داد.
منتظر دیدگاهتان در ادامه سخنان امام صدر هستم

آری آنچه سالک را مانع از قرب دوست می گردد، همانا رضایت خاطر او را با طاعت و ترک گناه بدست نیاوردن است .

به دست نیاوردم

اعتراف می کنم ........

واما به رسم متون پیشین:

1.تبیین شیوه حکمرانی

2.تعریف حاکم به سه روش: موضوع ، غایت ، مسائل

3.چند وی‍‍ژگی حاکم

4.بیان معیار شهروندی

5.سخنی در باب قوام حکومت

6.مقایسه سخنان امام در روزی که به خلافت مسلمانان انتخاب شد با وصیت‏های ایشان در روز شهادت در بستر مرگ و بیان یک نکتة شگفت‏انگیز....
۲۵ فروردين ۹۱ ، ۱۲:۳۲ هم پای قاصدک
دلتنگی غروب همه جمعه های من
کی می رسد به صحن حضورت صدای من
دیگر دلم برای شما پر نمیزند
برگرد و بال تازه بیاور برای من
عمری اگر که می گذرد دلخوشم به این
نزدیکتر شده است به تو لحظه های من
غیر از ضرر برای تو چیزی نداشتم
حتی نیامدست به کارت دعای من
اشکت اگر به نامه اعمال من نبود
بخشش نبود شامل یاربنای من
یک روز محض خاطر این چند قطره اشک
وا می شود به خیمه سبز تو پای من
یک شب میان سینه زدنها و گریه ها
مهری بزن به نامه کرب و بلای من
خیلی زیبا بود.موفق باشید.
سلام

با خوندن برخی از مطالب پستاتون متاثر شدم.


"رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات...."

و به راستی که زمین در برابر حضرت زهرای اطهر (سلام الله علیها ) کم آورد.


منتظر حضور مجددتون هستم
سلام
خدا قوت...
در کارت موافق باشی...
سلام
عجیب زیبا بود مطلب حاج آقا دولابی
موفق و پایدار باشید...
یاعلی
فقط گوش میدمو اشک میریزم
گمنام عزیز شاید فرصتی دیگر آمدم برای خواندن چکیده های دلت.
فقط اشک......
سلام.....
متن زیبایی ننوشته بودید.استفاده کردم.چقدر خوب است که ارتباطمان را با خدا حتی برای لحظه ای قطع نکنیم.
موفق باشید.
۲۵ فروردين ۹۱ ، ۱۸:۲۵ گروهی از محبان
سلام واقعا زیبا بود استفاده کردیم.
التماس دعا
یاعلی
۲۵ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۲۰ فرمانده عملیات
بوی فاطمیه میاد...

حضرت زهرا(س)
ای جان من هر چند دیگر نیمه جانی

اما برای رفتنت خیلی جوانی

حالا که من اینجا غریبم بار بستی

حالا نمی شد بیشتر پیشم بمانی

با بای خاکم ـ التماست می کنم که

بی من مشو ای مادر آب ـ آسمانی

کمتر بگو با من امیرالمومنینم

اشهد مگو با این زبان بی زبانی

حالا برای اینکه من چیزی نفهمم

در کوچه خاک چادرت را می تکانی

اندازۀ یک عمر پیرت کرده بانو

سنگینی آن ضربه دست ناگهانی

یک نیمه از روی تو صبح روشن من

نیمی دگر مثل غروبی ارغوانی
رهاشده . . .
اینجا غبار هم زائر است
به گرد حریم ارباب
باد رها شوی
سبک تر از نگاه کبوتر
باید باشی کنارش
تا کناره های دلت امن شود
لبیک یا حسین
سلام... خدا قوتتان بدهد...

در این روزهای افتخار آفرینی ایران که آغازش دور نیست و پایانش بی انتها جای شهدای عظیم الشان ما خالی است... کاش راهشان را درک کنیم و سپس ادامه دهنده ی آن راه باشیم...

ممنون از حضورت در هفت شهر عشق.... لطف داشتی به ما... ازطرف همه ی بچه ها برای شما آرزوی موفقیت دارم و امیدواریم که در این راه پاینده باشی....
بابت لطفت به وبلاگ خودم هم ممنون...

موفق باشی
سلام دوست عزیز
واقعا شعرتون زیبا بود و به دل نشست!
از این نوع کارا و شعرا دوست دارم!
موفق و پیروز باشید
۲۵ فروردين ۹۱ ، ۲۱:۳۲ فرمانده عملیات
امام حسین علیه السلام فرمودند:لاتـَرفع حــاجَتَک إلاّ إلـى أحـَدٍ ثَلاثة: إلـى ذِى دیـنٍ، اَو مُــرُوّة اَو حَسَب یعنی : جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که اصالت خانوادگى داشته باشد (تحف العقول ، ص 251)
اللهم عجل لولیک الفرج
وجعلنا من اعوانه و انصاره
والمسارعین الیه فی قضا حوائجه
والمستشهدین بین یدیه
یاعلی
سلام
خواهش می کنم
ممنونم...
محتاجیم به دعا...
یا علی
سلام.
وبلاگت بوی خیلی خوبی میده! بوی شهدا ! بوی سید....
این جمله رو خیلی دوست داشتم:
شهادت تنها پروازیست که دل میخواهد، نہ پَر؛ دل پریدטּ از دلبستگے ها...

دعای سحرگاهی امام عصر.عج. نصیبت..
التماس دعا
یاعلی
سلام دوست مهربان و عزیزم

آخرین پست زیبای شمارا خواندم و حرف تازه ای آموختم و سپاسگزارم از حضور معطر و نظر مفیدتان در بحث قبلی وبلاگ " یک نفس هوای تازه " .

سرافراز خواهم شد چنانچه دقایقی از وقت عزیز را به مطالعه آخرین مطلب ارسالی به وبلاگم اختصاص داده و به این پرسش ، پاسخ دهید :

چه راهکارهایی برای عبور امن و سالم از حرف ها و دخالت های آزار دهنده و بی هوده و خودسرانه مردم غیر موظّف و حسود و تنگ نظر در امور کاملا شخصی خودمان ، پیشنهاد می کنید ؟

متشکرم ؛ و پیوسته ، عزیز و پایدار باشید

سلام.

در شگفتم که سلام آغاز هر دیداریست ، ولی در نماز پایان است .

شاید این بدین معناست که پایان نماز ، آغاز دیدار است . (دکتر علی شریعتی)

هر موقع مطلب تازه ای نوشتید خبرم کنید.
وبلاگتون خیلی زیباست.


موفق باشید

یا علی
سلام بر خواهر خوبم
تشکر از لطفت
بله متوجه شده بودم
خودم فرصت نکرده بودم
شرمنده
سلام
ممنون که اینجا رو معرفی کردید
متاسف ام که چرا دیر با اینجا آشنا شدم
خوب می نویسید قابل فهم و شیرین
لینک می شید
التماس دعا
سلام
داستان عدالت وجوانمردی انوشیروان ساسانی وحکایت مورچه عاشق و سلیمان نبی
و...
سلام
نوشته تون عالی بود.
این قسمتش خیلی عالیست:

سوختن
بهای ِ قرب است و چنین
سوختنی را
جز به پروانه گان بی پروای ِ عشق
نمی دهند.
آن که آتشی بر دل ندارد
کجا می تواند
بال در آتش بگشاید.

التماس دعا
سلام عزیزم

زیباست در عین سادگی همین و بس

با انتظار نور به روزم

منتظر حضور گرمت هستم

یه خواهش دیگه: می تونیم تبادل لینک داشته باشیم؟
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۱۲ او خواهد آمد...
سلام
عالی بود، به ما هم سر بزنید
یکی از دیگری زیباتر...
مونده اندازه ی استفاده ما ازش!
-
آپم
جان مادرت
دلها شده دوباره پریشان مادرت
آقا بیا به مجلس ما جان مادرت
روزی فاطمیه ی ما را زیاد کن
دست شماست سفره ی احسان مادرت
در فاطمیه بیعت خود تازه می کنیم
تا که شویم باز مسلمان مادرت
تصدیق می کنیم که تطهیرمان کنی
شاید شویم سائل و مهمان مادرت
وقتی برای آمدنت کم گذاشتیم
گشتیم شیعیان پشیمان مادرت
ای مرد انتقام کتک خورد ه ها ببین
افتاده ایست پشت در خانه مادرت
آبادتر شدند حرم های اهل بیت
غیر از مزار خاکی پنهان مادر ت
در یاد داری، یک زمان من بودم و تو
بی حرف و بی شرح و بیان من بودم و تو
من باعث خلق جهان، تو باعث من
آری! عدم بود و در آن، من بودم و تو
نُه سال نَه، از اول ایجاد هستی
ایجاد شور عاشقان، من بودم و تو
آن روز را در کوچه، از یادم نرفته
تنها میان دشمنان، من بودم و تو
من بودم و تو در میان موج آتش
در صید دامِ آن زمان، من بودم و تو
حتی سلامم بی تو حرفی بی جواب ست
ای پاسخت آرام جان، من بودم و تو
در بستر افتادی و از من دیده بستی
دریای اشک بی‌کران، من بودم و تو
از دیده رفتی و عیان در روزگاری
جاری به طول هر زمان، من بودم و تو

شاعر: مجید پوریان منش
جمعی از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به منظور نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و معرفی فضائل و مناقب ائمه هـُدی به خصوص امام هادی علیه السلام، دهه ای را به عنوان "دهه بزرگداشت امام علی النقی علیه السلام در فضای مجازی" نامگذاری کرده اند تا در این دهه فعالیت های خود را در این زمینه متمرکز نمایند.

لذا «ملت ابراهیم» آماده هرگونه همکاری و دریافت تولیدات کاربران فضای مجازی و انتشار آن در اینترنت است و از تمامی فعالان مؤمن و متعهدِ فضای مجازی تقاضا میشود در این عرصه نیز همچون گذشته، با شکوه حاضر شوند و ارادت خود به ائمه اطهار را ابراز نمایند
http://www.mellate-ebrahim.blogfa.com/
سلام
اما من با اجازه تون شما رو لینک می کنم
دعا...
خدا برای ما وقت دارد ولی ما وقت نمی گذاریم


ممنون که سر زدی
تا مرد به تیغ عشق بی سر نشود
در محضر معشوق مطهر نشود

سلام ...
به روز هستم...
3تا فایل هم گذاشتم برای دانلود که استفاده کنید...
منتظر حضور...
کلیک رنجه بفرمایید...
۲۷ فروردين ۹۱ ، ۰۲:۵۷ خادم الرضا(ع)
سلام
خدا قوت
آپم
دعامون کن
لبیک یا خامنه ای
سلام
با مطلبی پیرامون دفاع از ولابت بروز هستم
۲۷ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۴۲ پرچم داران اهل بیت
به نام ایزد یکتا
با سلام
یه نفر یه کاری می خواست انجام بده کارش درست بود اما اونی که مسئول انجام اون کاربود ازش رشوه می خواست دیگه چاری نداشت هوام گرم بود باید می داد ...

به روزیم ...

یا زهرا

درود خدا بر شما
از ابر های مسافر شنیدم،
باران زیباترین موج دریاست ...
با عرض سلام
وب زیبا و پرمحتوایی دارین
خوشحال می شم به ما هم سری بزنید.
با تبادل لینک موافقین؟
با چه نامی لینکتون کنم؟

یا علی
۲۸ فروردين ۹۱ ، ۰۰:۱۲ خادم الرضا(ع)
سلام
خدا قوت
با مطالب
(امام خامنه ای:دل های مردم را امن نگه دارید)
(امارات متحده عربی کوچک تر از خراسان جنوبی!)
(چشمک زدن لوگوی شبکه بهایی ها در سطح شهر + تصاویر)
(فروش فیلم ها و سریال های مستهجن در کنار خیابان ها + تصاویر)
(پسرامیرقطر وهنرپیشه فاسدهالیوود+عکس)
بروزم
التماس دعا
زیر سایه امام زمان(عج)
یاعلی(ع)باسیدعلی
۲۸ فروردين ۹۱ ، ۰۱:۲۷ به همین سادگی
زیبا بود
۲۸ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۲۴ هم پای قاصدک
الهی هیچ مظلومی نبیند
عزیزش را به زیر تازیانه..
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک..
۲۹ فروردين ۹۱ ، ۰۱:۵۱ دختری درانتظار مهدی
دل مرا به سوی خود بخوان که تا سبک شوم...
سلام علیکم با سومین مطلب در خدمتتون هستم .یا حق
سلام و درود بزرگوار

امام صادق علیه السلام می‏فرماید:
هر کس خودپسند باشد، نابود شود و هر کس خود رای باشد نابود شود. عیسی پسرمریم(ع) فرمود: من بیماران را مداوا کردم و به اذن خداوند شفایشان دادم.کورمادرزاد و پیس را به اذن خدا بهبود بخشیدم، مردگان را معالجه کردم و به اذن خدازنده‏شان کردم و در صدد معالجه احمق بر آمدم اما نتوانستم او را اصلاح کنم. عرض شد:ای روح الله، احمق کیست؟ فرمود: خود رایِ خودپسند. کسی که همه فضایل را برای‏خودش قائل است و عیبی در خود نمی‏بیند و هر چه حق و حقوق است برای خودش‏می‏داند و برای دیگران نسبت به خود حقی قائل نیست. این همان احمقی است که برای‏درمان او راه و چاره‏ای وجود ندارد

بروزم و منتظر حضور گرم و صمیمی و پر مهر شما.

یا علی
باسلام و ممنون از حضورتون
با کمال افتخار لینک شدید.
یا علی
سلام همسنگر وبلاگ خوبی دارید
اگر افتخار بدید از کلبه فقیرانه ما هم دیدن کنید و نظرتون بگید.
و اینکه خیلی خوشحال میشم به دایرکتوری وبلاگ های مذهبی ما بپیوندید
نام وب ها را به همین صورت لینک کنید. با تشکر
ولایت سیّد علی
http://velayatkhamenei.blogfa.com
پایگاه اطلاع رسانی استقامت
http://esteghamat.blogfa.com
☫انــفـجــار نـــور☫
http://enfejarnoor.blogfa.com
◄بسیجی بی ادعا◄
http://basijweb.blogfa.com
◄پایگاه اینترنتی حامی رهبر◄
http://leadersponsor.blogfa.com
اگه 5 وبلاگ رو لینک کردین بهم خبر بدین تا در 5 وبلاگ هم لینکتون کنم
التماس دعا...........................یاعلی
اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد
سلام.
به روزم و منتظر حضور گرمتون!
ملتمس دعای خیر
یاعلی
در مـن ِ عـاشـق تــوان ِ ذره ای پـرهــیـــز نـیـسـت
به روزم ...
دزدی مـال و دزدی دیـن

گویند روزی دزدی در راهی، بسته ای یافت که در آن چیز گرانبهایی بود و دعایی نیز پیوست آن بود.
آن شخص بسته را به صاحبش برگرداند.
او را گفتند : چرا این همه مال را از دست دادی؟
گفت: صاحب مال عقیده داشت که این دعا، مال او را حفظ می کند.
و من دزد مال او هستم، نه دزد دین.
اگر آن را پس نمیدادم و عقیده صاحب آن مال، خللی می یافت ؛
آن وقت من، دزد باورهای او نیز بودم و این کار دور از انصاف است ...

دوست عزیز هم کلام بودن با شما افتخاروسعادت بزرگی بود برای من وبا ایدها ونظرهای بسیاری عالی برخوردکردم و با فضای مجازی اشنا شدم ورازها ومشکلات دوستان اشنا شدم وکسانی اعتماد کردن وکسانی که باعث شدن دیدگاهای من نسبت به اطراف ومحیط ها واجتماع تغیر کنه وخودسازی در درون ایجاد کنم سپاس گذارم ومیخواهم با اجازه دوستان وب را تعطیل نمایم ودوست دارم عمل کرد خودم را از دیدگاه دوستان ازمایش کنم واگر مفید بوده باشد ادامه وگرنه از همه دوستان خداحافظی میکنم واین وب را یادگاری میگذارم برای دوستان خداقوت و سربلند وپیروز باشید
اب، شود گل به تو
خاک، شود خاک عزا بر سرت
باد، پریشان شوی
چشم، بباری فقط
پیش نگاه شما
مادر خورشید سوخت...
۲۹ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۲۸ فرمانده عملیات
یا فاطِمَةَ الزَّهْراَّءُ یا بِنْتَ مُحَمَّدٍ یا قُرَّةَ عَیْنِ الرَّسُولِ یا سَیِّدَتَنا وَمَوْلاتَنا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِکِ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناکِ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا یا وَجیهَةً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعى لَنا عِنْدَ اللّهِ
سلام بزرگوار.
وبلاگ بسیار خوبی دارین .
اگه دوست داشتین به منم سر بزنید.
خوشحال میشم اگه مایل به تبادل لینک باشید.
یا علی .
التماس دعا
این شعر رو چند وقت پیش که خوندم خیلی به دلم نشست
با خوندن دوباره اش بازم پر شدم از حس های خوب !
بروزیم و منتظر حضورتان...
سلام علیکم
ممنون از اینکه سرزدین!
در پناه مادر سادات.س. محفوظ بمانید ان شاءالله
یاحق
سلام سپاسگزارم بخاطر تبادل لینک
دوست عزیز شما از هم اکنون در وبلاگ های مذهبی ما با نهایت افتخار لینک شده اید امیدوارم همسنگران خوبی برای یکدیگر باشیم.
وبلاگ ها:
ولایت سیّد علی
http://velayatkhamenei.blogfa.com
پایگاه اطلاع رسانی اسقامت استقامت
http://esteghamat.blogfa.com
☫انــفـجــار نـــور☫
http://enfejarnoor.blogfa.com
◄بسیجی بی ادعا◄
http://basijweb.blogfa.com
◄پایگاه اینترنتی حامی رهبر◄
http://leadersponsor.blogfa.com
منتظر حضور گرمتان هستیم.
التماس دعا...........................یاعلی
اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد
سلام
با دانلود یک کلیپ صوتی بسیار زیبا و شنیدنی بروزم
"""دلتان که شکست دعا برای نیازمندان فراموش نکنید"""
التماس دعا
سلام مهربان و فرهیخته بزرگوار

هر بار که حرفی می نویسید ، حرف تازه ای است که من می آموزم و همت می طلبم تا بکار بندم .

ممنونم از نظرهای جامع و عمیق شما در مباحث قبلی وبلاگم و منتظر نظر زیبای شما برای این موضوع دشوارهستم که :

شیوه های شناخت و گزینش دوستان صمیمی

چیست ؟

عزیز و پایدار باشید

۳۰ فروردين ۹۱ ، ۰۱:۱۸ خادم الرضا(ع)
سلام
خسته نباشی
با مطلب(نگاهی به پرونده پیچیده مهدی هاشمی در آستانه بازگشت)
بروزم
درپناه امام زمان(عج)
لبیک یا خامنه ای
۳۰ فروردين ۹۱ ، ۰۶:۵۴ امیر قافله عشق



در هر قضای الهی ، برای مؤمن خیری نهفته است .

حضرت امام محمد باقر (علیه السلام)




آپم با " یه سوال؟!؟!؟! " و منتظر نگاه سبزت میمانم.



خوش باشی ومهربون.



۳۰ فروردين ۹۱ ، ۰۸:۰۲ علیرضا محمدی
دلم آتش است و هنوز بال ندارم ...
۳۰ فروردين ۹۱ ، ۱۲:۳۲ من یک مسلمانم
سلام بسیار عالیست قلمتون

خدایا هیچگاه ما را رها نکن

یا حق
۳۰ فروردين ۹۱ ، ۱۳:۴۳ هم پای قاصدک
زیر باران دوشنبه بعد از ظهر
اتفاقی مقابلم رخ داد
وسط کوچه ناگهان دیدم
زن همسایه بر زمین افتاد

سیب‌ها روی خاک غلطیدند
چادرش در میان گرد و غبار
قبلا این صحنه را... نمی‌دانم
در من انگار می‌شود تکرار

آه سردی کشید، حس کردم
کوچه آتش گرفت از این آه
و سراسیمه گریه در گریه
پسر کوچکش رسید از راه

گفت: آرام باش! چیزی نیست
به گمانم فقط کمی کمرم...
دست من را بگیر، گریه نکن
مرد گریه نمی‌کند پسرم

چادرش را تکاند، با سختی
یا علی گفت و از زمین پا شد
پیش چشمان بی‌تفاوت ما
ناله‌هایش فقط تماشا شد

صبح فردا به مادرم گفتم
گوش کن! این صدای روضه‌ی کیست
طرف کوچه رفتم و دیدم
در و دیوار خانه‌ای مشکی است
****
با خودم فکر می‌کنم حالا
کوچه ما چقدر تاریک است
گریه، مادر، دوشنبه، در، کوچه
راستی! فاطمیه نزدیک است...
امام خامنه ای:
"دست قدرت خداوند است که مالک دل هاست (قلب المرء بین إصبعی الرحمن)"

التماس دعا
۳۰ فروردين ۹۱ ، ۱۵:۰۷ پرچم داران اهل بیت
به نام ایزد یکتا
با سلام

اگر هنوز عضو طرح هیئت سایبری نشدید درصورت تمایل در قسمت امکانات وبلاگ در بخش خبر نامه عضو شوید.

یا زهرا
درود خدا بر شما
سلام
ممنون از حضورتون.
دلنوشته ی پرمفهوم و زیبایی بود. خیلی بهم آرامش داد.

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">