بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

ولایت منصبی الهی است

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۵۰ ب.ظ

سفر مقام عظمای ولایت بهانه ای است که یاد آور باشیم که ؛ امام این امت نیز باید در قد و قواره های این امت اسلامی باشد.

امام راحل می فرمود: «من خدمت گزار مردم هستم.» آیا امروز همه مسئولان کشور ما در این اندیشه هستند که باید خادم مردم باشند؟ ولایی بودن تعارف نمی خواهد، ایمان و اعتقاد و اراده می خواهد. همانطور که بسیجی بودن نیز با تشکیل پرونده انطباق کامل ندارد.

امروز تابع ولایت بودن، همانطور که در اتاق مدیر کل هایمان می بینیم، با چسباندن عکس چند متری رهبر انقلاب حاصل نمی شود، همانطور که اعتقاد به فرهنگ بسیج، با آویزان کردن یک چفیه روی صندلی های چرخان ِ چندصد هزار تومانی ممکن نمی شود. پس علوی بودن، با رفتار های طلحه و زبیری  یاران انقلاب ممکن نخواهد بود. بلکه علوی بودن عبور از رفتار هایی چون عثمان بن حنیف ها را می طلبد. دوست داشتن ولایت غیر از ولایی بودن است. تبعیت از ولایت کار هر کسی نیست، بسیجی می خواهد که گردن نهد بر فرمان ولّی خود...

"ما همه سرباز تو ایم خامنه ای"، لازمه ی آن است که سرباز در مقابل ولی خود گردن کشی نکند، سرباز باید به فرمان رهبر خود مطیع محض باشد و سرباز برای ولی خود تعیین تکلیف نکند، همانند خوارج و اصحاب فتنه...

 بیـ... رنگـ... :

حضرت علی علیه السلام، به عثمان بن حنیف، فرماندار خود، گفت: «هر انسانی مقتدایی دارد که از او تبعیت می کند، بنگر مقتدای تو چگونه است؟ »

ديدگاه ها  (۱۶۸)

۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۷ فرزند خاک
سلام...
حق!
کاش بسیجی واقعی
ولایتی واقعی
و
جانسار واقعی حضرت ماه باشیم...
.............................................
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش...
دعایم کن
یاعلی مددی
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۷:۲۱ فرمانده عملیات
سلام همسنگر ولایی
همه فرصت‎هایی که سران فتنه از دست دادند
سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در جمع مردم بجنورد، بازتاب های فراوانی در رسانه های داخلی و خارجی داشت اما یکی از مهم ترین محورهای سخنان معظم له، تمجید ایشان از عملکرد بازاریان در وقایع اخیر تهران و انتقاد از عملکرد برخی خواص در فتنه ۸۸ بود.
خوش به سعادت شما که آقا مهمان شماست.
صلواتی برای ایشان
====================
وقت مهمانی یار است بغل باز کنید



عطر دیدار حبیب است کمی ناز کنید



بر سر سفره ی مهمانی ایات خدا



ذکر عجل فرجی را به غنا ساز کنید





یامَن اِسمُهُ دَوا وَ ذِکرُهُ شَفاء
صلواتی برای اموات وشهدایمان
التماس دعا
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۷:۲۵ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
آفرین بر همت والای خراسانیان که خار در چشم دشمن فرو کردند...
یا علی مدد
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۷:۳۰ دوستدارشهدا
سلام
من تمام حاجتم شکفتن لبخند رهبر است.
لینک شدید
یا حسن بن علی
عالی بود .... ممنون
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۷:۴۶ محمد جواد از نزدیکیهای حرم امام رضا
امیدوارم تمامی سربازان در عمل با تمام وجودشان از رهبرشان دفاع کنند.
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۸:۱۵ بسم ِ هو ..
سید خراسانی من دوستت دارم !
و
اینک ِ تو جان ِ دلی را همه می دانند ..
سلام
وبلاگ توپی داری
به منم سر بزن .
منتظر حضور گرمت هستم.
سلام
وبلاگ مفیدی دارید
خدا خیرتون بده
اگه مایل به تبادل لینک هستیدمنو با اسم ساقی دل لینک کن و بگو با چه اسمی شما رو لینک کنم
موفق باشید
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۹:۰۴ دلتنگ شش گوشه
سلام...
وبتون خیلی تکان دهنده است..
با اجازتون من لینکتون میکنم...
شما هم اگه خواستید مارو لینک کنید و خبر بدید...
یاعلی
یاعلی
تا اطلاع ثانوی تهران پایتخت ایران نیست...
پایتخت جاییست که امام خامنه ای (مدظله العالی) نفس بکشند....

اللهم احفظ امامناالخامنه ای...

یازهرا(سلام الله علیها)
سلام
وبلاگ زیبایی دارید اندوهی تمام وجودم را فراگرفت...
من شما را لینک کردم امیدوارم وبلاگ مرا نیز با نام لحظه ای اندیشه لینک کنید
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۹:۱۸ وبلاگی برای مادرم زهـرا (س)
همسنگر عزیز
لینک شدید
متشکر از حضور شما به وبلاگ صراط مستقیم
به امید ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فی فرجه
مدیر محترم وبلاگ ، با عضویت در گروه ما می تونید جدیدترین عکس ها و جدیدترین مطالب رو در ایمیل خودتون دریافت کنید و جزء اولین ها باشید که در وبلاگ خودتون منتشر می کنید. برای آموزش عضویت و اقدام برای عضویت به آدرس گروه ما مراجعه کنید.
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۹:۲۵ دلتنگ شش گوشه
وقتی عکس حاج حسینو دیدم تمام تنم لرزید...
دیگه نتونستم دوام بیارم گفتم من حتما ایشونو لینک میکنم....
یاعلی
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۹:۵۵ فرهاد اصغری ( مدیر وبلاگ استحکام ایمان )
با سلام
با افتخار وبلاگ شما را لینک کردم ، شما هم اگر دوست داشتید می توانید وبلاگم را با نام ( استحکام ایمان ) لینک کنید .
انشاء الله که بتوانیم سرباز خوبی برای امام خامنه ای باشیم .
تا حضوری دیگر خدانگهدار
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۹:۵۶ روایات و حکایات اخلاقی
سلام
مطلب مفیدی بود
خدا کمکمان کند تا آخرین قطره خون ، پیرو و مطیع ِ واقعی ِ نایب امام زمان باشیم و شرمنده ی ِ حضرتش نباشیم ...
+عجب که آپ فرمودی خاهری جان!
۲۰ مهر ۹۱ ، ۲۰:۴۲ حساب و کتاب
سلام
اجرکم عند الله
سلام
اولا ممنون که سر زدید
مطلبت هم که کسی درش شکی نداره
به قول دوستمون:حق!
فقط یه مساله میمونه که البته در کنار این مساله اصلی که بهش اشاره کردید و من هم صد درصد باهاش موافقم، باید اون رو هم به اندازه
خودش در نظر داشت و به بهانه پرداختن به اصل و محتوای ولایت پذیری ازش غافل نشد ، و اون هم مساله نمادها و شعارهاست.
دوست عزیز: چفیه و سربند و تمثال رهبری ازین قبیلند
نباید به بهانه پرداختن به محتوا کمرنگشون کرد.
البته مطمئنا شما هم چنین منظوری نداشتید اما لازم دونستم اشاره ای بهش بکنم.
التماس دعا
هرگز به غیر جانان ما جان نمی فروشیم
جان می دهیم اما جانان نمی فروشیم

دشمن اگر ببخشد کاخ سفید خود را
یک تار موی رهبربر آن نمی فروشیم
شما رو لینک کردم
موفق باشید
سلام
خوشحال شدم که به طلوع سر زدی ..
آهنگ وبت به عنوان نمونه ای از زحمت هایت بد جوری به دلم نشست.
۲۰ مهر ۹۱ ، ۲۱:۰۹ 1دل طوفانی
احسنت استفاده کردیم
موید باشید
سلام!
۲۰ مهر ۹۱ ، ۲۱:۱۴ دلتنگ شش گوشه
ممنون...
لطف دارید....
یاعلی
سلام
وبلاگ شما خوب بود.
۲۰ مهر ۹۱ ، ۲۱:۴۲ محممد مسرور
شهادت متاعی است که جان می طلبد واحرار را از غیار جدا می سازد
سلام
بازم مطلبای زیادی اپ کردم
خوشحال میشم بیایو بازم نظرتو بگی همینطور ایرادامو...
به نام او
باسلام؛در صورت تمایل بنده را لینک کنید.بعد ازلینک کرد اطلاع دهید تا شما را لینک کم.
آدرس:http://abd313.blogfa.com
عنوان:العبد
یاعلی
۲۰ مهر ۹۱ ، ۲۲:۴۸ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
سلام علیکم
◘◘◘◘◘◘
السَّـلامُ عَلَیــک اَیّتُــها الصِّـــدیقَةُ الشَّهــیده
◘◘◘◘◘◘
عرض ادب
وقت بخیر
...!
سه نقطه...
تنها سه نقطه...
برای آن چه که می خواهی بشنوی...
و آنچه که نمی توانم گفت...!
...
سه نقطه...
تنها سه نقطه...
برای آنچه که باید بشنوی...
و آنچه که نباید گفت...!
...
سه نقطه...
تنها سه نقطه ی بی دردِ سر...
...!
منتظر نیم نگاه پر مهرتون...

لبک یاحسین.
مارادعا....
یازهرا
۲۰ مهر ۹۱ ، ۲۲:۴۸ سراب عرفان
نقد فلسفه و عرفان، شناخت چهره واقعی مولوی وشمس و عطار و...
www.nasiri1342.blogfa.com
سلام دوست عزیز
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی(پلاکستان)
از شما چه پنهون گاهی در موضوع آیینی چیزهایی مینویسیم که اگه شما با دید و اعتقادتون ببینید و نظر بدید قطعا باعث پیشرفت و دگرمی خواهد شد.
آدرس همونه که براتون گذاشتم.
فدایی ولایت
۲۰ مهر ۹۱ ، ۲۳:۵۷ دختر چادری
باسلام:
ممنون از حضور گرم شما
صرفـــآ جهت یـــآدآوری پهلـــوآنـــآنمـــآن...


-مامــان !

-جانـــم ؟

-چرا داداشُ از زیــر قـــرآن رد میـکنـی ؟

-بـرای اینـکه ایشــالا بـه سـلامتـی بـرگــرده ...

-مــامــان !

-جانــــم ؟

-بـابـا رو از زیـــر قـرآن رد نکـــرده بـــودی؟

برای شــــــــــادی روح مطهــــــر شهـــــــدا و امــــــــــام شهـــدآ صلـــــــوات

اللّهـُـمَّ صَـلِّے عَلــے مُحَـمَّد وَ آلِـــ مُحَـمَّد وَ عَجِّــلْ فـَـَرَجَـهُم
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۰:۴۱ محمد صفابخش
بازم میگم آی رفقا ، هر که دارد هوس کربـُبلا بسم الله
قرارمون روز عرفه کرببلا خیابون بین الحرمین
در فاصلهء دو دل اسیرم
خواهم که دراین مکان بمیرم
آن سمت امام مشرقین است
این سمت سپهبد حسین است
هر چند که مرحمت ز مولاست
امضاء و حواله دست زهراست
سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارید ممنون میشم به من هم سر بزنید
انشالله در تمام مراحل زندگی در پناه حق تعالی و درکنار امام خامنه ای و شهیدان موفق و سر افراز باشید منتظرتان هستم
با تبادل لینکم موافقم
التماس دعا
یازهرا
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۰:۵۹ خانم معلم
سلام

نه هر که چهره برافروخت دلبری داند
نه هر که آینه سازد سکندری داند
نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست
کلاه داری و آیین سروری داند

هزار نکته باریکتر ز مو این جاست
نه هر که سر بتراشد قلندری داند
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۱:۱۴ گم گرده نام
سلام..
خیلی وبلاگ توپی داری ..واقعا حال کردم....
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۱:۱۵ مجید نصیری
به نام خداوعرض ادب خدمت برادران محترم زحمت کشیده بودید وبه وبلاگ ساده حقیر سر زده بودید از شما سپاس گذارم .
واما در خصوص سفر مقام معظم رهبری بایدبگویم هموطنان ما در استان خراسان شمالی سنگ تمام گذاشتند وبار دیگر به بدبینان حضرت امام خامنه ای وانقلاب ودشمنان داخلی وخارجی ثابت کردند که تا اخرین نفس مطیع اوامر فرمان ولی امر مسلمین هستند .وما بسیجیان تا اخرین قطره خون خود در رکاب مولا ومقتدای خود هستیم.یک خاطره از زمان رحلت حضرت امام خمینی در اردوگاه تکریت 11را بزودی در وبلاگ قرار میدهم اگر دوست داشتید استفاده کنید .باتقدیم احتراممجید نصیری
شهر ،شهر عاشقان است. این جا دیار عارفان است. شهری پر از رنگ و رنگارنگ ،که در اوج رنگی ،همه بی رنگند و یک رنگ...
نیت و دلتون صافه. اما دید بسیار سطحی و ساده انگارانه ای دارید. مطمئنا اگر در زمان یکی از امرای بنی عباس هم بودید از شوق خدمت به ایشان گریبان چاک می کردید. برادر من
نه هر که چهره برافروخت دلبری داند
نه هر که آینه سازد سکندری داند.
نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست
کلاه داری و آیین سروری داند

بخدا منم شهادت میدم به یگانگی خداوند
وخاتمیت پیامبرمون
و ولایت و امامت امیرالمومنین
اما خوبه که مومن زرنگ باشه. برادرم رهبرمون سنگ نظام رو به چه قیمتی به سینه میزنه. ایشون از هیچ ظلمی برای نگه داشتن نظام ابا ندارند. سرتون رو از زیر برف در بیارید. با تناقشات و سوالات ذهنتون روبرو بشید و برای اونا پاسخ منطقی و دور از تعصبی پیدا کنید. حضرت علی ع می فرمایند اعرف حق تعرف اهله
حق رو بشناس تا اهلش رو بشناسی. و نه اینکه یه نفر رو به عنوان میزان انتخاب کنی و همه اعمالش رو یه جوری با هر ضرب و زوری توجیه کنی که آقا خبر نداره و آقا هم ناراضیه و آقا هم کاری از دستش بر نمیاد....
نه برادرم. آقا جایی که می خواد خوب از عهده اش بر میاد. این رو تاریخ ثابت کرده.
درسته که خیلی از بچه مسجدی ها با آقا هستن اما در راه خیر تعداد افراد نباید ما رو گول بزنه. نباید گول فوج ها رو خورد. باید حق رو شناخت و ازش کوتاه نیومد.
راه حق را نمی توان با پای باطل پیمود.
سعی کردم شرط بلاغ را با شما بگم. ایشلا با عپ ملال نشه و موجب پند آموزی بشه
یا علی
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۱:۴۷ جانم فدای رهبر
سلام ممنون که به وب من اومدی .
وب زیبایی داری اگر با تبادل لینک موافقین من را با جانم فدای رهبر لینک کن بعد خبر بده تا لینکت کنم
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۳:۱۹ علم وایمان
سلام،
عالی بود،با افتخار لینک شدید،
دعامون کنید
سلام
خسته نباشید
شما رو دعوت میکنیم برا دو مطلب جدید
ایشالله که خوشتون بیاد
1-وصیت آیت الله نخودکی
2-حکایتی از زهد آیت الله نخودکی
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۶:۵۴ محمد مهدی
سلام
بله ولایی بودن تبعیت لازم دارد
التماس دعا
مقتدا... من کسی بجز خداوند و آنهایی که نامی در قران دارند رو مقتدا نمی بینم...
به امید روزی که چشمات باز شه و بد و از نیکی بتونی تشخیص بدی.
سرباز گرگ درنده خو بودن و پیروش موندن.. جای شرمساری داره.
پاسخ:
واقعا جای شرمساری بلکه تاسف عمیق دارد از اینکه آفتاب را در روز نمی بینید. این هم نوعی از کوری است، چشم می بیند اما دل کور است. من کان فی هذه الدنیا فهو فی الاخره اعمی.
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۹:۱۴ کوله بار سفر
سلام
تلنگر عالییی بود.
انشالله گوش به فرمان ولی هستیم.
یاعلی
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۹:۴۳ محمد ولی نسب
با سلام خدمت شما
وب قشنگی دارید و من امیدوارم در سایه ی آقا به خواسته های قلبی تون برسید.
اگر مایلید با هم تبادل لینک کنیم.
سلام بزرگوار
وبلاگ بسیارباارزشی دارید
بامطلب دحوالارض بروزم
دعوتتان میکنم به وبلاگم سری بزنید
التماس دعا
یاامام رضاع
درود
حرف حق که نظر ندارد ...!

یا حق ..
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۰:۱۱ پیروان راه وجود
از امام در زمان انقلاب پرسیدند که شما که سرباز ندارید تا در مقابل دشمنان دفاع کنند اما در پاسخ به آنها گفت سربازان من در گهواره اند وقتی که جنگ شروع شد همان سربازان گهواره شدند محمد حسین فهمیده ها
پس تا آخرین خون از این خاک حفاظت میکنیم و تا اخرین نفس پشتیبان رهبرمان هستیم
لبیک یا خامنه ای رهبر
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۰:۱۷ عشق ک ر ب ل ا
قبول باشه
یا علی
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۰:۳۹ هیئت فرهنگی بقیه الله دزآب
سلام همسنگر...نکته خوبی بود.............شما که هنوز مارو لینک نکردی...لطفا لینک کنید..ماروهم خبر کنید تا ماهم لینک کنیم....دستت درد نکنه .یاحق
سلام
خسته نباشی
امیدوارم راهی بر گرفته ای خود به تور ابوز وار باقی بمانی من نه ابوذر زمان هستم نه مالک ازدر نه اصحاب آن مقام بزرگوار من یک سرباز وطن بیش نیستم جانم فدای وطن است من در سال 1357 به بعد سرباز وطن هستم
و به سرباز بودم در راه اسلام عشق می ورزم و در راه اعتقاد خودم باقی خواهم ماند اعتقادی که پدرم بهم آموخته ... هر جا نامی از من طلبیدند آوازه نام پدرم سند معتبرم هست
سلام.
لبیک یا رسول الله
لبیک یا رهبر
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۱:۳۶ پ مثل پلاک
سلام
لطفا ما رو لینک کنید.
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۲:۲۰ نیلوفرانه
تمام عمرمان را برای کمک به رهبرمان تلاش میکنیم. . .
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و اید امامنا الخامنه ای . . .

لینکتون کردم .
با نام نیلوفرانه لینک کنید.
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۳:۳۴ خادم الرضای امام رضا
یادمان باشد اگر تنگی دل غوغا کرد مهدی فاطمه را یاد کنیم

او تنهاست ...

ممنون از وبلاگ بی نهایت باصفاتون لینک شد .
روی گل محمدی از اشک، تر شده‌ است

با ما مصیبتی‌ست که عالم خبر شده ‌است

با ما مصیبتی‌ست که ورد زبان شده

با ما مصیبتی‌ست که خون جگر شده است

دشمن به فتنه سنگر تصویر را گرفت

لشکر نبرده‌ایم و نبردی دگر شده است

آن سوی خنده‌ها، همه دندان گرگ بود

اینک زبانشان به دهان ، نیشتر شده است

از هیچ زاده‌اند و پی هیچ، زیسته

شیطان ، بر این جماعت ابتر، پدر شده است

نرود تیر بسته به زیبایی خدا

زیبایی خدا ، به خدا بیشتر شده است

عالم، هنوز در صلوات است و همچنان

این رایت نبی ست که بر بام، بَر شده است
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۳:۴۸ طنین غربت
تا زنده ایم گوش به فرمان ولایت فقیه خواهیم بود.
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۳:۴۹ اهالی ابادی انتظار
نام او حارس بود و قبل از خلقت آدم ،بزرگ عابد جِنیان بود، در جهت گیری به سمت خدا به افق های بلندی رسید و مستجاب الدعوة شد. مشکلاتی در طائفه جنیان بوجود آمد و او خواست که خدا او را از جنیان و زمین جدا کند و با ملائک همنشین کند. خدا دعای او را اجابت کرد و او با ملائکه نشین شد. ...
درمکتب ما چنین باشد
عشق پر عاطفه پر هرکه بسیجی تر پر
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۴:۲۴ افسرجوان جنگ نرم
عالیه آفرین عزیز /لینکت میکنم
امام صادق ـ علیه السّلام ـ فرمود:
«نماز شب صورت را زیبا و خلق را نیکو و انسان را خوشبو می گرداند،
رزق را زیاد و قرض را ادا می کند، اندوه را برطرف می سازد و چشم را جلا می دهد».
رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ فرمود:
«نماز شب وسیله ای است برای خوشنودی خدا و دوستی ملائکه».
امام صادق ـ علیه السّلام ـ فرمود:
«در خانه هایی که نماز شب خوانده می شود و قرآن تلاوت می گردد،
آن خانه ها نزد آسمانیان هم چون ستاره درخشانند».
سلام
وبلاگ خوبی داری نه یعنی عالیه

موفق باشی
با سلام
از وبلاگ خوبتون بازدید کردم
واقاَ عالی بود
شما رو تو وبلاگ لینک کردم
خوشحال می شم با شما تبادل لینک داشته باشم
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۶:۴۳ گروه مدافعان جنگ نرم
سلام همسنگر خدا قوت
ممنون از اینکه مارو لایق دونستی وبه ما سر زدی وبه این محفل معنوی دعوت کردی
بازهم سری به ما بزنید یا حق
سلام
شرمنده که براتون زحمت شد.
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۹ مهدی(شبزده)
سلام.
حضور پرنگت دلگرمی هست برای این بیرنگ.

آپم با "هوای ابری"
سلام
یاعلـــی جان مقتدای من توئــی.
همه چیز برام مبهمه!! سر در نمیآرم از اوضاع!!

خدایا تو به سلامت دارش
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۷:۴۹ یه بنده خدا
سلام

عالی بود

اجرک الله

برای فرج صلوات
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۷:۵۱ ظهور نزدیک است
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
اگه مایل به تبادل لینک هستید بهم پیام بدین ممنون
ظهور نزدیک است-بانک مقالات مهدویت : amir0007.blogfa.com
راستی اگه براتون مقدوره بنر وبلاگمو بدم برام تو وبلاگتون قرار بدین
ممنون می شم
ممتظر جوابتون هستم
من ایمان دارم به پایان این روزهای سرد و مه آلود ...

ماهِ من، می دانم که بزودی آفتابی خواهی شد

من این را از قاصدکهای خوش خبر شنیده ام ...
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیراعوانه و انصاره و شیعته و المستشهدین بین یدیه
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۸:۴۲ هر روز یک خاطره
سلام علیکم.

با برگی دیگر از کتاب پایی که جاماند

بروز هستم
راز کعبه

اسرار مقدس بر روی پرده ها
.
.
.
.

در وبلاگ نور الله
۲۱ مهر ۹۱ ، ۲۰:۲۶ حکایت دل عاشق
سلام.مقتدای ما ک بینظیرن...
سلام منو قابل ندونستید که لینک نکردید؟
من شما رو خیلی وقته که لینک کردم
سلام
وبت بوی عاشورا و امام حسین میده!
دلم تنگه محرمه!
کاش زنده باشم!
به نصیحتتون گوش میدم!
موفق باشید
سلام

۲۲ مهر ۹۱ ، ۰۰:۰۸ وبلاگی برای مادرم زهـرا (س)
در فکر آش و سبزی بیمار خویش بود

اما گرفته دور و برش هاله ای سیاه

او مرده است و باز پرستار حال ماست


مابقی شعر رو اگه میخوای بیا تو...
سلـــآم...

خوشحـــآل میشوم سری بزنیــد...

هرچنـــد...

..!!
آسمان شهر تهران میشود حالی به حالی
می رود خورشید گرمش تا خراسان شمالی
شهر دلتنگ است حتی جمکران چشم انتظارش
کی بپیچد باز بوی عطر او در این حوالی....؟
التماس دعا
نماز بی ولای او عبادتی است بی وضو
به منکر علی بگو نماز خود قضا کند.
سلام
سرباز باید ضمن اینکه سرباز است بصیرت و تقوا داشته باشد و خود واندیشه ها واعمالش را به قران و سنت عرضه کند تا معیار درستی آن را دریابد واگر چنین نکند چه بسا سرنوشت این سرباز به سرنوشت خوارج و کوفیان دچار شود که به گمان حمایت از دین پیامبر و قران شمشیر به روی عزیزترین انسانهای روی زمین کشیدند.
۲۲ مهر ۹۱ ، ۰۸:۳۱ محمدرضا عباسی چاشتخوارانی
سلام ؛

مقام معظم رهبری: امروز درنقطه مقابل تلاش دشمنان اسلام چاره ای جز تبلیغ وتبیین حقیقت مهدویت نیست.
خدا کند که در عرصه عمل نیز بتوانیم حامی ولایت باشیم نه با ناملایمات دنیوی مولا را همچون کوفیان رها کنیم انشا الله که ولایی واقعی باشیم
سلام
فرصتی شد که به وبلاگت سری بزنم استفاده کردم . البته سنگین لود می شه.
۲۲ مهر ۹۱ ، ۰۸:۴۵ کوی غریبان
خدایا
خواستم بگویم تنهایم
اما نگاه خندانت، مرا شرمگین کرد
چه کسی بهتر از تو …
.
سلام

یاعلی
۲۲ مهر ۹۱ ، ۰۹:۰۹ دختر ایران
سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارین
خدا قوت
راستی من شما رو لینک کردم ممنون میشم منو با اسم پیــــامبر خدا لینک کنید
یا علی مدد
۲۲ مهر ۹۱ ، ۰۹:۱۳ تنهای اول
سلام
تبریک میگم بخاطر وب زیبات.
به اسم " بی رنگی.." لینکت کردم.
با تنهای اول لینکم کن.
۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۰:۰۱ شیعه مولا علی
با سلام
بیزحمت از رهبر بپرس چند میلیون و یا شاید هم میلیارد برای این سفرها خرج میشود؟ هزینه محافظین و چاپ هزاران پلاکارد و بنر تو این گرونی کاغذ ار کجا تامین میشه؟؟ و دهها سوال دیگه... مطمئن باش من و میلیونها مسلمان دیگر راضی نسیتیم از بیت المال چنین خرجی بکنند. اگر ذره ای به انتقاد که همواره رهبرت به آن تاکیددارد ایمان داری لطفا کامنتم را نمایش دهید تادیگران نیز بخوانند و جواب دهند
به امید ظهور حضرت آقا امام زمان علیه السلام و روحی له الفدا
اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرَجهُم

سلام همسنگر گرامی، از حضور گرمتان سپاسگزارم.

ولایت فقیه، جایگاه مهندسى نظام و حفظ خط و جهت نظام و جلوگیرى از انحراف به چپ و راست است؛ این اساسى ‏ترین و محورى‏ترین مفهوم و معناى ولایت ‏فقیه است.
از فرمایشات مقام معظم رهبری

به امید دیدار مجددتان، یا علی ....
۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۲:۳۸ شمع های سوخته
سلام.....
مطلب خوبی بود
خدا کند که به اون عکسایی که میزنن به اتاقاشون اعتقاد قبول که هیچ،اعتقاد داشته باشن
دعا کن
خونی که در رگ ماست
هدیه به رهبر ماست
بسم الله الرحمن الرحیم
علیکم السلام
ممنون که پیام این حقیر را خواندید
در جواب شما
و اما بعد...
شما به اشتباه فکر کردید که ما ضد انقلابیم و تنها به قاضی رفتید و حکم داده ما را از خوارج و سران فتنه به حساب آوردید.
در حالی که ما فقط گفته بودیم که حتی خود رهبر هم باید سرباز امام زمان باشد، که هست.
شما باید در همه سخنان و مطالبتان از امام زمان سخن بگویید و همه را به سمت او دعوت کنید.
ما دریچه دعا را گم کرده ایم.ما گفتیم تعریف بما لا یرضی صاحبه نکنید و برای امام زمان نائب تراشی نکنید و شما ما را از دین خارج کردید!!!
اما خود رهبر انقلاب در سفر مشهد، کسانی که نسبت ولایت حیدری یا نیابت امام زمان یا حتی نسبت امام به آن عزیز می دهند و یا کسانی که به او سید خراسانی می گویند را غالی خواند و این حرفها را غلو دانست.
یک سوال: شما از آقای خامنه ای ولایی ترید؟!!!
آیا دعای مسجع بعد از نمازهایمان یادمان رفته که می گفتیم «...تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما...»؟
یا می گفتیم «تا قیام قیامت از نهضت خمینی محافظت بفرما»؟
این انقلاب برای زمینه سازی ظهور بود. ولی آنقدر سرگرم انقلاب شدیم که ظهور و امام زمان از یادمان رفت.
خود آقا هم برای ظهور دعا می کنند و از علاقمندان تعجیل این امرند.
ما و آقای خامنه ای باید سرباز امام زمان باشیم.
ما به همراه آقای خامنه ای سرباز امام زمانیم.
انشاء الله.
وفقنا الله فی نصر صاحب الزمان.
یا علی
پاسخ:
اگر رهبری ما نائب امام زمان نیست، این نائب پس کیست؟ قدری تامل بفرمایید!
مقتدای تو کسی است که در ناز نعمت است ولی خبر از گشنگی مردم سیستان ندارد که غیر از راه خلاف چطور غذا تهیه کنند ومثل بقیه ایرانی ها حق شهروندی ندارند.
در زمان حضرت عمر فاروق این لقبی است که پیامبر بهش داده وقتی روی منبر رفت گفت ای مسلمانان اگر من در خلافت کوتاهی کنم شما چه خواهید کرد یکی از مسلمانان گفت خودم تو را با شمشیر خواهم کشت عمر گفت خدا را شکر که در جامعه اسلامی این چنین مردمی وجود دارند ولی در جامعه دروغ پرداز و زنا کار وتجاوز که روز به روز در پایتخت شیعه نشین اسلام دارد سر به فلاک میزند میتوان به رهبر و مسولان اعتراض کرد نه عواقب بدی دارد وای برم
پاسخ:
چشم هایتان را باید باز کنید..
۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۴:۳۵ عاشق مهدی
با سلام
ان شالله همیشه بی رنگ باشید جز رنگ خدایی در وجود شما تجلی نماید
ممنون از شما
سید اهل قلم
اگر لیاقتی داشته باشیم بعضی وقتها سر مزار آقا سید مرتضی آقا سید مرتضی رو زیارت می کنیم
بله با لا سر مزاز ایشان نوشته شده است
السلام علیک یا اباعبدالله و ..............
بله حسین علیه السلام ؟..............
اگر دوست داشتید جواب بدید
شما چطوری با آقا سید مرتضی ارتباط برقرار کردید
التماس دعا
سلام....

ممنون از حضورتون.

موفق باشید
یاعلی جان مقتدای من تویی ....
سلام
خداقوت
سلام علیکم و رحمه الله
بسیار عالی و غرا بود...
بسیار لذت بردیم....
احسنت بر قلمتان...
باسلام و عرض خسته نباشید
ولی در نظر اعمال شده نوعی کنایه بود که من احساس کردم که انگشت شما رو به بنده میباشد ای کاش بیشتر توضیح میدادید وبلاگ جامع و زیبایی دارید اگر دوست داشتید یک دیگر را لینک کنیم
پاسخ:
چرا کنایه؟ کنایه ای در کار نیست.
با سلام

با رزمندگان سردشت
۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۹ اولین دایرکتور تخصصی فاطمه الزهرا
لطفا نشر دهید یا زهرا مظلوم

آیا کسی هست که فاطمه را یاری کند
کوچه های غربت و قحطی یک مرد بود

سلام دوست عزیز در راستای نشان دادن مظلومیت حضرت زهرا
و ترویج و معرفی هر چه بیشتر وبلاگهای "فاطمی و مهدوی" تصمیم
گرفتیم با اینگونه وبلاگها همزمان در 5وبگـــاه گروهی خود تبادل لینک
داشته باشیم.
پس شما دوست عزیز شما 5 وبلاگ زیر را لینک و لوگوی ما را در وب خود بگذارید
سپس به هر یک از وبلاگ ها مراجعه نمایید تا شما را نیز در هر 5 وبلاگ لینک نمایند

اولین دایرکتور تخصصی فاطمه الزهرا


1- خدایا قبر مخفی مادرم زهرا کجاست ....
karandesh88.blogfa.com


2- شش ماهه ای که به دنیا نیامد
khademolshohada91.blogfa.com

3- منم منتقم سیلی زهرا
hejabzibayman.blogfa.com

4- منتظر نگاه مادرم زهرا
yasoujziba.blogfa.com

5- یاس کبود
golnarges16.blogfa.com


گفتند میرویم تا انتقام سیلی زهرا بگیریم
حالا ...
ما آمده ایم تا انتقام سیلی زهرا بگیریم ....
شما گفتی که : "ما همه سرباز تو ایم خامنه ای"، لازمه ی آن است که سرباز در مقابل ولی خود گردن کشی نکند، سرباز باید به فرمان رهبر خود مطیع محض باشد و سرباز برای ولی خود تعیین تکلیف نکند، همانند خوارج و اصحاب فتنه...

حضرت علی علیه السلام، به عثمان بن حنیف، فرماندار خود، گفت: «هر انسانی مقتدایی دارد که از او تبعیت می کند، بنگر مقتدای تو چگونه است؟ »



سیاره رنج: سلام؛ ممنون از حضورتون
یقینا باید مطیع مقتدا بود؛

1- ابو موسی اشعری در حد یک مرجع تقلید بود؛

2- همه پشت سر عمر سعد نماز جماعت میخواندند و ...

3- شریح قاضی (که حکم ارتداد امام حسین ع را داد) با حکم امام علی قاضی القضات کوفه شد!

-
۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۸:۱۶ هفتصد و هفتاد و هفتمین منتظر
سلام/

خسته نباشید...
کم پیدایین...

ی طرح مهم گذاشتم!

لطفا فورا سر بزنین...منتظرتون هستم!

ممنونم
سلام ممنون از پیام قشنگت
۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۹:۳۱ بگذار گمنام بمانم
سلام

به خونه ی شهدایی منم بیا

وبلاگم هر روز بروز میشه

من شما رو لینک کردم

شما هم منو با نام " کبوترانه " لینک کن

منتظرتم
سلام.
مطلبتون خیلی خوب بود.
۲۲ مهر ۹۱ ، ۲۰:۲۰ یــــــه عـــــاشق(منتظر ظهور)
سلام
خیلی قشنگ بود ، استفاده بردم
منم بروزم

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
حاضرم صد پاره گردد پیکرم
سایه رهبــــــــــــرܓ✿بماند بر سرم...

لبیک یاسیدعلی
سلام

نبی خدا برای این همه مهرورزی و رنجی که در راه هدایت مردمان کشید
هیچ نخواست تنها یک چیز را به عنوان مزد رسالت به خواست خدا خواست

بگو من هیچ پاداشی از شما بر رسالتم درخواست نمی‌کنم،
جز دوست داشتن نزدیکانم.
(سوره شوری آیه 23)

حالا ما مانده ایم و این مزد رسالت را که باید ادا کنیم ...
۲۳ مهر ۹۱ ، ۰۰:۵۰ علی اکبر عربی
سلام
وبلاگ جالبی و خوبی دارید
اگر تمایل داشتید تبادل لینک کنیم اطلاع دهید ممنون
۲۳ مهر ۹۱ ، ۰۶:۰۴ عاشق مهدی
با سلام
ممنون از شما
بله شهدا زنده اند و ما نه ببحشید من مرده ام
هر وقت می طلبند و برای زیارتشون می روم
فقط می گویم
شهدا شما زند هاید من مرده برام یه فاتحه بخونید
حتما شما نزدیک نیستید
خدایا شرمندشون نشیم
ارتباط دلی و قلبی مهمه .............
توجه ایم به این پست که گذاشتم بکنید متوجه می شوید
البته شما متوجه هستید
التماس دعا
۲۳ مهر ۹۱ ، ۱۰:۵۱ پایگاه شهدای روستای تیکدر(وهاب)
امام علی علیه السلام:
همه ی کارهای خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر چون قطره ای است در دریای عمیق.
نهج البلاغه، حکمت ۳۷۴

یا علی
سلام
دور و بر من آدمایی هستن که دائم دارن به انقلاب و آقا ومملکت بد وبیراه میگن...
دلم سنگینه... به خاطر چی باید ولی رو به یه لقمه نون بفروشن؟؟؟!!!!

میگین من چکار کنم؟؟؟
سلام
وبلاگ شما عالیه.
اگر مایلید باهم تبادل لینک داشته باشیم لطفا اطلاع بدید
۲۳ مهر ۹۱ ، ۱۵:۳۲ نوکر اهل بیت (ع)
سلام بر شما دوست عزیز
ان شاالله که سربازان خوبی برای رهبر عظیم الشان و محبوب مان باشیم و همیشه و در همه حال گوش به فرمانش باشیم
ممنون از شما
اللهم عجل لولیک الفرج
در پناه حق
موفق باشید
التماس دعا
یا علی مدد
خداوندا...
من از مرگ محبت من از اعدام احساس به دست دوستان دور یا نزدیک می ترسم

خداوندا..
من از ماندن می ترسم خداوندا من از رفتن می ترسم...

خداوندا...
من از خود نیز می ترسم ...

خداوندا... پناهم ده
۲۳ مهر ۹۱ ، ۱۷:۴۳ الف لام میم . . .
خدا ایشالله مارو در زمره پیروان واقعی حضرت آقا قرار بده و هممونو عارف به مقام ولایت بکنه و این سطحی نگری و ظاهر بینی رو به معرفتی ژرف مبدل کنه . . .

یا علی . . .
۲۳ مهر ۹۱ ، ۱۹:۳۱ موسسه قرآنی نورالحکمت
سلام خسته نباشی
با سلام و احترام.
خدا قوت.
برای سلامتی رهبری عزیزمان صلوات.
یا مهدی(ع) ادرکنی
بی خامــنه ای شـــــعار هم عهدی چیست

بی خامنه ای شعار یامـــهدی (عج) چیست

هرکس که نشد فـــــــــدائی خامــــــنه ای

بی شک تو بدان فدائی مهدی (عج) نیست !
۲۴ مهر ۹۱ ، ۰۰:۳۲ گل انتظار
ای شیعه بزن نالـه و فریـاد امشب

از غـربــت آن غریــب کــن یاد امشب

مسموم شد از زهر، جواد بن رضا

در حجره ی در بسته ی بغداد امشب

ابن الرضــا به حجره غریبانه جان سپرد

او شمع جمع بود و چو پروانه جان سپرد

مسموم شد ز زهر جگر سوز اُمّ فضل

از روی شــوق در ره جـانـانـه جان سپرد

نفرین بر آن محرم نامحرم که زهر جفا را نه در جام تو که در کام ما ریخت

آه! ای خورشید عشق ای مولای جوان من چه زود غروب کردی
۲۴ مهر ۹۱ ، ۰۷:۰۸ سید مرتضی
و بعضی ها و شاید هم خود من قدر امام خامنه ای را نمیدانیم...
من عاشـق آن رهبــر نورانــی خـویشم

آن دلبــر وارستــۀ عـرفـانـی خــویشم


عمـری است غمیـنم ز پریشانـی آن یار

هـر چنـد که محزون ز پریشانی خویشم


در دام بـلایت شـده ام سخـت گرفتـار

امـواج بـلای دل طوفــانــی خـویشم


چون نقـش نگـارین تو بر دیـده در اُفتــد

گمگشتــۀ این دیـدۀ بـارانــی خـویشم


زان لحظه که مجنون شدم از زلف سیاهت

در کوهم و در دشـت و بیـابـانی خـویشم


از شـوق وصال تو چه ویرانـه شد این دل

چندی است که شاد از دل ویـرانی خویشم


یک لحظه پشیمان نشدم از غم آن دوست

عمری است که مشغول نگهبـانی خـویشم


دل کنـده ام از عـالـم دنیــایـی ولیکـن

دلـبستــۀ آن یـار خـراسـانــی خـویشم

سلام
امیدوارم موفق باشید .
۲۴ مهر ۹۱ ، ۰۸:۳۶ پرچم داران اهل بیت
سلام

لوگوی تسلیت شهادت امام محمد تقی (ع) برای وبلاگ شما ....
تشریف بیاورید.

التماس دعا

یا جواد الائمه
۲۴ مهر ۹۱ ، ۰۸:۴۲ غریبه ی اشنا
جانم فدای رهبـــــــــــــــــــــــــر

ماجوانان اماده ی اطاعتتیم رهبر عزیز

وب خیلی خوبی دارید
۲۴ مهر ۹۱ ، ۰۹:۵۶ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
سلام و نور...
حال دلسوخته را سوخته دل داند وبس
لاله داندکه چه داغی زده غم بردل من
هرکه با همسر خود راز نهان گوید ومن
چه بگویم که شده همسر من قاتل من ...
با دلنوشته ای به محضر حضرت جواد الائمه به روز و منتظر نظرات شما هستم...
یا علی مدد
۲۴ مهر ۹۱ ، ۱۱:۰۸ همای رحمت
بسیار عالی
انشاالله که همه ی ما در فرمانبرداری از ولیمان مطیع باشیم.
موفق باشید.
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود
ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است...بی رنگی

اسم وبلاگتون جذبم کرد و مطالبش بیشتر
موفق باشی ارزشی نویس عزیز
۲۴ مهر ۹۱ ، ۱۳:۴۳ مجیدقاسمی
سلام
خدا قوت به شما دوستداران اهل بیت و امام و شهداء و جانبازان و امام خامنه ای
اگر تونستی به وبلاگ من هم سر بزن.
سلام

قبل کربلا با متنهای کامنتتون اتیش می گرفتم ولی حالا لایق خوندن نیستم...

اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای
پاسخ:
خدمت می رسیم انشاالله..
خیلی خوبه
اجرتون با خود آقا
۲۴ مهر ۹۱ ، ۱۹:۳۸ شمع های سوخته
سلام....
شهادت امام جواد(ع) رو به شما تسلیت میگم
دعا کنید
۲۴ مهر ۹۱ ، ۱۹:۴۲ شمع های سوخته
سلام....
شهادت امام جواد(ع) رو به شما تسلیت میگم
دعا کنید
۲۴ مهر ۹۱ ، ۲۰:۲۷ هر روز یک خاطره
سلام علیکم.

با مطلبی از شهدا از طریق نوای وب


مهمان شهدا شوید

التماس دعا
یا جواد الائمه
ماجرای ولایت امام خامنه ای(حفظه الله) بعد از رحلت امام نیز شرایط امتحانی سخت برای مردم و عده ای از خواص بوجود آورد
کجایند مردان بزرگ که انتظار و وحشتی از هیچ چیز و هیچ کس ندارند و از درد ها و رنج ها شکوه نمی کنند و از مشکلات نمی ترسند.......
تو را به خدا به حرف این سید بزرگوار گوش بدید و سعی کنید بفهمید...
۲۴ مهر ۹۱ ، ۲۲:۴۷ منتظر مولا
برادران فرج نزدیک است. آیت الله ناصری

آپ هستم.منتظر حضور گرمتون هستم
سینه‏ اى پر شرار دارم من
سرو جان فکار دارم من
یک جهان با تو کار دارم من
یا جوادالائمه ادرکنى
گر که دردم دواکنى چه شود
حاجتم را روا کنى چه شود
قسمتم کربلا کنى چه شود
یا جوادالائمه ادرکنى
اى که روح عبادتى ما را
عذر خواه قیامتى ما را
جان زهرا عنایتى ما را
یا جوادالائمه ادرکنى
۲۵ مهر ۹۱ ، ۰۶:۳۱ خسرو زارعی
آیا زن می تواند «ولی فقیه» شود؟
وظیفه اصلی زنان و بانوان هر جامعه تربیت و پرورش نسل جدید آن جامعه و گرم نگه داشتن کانون خانواده است.
منتظر نظرات شما عزیز می باشم
سلام:

در میان حجره یا رب کیست غوغا می کند

شکوه زیر لب ز بی رحمی دنیا می کند

همسرش از فرط شادی و شعف کف میزند

زین عمل خود را به عالم خوار و رسوا می کند

شهادت غریبانه امام مسموم، جواد مظلوم (علیه السلام) بر شما تسلیت باد.
سلام بر تو اى جوادالائمه!
و بر آن بارگاه خدایى‏ات که تا دامنه قیامت، چشم‏نواز همه از ره‏رسیدگانِ خسته خواهد بود.
براى هروله از «مروه» دلت تا «صفاى» کاظمین، راهى نیست.
در این حج ولایت و عشق همیشه در «سعى» باش؛ که بى «سعى» نمى‏توان به «صفاى» جمال دوست رسید.
آجرک الله بقیه الله
اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرَجهُم

با عرض ادب و احترام
ضمن تسلیت شهادت مظلومانه باب المراد جواد الائمه ، حضرت امام محمد تقی علیه السلام به شما دوست گرامی از مطلب پستتان بسیار بهرمند شدم.

حضرت امام محمد تقی علیه السلام می فرماید:«أَلْمُؤْمِنُ یَحْتاجُ إِلی تَوْفیق مِنَ اللّهِ، وَ واعِظ مِنْ نَفْسِهِ، وَ قَبُول مِمَّنْ یَنْصَحُهُ.»:مؤمن نیاز دارد به توفیقی از جانب خدا، و به پندگویی از سوی خودش، و به پذیرش از کسی که او را نصیحت کند.

وقت فرمودید سری هم به ما بزنید. یا علی...
۲۵ مهر ۹۱ ، ۱۲:۴۵ پرچم داران اهل بیت
به نام ایزد یکتا

سلام

اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) مبارکباد.

به همین مناسبت لوگویی تهیه شده است.

با استفاده از این لوگو ما را در ترویج بهترین الگوی ازدواج یاری نمائید.
با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل
سلام بر تو اى جوادالائمه!
و بر آن بارگاه خدایى‏ات که تا دامنه قیامت، چشم‏نواز همه از ره‏رسیدگانِ خسته خواهد بود.
براى هروله از «مروه» دلت تا «صفاى» کاظمین، راهى نیست.
در این حج ولایت و عشق همیشه در «سعى» باش؛ که بى «سعى» نمى‏توان به «صفاى» جمال دوست رسید.
سلام
وب زیبایی دارید
خوشحال میشم به من هم سر بزنید
۲۵ مهر ۹۱ ، ۱۶:۳۳ پایگاه شهدای روستای تیکدر(وهاب)
افتاده بین حجره آبش نمی دهند
می گوید آب آب جوابش نمی دهند
از بس که کف زدند و شد هلهله ها به پا
ماندند درون خانه عروسی ست با عزا
شهادت امام جوادالئمه تسلیت باد
یا علی
سید علی جانم


عالی بود
لباس یاس برتن کرد زهرا
کنار دست او بنشست مولا
محمدخطبه خواند زهرا بلی گفت،
غلط گفتم بلی نه "یاعلی" گفت.

سالروز پاکترین، زلالترین، شادترین و مقدس ترین پیوند هستی مبارکباد.
سلام ...
(از زیباترین نام های خداست)

خدا کند سرباز ولایت باشیم...نه فقط شعار دهنده ی اون...

خدا خیرتان بهاد.انشالله

یاحق.
۲۵ مهر ۹۱ ، ۲۲:۵۲ صدایار (کردستانی ها)
زرد است از چه گندم روی دل رضا (علیه السلام)

بر باد رفته است چراحاصل رضا(علیه السلام)

زلف مجعد پسرش رانگاه کن

آنگاه یادیوسف غمگین چاه کن

ای کاش دست کاسه انگورمی شکست

تا چهره جواد(علیه السلام)به زردی نمی نشست
شهادت امام محمدبن علی تسلیت باد.
سلام
خدا قوت
تو این چند روزه آقا چه حرف هایی که نزده از وارد نشدن به فضای انتخابات تا گلایه از مسئولان و بحث مزاکره هسته ای و...
خدایا شکرت که همچین رهبری نسیبمون کردی
یا علی مددی
۲۶ مهر ۹۱ ، ۰۰:۱۳ منتظر مولا
میلاد نور مبارک
به امید ظهور حضرت مهدی صلوات
سلام.
لباس یاس بر تن کرد زهرا
کنار دست او بنشست مولا
محمد خطبه خواند زهرا بلی گفت
غلط گفتم بلی نه یا علی گفت

سالگرد ازدواج حضرت علی و فاطمه زهرا مبارک
سلم
ممنون بزرگوار
۲۶ مهر ۹۱ ، ۱۲:۰۴ رسانه در خدمت انقلاب
***
سلام
این یک موج اینترنتی برای اعتراض به وضعیت صدا و سیما و مطالبه آرمانهای انقلاب است.
با ما همراه شوید.
****
وب شما عالیه اما باید خیلی کار کنیم باید تا نفس داریم از این مکتب حمایت کنیم باید به همه بفهمانیم البته لازمش خود فهمیدن است
با تشکر با ارسال نظر گران سنگت مارو هم یاری کن
عید شما مبارک
شیعه ی خوب کسی است که حضور امام زمان را حس کند و خود را در حضور او احساس نماید.
این، به انسان امید و نشاط می دهد.
(مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای)
سلام همسنگرگرامی

التماس دعا
۰۸ آبان ۹۱ ، ۱۰:۱۲ بیقرار موعود
مردم اغلب بی انصافند...

آنان را ببخش!

اگر مهربان باشی،

تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند...

ولی...مهربان باش!

اگر شریف و درستکارباشی،فریبت می دهند...

ولی شریف و درستکار باش!

نیکی امروزت را فراموش می کنند...

ولی نیکو کار باش!

بهترین های خود را به دنیا ببخش،

حتی اگر کافی نباشد!

...ودر نهایت می بینی...

هر آنچه هست،میان تو و خداوند است،

نه میان تو و مردم!!!
۱۰ آبان ۹۱ ، ۲۳:۳۴ محبین الرقیه
سلام
کلی صفا کردم دمتون گرم...صلوات
باسلام
آقا جلوه نور است پس راهرو ایشان باشیم تا از نور دور نباشیم الهی آمین
لبیک یا خامنه ای

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">