بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

الفبای شقایق..

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۳۶ ب.ظ

بگذار تا یادی کنیم از "آب، بابا"

سرمشق های "سیب، سینی، سوت، سارا"

یادی کنیم از درس و مشق ِ کودکانه

یادی ز "دهقان فداکار ِ میانه"

"تصمیم کبری" را بیا از نو بخوانیم

تا از "خدای مهربان" غافل نمانیم

بنویس "بابا آب دارد" پا ندارد

بنویس بی پا نیز، او پروا ندارد...

بنویس"بابا نان دارد" نا ندارد

بنویس دیگر قامت رعنا ندارد

بنویس بابا جای آب و نان، جان داد

بنویس او با بذل جانش امتحان داد

بنویس بابا، آب و نان را آبرو داد

بنویس بابا زندگی را سمت و سو داد

نقطه، سر خط "باز باران، با ترانه"

بنویس بابا رفت میدان، بی بهانه

بنویس "بابا آمد" اما بی پر و بال

بنویس "بابا آمد" اما زار و بد حال

بنویس "بابا آمد" اما شیمیایی

بنویس او دیگر ندارد هیچ نایی

بنویس "بابا آمد" اما زار و خسته

مثل کبوتر های بال و پر شکسته

بنویس شعر ِ "یاد یار مهربان" را

درس "شب تاریک و ماه و آسمان" را

بنویس بابا مثل ماه آسمان بود

در هر نگاهش عالمی معنا نهان بود

بنویس بابا روزگاری بال و پر داشت

روزی دو دست پر توان و با هنر داشت

بنویس بابا روزگاری دیدبان بود

روزی شعاع ِ دید ِ او تا بی کران بود

امروز اما دیدگانش "سو" ندارد

امروز دیگر قدرت بازو ندارد

بابا خروشان بود روزی مثل کارون

اما امانش را بریده، سرفه اکنون

نقطه سر خط، "نانوا دیروز نان داد"

بابا به دشت نینوا، امروز، جان داد

"آن مرد آمد"، بود سر مشق دبستان

امروز "بابا" گشته سر مشق دلیران

آن مرد آمد، زیر باران، ناز نازان

این مرد هم آمد، ولی بر دوش یاران

آن مرد آمد، از افق های خیالی

این مرد آمد، واقعی، اما هلالی

آن مرد، می گفتند، روزی "داس دارد"

این مرد، اما، صولت عباس دارد

در دست او روزی اگر سیب و سبد بود

اکنون به کف دارد درفش "یار موعود"

آن مرد با این مرد، خیلی فرق دارد

فرقی، چو فرق بین غرب و شرق دارد

بس کن حمید، این واژه بازی را رها کن

بابا صفت، جان در ره جانان، فدا کن

بابا دگر از دام لفظ و واژه رسته

او تارهای سست "بودن" را گسسته

"مصطفی زاده"

بیـ... رنگـ... :

+ برگشتیم، اما دلمان جا ماند...

همین!

+بسیجی دلباخته حق واهل ولایت است و به خود حتی اجازه نمی دهد به جز آنچه ولی امر می خواهد آرزویی داشته باشد.

امروز امت بزرگ ما اهل ولایتند، آنها گوش اطاعت، به فرمان اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی الامرمنکم سپرد‌ه‌اند و اینچنین خداوند وظیفه تحقق اهداف الهی همه انبیاء را برگرده صبور و پرقدرت آنان نهاده است،‌و چه شرفی بالاتر از این؟

عزیز ما، امام عشق!

آنان که معنای ولایت را نمی دانند در کار ما سخت درمانده اند، اما شما خوب می دانید که سرچشمه این تسلیم و اطاعت و محبت کجاست، خودتان خوب می دانید که چقدر شما را دوست می داریم و چقدر دلمان می خواست آن روز که به دیدار شما آمدیم، سر در بغل شما پنهان کنیم و بگرییم، ما طلعت آن عنایت ازلی را در نگاه شما باز یافتیم.

*"شهید سیّد مرتضی آوینی"

ديدگاه ها  (۱۸۱)

۰۸ آبان ۹۱ ، ۲۲:۰۲ منتظر مولا
سلام.به سلامتی برگشتین!
خوش گذشت؟
خوشحال میشم اولین نظر رو در مورد این مطلب من بذارم
التماس دعا
ما باز یافتیمـ طلعت آن عنایت ازلی را ..

امامـ ِ عشق ..
سید ِ دل ... شهید آوینی ./
.
.
.


زیارت قبول
ظرف ِ دلت پر از باور ِ اجابت ها
سلام

زیارت قبول ...

انشاالله همیشه سفرهای ِ زیارتی :)
سلام علیک
عید قربانی کردن نفس بر شما نیز مبارک
یاعلی
۰۹ آبان ۹۱ ، ۰۸:۴۸ خادم الحسین
تشنگی شرط شهادت است؛ و تشنه کامی زینت آن...

سلام خواهر بزرگوارم
رسیدن بخیر
زیارت قبول
اعیا هم مبارک باد بر شما
شعر بسیار زیبائی بود.

ای مردمان رد شده از هفت شهر عشق
رحمی به ساکنین خم کوچه ها کنید....
یاد شهدا بخیر در این روزها
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۰۹ آبان ۹۱ ، ۱۰:۲۰ ارحم الرحماء
شعر بسیار زیبایی بود ...
سلام خواهر
یااباصالح (مهدی‎(‎ ازپرده برون آی که دلم غرق تمناست

تقصیردلم نیست تماشای توزیباست . . .
۰۹ آبان ۹۱ ، ۱۴:۲۸ ذی القربی/شمسیان
باسلام.
خداکند بتوانیم با کار در فضای مجازی شرمنده شان نشویم.
با مطلبی از تواضع امام خامنه ای در خدمتم.
التماس دعا
بسیار بسیار شعر زیبایی بود...

آفرین به این حُسن انتخابت خاهری..
کــــور کورانه به میخانه مرو، اى هشیار

خـــانه عشق بــــود، جــــــامه تزویر برآر

عـاشقانند در آن خانه، همه بى سر و پا

سروپـــــایى اگرت هست، در آن پانگذار
قشنگ بود.خدا قوت
سلام بر تو که با گمنامی نشان گرفتی.
جملهای در وصف این مطلب زیبا ندارم ، فقط خدا قوتتون بده.
یا علی (در ضمن با "حاج رضا" به روزم و منتظر حظور سبزتون)

*********تقدیم به شاهدان شهید:
در روزگاری چنین سرد، ای مرد، آخرین مرد!
بر شانه هایت چه داری؟جز کوله باری پر از درد
گفتند بال و پرش سوخت، گفتم حقیقت ندارد
مردی که من می شناسم خم هم به ابرونیاورد
بر جای خود ایستادی، در آتش و باد و طوفان
سرسبز بادا درختی که مثل تو زندگی کرد
برگرد تا با حضورت، اسطوره ها جان بگیرند
برگرد این عرصه خالی ست، برگرد،برگرد، برگرد!(سراینده:شیرین خسروی)
۰۹ آبان ۹۱ ، ۱۹:۲۶ عشق ک ر ب ل ا
زیارت قبول
انشاا... ک ر ب ل ا
التماس دعا
یا زهرا
خوش برگشتی عزیز دل
همیشه به زیارت باشی بحق ِ عمه مان ...
کربلا نصیبت
۰۹ آبان ۹۱ ، ۲۱:۰۶ هادی شیخ الاسلام
سلام برادر بی رنگ و گمنامم .
عشقت لبریز از عشق حسین(ع) .
وب جالب و پر محتوایی داری .
موفق باشی .
دعا فراموش نشود حاج اقا
۰۹ آبان ۹۱ ، ۲۱:۱۱ خادم الحسین
اجر تون با شهدا
۰۹ آبان ۹۱ ، ۲۱:۲۸ گمنام-سوزدل
آقا اجازه! خسته ام از این همه فریب،
از های و هوی مردم این شهر نا شکیب.
آقا اجازه! پنجره ها سنگ گشته اند،
دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب.
آقا اجازه! باز به من طعنه می زنند
عاشق ندیده های پر از نفرت رقیب.
«شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می کنند
«فرهاد»های کینه پرست پر از فریب!
آقا اجازه! «گندم» و «حوا» بهانه بود،
«آدم» نمی شویم! بیا: ماجرای «سیب»!
باشد! سکوت می کنم اما خودت ببین..!
آقا اجازه! منتظرند اینهمه غریب
۰۹ آبان ۹۱ ، ۲۱:۳۳ گمنام-سوزدل
باید ای دل اندکی بهتر شویم

یا نه اصلا آدمی دیگر شویم

از همین امروز هنگام نماز

با خدا قدری صمیمی تر شویم

زیارتا قبول باشه الهی
چرا مشهد بودین نگفتین ما در خدمتتون باشیم ؟!
سلام علیکم

ان شالله خداوند متعال حقیر را با بسیجیان محشور فرماید.

یازهرا(سلام الله علیها)
اللهم ارزقناشهادت فی سبیلک
با تشکر از مطلب شما با اجازه شما در وبلاگ خود استفاده می کنم و این هم هدیه بنده به شما منتظر مطالب جدید شما در وبلاگم هستم./.
شهید ابوالفضل یعقوبی فرزند یعقوب ، شهرستان اردبیل که در تاریخ 27/11/64 در منطقه عملیاتی فاو در عملیات والفجر 8 به فیض شعادت نائل شد.

یکی از دوستان وی نقل می کند، که یکی از رزمندگان از ایشان پرسیدند که آیا ازدواج کرده ای یا نه ؟

گفت : نه ، هنوز ازدواج نکرده ام .

علتش را پرسید ، لبخند زد!

اصرار کرد که علت ازدواج نکردن او را بدانم که گفت:

بیچاره مادرم مدتی است که گیر داده باید حتما ازدواج کنی ! مادرم از ترس شهادت می خواهد ازدواج کنم تا شاید به خاطر عروسش هم که شده من دست از جبهه بردارم .

به خاطر این همه فکر و ذکرش این شده تا مرا سر و سامان بدهد . من هم تصمیم گرفته ام تا جنگ تمام نشد ازدواج نکنم . بار آخر که به مرخصی رفتم پایش را در یک کفش کرد و گفت که حتما باید ازدواج کنی.

بعد از ساعت ها پافشاری ناچار برای این که این قضیه تمام شود ، نشانی الکی را در قریه نیار به او دادم . اسم و فامیلی دختر را از من پرسید . گفتم: فامیلی اش را نمی دانم ولی اسمش مریم خانم است .آن روز مادرم با خوشحالی و خندان برای این که دختر را ببیند و از او خواستگاری کند از خانه بیرون رفت .

بعد از دو ساعتی وقتی به خانه برگشت دیدم عصبانی است و به قول معروف توپش پر بود. مفصل با من دعوا کرد . در حالیکه می خندیدم گفتم ، این نشانی را برای اینکه شما ناراحت نشوید دادم.

مادرم در حالیکه دست از دعوا کشیده بود و می خندید گفت: آخر پسر نشانی ای که به من دادی ، نشانی پیرزن نود ساله ای به نام مریم خانم بود و همه او را می شناختند و با این کار پاک آبرویم را بردی!
سلام

وب خیلی عالی دارین.
سلام
عالی بود
بی نظیر بود
خیلی شعر قشنگی بود خیلی خیلی زیبا یود.
۰۹ آبان ۹۱ ، ۲۲:۲۱ آستین خالی
سلام آقاسیدمرتضی برام دعا کن
بسم له السلام..
زیارت قبول.

برای ما دعا کردید خواهری ؟
۰۹ آبان ۹۱ ، ۲۳:۰۹ عاشقان رهبر
سلام
وب زیبایی داری اگر با تبادل لینک موافقین من را با جانم فدای رهبر لینک کن بعد خبر بده تا لینکت کنم
۰۹ آبان ۹۱ ، ۲۳:۰۹ روایات و حکایات خواندنی
سلام
اللهم احفظ قائدنا و امامنا خامنه ای
باسلام وادب
متشکرم از شعرو مطلب زیبایتان
از آشنایی باشما خوشحالم
دوست داشتی می تونیم تبادل لینک داشته باشیم .
سلام بزرگوار
ممنونم از اینکه مرا مورد تفقد خودت قرار دادی
خداوند حافظ شما و خانواده ات باشد
سلام
جالب بود
عید ولایت مبارک باد
سلام وبلاگ پرمحتواوخبی دارین خداقوت بسیجیان.به وبلاگ ما هم سربزنید.
http://emam-hasan-mojtaba.blogfa.com/
۱۰ آبان ۹۱ ، ۰۸:۵۲ نفس های استجابت
بعد از سلام :
عید امامت بر رهپویان ولایت مبارک باد...

سپاسگزارم از اینکه قدری در نفس های استجابت تامل کردید....
سلام لینکم کنید لینکت کردم
سلام
وب بسیار زیبایی دارید
با اجازه شما رو لینک کردم
التماس دعا
فردا راهی کربلا هستم انشا الله دعاتون می کنم
۱۰ آبان ۹۱ ، ۰۹:۵۰ شهید اسلامی نسب
سلام.


استفاده کردم.
سلام
چه فضای نورانی و قشنگی برای خودت درست کردی.
انشالله سرفرصت بیشتر سر میزنم.
موفق باشید در پناه خدا و عنایات شهدا
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۱:۱۰ انتظار وصال
سلام
شعر عالی بود لذت بردم
امیدوارم همیشه دنبال کننده وبلاگ خودت باشی
منتظرتم
خیلی قشنگه خوشم اومد
حتما بهم سربزن
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۱:۴۴ خادمین فاطمه زهرا
سلام
میلاد با سعادت دهمین نور خدا مبارک باد
با تبسم نور آپم
سلام
انشاء الله موفق و پیروز وشاد باشید.
اگر مایل باشید حاضرم شما رو لینک کنم .شما هم تو همسنگری هاتون ماروبیارید.
عرض سلام و خداقوت
اگر موافق تبادل لینک بودید خبرم کنید
به امید ظهور مولا و سرورمان... یاحق...
سلام
وبلاگت خوبی اش این هست که در مورد شهیدان است
خوش به حالت
اجرتان با خدا
با سلام

ویزای ورود به بهشت چیست؟

با مطلبی تحت این عنوان به روزم و منتظر نظرات عالی شما...

در پناه بهترین ها
بسم رب النور
سلام دوست عزیز عید هایتان مبارک.از یاران یوسف زهرا باشید ان شا الله تشریف بیارید
به کلبه ی حقیرانه ی ما از امام هادی هدیه داریم براتان...
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۶:۳۰ محمدرضا عباسی چاشتخوارانی
سلام ؛ زیبا و عالی .
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۷:۲۲ نوکر ارباب
سلام همراه همیشگی
آپم و منتظر حضور سبز شما
یاعلی
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۷:۲۴ سرباز کوچولو
سلام
عیداتون یکی یکی مبارک
شما دعوتییــ ـن!"شیخ رجبعلی خیاط،قسمت دوم-میهمانی"پنج دقیقه بیشتر وقت شما را نمیگیره!
پس مشتاقانه منتظرم
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۷:۳۵ افسر بسیجی جنگ نرم
بسم الله
با افتخار با شماره 150 در سنگر ما عضو شدید.
عیدتون مبارک
وبلاگ خوبی داری

با افتخار لینک شدید

خواستی لینک کن
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۸:۲۷ هیات علمدارمجیدیه
سلام...عاشق خدا باش تا معشوق خلق شوی
اگه دوست داشته باشی با هم تبادل اطلاعات و تبادل لینک کنیم
با تشکر
سلام .
خیلی پست زیبایی بود . موفق باشی
یاحق
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۹:۱۳ غلام قمــــــــــر
ممنون از حضور
جزاکم الله خیرا
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۹:۵۹ چشم انتظارباران
بسم الله
سلام
عیدتون مبارک
ممنون که همیشه به من سرمی زنید بانوشته های قشنگتون
شادباشید
سلام نازنین
وظیفه ماست
عید اکمال دین بر شما مبارک
التماس دعای وبژه دارم
سلام
خیلی قشنگ بود
۱۰ آبان ۹۱ ، ۲۰:۵۹ منتظر موعود
سلام ...
ممنون از حضورتون در وبلاگ منتظران موعود ...
دوست داشتین به دهستان کلاته اسد هم سر بزنین ...
واقعا پر محتوا مینویسین ...
فوق العاده

نوشتید:برگشتیم... زیارت قبول
ولی
ما
واقعا برگشتیم..............!!!!
موعدا!
ایا حضورعشق رابه
تماشابنشینیم
یا. . .انتظار را؟
چشمی براه دارم.
چشمی ، براسمان . . .
می ایی....
می ایی........
و . . . جهان را
سبزخواهی کرد
سلام دوست گرامی
وبلاگ خوبی داری
انشاالله روز به روز بهتر بشه
شما تو وبلاگ من لینک شدید اگه لایق دونستی منو لینک کن
عیدت پیشاپیش مبارک (یا علی)
خیلی خیلی قشنگ بود این شعر
احسنت..
یک دَم حوالی نگاهمان بارانی شد..
طیب الله
به به
جانم
نمیدهم به سرور بهشت این غم را
دیوونه کنندس
دم خودتو وبلاگتو و نوحت همگی گرم
یا مَنْ لَهُ ذِکْرٌ لا یُنْسى : اى که یادش فراموش نشدنى است

یا مَنْ لَهُ نُورٌ لا یُطْفى : اى که نورش خاموش نشدنى است

یا مَنْ لَهُ نِعَمٌ لا تُعَدُّ : ای که نعمت هایش به شمار درنیاید

یا مَنْ لَهُ مُلْکٌ لا یَزُولُ : اى که فرمانرواییش زوال نپذیرد

یا مَنْ لَهُ ثَنآءٌ لا یُحْصى : اى که مدح و ثنایش نتوان شمردن

یا مَنْ لَهُ جَلالٌ لا یُکَیَّفُ : ای که چگونگى بزرگى و جلالتش نتوان گفتن

یا مَنْ لَهُ کَمالٌ لا یُدْرَکُ : اى که کمالش قابل درک نباشد

یا مَنْ لَهُ قَضآءٌ لا یُرَدُّ : اى که فرمان قضایش بازگشت ندارد

یا مَنْ لَهُ صِفاتٌ لا تُبَدَّلُ : ای که صفاتش تبدیل نپذیرد

یا مَنْ لَهُ نُعُوتٌ لا تُغَیَّرُ : اى که اوصافش تغییر نکند

۱۰ آبان ۹۱ ، ۲۲:۳۲ سکوت.....حسرت
نه همین چشم به راه تو مسلمانانند
عالمی را نگران کرده ای از غیبت خویش یا مهدی (عج)
۱۰ آبان ۹۱ ، ۲۲:۳۸ محمدفرهادی
سلام
دعوتید
۱۰ آبان ۹۱ ، ۲۲:۵۵ عشق ک ر ب ل ا
تبریک این ایام
مبارک
سلام.
دهه کرامت رو خدمتت تبریک عرض میکنم.
بعد مدتها تونستم وبلاگ شمشیر ولایت رو با مطلبی تحت عنوان("ما دم از سیاستمان می زنیم و شما دم از شهادتتان بزنید")بروز کنم.
فقط خواهشا مطلب رو کامل بخون و نظر خودت رو راجع به موضوع بیان بفرما،امیدوارم خوندن این مطلب برای شما مفید باشه،پس منتظر حضور پر مهرت هستم.
سلام
امیدوارم لایق همسنگری با شما باشم.
وبلاگ شما رو با کمال افتخار لینک کردم.
یا علی مدد
این حقیقت از کسی مستور نیست
جانشین نور، غیر از نور نیست


**من کنت مولاه فهذا علیٌ مولاه**

عید غدیر برشما مبارک
بسار زیبا بسیار زیبا
۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۱:۳۶ بسیج شهید صیاد خوی
سلام
بسیار زیبا بود
یاعلی
سلام
وبلاگ جالبی دارید
سلام،زیبا بود.

تشنگی شرط شهادت است؛ و تشنه کامی زینت آن...

موفق و سربلند باشی
۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۲:۰۸ هم پای قاصدک
زیارت قبول آبجی
سلام
سایت میراث داری با موضوعات
مداحی ، سخنرانی ، تحقیق ، ترفند ، نرم افزار ، کد های جاوا ، گوشه نما و ...
در خدمت شماست .
به ما سر بزنید و ما را با نظرات گران بهای خود همراهی کنید .

گوشه نماهای مناسبتی میراث داری :

http://miras-dari.blogfa.com/page/goshenama

یا حق
سلام
عیدتون مبارک
از حضور سراسر نورتون در وبلاگم ممنونم.
۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۳:۵۶ زمزم اندیشه
سلام وبلاگ خوبی داری-منتظر تبادل لینک با شما هستم -عید غدیر پیشاپیش مبارک
۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۴:۰۲ هیئت جوانان علی اکبر(ع) اصفهان
آماده ساز دیده برای گریستن
بی شک بود بهشت بهای گریستن
ذکر جفا و نقل مصیبت نیاز نیست
نام حسین(ع) بس است برای گریستن
۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۴:۰۵ دردلی اورک
سلام
باتبریک عیدبزرگ غدیر به محضرشما
وظیفه بزرگی بردوش ما ارزشی نویسان در فضای مجازی است که بایستی حق غدیر وولایت را درکل جهان اسلام نشر دهیم.
بنده با شعرجدیدم بروزم.
شعری از حضرت آقا در وصف امام عصر (عج)

دلم قرار نمی گیرد از فغان بی تو

سپندوار زکف داده ام عنان بی تو

ز تلخ کامی دوران نشد دلم فارغ

ز جام عشق لبی تر نکرد جان بی تو

چو آسمان مه آلوده ام ز تنگ دلی

پر است سینه ام ز اندوه گران بی تو

نسیم صبح نمی آورد ترانه شوق

سربهار ندارند بلبلان بی تو

لب از حکایت شبهای تار می بندم

اگر امان دهدم چشم خون فشان بی تو

چو شمع کشته ندارم شراره ای به زبان

نمی زند سخنم آتشی به جان بی تو

زبی دلی و خموشی چون نقش تصویرم

نمی گشایدم از بی خودی زبان بی تو

عقیق صبر به زیر زبان تشنه نهم

چو یادم آید از آن شکرین دهان بی تو

گزارش غم دل را مگر کنم چو امین

جدا ز خلق به محراب جمکران بی تو

با سلام . . .

در پناه چادر خاکی مادرمون حضرت فاطمه باشید

یا علی . . . جانم فدای سید علی
عالیه ...
۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۹:۲۷ اندکی صبر سحر نزدیک
سلام...خیلی وبلاگت قشنگ هست لینک کردم شما رو
به منم سر بزن ودوست داشتی لینک کن
۱۱ آبان ۹۱ ، ۲۰:۲۹ هرروز یک خاطره
برادربی تو داغم تازه تر شد/ تو رفتی سوز اشکم بیشتر شد/

به دنبال سرت سنگر به سنگر/ دل من نیز مفقودالاثر شد

شادی روح شهدا صلوات
سلام ورحمت
خدا قوت
عیدتون هم مبارک

التماس دعای فرج
۱۱ آبان ۹۱ ، ۲۳:۴۷ نیلوفرانه
باز دوباره جمعه دلتنگی فرارسید . . .
باز باران اشکهای نگاه فرو بارید. . .
و تنها امیدم برای دیدنت ندبه صبح روز دلتنگیست. . .
همسنگر ندبه فراموش نشه. . .
لینکتون کردم.بانام " نیلوفرانه" لینک کنین.
ارزشی بود
سری به ماهم بزنید!
باعرض سلام خدمت شما
عید غدیر خم عید امامت و ولایت برشما مبارک باد
سلام
موفق باشید
امام رضا (علیه السلام ) به ابن الشبیب فرمودند:
یا بن شبیب ان کنت باکیاً فابک للحسین بن علی بن أبی طالب علیهم السلام‏
ای پسر شبیب اگر خواستی گریه کنی برای حسین بن علی بن ابیطالب گریه کن ...
بیایید بر حسینیه دل با پامال میوه غدیر در کربلا همیشه پرچم سیاه بندیم و به عزا بنشینیم تا یوم الموعود که منتقم از راه رسد و بداد دلما برسد ان شاالله
۱۲ آبان ۹۱ ، ۱۱:۱۳ پرستوی مهاجر
مدح علی و آل علی بر زبان ماست / گویا زبان برای همین در دهان ماست
عیدتون مبارک....
یکی از بزرگترین شبهات دین رو تو سایتم گذاشتم اگه جوابی در موردش داری برو نظر بده

یاعلی...
۱۲ آبان ۹۱ ، ۱۱:۴۸ عشاق الشهداء(شهید گمنام)
با سلام وبلاگ زیبایی داری انشاال... مثل آقا مرتضی آوینی همیشه پیرو ولایت بمانی
عیدتون مبارک.
درپناه مادر سادات
یاعلی
گفتم آخرعشق را معنا کنیم
بلکه جای خویش را پیدا کنیم
آمدم دیدم جای لاف نیست
عشق غیر از ع ش ق نیست
آمدم گفتم به آوای جلی
ع یعنی عدل مولایم علی
ش یعنی شور الله الصمد
ق یعنی قل هو الله احد
عاشقان عیدتان مبارک باد
خداوندا
این تو هستی که قلبم رامالامال عشق به راهت.اسلامت.نظامت وولایتت قرار دادی.
(شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی)
سلام من علی داوودی طرفدار همیشگی شما هستم
از مطالب زیبای شما متشکرم
نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد
همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد
عید غدیر خم مبارک باد
سلام
به نوبه یک مسلمان
برای آنکه به پیامبرمان توهین میکنند
در عرصه حضورداریم
مگر نه اینکه ان الدین عند الله السلام
ولذا همه پیامبران پیامبر اسلام اند
حتما نگاهی به وب ام بیاندازید
و شما هم خاموش نشینید
یاحق
امیرالمومنین علی علیه السلام :


بِکَثْرَةِ الصَّمْتِ تَکُونُ الْهَیْبَةُ، وَ بِالنَّصَفَةِ یَکْثُرُ الْوَاصِلُونَ، وَ بِالْإِفْضَالِ تَعْظُمُ الْاءَقْدَارُ، وَ بِالتَّوَاضُعِ تَتِمُّ النِّعْمَةُ، وَ


بِاحْتِمَالِ الْمُؤَنِ یَجِبُ السُّؤْدُدُ، وَ بِالسِّیرَةِ الْعَادِلَةِ یُقْهَرُ الْمُنَاوِئُ، وَ بِالْحِلْمِ عَنِ السَّفِیهِ تَکْثُرُ الْاءَنْصَارُ عَلَیْهِ.


در خاموشى فراوان ، مرد را هیبت افزاید و انصاف سبب افزونى یاران و دوستان گردد و به بخشش ، قدر و


منزلت بزرگ شود و به تواضع ، نعمتها به کمال رسد و با تحمل رنجها سرورى حتمى شود.

و به عدالت ، دشمن
از پاى در آید و به بردبارى ، در برابر نادان ، یاران افزون گردند



(( نهج البلاغه :حکمت 215 ))
...





گفت تو غـرق گنـاهی؟ گفتمش یـا رب بلی


گفت پس آتش نمیـگیرد چـرا جـسم و تنـت ؟؟؟


گفتمش چون حـک نمودم روی قلبم یا علی



عیدتـــون مبارکـــــ
خورشید به ظلمت شبت آوردم
شادی به دل پر از غمت آوردم
میدانم از این شعر خوشت می آید
چون نام علی(ع) را به لبت آوردم.
دریای غدیر، از ریزش آبگون وحی بر جان محمد(ص) لبریز است
و قامت دین در زلال غدیر خم، انعکاس می یابد.
عید غدیر بر شما مبارک باد.
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص مَثَلِی فِیکُمُ مَثَلُ الشَّمْسِ وَ مَثَلُ عَلِیٍّ مَثَلُ الْقَمَرِ فَإِذَا غَابَتِ الشَّمْسُ فَاهْتَدُوا بِالْقَمَرِ

پیامبر گرامی فرمودند : مثل من میان شما مثل خورشید است و مثل علی علیه السلام مثل قمر(ماه ) پس هرگاه که خورشید ناپدید شد از قمر هدایت جوئید

من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو پیش من جز سخن شمع و شکر هیچ مگو


سلام
عید ولایت بر شما مبارک
سلام
با تاخیر همیشگیم اپم...
عیدتونم مبارک
عید شمامـ مبارکـ! خـــانومـ ..
۱۳ آبان ۹۱ ، ۰۱:۰۷ مراسم هفتگی دعای ندبه
باسلام
حضورگرم و صمیمی شما موجب دلگرمی وقوت قلب ماست
خیلی خیلی ممنونیم
در ضمن منتظرتان هستیم تا اعلام بفرماییدتا شما را باچه عنوانی لینک کنیم و اگر شما هم ما رو قابل دونستید ،ما رو با عنوان وبمون که در بالا هم ذکر شد لینک فرمایید
به امید دیدار در اولین پست وبلاگمون...
التماس دعا
۱۳ آبان ۹۱ ، ۰۱:۱۵ محسن از جهرم فارس
سلام
عید سعید غدیر رو به شما و تمامی علی دوستان عالم تبریک و تهنیت عرض میکنم .
وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارین . خدا قوت
با افتخار لینک شدین
موفق و پیروز باشید
یا علی
۱۳ آبان ۹۱ ، ۰۱:۳۳ أَحْلاَمـ
سلام خدای حنان بر بی رنگی ِ عزیز ..

ولایت مبارک دلتان

سپاس.
علی زیبایی هر سرنوشت است
اگر الگو شود عالم بهشت است
علی آسان ترین رمز نجات است
که او از هر بدی ما را برات است
عید غدیرخم بر تمام شیعیان جهان مبارک باد
سلام عیدتان مبارک
ایا درباره معجزه اهن شنیده اید ؟
ایا اهن از فضا امده ؟
.
.
.
.
.
.
پاسخ قران به این سوالات در وبلاگ نور الله
۱۳ آبان ۹۱ ، ۰۵:۳۷ ارحم الرحماء
بر عید غدیر عید اکبر صلوات
بر چهره ی نورانی حیدر صلوات
بر فاطمه این عید هزاران تبریک
بر یک یک اهل بیت کوثر صلوات

سلام خواهر عزیزم
عیدت مبارک
ان شاالله نجف
۱۳ آبان ۹۱ ، ۱۰:۴۰ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ فَإِنْ تَنازَعْتُمْ فی‏ شَیْ‏ءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَ الرَّسُولِ إِنْ کُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ ذلِکَ خَیْرٌ وَ أَحْسَنُ تَأْویلاً ::اى کسانى که ایمان آورده‏اید! اطاعت کنید خدا را! و اطاعت کنید پیامبر خدا و اولو الأمر [= اوصیاى پیامبر] را! و هرگاه در چیزى نزاع داشتید، آن را به خدا و پیامبر بازگردانید (و از آنها داورى بطلبید) اگر به خدا و روز رستاخیز ایمان دارید! این (کار) براى شما بهتر، و عاقبت و پایانش نیکوتر است‏.(نساء:59)
عیدتون مبارک
۱۳ آبان ۹۱ ، ۱۰:۴۲ من یک مسلمانم
غدیر یک تاریخ است ،تاریخی سرخ که اولش مدینه است، میانه اش کربلاو سرانجامش ظهور
عید ولایت مبارک
نــه فقط بنده بـه ذات ازلی می نازد
نــاشر حــکــم ولایــت بــه ولـی می نازد
گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی
عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد

نام علی: عدالت؛ راه علی: سعادت؛ عشق علی: شهادت؛ ذکر علی: عبادت؛ عید علی: مبارک
نخواهم گل که گل بی اعتبار است
تمام عمر گل فصل بهار است
تو را خواهم من از گلهای عالم
که عطر تو همیشه ماندگار است
تمام لذت عمرم در این است
که مولایم امیرالمومنین است
عید سعید غدیر خم بر همگان مبارک
۱۳ آبان ۹۱ ، ۱۱:۲۹ مردان نبرد
سلام... صبح بخیر... عیدتون مبارک...
سلام
عیدتون مبارکـــ
عیدی ما فراموش نشه
یاعلی
سلام

زیارت قبول. رسیدن بخیر...
دلتان را خوب جایی جا گذاشته اید ...

با آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه رهپویان راه عشق

خورشید شکفته در غدیر است علی
باران بهار در کویر است علی
بر مسند عاشقی شهی بی همتاست
بر ملک محمد امیر است علی

عید غدیر خم مبارک
۱۳ آبان ۹۱ ، ۱۵:۳۷ منتظران مهدی صاحب الزمان عج
باعرض سلام

عید سعید غدیر خم را به شما تبریک میگویم
التماس دعا
عید غدیر مبارک.
این دو حدیثم برای کسانی که میگن ما با سنی برادریم و به آنها نباید بگیم کافر.
ابوحمزه ثمالی گوید: از امام سجاد علیه السلام راجع به آن دو نفر (ابوبکر و عمر) سوال شد. حضرت فرمودند: کافران و کافر من تولاهما.
دو کافرند و هر کس موالی آنها باشد کافر است.
بحارالانوار ج۷۲/ 128
امام صادق علیه السلام می فرمایند:
من شک فی کفر اعدائنا و الظالمین لنا فهو کافر.
کسی که شک کند در کفر دشمنان ما وکسانی که به ما ظلم کردند کافر است.
وسائل الشیعه ج۲۸ ص۳۴۵
من به تولای علی زیستم
مرید هر بی پدری نیستم
اگر بپرسید که من کیستم
غدیریم سقیفه ای نیستم
بود امام به دو دنیا علی
لعن علی عدوک یا علی
اولی و دومی و سومی.

یا علی
۱۳ آبان ۹۱ ، ۲۱:۲۶ هرروز یک خاطره
سلام علیکم.
عید بر همه مبارک
۱۳ آبان ۹۱ ، ۲۲:۱۸ تا بهشت راهی نیست...
سلام
عیدتون مبارک
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة مولانا امیر المونین علی بن ابی طالب و الائمة المعصومین علهیم السلام
با سلام

اللهم عجّل لولیک الفرج
یک چشم زدن غافل ازآن شاه نباشیم
شاید که نگاهی کند آگاه نباشیم

علی در عرش اعلی بی نظیر است
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است
۱۴ آبان ۹۱ ، ۰۸:۵۴ کوی غریبان
سلام
چه شعر جالب و معناداری
خیلی تامل برانگیزه
۱۴ آبان ۹۱ ، ۰۸:۵۴ هم پای قاصدک
قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد / ایمان به جز از حب علی پایه ندارد

گفتم بروم سایه لطفش بنشینم / گفتا که علی نور بود سایه ندارد
سلام
خیلی زیبا بود .
ممنون .
غدیر، تجلی اراده خداوند، مکمل باور ما و نقطه تاملی در تاریخ است…
این عید بر شما مبارک باد
اللّهم عجّل لولیک الفرج
۱۴ آبان ۹۱ ، ۱۱:۲۸ دختری از جنس باران
بنویس "بابا آمد" اما بی پر و بال

بنویس "بابا آمد" اما زار و بد حال

بنویس "بابا آمد" اما شیمیایی

بنویس او دیگر ندارد هیچ نایی

سلام حقا که عالی بود. واقعا خیلی تامل داشت. این شعر باید فریاد زده بشه تو گوش بعضی آدمای فراموشکار
عیدتون مبارک. ممنون از حضورتون در وبلاگم
۱۴ آبان ۹۱ ، ۱۲:۱۹ به همین سادگی
برگشتین؟خوشحالم که دوباره یه مطلب قشنگ ازتون خوندم
به روزم
سلام...
عیدتان با تاخیر مبارک...
اللهم الرزقنا...
دعایم کن
یاعلی مددی
۱۴ آبان ۹۱ ، ۱۲:۳۲ کانون علمی فرهنگی شاهد و ایثار دانشگاه گ
دختری ۳ ساله بود که پدرش آسمانی شد



همه گفتند که او با سهمیه وارد دانشگاه شده!!



ولی هیچکس ندید که او چند هفته در تب سوخت تا بتواند



بنویسد



«بــــابـــــا»
...............
ممنون از اینکه بهمون سر زدید
با افتخار لینک شدید
۱۴ آبان ۹۱ ، ۱۳:۴۶ وبلاگ نشرافکار آیت الله سید صادق شیرازی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم از وبلاگ ما یعنی وبلاگ نشر افکار و آرای آیت الله العظمی سید صادق شیرازی حفظه الله دیدن نمائید و نظر خود را بگذارید و اگر تمایل دارید ما را نام (نشر آرا آیت الله سید صادق شیرازی) لینک کنید و سپس به ما اطلاع دهیذ شما را با چه نامی لینک کنیم و اگر خواستید لوگو ما را در وبلاگ خود قرار دهید.
www.shirazi313.blogfa.com
فوق العاده قشنگ و دلنشین بود.

یا علی
۱۴ آبان ۹۱ ، ۱۸:۳۴ مشتاق دیدار
سلام
ممنون که به وبلاگ حقیر سر زدید
منور فرمودید دوست عزیز
التماس دعا دارم
۱۴ آبان ۹۱ ، ۱۹:۳۰ جامونده از شهدا
سلام بزرگوار
با تاخیر عید شما مبارک
برای من دلشکسته بسیاردعا کنید.
به من هم سر بزنید خوشحال میشم
خدایا بدون تو هیچیم
چقد بندگان مومن و بی رنگ خدا را دوسدارم
خدایا سلامت بدارشان
من فدای تو بشم ای نازنین
برو سر درسات
۱۴ آبان ۹۱ ، ۲۱:۴۳ احسان برادری از بلوغ
سلام
وقتی دوست جنس مخالف دارم ، دلتنگی هام رفع میشه، چرا ؟
جواب این سوال رو در چت خواندنی احسان برادری از بلوغ با یاشار از مدرسه تیزهوشان علامه جعفری بخوانید .
سلام
با سبک زندگی سکولاری
به روز هستم
۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۵:۴۰ گلبرگ مغرور
سلام
با مطلب بسیار مهمی اپیم
زود تشریف بیارید99
۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۹:۴۳ فرمانده عملیات
سلام همسنگر
قالیباف "نارنجی" و رضایی "آبی" شد!
2 تن از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده، رنگ ستادهای انتخاباتی خود را تعیین کردند.

حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی به گزارش عصرامروز، محمد باقر قالیباف و محسن رضایی دو تن از کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری "رنگ" انتخاباتی خود را تعیین کردند.
۱۶ آبان ۹۱ ، ۰۱:۰۵ پایگاه جامع شناخت بهائیت
سلام
وبلاگ زیبا و قابل توجهی دارید.
از شما دعوت می کنم به پایگاه جامع شناخت بهائیت بیایید و انتقادات و پیشنهادات خود را بیان فرمایید.
با سپاس
۱۶ آبان ۹۱ ، ۱۲:۱۴ کانون فرهنگی هنری مشفقین مصلی اردبیل
با سلام
ممنون از حضورتون و لطفتون.با کمال افتخار لینک شدید.منتظر همراهی،نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما عزیز بزرگوار.یازهرا"س"
با سلام و دعای خیر بسیاز عالی بود اللهم عجل لولیک الفرج التماس دعا
قال النبی(ص):
خدایا من از تو پایداری در کارها وثبات قدم درهدایت می خواهم.

۱۶ آبان ۹۱ ، ۲۲:۰۱ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
سلام و نور...
فعالیت وبلاگ ما به پایان رسید...
سپاس بی کران به خاطر نظرات لطفتان در این مدت...
در ایام محرم ما را از دعای خیرتان محروم نفرمایید.
یا علی مدد
سلام
می خواهم بگویم ما نیز مسلمانیم و عاشق خدا و اهل بیت ولی باید بدانید که ما نمی خواهیم با ابزار جنگ و نفرت بر دنیا نفوذ کنیم عشق و دوستی ابزاری بس قدرتمند تر است خداوند عاشق بندگانش است دنیا را با عشق بنا نهاد پس ابزار عشق و دوست داشتن قویتر از جنگ و نفرت عمل خواهد کرد انرژیهای عالم بر پایه عشق و دوست داشتن سیال تر و روان تر حرکت می کند بییایید از تفکر جنگ و نفرت و دشمنی دست بردارید که با این تفکر هر روز بیش تر در تنهایی و نفرتی که از بندگان خدا در دل می پرورانید فرو می روید این راهش نیست روزی می فهمید که خیلی دیر است . حتی امام زمان هم عاشق همه ی انسان هاست و نگاه تان را عوض کنید تا در دلها نفوذ کنید آن وقت دنیا را عوض کنید.
پاسخ:
چه میکند این عشـق!!
۱۷ آبان ۹۱ ، ۱۱:۰۱ فاطمه مجاور
سلام
زیارت قبول. ما رو هم دعا کردین؟
دلم خیلی هوای مشهد و کرده با خاطره ی روضه ی رضوان به روزم
خوشحال میشم که با نظراتتون وبلاگم رو مزین کنید
۱۷ آبان ۹۱ ، ۱۱:۲۳ نقطه چین تا خدا
الهی !
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم، نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی.
در اگر باز نگردد، نروم باز به جایی.
پشت دیوار نشینم، چو گدا بر سر راهی. کس به غیر از تو نخواهم، چه بخواهی چه نخواهی.
باز کن در، که جز این خانه مرا نیست پناهی...
سلام علیکم. زیارت قبول . من هم امشب اگر توفیق باشد مهمان امام رضا هستم.آپم ومنتظر حضورتان.
۱۷ آبان ۹۱ ، ۱۶:۲۲ آهسته عاشق می شوم
محرم دارد می رسد
.
.
.
پیراهن مشکی ام روضه می خواند ...
سلام تو چرا انقد سنگ سیاست را به سینه میزنی؟همشم دروغه..........
مطالبت به دل نشست
افرین
سلام
وبلاگ خوب و پرباری دارید
شعر هم خیلی زیبا بود
اجرتون با حضرت زهرا (ع)
من ازت دعوت میکنم که نویسنده وب منم بشوید منتظرم
سلام وبلاگ جالبی دارید باز به ما سر بزنید
۱۸ آبان ۹۱ ، ۱۲:۲۱ عاشقان ثارلله
یا زینب(س)

چقدر سخت بود در روز عاشورا شاهد شهادت امام بودید

بیایید در آخرین هفته تا عاشورا فقط روزی یک بار زیارت عاشورا را زمزمه کنیم

گردهمایی روزانه فقط برای زمزمه یکبار زیارت عاشورا

شروع از جمعه 1391/8/19

به ما بپیوندید

مرا به لینهای خود بیفزایید و
در این طرح اعلام آمادگی کنید
سلام
با شعر انتظار آپیم.
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

همرزم گرامی: با تشکر از وب ارزشی و پرمحتوایی که دارید، با استعانت از درگاه خداوند منان و به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن و ماتم سرور شهیدان عالم (طرح فراخوان بزرگ - ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه) را با همراهی شما یاران همیشگی و سروران والامقام و با نیتی که ما داریم و یا نیتی که شما دارید، ایجاد کردیم.
از تمامی شیعیان ولایت مدار، پیروان راستین شهید کربلا و بزرگ علمدار شیعه حضرت ابا الفضل العباس علیه السلام انتظار می رود با شرکت گسترده خود در این طرح ما را یاری دهند. شما همسنگر محترم نیز می توانید در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ ناب (محرم) و (شهادت) هم با ما همراه شوید و هم لینک و یا خود طرح فوقق را در وبلاگتان قرار دهید.
لینک پست ثابت ویژه طرح (ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه):
http://hekmatanh.blogfa.com/post/81

امام حسین (ع): هیچ‌ امری‌ را نپذیر مگر آنکه‌ خودت‌ را شایسته‌ آن‌ بدانی‌. اعیان الشیعه، ج 1،ص 621

به امید دیادر و یاری شما همسنگر گرامی
یا الله...
بیا جانا دگر وقت ظهور است
جهانی تشنه حس حضور است
جهان شد در پی منجی موعود
تمنای تو در حد وفور است
بیا که گشته افزون معرفتها
که لبریز تو از شور و شعور است
رسیده بی تو دورانی به بن بست
از این پیچ زمان وقت عبور است
جهان پر گشته از ظلم و جنایت
که دنیا مملو از بیداد و زور است
بیا که بی تو آرامش ندارم
سعادت بی تو از دنیا بدور است
بیا که طاقتم از حد گذشته
دلم بی تو دگر کمتر صبور است
نویسنده و شاعر: مبشر
سلام
اخر هفته است و با اپ همیشگیم منتظرم
اهنگ وبتون خیلی زیباست
۱۹ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۲ نورالحکمت
سلام دوست عزیز خسته نباشی
۱۹ آبان ۹۱ ، ۲۲:۵۲ کانون فرهنگی هنری مرحوم ابوترابی
سلام و نور
نظر به لطف شما در دلگرم کردنمان برای ادامه دادن این مسیر و پس از مشورت با دوستان تصمیم گرفتیم فعلا به راهمان ادامه دهیم. اشعار عاشوراییتان را در پست جدید وبلاگ به نظاره می نشینیم. اگر هنوز هم ذره ای به یاد ما هستید بسم الله...
یا حق
سلام
السلام علیک یااباعبدالله الحسین(ع)
عمریست خاک مقدم ماه محرمم
دائم نشسته بر سر راه محرمم
جز درگهش به هیچ دری رو نکرده ام
تنها گدای سفره ی شاه محرمم
با هیئت و حسینیه اش خو گرفته ام
دلبسته ی لباس سیاه محرمم
زیر لوای اشکم و با روضه زنده ام
محتاج سوز و گریه و آه محرمم
ره توشه ام به جز غم و مهر حسین نیست
روز جزا فقط به پناه محرمم
شب های قدر و ماتم مولایمان گذشت
در حسرت رسیدن گاه محرمم
یک کرببلا ببر،نبری گریه میکنم
چشم انتظار لطف و نگاه محرمم...

التماس دعا
۲۰ آبان ۹۱ ، ۱۳:۲۸ عاشقان ثارلله
سلام راستی شما مایل نیستید به جمع ما بپیوندید
طرح زیارت عاشورا به صورت روزانه البته این طرح از دیروز جمعه شروع وتا اول محرم الحرام ادامه دارداما میتوان بجمع ما پیوست مهم نیت است ...
سلام صفحه شهدای وب ام راه اندازی شد
وقت کردید
سری بزنید.
التماس دعا
۲۰ آبان ۹۱ ، ۲۲:۰۱ مرید زهرا (س)
ارباب صدای قدمت می آید
هنگامه اوج ماتمت می آید
ما در تب داغ و غم تو می سوزیم
پنج روز دگر محرمت می آید...

با سلام
خیلی ممنون از حضورتون
خیلی التماس دعا داریم
یا علی
امروز ظهر وقتی به بچه هایی که قرار بود از طرف دانشگاه برن کربلا گفتن جلسس کلی خوشحال و امیدوار شدیم و گفتیم خدایا یعنی میشه مشکل رفتن حل شده باشه.ولی وقتی رفتیم و گفتن کلا کنسل شده......... آتیش گرفتیم. آخ کربلا.خدایا پس کی قسمت من میشه.کی میشه من چشمم به شش گوشه آقا بیفته.کی میشه ببینم دارم روبرو شش گوشه زیارت عاشورا میخونم.آخ چی بشه چی بشه چی بشه ببینم تو بین الحرمین دارم راه میرم.آخ چی بشه ببینم زل زدم به گنبد آقا ابوالفضل و دارم دردودل میکنم.آقا امید منو ناامید نکنیا.آقا ومن همچنان منتظرموالتماس دعا از همه عاشقان
۲۱ آبان ۹۱ ، ۰۶:۳۶ علیرضا بختیاری
سلام
شعر زیبا و پر معنائی است ...........راجب شهادت فصلها میتوان نوشت اما خدا کند پایمان لحظه آخر نلرزد .
با برادران ارتشی بروزم .
یا علی
الهم عجل لولیک الفرج
با سلام
بالای مزار شهید آوینی نوشته شد ه است
السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت به فنائک و ...............
باحسین از یاحسین یک نقطه کم دارد ولی باحسین بودن کجا و یاحسین گفتن کجا
دیگه جواب ما رو نمی دهید
شاید لایق نباشیم نمی دانم
التماس دعا
۲۱ آبان ۹۱ ، ۱۵:۱۴ نخل ها ایستاده میمیرند
سلام.
وبلاگ خوب و ارزشی دارین.
من لینکتون کردم
خوشحال میشم بهم سر بزنید
۲۱ آبان ۹۱ ، ۱۶:۱۴ من یک مسلمانم
ارباب صدای قدمت می آید

هنگامه ی اوج ماتمت می آید

جانم به فدای جان معصومت باد

چند روز دگر محرّمت می آید

آه یاران!
اگر در این دنیای وارونه، رسم مردانگی این است که سر بریده مردان را در تشت طلا نهند و به روسپیان هدیه کنند،بگذار اینچنین باشد.
این دنیا و این سر ما!

سید مرتضی آوینی/فتح خون

التماس دعا
یا علی
سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید، در صورت تمایل ما آماده تبادل لینک با شما هستیم
http://shdidar.blogfa.com/
۲۱ آبان ۹۱ ، ۲۱:۱۵ گروه تواشیح معراج النبی شهرستان بابل
سلام علیکم:
دانی که چرا مهر جبین خاک حسین است؟
چون قبله ی دل پیکر صد چاک حسین است
دانی که چرا چوب شود قسمت آتش؟
بی حرمتیش بر لب و دندان حسین است
دانی که چرا آب فراتست گل آلود؟
شرمنده زلعل لب عطشان حسین است
دانی که چرا کعبه ی حق گشته سیه پوش
یعنی که خدا هم عزادار حسین است . . .

چند روز دیگه محرمه انشالله جز کسانی باشیم که ارباب ازمون راضی باشه واسم مارو جز سربازان فرزندش مهدی(عج) بنویسه. . .یاحسین(ع)
www.merajonabi.blogfa.com
سلام
به روزم
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید ... ممنونم.
خوبه یعنی عالیه
ممنون.
سلام علیکم
ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش بر شما و بیت مکرمتان تسلیت عرض می نمایم.

کسی که قلبش در مصائب ما به درد آید و غمگین و اشکبار مصائب ما باشد، هنگام فوت ما را خواهد دید و شادمانی به او دست خواهد داد، که این شادمانی در قلب او باقی خواهد ماند تا زمانی که کنار حوض کوثر به ما اهل بیت(ع) ملحق شود.

الفاتح با مطلبی در رابطه با تجاوز رژیم نژادپرست صهیونیستی بعد از سکوتی که طولانی داشت بروز گردید، انتقام خون شهیدان عزیز غزه را خواهیم گرفت و صهیونیست ها بزودی در آتش خشم خداوند متعال و مقاومت محو و نابود خواهند شد.

برای موفقیت و سربلندی روزافزون شما عزیزان دعا می کنم، الفاتح با افتخار مایل به تبادل لینک با شماست، خداوند متعال شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند، از حضور نورانی شما تشکر و قدردانی می کنم، محتاج دعای جمله خوبانم
۰۸ آذر ۹۱ ، ۰۹:۲۶ سیدابراهیم
سلام
وبلاگ خوبی دارید.
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم،
اگر مایلید می توانید وب منو با اسم " آشنای غریب" لینک کنی،
لطفا اسم وبلاگتون را هم به من بدبد تا من هم شما را لینک کنم
ممنون
http://ashna-e-gharib.blogfa.com/
۱۵ آذر ۹۱ ، ۱۳:۲۴ فاطمه ی خدا
سلام
خیلی زیبا بود.
موفق باشید در پناه حق.
خوشحال میشم بهم سر بزنید.
۱۹ آذر ۹۱ ، ۲۱:۴۹ دوستدارشهدا
ای بی معرفت، اینه رسم رفاقت؟

تشکر که به وبلاگم سرزدی و نظر گذاشتی این مطلبت خیلی خوب بود
من شما را با بی رنگی لینک کردم

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">