بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

تواضع

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۱۴ ب.ظ

من از قم اعزام می شدم، او از مشهد مقدس. فقط دو، سه بار قسمت شد که در خط مقدم و پشت خط ببینمش. یک بارش تو یکی از پادگان ها بود. سر ظهر، نماز را که خواندیم، از مسجد آمدم بیرون. راه افتادم طرف آسایشگاه، بین راه چشمم افتاد به یک تویوتا، داشتند غذا می دادندچند تا بسیجی هم توی صف ایستاده بودند. ما بین آن ها، یک دفعه چشمم افتاد به او! یک آن خیال کردم اشتباه دیدم. دقیق تر نگاه کردم. با خودم گفتم: شاید من اشتباه شنیدم که فرمانده گردان شده!

رفتم جلو. احوالش را که پرسیدم، گفتم: شما چرا ایستادی تو صف غذا، آقای برونسی؟! مگه فرمانده گردان...

بقیه حرفم را نتوانستم بگویم. خنده از لب هاش رفت. گفت: مگه فرمانده گردان با بسیجی های دیگه فرق می کنه که باید غذا بدون صف بگیره؟

یاد حدیثی افتادم؛ «مَنْ تَواضَعَ لِلهِ رَفَعَهُ اللهَ»: «هر کس به خاطر خدا تواضع کند، خداوند او را رفعت می دهد.»

پیش خودم گفتم: بیخود نیست آقای برونسی این قدر توی جبهه ها پر آوازه شده.

بعداً فهمیدم بسیجی ها خیلی مانع این کارش شده بودند، ولی از پس او برنیامده بودند.

*خاطره ای از شهید حاج عبدالحسین برونسی،

به روایت" حجت الاسلام محمدرضا رضایی"

«کتاب؛ خاک های نرم کوشک»

بیـ... رنگـ..:

إِذا تَفَقَّهَ الرَّفیعُ تَواضَعَ؛

انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانایى رسد، متواضع مى شود.

" امام على علیه السلام"

ديدگاه ها  (۱۴۴)

۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۳۶ سربازسیدالشهدا
بسم رب الزهرا(س)

سلام علیکم
امام خامنه ای(مدظله العالی):
بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهى، براى ملت ایران صورت عملى و تحقق خارجى گرفت.

بروزم و منتظرحضورتون هستم...

التماس دعا...یازهرا
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۴۲ یه دخترباحجاب

یوم الله 22بهمن ماه مبارکباد
“بهمن خونین جاویدان. تا ابد زنده بادا قرآن. بهمن خونین جاویدان. تا ابد زنده یاد شهیدان …”
و اما انقلاب اسلامی ایران، ثمره خون هزاران شهید لاله گون در راه اسلام و آرمان‏های امام امت است و این خون‏هاست که به ما هویت ایرانی اسلامی داد.
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۴۸ یه عاشق خدا
۲۲ بهمن بهمن در طول زندگی و برای نسلهای آینده باید سرمشق همه قرارگیرد . امام خمینی(ره)

فرارسیدن یومالله22 بهمن مبارک
سلام علیکم 
وبلاگ زیبا وبا معنویتیست 
موفق وسربلند باشید 
التماس دعا
سلام وممنون ازقدوم سبزتون.
آنروزها که دشمن به جانمان حمله کرد شهدا ما را شرمنده خود کردند.نکند این روزها که دشمن به نانمان حمله کرده،شرمنده شهدا شویم.
السلام علیک یافاطمه الزهرا(سلام الله علیها)
خیلی عالی بود.به منم سر بزن نظر یاذت نره
منم کتاب خاک های نرم کوشک رو خوندم.کتاب فوق العاده ایی.
گاهی اوقات فکر میکنم کسایی مثل شهید برونسی افسانه بودن فکر نکنم دیگه کسی شبیه اون بزرگوار وجود داشته باشه.
جالب بود
پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند

اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند . . .

(شهید آوینی)
سلام

برخیز که فجر انقلاب است امروز
بیگانه صفت خانه خراب است امروز
هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد
از لطف خدا نقش بر آب است امروز

۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد .[گل][گل][گل]
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۵۱ صبغة الله (ابراهیم)
خودمونی بگم : سلام خیلی با وبلاگت حال می کنم

طلبگی بگم : استفاده کردم

تبادل لینک کنیم؟
کاری به شما ندارم اینو برای خودم میگم:
اگر هر بچه مذهبی تو جامعه قبل از اینکه حرفی رو بزنه بهش عمل کنه (مثل شهید برونسی)دیگه مجبور نیس تحقیرا و توهینایی که به رهبرش میشه روتحمل کنه...

۲۱ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۴۶ سرباز سید علی
خدا قوت همسنگر
سلام
یاد و خاطره تمام شهدا گرامی و پررهرو
سلام ..... وبلاگت عالیه ..... خیلی خیلی موفق باشید
التماس دعای خیر
عالی و پر معنا
اگه کلمات قصار کوتاه رو بیشتر بذارین خیلی بهتره
یاعلی ...
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۲۱ محمد فخراکبری مقدم
حق یارتان
سلام . مطالب مفید و روحبخشی بود
از اینکه در این موضوعات زیبا و ارزشمند مطلب می نویسید خوشحالم و برای موفقیتتان دعا میکنم .
از بازدید شما هم ممنونم و درخواست میکنم با پیشنهادات خود کمکم کنید
التماس دعا
من لینک تون کردم اگه دوس داشتین شمام ما رو لینک کنین

ممنون
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۰۰ روضه الشهدا
سلام
روزی پیامبر اسلام (ص) خطاب به یاران خود فرمودند: چه شده است که شیرینی عبادت را در شما نمی بینم؟ عرض کردند: یا رسول الله، شیرینی ایمان چیست: حضرت فرمودند: التواضع (منتخب میزان الحکمه، ح6536)
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۰۵ عاشق مهدی(عج)
آسمان فرصت پرواز بلندی است ولی،

قصه این است چه اندازه کبوتر باشی...
خیلی قشنگ بود.
من فقط این تواضع و این عشق رو تو شهدا دیدم...
چه تصویر قشنگی خواهری.
انشاا...فردا در راهپیمایی
لبیک یا خامنه ای
سید بزرگوار ، خیلی تحت تاثیر وبلاگت قرار گرفتم ، خدا به خودت عمر با برکت و به زندگیت صفا و معرفت عطا کنه ، خیلی لطف کردی به وبلاگ هیئت ما سر زدی من لینکت کردم (هم تو وبلاگ خودم هم تو وبلاگ هیئت)
سلام
مطالب خوبی دارید
22 مبارک باد
سلام

مهربانی را در نگاه منتظر کودکی دیدم
که آبنباتش را به دریا انداخت تا اب شیرین شود

موفق و برقرار

یاحق
بسم رب الشهداء و الصدیقین....

انشالله تا چند ساعت دیگه بسیجی وار به صحنه میریم تا لا اقل ذره ای تنها ذره ای بتونیم جبران کنیم شاید مورد شفاعتشون قرار بگیریم...

مطالبتون بسیار عالی بود "اجرکم عند الله"
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۵۹ کانون بشری
اگر در دل قراری بود

من هرگز در زمین دلتنگ نبودم

من از بهر فراق تو در این دنیا

همانند مرغی در قفس

زندانی و تنها...

کاش میشد لغت نامه ی اصل

لغت نامه ی دل باشد

انتظار نه آنست که در فرهنگ هاست

دهخدا کاش خبری از دل دوران می گرفت...
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۰۲:۲۰ شهدا گرافیک
سلام، خاطره ی زیبایی بود، ممنون
22 بهمن برای ملت ما

در حکم عید فطر

عید قربان

و عید غدیر

و در حکم

نوروز واقعی است

مقام معظم رهبری
فرا رسیدن دهه فجر،دهه نور و رحمت مبارکباد.

۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۳۷ سرباز گمنام امام زمان ( عج )
فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست

دوست داشتن امری لحظه ایست

ولی داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است . . .



پیروز و پاینده باشید.

یاعلی.
استفاده کردیم استاد
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۱۱ خانم نبلاگ
سلام سید گمنام
متشکر از اینکه با آنکه سرشناس نبودم شناختی.....
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۵۶ ✿بنـتـ الـهـدی✿
قشنگ بود
سلام!
حماسه آفرینی تون ( مون ) !! قبول باشه!
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۵۸ یک بازمانده
سلام
عالی بود سید دستت درد نکنه.
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۴۶ سید ابراهیم
سلام
خیلی خوب بود
من لذت بردم
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۵۰ قطره های باران
سلام
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله بل احیا عند ربهم یرزقون
جالب بود که زندگی زیباست اما شهادت از آن زیبا تر است....
ممنون از حضورتون موفق باشید
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۰۴ زبرالحدید
بسم رب الزهرا
یا زهرا
سلام بر سید غریب
از لطف شما ممنون
وب بسیار عالی و پر محتوایی دارید .
با افتخار لینک شدید .
در پناه یوسف زهرا عج
سلام دوست من وب قشنگی داری
خدا قوت
موفق باشی
شادی روح شهدا صلوات
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۱۶ خسرو زارعی
با سلام
با مطلب انس مردم با امام(ره) و رهبری به روزم
منتظر نظرات شما عزیز می باشم [گل]
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۲۴ خسرو زارعی
اتحاد و انسجام و لبیک به ولی فقیه و ثابت قدم بودن در راه ولایت از پیام های این راهپیمایی است.
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۴۲ خادم المهدی(عج)
خوشا آنان که جانان می شناسند
طریق عشق و ایمان می شناسند
بسی گفتیم و گفتند از شهیدان
شهیدان را شهیدان می شناسند...
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۱۶ عاشق شهادت
از خون سرخ بهمن سرسبز شد بهاران / اندیشه باور شد، در امتداد باران

بر صخره‏های همّت جوشیده خون غیرت / بانگ سرود و وحدت آید زچشمه ساران

و الفجر بهمن آمد، فصل شکفتن آمد / بر پهندشت باور، خالی است جای یاران
سلام .خسته نباشید.وب پرمحتوا و ارزشی داری.موفق باشید.لینکتون کردم
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۳۳ منتظر موعود
[گل] سلام علیکم [گل]

[گل] حضرت مهدی (عج) : تصرف کردن در مال دیگری بدون اجازه صاحبش جایز نیست . [گل]

[گل] لا یحل لأحد أن یتصرف فی مال غیره بغیر إذنه . [گل]

[گل] وسائل الشیعة ، ج 17 ، ص 309 گل]16 [گل]

[گل] برای پست جدید در وب منتظران ظهور حتما تشریف بیاورید ؛ خوشحال می شویم. [گل]

[گل] پست جدید با عنوان : " ارادت خودتو به حضرت نشون بده که چقدر دوستش دارید " [گل]

[گل] در ضمن شما بزرگوار ؛ اگر از پست جدیدی که گذاشتیم خوشتون اومد می تونید کپی کنید و در وبتان درج کنید که دیگران هم استفاده کنند . [گل]

[گل] در وب منتظران ظهور دوتا پست اولی ثابت هستند ، پس بنابراین پست سوم جدیده و به اون پست مراجعه فرمایید. [گل]

[گل] با کمال تشکر از شما بزرگوار ؛ منتظــــر قدوم سبزتان هستیم. [گل]

[گل] التماس دعای فرج [گل] اللهم عجل لولیک الفرج [گل] ان شاء الله ؛ صلوات [گل]

[گل] اللهــــــــــم صل علی محمــــــــــــد و آل محمــــــــــــــد و عجل فرجهـــــــــم [گل]
سلام
دلهای مومنین که به هم وصل می شود،آب کر است.وقتی به علی وصل شد،به دریا وصل شده است...شخص تنها ،آب قلیل است و در تماس با نجاست،نجس می شود،ولی آب کر نه تنها نجس نمی شود،بلکه متنجس را هم پاک می کند.

مرحوم حاج اسمائیل دولابی
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۵۹ رفع عطش ثوابه
سلام
تا حالا شده که گم بشید؟؟؟؟

به روزم ...قدم بگذارید
ای یوسف زهرا !
جهانی در انتظار توست و تو در انتظار آنی که ما به خویش بازگردیم ....
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۱۰ نوکرالحسین
و بی رنگی در نفی تعلقات.......
اگه این سید الان بود فقط خدا میدونه میدونه چه میکرد.....................
لینک شدید
یاعلی
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۰۹ علی اصغری آذر
سلام علیکم.
از شما ممنونم که به وبلاگم سر زدید.
آبادی بتخانه ز ویرانی ماست
جمعیت کفر زپریشانی ماست
اسلام بذات خود ندارد عیبی
هر عیب که هست از مسلمانی ماست


التماس دعا.
سلام ، خدا قوت سید بزرگوار التماس دعا .
سلام
تواضع مایه رفعت است تواضع کنید تا خدا شما را رفعت ببخشد.
پیامبر اکرم(ص)
ممنون از حضورتون
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۵۲ محمدرضا عباسی چاشتخوارانی
سلام ؛

خوشبختی از آن کسی است که در پی خوشبختی دیگران باشد.
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۲۷ شیعیان منتظر
فقط می تونم بگم زیبا بود زیبا.....
سلام
خیلی عالی بود . خدا خیرت بده
التماس دعا
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۵۳ واحد پژوهش
حسین علیه السلام که تحریم آب میشود عباس علیه السلام میشود خط شکنش میشود علمدارش، هر تحریمی علمدار میطلبد ، امروز به جهانیان ثابت میکنیم ما علمداران با بصیرت سید علی هستیم.

در پناه خدای متعال باشید.
"دیگران حکومتها دارند ولی حکومت ما یکیست."
«هر پرچمی پیش از پرچم مهدی«ع» بلند شود، پرچمدار آن طاغوت است.»
1-براتون 2 حدیث آوردم مبنی بر اینکه پیش از مهدی هر قیامی برای خلافت ملعون است. میدانیم که احادیث دیگری هم با این مضمون هست.
2-خامنه ای خود را ولی امر مسلمین جهان مینامد.
3-خامنه ای ادعا دارد که مهدی (ع) او را به ولایت منصوب کرده. شما فقط کشفش کردین. البته خودش جرات نداره بگه ولی نوچه هاش خیلی گفتن.
4-در مذهب شیعه 12 امامی مهدی در غیبت کبری نایب نداره.
شما از این موارد چی می فهمین ؟
من میفهمم که خامنه ای ملعون است.
در خانه اگر کس است یک حرف بس است. می دانم که بعضی ها در این رژیم منافعی دارن که براشون از همه چی مهمتره.
بعضی از آنها که خون نوشیده اند - ارث جنگ عشق را پوشیده اند
بزدلانی کز هراس ابتر شدند - از بسیجی ها بسیجی تر شدند
با همان هایم که در دین غش زدند - ریشه اسلام را آتش زدند
زنده های کمتر از مردارها ! - با شما هستم، غنیمت خوارها
بذر هفتاد و دو آفت در شما - بردگان سکه ! لعنت بر شما
بار دنیا کاسه خمر شماست - بازهم شیطان اولی الامر شماست.
پاسخ:
حرف های تازه ای نزده اید، در دوران بعد از پیامبر هم روی منبر ها می گفتند: علی ملعون است،
-نعوذ بالله-،
 غافل از اینکه خودشان ملعون بودند.
اتفاقا در زمان بنی امیه هم یک سری آدم ها بودند که منافعی در حکومت داشتند، که علی را در روی منبر ها لعن می گفتند.
سلام
ممنون از حضور سبزتون...

متن معرفی وبلاگمه... در نهایت تواضع


ای خدا !!!!
من باید از نظر علم از همه برتر باشم
تا مبادا که دشمنان مرا از این راه طعنه زنند .
باید به آن سنگ دلانی که علم را بهانه کرده و به دیگران فخر میفروشند ثابت کنم خاک پای من هم نخواهند شد .
باید آن تیره دلان مغرور و متکبر را به زانو در آورم، آنگاه خود خاضع ترین و افتاده ترین فرد روی زمین باشم .
شهید چمران


۲۳ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۴۱ نیما عتیقی
شرمنده چند روزی سر نزدم توی گیر و دار کار های مشهدم بودم و مسجد وحسینیه و... ! لذا اینکه حلال بفرمایید ...! راستی مشهد الرضا دعا گویم ... /!
اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرَجهُم

سلام سیدجان

خاطره بسیار زیبا و دلنشینی بود ... چه بگویم که در شان این خاطره باشد جز اینکه:
اقتدا کنم به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:
امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

یا علی التماس دعا
عزتتان مستدام

خـوابـیـم و حـقیـقتـــ بـﮧ خـدا نـیـستــــ بـﮧ جـز ایـن
مـا غـایـبـــ و او منتـظــر آمـدن مــاستــــ .
اللهـــــم عجـــل لولیکــــــــــ الفــــــــــرج

با وبلاگ کانون اقامه نماز "طه" منتظر ثبت دیدگاه زیباتون هستیم
سلام بزرگوار . ممنونم از تذکر و تلنگرتان...
دعا کنید بندگی کنیم
بـه "تـدبـیرش" اعـتمـاد کـن
بـه "حـکـمـتـش" دل بـسـپـار
بـه او "تـوکل" کـن
و بـه سـمـت او "قدمـی بـردار"
تـا ده قـدم آمـدنـش بـه سـوى خـود را بـه تـمـاشـا بـنـشیـنی ...
سلام
ممنون که به وبلاگ مون اومدید
خوشحال شدیم
شما هم وبلاگ زیبا و جذاب و متفاوتی دارید
با زم ÷یش ما بیایید
اعجاز قرآنی آشنا شوید
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۱۰ ف-خ-بازتاب
سلام.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
ممنون که به وبلاگ نسیم نور تشریف آوردید.
به محض ورود به وبلاگتان روحم پر زد و رفت جنوب. با نزدیک شدن به پایان سال بدجوری دلمون برای مناطق عملیاتی و سفر راهیان نور تنگ شده.
انشاالله لیاقت داشته باشیم و زیارت شهدا قسمتمون بشه.
وبلاگ شما را با افتخار لینک میکنم.
التماس دعا.
یاعلی.
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۲۰ امیــــــر
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورت/وب زیبایی داری.مخصوصا موسیقی وبتون
موفق باشید یاعلی
سلام...متاسفانه اشرف سادات دیشب بدیارباقی شتافت وازشماحلالیت خواست
[گریه]
سلام .خداحفظتون کنه.باصلواتی فرزندشهید زنده دل رامهمان کنید(اشرف سادات زنده دل ) وبلاگ دیدگانم رابسوی اسمان میدوزم
بسم رب شهدا
مسئولیت زمانی و مکانی خود را کاملاً حس کرده و در تثبیت این انقلاب که ثمرة خون شهدای اسلام است در حدّ توانتان کوشا باشید. /شهید محمد حسن آذری
همه برای امام بودند وامام برای همه و امت همراه امام منتظر ظهور مهدی فاطمه...
قشنگ مینویسید.
خوشحال میشم به منم سر بزنید.
انشالله که در مسیر، سنگریزه ها و احیانا سنگها را با تفکر و تدبیر از سر راه برداریم
چرا که انسانیم و باید به کمال شایسته خود که خداگونه شدن است برسیم
و این با بندگی و عبادت حاصل میشود
عبادتی که فقط برای قرب باشد
عبادت و بندگی ای که به ما تقوا و پرهیز از گناه دهد
و اینگونه تمام زندگی انسان عبادت میشود
و تمام جوانب زندگی رنگ خدا میگیرد و چه رنگ زیبایی است
که اگر بچشیم بهشت را در دنیا تجربه کردیم
امام على علیه السلام :
أَشرَفُ الخَلائِقِ التَّواضُعُ وَالحِلمُ وَلینُ الجانِبِ؛
شریف ترین اخلاق، تواضع، بردبارى و نرم خویى است.
سلام
سید جون خیلی عالی بود
ممنونم که بمن سر زدی
راستی داداش من چندتا از دوستام شهید شدن
اگه خواستی مطلب میدم و عکساشونو بزار توی وبت
در ضمن اگه با تبادل لینک موافقی بگو
من رو با نام خدای من لینک کن
التماس دعا
راستی درباره مطلب آخرمم نظر بده
جهت تعجیل در فرج امام زمان صلوات
سلام منوازوبتون خوشم اومد منوبا اسم "نمره بیست "لینک کنید.اسمتون روبگیدتاوارد لیستم کنم باتشکر
سلام آقا سید.

وبلاگتون فوق العاده ست. من عاشق شهید آوینی هستم.دوست دارم قلمی مثل ایشون داشته باشم.

با افتخار لینکتون کردم و منتظر حضور سبزتان هستم.
سلام.
سایت زیبایی دارید
به منم سر بزنید
تمایل داشتید تبادل لینک کنیم
یا علی
کی به پایان برسد درد، خدا میداند/ ماه ساکن شود و سرد، خدا میداند/ در سکوت شب هر کوچه این شهر خراب/ گم شود ناله شبگرد، خدا میداند/ مردم شهر همه منتظر یک نفرند/ چه زمانى رسد این مرد، خدا میداند
سلام موسیقی متن خیلی جالب بود لطفا آدرس دانلود آن را برایم بگذارید...
ممنون
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۱۴ ایوب صابری
سلام علیکم
مطلب زیبایی بود
مردان خدا به این رسیدند که در مقابل مخلوق هیچند
ولی ما .........
یا علی
salam vaghean vebe ghashangi dari az STRATOOSE balaye veblaget khosham omade hamoni k matalebi rajebe karbala neveshte mikhastam rahnamaEm koni chetor mishe az on to veblage khodam estefade konam...
سلام
روزنامه‏ ی آمریکایی تایمز:
دنیای غرب، به دلیل انقلاب ایران، ناگهان بار دیگر اسلام را باور کرد . جنب و جوشی که به دنبال انقلاب اسلامی ایران به وجود آمد هنوز ادامه دارد . برای اولین بار یک کشور مسلمان، به طور موفقیت‏ آمیز، قدرت بزرگ غربی را به مبارزه طلبید، آن را تحقیر، و خسارت مادی به منافع آن وارد کرد . این مورد، قدرت بزرگ غربی آمریکا بود، و این ضربات، از طریق جنبشی وارد شد که نه به نام ملی‏ گرایی، بلکه با نام اسلام که دارای ریشه‏ های قدیمی‏ تر و عمیق‏ تر بود، عمل کرد .
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۰۰ وحید برومند
با سلام و عرض ادب............
ممنون از حضور گرمتون.....
واقعا پست جالبی گذاشتی ....
سلام بر شهدای راه آزادی.....
سلام بر شهدای راه حق........
یا علی
سلام
ممنونم میشم ازوبلاگم سربزنین
یاعلی
یک رنگ
سلام
وبلاگ جالبی دارید
به من هم سر بزنید 
 حجره ها وقلب های حسینی ادرس وبلاگم هست
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۱۵ عاشق مهدی(عج)
از نهضت قاطعانه روح الله
شد دست ستمگران زایران کوتاه
با دست تهی و این همه پیروزی
لا حول ولا قوت الا بالله
التماس دعا:ظهور[گل]شهادت[گل]
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
واقعا جالبه خداوند رحمان به شما اجر عطا فرماید .

این عکس آقا را سمت راست گذاشتید و نوشته هایی میاید چطوری انجام دادید و دیگر چیز هایی که در وب اینجانب نیست را ببینید لطفا جهت ارتقا وب مان کمک کنید
لطفا به ایمیل بفرستید .
متشکرم
موفقیت و عاقبت بخیری همه مسلمانان را از خداوند رحیم خواستارم
گاهی خدا آنقدر به خواسته هایمان جواب می دهدکه باورمان نمیشود که از طرف خدابوده،اینجاست که می گوییم :چه شانسی آوردم!!!
کلیپی زیبا با صدای سامی یوسف
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7796
سلام
با افتخار به نام "بی رنگی" لینک شدید...
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۳۸ فاطمه زهرا
دیدید هنوز "عشق" لشکر دارد
دیدید که این قافله رهبر دارد
ای مانده ی نهروانی عهد شکن
این ملک علی ، مالک اشتر دارد

اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای

(( حاشا که برای نان "ولی " بفروشیم ))
آفرین به مردم بصیر و غیور ایران

ممنون و التماس دعا
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۳۴ افسرجنگ نرم
سلام همسنگر من شمارو لینک کردم
سنگر زیبایی داری
یا علی
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۳۹ وبلاگ بزرگ یاران امام زمان عج
این آخرین ستاره بخت است در زمین






آقاى سبزپوش بهاری بیا ببین







مرهم نمانده است و مداوا نمی‏شود



احساسهاى زخمى و دلهاى آهنین . . .

۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۴۳ برادر حسین
مهجوریت قرآن تنها از آن وجه نیست که در طاقچه ها محبوس مانده است...

بلکه وجه بسیار دردناک تر مهجوریت قرآن در آنجاست که اکثر کسانی که به آیات قرآن استناد می کنند

برای اثبات پیشداوریهای خویش است که به سراغ آن می روند.

سید مرتضی آوینی
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۲۱ کبوتر غریب
سخت است حرفت را نفهمند،

سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،

حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد

وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،

اشتباهی هم فهمیده اند.

"دکتر علی شریعتی"
مطالبت حرف نداره
موفق باشی
آدم ها را بدون اینکه به وجودشان نیاز داشته باشی دوست بدار و محبت کن … !
کاری که خدا با تو می کند…
واقعا متاثر کننده بود
برایم خیلی دعا کن...
...
یاعلی مددی
سلام وب پر باری دارید مایل باشید تبادل لینک میکنیم...
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۰۰ عبدالحسین
سلام علیکم
شما لینک شدین
اگر دوسدارین بنده رو هم بانام بی سروسامان حسینم لینک کنین
اپم با "میدان انقلاب یا میدان فراماسونری؟؟"
سلام عزیزدل
زیارت قبول .. :)

چقدررررررر این تسبیح خوشگله :)
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۰۰ بای ذنب قتلت ای شهید؟
واقعا قصه ی عجیبی است قصه ی شهدا....
زیارت شهدا :)
واقعا وبتون عالی...............
اگه با تبادل لینک موافقید خبر بدید
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۴۸ بچه حزب اللهی
خدایا ما را یاری کن تا بتوانیم راهشان را ادامه بانیم اگر لیاقتش را نداشتیم اقلا خونشون را پایمال نکنیم
یاعلی
با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل
سلام سید جان .خیلی ارادت دارم برادر

اقا شوکه شدم .عکس محمد رو از کجا آوردید ؟؟؟ شما ایشون رو می شناسید ؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام ِ خدا بر شما
شهیدان را شهیدان میشناسند...
یک مقدار وبلاگت دیر باز می شود
در حالیکه در وبلاگهای دیگر این مشکل را ندیدم
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۵۵ کربلایی میثم اسلامی
سلام
خیلی قشنگه وب سایتت.
شد حرمت بیت خدا شکسته
خاکم به سر ، این در چرا شکسته

آل کسا در این سرا چو جمعند
شد حرمت آل کسا شکسته

مرآت حق نماست قلب آنان
سنگ جفا ، آئینه ها شکسته

این در چو قبله گاه جبرئیل است
باب حریم کبریا شکسته

اینجا ملک اذن ورود گیرد
از چیست باب این سرا شکسته؟

چون خانه ی مولود کعبه اینجاست
شد حرمت بیت خدا شکسته

این خانه بیت رحمت الهی ست
دشمن چرا این باب را شکسته

مابین این دیوار و در خدایا
آئینه احمد نما شکسته

زهرا بُوَد چون بضعه ی پیمبر
زین ضربه صدر مصطفی شکسته

از کشتن ششماهه محسن او
قلب علیّ مرتضی شکسته

بر سینه دست غم چگونه کوبد؟
چون سینه ی صاحب عزا شکسته
به نام حضرت دوست


غروب جمعه ای دیگر

سپری شد

و ما همچنان چشم انتظار ظهور


خدایا فرج مولایمان را نزدیک بفرما





در پناه حضرت دوست
آقا به نفس علی خیلی حال کردم با وبلاگت دوست عزیز... باهات خدافظی نمیکنم چون دوباره منتظرت هستم رفیق
سلام وبلاگ جالبی داری اگه مایل به تبادل لینک هستید به من سر بزنید شما در وبلاگم لینک شدید ادرسم www.ya hosein5.blogfa.com
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عاااااااااااااااااااااااااالی بود هیچی نمیتونم بگم
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۰۵ جابر رضاپور
سلام
عجب کتابی خاکهای نرم کوشک
عالی بود
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۱۶ قایق سواری از پشت دریاها
سلام همسنگر
خدا قوت
عشق است به خاک و خون تپیدن
عشق است به اسمان پریدن
یا مهدی
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۲۸ راضی به رضای او
امید وارم موفق باشی .
خدایا به من شهامت و لیاقت شهادت عنایت فرما...
کجایند مردان بی ادعا
سلام فقط می گویم اجرکم عندالله
سلام فقط می گویم اجرکم عندالله
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۲۹ سلام علی قلب زینب الصبور
ای داغدار اصلی این روضه ها بیا

صاحب عزای ماتم کرب و بلا بیا

تنها امید خلق جهان یابن فاطمه

ای منتهای آرزوی اولیاء بیا

بالا گرفته ایم برایت دو دست را

ای مرد مستجاب قنوت و دعا بیا

فهمیده ایم با همه دنیا غریبه ای

دیگر به جان مادرت ای آشنا بیا

اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعای کربلا[گریه][گریه][گریه]
عشق فقط.........عشق ح س ی ن [گل]

یا مهدی...
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۴۸ کربلایی میثم اسلامی
سلام داستانش زیبا بد.
ببخشید شما اهل کجا هستید؟
ممنون از امدنت
دشمن دانا بلندت می کند بر زمینت می زند نادان دوست
چه خود ساخته هایی که مرا سوخت ، و چه سوختن هایی که مرا ساخت
ای خدای من ، مرا فهمی عطا کن ، که از سوختنم
ساخته ای آباد از من بجا ماند . . .

التماس دعای فرج
سلام علیکم
زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
امام خامنه ای مد ظله العالی
یاعلی

علامه حسن زاده آملی
تا دهان بسته نشود؛دل باز نمیشود،
وتا عبدالله نشوی عندالله نمیشوی
آنگاه اگراز انسان سر برود؛سحــــــــــر نرود
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۱۲ منتظران ظهور






خدایا !

خدایا چگونه تو را بخوانم درحالی که من، من هستم

(بااین همه گناه ومعصیت)

و چگونه از رحمت تونا امید شوم درحالی که تو، تو هستی

(باآن همه لطف ورحمت)

خدایا تو آنچنانی که من می خواهم

مرا نیز چنان کن که تو می خواهی








یامهدی مدد
منتظران ظهور
سلام سید جان میشه از شهید بابایی مطلبی بذاری
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۳۵ شهدای خندان
وبلاگ زیبایی دارید شما لینک شدید
دوستان و اساتید بزرگوار با عرض پوزش از اینکه حدود 40 روز توان بروز رسانی و استفاده بردن از مطالب گوهربار شما رو ندارم .عازم یادمان (فکه) هستم جهت خادمی بر شهدا البته اگر شهدا قبول بفرمایند. اگر قدوم جنتی خود را به روی فرش روضه گذاشتید حقیر رو هم دعا بفرمائید.

با غزلی در این رابطه دعاگویتان هستم

التماس دعا یاحق

صلوات
انتظار، حلقه ارتباط شیعه با امام معصوم است...
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۳۳ سرباز گمنام
سلام خدا قوت.ممنون از حضورت .
نوشتن درباره شهدا لیاقت میخواهد و خوش به سعادت شما. انشا ءالله موفق موید باشید التماس دعا
۳۰ بهمن ۹۱ ، ۰۲:۵۶ آهسته عاشق می شوم
«خداوند بزرگ صد باب رحمت دارد که یکى از آن را به زمین نازل کرده است، و در میان مخلوقاتش تقسیم نموده و تمام عواطف و محبتى که در میان مردم است از پرتو همان است، ولى نود و نه قسمت را براى خود نگاه داشته و در قیامت بندگانش را مشمول آن مى سازد».

پیامبر اکرم (ص)

یک سجده فقط فاصله ما و خدا بود دل بود که از قافله ما را عقب انداخت....
گمشدگان "خاک" اگر می فهمیدند که تا "افلاک" راهی نیست این همه سرگردانی نمی کشیدند.
سید مرتضی آوینی

۰۱ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۵۹ عارفانه ها
سلام زیبا بود
کاش دلها ی ما هم مثل شهیدان بود
امروز بی اعتمادی حکم میکند
باید دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد
بد ترین مردم کسی است که از خطا و لغزش دیگران نگذرد و عیب پوش نکند امام علی ع
۰۱ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۴۲ خادم الشهداء
پسرم از روی پله ها افتاد . دستش شکست بیشتر از من عبدالحسین هول کرد. بچه را که داشت به شدت گریه می کرد، بغل گرفت. از خانه دوید بیرون. چادر سر کردم و دنبالش رفتم. ماتم برد وقتی دیدم دارد می رود طرف خیابان. تا من رسیدم به اش، یک تاکسی گرفت، در آن لحظه ها ماشین سپاه جلوی خانه پارک بود.
عبدالحسین برونسی؛ فرمانده تیپ 18 جواد الائمه
روحشان شاد و یادشان گرامی .
سلام زیبا نوشته اید و دلنشین

۰۱ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۳۹ دلتنگ شش گوشه
سلام...
وب زیبایی دارید...
اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک . . .
یازهرا
۰۷ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۲۰ مشتاق دیدار
سلام
با حضورتون وبلاگ ما رو منور فرمودید
التماس دعا دارم
یا علی [گل]
پیشنهاد :نیت کنیم و به یاد شهدا از این دست کتابها بخریم و بین دوستان پخش کنیم.انشااله
سلام خیلی عالییییییییییییه
واقعا بهم کمک کرد

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">