بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

لبیک..

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ب.ظ

بیـ... رنگـ... :

جانم فدای نام زیبایت...

ديدگاه ها  (۴۵)

جانم فدای غربت سامرایت ...

" علی " ها همیشه مظلوم تاریخند .



یـ علی ـا
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۰۲ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

یا امام علی النقی ارواحناله لک الفدالبیک ...لک لبیک.....
الحمدالله رب العالمین از نعمت وجود نورانی تو که اگر نبودی!
مولای من ؛تمام امامت و ولایت بلا شک ؛در ورطه ی گمراهی قرار می گرفت!
هیچ کس  به مدار توحید راه نمی یافت!
ای هادی المضلین ؛پدر ومادرو همه ی وجودم فدای ناب نور تو...
ای عزیز پاره ی تن مادری .....
ای اباالمهدی اروحناله لک الفدا
سوگند به خاک مولایم حسین جان؛فدایی تو خواهم بود.....
ای عشقم...ای روحم....ای نفسم....
______________________________________
سلام و ادب برمهربان خواهرم؛ سادات خانم؛تاج سر و نور دیده ی برادر
ان شاالله اجرتان با صاحب آن نام الهی ....
هم تصویر زیباست و زیباتر از روایتی است که نوشته اید....
نمی دانم چگونه و به چه شکل می شود از شما تشکر کرد
امشب در این ساعات مقدس ذره خاکی ناچیز دست به دعا بر می دارم
و از مولایمان اباصالح المهدی جان می خواهم شما را حاجت روا کنند
آمین یارب العالمین...
التماس دعای عهد و فرج مولایمان انشاالله
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۰۵ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دارم محضر همه ی بزرگواران و یاران حسینیه ی ققنوس کربلا
هدیه ای تقدیم به محضرتان ؛ان شاالله که در نشرش کوشا باشید....
در هرکجا هستید !
اگر مدیر هستید!
اگر مربی و معلم واستاد و حاج فلانی و ورزشکار ونویسنده و شاعر و هر کسب و کار را دارید....
اگر بنده ی خدا  هستید!
اگر خود را خادم و پای رکاب مولایمان حجت خدا می دانید!
خواهشمندم برای رضای خدا این روایت تاثیر گذاررا چاپ کنید وبه دست همه جامعه برسانید!
جامعه ای که خالی از فرمان حضرات آل الله ارواحناله لک الفدا باشد وکسی به فرامین آن بزرگواران
توجه واقعی نداشته باشد!به انحطاط و خودپرستی ها و گناهان بزرگ خواهد پیوست!
با توجه به باطن فرمایشات حضرات آل الله ارواحناله لک الفدا،باید مولایمان امام زمان ارواحناله لک الفدا را یاری نمائیم.ان شاالله

****(هرگز کسى را کوچک نشماریم !!!!)****

على بن یقطین از بزرگان صحابه و مورد توجه امام موسى بن جعفر (ع) و وزیر مقتدر هارون الرشید بود. روزى ابراهیم جمال (ساربان ) خواست به حضور وى برسد. على بن یقطین اجازه نداد. در همان سال على بن یقطین براى زیارت خانه خدا به سوى مکه حرکت کرد و خواست در مدینه خدمت موسى بن جعفر(ع) برسد. حضرت روز اول به او اجازه ملاقات نداد.

روز دوم محضر امام(ع) رسید. عرض کرد: آقا! تقصیر من چیست که اجازه دیدار نمى دهى ؟

حضرت فرمود: به تو اجازه ملاقات ندادم ، به خاطر اینکه تو برادرت ابراهیم جمال را که به درگاه تو آمده و تو به عنوان اینکه او ساربان و تو وزیر هستى اجازه ملاقات ندادى . خداوند حج تو را قبول نمى کند مگر اینکه ابراهیم را از خود، راضى کنى .

مى گوید عرض کردم : مولاى من ! ابراهیم را چگونه ملاقات کنم در حالیکه من در مدینه ام و او در کوفه است . امام(ع) فرمود:  هنگامى که شب فرا رسید، تنها به قبرستان بقیع برو، بدون اینکه کسى از غلامان و اطرافیان بفهمد. در آنجا شترى زین کرده و آماده خواهى دید. سوار بر آن مى شوى و تو را به کوفه مى رساند.

على بن یقطین به قبرستان بقیع رفت . سوار بر آن شتر شد. طولى نکشید در کوفه مقابل در خانه ابراهیم پیاده شد. درب خانه را کوبیده و گفت :  من على بن یقطین هستم .
ابراهیم از درون خانه صدا زد: على بن یقطین ، وزیر هارون ، در خانه من چه کار دارد؟
على گفت : مشکل مهمى دارم .

ابراهیم در را باز نمى کرد. او را قسم داد در را باز کند. همین که در باز شد، داخل اتاق شد. به التماس افتاد و گفت :  ابراهیم ! مولایم امام موسى بن جعفر مرا نمى پذیرد، مگر اینکه تو از تقصیر من بگذرى و مرا ببخشى .

ابراهیم گفت : خدا تو را ببخشد.
وزیر به این رضایت قانع نشد. صورت بر زمین گذاشت . ابراهیم را قسم داد تا قدم روى صورت او بگذارد؛ ولى ابراهیم به این عمل حاضر نشد. مرتبه دوم او را قسم داد. وى قبول نمود، پا به صورت وزیر گذاشت . در آن لحظه اى که ابراهیم پاى خود را روى صورت على بن یقطین گذاشته بود، على مى گفت : خدایا! شاهد باش .

سپس از منزل بیرون آمد. سوار بر شتر شد و در همان شب ، شتر را بر در خانه امام در مدینه خواباند و اجازه خواست وارد شود. امام این دفعه اجازه داد و او را پذیرفت .

 

پی نوشت :

بحار: ج 48،ص 85.

التماس دعای عهد و فرج مولایمان ان شاالله
امیدوارم شمابزرگواران ازکسانی باشیدکه  فوج فوج به یاری حضرت اباصالح المهدی جان خواهید شتافت.
با سلام خدمت شما دوست عزیز

بعد از "اخراجی ها " و "معراجی ها"

""""""" انصرافی ها """"""" هم از راه رسیدند تا ........

وبلاگ نور هدی/مشهد مقدس

یاعلی
مست علی النقیم

عاشق نام هادیم

با این عشیره آشنام

آخه باب الجوادیم

ملتمس دعایم...


لبیک یا امامنا...
با سلام به روزم با مطلب اهداف  جامعه اسلامی
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۴۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
لبیک...

مظلومانِ تاریخ....


*هدرت چقدر عالی شده...
:)
سلام سادات بانو
خوب هستید؟
چند وقتی بود وقت نمیشد بیام وبتون. بالاخره امروز اومدم.
پست زیبایی بود، امام علی النقی واقعا مظلوم هستن....خدا اجر بده به شما بخاطر این طرح و حرکت زیبا.
راستی هدر وبلاگتون خیلی قشنگ شده، روحم تازه شد....
التماس دعا بانو جان
یاعلی
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۰۰ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم....
تقدیم به شما گرامییان
از سوی حسینیه ی ققنوس کربلا
خوشبخت باشیدوشیرین کام ان شاالله و از یاران مولایمان اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا
دل مولاجانمان را با خوشبختی و مهربانی خویش با خانواده و وفاداری به همسر و اهل خود شاد کنید
برای خوشبختی همدیگر بسیار دعا کنید.
رضای مولایمان رضای خداست!
امیداست آن سرورعالم؛از همه ی ما در این صبح جمعه ی الهی راضی شود.
امیدوارم هرگز یک تار موی از سر مَحْرَمِتان به نامحرمان دنیا نفروشید.
حلال خدا را حرام نکنید و حرام خدا را حلال نشمارید....
آمین یارب العالمین
زندگی به سبک شهدا!!!
 «می‌برم با خانم و بچه‌ها بخوریم»
جعبه شیرینی رو جلو بردم و تعارف کردم. یکی برداشت و گفت: می‌توانم یکی دیگر هم بردارم؟
گفتم : البته این حرفا چیه؟ سید یک شیرینی دیگر هم برداشت.
هر جا که غذای خوشمزه یا شیرینی یا شکلاتی تعارفش می‌کردند، بر می‌داشت اما نمی‌خورد. می‌گفت: «می‌برم تا با خانم و بچه‌ها با هم بخوریم.»
به ما هم توصیه می‌کرد که این خیلی موثر است آدم شیرینی‌های زندگی‌اش را با خانواده‌اش تقسیم کند.
شاید برای همین هم همیشه در خانه نماز را به جماعت می‌خواند.
پی نوشت:
برداشتی از کتاب مجموعه خاطرات شهیدسید مرتضی  آوینی
التماس دعای عهد وفرج مولایمان را فراموش نکنیم.....

جانم فدای مظلومیت آقا..

سلام
همسنگر عزیز،موفق وسربلندباشید
یاحق
التماس دعا

۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۱ فدیناه بذبح عظیم
لبیک...
لـبـیـک ...

سلام
ممنون ...
السَّلامُ عَلَیکَ یا عَلی النَّقی

هدر++

برای همه خوب باش

آنکه فهمید، همیشه کنارت خواهد بود

و آنکس که نفهمید، روزی دلش برای خوبیهایت تنگ میشود

السلام علیکم یا خزان العلم و منتهی العلم...

امام هادی علیه السلام فرمودند:

مَن کانَ عَلَی بَیِّنَةٍ مِن رَبِّهِ هانَت عَلَیهِ مَصائِبُ الدُّنیا وَ لَو قَرضَ وَ نَشَرَ؛

هر که بر طریق خداپرستی محکم و استوار باشد، مصائب دنیا بر وی سبک آید، گر چه تکه تکه شود.

تحف العقول، ص 511

درد دلی کردم با حسن آقا

حسن آقا روحانی

شما هم بیایید گفت و گوی من و حسن آقا رو بخونید

راستی...........سلام

 

شاید...........

سلام دلم واسه 
دوستانی که وب دارند پوسترهای زیبا از امام هادی علیه السلام را با برچسبهادی نقی ,  naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی(ع) , emam naghi در وب خود قرار دهند
                             سر سرباز ره عشق به پیکر عجب است
سلام
عرض احترام
بسیار زیبا
 

سلام.نگاهتان را دوست داریم و خدایی که در این نزدیکی است

 بروزیم با " آب حیات"

و دعوتید به:

dayyan.blog.ir

سلام خسته نباشید

"وقتی از یک حکم هندسی نزدیک نیم میلیون حکم استخراج می شود از قرآن چه...؟"

بروزم با واقعه ای عجیب از ملاقات علامه حسن زاده آملی با یک ریاضیدان، من که خودم خیلی از مطالعه این واقعه به فکر فرو رفتم. تشریف بیارید.

سلام
ممنون بسیار عالی ..ان شاالله پیرو واقعی ایشون باشیم.
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۱۳ اشکان نوروزی

باسمه تعالی

سلام علیکم حوزه علمیه ما (واقع در تهران ) راجع موضوع حجاب با حوزه های علمیه دیگر

هماهنگی انجام داده و همچنین از مردم این  درخواست را دارد که مردم عزیز در این تجمع

مقابل وزارت کشورشرکت کنند و از بنده حقیر خواسته شد اطلاع رسانی کنم این اجتماع

چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ساعت 16 روبروی وزارت کشور واقع در خیابان فاطمی برگزار

میگردد.شماره هماهنگ کننده: طلبه ناصر اکبری 09392551531

به کوری دو چشم آن حقیری
که از فرط حقارت بد دهان است
به سرتاسر این عالم نوشتم
نقی زیباترین نام جهان است...
التماس دعا
سلام عزیزم
خوبی؟
فردا میری برای دیدن فیلم شیار 143؟ قراره تو دانشگاه گیلان حدود ساعت یک و نیم اکران بشه.
مشتاق دیداریم آبجی سادات جان. اومدی خبرم کن. منم هستم فردا.
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام و رحمت خدا
ممنون و متشکر
اگر زنده بودیم، بله، ان شاءالله.
لطف دارید، سپاس.

یازهرا سلام الله علیها
دلها بسوزد از غربتت ایها الغریب و ابن الغریب...

شده دوباره دلم

کبوتر این حرم

به کی بگم غیر تو دردامو مولا....

تو غربت سامرات

میون صحن و سرات

دلم میخواد بشینم ببینی اشکامو یا مولا...

جانم فدایت امام غریبم ...
سلام.
لبیکــــ یا اماما.... .

آرزوی عاقبتـ بخیری براتون دارم.
۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۰۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن
را بـــه مـــن بیاموزد نه انـــدیشـــه ها را ...
"شهید مطهری"
یک موضوعی دیشب حاج آقای حسینیان فر(ازدوستان)فرمودن.گفتن به دیگران هم اطلاع دهید تاشیعیان آقا امیرالمومنین علیه اسلام هوشیار باشن وآن هم این بود فرمودن چند روز پیش سر ظهر چهارراه شهدا مشهد دوتا روحانی معمم با همدیگه دعوا می کنند وشروع میکنندبه هم جلوی انزار که جمع شده بودن فحاشی کردن به همدیگه ومردم با تعجب به این دو روحانی که داخل لباس پیغمبربودن خیره شده بودن و میگفتن از اینا بعیده تو لباس پیغمبر (فحاشی رکیک) به کلانتری که بردن متو جه شدن که اینا اصلا روحانی نبودن ودوتا وهابی بودن که میخاستن ذهنیت مردم رو نسبت به روحانیت وافرادی که تو لباس پیغمبرهستن بدبین کنن.(لازم دونستم این مطلبو به شما هم اطلاع دهم).

منبع افسران


سلام ؛حلول ماه رجب بر شما مبارک؛  با چند مطلب بروزم، تشریف بفرمایید، منتظر نظرات تون هستم.

۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۳۵ علی اکبر مجنون الحسین جان
اعوذبالله من النفسی
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدالله رب العالمین من کل النعمه و استغفر الله الذی من کل ذنب و اتوب الیه و قالو انالله واناالیه راجعون
السلام علیک یا آل الله ارواحناله لک الفدا.....یا اهل البیت النبوه ....
هدیه ی حسینیه ی ققنوس کرببلا
سلام و ادب محضر یکایک بزرگواران ؛خواهران گرامی و برادران عزیزم
ماه مبارک رجب المرجب فرا رسید!
ماهی که اولین  روزش باقریست!
سومینش نقویست!
دهمینش تقویست!
سیزدهمینش علویست!
نیمه اش زینبیست!
و بیست و هفتمینش محمدیست!
ان شاالله به فضل بلند پروردگار متعال و خارج از هر عُجب و تظاهر و منییتی و هرگناهی!!!
اولین حاجت خود را فرج امور مولایمان؛حضرت صاحب الامر ؛اباصالح المهدی جان؛
ارواحناله لک الفدا قرار دهیم و برای آنکه قلب مولایمان از ما در درگاه پروردگار احدیت
رضای مرضی گردد؛برای امور اسلام عزیز و یکایک مومنین و مومنات و منتظران حضرتشان در این ایام الهی
دعای مستمر داشته باشیم؛تا موجبات رضای پروردگار عالم ؛جل و اعلی فراهم گردد؛
و دفع بلایای ارضی و سماوی از وجود نازنین مولایمان در هرجای عالم که تشریف دارند
 گرددو محبین و شیعیان حضرتشان را در اقصاء  نقاط عالم محفوظ بمانند...
ان شاالله تعالی.....
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
امید است که قدرمان دهند به قدر مولایمان! ...آمین یارب العالمین
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعای عهد و فرج مولایمان اباصالح المهدی جان را فراموش نکنیم...
العبد ,مجنون الحسین جان

۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۳۶ خداحافظ رفیق
سلام وبت بوی سید رو میده
دعام کن دوست جونی که به آرمانهام برگردم وبم دیگه رنگ و بوی سید رو نداره مگر یه عکس
خواهشامنو همیشه دعاکن
ماه رجب هم مبارک
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۰۲ ابوالحسن جعفری بلالمی
سلام دوست دارید چگونه مناجاتی با خدا داشته باشید ؟ بروزیم با مناجاتی با خدا حتما تشریف بیاورید
التماس دعا . یا علی .
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۵:۵۰ فدیناه بذبح عظیم
..سلام . درود
20سال 

تبعید شد به سامرا

فقط به جرم نقی و 

هادی بودن!

شهادت امام هادی(علیه السلام )تسلیت
دعا بفرمائید...
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۵ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
لبیکـــ

 سلام
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۳۹ پرستوی مهاجر
سلام
گدای دعاییم

۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۲ فدیناه بذبح عظیم
..سلام . درود
20سال 

تبعید شد به سامرا

فقط به جرم نقی و 

هادی بودن!

شهادت امام هادی(علیه السلام )تسلیت
دعا بفرمائید...

 سلام

ایکاش همه شیعیان وبلاگ نویس یک پست کار می کردند برای امام هادی غریب...

دوباره باز سروده دلم امام هادی را

همان امامی که زنده کرد نام هادی را

 

کانهُ شهاب نه، ماه در دل شب

منور نمود دل خشکیده و سیاه مرا

 التماس دعا

تو ای چشمه ی هدایت جلوه امید

نگاه کن حقیر را، بنده هادی را

 

زیارت جامعه میان رواق بلندت

فزون نعمت است عبد عاصی را

 

کبیره خوان شدم از نام زیبایت

نقی کند مست چهره ساقی را

بهانه کند دل من گدایی شهر تو را

دوباره باز سروده دلم امام هادی را...

۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۵۶ باید مراقب بود
لبیک یا امام علی النقی (ع) 
" مائیــــــــــــم و نوای بی نوایی " آقا
در پیش خدا شفیـــــــــــــع مایی آقا
این ورد زبان الکن شاعـــــر هاست :
خورشیـــــــد ِ غریب ِ سامرایـــــی آقا
سلام بزرگوار . عرض تسلیت .
ممنونم از حضورتان . التماس دعا...

سلام
ایام شهادت حضرتش تسلیت...

امام هادی علیه السلام:

مَن کانَ عَلَی بَیِّنَةٍ مِن رَبِّهِ هانَت عَلَیهِ مَصائِبُ الدُّنیا وَ لَو قَرضَ وَ نَشَرَ؛

هر که بر طریق خداپرستی محکم و استوار باشد، مصائب دنیا بر وی سبک آید، گر چه تکه تکه شود.

(تحف العقول، ص 511)

* امام هادی(ع) فرمودند:

التواضع أن تعطی الناس ما تحب أن تعطاه   
فروتنی در آن است که با مردم چنان کنی که دوست داری با تو چنان باشند .

(المحجة البیضاء ، ج 5 ، ص 225 )


****
دعوتید به آفتاب درحصار....

http://heyateketab.blog.ir/post/71

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">