بی رنگی

اگر مقصد پرواز است؛ قفس ویران بهتر، پرستویی که مقصد را در کوچ می‌یابد، از ویرانی لانه‌اش نمی‌هراسد...
 ا

حلقوم ها را می‌توان برید، اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند... «شهید سیّد مرتضی آوینی»



بی رنگی

خیلی ها اهل هنر بودند
اما؛
هنر انقلاب اسلامی را،
تو با قلمت معنا کردی...

دریـــــــچــــــــه

تو عشقي و تو را عشق است

روايت كن فتح آخر را..

آويني، آواي دين بود، در دنياي دون...

او را از آستين خالي ِ دست راستش خواهي شناخت، چهره ي ريز نقش و خنده هاي دلنشينش نشانه بهتريست، مواظب باش، آن همه متواضع است، كه او را در ميان همراهانش گم ميكني، اگر كسي او را نمي شناخت، هرگز باور نمي كرد كه با فرمانده لشكر امام حسين رو به روست...

مصطفاي خوبي ها..

قلمم می هراسد، ناگاه از رفتار باز می ماند.. چون رازی در پس آن نوک سیاهش در درون دارد، حاجی نمی دانم که بگویم این تو بودی که به شهادت آبرو بخشیدی، یا شهادت بود که با تو آبرومند شد...

حاجی قلب همه بچه ها رو ربوده بود...حاجی برای بسیجیهاش بی تاب بود و بسیجیها هم برا حاجی...

روشن فدایی ولایت و عاشق نور بود نه ظلمت جهل..

كدامين سو را نظاره مي كني؟

صيادي كه صددام در پي اش بود..

ای لشکر صاحب الزمان... چه آمادگی اي داری تو !

مردان آهنین! آری؛به واقع آهنین بودند کالجبل الراسخ...


˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

˜Ï Ìãáå åÇí ÔåíÏ Âæíäí

Instagram


رنگ، تعلق است و بی‌رنگی در نفی تعلقات. اگر بهار ریشه در زمستان دارد
و بذر حیات در دل برف است که پرورش می‌یابد، یعنی مرگ آغاز حیاتی دیگر است و راه حیات طیبه اخروی از قلل سپید و پربرف پیری می‌گذرد. «موتوا قبل ان تموتوا» یعنی منتظر منشین که مرگت در رسد؛ مرگ را دریاب؛ پیر شو پیش از آنکه پیر شوی،
و پیری بی‌رنگی است.
***
مــا، اهل ولایــت هستیم
و همه چیـزمان؛ در گـرو ِهمیـن
اهلیت است.
«شهید سیّد مرتضی آوینی»


تـو می آیی
شهیـدان نیز بـاز می گردند،
و آویـنـی روایــت می کند؛
فـتـح نـهـایـی را..

حـــديـــث هــفـــتــه

امام على علیه السلام فرمودند:

اَلْمُؤْمِنُ حَيىٌّ غَنىُّ مُوقِرٌ تَقىٌّ؛

«مؤمن، با حيا، بى ‏نياز، با وقار و پرهيزگار است.»

[عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص 55 ، ح 1425]


«آرشيو احاديث»

مـعــرفــی کــتــاب

نام کتاب: یادت باشد...

نویسنده: رسول ملاحسنی

تعداد صفحات: 378 

***

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم برای شهید پاییزی دفاع از حریم عقیله عقلا زینب‌کبری است که در پاییز سال 89 به کربلا رفت، در پاییز سال 91 عقد کرد، در پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 به شهادت رسید!

طراحی جذاب جلد این کتاب گویای همین غربت همسرانه از جنس پاییز است که کتاب«یادت باشد» را بیش از هر چیزی به کتابی سراسر عشق و محبت و دلدادگی بدل کرده است، عشقی که شاید در زندگی زمینی به جدایی رسیده باشد اما این تعلق خاطرها هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

کتاب «یادت باشد» استعاره‌ای از تمام یادت باشدهای همسران شهدای مدافع حرم است که در لحظات وداع تقدیم گام‌های راسخ این مردان از خودگذشته کردند، یادت باشد از همان جمله معروف شهید حمید سیاهکالی‌مرادی روز قبل از اعزام به سوریه آغاز می‌شود که خطاب به همسرش گفت: «دلم را لرزاندی اما ایمانم را نمی‌توانی بلرزانی!»، یادت باشد قصه رباب‌های سرزمین ماست که زینب گونه صبوری پیشه کرده‌اند و پرچم پاسداری از حریم حرمت این زندگی عاشقانه را به دوش می‌کشند.

در متن پشت جلد کتاب«یادت باشد» این گونه آمده است:

سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!»؛ گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار».

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم:«یادم هست! یادم هست!».

کتاب یادت باشد، کتابی که با روایتی ساده لب را می‌خنداند و چشم را می‌گریاند تا همه یادمان باشد این اشک‌ها و لبخندها، این آرامش امروز را مدیون رشادت شهدای مدافع حرم و صبر زینی همسرانشان هستیم.


«آرشيو معرفي كتاب»

واقعا آمادگی داریم...؟

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۰ ب.ظ

 نیمه شعبان است و همه در حال تدارکند برای جشن...

مردم در حال آذین بندی کوچه و خیابان ها هستند، و بازار شیرینی فروش ها گرم ِ گرم. بعضی هم در حال تدارک اند تا جشن ازدواجشان را در این روزهای مبارک بر پا کنند. این روز ها صدای اللهم عجل لولیک الفرج بیشتر از همیشه به گوش می رسد. آیا واقعا آماده ایم؟ واقعا آمادگی این را داریم که وقتی امام زمان بیاید، از کارهایمان خجل نشویم؟ آماده ایم که وقتی خواست نگاهی به پرونده ی اعمالمان بیاندازد روسیاه نشویم؟ تمام دنیایمان پر از لهو شده، گوشی ها و کامپیوتر ها را بخاطر می آورید حتما! نه آقا نگاه نکن...نه آقا بیا و یه چند مدتی نیا! چون انسان تا خرخره در لجن فرو رفته... سر و وضع و روح و روان لجنی ما تو را می آزارد. هیچکس به جز چند نفر، آقا را بخاطر خودش نمیخواهد. همه آقا را میخواهند تا بیاید و آن ها را از مشکلات و بیماری و یا بی پولی نجات دهد.

آقای غریب من... هیهات از این همه درد، هیهات از اینهمه بی تفاوتی..

نیمه شعبان است و ماها منتظر  ِ ظهور  ِ موعود و اللهم عجل لولیک الفرج ... 

 

تکمله:

برای آمدنت،

شهر را آماده کرده ایم؛

اما خودمان را نه..

 

بیـ... رنگـ... :

قیامت قامت و قامت قیامت،

قیامت میکند این قد و قامت؛

موذن گر ببیند قامتش را،

به قد قامت بماند تا قیامت...

ديدگاه ها  (۱۱۰)

۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۷:۰۶ بی نام و نشان!
سلام ...
دقت که میکنم میبینم این چند ساله بیشتر از آقا میگیم...ولی باز که دقیق تر میشم میبینم که انگار آقا غریبتر شده!!!!نمیدونم...راست میگی......جدا که این دشمن برای ما خیلی عزیزه...عزیز ترین دشمن...ککاش بفهمیم امثال من یه روزی...کاش........
تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم
یک گوشه بغض کرده ، که این جمعه هم گذشت..



؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۸:۵۵ مصباح الهدی
بی تو تمام زندگیم در عدم گذشت . . .
.
.
.

اللهم عجل لولیک الفرج بحق الزهرا
التماس دعا
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۹:۱۳ آسمانی های زمین
اللهم عجل لولیک الفرج
چه انتظار عجیبی !
عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت !
چه کودکانه سپردیم دل به بازی قسمت !
چه بی خیال نشستیم ! چه کوششی ! چه وفایی !
فقط نشستم و گفتم : خدا کند که بیایی !
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۹:۴۹ قطعه اصحاب شهدا
سلام آقا شبتان مهتابی
روز میلاد شما در پیش است
عرض تبریک و کمی بی تابی
ای نفس ها به فدای کف نعلین شما
اندکی تند قدم بردارید
میلاد امام زمان (عج) مبارک باد
۱۴ تیر ۹۱ ، ۲۰:۰۳ گلبرگ مغرور
سلام ...
آه ازین دل بی لیاقت
تو غریب باشی و ما را غم نباشد!؟
آه ازین چشم های بی لیاقت
تو باشی و ما تو را نبینیم!؟
آه ازین همه بی غیرتی
تو « هل من ناصر » بگویی و ما این همه کر!
سلام عیدتون مبارک.

ببخشید چند وقت گرفتار بودم نتونستم ازتون سر بزنم .





گفتم فراغ تاکی؟

گفتم که روی خوبت،از من چرا نهان است؟ / گفتا تو خود حجابی ، ورنه رخم عیان است

گفتم که از که پرسم ، جانا نشان کویت ؟ / گفتا نشان چه پرسی،آن کوی بی نشان است

گفتم مرا غم تو ، خوشتر ز شادمانی / گفتا که در ره ما ، غم نیز شادمان است

گفتم که سوخت جانم، از آتش نهانم / گفتا آن که سوخت او را، کی ناله یا فغان است

گفتم فراغ تا کی؟گفتا که تا تو هستی / گفتم نفس همین است ، گفتاسخن همان است

گفتم که حاجتی هست ، گفتا بخواه از ما / گفتم غمم بیفزا، گفتا که رایگان است

گفتم ازم بپذیر،این نیم جان که دارم / گفتا نگاه دارش،غمخانه ی تو جان است



عیدت مبارک عزیـــــــــزم...
امشب دعایم کن
۱۴ تیر ۹۱ ، ۲۱:۳۰ منتظر بهار
عیدتون مبارک

( امان از غفلت هایمان :( )
ب ِ ریسه می کشم،

اشک هایم را

امشب چقدر ..

کوچه دلم چراغانی است.

کوچه انتظار، پ 12
قدم اشک قدم اشک می روند، کاش برسند زائران .. !
.
۱۴ تیر ۹۱ ، ۲۲:۱۰ گلستان سلیم
ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) مبارکباد
✵ ✶ ✷ ✸ ✹ ✺ ✻✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋

✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋

✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋

✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋

✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋

✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋

✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❃ ❋

بر منتظرین مژده بده منتظر آمد / از مهد بقا مهدى ثانى عشر آمد
ای منتظران گنج نهان می آید / آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور / گفتند که صاحب الزمان می آید

میلاد زیباترین ستاره عالم هستی بر شما مبارک
*****************************
سلامـ خواهری عید تو همـ مبارکـ! باشه ..

.. این روز هـا .. خدا به داد ما برسد و بیشتر تر تر به داد همان ها که گفتی ..

+ وای .. این شعر آقای برقعـی رو یه شب مشق کردمـ ..
سلام
ممنون از حضورتون اگر با تبادل لینک
اقاجان یا اباصالح

من را ببخش که اسیرت نگشته ام--- آزادیم به دست گناهان نوشته شد
۱۵ تیر ۹۱ ، ۱۱:۰۷ از بی نشان ها
سلام عزیز دلمان...
بسی مشعوف شدیم....
حرفاتو خوندم...
احوالات همه ماها بود...
خدایا این روزها کمی ایمان راسخ بباران....
بباران...
عیدت مبارک خواهری....
تمنای دعا...
۱۵ تیر ۹۱ ، ۱۳:۲۷ سید مرتضی
حق با شماست ؛ به معنای واقعی آقا را نمیخواهند الا چند نفر...
چه باید گفت :
دل ما شد کویر تفته برگرد
خدا را ای بهار رفته برگرد
تمام جمعه ها را صبر کردیم
اقلا جمعه ی این هفته برگرد...
--------------
میلاد مبارک و التماس دعا...
۱۵ تیر ۹۱ ، ۱۴:۰۴ به همین سادگی
حتی تصور بودنت هم در عین اینکه نمی بینمت برایم دلخوشیست

دل خوشیست لحظه ای که دعای آمدنت را از صمیم قلب میکنم

وقتی چشم های نگرانم به نقطه های تاریخ برای یافتنت خیره میشود
با مطلبی برای امام زمانم به روزم
عید برشما مبارک
۱۵ تیر ۹۱ ، ۱۵:۱۰ مصباح الهدی
تا امت واحده نشویم
تا دلمان برای هم نسوزد و جلوی اشتباهات خود و اطرافیانمان را نگیریم
خبری از ظهور نخواهد بود . . .!
۱۵ تیر ۹۱ ، ۱۵:۴۹ یک معلم ساده
باسلام،

از حبیب کوفه...

تا غریب کربلا...

انتظار...
یا
رفتن...

مسئله این است. . .

ازما. . .

تا مهدی . . .؟
السّلام علیک یا بقیة الله فی الارضه
--------------------------------------------
سلام دوست عزیز:
فرارسیدن مولود موفورالسّرور امام عصر(عج)؛منجی عالم بشریت بر شما دوست عزیز مبارکباد.
... و تو گاه انتظار را هم در روزهای غیبت ،
به انتظار می نشینی،

...حال به انتظار بنشینی یا بایستی،
فرق چندانی نمی کند،
مهم آنست که ببینی و نیک بدانی که در کدامین جبهه ای؟
و برای که و چه می جنگی؟
۱۵ تیر ۹۱ ، ۲۱:۲۱ زمزمه باران
شاعر دوباره درس مروّت مرور کرد
کم کم تمام قافیه ها جفت و جور کرد
وقتی گذاشت شرح غزل را برای او
صد بار اجازه نامه ی خود را صدور کرد
ذهنش میان همهمه ها گیج مانده و...
یک مرجع و هزار ضمیرش خطور کرد
در بیت بعد قافیه ای را گذاشت که...
از قید و بند قاعده هایش عبور کرد
اینجا ردیف محو تماشای قافیه است
زیرا به عمد قافیه اش را گذاشت کرد
این بیت را سرود و دوباره چه بی صدا
با گریه چشم خسته ی خود را نمور کرد..............................
==================
سلام
خوش حال میشم به منم سر بزنید
التماس دعا
یازهرا
۱۶ تیر ۹۱ ، ۰۰:۱۷ کوچه سرگردانی
یابن الحسن
باتو شکست شب خزان در مسیر رود
یک شهر تا به من برسی عاشق ات شده است
ولادت آقا مبارک
با سلام ای آقا
شبتان مهتابی
روز میلاد شما در پیش است
عرض تبریک آقا
و کمی بی تابی
ای نفس ها به فدای کف نعلین شما
اندکی تند قدم بردارید.......
۱۶ تیر ۹۱ ، ۰۲:۰۱ سربازولایت
سلام
بروزم با"لِمَ تَقُولُونَ مَا لا تَفْعَلُونَ؟؟؟؟"
تشریف بیارید...
۱۶ تیر ۹۱ ، ۱۲:۱۹ ضریح گمشده
سلام عیدتان مبارک
با دو مطلب جدید بروزیم
منتظرتانیم
التماس دعا
صلوات
۱۶ تیر ۹۱ ، ۱۶:۳۲ سُهــــــــا★
تو بین منتظران هم عزیــــــــــز من، چه غریــــــــبی...


سلام دوست خوبم

حرفای خوبی زدی
اول از همه باید خودمونو اصلاح کنیم، اعمالمونو اونطوری کنیم که خدا و امام زمان میپسندن

منم عیدو تبریک میگم


التماس دعا
سلام
من وبلاگ خوبتون رو لینک کردم
یا علی
۱۶ تیر ۹۱ ، ۱۷:۵۸ نقطه چین تا خدا
سلام علیکم
بلخره بعد از یه مدت درس خوندن بلخره دوباره برگشتم به وبلاگم اپم ومنتظرحظور شما.
یا علی.
۱۶ تیر ۹۱ ، ۲۱:۱۰ پیام بسیج
یادمان باشد شاید شبی آنچنان آرام گرفتیم که دیدار صبح فردا ممکن نشد ،

پس به امید فرداها ...

...“ محبتهایمان ”... را ذخیره نکنیم . .

شایـد فـردایی نباشه …




سلام
من که نه
سلام خواهر.
خداروشکر که بهوش اومد.
راستی خواستم یه وبلاگ بهت هدیه بدم، فکر کنم با طبعی که داری خوشت بیاد...
http://251.blogfa.com/

یاعلی
۱۷ تیر ۹۱ ، ۰۰:۲۸ مصباح الهدی
نه صبر به دل مانده، نه در سینه قرارم
بگذار چو آتش ز جگر شعله بر آرم

گر زحمتت افتد که نهی پای به چشمم
بگذار که من چشم به پایت بگذارم . . .

یا مولا ادرکنی
التماس دعا خواهری عزیز
سلام عالی بود
۱۷ تیر ۹۱ ، ۰۲:۲۸ خادم الرضا(ع)
سلام
خدا قوت
راستی اینم یه وبلاگ دیگمونه(shahied.blogfa.com)
ببخشید دیر اومدم یکم کار زیاد بود شرمنده
التماس دعا
یاعلی(ع)با سیدعلی
آقا جان دل ها برای نغمه داوودی ات تنگ شده، چشم های عاشق برای تماشای جمال زیباتر از یوسف ات ثانیه شماری می کند.
صبر ایوب نیز از این هجران و فراق لبریز گشته است.
زمین به جنبش و رانش درآمده است.
اقیانوس ها، بی قرار و لبریز گشته اند.
زمان نیز دست و پای خود را گم کرده است.
حتی دیوار کعبه و..."

باعرض سلام وتبریک میلاد منجی بشریت صاحب الزمان و العصر (عجل الله تعال فرجه الشریف). و با عرض پوزش از اینکه انقدر دیر آمدم.

عنوان وبلاگ از میثاق با ولایت به افتاب حسن تغییر پیدا کرده

وبلاگ حقیر هم به روز هست. خوشحال میشم کلیک رنجه بفرمایید.

ممنون. التماس دعا
۱۷ تیر ۹۱ ، ۰۷:۳۴ خداحافظ رفیق
کاش یقین پیدا کنیم اشک امام بخاطر گناهان ماست
امام معصوم ...
سلام.
خواهش می کنم.
پیروز باشی.
من همان دم که وضو ساختم از چشمه ی عشق

چار تکبیر زدم ،یکسره بر هرچه که هست.
آمادگی اگر داشتیم که وضعمان این نبود ...
شلام شنگولم!
۱۷ تیر ۹۱ ، ۱۸:۳۰ عشق یعنی ی پلاک
سلام
پست خوبی بود.
کاش اون صوتتون که در مورد شهدا بود میزاشتین.
سلام
خسته نباشید
مطلب دلنشینی بود
دعا کنیم که خدا دعای امام زمانمان را در حق ما مستجاب کند
موفق باشید
ای نقطه شروع شفق،
و ای مجری حق!
میلاد تو، قصیده بی انتهایی است که تنها خدا بیت آخرش را می داند؛
بیا و حُسن ختام زمان باش!

اللهم عجل لولیک الفرج
"عبایی در زیر چکمه های بی عدالتی" عنوان مطلبی است پیرامون...
سلام
برقرار و پیروز باشید
سپاس از حضورتان
در این زمانه ی سنگی من از تو یاد گرفتم
که می شود مردی شیشه وار زنده بماند ...
سلام راست گفتی خودمون آماده نیستیم
اما چه باید کرد؟
سلام
امیدوارم گرمای سوزان تابستان فقط گرمابخش زندگی تان باشد
و ظلمت و سرمای زمستان غصه های زندگی تان را از بین برد نه
اینکه گرمای آن آتش فتنه افکند بر وجودتان
منتظر نگاه گرمتان هستیم.
۱۸ تیر ۹۱ ، ۱۸:۵۸ عشق یعنی ی پلاک
سلام.
همون صوتی که ی آقایی با لهجه اصفهانی یا یزدی بود یادم نمیاد اونو میگم. ی همچین چیزایی میگفت که خانواده شهدا رو برده بود کربلا ...یادتون اومد.
سلام بزرگوار
من هم اعیاد شعبانیه رو (اگر چه دیر شده !!!!!!!)ولی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
تقریبا 45 روزی به دلایل برخی از مشکلات در محیط نت نبودم .
از امروز ان شاالله دوباره خواننده ی مطالب ناب و زیبای شما خواهم بود.
التماس دعا
یا علی مدد
قیامت قامت و قامت قیامت،

قیامت میکند این قد و قامت؛

موذن گر ببیند قامتش را،

به قد قامت بماند تا قیامت...
بسیار زیبا بود.
۱۹ تیر ۹۱ ، ۰۷:۳۶ آسمانی های زمین
شما را با نام بی رنگی دعا کردم .
امید که مورد عنایت قرار گیرد .
خدایا...
به که واگذارم می‌کنی؟
به سوی که می‌فرستی‌ام؟
به سوی آشنایان و نزدیکان؟
تا از من ببرند و روی بگردانند؛
یا به سوی غریبان و غریبه‌گان تا گره در ابرو بیافکنند
و مرا از خویش برانند؟
یا به سوی آنان که ضعف مرا می‌خواهند
و خواری‌ام را طلب می‌کنند؟
من به سوی دیگران دست دراز کنم؟
در حالی که خدای من تویی و تویی کارساز و زمامدار من...
سلام... همین طور است کاش خومان اماده بودیم...موفق باشید..
یا علی
خدایا...
به که واگذارم می‌کنی؟
به سوی که می‌فرستی‌ام؟
به سوی آشنایان و نزدیکان؟
تا از من ببرند و روی بگردانند؛
یا به سوی غریبان و غریبه‌گان تا گره در ابرو بیافکنند
و مرا از خویش برانند؟
یا به سوی آنان که ضعف مرا می‌خواهند
و خواری‌ام را طلب می‌کنند؟
من به سوی دیگران دست دراز کنم؟
در حالی که خدای من تویی و تویی کارساز و زمامدار من...
۱۹ تیر ۹۱ ، ۱۶:۱۰ عشق شهادت
#اللهم صلی علی محمد و آل محمد#
وبلاگ زیبایی دارین...
به منم سر بزنین ممنون میشم...
۱۹ تیر ۹۱ ، ۱۸:۱۷ تـخـریبـچـ ے
اللهم عجل لولیک الفرج......
عید با تاخیر بر شما مبارک
۱۹ تیر ۹۱ ، ۱۹:۰۲ هر روز یک خاطره
سلام علیکم و رحمت الله.
با مطلبی تحت عنوان :چه کسی پیکر حاج همت را درون قبر گذاشت
به روز هستم
http://shohadasalam.blogfa.com
عشق بعضی وقتها از درد دوری بهتر است
بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است
توی قرآن خوانده ام... یعقوب یادم داده است:
دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است
نامه هایم چشمهایت را اذیت می کند
درد دل کردن برای تو حضوری بهتر است
...
سلام سادات
۲۰ تیر ۹۱ ، ۰۰:۴۹ یه آشنای غریب
به نام نور..

سلام.
راستش الان دلتنگتر و بی حوصله تر از اونی هستم که بخوام مطلب های وبلاگتون رو بخونم ولی این جمله "تو نپندار که تنها عاشورائیان را بدان بلا آزموده اند ولا غیر؛ صحرای بلا به وسعت همه ی تاریخ است... " رو که خوندم احساس کردم جزو معدودی وبلاگ هایی خواهید بود که دوباره سر میزنم بهش...

فقط خواستم یه خدا قوت بگم و اینکه تا شهادت فقط یه گام باقی ست...
یا علی تا ظهور تاحضور...
۲۰ تیر ۹۱ ، ۰۶:۳۱ فرمانده عملیات
سلام همسنگر خوبم.
تلنگر
من هرگز متهم به انجام کار خلافی نشده ام، اما زندگی خیلی ها به خاطر من از هم پاشیده، کشتی های زیادی در آب فرو رفته، شهرها به آتش کشیده شده، دولت ها سرنگون شده و جنگ ها به شکست انجامیده است .
من هرگز حرفی حاکی از نامهربانی بر زبان نیاورده ام و ضربه کشنده ای بر سر کسی نزده ام اما به خاطر من خانه ها ویران شده، دوستی ها به هم ریخته، خنده بر لبان کودکان خشکیده، سیل اشک از چشم همسران جاری گشته، برادران و خواهران به فراموشی و پدران و مادران، دلشکسته و غمگین به گور سپرده شده اند .
من ذره ای افکار شیطانی در سر ندارم، اما به خاطر من چه استعدادهایی که به هیچ و پوچ بدل شده، نزاکت و مهربانی به هیچ گرفته شده و نوید موفقیت و سعادت حاصلی جز غم و اندوه و نکبت به بار نیاورده است .
من صدایی ندارم، سکوت محضم. بی ریشه ام و نویدی جز غم و اندوه و بدبختی ندارم. شاید لحظه ای مرا به نامم صدا نزنید، اما مطمئن هستم که شخص شخیص شما با من آشنایید .
اسم من؟... سهل انگاری است
تو را شکر می کنم که از پوچی ها ، ناپایداری ها ، خوشی ها و قید و بندها آزادم کردی و مرا در طوفانهای خطرناک حوادث رها ننمودی

و درغوغای حیات، در مبارزه با ظلم و کفر غرقم کردی،

لذت مبارزه را به من چشاندی ، مفهوم واقعی حیات را به من فهماندی...

فهمیدم که سعادت حیات در خوشی و آرامش و آسایش نیست ،

بلکه در جنگ و درد و رنج و مصیبت و مبارزه با کفر و ظلم و بالاخره در شهادت است.

خدایا تو را شکر می کنم که به من نعمت " توکل " و " رضا" عطا کردی

و در سخت ترین طوفانها و خطرناکترین گردابها،

آنچنان به من اطمینان و آرامش دادی که با سرنوشت و همه پستی ها و بلندی هایش آشتی کردم و به آنچه تو بر من مقدر کرده ای رضا دادم.

خدایا در مواقع خطر مرا تنها نگذاشتی

تو در کویر تنهایی، انیس شبهای تار من شدی،

تو در ظلمت ناامیدی، دست مرا گرفتی و کمک کردی... که هیچ عقل و منطقی قادر به محاسبه پیش بینی نبود،

تو بر دلم الهام کردی و به رضا و توکل مرا مسلح نمودی، و در میان ابرهای ابهام و در مسیری تاریک، مجهور و وحشتناک مرا هدایت کردی."
۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۱:۴۳ آسمانی های زمین
ما مستحق غربت و تنهایی و غمیم
فرزندهای ناخلف از نسل آدمیم

قابیل زادگان پر از خشم و نفرتیم
عمریست اسیر هوس ها و شهوتیم

یعقوب را به درد جدایی کشانده ایم
جان تو را دوباره به لب ها رسانده ایم

ما یازده برادر یوسف دریده ایم
حق نگاه ماست شما را ندیده ایم

شاعر : هاجر احمدی
۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۲:۱۳ برساحل انتظار
سلام
چند وقتی میشه دیگه به ما سر نمیزنید!!!!
منتظرتون هستم...
یا علی
۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۶:۲۲ سرباز حضرت ماه
آن سفر کرده که صد قافله ی دل همره اوست هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

با اجازتون من شما رو لینک کردم...خوشحال میشم منم لینک کنید

یا علی...
۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۷:۴۹ من یک مسلمانم
مرگ و زوال رژیم منحوس ال سعود رسید ...
۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۸:۲۹ هر روز یک خاطره
سلام علیکم. با مطلبی تحت عنوان شهید پلارک به روز هستم
۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۸:۳۵ کبوتر بقیع
الهی عجل لولیک الفرج...
یا زهرا...
سلام
به یاد سخ امام صدر افتادم که می فرمایند :ما در انتظار حضرت مهدى ‏عج هستیم . او مى ‏آید و عدل و داد را در جهان حاکم مى‏کند. آیا این حادثه تنها به دست حضرت مهدى ‏عج روی مى ‏دهد؟ما مى ‏خواهیم که امام عصرعج به تمام و کمال در جهان ظهور کند. علم او ، هنر او ، قدرت و تربیت او ظهور کند . زمانی که از ما دعوت مى ‏شود ، چه باید بکنیم ؟ ما باید آماده ایفای نقش خود باشیم.
منتظر نظر و یا سوال و یا جواب و یا حد اقل حضور تان هستیم در :
«اگر مسلمین متحد بودند و هر کدام یک سطل آب به اسرائیل
می ریختند ، او را سیل می برد.» (امام خمینی)
ریشه ی درخت در زمین است و ریشه انسان
در آسمان
بیایید عاشقانه دعا کنیم
سلام
دوست عزیز


طاعات و عباداتون در این ماه عزیز و پر برکت مورد قبول خداوند باشد ان شاءالله


با مطلبی دیگر از اندیشه های اخلاقی امام علی (علیه السلام)
بحث توبه در خدمت شما هستم


التماس دعا




۲۱ تیر ۹۱ ، ۱۱:۵۳ محمد جابر
جمکران ای منزل دلدار من جمکران تنها نشان یار من
دل چو اقیانوس طولانی شده دیده ها ابری و بارانی شده
کارم از گریه گذشته جمکران شیشه عمرم شکسته جمکران
من گدای تربت کوی توم حسرت دیدار مه روی توم
۲۱ تیر ۹۱ ، ۱۶:۵۱ خادم الرضا(ع)
سلام
خدا قوت
با چند پست جدیدی بروزم
(تصاویری از شجریان، گوگوش و شهرام ناظری در یک قاب)
(مرجع تقلیدی که دست رهبری را بوسید)
(فریاد عدالت( چادر نشینی یک خانواده تهرانی در پیاده رو )(عکس))
(آشنایی با یک آیت الله رزمنده+تصاویر)
(مشروب الکلی "عمر" تولید شد+عکس)
(کلاس درس همراه با آموزش رقص!/عکس)
التماس دعا
یاعلی(ع)باسیدعلی
سلام سیده بزرگوار
ممنون از نظر گرمتون
راستی فکر کنم فراموش شده نام وبم رو در لینک هاتون تغییر بدین!
۲۱ تیر ۹۱ ، ۱۷:۱۳ هر روز یک خاطره
سلام علیکم. با مطلبی تحت عنوان:

شهیدی که به دنبال شهداو شهادت بود اسفند ماه نود به آرزویش رسید

مهمان شهدا شوید.
سلام
مطلبتون را خواندم بسیار برام جالب بود. وب بسیار خوبی دارید .
با دیدن وب شما فهمیدم که اصلا وب خوبی ندارم.
من شما را لینک کردم.
هر از چندگاهی یه سری به وب من بزنید
تا می تونید از مطالبم انتقاد کنید تا وبم بهتر از اینکه هست شود.
برایتان آرزوی موفقیت می کنم.
۲۱ تیر ۹۱ ، ۲۲:۴۵ قطعه اصحاب شهدا
هر جـمعه ای کــه می گذرد از کـنـار مـن

افــزوده می شود بـه تب انتـــظار مـن

مولای من جمعه ها میگذرد اماخبری از ظهورت نیست

انگاری ساعت زمان توقف طولانی داره

تا کی بگیم شاید...

روز ماه سال سپری میشه جمعه ها تکرار میشه

وباز هم چشم دوختیم به روزجمعه
________________________________
سلام
با یه شعر طنز بروزم
منتظرت هستم
دعا...
۲۲ تیر ۹۱ ، ۱۹:۲۴ سربازسیدالشهدا
بسم رب الزهرا(س)

با فضیلت ترین جهاد امت من,انتظار فرج است.پیامبراکرم(ص)

التماس دعا...یازهرا
چشــم آلوده کجا، دیدهْ دلدارکجا؟ دل سرگشته کجا؛وصف رخ یار کجا؟ قصــــهْ عشق کجا،وین سر بیــــــــدارکجا؟ مــــردم کوفــــــــــه کجا؛العجــــــــــــل یارکجا؟ لفــظ بی کارکجــــــــا؛منتــــــــظر یارکجـــا؟

عالی بود ممنون
سلام.
مطلب زیبایی بود.
بروزم،
با یک شهید!
شهیدی که مطلبی علمی را باطل کرد...
______
شما هم ســـــــــــــ ـــر بلند باشید.
چقدر عاشقم این آفتاب پنهان را ............
۲۲ تیر ۹۱ ، ۲۱:۰۴ زخـــــم خوره نینوا
ســـــلام


کشتی نساز ای نوح طوفان نخواهد آمد.....

بر شوره زار دله اباران نخواهد آمد......

رفتی کلاس اول این جمله راعوض کن......

آن مرد تا نیاید باران نخواهد آمد......
۲۲ تیر ۹۱ ، ۲۲:۰۸ آسمانی های زمین
سلام
دلتان انشاالله به نام خدا آرام .
۲۳ تیر ۹۱ ، ۰۷:۵۱ فرمانده عملیات
سلام همسنگر.
برای هر کاری تو دنیا مقدماتی لازمه ،بعضی موردها هستن که اگر کم کم وبا توجه به مقدماتشون انجام بشن،نتیجه ی بهتری به دست میاد ،مثلا اگر یک ورزشکاری که میخواد به قهرمانی برسه ،با برنامه ،به تدریج وبا طی مقدمات ،پیش بره حتما نتیجه ی بهتری میگیره.
مسائل معنوی هم همینطوره،مقدمات باعث تقویت آدم میشن که بهتر بتونه پله ای را طی کنه وبه خدای متعال نزدیکتر بشه.
یکی از گزاره های قرآنی که خدای متعال در کتاب تشریعش بهش توجه خاص داره ،تقواست،وبا تعابیر والفاظ مختلفی مارو به این سرمایه ی مهم دعوت وراهنمایی میکنه:
1-تِلْکَ الْجَنَّةُ الَّتی‏ نُورِثُ مِنْ عِبادِنا مَنْ کانَ تَقِیًّا،این همان بهشتى است که به هر یک از بندگان ما که پرهیزگار باشند به میراث مى‏دهیم.(مریم:63)
2-َوْ أَنَّهُمْ آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَمَثُوبَةٌ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ خَیْرٌ لَوْ کانُوا یَعْلَمُون‏،اگر آنها گرویده و پرهیزگارى کرده بودند قطعاً پاداشى [که‏] از جانب خدا [مى‏یافتند] بهتر بود-اگر مى‏دانستند.(بقره:103)
این تنها دومورد از مواردیه که خدای متعال ،مارو به تقوی تشویق میکنه،واون چیزی که باید بهش توجه کنیم ،اینه که تقوی قلبیه،یا بهتر بگم ،مرکز تقوی قلبه ،پیامبر عزیز اسلام(صلی الله وعلیه واله) فرمودند :
هر چیزى معدنى دارد و معدن تقوا قلوب عاقلان است.
روزها کار دلم لحظه شماری شده بود

طفلک از دست تو هر شب متواری شده بود

جایگاهی که به زیبایی اسمت سوگند

باتو از روز ازل نامگذاری شده بود

نیمه شبها من وتنهایی و بغضی که شکست

اشکهایی که بدنبال تو جاری شده بود

روزهایی که نبودی دل بابونه شکست

کار مریم پس از ان گریه و زاری شده بود

نرگس از رفتن تو پای به بیراهه گذاشت

یاسمین از شب اغاز فراری شده بود

در حیاط از غم فقدان تو محبوبه شب

مست در باغچه ام خاکسپاری شده بود

تو که یکرنگ نبودی و دلت تنگ نبود

من همانم که دلم دانه اناری شده بود

بی تو هرشب من و تنهایی و لالایی شب

شاه غم در شب من تاجگذاری شده بود

اللهم عجل لولیک الفرج
ممنون رزمنده
۲۳ تیر ۹۱ ، ۱۲:۵۶ فرمانده عملیات
سلام همسنگر.
معنای انتظار :
انتظار در واقع به یک حالت روحی و یک جوشش درونی اطلاق می شود که به سبب آن تاثیراتی در اعمال و رفتارانسان رخ می دهد.
اگر بخواهیم عامیانه تر صحبت کنیم ، انتظار یعنی آماده و مهیا شدن برای یک رویداد می باشد. در زندگی معمولی ما انسانها زمانی که مطلع شویم که مهمانی برایم درراه است، صاحبخانه و میزبان چه کاری انجام میدهد، اگر قلبا ً خوشحال از آمدن این مهمان نباشد، و در رفتار و کردارهم هیچ گونه حرکتی که نمایان گر آماده سازی محیط برای این مهمان وجود نداشته باشد ،دیگران و خود مهمان می گویند ، که اصلا ًکسی منتظر ما نیست .
چرا که انتظار یک سری لوازم دارد که با آن لوازم مشخص و تعریف می شود و صرف مطلع شدن از آمدن آن مهمان را انتظار نمی گویند بلکه این با خبر بودن از ورود کسی فقط اطلاع و آگاهی از یک پیش آمد است که هیچ گونه انطباقی با انتظار ندارد .
۲۳ تیر ۹۱ ، ۱۳:۰۶ فرمانده عملیات
منتظر کیست ؟
دراین اینجا بحث ما درواقع یک بحث لغوی نیست بلکه به دنبال این موضوع هستیم که با رویکرد قرآنی و پشتوانه روایی و عقلی به دنبال این جواب باشیم که آیا منتظر واقعی ولیعصر (عجل الله تعالی فرج الشریف )چه ویژگی های باید داشته باشد.
۲۳ تیر ۹۱ ، ۱۳:۲۱ فرمانده عملیات
ویژگی اول : ایمان
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ وَ الْعَصْرِ (1)إِنَّ الْإِنْسانَ لَفی‏ خُسْرٍ (2) به نام خداوند بخشنده مهربان به عصر سوگند، (1)که انسانها همه در زیانند (2)
با توجه به سوره مبارکه عصر خداوند تبارک و تعالی می فرمایند که تمام انسانها در خسران و زیان هستند، و این خسران و زیان درکلام به شکل عام وارد شده به طوری که تمام افراد را شامل میشود . درادامه آیه یک استثنای وجود دارد که به دنبال این استثنای موجود در کلام افرادی از این خسران و زیان خارج می شوند.
(إِلاَّ الَّذینَ آمَنُوا: مگر کسانى که ایمان آورده ) درواقع این سوال پیش می آید که به چه چیزی ایمان آورده اند که باعث دوری این افراد از خسران و زیان شده است ؟
" آمِنُوا بِاللَّهِ وَ رَسُولِه. خلاصه این مطلب اینکه ایمان به هر انچه خدا وند تبارک و تعالی و رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وال و سلم ) بیان نموده یکی از لوازم ویژگیهای لاینفک منتظران واقعی ظهور می باشد چرا که در غیر این صورت اطاعت و پیروی نکردن از خدا و رسول مصداق این آیه شریفه می باشد که
ِ[ وَ مَنْ لَمْ یَحْکُمْ بِما أَنْزَلَ اللَّهُ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ و کسانى که بر طبق آنچه خدا نازل کرده حکم نمى‏کنند، فاسقند.] (سوره مبارکه مائده آیه 47)
با توجه به معنا و تفسیر این آیه شریفه مصادیق این آیه را نمی توان از جمله منتظران ظهور برشمرد .
۲۳ تیر ۹۱ ، ۱۳:۳۵ فرمانده عملیات
ویژگی اول : ایمان
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ وَ الْعَصْرِ (1)إِنَّ الْإِنْسانَ لَفی‏ خُسْرٍ (2) به نام خداوند بخشنده مهربان به عصر سوگند، (1)که انسانها همه در زیانند (2)
با توجه به سوره مبارکه عصر خداوند تبارک و تعالی می فرمایند که تمام انسانها در خسران و زیان هستند، و این خسران و زیان درکلام به شکل عام وارد شده به طوری که تمام افراد را شامل میشود . درادامه آیه یک استثنای وجود دارد که به دنبال این استثنای موجود در کلام افرادی از این خسران و زیان خارج می شوند.
(إِلاَّ الَّذینَ آمَنُوا: مگر کسانى که ایمان آورده ) درواقع این سوال پیش می آید که به چه چیزی ایمان آورده اند که باعث دوری این افراد از خسران و زیان شده است ؟

" آمِنُوا بِاللَّهِ وَ رَسُولِه. خلاصه این مطلب اینکه ایمان به هر انچه خدا وند تبارک و تعالی و رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وال و سلم ) بیان نموده یکی از لوازم ویژگیهای لاینفک منتظران واقعی ظهور می باشد چرا که در غیر این صورت اطاعت و پیروی نکردن از خدا و رسول مصداق این آیه شریفه می باشد که
ِ[ وَ مَنْ لَمْ یَحْکُمْ بِما أَنْزَلَ اللَّهُ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ و کسانى که بر طبق آنچه خدا نازل کرده حکم نمى‏کنند، فاسقند.] (سوره مبارکه مائده آیه 47)
با توجه به معنا و تفسیر این آیه شریفه مصادیق این آیه را نمی توان از جمله منتظران ظهور برشمرد .
۲۳ تیر ۹۱ ، ۱۳:۴۲ فرمانده عملیات
ویژگی دوم :تقوا و عمل صالح
وَ عَمِلُوا الصَّالِحات :
یکی از وظایف مهم منتظران ظهور پیروی از آیات کلام الله مجید و قدم گذاشتن در مسیر عمل صالح که از تاکیدات کلام الله مجید است می باشد .
مَنْ عَمِلَ صالِحاً مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثى‏ وَ هُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیاةً طَیِّبَةً وَ لَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ ما کانُوا یَعْمَلُونَ هر کس کار شایسته‏اى انجام دهد، خواه مرد باشد یا زن، در حالى که مؤمن است، او را به حیاتى پاک زنده مى‏داریم و پاداش آنها را به بهترین اعمالى که انجام مى‏دادند، خواهیم داد. (سوره مبارکه نحل آیه 97)
عَنْ أبِی عَبْدِاللهِ - علیه السّلام
من سرّه أن یکون من أصحاب القائم، فلینتظر ولیعمل بالورع و محاسن الاخلاق و هو منتظر فان مات و قام القائم بعده، کان له من الاجر مثل اجر من أدرکه، فجدوا وانتظروا هنیئاً لکم ایتها العصابة المرحومة
هر که دوست دارد از یاران قائم باشد باید انتظار کشد و از گناه پرهیز کند و بر اخلاقى نیکو باشد در حالى که منتظر است. پس اگر چنین کسى پیش از قیام قائم درگذرد، او را پاداشى باشد مثل پاداش کسى که قائم را درک کرده باشد. پس کوشش کنید و انتظار کشیده که گوارایتان باد اى گروه مورد رحمت.
غیبت نعمانی ، ص 200 ح 16 ؛ اثبات الهداة، ج 3 ص 536 ، ح 488 ؛ بحار الانوار ، ج 52، ص 140، ح 50
سلام عزیزم برگشتم!
خیلی عالی بود خواهری
از طرف من یه تکبیــــــــــــر برا خودت بفرست
نمیدونم این همه ارادت از روی احساسه یا ایمانه؟
میلاد آقا امام زمان برشما مبارک
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۰ جهاد فرهنگی
اللهـــــــــــــــــــــــــــمـ عجل لولیـــــــــــــــــــــــــــکـ الفرجـــــــــــ
۰۲ تیر ۹۲ ، ۰۰:۱۱ شرمنده شهدا
عیدت مبارک
همین
و خیلی حرفهای دیگه
۰۲ تیر ۹۲ ، ۰۸:۱۹ سید مرتضی
مثل همیشه حق نوشتید و دیگر حرفی باقی نمی ماند .
و خلاصه اینکه :
فریب ما مخور آقا دروغ می گوئیم / قسم به حضرت زهرا دروغ می گوئیم...
التماس دعا...
اللهــــــــمـ عجل لولیـــــــــــکـ الفرجـــــــــ
۰۲ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۷ ₪ طلـوع آخـر₪
اما خودمان را نه.........
یادمان باشد اگر تنگی دل غوغا کرد،مهدی فاطمه تنهاست،از او یاد کنیم...
"اللهم عجل لولیک الفرج"
پیک صبا دارد به لب از شوق دیدار این سخن
بادا مبارک مقدمت یا سیدی! یابن الحسن...
امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مولای من، حلقه وصل من باخدا توئی. دستم را بگیر و از گردنه‌های نابسامان‌ زندگی عبور ده.
باسلام
تبریک ولادت حضرت مهدی(عج)راازماپذیراباشید
(اللهم عجل لولیک الفرج)
۰۵ تیر ۹۲ ، ۰۲:۲۹ خادم الزهرا
سلام وخسته نباشید خدمت شما...
وبلاگتان مانند همیشه زیبتراز زیباست...
بایک پست مهم بنام(ماجرای لعن حضرت آیت الله خویی توسط دوست امام!)بروزیم...
لطفا برای جلوگیری ازفرهنگ سازی اشتباه درباره ی آیت الله خویی مراجعه کرده و نیز اطلاع رسانی شود...
فمن الله التوفیق
برای ظهور صاحبمان صلوات
۰۵ تیر ۹۲ ، ۰۲:۲۹ خادم الزهرا
سلام وخسته نباشید خدمت شما...
وبلاگتان مانند همیشه زیبتراز زیباست...
بایک پست مهم بنام(ماجرای لعن حضرت آیت الله خویی توسط دوست امام!)بروزیم...
لطفا برای جلوگیری ازفرهنگ سازی اشتباه درباره ی آیت الله خویی مراجعه کرده و نیز اطلاع رسانی شود...
فمن الله التوفیق
برای ظهور صاحبمان صلوات
۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۲۱ سید رضا(خیال حرم)
سلام واقعا آمادگی داریم....؟!!!!!!
خدایا بر ما رحم کن...
شاید باید بگوییم :آقا امسال جای شما خیلی خالی بود خوب شد نیامدی آاقا
سلام .
نمیدونم اما اینا تنها چیزایی هستند که خودمون آگاهیم و میدونیم که قلب حضرتش رو به درد میاره .
وای بر ما که چقدر کارهای دیگه میکنیم اما خبر نداریم که چه میکنه با قلب نازنین حضرت.

جهت دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد
نگهم خواب ندارد
قلمم گوشه ی دفتر
غزل ناب ندارد
همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق دیوانه دلسوخته ارباب ندارد ؟
تو کجایی ؟
شده ام باز هوایی
چه شود جمعه ی این هفته بیایی ؟
به جمالت… به جلالت… دل ما را بربایی…

سلام بزرگوار خیلی مطلب ققشنگی بود کاش رودتر آماده بشیم تا اجل مهلت آماده شدن را از ما نگرفته کاش زودتر آماده بشیم
خوشحال میشیم بزرگوار که به وبلاگ ما هم سر بزنید و در صورت موافقت با تبادل لینک به ما خبر بدید التماس دعا یا علی مدد
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۲۶ امام خوبی ها
رئیس جمهور آمریکا بود، می گفت:
طرفدار صلح، دوستی، حقوق بشر و دموکراسیست.
و چه زیبا بود حرف های کارتر.
حرف هایی که حرف ماند...
.
.
.
http://emamekhobiha.blog.ir/post/1

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">